Carrefour Mova myśli o postpaid i kampaniach reklamowych

Newsy
Żródło: ISB
Opinie: 4

Carrefour podtrzymuje swoje prognozy, według których liczy na pozyskanie 100 tys. klientów Carrefour Mova w ciągu roku od rozpoczęcia działalności jako MVNO, co nastąpiło w kwietniu, poinformował członek zarządu Carrefour Polska Jerzy Sikora, w rozmowie z agencją informacyjną ISB. "Sprzedaż kart idzie zgodnie, a nawet nieco lepiej, niż zakładaliśmy" - powiedział Sikora. Sikora poinformował, że Carrefour rozważa wprowadzenie nowych funkcjonalności i rozszerzenie oferty. "Na końcu tej drogi jest oferta post-paid" - powiedział Sikora. Podkreślił jednak, że nie zapadła jeszcze decyzja o jej wprowadzeniu, choć teoretycznie byłoby to możliwe w przyszłym roku.

"Ciągle jeszcze poznajemy naszych klientów i ich potrzeby, chcemy się skupić na tym, żeby jak najlepiej na nie reagować" - powiedział członek zarządu odpowiedzialny za usługi. Carrefour wprowadził w ostatnich tygodniach możliwość przeniesienia starego numeru do swojej sieci i zwiększył - do 60 min. - maksymalną liczbę minut, jakie można otrzymać w zamian za zakupy w sieciach jego sklepów. Obecnie do informowania o ofercie Carrefour Mova wykorzystuje wyłącznie sieć własnych sklepów. "Myślimy jednak o nowych kanałach komunikowania naszej usługi" - przyznał Sikora.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: