Rozpoczyna się nowa kampania zapowiadająca zmiany w ofercie Heyah. Od poniedziałku, 31 stycznia, telewidzowie będą mogli obejrzeć krótki film zawierający optymistyczny sygnał dotyczący obniżek cen wiadomości SMS.
30-sekundowy spot reklamowy, można zobaczyć w czasie największej oglądalności w głównych stacjach telewizyjnych,takich jak: TVP1, TVP2, Polsat,
TVN, TV4, TVN7 oraz stacjach muzycznych - MTV i VIVA. Czarnobiały film rysunkowy prezentuje kończące się niepowodzeniem wysiłki bohaterów komiksu, próbujących obniżyć ceny wiadomości SMS. Zmieni to dopiero Wielka Łapa. Szczegóły zostaną ujawnione już wkrótce. W najbliższych dniach ruszy także pierwsza faza kampanii internetowej, która obejmie serwisy cieszące się popularnością wśród młodych ludzi m.in. serwisy SMS-owe, komunikatory. Wykorzystane zostaną w nich elementy z kreacji związanej ze startującą z kampanią.