Zmiany w globalnej komunikacji marki Orange

Newsy
Opinie: 9

Orange poinformował o zmianach w komunikacji swojej marki. Nowym przesłaniem marki Orange będzie hasło “always in touch to connect what’s essential in your life”. Zmiany w marce będą komunikowane w kampanii, które rozpoczęła się już we Francji. Już niebawem podobne reklamy zobaczymy także w Polsce i Hiszpanii. Orange będzie także bardziej obecny na Instagramie, bo chce trafić do młodszych odbiorców.

Orange prowadząc badania rynku w 2014 r. ustalił 6 głównych obszarów ważnych dla swoich klientów: dobre samopoczucie, rodzina, praca, pieniądze, dom i zabawa.


Orange brand film przez Orange

Logo znane już na całym świecie nie będzie zmienione. Zmienią się natomiast:

  • styl zdjęć - mają opowiadać historie ważne dla klientów
  • obecna paleta kolorów będzie wspierana przez 5 nowych barw: niebieski, żółty, fioletowy, zielony i różowy
  • czcionki się nie zmienią
  • ilustracje będą w nowym stylu, będą bardziej "graficzne"

Według danych Millward Brown marka Orange w zeszłym roku była warta 15.58 mld dolarów i zajmowała 62 miejsce globalnie i 7 w branży telekomunikacyjnej.

Orange zatrudnia na świecie 156 tys. osób.

 

Zdjęcia: