Kolejny projekt digital One dla Telekomunikacji Polskiej

Newsy
Żródło: Digital One
Opinie: 4

"Zaproś do siebie Olimpijczyka", "Wrzuć kumpla na pierwszą stronę Gazety", "Wyślij rodzinie kartkę z Aten" - to niektóre elementy zaproponowane internautom przez Telekomunikację Polską, portal Gazeta.pl oraz agencję digital One w ramach serwisu poświęconego tegorocznej Olimpiadzie w Atenach. 

Interaktywne gadżety olimpijskie, których pomysłodawcą i wykonawcą jest digital One - udostępnione są internautom na stronach serwisu, współtworzonego przez Gazeta.pl oraz Telekomunikację Polską - Generalnego Sponsora Reprezentacji Olimpijskiej. 

Wśród propozycji znajduje się osobisty komunikator sportowy - "Olimpijczyk", którego zadaniem jest dostarczanie bieżących informacji z Aten wprost na pulpit użytkownika oraz promowanie tematów pokrewnych Olimpiadzie. Poza rozwiązaniami typu desktop marketing, do których zalicza się "Olimpijczyk", agencja zrealizowała również projekty wykorzystujące zasady marketingu wirusowego. W oparciu o nie stworzono wyjątkowo lubiane przez internautów gadżety: wygaszacze prezentujące ciekawostki z historii igrzysk, gry oparte na motywach poszczególnych dyscyplin sportowych, oraz gadżety wciągające użytkowników w interakcję na zasadzie dowcipnego redagowania e-kartek czy współtworzenia sensacyjnych wiadomości olimpijskich Gazety.pl, poświęconych sportowym wyczynom własnych znajomych. 

Serwis olimpijski oraz jego interaktywne atrakcje, reklamowane online i w telewizji, dostępne będą dla użytkowników sieci do połowy września br. 

digital One współpracuje z Telekomunikacją Polską od dwóch lat. Ostatnio zrealizowanym w ramach tej współpracy projektem jest serwis korporacyjny tp.

Opinie:

Opinie archiwalne (4):

Komentuj

Komentarze / 4

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: