Huawei rozkręca się także na polskim rynku - 7,7 proc. udziałów ilościowych i 7,3% wartościowo

Newsy
Opinie: 4

Według danych GFK w ciągu ostatniego roku Huawei zanotował siedmiokrotny wzrost udziałów w Polskim rynku smartfonów i stał się najszybciej zdobywającym popularność producentem wśród Polaków.

Według raportu GFK z września Huawei miał 7,7 proc. udziału w polskim rynku (ilościowo). W porównaniu do wyników z ubiegłego roku, daje to ponad siedmiokrotny wzrost. Również pod względem wartości sprzedaży firma ma znaczący sukces, osiągając 7,3 proc. udziału.

Siedmiokrotny wzrost w przeciągu roku pokazuje, że obrana przez nas strategia przynosi wymierne sukcesy – przekonuje Wang Yanmin, President of Huawei CEE & Nordic Region Consumer BG. – Przykładamy bardzo dużą wagę do tego, by wygląd i parametry naszych urządzeń spełniały wyśrubowane standardy rynkowe, a przede wszystkim oczekiwania użytkowników. Dzięki temu zyskujemy przychylność i zaufanie coraz większej liczby klientów. Jestem przekonany, że w nadchodzących miesiącach zdecydowanie poprawimy ten wynik – dodaje.

Rodzina smartfonów Huawei nieustannie się poszerza. Najnowsze modele sukcesywnie zdobywają w Polsce kolejne nagrody i wyróżnienia, a na szczególną uwagę zasługuje wśród nich Huawei P8 - bardzo dobrze oceniany smartfon klasy premium – mówi Dariusz Marnic, Marketing Manager Huawei Consumer BG. – Model P8 Lite dzięki atrakcyjnej cenie i doskonałym parametrom cieszy się natomiast tak dużą popularnością, że można śmiało powiedzieć, że jest niekwestionowanym liderem w swoim segmencie. Już wkrótce do sprzedaży trafią kolejne telefony: biznesowy Mate S i - stworzony przy współpracy z Google - Nexus 6P – zapowiada.

Według naszych informacji, największym sukcesem sprzedażowym Huawei jest obecnie na naszym rynku Huawei P8 Lite.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    PiotrusPan pisze: 2015-10-30 14:12
    Panie marketing manager, jak sie do Was pisze skargę, że karta sim przestała działać w telefonie po kilku godzinach i nowy telefon praktycznie natychmiast trzeba oddać do serwisu to oczekiwałbym, że firma, w której są wyśrubowane standardy odpisze cokolwiek. Najbardziej śmieszy mnie zestawienie słów "biznesowy i Google":-D Nie ma czegoś takiego. Jeżeli Google to nie wykorzystanie biznesowa
    0
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2015-10-30 16:08
    @PiotrusPan w tym zdaniu biznesowy dotyczy modelu Mate S
    0
  • Users Avatars Mini
    PiotrusPan pisze: 2015-10-31 08:07
    Tak wiem. Ale speyfikacja tego telefonu mówi: Operation System: Android 5.1 + EMUI 3.1. Miałem (nie)przyjemność pracować dla firmy, która postanowiła, że przenosi pocztę (kalendarz, dokumenty, itp) do Google'a. Cyrk na kółkach. Zadowolenie użytkowników poszybowało w dół. Management rozpaczliwie próbował tłumaczyć jakie to świetne narzędzie. Google i prywatne użycie = OK. Google i biznesowe użycie = nie ma czegoś takiego:-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wojciech.piechocki pisze: 2015-10-31 22:47
    @PiotrusPan....to zalezy od wielkosci firmy, poziomu zaawansowania uzytkownikow itd... uslugi Google sa naprawde genialne... ale pewnie nie dla kazdego...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: