„Śledź zmiany” - kampania online TomTom Map Share

Newsy
Żródło: TomTom
Opinie: 7

TomTom rozpoczął w 16 krajach Europejskich kampanię internetową pod hasłem „Śledź zmiany”. Celem akcji jest rozpropagowanie technologii TomTom Map Share, która umożliwia użytkownikom wspólną aktualizację map. Do tej pory klienci wprowadzili ponad 3 miliony poprawek od czasu uruchomienia serwisu Map Share.

Nagrody
Każdy właściciel urządzenia TomTom, który będzie korzystał z Map Share do 23 września 2008, ma szansę wygrać nagrodę tygodnia – możliwość pobrania nowej mapy lub nawigator TomTom GO 930. Dodatkowo, właściciele urządzeń TomTom będą brali udział w losowaniu nagrody głównej pod koniec kampanii. Szczęśliwy zwycięzca spędzi luksusowy weekend z osobą towarzysząca w Amsterdamie – stolicy marki TomTom.

Zasady
Każdy użytkownik usługi Map Share, który pobierze lub zamieści nową aktualizację ma szansę zdobyć nagrodę. W konkursie będą brane pod uwagę wyłącznie obowiązujące poprawki. Wystarczy posiadać aktywne konto użytkownika TomTom HOME i zalogować się na nie korzystając z Map Share. Zwycięzcy będą wyłaniani co tydzień drogą losowania.

Więcej informacji na stronie: http://changespotting.tomtom.com

* Kraje biorące udział w konkursie: Austria, Belgia, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Niemcy, Irlandia, Włochy, Holandia, Norwegia, Portugalia, Hiszpania, Szwecja, Szwajcaria i Wielka Brytania.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: