Dialog rozpoczął kampanię wizerunkową

Newsy
Żródło: Dialog
Opinie: 10

W poniedziałek 10 kwietnia br. rozpoczyna się ogólnopolska kampania wizerunkowa Telefonii DIALOG. Kampania potrwa do 8 maja. Poprzedziła ja 10-dniowa (od 1 kwietnia) kampania teaserowa na nośnikach wielkoformatowych w największych miastach Polski. Pojawiły się na nich 3 hasła: "Rozwój leży w naszej naturze", "Bliskość leży w naszej naturze", "Zadowolenie leży w naszej naturze".
Podsumowuje je główne hasło kampanii "DIALOG leży w naszej naturze".

Istotą wiosennej odsłony tegorocznych działań marketingowych Telefonii DIALOG jest budowa wizerunku operatora przyjaznego, bliskiego ludziom. W związku z takim charakterem przekazu zmieniło się hasło pozycjonujące. DIALOG już nie jest tylko jak dotychczas "ekspertem w telekomunikacji" – DIALOG daje "więcej możliwości", rozumie potrzeby, potrafi jej zaspokajać, daje szanse na kontakt z bliskimi – jest sposobem na realizację najważniejszych ludzkich pragnień.

Celem kampanii jest zwiększanie świadomości marki w całej Polsce i budowa zaufania oraz pozytywnej, emocjonalnej więzi miedzy Klientami i marką DIALOG. Wsparcie wizerunku nowoczesnej firmy telekomunikacyjnej o szerokich możliwościach i zasięgu ogólnopolskim jest szczególnie istotne przede wszystkim na terenach nie objętych siecią DIALOG, na których spółka działa niespełna 2 lata, świadcząc usługi połączeń opartych na prefiksie 1011.

W związku z powyższymi założeniami równocześnie ze startem kampanii zmianie uległ system Identyfikacji Wizualnej Telefonii DIALOG – zmiana ta dotyczy przede wszystkim logotypu i hasła pozycjonującego. DIALOG został rozszerzony do DIALOG telecom z hasłem pozycjonującym "Więcej możliwości". Modyfikacja ta wynikła z konieczności ściślejszego powiązania logotypu spółki z branżą telekomunikacyjną, co ma szczególne znaczenie na obszarach z niską świadomości marki (historycznie pozakoncesyjnymi).

Kampania wizerunkowa ma zasięg ogólnopolski. Skierowana jest do zarówno do rynku biznes, jak i do odbiorców indywidualnych. Przekaz wizerunkowy obejmie telewizję (dwa spoty o długości 30 i 15 sekund emitowane na antenie TVP1, TVP2, TVN, TVN24, TVN7, Tele5 oraz TV Puls), outdoor (280 tablic w największych miastach Polski) oraz prasę ogólnopolską (m.in. Gazeta Wyborcza, Rzeczpospolita, Gazeta Prawna, Polityka, Newsweek, Przekrój). Uzupełnieniem działań promocyjnych będzie ekspozycja siatki wielkoformatowej na budynku Millenium Plaza w Warszawie oraz sponsoring programu „Bilans Tygodnia” na antenie TVN24.

Kampanię realizuje dla Telefonii DIALOG Agencja Reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się Dom Mediowy MPG Media Planning.

Opinie:

Opinie archiwalne (10):

Komentuj

Komentarze / 10

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    manthis pisze: 2006-04-10 18:46
    kiedy wy sie wkoncu do mnie dokopiecie... 3 lata czekam... :///
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-04-10 20:01
    w moim przekonaniu Dialog jest i tak dobry choćby sie znalazło kilku (nastu) krytyków :) THE BEST :) 9 :)
    0
  • Users Avatars Mini
    waldek pisze: 2006-04-10 23:18
    Zgadzam sie kampania w Dialogu na calego. Od godziny 15 do teraz strony home.pl, allegro.pl i wiele wiele innych laduja sie ze az glowa boli. Pingi maja wartosci 600-800, a jak zadzownilem do BOKu, to Paniusia powiedziala ze to nie ich wina bo to poza dialogiem. Tyle ze miedzy home.pl a dialogiem nie ma innego operatora. Dobrze ze zostaly mi juz tylko 2 miesiace w tej cudownej sieci. Moze i wizerunek to oni sobie poprawia, ale jakosci uslug to juz chyba nie. I zeby nie bylo jestem w dialogu 4 la
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2006-04-10 23:20
    Albo ja mam pecha, albo faktycznie Dialog jest do d... Po 1,5 roku męczarni z tym operatorem i jego niekompetentnymi pracownikami wróciłem do TP. I qrde, złego słowa nie powiem
    0
  • Users Avatars Mini
    andrzej pisze: 2006-04-10 23:49
    Niestety, muszę dołączyć do krytyków tej sieci. Co miesiąc otrzymuję materiały reklamowe o DSL-u, ale szanse na posiadanie w Lubaniu (Dolnośląskie) w paszczy lwa są żadne. Wybudowali łącza radioliniowe a zapomnieli o światłowodzie do Lubania. Wszystkie powiaty w byłym woj. Jeleniogórskim posiadają DSL a jeden Lubań niestety nieeeeee!!!! Trzeba przenieść się do TelePsa.
    0
  • Users Avatars Mini
    marusz pisze: 2006-04-11 00:30
    Andrzej w Boleslawcu jest to samo w maju konczy mi sie umowa i przechodze do kablowki taniej i szybciej
    0
  • Users Avatars Mini
    citizen pisze: 2006-04-11 01:08
    Rozwód telekomunikacyjny z T.Dialog w toku, MM też pozostawia wiele do życzenia ale wybieram Multipack
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2006-04-11 01:55
    Jakość usług i ceny gdyby były w porządku to kampania wizerunkowa nie byłaby potrzebna.
    0
  • Users Avatars Mini
    ruli pisze: 2006-04-11 13:00
    Chcialem tylko napisać, że imho wykorzystanie wizerunku nienarodzonego człowieczka (niezaleznie od tego ze to tylko animacja komputerowa) w reklamie produktów nie związanych bezpośrednio z małymi dziećmi niest niegodziwym wykorzystaniem symbolu życia i bezczeszczenia świętości. pzdrwm
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-04-11 22:48
    Nie wiem jaki sens ma kampania wizerunkowa w całym kraju... ale coż, pewnie wielkie spece od marketingu wzięły za to sowite premie..
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: