„Darmowy Numer IV” - promocja Plusa

Newsy
Żródło: Plus
Opinie: 36

Regulamin Promocji „Darmowy Numer IV”

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja „Darmowy Numer IV” (zwana dalej „Promocją”) obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą na piśmie z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową").
2. Promocja trwa od 07.04.2006r. do 30.04.2006r. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do skrócenia lub przedłużenia czasu trwania Promocji bez podawania przyczyn.
3. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązany jest do wyboru jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165 lub promocyjnej taryfy NowyPlus 35, zgodnie z poniższą specyfikacją:

  NowyPlus 25 NowyPlus 35 NowyPlus 45 NowyPlus 55 NowyPlus 85 NowyPlus 165
Abonament 25 zł brutto 35 zł brutto 45 zł brutto 55 zł brutto 85 zł brutto 165 zł brutto
Liczba minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS 25 40 50 75 125 250
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty 100 160 200 300 500 1000
Stawka za minutę połączenia krajowego 0,72 zł brutto  0,72 zł brutto  0,72 zł brutto  0,72 zł brutto  0,72 zł brutto 0,64 zł brutto
Stawka za krajową wiadomość SMS 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,18 zł brutto 0,16 zł brutto

4. Jeżeli niniejszy Regulamin Promocji nie stanowi inaczej, opłaty za usługi telekomunikacyjne będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryf NowyPlus (w przypadku promocyjnej taryfy NowyPlus 35 zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM dla taryfy NowyPlus 25).
5. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi:
a) 50,00 zł brutto (40,98 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze taryfy NowyPlus 25, NowyPlus 45 lub promocyjnej taryfy NowyPlus 35;
b) 25,00 zł brutto (20,49 zł netto) w przypadku zawarcia Umowy i wyborze taryfy NowyPlus 55, NowyPlus 85 lub NowyPlus 165;
6. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji kupuje od Polkomtel S.A. lub Autoryzowanego Przedstawiciela Plus GSM aparat telefoniczny po promocyjnej cenie, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do Regulaminu Promocji. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej samodzielnie nie są przedmiotem Promocji.
7. Polkomtel S.A. zastrzega, iż dostępność poszczególnych modeli aparatów wskazanych w Załączniku nr 1 uzależniona jest od aktualnych stanów magazynowych Polkomtel S.A. / Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM.

§ 2 WARUNKI SPECJALNE

Usługa „Darmowy Numer”
1. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji przez okres 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy może korzystać z Usługi „Darmowy Numer”.
2. W ramach Usługi „Darmowy Numer” Abonent może wykonywać nieograniczoną ilość nieodpłatnych krajowych połączeń głosowych oraz wysyłać nieograniczoną ilość nieodpłatnych krajowych wiadomości tekstowych SMS na jeden wybrany numer telefonu w sieci Plus GSM (zwany dalej „Swojakiem”) .
3. Abonent, który zawarł Umowę w ramach Promocji ma prawo korzystać z Usługi „Darmowy Numer” bez ponoszenia opłaty miesięcznej , o której mowa w §2 pkt.5 przez:
a) 1 miesiąc od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 25;
b) 2 miesiące od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze promocyjnej taryfy NowyPlus 35;
c) 3 miesiące od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 45;
d) 6 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 55;
e) 9 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 85;
f) 12 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM przy wyborze taryfy NowyPlus 165;
4. Po okresie, o którym mowa §2 pkt.3, Abonent zobowiązany będzie ponosić opłatę miesięczną za Usługę „Darmowy Numer” w wysokości określonej w §2 pkt.5.
5. Z zastrzeżeniem §2 pkt.3, miesięczna opłata za Usługę „Darmowy Numer” wynosi 10 zł brutto.
6. Aby korzystać z Usługi „Darmowy Numer” Abonent musi zdefiniować wybrany numer telefonu jako Swojaka („Dodanie Swojaka”). Zlecenie Dodania Swojaka odbywa się poprzez:
a) wysłanie na nieodpłatny numer 8787 wiadomości tekstowej SMS, o treści: dodajDN (np.: dodajDN 601123456), lub
b) połączenie z numerem 2601 i skorzystanie z Automatycznego Systemu Informacji Głosowej (opcja nr 1 w menu głównym) , lub
c) elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl) .
Usługa „Darmowy Numer” będzie aktywowana od następnego dnia po dniu zlecenia Dodania Swojaka.
7. Aby sprawdzić numer telefonu, który został zdefiniowany jako Swojak, należy wysłać na nieodpłatny numer 8787 wiadomość tekstową SMS, o treści: listaDN (np.: listaDN), a w odpowiedzi przyjdzie wiadomość tekstowa SMS ze zdefiniowanym w Usłudze „Darmowy Numer” numerem telefonu Swojaka,
8. Abonent ma prawo w każdej chwili zrezygnować z Usługi „Darmowy Numer”. Rezygnacja odbywa się poprzez usunięcie wcześniej zdefiniowanego w Usłudze „Darmowy Numer” numeru telefonu („Usunięcie Swojaka”). Zlecenie Usunięcia Swojaka odbywa się poprzez:
a) wysłanie na nieodpłatny numer 8787 wiadomości tekstowej SMS o treści: usunDN (np.: usunDN 601123456), lub
b) połączenie z numerem 2601 i skorzystanie z Automatycznego Systemu Informacji Głosowej (opcja nr 1 w menu głównym) , lub
c) elektroniczne Biuro Obsługi Klienta (znajdujące się w Internecie pod adresem http://www.plusgsm.pl) .
Opłata za każdorazowe Usunięcie Swojaka wynosi 2 zł brutto. Usługa „Darmowy Numer” zostanie deaktywowana od dnia następnego po dniu przyjęcia zlecenia Usunięcia Swojaka.
9. Abonent może w każdej chwili zmienić numer telefonu zdefiniowany w Usłudze jako Swojak na inny numer telefonu w sieci Plus GSM („Zmiana Swojaka”). Zmiana Swojaka odbywa się poprzez:
a) Usunięcie Swojaka, postępując według procedury opisanej w §2 pkt.8, oraz
b) Dodanie Swojaka, postępując według procedury opisanej w §2 pkt.6.
Swojak zostanie zmieniony od dnia następnego po dniu przyjęcia zlecenia Dodania Swojaka, o którym mowa w pkt 9b.
10. W przypadku braku możliwości przyjęcia przez Polkomtel S.A zlecenia Dodania Swojaka lub Usunięcia Swojaka ze względu na nieprawidłową treść wysłanej przez Abonenta wiadomości tekstowej SMS, Abonent otrzyma zwrotną wiadomość tekstową SMS z odpowiednim komunikatem.
11. Z zastrzeżeniem § 3 pkt.4, jakakolwiek zmiana taryfy w okresie o którym mowa w §2 pkt.1 powoduje, że Abonent traci prawo do korzystania z Usługi „Darmowy Numer”.
12. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednej z taryf: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165, lub w promocyjnej taryfie NowyPlus 35, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut i SMS’ów wliczonych w abonament, zgodnie z § 1 pkt.3 w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego.

§ 3 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy w ramach Promocji:
a) bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Abonent nie może zawiesić świadczenia usług,
2. W przypadku zmiany taryfy lub transferu numeru telefonicznego na inne konto Abonenta jak też przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie o którym mowa w § 3 pkt. 1, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych, przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie.
3. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji może w okresie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić wybraną taryfę wyłącznie na inną taryfę, o której mowa w §1 pkt.3 Regulaminu Promocji z miesięczną opłatą abonamentową o wyższej wartości (z wyłączeniem promocyjnej taryfy NowyPlus 35).
4. Jakakolwiek zmiana taryfy jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego.
5. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji w okresie 24 miesięcy od dnia zawarcia Umowy będzie mógł korzystać z innych promocji oferowanych przez Polkomtel S.A. wyłącznie jeżeli w treści regulaminu takiej promocji przewidziana będzie taka możliwość.
6. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji z zastrzeżeniem § 3 pkt.3, do momentu zmiany taryfy lub do momentu upływu okresu, o którym mowa w § 2 pkt.1 nie ma możliwości korzystania z usługi „Swojaki” na warunkach określonych w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM.
7. Przewidziana w cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM usługa „Rachunek szczegółowy standardowy”, nie obejmuje wykonanych połączeń i wysłanych wiadomości tekstowych SMS w ramach Usługi „Darmowy Numer”.
8. Abonent może zażądać dostarczenia szczegółowego wykazu wykonanych połączeń i wysłanych wiadomości tekstowych SMS w ramach Usługi „Darmowy Numer” w dowolnym zakończonym okresie rozliczeniowym. Abonent może zgłosić żądanie dostarczenia szczegółowego wykazu wykonanych połączeń i wysłanych wiadomości tekstowych SMS w ramach Usługi:
 pisemnie za pośrednictwem Salonów Firmowych Plus GSM, Sklepów Firmowych Plus GSM, Autoryzowanych Punktów Sprzedaży Plus GSM lub Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych Plus GSM,
 pisemnie do Departamentu Reklamacji,
 poprzez telefoniczny kontakt z Działem Obsługi Klienta.
9. Z tytułu udostępnienia szczegółowego wykazu wykonanych połączeń i wysłanych wiadomości tekstowych SMS w ramach Usługi „Darmowy Numer" Polkomtel S.A. pobiera opłatę w wysokości 6,10 zł brutto za każdy szczegółowy wykaz wykonanych połączeń i wysłanych wiadomości tekstowych SMS obejmujący zakończony okres rozliczeniowy wskazany przez Abonenta.
10. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zablokowania dostępu do Usługi „Darmowy Numer" w sytuacji gdy Abonent swoim postępowaniem, również w sposób nieświadomy, wpływa na pogorszenie jakości świadczonych usług lub zagraża stabilności systemów teleinformatycznych, w szczególności, gdy w wyniku korzystania z Usługi „Darmowy Numer" ogranicza możliwość komunikacji z numerami alarmowymi (m.in..: 112, 997, 998, 999).


§ 4 AKTYWACJA W PRZYPADKU UTRATY KARTY SIM

1. W przypadku utraty karty SIM aktywowanej na podstawie Umowy zawartej w ramach Promocji przed upływem 24 miesięcy od daty zawarcia Umowy, Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania.
2. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM.
§ 5 ZOBOWIĄZANIA ABONENTA I KARY UMOWNE
1. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji zobowiązuje się, że w ciągu 24 miesięcy od dnia jej zawarcia:
a) nie rozwiąże Umowy,
b) swoim działaniem nie spowoduje rozwiązania Umowy przez Polkomtel S.A. lub zaprzestania świadczenia przez Polkomtel usług w ramach Umowy.
2. W związku z ulgami przyznawanymi Abonentowi przez Polkomtel S.A. w przypadku niewykonania przez Abonenta zobowiązań, o których mowa w § 5 pkt. 1 a)-b) powyżej Abonent zobowiązany będzie do zapłaty na rzecz Polkomtel SA kary umownej w wysokości 840,00 zł. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od czasu, jaki upłynął od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 5 pkt.3.
3. Jeżeli zdarzenie będące podstawą do naliczenia kary umownej nastąpi:
 przed końcem 12 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej, o której mowa w pkt.2 powyżej;
 pomiędzy początkiem 13 miesiąca a końcem 18 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej, o której mowa w pkt.2 powyżej;
 pomiędzy początkiem 19 miesiąca a końcem 21 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej, o której mowa w pkt.2 powyżej;
 pomiędzy początkiem 22 miesiąca a końcem 24 miesiąca od dnia zawarcia Umowy - Abonent zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej, o której mowa w pkt.2 powyżej.

§ 6 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Promocji aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.
2. Abonent może żądać usunięcia blokady SIM Lock w Salonie Firmowym Plus GSM po upływie 24 miesięcy od dnia podpisania Umowy.
3. W przypadku usunięcia blokady SIM Lock poza Salonem Firmowym Plus GSM w sposób nieuzgodniony z Polkomtel S.A. Abonent traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową.

§7 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umowy zawartej w ramach Promocji zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.


Załącznik nr 1 do Regulaminu Promocji "Darmowy Numer IV”

Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oferowanych w Promocji „Darmowy Numer IV” wynosi odpowiednio:

Lp Model telefonu Cena promocyjna w zł brutto przy zawarciu Umowy i wyborze jednej z taryf z planu taryfowego NowyPlus: Cena w zł brutto aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych
NowyPlus 165 NowyPlus 85 NowyPlus 55 NowyPlus 45 NowyPlus 35 NowyPlus 25

1

LG B2100

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

49,00

399,00

2

Motorola C261

1,00

1,00

1,00

1,00

49,00

79,00

469,00

3

Motorola C390

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

19,00

429,00

4

Motorola C390 z zestawem HS801

1,00

1,00

1,00

1,00

19,00

49,00

539,00

5

Motorola C651

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

399,00

6

Motorola E1 ROKR

1,00

99,00

199,00

699,00

749,00

849,00

1129,00

7

Motorola L6

1,00

79,00

199,00

249,00

299,00

399,00

699,00

8

Motorola L7

1,00

99,00

349,00

449,00

499,00

549,00

899,00

9

Motorola V235

1,00

1,00

49,00

99,00

199,00

249,00

599,00

10

Motorola V3

1,00

99,00

349,00

449,00

499,00

549,00

1149,00

11

Motorola V360

1,00

99,00

249,00

349,00

449,00

549,00

799,00

12

Nokia 2600

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

29,00

329,00

13

Nokia 3100

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

29,00

369,00

14

Nokia 5140i

1,00

29,00

199,00

299,00

399,00

499,00

709,00

15

Nokia 6020

1,00

1,00

29,00

99,00

199,00

249,00

649,00

16

Nokia 6021

1,00

79,00

149,00

199,00

249,00

349,00

719,00

17

Nokia 6021 z zestawem HS26W

1,00

99,00

249,00

299,00

349,00

449,00

759,00

18

Nokia 6030

1,00

1,00

1,00

1,00

29,00

99,00

429,00

19

Nokia 6060

1,00

1,00

79,00

149,00

199,00

299,00

669,00

20

Nokia 6230

1,00

99,00

449,00

499,00

599,00

699,00

1199,00

21

Nokia 6230i

149,00

399,00

549,00

599,00

699,00

799,00

1959,00

22

Nokia 6260

149,00

249,00

649,00

749,00

849,00

949,00

1049,00

23

Nokia 6630

1,00

1,00

749,00

799,00

949,00

999,00

999,00

24

Nokia 6610i

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

199,00

579,00

25

Nokia 6670

1,00

1,00

399,00

449,00

499,00

599,00

899,00

26

Nokia 6680

849,00

949,00

1099,00

1149,00

1199,00

1299,00

1999,00

27

Nokia 6820

1,00

1,00

1,00

99,00

199,00

299,00

599,00

28

Nokia 6822

1,00

49,00

199,00

299,00

399,00

449,00

1099,00

29

Nokia 7610

149,00

299,00

599,00

799,00

899,00

999,00

999,00

30

Nokia 9300

999,00

1099,00

1299,00

1399,00

1499,00

1599,00

2599,00

31

Nokia 9500

1349,00

1949,00

2149,00

2449,00

2499,00

2549,00

2999,00

32

Philips 162

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

199,00

33

Philips 355

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

249,00

34

Sagem my 301X

1,00

1,00

1,00

19,00

49,00

99,00

489,00

35

Sagem my 400X

1,00

1,00

1,00

49,00

99,00

199,00

499,00

36

Sagem myX-5-2V

1,00

1,00

1,00

1,00

49,00

99,00

479,00

37

Sagem my Z-5

1,00

1,00

1,00

1,00

99,00

199,00

569,00

38

Samsung C210

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

29,00

349,00

39

Samsung D500

1,00

99,00

599,00

699,00

799,00

899,00

1199,00

40

Samsung D600

499,00

699,00

799,00

899,00

999,00

1099,00

1959,00

41

Samsung E530

149,00

449,00

649,00

699,00

749,00

849,00

1199,00

42

Samsung X200

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

49,00

399,00

43

Samsung X480

1,00

1,00

1,00

19,00

49,00

99,00

449,00

44

Samsung X640

1,00

1,00

49,00

99,00

149,00

299,00

599,00

45

Samsung X700

1,00

199,00

549,00

649,00

749,00

849,00

1299,00

46

Siemens AX75

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

359,00

47

Sony Ericsson J210i

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

29,00

349,00

48

Sony Ericsson K300i

1,00

1,00

1,00

49,00

99,00

199,00

499,00

49

Sony Ericsson K600i

1,00

49,00

299,00

449,00

499,00

549,00

999,00

50

Sony Ericsson K700i

1,00

1,00

99,00

249,00

349,00

449,00

619,00

51

Sony Ericsson K700i+ zestaw Bluetooth HBH 602

1,00

49,00

199,00

349,00

449,00

549,00

799,00

52

Sony Ericsson K700i+ zestaw Bluetooth HBH 608

1,00

49,00

199,00

349,00

449,00

549,00

999,00

53

Sony Ericsson K750i

199,00

399,00

499,00

599,00

699,00

799,00

1699,00

54

Sony Ericsson T290i

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

1,00

219,00

55

Sony Ericsson W800i

599,00

799,00

899,00

999,00

1099,00

1199,00

1699,00

Ceny detaliczne aktualne na dzień 07.04.2006 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (36):

Komentuj

Komentarze / 36

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-04-10 11:40
    Byłem kilka dni temu w Plusie aby dowiedziec się co mi proponują na przedłuzenie umowy (kończy mi sie za ok miesiac) i zapronowali mi abo NP45 za 45 zł i w tym 50 minut darmowych. 1 minuta wychodzi więc średnio 90 groszy. Koń by się uśmiał. Do tego telefon Sagem my400x za 49 zł wiec cena do przyjęcia. Oczywiscie umowy nie przedłużyłem. W Erze za 50 zł abonametu mam az 80 minut i telefony w jeszcze lepszych cenach. Tylko szkoda mi numeru, który mam 3 lata.
    0
  • Users Avatars Mini
    PiteR-1 pisze: 2006-04-10 11:44
    ***rcicho trzeba bylo na infolinie zadzwonic i tam pogadac,a jesli oferta by Ci juz z pewnoscia nie odpowiadala to zawsze mozesz przeciez zachowac numer jesli tak bardzo na nim Ci zalezy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2006-04-10 11:47
    rcicho... to przejdz do ery ze swoim numerem. przeciez jest przenosnosc
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2006-04-10 11:48
    promocja jak promocja, ale przydaloby sie odswiezyc taryfy dla indywidualnych w plusie. ponizej NP55 taryfy sa nieoplacalne i malo atrakcyjne. w erze np za 25zl dostajemy 40min
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2006-04-10 11:50
    zwiekszyliby atrakcyjnosc taryf gdyby kwota abonamentu byla pakietem do wykorzystania w calosci na wszystkie uslugi tak jak jest to w przypadku biznesklasy. a tak w abo za 25zl mamy 25min co daje zlodziejska stawke 1zl/min paranoja!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-04-10 11:52
    no wlasnie mysle o przeniesieniu numeru do ERY ale obawiam sie czy nie bede na to czekał kilku tygodni od momentu złozenia wniosku? Jak w praktyce wyglada takie przeniesienie, ktoś juz przenosil?
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 12:07
    *****rcicho (1/2). Największa głupotę jaką robią abonenci Plusa to branie nowego telefonu w PWA. A potem czyta się te komentarze.......... Szkoda że nie napisałeś o innych przywilejach jakie Ci zaproponowali, bo napewno tak było. Przecież telefon możesz kupić sobie jaki chcesz, nowy z gwarancją, nawet biorąc kredyt na 24 raty, korzystając przy tym ze zniżki na abonament. I wyjdzie Ci dużo taniej. I nie napiszesz wtedy, że "1 minuta wychodzi więc średnio 90 groszy. Koń by się uśmiał".
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 12:11
    *****rcicho (2/2). Ja od zawsze tak robię i teraz mając NP85 minuta wychodzi mi 0,38 do wszystkich 0,18 do Plusa i 0,12 na stacjonarne (Strefa Plus). I śmieje się z Ery i z Orangutana jakie tam są stawki. A na nowy, nawet drogi telefon mnie stać bo miesięczna rata nie jest wysoka
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 12:19
    Krzysiek - ja zawsze - od 9 lat na jednym, 7 na drugim, 3 na trzecim numerze - biorę telefony w PWA. Nigdy nie przedłużam na usługi. Nie uważam, żebym najwększą głupote robił. Nie wiem, czy kupując na raty telefon - np. Nokię 6230i któą wziąłem dwa tygodnie temu w PWA za 199 netto, ktoś mi go sprzeda za taką samą cenę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 12:24
    Doddam, a propos drugiej części Twojego posta, że u mnie już taniej za usługi płacić się nie da (może inaczej - da się ale obniżanie o parę groszy ceny minuty (bo już teraz jest to kilkanaście groszy na jednym z numerów, a nie więcejniż 30 gr netto na moim) nie jest warte rezygnowania z zakupu subsyiowanego telefonu. Przez cały okres kontraktu nie "oszczędzę" na zakup telefonu na "wolnym" rynku ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-04-10 12:28
    Krzysiek - chcę nowy telefon gdyż uzywam mojego starego Siemensa SL45i juz 3 lata (choć miałem w tym czasie 5 innych modeli) i najwyższa pora wymienić na coś nowszego. Rok temu kończyła mi sie 2-letnia umowa wiec przedłużyłem o rok korzystając z rabatu 50% na abonament i gdybym mial lepszy telefon to raz jeszcze bym z tego skorzystał. O inne warunki przy PWA juz nie pytałem gdyż trochę zaniemówiłem gdy zaproponowali 90 gr za minute w abo. Przyznam się ze pracownica Plusa szybko sie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2006-04-10 12:29
    ... zorientowała i powiedziała ze znacznie lepszym jest abo NP55 gdzie jest 70 minut za 55 zł i tansze telefony.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2006-04-10 12:33
    ***Krzysiek: czyzbys mial NP85 z rabatem 50% na abonament?? :) Jesli tak, to witaj w klubie - NP85 + 50% rabat + SP i zyc nie umierac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 12:41
    ***wlo W PWA dla indywidualnych, przy niskich rachunkach, ceny telefonów są niewiele niższe od wolnorynkowych oraz dochodzi 2-letnie zobowiązanie. Możliwe, że dla osób placących po 200-300 zł rachunki ceny słuchawek sa b. niskie, ale te osoby tym bardziej stać na zakup telefonu poza operatorem. Natomiast biorąc 50% zniżki na abonament w przypadku NP85 wyjdzie to ponad 1000 zł oszczędności i czy sądzisz że o tyle Plus jest skłonny obniżyć cenę telefonu w PWA dla kogoś nieprzekraczającego abo?
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 12:45
    ****reboot Dokładnie mam taką sytuację :)))) I kupa znajomych przeszła dawno do PlusGsm i część z nich juz ma te 50%.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 12:50
    ****rcicho. A masz problem zapytać o inne przywileje przy przedłuzeniu umowy? Przeciez to jest jasne że prawem handlu Sprzedający chce jak najdrożej a Kupujący jak najtaniej nabyć towar czy usługę. I myślisz że jako pierwszą Konsultant przedstawi Ci ofertę na której operator zarobi jak najmniej? Jak jesteś leniwy - tracisz. Zobacz na stronie Plusa, przelicz sobie co Ci się najbardziej opłaci, ale nie pisz lamentów, że Plus jest beee i że wychodzi 90 gr za minutę. To czytają inni nieznający się.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 13:01
    Krzysiek - no rabat 50% w Nowym Plusie 85 to jak nie patrzeć jest 1000 zł przez te dwa lata... Owszem. Dlatego, przy mało korzystnych taryfach w porówaniu z innymi (;-)) w Twoim przypadku jest to korzystniejsze. Ja rabatu nie dostaję - co najwyżej dodatkowe minuty/pakiety - nie jest mo to potrzebne bo mam zoptymalizowaną taryfę (w sumie - tu też mam możliwości pewne, ale jest ograniczenie w postaci sporyc zapasów na koncie, których szkoda). Wybieram więc telefon. A o 100 zł oszczędości przez cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 13:04
    cd. 2 lata się kłócił nie będę przecież, bo w tym czasie zmieni się plan taryfowy i w związku z tym założenia i tak wezmą w łeb - trzeba będzie wydać dodatkowo 25 czy 50 zł za zmianę taryfy na niższą co podroży koszty, jednocześnie obniżą się miesięczne opłaty - o ile - nie wiadomo... Nie wiem ile kosztuje 6230i na wolnym rynku czy na allegro. Wiem, że mi się opłacało zapłacić za nią tyle ile zapłaciłem w zamian za 2-letni kontrakt, w tym 12 miesięcy z zakazem obniżania opłaty abonamentowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 13:04
    ****wlo Ale z tego co pamiętam Ty masz taryfy biznesowe i własnie o takich piszesz? Jeśli tak - to ja nie wypowiadam się na ten temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 13:05
    rcicho - jeśli zaoferowali Ci zmianę taryfy na Nowy Plus, musisz korzystać z innej - jakiej?
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 13:59
    ***wlo N6230i w NP85 jest za 399 zł dla osoby z ulicy. W PWA niech ona kosztuje 300 zł, a nawet tyle ile Ty zapłaciłes - 244 zł (ale 2-letnie zobowiązanie). Na Allegro - 650 zł. W ciągu 2 lat na abonamencie można zaoszczędzić ponad 1000 zł. To jaki ma sens branie w PWA? Szkoda, że dla porównania, nie napisałeś ile w ciągu 2 lat cyrografu mógłbyś zaoszczędzić biorąc pakiety kwotowe i nie biorąc telefonu, ale sądzę, że grubo więcej niz 400 zł (16 zł miesięcznie). Sam odpowiedz czy to Ci sie opłaci
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-04-10 17:26
    Dobry ten darmowy numer. Darmowy przez jeden miesiąc :) Markietingowcy plusa już naprawde rpzechodzą sami siebie w wymyślaniu bzdurnych ofert
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 17:29
    No problem w tym, że jaki by mi zaoferowali pakiet, nie poytrzebny mi jest - musiałbym obniżać taryfę. A to nie ma sensu, szczególnie kiedy mam zapas, który mógłbym stracić. Dalej - obniżenie taryfy powoduje, że w następnym okresie (za rok powiedzmy) już tego samego nie dostanę, bo liczą wg atryfy a nie wg faktycznych wydatków zdaje sie. Do "100" czy MP! czy biznesklasy oferują 45/75/180/600 (minut/SMS: wszędzie, w sieci, SMS, DWiW). Rabaty na indywidualne taryfy tylko dają teraz widzę, cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 17:33
    Tak samo np. darmowy numer, dla regonowców tylko pakiety minut i pakiety kwotowe - chociaż pakietu kwotowego mi akurat nie zaoferowali. Stąd ja nic nie zaoszczędze. Porównywanie nie ma sensu w takim przypadku. Obniżenie taryfy, najlepsze rozwiązanie nie wchodzi na razie w grę - teraz po podpisaniu umowy tym bardziej - przez rok ;-) Tak więc, ponieważ nie zamierzam zmieniać operatora - mam dobrze i gorzej raczej nie będzie - telefon w PWA jest najlepszym rozwiązaniem. No i trzy miesiące cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 17:35
    cd. wcześniej oferta, co oznacza, że przy tej tendencji (dwa tygodnie temu podpisałem umowę), następny telefon będę mógł zamówić zaraz po świętach Bożego Narodzenia 2007 roku ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 19:19
    ***wlo (1/2) A ja jestem zupełnie innego zdania. Plan taryfowy dostosowałem do potrzeb, nie interesuje mnie oszczędzanie przechodzących minut i obawa że cośtam mi przepadnie przy podpisywaniu corocznego przedłużenia umowy. Telefon kupuję wtedy kiedy mam na to ochotę, a nie co 2 lata (bo wtedy dostanę łaskawie 100 zł upustu od ceny wolnorynkowej). Zresztą ceny telefonów u operatorów są kosmicznie zawyżone, a to wpływa to na ceny minuty połączenia. Najlepszym byłoby gdyby ludzie kupowali ......
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 19:25
    ***wlo (2/2) ... telefony w normalnych sklepach z telefonami po normalnych cenach, a usługi telekomunikacyjne u operatorów. Wymusiłoby to radykalną obniżkę cen połączeń. Część osób kupowałoby, jako pierwszy swój telefon, aparat używany z komisu, a napewno wykorzystanie starych telefonów byłoby lepsze. Co prawda w normalnych krajach (Anglia) operatorzy subsydiują jeszcze bardziej niż u nas telefony, ale tam są inne relacje zarobków do kosztów połączeń i cen nowych telefonów
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 19:59
    Masz rację, plan taryfowy należy dostosować do potrzeb. Też to robie, ale kiedy zmieniałem na MP! nie mogłem obiżyć taryfy - i tak aż dziwne, że się zgodzili obniżyć z Plus 200 (gdzie płaciłem 105+25+15=145 netto) na MP!100 za 100 netto - na mniejszą. Nie myślałem poza tym, że ta zmiana spowoduje aż tak duże oszczędności! Też uważam, że lepiej płacić za to co się wykorzystało niż robić zapas - u mnie to jest akurat uboczny skutek, którego na razie wyeliminować się nie da niestety.Martwić się cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 20:02
    cd. że mi zacznie przepadać nie muszę bo przy tym systemi jaki jest i przy najbardziej niekorzystnym układzie kiedy wyjątkowo mało bym dzwonił, chyba za dwa lata jak liczyłem mogłoby zacząć przepadać. Tobie przy rabacie 50% i przy stosunkowo wysokiej taryfie to się opłaca. Mi rabatu nie dają - dają dodatkowe usługi, które nie są mi potrzebne - chyba, żebym miał niska abonament i zawsze go przekraczał. Ale znowu - w wyższym, który się wykorzysta na pewno, cena minuty jest tańsza. Optymalizacja cd
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 20:07
    cd. jest jak najbardziej zalecana, bo to minimalizuje koszty, jednak jest tzw. otoczenie, które nie pozwala na pewne uchy, albo które należy uwzględniać w całym rozrachunku. U mnie najkorzystniejszy byłby MP!50 - płaciłbym wówczas jakieś 85 złotych netto za grubo ponad 5 godzin połączeń i jakieś dodatkowe rzeczy (nie liczę esemesów premium które się czasem wysyła) - co w stosunku do taryfy sprzed roku Plus 200) oznacza ograniczenie o 40% wydatków i zwiększenie o niemal 100% ilości czasu połączeń
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-10 20:10
    Nie miałbym problemu z "odkładami"... Byłoby fajnie. No ale zdarzyło się, że przez pół roku nie miałem możliwości manewru i się otoczenie zmieniło - skutkuje tym co jest. Ale nie płaczę, bo w sumie "idę" wciągle w kierunku zwiększania czasu rozmów i ilości przesyłanych danych. Kiedyś to zacznie się zwracać ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 20:29
    Konkludując napiszę, że fakt jest jeden i to w Twoich taryfach biznesowych, czy w moich indywidualnych. Trzeba być dalej w Plusie i korzystać z przywilejów. Ale też trudno jest porównywać oferty biznesowe i indywidualne. Miiemy nadzieję że za jakiś czas będziemy śmiać się z tych stawek które płacimy teraz. Że telefon i dzwonienie w Polsce będzie tanie dla każdego i do woli. PS od lat czytam co piszesz ludziom na GOL-u, zawsze uważałem Ciebie niejako za "guru" tego portalu. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Krzysiek pisze: 2006-04-10 21:22
    Konkludując napiszę, że fakt jest jeden i to w Twoich taryfach biznesowych, czy w moich indywidualnych. Trzeba być dalej w Plusie i korzystać z przywilejów. Ale też trudno jest porównywać oferty biznesowe i indywidualne. Miiemy nadzieję że za jakiś czas będziemy śmiać się z tych stawek które płacimy teraz. Że telefon i dzwonienie w Polsce będzie tanie dla każdego i do woli. PS od lat czytam co piszesz ludziom na GOL-u, zawsze uważałem Ciebie niejako za "guru" tego portalu. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-10 22:24
    chyba jakiś error - n6630 w taryfie 85 jest za złotówkę!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-04-11 14:26
    *mardall - to nie error ;-) errorem jest to, że tych telefonów już nigdzie nie ma.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-11 16:35
    Bartplus - no właśnie...coś w tej ofercie mi nie pasowało ;-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: