Era jako pierwsza będzie sprzedawała Sony Ericsson P800

Newsy
Opinie: 65

Według nieoficjalnych informacji długo oczekiwany telefon Sony Ericsson P800 po raz pierwszy w Polsce będzie dostępny w sieci Era. Era zdecydowała już o zakupie tego terminala od producenta. Telefony pojawią się w ofercie w tym kwartale, może nawet jeszcze w lutym. Będą dostępne wyłączenie z angielską wersją oprogramowania. Wcześniej Era zaoferuje swoim klientom biznesowym terminal MDA tworzony specjalnie dla grupy T-Mobile.

Galeria zdjęć telefonu Sony Ericsson P800 znajduje się tutaj

Informacje o terminalu MDA znajdują się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (65):

Komentuj

Komentarze / 65

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    bolec19 pisze: 2003-01-17 01:38
    SEBI to dla ciebie informacja !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    pshemek pisze: 2003-01-17 01:38
    No tak, Era zawsze necila nowosciami. Tym razem nie jest inaczej. Ja jednak wolalbym sredniej klasy telefon w zamian za niskie ceny. Nie podniedam sie tak bardzo nowinkami technicznymi aczkolwiek ciesza mnie one.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert M. pisze: 2003-01-17 01:39
    Brawo ERA wreszcie jakiś powiew nowoczesności, ciekawe na jakich warunkach? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Scareface pisze: 2003-01-17 01:44
    Bardzo ciekawa propozycja dla EraBiznes!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack the Ripper pisze: 2003-01-17 01:58
    No proszę, a jednak się pojawi i to prawdopodobnie niedługo. Era ostatnio dużo nowości oferuje i oby tak dalej! Ciekawe jaka będzie cena...
    0
  • Users Avatars Mini
    GSManiac pisze: 2003-01-17 02:02
    Tak szybko? Jestem pod wrażeniem. Ciekawe jak będzie ze stabilnością softu... W końcu przesuwali termin wejścia na rynek wielokrotnie, więc mam nadzieję, że dopracowali tę słuchawkę... W Grecji, Włoszech i chyba w Portugalii już jest dostępny od jakiś 2 miesięcy. Ciekawe jak się sprawuje... Jaką cenę obstawiacie w "najwyższym" biznesie? Ja 1499... Może zbyt optymistycznie....?
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2003-01-17 02:04
    Proponuję zabawę w ustrzelenie ceny P800 jaka będzie w Erze. Myślę że ok. 2500 minimum :(
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2003-01-17 02:05
    GSManiac: w tym samym momencie pomyśleliśmy o cenie tego aparacika :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2003-01-17 02:12
    Juz sie przyzwyczailem ze moja siec wprowadza wszystko jako pierwsza :-))))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    196906 pisze: 2003-01-17 02:28
    Cena będzie pewnie minimum 2500 i do tego angielski soft. To cała plityka firm wypuszczających coś u nas, wydoić z małym wkładem własnym. Kiedy wreszcie powiemy takim praktykom NIE!!!!!!! PIER..... SIĘ!!!!!!! ALBO BĘDZIE PO POLSKU ALBO NIE KUPUJEMY!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2003-01-17 03:38
    Nie, soft będzie polski, takich rzeczy się nie robi w tak drogich telefonach, jeżeli będzie dostępny dopiero za dwa miesiące. A wg mnie cena będzie powyżej 3000 zł i nie zejdzie poniżej 2500, a i to za nie wcześniej niż rok. A może się mylę? A jeżeli chodzi o strzelanie ceny: 2000 zł w najwyższym abo, 3000 w najniższym - podobnie jak 8910. A jeżeli wy sobie myślicie, że tak łatwo jest spuścić cenę do 1 zł, to grubo się mylicie. P800 kosztuje 1500€ na wolnym rynku (6000 zł), a operatorzy mają może zniżkę 25-33% na tak drogie aparaty (1500-2000 zł), może jeszcze zakredytują 2000 zł na najwyższy abo, i stąd moja propozycja 2000 zł. ***OT - ciekawe, że w poprzednim newsie o MDA ja wspomniałem o wyłączności dla grupy T-Mobile, w newsie tego nie było, a tu - proszę, wiadomość jak się patrzy...
    0
  • Users Avatars Mini
    kevcio pisze: 2003-01-17 04:05
    nie bedzie polskiego menu, wuraznie jest napisane na ten temat.... poza tym nie ma sie co podniecac, ktora siec nie wprowadzilaby ten aparat to i tak nie bedzie to telefon dla kowalskiego (cena), do tego brak wlasnie polskiego menu....
    0
  • Users Avatars Mini
    jkac pisze: 2003-01-17 04:06
    No to jak sie bawic to sie bawic. Ja stawiam przy pierwszym wejsciu 2999. Ale pewnie jak to zwykle, najpierw zbiora najbardziej napalonych, a potem cena opadnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-01-17 04:51
    ja obstawiam 2299 zł (oczywiście przy zakupie 2 aktywacji i w najwyzszych taryfach)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2003-01-17 08:11
    No prosze....jednak era to nr 1.
    0
  • Users Avatars Mini
    An. pisze: 2003-01-17 10:24
    "No prosze....jednak era to nr 1." Czy ja wiem .... Raczej jest tak, że Era ma tego typu porozumienie z SE co daje jej możliwość wprowadzania nowości tej firmy na rynek jako pierwszy operator w Polsce, Plus zaś ma coś podobnego z Nokią.
    0
  • Users Avatars Mini
    kwiatas pisze: 2003-01-17 10:38
    Ericksson zawsze wspolpracowal z Era - wszsycy pracownicy maja wlasnie komorki w tej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    sonyericsson.prv.pl pisze: 2003-01-17 11:00
    Telefon na allegro stoi po 3000-3500 zł, przy czym ze względu na dziwne zachowania softu ryzykiem jest kupować ten telefon przez i-net. Poza tym z rynkiem europejskim nie ma problemu i po ciągłych problemach ze softem (większym problemem nie było zawieszanie sie softu co raczej niezrozumiała polityka zawyżania aplikacji do jego tworzenia dla indywidualnych kreatorów) jest w miarę stabilny.
    0
  • Users Avatars Mini
    flopik pisze: 2003-01-17 11:06
    Nawt nie wiecie jak ja sie ciesze :D. Brawo Era ! Pisza , ze moze w lutym - to pewnie bedzie jak z N7650 na poczatku dostac ja to byl cud. Ja czekalem na nia 2 miechy. Wiec mysle , ze realny termin to bedzie kwiecien - maj.
    0
  • Users Avatars Mini
    louis pisze: 2003-01-17 11:19
    telefonik jest naprawde niezly i powinien nie miec zadnych niedociagniec bo w koncu SE mial wiecej niz wystarczajaco czasu na dopracowanie softu-premiera tego telefonu to juz chyba z piec razy przesuwana byla. Jestem ciekawy ile bedzie kosztowa!
    0
  • Users Avatars Mini
    yeee.ha pisze: 2003-01-17 11:35
    Nie wiem dlaczego ale mam wstręt co do tej sieci! odstrasają mnie te zawsze "najniższe" w Polsce ceny połączeń! ... jak to było!? ERA SIEĆ FRAJERA?
    0
  • Users Avatars Mini
    patol pisze: 2003-01-17 11:47
    Czemu od razu wstret? Jestem w niej 2 lata i niczego nie zaluje... to samo moge powiedziec o idei i plusie... no, ale o takich sprawach sie chyba nie gada bo bym rozpetal III Wojne Swiatowa. PS. Ten SE jest calkiem niezly tylko szkoda, ze nie bedzie dostepny dla zwyklego Kowalskiego przy tych cenach co proponujecie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    PAQL pisze: 2003-01-17 11:57
    *** jkac - zawsze tak jest z nowosciami - najpierw "polykaja" ludkow, ktorzy chca (i co wazne!) i stac ich na nowosc i chca byc tymi pierwszymi, co to cos sprawdza.. :) pozniej (po obnizce cen) lapie sie druga grupe (normalnych) klientow, a na koncu sa "maruderzy" (np. za 1 pln za 3 lata jakies :P).. :) oczywiscie, bez obrazy, ale takie sa prawa rynku.. :) moj typ na cene? hmm, cos kolo 2499 do 2999 - to wlasnie cena "bycia pierwszym".. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jacematy pisze: 2003-01-17 12:08
    A GOL nic nie pisze, że Nokia 6610 po 999PLN w ERZE.
    0
  • Users Avatars Mini
    shafa pisze: 2003-01-17 12:32
    jak aparat kosmos to i cena kosmos ....
    0
  • Users Avatars Mini
    wpe pisze: 2003-01-17 12:43
    TROSZKĘ OFF TOPIC: Zauważyłem pewną paranoję w najnowszej promocji ERY "MINUTY". Otóż chodzi mi o cenę SE (i to właśnie wiąże mój komentarz z tym newsem :)). Rozważmy ceny tych telefonów dla MOJA START 25 i BIZNES START 15. Otóż: SE T300 + aparat MCA-25 kosztuje 99 zeta, a SE T68i/T68 kosztuje 699. Ale rzecz tkwi w tym, że SE T68i/T68 + aparat MCA-20 (czyli gorszy, bo nie jest to model MCA-25) kosztuje 1299 zeta !!! Czyli wychodzi na to, że MCA-20 kosztuje aż 600 zeta !!! To żadna promocja !!!! PARANOJA JAK SIĘ PATRZY !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszP pisze: 2003-01-17 12:47
    era jak zwykłe promocyjna.... tylko ceny nie zawsze!
    0
  • Users Avatars Mini
    munder80 pisze: 2003-01-17 14:56
    Jeśli chodzi o obstawianie ceny to ja stawiam na 1999 oczywiście w najwyższej taryfie. Bo nie łatwo jest sprzedać aparat powyżej 2000. A co do Nokii 6610 w Erze to ja jej nie widze. I jeszcze za 999??? Pozdrawiam wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluetooth pisze: 2003-01-17 15:31
    Na to czekałem - tylko ile to będzie kosztować? Mimo wszystko bravo dla ERY!
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2003-01-17 17:26
    moze to i lepiej ze bedzie drogo, bo znajac jakosc i awaryjnosc ostatnich telefonow ericssonow to mozna sie spodziewac wszystkiego najgorszego. jednakze mam nadzieje ze tak nie bedzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2003-01-17 17:40
    ***wpe - nie używaj słowa 'paranoja', jeżeli nie wiesz, co ono oznacza. A swoją drogą - masz rację, śmieszne to jest, ale trochę ludzi się złapie. ***kevcio - a jeżeli w internecie zamieszczą informację, że nie żyjesz, to też w to uwierzysz? "Bo w newsie pisało" - i co z tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2003-01-17 19:36
    Daje 1 za tego newsa, bo nie będzie w Plusie :-( A ja czekam...
    0
  • Users Avatars Mini
    Vortex pisze: 2003-01-17 19:45
    eeetam wy macie problemy. Ja cieszę się że w czerwcu będę mogła za darmo ściągnąć simlocka z Nokii 3310, a w październiku z Nokii 3330. A wy faceci jak zwykle cierpicie na kompleksy z powodu tego że wydaje się wam że macie ZA MAŁE TELEFONY. A tak naprawdę wielkość ma niewielkie znaczenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2003-01-17 22:47
    jarpol: tu sie ocenia zalete merytoryczna, a nie bo w +'sie nie ma ... Chociaz nie jestem abonentem ERY od ponad 3 lat - to BRAVO, tak wlasnie OP powinien dbac o wlasnych klientow. Powienien po przystepnej cenie jako pierwszy oferowac nowe fony. TAK SIE ZYSKUJE ABONENTOW !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2003-01-17 22:49
    Vortex: bardzo ciekawy komentarz - szczegolnie koncowka !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    python pisze: 2003-01-17 22:54
    Vortex - cy jestes zarejestrowanym user'em ?? Nie moge Cie znalezc ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tribal pisze: 2003-01-17 23:39
    ten fon jest super ale i tak pewnie bedzie bardzo drogi!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Xyan pisze: 2003-01-17 23:42
    ***yeee.ha : Jęsli szukasz sieci frajera to jest to tylko PlusGSM. Oni nie wiedzą co to jest postęp techniczny i jak należy traktowac klienta. W BOK-u (nie rozróżniają klientów i abonentów, liczy sie szuka) pani jest zawsze oburzona, bo akurat pije kawe, a tak w ogóle, "to informacje na ten temat znajdują się w internecie". I na tym "miła" pani skończyła rozmowę. W Erze ani klienta w BOK ani abonenta w BOA nie zostawia się bez odpowiedzi. Nie wypowiadajcie się nt. sieci jeśli z niej nie korzystaliście. Ja korzystełem i z Plus GSM i z Idei Telekomuny, teraz korzystam z Ery i to ona jest najlepsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2003-01-18 08:24
    Czekalem na ten telefon (specjalnie zablokowalem 2 fony do wymiany na nowe) ale im blizej wejscia tym sie bardziej zastanawiam nad zakupem przedluzyc umowe o 24 m-ce placic co miesiac abo za 2 f. 500 zł i do tego wydac na 2szt. 6 tys.+ VAT. To moze juz lepiej jakies autko w leasing wziasc?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-01-18 09:36
    Mam pytanie trochę off topic,ale dotyczące telefonów,chodzi o taką sprawę od stycznia wszelkie towary mają 2-letnią gwarancję,Makro juz robiło z powodu tego szkolenia.Jest to ustawa podobno zatwierdzona przez sejm.Więc akurat dla umów by to było kapitalną sprawą cyro 24-miesięczne i gwarancja na telefon też.Niestety,ale jakość opowie o tym milczą i nie wspominają o takiej ustawie w swoich promocjacjach.Czy ktoś się już spotkał z tym,a może już faktycznie słuchawki maja gwarancję na te 24 miesiące.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2003-01-18 10:35
    Kan: ???????
    0
  • Users Avatars Mini
    filippoz pisze: 2003-01-18 12:34
    Fajny fajny ten fonik ale cenaaaa??!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2003-01-18 12:51
    Xyan, ja mam analogiczne doświadczenia ze zdenerwowanymi paniami pod nrem 602900 (może poprzedni klient wyzwał ją od k******?) a konkretnie z tymi które można spotkać pod przyciskiem "9" ("w innej sprawie"). Tak więc panienki zatrudnione po znajomości, które poprzednio pracowały np. w powiatowym biurze pracy albo w jakimś dziekanacie jakiejś uczelni, można chyba spotkać w bokach wszystkich sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    LukaszP pisze: 2003-01-18 14:07
    telefon jak i cena CIEKAWE...
    0
  • Users Avatars Mini
    marc pisze: 2003-01-18 15:52
    Na poczatku nie ma sie co podniecac,telefon zreszta nie jest przeznaczony dla "zwylkego Kowlaskiego"i cena tez bedzie na odpowiednim poziomie,ale z jednej strony mnie to cieszy bo zaczynaja mnie denerwowac sytuacje, w ktorych ludzie kupuja sluchawki zaawansowane technologicznie a pozniej nie korzystaja z ich funkcji.
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2003-01-18 16:09
    No i znowu ERA sobie zaszalała. Tylko szkoda że SE P800 będzie dostępny wyłącznie w wersji angielskiej :-( Brawo dla ERY
    0
  • Users Avatars Mini
    mav pisze: 2003-01-19 11:33
    do WPE aparat mc-25 jest gorszy ubozszy w opcje od mc-20 jak sie nie znasz to gamoniu nie pisz. To ze model numerem wyzszy to nie znaczy ze lepszy.. TŁUKU
    0
  • Users Avatars Mini
    galeo pisze: 2003-01-19 13:59
    Może niedługo po wejściu na rynek bedą dostępne inne wersje językowe. Albo Era będzie zapraszać użytkowników tych terminali do salonów aby wgrać im język polski?
    0
  • Users Avatars Mini
    erised pisze: 2003-01-19 18:42
    A jednak sprawdziły się pomówienia, że będzie dostępny w pierwszym kwartale, a nawet w lutym.. :) No cóż... teraz tylko czekać na kolejne promocje, w których P800 będzie coraz tańszy i dostępny dla szerszej grupy osób... A jeszcze lepiej jak by był dostępny w Plusie za punkty.. mniam! mam na to ochotę:)
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-01-19 22:51
    Fajnie!Era cos wchodzi tylko w eryki ostatnio i siemensy!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-01-20 02:18
    a jak z tą gwarancją na telefony - czy rzeczywiscie muszą dawać na 2 lata ? Jesli tak to ekstra -nareszcie gwarancja zrównałaby się z cyro
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2003-01-20 15:49
    jezeli soft jest stabilny to ja sie na niego zapisuje w erze w czerwcu
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlo79 pisze: 2003-01-20 23:29
    era zawsze pierwsza i tak trzymac!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2003-01-21 13:39
    ***mav - tłukiem to najwyżej jesteś ty. Sprawdziłem właśnie na stronie Sonyericssona parametry obu tych aparatów (MCA25/MCA20): wybór rozdzielczości spośród czterech (do 640x480)/brak takiego wyboru (jedna rozdziejczość 512x384); celownik optyczny/brak; zoom cyfrowy/brak; efekty specjalne/brak; pamięć dynamiczna/pamięć statyczna (14-208 zdjęć). Gdzie tu wyższość modelu MCA20???
    0
  • Users Avatars Mini
    drprado pisze: 2003-01-22 12:26
    Obstawiam ceny w Biznesie: 1499 przy najwyższym i 1999 przy najnizszym (ceny netto).
    0
  • Users Avatars Mini
    Tribal pisze: 2003-01-23 13:14
    fajny fonik ale wole IDEE!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    toughluck pisze: 2003-01-24 14:26
    Policzmy... Operatorzy kupują P800 za 1200€ (4800 zł). -2000 (zakup) = 2800 zł. Najniższy abo w Biznes 15 to 32 zł (24x32=768). Czyli razem era byłaby do tyłu o 2000 zł, a musi fundować dostęp przez dwa lata, 15 minut darmo miesięcznie. Coś mi te 1999 w najtańszym nie brzmi przekonywująco. Raczej 3999. Kupującego kosztuje to 2800+VAT, czyli ~3500 zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    emdeka37 pisze: 2003-01-25 02:53
    Polecam to (angielski): www.mobiledia.com/ reviews/sonyericsson/ p800/page1.html
    0
  • Users Avatars Mini
    emdeka37 pisze: 2003-01-25 12:29
    Wystarczy usunąć spacje z adresu. A test naprawdę polecam.
    0
  • Users Avatars Mini
    nokiamobile pisze: 2003-01-27 16:07
    Fajny fon. Ale zgadzam się z Tribal, że wolę ideę!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dr Prado pisze: 2003-01-29 20:38
    Toughluck: operatorzy nie płacą ceny oficjalnej za telefon, raczej jakieś 30% taniej. Więc 840 euro tj. ok. 3360 zł, przeważnie w najniższym np. Biznes 15 refunduje się dla firm ok 1000 zł, czasem nawet więcej. Cena 1999 jest więc reana, może nie na początek, alo po ok. 2 - 3 miesięcy 1999 jest jak najbardziej realna. Przecież MDA bez promocji jest za 2600 PLN.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dilvish pisze: 2003-01-31 12:18
    I tak nie lubie SONY :D A poza tym po cholere mi taki drogi telefon....
    0
  • Users Avatars Mini
    POP pisze: 2003-02-01 15:09
    Chociaz nie naleze do fanów ERY,ale trzeba przyznac,ze ten operator usilnie sie ostatnio stara.Prubóje utrzymac pierwsze miejsce w kraju,naciskany przez konkurencje(głównie IDEE).Mysle jednak,ze to z pozytkiem dla klientów.A aparat bardzo dobry-renomowanej marki,niestety bardzo drogi zapewne.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy_256 pisze: 2003-02-01 15:28
    No to ero nie daj się długo prosić. I nie daj za dużej ceny. Kto wie może będzie mnie stać. Ale wątpię.
    0
  • Users Avatars Mini
    siwy884 pisze: 2004-03-12 17:35
    Idea też go ma ale jak sie poszedłem zapytać kiedy by był to powiedzieli mi że aż dopiero w maju??Pozd..
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: