T-Mobile zaprezentował swoją ofertę świąteczną dostępną od 2 listopada.
Klienci mogą wybrać jeden z zestawów świątecznych w T-Mobile, składających się na przykład z 8-calowego tabletu Huawei Mediapad T1 i smartfona Sony Xperia M4 Aqua.
W ofercie świątecznej znajdują się rodzinne taryfy Jump! FAMILY.
Usługę muzyczną TIDAL użytkownicy taryfy MAX otrzymają bezpłatnie na cały okres trwania umowy.
|
Start |
Start+ |
Comfort |
Relax |
Max | |
Oferta z telefonem |
39,99 |
49,99 |
69,99 |
79,99 |
129,99 |
|
Oferta SIMO (bez telefonu) |
29,99 |
39,99 |
49,99 |
59,99 |
- |
|
Minuty do T-Mobile |
No limit |
|||||
SMS/MMS |
- |
No limit |
||||
Minuty do wszystkich sieci |
200 |
300 |
No limit |
|||
Internet |
250 MB |
1 GB |
3 GB |
5 GB |
7 GB |
|
Usługi dodatkowe |
|
|
Naviexpert |
Naviexpert |
Naviexpert |
|
|
|
|
Player KIDS |
Player MULTI |
||
|
|
|
|
Tidal |
Przedłużając umowę, każdy klient otrzyma nielimitowany Internet LTE bez limitu danych na 3 miesiące za darmo. Dodatkowy bonus czeka z kolei na tych klientów, którzy już posiadają w T-Mobile telefon komórkowy (w ofercie abonamentowej lub Mix) albo Internet mobilny. Zawierając umowę na kolejną usługę, otrzymają zniżkę w wysokości 240 zł na abonament na cały okres trwania umowy.
Świąteczną ofertę w T-Mobile będzie wspierać także kampania reklamowa. Od jutra, 3 listopada w telewizji oraz w Internecie pojawią się 10 sekundowe spoty tzw. bumpery, zapowiadające startującą niedługo kampanię świąteczną. Na początku każdego bloku reklamowego widzowie ogólnopolskich stacji Polsat i TVN oraz Internauci będą mogli zobaczyć, jak wypełniona prezentami ciężarówka w kolorze magenty wyrusza w Polskę. Kolejne odsłony kampanii świątecznej pojawią się już 10 listopada.