Era Nowy Komfort - nowa oferta PTC dla klientów indywidualnych

Newsy
Żródło: Era
Opinie: 108

Era wprowadziła od dziś nową ofertę taryfową "Era Nowy Komfort". Klient może w niej wybrać jedną z ofert do wyboru lub połączyć je w dowolne zestawy.

Oferty do wyboru:

uniwersalna - abonament 30zł z VAT
wliczone w abonament: darmowe 40 minut do wszystkich sieci lub 160 SMS-ów.

taniej w sieci - abonament 30zł z VAT
wliczone w abonament: darmowe 100 minut do sieci Era, Heyah i na telefony stacjonarne lub 400 SMS-ów do sieci Era i Heyah.

multimedialna - abonament 30zł z VAT
wliczone w abonament: darmowe SMS-y lub MMS-y do sieci Era i Heyah.

weekendowa - abonament 30zł z VAT
wliczone w abonament: darmowe rozmowy w soboty i niedziele do sieci Era, Heyah i na telefony stacjonarne.

z przyjacielem - abonament 30zł z VAT
wliczone w abonament: darmowe połączenia z jednym wybranym numerem do sieci Era, Heyah lub na telefony stacjonarne.

Cennik połączeń:

Minuta do wszystkich sieci 0,72 zł z VAT
SMS 0,20 zł z VAT
MMS 0,40 zł z VAT

Sieć Era wprowadziła dziś także nową taryfę Era Nowy Komfort VIP.

Taryfa Era Nowy Komfort VIP:

  • darmowe 400 minut do wszystkich sieci lub 1600 SMS-ów

  • darmowe rozmowy w soboty i niedziele do sieci Era, Heyah i na telefony stacjonarne

  • darmowe SMS-y lub MMS-y do sieci Era, Heyah

  • darmowe połączenia z trzema wybranymi numerami do sieci Era, Heyah i na telefony stacjonarne

Ceny połączeń w taryfie Era Nowy Komfort VIP poza abonamentem

Minuta do wszystkich 0,67 zł z VAT
SMS 0,20 zł z VAT
MMS 0,40 zł z VAT


Cennik taryf Era Komfort

Opinie:

Opinie archiwalne (108):

Komentuj

Komentarze / 108

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    miron pisze: 2005-07-07 10:53
    Nareszcie coś fajnego !!! Aż się boje co będzie we wrześniu na urodziny Ery
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 10:55
    Cenniki pełne poproszę ;-))) Wydaje się, że z nowej oferty Ery najlepiej wypada ta bez telefonu. 500 minutek... Szkoda tylko, że każą na 24 m-ce umowę podpisywać. Mogliby to skrócić do roku chociaż. Tymbardziej, że 40 minut za 30 złotych, nawet z tymi 500 minutami na 24 m-ce (20 z sekundami niesięcznie) to nie jest jakieś mistrzostwo świata. 40+20:50 to jest prawie 61 minut za 30 złotych. 2 lata, później szara rzeczywistość... To przecież za 25 złotych jest superkarta, z zobowiązaniem na 6 m-cy, gdzie dają 50 minut. To jest róznica niecałego grosza na minucie. O (wybaczcie) Strefie za 3 złote nie mówię, bo jeszcze komuś żyłka pęknie z nerwów, że to powtarzam ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 10:56
    miron - ja się boję, że Era nawet wdedy nie przedstawi raportów za bieżący i zeszły rk ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-07 10:58
    wczesniej bez telefonu było 960 min +40 min/mies przy najniższym pakiecie czyli było wiecej ale tu jest korzystniejsze rozliczanie ale nie wiadomo czy se mozna sprawdzic ile tych minut jest
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2005-07-07 10:59
    Może znowu troszkę się ruszy na rynku :-) ja czekam na idealny ryczałt na rozmowy: stacjonarki i idea za jakies 75 PLN :-) może się doczekam czasów kiedy moja Mega przestanie mi się opłacać.
    0
  • Users Avatars Mini
    Camel199 pisze: 2005-07-07 10:59
    to dowod na slabe przyjecie poprzednich planow. mam wrazenie, ze i te sie nie przyjm za bardzo ze wzgledu na fakt, ze trzeba sporo pomyslec aby skonfigurowac oferte dla siebie. juz widze pytania w salonach: a kiedy pani dzwoni a do kogo? dla zwyklego ludka zbyt namieszane.
    0
  • Users Avatars Mini
    O.K. pisze: 2005-07-07 11:03
    I znów przy migracji trzeba przedłużać umowę o 6 miesięcy. Liczyłem że coś się zmieni ale niestety.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-07 11:03
    przy wyborze darmowego 1 lub 3 numerów mozna codziennie wybierać inny darmowy numer za darmo - fajnie :) - nie iwem pewnie wczesniej tez tak było ale jakos sie tym nie interesowałem - czyli za 30 zł mozna miec 2000 tys min darmowych rozmow codziennie z kims innym
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 11:05
    Camel199 - nie przyjmą się. Z prostej przyczyny. Nie masz tutaj możliwości "kombinowania" w ramach abonamentu. Musisz dokupić pakiet jaki sobie wykombinujesz. Dla mnie to dyskwalifikuje taryfy Komfort odkąd powstały. Te wcale lepsze nie są - inne nieco i tańsze. To na plus. Ale kto z nowych klientów, kupujących pierwszy telefon zapłaci 60 złotych abonamentu - licząc z jednym pakietem - wykombinowanym - w sieci albo do przyjaciela (bez sensu to do przyjaciela)? Przecież klientela nie posiadająca jeszcze komórki to co tu dużo mówić cienka klientela. Nie potrzebowali dotychczas komórki, teraz potrzebują? Za tę cenę? Nie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    .tomekf. pisze: 2005-07-07 11:09
    ciekawe jak na to zareaguje Plus :-) W sierpniu kończy mi się 24 miesiące przy taryfie NowyPlus45. Proponują mi m.in. 2x wiecej minut za tą samą cenę abonamentu (umowa na 6 miesięcy). Uważacie, że powinienem z tego skorzystać, czy walczyć o coś więcej ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 11:12
    Pakiety internetowe.... Taniocha... No nie - oprócz pozytywnej zmiany zmniejszenia minimalnej kwoty abonamentu, nie widzę nic korzystnego w tych taryfach :-) Sorry.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-07 11:13
    ***.tomekf. - ktos napisal ze jutro ma byc cos nowego w plusie ale chyba ktos tak walna bo przeczytal ze era cos zmienia
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 11:18
    .tomekf. - a jak mają zareagować? To przecież Era reaguje na to co wyprawia z aktywacjami Plus. Wiążesz swoją umowę z ogólnymi planami - to bez sensu trochę, nie wydaje Ci się? Nie musisz walczyć - ta oferta to jedna z wielu - preferowana. Typowa superkarta. Możesz wybrać co innego - jjakieś pakiety czy obniżkę abonamentu o połowę... Nie mów - walczyć - wystarczy, że zapuytasz o inne oferty - jest ich co najmniej 7 jak podaje program lojalnościowy. W tym kilka odmian. No i 8. - oferta z telefonem - też kilkadziesiąt opcji ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 11:19
    GregPepe - Plus co najwyżej doda kolejną jedynkę do swoich promocji... Nie musi nic więcej robić ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    patgsm pisze: 2005-07-07 11:25
    a o transmisji danych zapomnieli?
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-07-07 11:34
    no i podsumowujac....taryfy ery sa malo elastyczne- uslugi obnizajace koszty zastapiono drogimi pakietami- wiec dalej plus i idea maja znacznie lepsze oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-07 11:37
    ***wlo - moze sie bali ze era zaszaleje ale masz racje ze nie musza szalec jedynka wystarczy, chociaz kontakt z 1 numerem za 30zł to nie takie złe i u konkurencji takich ofert nie ma w takiej cenie dla indywidualnych
    0
  • Users Avatars Mini
    pocoloco pisze: 2005-07-07 11:37
    Ale Erze rura zmiękła, niestety po obcięciu ceny i funkcjonalności pakietów oferta stała się jeszcze mniej atrakcyjna. Czytając dzisiejszy news o ruchach PTC szczerze samopoczucie mi się poprawiło, naszczęście ludzie potrafią liczyć i utarli im nosa za ceny poprzednich pakietów
    0
  • Users Avatars Mini
    .tomekf. pisze: 2005-07-07 11:37
    *** wlo - wiem, że jest przynajmniej 7 uniwersalnych ofert bez telefonu przygotowanych w programie lojalnościowym. Może źle zadałem wcześniej pytanie :/ Chodzi mi o to, jako klientowi, któremu zależy na jak największej ilości minut, czy warto się z nimi tochę potargować aby dostać jeszcze lepsze warunki niż wspomniane 7 uniwersalnych ofert bez telefonu ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 11:42
    .tomekf. - przy taryfie NP45? No nie wiem... Na pewno spośród oferty może się trafić coś lepszego niż 100 minut za 45 złotych - jakiś pakiet kwotowy czy dodatkowe minuty albo esemesy. Musisz przeanalizować. No i oczywiście jeśli na 18 m-cy podpiszesz umowę to rzecz jasna, że więcej Ci dadzą niż na 12. Natomiast negocjacje przy takim abonamencie będą trudne. Myślę, że będą stać na swoim i ponad ogólną ofertę nie dazą nic więcej.
    0
  • Users Avatars Mini
    damga pisze: 2005-07-07 11:53
    a gdzie jest napisane jak schodza pakiety "darmowych rozmow"? Przed czy po uniwerslanej? ***O.K. - a gdzie sa warunki migracji do Nowego Komfortu (zarowno z Nowej Mojej jak i ze starego Komfortu)?
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-07 12:02
    ***dagma - www.era.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    Camel199 pisze: 2005-07-07 12:09
    do .tomekf. zapytaj sie o darmowe godziny po 18. ja dostalem do maxprofit30! 2 godzin. i uwazam ze to bardzo dobra oferta jak do tej taryfy
    0
  • Users Avatars Mini
    damga pisze: 2005-07-07 12:16
    ***GregPepe - moze kiepsko szukam, ale nie moge nigdzie znalezc informacji o, tym jak rozliczane sa "darmowe rozmowy" ani o tym jak (i czy w ogole mozna) przejsc z Nowej Mojej do Nowego Komfortu (oprocz przechodzenia po drodze przez stary komfort, jesli wogole tao ferta jest ciagle aktualna)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-07 12:39
    ***dagma - darmowe rozmowy schodza pierwsze jak wygadasz 2000min to placisz z pakietow jak jeszcze masz albo 72gr/min - warunkow migracji nie czytalem tylko zobaczylem ze sa - mozliwe ze jest tak jak mowisz
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 12:40
    damga - no przecież piszą o "obecnych Abonentach sieci Era" - a dla mnie to oznacza abonentów z obojętnie jaką taryfą abonamentową... Migracja z Nowego Komforta na Nowy Komfort byłaby trochę karkołomna ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    damga pisze: 2005-07-07 12:48
    ***wlo - jasne, ze tak pisza, ale nie pisza, ze dla wszystkich jest ona mozliwa. Mnie interesuje przejscie N(owa)E(ra)M(oja) 40 - N(owy)K(omfort) [najlepiej 1 oferta z przyjacielem]. Interesuje mnie wiec punkt 2 (warunki, dla tych co biora NK). Mam umowe terminowa, wiec pkt 2.1. pkt 2.1.1 mnie nie dotyczy, a stad wynika, ze ze oprocz zobowiazania +6 miesiecy nie ma innych obostrzen jak np. o tym, ze nei moge wybrac taryfy o nizszej oplacie abonamentowej? Jakos nie wierze, ale jesli mozesz to potwierdzic to byloby super
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 12:52
    damga - kurczę, nie mam czasu dokładnie tego czytać, ale faktycznie, trudne do zrozumienia i interpretacji. Dla mnie szczególnie, bo Era stosuje innyc sytm umów - tu są na czas okresłony - nie wiem więc czy pierwsza umowa przyzakupie aktywacji jest równoważna tej po kilku latach - za PWA np.?
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-07-07 13:04
    Ceny niezłe, oferta całkiem przejrzysta i przyjazna. Szkoda tylko, że nie Era nie ma nic do zaoferowania jeśli chodzi o GPRS :( Rozliczanie pakietami po 500kB to jest porażka dla kogoś, kto kilkadziesiąt razy łączy się z WAPem choćby tylko po to, żeby sprawdzić rozkład jazdy albo poczytać wiadomości na Interii. Dlatego wolę Ideę. Wszystko idzie w dobrym kierunku ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 13:19
    mar - no jak nie ma? Jest Blue connect przecież!
    0
  • Users Avatars Mini
    ddarko pisze: 2005-07-07 13:24
    damga - z M40 przechodzisz na Nowy Komfort z dwoma ofertami. Nie musisz wybrac pakietu minutowego, wybierasz dwa dowolne pakiety. Uwaga dla osob podpisujacych nowa umowe - po 12 miesiacach mozecie zejsc do najnizszego abo za jedna oferte - 30 zl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-07-07 13:30
    Nareszcie porpawili swoje drobie pakiety komfortowe i o to chodziło! brawo 10!
    0
  • Users Avatars Mini
    somebody pisze: 2005-07-07 13:30
    RAZ w miesiacu mozna zmieniac numery do przyjaciela,NIE codziennie.Ludzie czyatajcie regulaminy a nie piszcie jak leci co wam do glowy przyjdzie!! Obecna oferta niestety gorsza,prognozuje ze bedzie sie gorzej sprzedawac bo tel niestety droszcze a to jestr lep teraz na klienow,likwidacja wieczorow(ludzie beda wciaz o to pytac) cena poza abo do Ery wzrosla z 39 do 72gr etc etc etc....
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-07-07 13:33
    czegoś tu nie rozumiem. skoro pakiet 40 minut do innych kosztuje 30PLNów to minuta w nim wychodzi po 0,75. poza pakietem ta sama minuta kosztuje 0,72. więc po co brać ten pakiet? poza tym w idei 1 numer 15 PLN a trzy 25 PLN a tu 30 i 60. juz nawet sam tak-tak jest chyba korzystniejszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-07-07 13:35
    bardzo , bardzo , bardzo zachowawcze !!! to nic nie zmienia ,omijać ERE !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 13:47
    mar - a po co komu numer w Idei za 15 złotych, kiedy dzwoni do Idei 5 razy w tygodniu na trzy różne numery? Jak można to porównywać?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-07 13:52
    W pierwszej chwili można się zachwycić.... ale 100 min do sieci własnej za 30 zł? Nędznie brzmi to przy tym co daje mi Plus( co prawda poza szczytem, ale za to cały rok) W kwocie abonamentu 55zł mieści mi się 300 takich minut oraz 75 do wszystkich...
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2005-07-07 13:57
    Moim zdaniem przy odpowiedniej konfiguracji to dobra oferta. Wystarczy troche pokombinowac. Poza tym aparaty sa w niezlych cenach.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 13:57
    Alexander25 - po co klientowi 300 minut do plusa jeśli dzwoni tam trzy razy w tygodniu po 5 minut? Po co porównywać ceny połączeń wewnątrzsieciowych? To nie ma przecież sensu!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2005-07-07 14:03
    wlo - a Ty jak zwykle na nie :-) mozna porównywać cokolwiek. przyznaję, że opisałem sytuacje ale nie doprecyzowałem tego szczegółowo. a co gdy dopiero wybieramy sieć razem z rodziną lub znajomymi lub dzwonimy duzo na wybrane stacjonarne numery? na minus idei przemawia fakt, iż dopiero przy abonamencie 50 i wzwyż można z tego skorzystać. dodatkowo w najlepszej sieci za aktywację zapłacimy 49 PLN, w plusie 15 czy 18 już nie pamiętam dokładnie a w idei 25 z tym, że całóść jest do wykorzystania. najbardziej chciałem zwrócić jednak uwagę na to, iż lepiej wziąść pakiet wewnątrzsieciwy i lub jak ktoś potrzebuje multimedialny niż ten 40-tominutowy za 30 PLNów skoro i tak minuta do innych poza pakietem jest tańsza. niewiele, ale zawsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-07 14:04
    ~~~wlo - nie bardzo wiem o czym Ty mówisz, Ceny połączeń wenwatrzsieciowych chyba najbardziej obrazują podejście operatora. W kwestii minut do wszystkich trzyma go zawsze interconnect, w przypadku połączeń do własnej sieci ma już wolną wolę w kwestii co, ile i za ile. 100 min do sieci własnej za 30 zł to doprawdy żadna rewelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_bal pisze: 2005-07-07 14:07
    Kurde czy wy ludzie kiedykolwiek przestaniecie narzekać!!??!! Ciagle źle ciągle nie tak... Wsyatrczy dobrze dobrać oferty i naprawde mozna wyczarowac niezły abonamencik. 60 zł i masz 40 minut i darmowe esy, albo 40+100 do ery heyah stacj. tko teraz daje 140 minut z fonem za 60zł no bez jąder Panowie bez jąder!! Oferta świetna
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 14:11
    Alexander25 - no jak nie rozumiesz? Masz klienta - stoi biedak na ulicy i patrzy na plakaty trzech operatorów, oferujących połączeniw w sieci po 30, 20 i 10 groszy. Wg Ciebie powinien wejść tam, gdzie ma po 10 groszy tak? Bo najtaniej? Ceny determinowane interkonektem to... 72 grosze... Facet ma rodzinę i większość znajomych u pierwszego operatora - z ceną połączeń wewnątrzsieciowych po 30 groszy, zatem nadal ma kupować u trzeciego bo jakby zadzwonił czasem w sieci to będzie miał po 10 groszy? Nie wiem kto to musiałby być - ja sporo czasu jak widzę -15-30 minut co miesiąc poświęcam na analizę billingu - żeby policzyć prtzy ilu rozmowach wewnątrz sieci zwrócą mu się przepłacone rozmowych do rodziny i znajomych po 72 grosze... Ja o tym mówię.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 14:14
    Może i 30 groszy to nie rewelacja, ale jeśli ktoś 90% czasu wydzwania w sieci to jest to lepsze niż 10 groszy na te 10% i 72 gr na 90% czasu - nie sądzisz? Dlatego uważam nie można porównywać cen w sieci. Zawsze ktoś z tego korzysta - cen nie robi się dla cen i ich porównywania. Ceny są po to, żeby ktoś je zapłacił. A ten ktoś to pojedynczy człowiek. Jeśli uważasz, że można kpić z wyższych cen wewnątrzsieciowych jednego operatora - bo inny ma niższe, a samemu zaraz mówić, że Ciebie to nie dotyczy bo Tobie taniej u tego trzeciego wychodzi, to nie sądzisz, że to jest lekka hipokryzja?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-07 14:22
    ~~~Owszem , powinien wejść do tego co ma po 10 gr a wprzódy namówić swoich przyjaciól do tego samego kroku. Widzisz, Ty zawsze porównujesz krowę z pietruszką i m asz głębokie przekonanie,że Twoje porównania są zawsze, ale to zawsze jak najbardziej słuszne. Każde inne porównanie i już masz jakieś ale... Tym bardziej skup się i na chłopski rozum : ja porównałem ten sam produkt : rozmowy wewnatrzsieciowe w ramach sieci własnej. To samo co porównanie 2 tożsamych produktów i ich cen, np. hamburger z MC Donald's z hamburgerem z Burger Kinga. Porównanie jak najbardziej uprawnione, bo to są tożsame produkty. jak nie pojmujesz tego - to przykro mi panie" wszechwiedzący" z monopolem na posiadanie zawsze racji na GOL.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 14:23
    I dochodzimy do tego, że za złe mi większość ma, że powtarzam - w Plusie mam taniej... Piszę że wszyscy? Czy może MAM - to nie odnosi się do mnie tylko? Dlaczego miałbym kupować abonamet w Erze, gdzie wykonuje jakieś 10% czasu połączeń i przepłacać za 60 co najmniej procent czasu połączeń do Plusa? No jaki to ma sens? Nawet jeśli połączenia wewnątrzsiecowie w Erze miałbym tańsze?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-07 14:24
    I może jeszcze jedno, bo już mnie zaczynasz powoli drażnić swoją "wszechwiedzą" i jedyną właściwą słusznością wniosków - nie reaguj z łaski swojej na moje komentarze.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 14:25
    Alexander25 - namówić przyjaciól... Bo oni Ciebie jednego przyjaciela tylko mają... Stary! Bądź poważny!! Do hamburgera to możesz porównywać cenę "podstawową" - do wszystkich. Ale nie tę wewnątrzsieciowa ;-) Nie masz racji - nie przekonasz mnie przynajmniej do swoich poglądów na ten temat. To nie są tożsame produkty. Połączenie wewnątrzsiei Era nie jest tożsamym z połaczeniem w sieci Idea czy Plus!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 14:27
    Alexander25 - proszę bardzo - jestm jak najbardziej ugodowym człowiekiem... Oczekuję jednak tego samego - w tym żadnych "kontekstowych" przytyków, OK?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-07 14:32
    ~~ Połączenie Plus- Plus, połączenie Era- Era, połączenie Idea- Idea... To nie są tożsame produkty dla Ciebie.... Ręce mi opadły. Szkoda gadać.
    0
  • Users Avatars Mini
    robrob pisze: 2005-07-07 14:33
    i znowu era robi to samo wszędzie "darmowe" a dopiero w regulaminach ze to 2000minut czy sms\mms a potem naliczają opłaty normalnie! powinno być napisane 2000minut czy sms\mms darmowych
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-07-07 14:38
    Alexander25, wlo- po co te sprzeczki? Oboje macie po troche racji- tanio to pojecie relatywne- wazne gdzie, jak czesto i jak dlugo dzwonimy....im mniej taki "czestych, dlugich" nr tym bardziej prawdopodobna opcja ze skusza sie na zmiane operatatora by mieli taniej wewnatrz sieci :) Ale jak namowic np 4-5 osob- nie daj Boze jeszcze na kontraktach- do zmiany operatora? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-07 14:41
    ~~~Legol Poczekać na koniec kontraktu i adieu ;))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 14:41
    Alexander25 - nie są... niestety nie podniosę Ci rąk do góry ;-) Oprócz cen jest jeszcze klient, który tę cenę musi zapłacić. I tutaj już stają się całknkiem nie tożsame ;-) Bo każdy jest inny, każdy ma inne preferencje. A jeśli dla kogoś ta cena nie jest podstawą wyboru... No każdy ma też wolną wolę i za swoje pieniądze może robić co mu się podoba.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-07-07 14:46
    Alexander25- hehe po skonczeniu kontraktu moze sie okazac ze w tej macierzystej sieci jest jeszcze taniej wewnatrz sieci niz w tej alternatywnej ;) Co mam nadzieje powoli sie krystalizuje- w miare coraz wiekszego zainteresowania opow stalymi klientami ;) no ale to juz inny temat :) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 14:48
    Alexander25 - mże Ty masz paczkę przyjaciół czy grono najbvliższych, któr tylko między sobą się komunikuje... W normalnym świecie ja tego nie zauważam by tekie coiśmiało miejsce - nawet odwrotnie - wykładniczo rośnie grono znajomych moich znajomych - bo każdy znich - rzem czy osobno z kimś z naszej paczki, mają też inne paczki... Jeśli uważasz, że Ty dasz radę namówić znajomych - namwaiaj. Ja nie widzę takiej możliwości i nawet nie namawiam - to... nie wiem - nie możliwe jest po prostu... Dostosowuję się do otoczenia, nie mam wyjscia. Jeśli rozawiamy o zaletach tego czy innego operatora - każdy sam decyduje czy to mu się opłaca - ma inną \"paczkę\" do której też musi się przystosować. To jest dla mnie oczywiste, a nie to co Ty mówisz. Dlatego, jak sądzę, w moim rejonie większość ludzi/firm korzysta z Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 14:49
    Jeśli na początku tylko Plus miał punkt, przez dwa lata praktycznie żadnej konkurencji w sprzedaży, to nie dziwię się, że skoro taniej się w sieci dzwoniło, większość decydowała się na Plusa. Owszem, można było jechać gdzieś do innego miasta po aktywację... Tylko po co? Nie łatwiej na miejscu?
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-07 14:55
    ***wlo - jezeli chodzi o namawianie przyjacół to nie dokonca jest taka przerabana sprawa, czasami sie da ja namowilem 2 kumpli zeby przeszli do TT po tem do Heyah i potem znowu do TT :)
    0
  • Users Avatars Mini
    18790 pisze: 2005-07-07 15:08
    Nadal kicha. W Erze trzeba wydac 60 zl aby miec mozliwosc "nieograniczonych" rozmow z 1 tylko osoba, nie ma mozliwosci wybrania jakiegos pakietu do rozmow w normalne dni tylko trzeba sie ograniczac z rozmowami przez caly tydzien albo wpakowac nastepne 30 zl. I to maja byc taryfy biznesowe? Kpia sobie? Pakiety GPRS nadal 2 razy drozsze niz w Plusie, taktowanie beznzdziejnie drogie do dluzszego surfowania. I biedaki sie dziwią, że + ma 50% klintow biznesowych. Idea juz lepsza oferte ma. Nawet taryfy Nowy Plus zdecydowanie lepiej wypadaja a Max Profit! zdecydowanie najlepszy !!
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-07-07 15:29
    SUPER OFERTA!!! CZEKAMY NA KROKI KONKURENCJI :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 15:43
    18790 - a to mówimy o Komfort Biznes? Kurczę - przepraszam, że nie czytam!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 15:44
    tele-ekspert - to znaczy?
    0
  • Users Avatars Mini
    Benio pisze: 2005-07-07 16:27
    *spamer, to nie jest porównanie , tylko wycinek pewnego tekstu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    pio_bal pisze: 2005-07-07 16:37
    Rece opadaja jak czytam wasze interesujace wypowiedzi. Ku#@$wa czego wy jeszcze chcecie co wam da idea a co plus z telefonem w cenie promocyjnej? no co wielkie ''G'' i usmiech sprzedawcy.. Era ma teraz najlepsza oferte i pod względem cen telefonów i usług. Bo zadrogo bo za mało? jednemu dać 5000 minut w miesiacu drugiemu 10000smsów to bedzie marudził ze szkoda ze to na dzień nie jest tylko na miesiać. ehhh szkoda was szkoda....
    0
  • Users Avatars Mini
    kmis pisze: 2005-07-07 17:11
    pio_bal: ja mam za 65PLN w plusie ok. 43000 minut miesiecznie ;))) w poprzednim miesiącu wykorzystalem 6800 minut, coż to jest te 2000min w erze ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ddarko pisze: 2005-07-07 17:16
    troche racji ma i wlo troche racji ma tez Alexander :) co do tych promocji wewnatrz sieciowych - faktycznie jesli ktos dzwoni tylko do jednej sieci to nawet jak bedzie mial darmowe rozmowy to mu nic to nie da, co najwyzej moze sobie powzdychac "jak to oni maja fajnie" mozna tez tak jak to mowi Alexander namowic znajomych na zmiane opa - ja tak zrobilem z dziewczyna - jak tylko Idea w listopadzie wprowadzilo darmowe rozmowy zamienilismy nasze TT na aktywki bez tel. z darmowymi rozmowami miedzy nami.
    0
  • Users Avatars Mini
    pwalczak2002 pisze: 2005-07-07 17:53
    Nie ma juz ograniczenia do 2000 minut DRODZY PANSTWO
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2005-07-07 18:17
    znowu kombinują :-) uniwersalna wychodzi drożej niż prepaidy (no oprócz popa ale tam są różnego rodzaju zniżki i pakiety); z przyjacielem jest 2x droższa od oferty idei a za 5 zł mniej w idei mamy 3 przyjaciół :-/ no i oczywiście pozostaje taniej w sieci co przy strefie plus także odpada (co prawda tu mamy 0,30zł/min a tam jest 0,36zł/min do +) i 0,24zł/min lokalne ale nie ma ograniczenia użytkowania tu 100min/400SMS) ciekawe czy można kupić np. 2 pakiety taniej w sieci na jeden miesiąc czy tylko po jednym. Dobrze że odeszli od obowiązkowego uniwersalnego (czy jak on sie tam w starych nazywał) Jednak ta oferta jest dla osób które znają swój profil dzwonieniab a nie ci którzy przychodzą po swój pierwszy telefon a tych jeszcze jest sporo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2005-07-07 18:21
    Fajnie, ale zapewne jest ograniczenie 2000 minut i jeden nr za 30 zeta to drogoooo! W Idei 3 nr za 25 PLN!
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2005-07-07 18:23
    a i jeszcze nie rozumiem tej opcji multimedialnej :-/ to jest napisane SMS lub MMS więc niby do wyboru a w PDF SMS wymienialne na MMS co by było fajniejsze aczkolwiek wg mnie jest to sformułowanie niefortunne czyż nie lepiej marketingowo napisać nieograniczona ilość wysyłanych SMS i/lub MMS. Oj marketingowcy z Ery biedny maturzysta ma was uczyć??
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2005-07-07 18:26
    e doczytałem tam jest 2000SMS/400MMS nieciekawie
    0
  • Users Avatars Mini
    ONA pisze: 2005-07-07 18:52
    PANOWIE!!! może każdy z Was napisałby jaką ofertę chciałby. Rozwińcie swoje skrzydła. A później wyślemy to do PTC i ciekawe co oni na te wasze narzekania. Pewnie równie interesujące opinie jak Wasze. A najlepiej to weźcie się do roboty, a nie tylko krytykujcie. Ale i tak lubię "Was czytać". Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-07-07 20:33
    Wszystkie oferty darmowe są ograniczone miesięcznie do 2000 minut. Wg mnie to teraz ERA ma BARDZO DOBRĄ OFERTĘ , choć na pewno znajdą się malkontenci narzekający, że są ograniczenia na "darmowych połączeniach". Ale jeszcze się taki nie urododził, który wszystkim dogodził. W Londynie mają dzisiaj inne problemy. Oby nas to nie dotknęło ....... Pozdrawiam GOLowiczów wakacyjnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-07 21:30
    ***Alexander25 - przeczytałem Twoją dyskusję z **wlo i... 1.O ile mnie pamięć nie myli to najdroższe połączenia wewnątrzsieciowe ma Plus w strefie 36groszy brutto (DWiW nie liczę z oczywistych względów - ograniczenia czasowe) , potem Era 30 groszy , i najtańsze Idea na zasadzie wiecznie przedłużanej promocji , ale jednak , po 20 groszy... 3.Nawiązując do komentarza **wlo z 12.11 - jest on naprawdę BARDZO trafny. Staram się być obiektywny i innaczej mi nie wychodzi , jak przyznać TU rację ***wlo.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-07 21:32
    Na korzyść Plusa względem Idei i Ery przemawia jeden fakt - połączenia wewnątrzsieciowe i na stacjonarne pomniejszają odpowiednio podstawowy pakiet abonamentowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-07 22:16
    issa - szczerze mówiąc w Nowych Plusach mi brakuje Rozmawiaj Taniej z Max Profit. Tutaj też - jeśli rzeczywiście nie trzeba bezwzględnie aktywować jako podstawowej oferty uniwersalnej - można pokombinować. Nawet lepiej nie brać tej uniwersalnej - przecież jest droższa niż 40 minut po cenie 72 groszy - o całe 1,20!! Na esemesach się tylko lepiej wychodzi... Lepiej więc wziąć np. pakiet taniej w sieci a za pozostałe płacić ile wyjdzie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-07 22:45
    Issa - racz zauważyć ,że wszytkie pakiety są jakoś ograniczone czy to liczbą godzin, czasem wykorzystania czy ilością numerów z którymi możesz się łączyć. Jakoś też mało mnie rusza komu przyznajesz rację. Komentarze pana wlo od dnia dzisiejszego traktuję z wzajemnością jako powietrze.To tyle w tym temacie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-07 23:21
    ***Alexander25 - wszystko działa w obie strony. Mi się z kolei wydaje , że Ty jestes zawsze obrażony na cały świat...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-07 23:26
    *** wlo - i tak przważający odsetek ludzi nie ma pojęcia o swoim planie taryfowym , więc w sumie pełny luz :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-08 00:46
    Panowie! Rewelacja! Właśnie się zalogowałem do I-BOA i MOGĘ NA TO PRZEJŚĆ! Warunki przejścia są zapewne kosmiczne, ale przynajmniej dobre jest to, ze nie jest to oferta "tylko dla nowych".
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-07-08 00:52
    Przeszedłem oczywiscie bez zastanowienia. Mam teraz 3 pakieciki ;) standardowy, taniej w sieci i weekendowy ;) a to ze przedluzylem o pol roku umowe to nawet lepiej ;) Jestem bardzo zadowolony ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-08 00:52
    Panowie! Cofam poprzednią wypowiedź. Pomijam, że mamy możliwość przejścia tylko wtedy, jeśli zdecydujemy się na przedłużenie umowy o 6 miesięcy (jak było w poprzednich komfortach/classic) to dochodzi taki "haczyk" z "regulaminu migracji" - "możliwa jest wyłącznie zmiana na taryfę o takiej samej lub wyższej opłacie abonamentowej od obecnie posiadanej.". Zatem się ugryź, droga Ero. Nie skorzystam. 1 pkt
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-08 00:58
    Jedyne co ratuje tą ofertę to to, że PTC odeszło od praktykowanej za rządów poprzedniego prezesa praktyki nazywania promocji dla nowych klientów "nowymi taryfami". Bo na to faktycznie każdy może przejść (chyba że mu umowa zabrania zmiany) pomijając oczywiście bardzo niekorzystne warunki tejże migracji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-07-08 00:59
    Hehe :| jak bym miał przedłuzenie umowy o 24 miesiące to i tak bym się zdecydował ;) a tak - pakieciki będę miał aktywne za godzine. Czemu ludzie boją sie przedłuzac umowy nie wiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-08 01:15
    ~~~issa - masz rację "wydaje ci się"Chyba szczególnie wydaje od dnia w którym konspiracyjnie, w wielkiej tajemnicy wysłałeś mi info o zmianach w simplusie a gdy zapytałem o szczegóły zacząłęś się wymigiwać ,że nie możesz, że wiesz, ale dostałeś w tajemnicy i inne ble ble. Nie jestem głupiutkim podlotkiem by mnie podpuszczać , tym bardziej ,że tajemnica wydała się godzinę później , wtedy już info pojawiło się na GOL.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-08 01:15
    Co do kwestii tamtego Pana - to tylko do pewnego momentu trawię osobników posiadających w swym mniemaniu stały patent na posiadanie racji i jedynie słysznej opcji vel bracia Kaczyńscy. Doprawdy na dłuższą metę to męczy jeśli ktoś jest głuchy na każdy argument, jeśli ciągle dowodzi swego wszystko inne odrzucająci zachowując się jakby wszystkie rozumy pozjadał i posiadł wszelką wiedzę oraz ciągle ta sama śpiewka, produkowanie się na jeden i ten sam temat . Więc sorry, co za dużo to nie zdrowo. Kompromis: wzajemna ignorancja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-08 01:17
    Tak będzie miło i zdrowo.
    0
  • Users Avatars Mini
    b744 pisze: 2005-07-08 01:35
    masz racje alexander czytam wypowiedzi tego osobnika , który wszystkich stara sie pouczac i jest to zenujace . a jezeli chodzi o polaczenia wawnatrz sieciowe , to plus jest jedyny ktory takowych nie posiada / polaczenia ze strefy jest to zupelnie co innego . pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-08 04:41
    Alexander25 / b744 - mnie macie na myśli? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-08 10:28
    ***Celeronik - a po co brałeś pakiet uniwersany ?? Miales abonament wyzszy niz 30 zł ??
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-07-08 10:30
    cd. znaczy czy był wyższy niż 60zł
    0
  • Users Avatars Mini
    jezior.fm pisze: 2005-07-08 11:41
    fajna ta oferta.ja kupuje dziweczynie tt i biore vipa - bedzie wypas a ja zaoszczedze jakies 200 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-08 11:53
    Grzegorz Z.- może nie jasny, ale jest - regulamin migracji - nie dziwę się, że możesz przejść ;-) Nie powiedziałeś, że przejdziesz - nie masz co cofać... Możliwość migracji nadal pozostaje ;-) Uważam, że powinieneś przemyśleć sprawę - tutaj są większe możliwości niż w poprzednich Komfortach (o ile masz komfort) więc nawet przy takiej samej taryfie, możesz więcej. I nie mówię tego z przekąsem - jak najbardziej poważnie to mówię. Nie chodzi przecież zawsze o obniżenie kosztów - mój syn - Duży jest przykładem - za tę samą cenę - 30 złotych - ma 3 razy więcej "zasobów abonamentowych" że tak to nazwę. O ile wcześniej mu brakowało minut, to teraz mu zostaje połowę prawie... Ale niestety nie da się na niższą zmienić - nie ma niższej taryfy. Celeronik - mam znajmego, który nie korzysta z PWA czy innych rzeczy ze względu na to, że czasem potrzebuje zawiesić świadczenie usług. Przy kontrakcie terminowym tego nie można robić.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-08 11:54
    Grzegorz Z. 08-07-2005 02:41 - no trochę sobie pochlebiasz... ;-DDD To o mnie mowa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-08 12:24
    *** Alexander25 - 23.15 , to co napisałeś wskazuje , że nie dość iż jesteś niedojrzały emocjonalnie , nie masz za grosz poczucia humoru , to nawet nie jesteś dyskretny. Powiedzmy , że wiem znacznie więcej niż Ci się wydaje , ale wtedy utwierdziłeś mnie w przekonaniu , że nie jesteś osobą z którą warto utrzymywać kontakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-08 12:28
    **b744 - są jeszcze 3 Swojaki , wprawdzie w dzisiejszych czasach mega lipne , ale jednak;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-08 13:14
    ~~~Grzegorz Z- na pewno nie Ciebie, ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-08 13:20
    ~~~issa , a myśl sobie co chcesz. O barku dojrzałości raczej swiadczy Twoje zachowanie i przekazywanie " półgębkowych" informacji. Wiesz znacznie więcej niż mi się wydaje - gratuluję. Też nie sądzę by z Tobą warto było utrzymywać kontakt po tym co napisałeś, zrozumiałem to już w momencie tajnego info o easy.Poczucie humoru nie miało tu nic do rzeczy w tym momencie i nie przeinaczaj próbując wyjść z twarzą. W sumie na braku tego kontaktu nic nie tracę. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-08 13:29
    ***Alexander25 - kłamiesz , niestety... "wydaje ci się"Chyba szczególnie wydaje od dnia w którym konspiracyjnie, w wielkiej tajemnicy wysłałeś mi info o zmianach w simplusie a gdy zapytałem o szczegóły zacząłęś się wymigiwać ,że nie możesz, że wiesz, ale dostałeś w tajemnicy i inne ble ble". A widziałeś kiedyś publiczne wysłanie smsa? Co to znaczy "konspiracyjne i w wielkiej tajemnicy" wysłanie smsa? "gdy zapytałem o szczegóły zacząłęś się wymigiwać ,że nie możesz, że wiesz," - przeciwnie , napiasałem ,że nie zajmuję się rozpuszczaniem plotek i że oferta jest pewna , ale stawki znam nieoficjalnie więc ich nie powiem , bo to by było traktowaniem Ciebie jak "podlotka". A na to Ty sie obraziłeś. Krótką masz pamięć , bardzo krótką.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-08 13:32
    Sorry , może Ty nie jesteś niedojrzały , ale głęboko , baaardzo głęboko sfrustrowany. I następnym razem nie zarzucaj mi kłamstwa - bo jak widzisz , to nie ja mijam się z prawdą... "tajne info" bu ha ha
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-08 13:44
    I widzisz jak to głupio jest , jak ktoś kłamie (przeinnacza) , "próbując wyjść z twarzą"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2005-07-08 13:50
    wlo - jak to nie ma niższej taryfy? 30 zł brutto to najniższa. Tyle że mając taryfę za 57 zł obecnie nie mógłbym zmigrować na tą za 30. I to niezależnie od tego czy mam jakiś cyrograf czy nie. Pewnie mógłbym obniżyć ale dopiero po miesiącu, za opłatą jak za zmianę na niższą . No i oczywiście przedłużenie o 6 miesięcy - zapłaciłbym więc w sumie 360 zł więcej za abonament - czy opłaca mi się przechodzić z Nowa Moja 40 podczas gdy mam naliczanie sekundowe za złotówkę i dodatkowe 25 minut które bym w tym momencie stracił? Moim zdaniem, dla samego korzystniejszego przechodzenia minut - nie warto.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-08 14:03
    Grzegorz Z. - no za 30 nie, ale już dwa pakiety? Chyba możesz? I nie sądzę byś miał z tego powodu (tych 3 złotych) jakiś dysKOMFORT ;-) A kto wie czy nie więcej korzystći nż w starej taryfie? No tak - jesłi masz jakieś specjalne warunki, to fakt - to też inaczej wpływa na atrakcyjność tej syarej jak by nie patrzeć taryfy i opłacalność zmiany na nową. Ale wiesz... Jeśli nie ma obowiązku brać tej podstawowej (bo nie ma, jak w poprzednich komfortach?), to dwa inne pakiety - czy w sieci i jakiś darmowy przyjaciel, czy coś innego - będzie lepsze? Trzeba pokombinować... Ale zdaje się tego nie lubisz?
    0
  • Users Avatars Mini
    sdsi pisze: 2005-07-08 14:05
    Grzegorz - IMHO mozna migrowac w okresie trwania cyrografu z taryfy moja 40 na jedna oferte za 30 z taryfy era nowy komfort
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2005-07-08 14:26
    GregPepe ***: tak - miałem taryfe Era Classic 130 i musiałem wziaść 3 pakiety. ;)) musiałem = chciałem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sdsi pisze: 2005-07-08 14:30
    Celeronik - bo w regulaminie jest o tym napisane przy migracji z Era Classic. Ale nie ma nic o starych Era Moja - wiec migracja jest mozliwa na dowolna Oferte
    0
  • Users Avatars Mini
    Maniaczka pisze: 2005-07-19 12:31
    Super oferta, era jest dla mnie the best
    0
  • Users Avatars Mini
    ERAFANZG pisze: 2005-08-06 15:52
    Nowy Komfort - to wreszcie to, czego oczekiwałem!!!Mam za 60 zł oferte z przyjaciółmi(tak naprawde to do tych 3 numerów najcześciej dzwonię), nie musze sie ograniczać i czuje swobode w korzystaniu z abo, 10 Premia, 30 Ekstra do pozostałych.I styka!!!Era Nowy Komfort -teraz NAPRAWDĘ MOŻESZ WIĘCEJ!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: