„Chcielibyśmy utrzymać tempo pozyskiwania klientów, jednak  na pewno nie kosztem obniżenia rentowności usługi. Nie zależy nam na tym, by  pozyskać jak największą liczbę klientów w jak najkrótszym czasie, bo taka  strategia nie sprawdza się na rynku MVNO. Dążymy do tego, by zdobyć lojalnego,  świadomego abonenta, który będzie chciał z naszych usług korzystać. Z tego  powodu konsekwentnie będziemy rozwijać model abonamentowy” – powiedziała agencji  informacyjnej ISB wiceprezes Aster Joanna Pasynkiewicz. Dodała, że na  koniec maja Aster posiadał ponad 55 tys. kart SIM.
 
 „Rozważamy między innymi wprowadzenie usług dodanych telefonii komórkowej we  współpracy z zewnętrznymi dostawcami. Klienci mogą spodziewać się również zmian  w ofercie Internetu mobilnego. Planujemy uzupełnić ofertę o nowe modele modemów  komórkowych, zwiększyć pakiety danych i wdrożyć rozwiązania, które ułatwią  abonentom lepsze dostosowanie posiadanej usługi do bieżących potrzeb. Chodzi  tutaj m. in. o możliwość włączania i wyłączania dodatkowych pakietów danych” –  poinformowała wiceprezes Astera.
1 lipca br. Aster również informował, że ma już 55 tys. aktywnych kart SIM i w ciągu 3 wcześniejszych miesięcy operator pozyskał 10 tysięcy nowych abonentów.
 
           
           
           
           
           
          