„Lancia Musa” do wygrania w Idei

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 25

REGULAMIN KONKURSU „Lancia Musa” z dnia 10 stycznia 2004 r.

I. Postanowienia ogólne

1. Organizatorem konkursu "Lancia Musa" (zwanego w dalszej części niniejszego regulaminu "Konkursem") jest Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ulicy ul. Skierniewickiej 10a (zwana dalej „Organizatorem”).
2. Nagrodę w Konkursie stanowi:
samochód marki Lancia Musa w wersji ORO 1.4 16V w wyposażeniu standardowym o wartości brutto 76 500 zł. Organizator nie przewiduje przyznawania innych nagród w Konkursie.
3. Warunki uczestnictwa w Konkursie określa niniejszy regulamin (zwany dalej „Regulaminem”). Przystąpienie do Konkursu oznacza akceptację postanowień Regulaminu.
4. Konkurs organizowany jest na terenie całego kraju, w punktach sprzedaży Idea, za pośrednictwem przedstawicieli handlowych oraz konsultantów programu ProPozycja.
5. Konkurs rozpoczyna się dnia 10 stycznia 2005 i trwa do dnia 30 kwietnia 2005 roku, zaś ogłoszenie wyników Konkursu nastąpi 23 maja 2005 roku.
6. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu oraz do odwołania, zakończenia lub przedłużenia Konkursu w każdym czasie, pod warunkiem, że nie naruszy to praw nabytych przez Uczestników. O zmianie Regulaminu, odwołaniu, zakończeniu lub przedłużeniu Konkursu Organizator powiadomi w sposób wskazany w Rozdziale IV pkt. 7.

II. Uczestnictwo w Konkursie.

1. Z zastrzeżeniem postanowień pkt. 7 poniżej, w Konkursie mogą uczestniczyć wyłącznie podmioty, do których adresowana jest oferta Nowa Idea dla Firm.
2. W Konkursie może wziąć udział każdy podmiot wskazany w pkt. 1, który:
a) w okresie od 10 stycznia 2005 do 10 kwietnia 2005 roku zawrze z Organizatorem umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych– wybierając jeden z następujących planów taryfowych dostępnych w ramach oferty Nowa Idea dla Firm:
Nowa Idea dla Firm 25, Nowa Idea dla Firm 50, Nowa Idea dla Firm 100, Nowa Idea dla Firm 200, Nowa Idea dla Firm 400, Nowy Mix dla Firm 8, Nowy Mix dla Firm 30 lub Taryfa Malejąca dla Firm albo zawrze aneks przedłużający dotychczasową umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych wybierając plan taryfowy dla firm;
b) prawidłowo wypełni i podpisze kupon konkursowy podając dane teleadresowe, w tym podając numer abonencki telefonu, do którego został wydany kupon oraz wpisując w odpowiednim miejscu na kuponie odpowiedź na pytanie konkursowe: dlaczego warto wybrać ofertę Nowa Idea dla Firm?
oraz
c) do dnia 30 kwietnia 2005 roku prześle wypełniony i podpisany kupon konkursowy na adres: PTK Centertel Sp. z o.o ul. Skierniewicka 10a, 01-230 Warszawa z dopiskiem „Lancia Musa - konkurs”, przy czym decyduje data doręczenia kuponu do PTK Centertel Sp. z o.o.
Uczestnikowi przysługuje liczba kuponów konkursowych (na których można wpisywać różne odpowiedzi) równa liczbie aktywowanych numerów abonenckich (w przypadku zawierania umowy) lub liczbie numerów abonenckich, w stosunku do których Uczestnik dokonuje przedłużenia umowy (w przypadku podpisywania aneksu).
3. Podmiot biorący udział w Konkursie zwany jest w Regulaminie „Uczestnikiem”.
4. Czynności określonych w pkt. 2 mogą dokonywać wyłącznie osoby posiadające stosowne upoważnienie do działania w imieniu Uczestnika, zgodnie z zasadami reprezentacji lub zakresem udzielonych pełnomocnictw. W przypadku wygranej nagroda przypada bezpośrednio Uczestnikowi.
5. Osoba reprezentująca Uczestnika, o której mowa w pkt. 4 podpisując kupon konkursowy w imieniu własnym oraz w imieniu Uczestnika oświadcza, że posiada stosowne upoważnienie do działania w imieniu Uczestnika oraz, że pełne, niczym nieograniczone i wyłączne prawa autorskie do podanej odpowiedzi na pytanie konkursowe posiada Uczestnik.
6. Osoba reprezentująca Uczestnika, o której mowa w pkt. 4 podpisując kupon konkursowy w imieniu Uczestnika zezwala Organizatorowi na zwielokrotnianie odpowiedzi konkursowej i jej przetwarzanie na potrzeby Konkursu, na zachowanie jej w dwóch kopiach dla celów archiwalnych na czas nieoznaczony po zakończeniu Konkursu, a także na opublikowanie odpowiedzi konkursowej wraz z wynikami Konkursu w sposób wskazany w Rozdziale III pkt. 3 (ze wskazaniem zwycięzcy Konkursu lecz bez wskazywania twórcy odpowiedzi).
7. W Konkursie nie mogą uczestniczyć ani jako osoby reprezentujące Uczestnika, o których mowa w ust. 4, ani jako Uczestnicy:
1. pracownicy PTK Centertel Sp. z o.o. i ich rodziny do 3 stopnia pokrewieństwa włącznie;
2. agencje pracy tymczasowej świadczące usługi na rzecz PTK Centertel Sp. z o.o. i pracownicy tychże agencji świadczący w okresie trwania Konkursu pracę tymczasową dla PTK Centertel Sp. z o.o.
8. Osoba reprezentująca Uczestnika, o której mowa w ust. 4 podpisując kupon konkursowy w imieniu Uczestnika wyraża zgodę na weryfikację przez Organizatora terminowości dokonywanych przez Uczestnika płatności za usługi telekomunikacyjne, o której mowa w Rozdziale III pkt. 2.
9. Osoba reprezentująca Uczestnika, o której mowa w ust. 4 podpisując kupon konkursowy oświadcza, iż w przypadku, gdy okaże się, że udzielona odpowiedź lub udzielenie powyższych zgód lub złożenie oświadczeń narusza prawa osób trzecich lub nie jest zgodne z prawdą, osoba ta pokryje wszelką wynikłą z tego powodu szkodę.
10. Kupony konkursowe będą dostępne u sprzedawców w punktach sprzedaży, u pracowników Obsługi Klienta w Salonach Firmowych i Franchisingowych oraz u przedstawicieli handlowych.

III. Wybór zwycięzcy
1. Dnia 16 maja 2005 r. o godz. 9.00 w siedzibie Organizatora zbierze się Jury złożone z:
5 przedstawicieli Organizatora zajmujących się marketingiem w strukturze spółki Organizatora.
2. Jury przyzna nagrodę Uczestnikowi, który według oceny Jury udzielił najciekawszej odpowiedzi na pytanie konkursowe oraz w okresie ostatnich trzech miesięcy przed 16 maja 2005 roku nie opóźnił się z zapłatą należności za usługi telekomunikacyjne świadczone przez Organizatora. Zwycięzca musi ponadto spełniać wszelkie inne postanowienia Regulaminu.
3. Ogłoszenie wyników odbędzie się w dniu 23 maja 2005 roku o godz. 17.00 poprzez zamieszczenie danych zwycięzcy na stronie www.idea.pl. Zwycięzca zostanie powiadomiony listem poleconym na adres wskazany na kuponie konkursowym, przy czym Organizator wskaże czas i miejsce odbioru nagrody.
4. Na zwycięzcy spoczywa obowiązek w zakresie zapłaty podatku dochodowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Jeżeli do odbioru lub korzystania z nagrody konieczne jest dopełnienie obowiązków lub dokonanie płatności wynikających bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, wykonanie tych obowiązków i dokonanie płatności leży po stronie Uczestnika.
5. Do odbioru nagrody w imieniu Uczestnika - zwycięzcy, uprawniona jest osoba posiadająca stosowne upoważnienie do działania w imieniu Uczestnika, zgodnie z zasadami reprezentacji lub zakresem udzielonych pełnomocnictw. Wydanie nagrody takiej osobie nastąpi po wykazaniu przez nią upoważnienia do działania w imieniu Uczestnika, w szczególności poprzez okazanie aktualnego wypisu z KRS albo z ewidencji działalności gospodarczej, a także stosownego pełnomocnictwa oraz po należytym udokumentowaniu tożsamości tej osoby.
6. Przed odbiorem nagrody przedstawiciel Uczestnika zobowiązany jest do zbadania stanu nagrody. Wydanie nagrody zostanie potwierdzone przez przedstawiciela Uczestnika poprzez podpisanie protokołu odbioru. Dokonując odbioru nagrody przedstawiciel Uczestnika potwierdzi jednocześnie czynności, o których mowa w Rozdziale II pkt. 5, 6 i 8. Wszelkie roszczenia z tytułu wad nagrody mogą być składane przez Uczestnika wyłącznie wobec podmiotu udzielającego gwarancji, na zasadach szczegółowo określonych w książce gwarancyjnej. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za wady nagrody.
7. W przypadku niezgłoszenia się osoby reprezentującej Uczestnika po odbiór nagrody we wskazanym przez Organizatora miejscu i czasie, Organizator prześle Uczestnikowi ponowną informację listem poleconym, wyznaczając nowy termin. W przypadku, gdy osoba reprezentująca Uczestnika ponownie nie zgłosi się po odbiór nagrody, taki Uczestnik zostaje wykluczony z Konkursu, a Jury dokona wyboru nowego zwycięzcy w oparciu o kryteria określone w pkt. 2.
8. Organizator nie przewiduje możliwości wypłacenia ekwiwalentu pieniężnego zamiast nagrody w Konkursie, ani zastrzeżenia określonych właściwości nagrody.
9. Jeśli Organizator uzyska informację o działaniach Uczestnika sprzecznych z niniejszym Regulaminem, wówczas ma on prawo wykluczyć takiego Uczestnika z udziału w Konkursie (w tym odmówić przyznania nagrody).
10. W przypadku wykluczenia Uczestnika, którego Jury wskazało jako zwycięzcę Konkursu, w sytuacji, o której mowa w Regulaminie, Jury dokona ponownego wyboru zwycięzcy w oparciu o kryteria określone w pkt. 2.
IV. Postanowienia końcowe
1. Reklamacje związane z Konkursem powinny być składane w formie pisemnej. Reklamacje mogą być składane w ciągu 5 dni roboczych od daty ogłoszenia wyniku Konkursu włącznie (decyduje data otrzymania reklamacji przez Organizatora) pod adresem: Polska Telefonia Komórkowa Centertel Sp. z o.o., ul. Skierniewicka 10a, 01-230 Warszawa z dopiskiem „Lancia Musa - reklamacja”. Reklamacje zgłoszone po upływie ww. terminu lub w innej formie niż pisemna nie będą rozpatrywane.
2. Reklamacja powinna zawierać firmę (nazwę) Uczestnika, dokładny adres, jak również dokładny opis i powód reklamacji.
3. O wyniku reklamacji Uczestnik zostanie poinformowany pisemnie (pod adresem podanym w reklamacji), w ciągu 30 dni od daty otrzymania reklamacji przez Organizatora.
4. Reklamacje będą rozpatrywane przez Jury.
5. Odpowiedzi konkursowe przekazane Organizatorowi po terminie, lub w innej formie niż wskazana w Rozdziale II pkt. 2 c) nie będą brały udziału w Konkursie. Dopuszczalne jest przesłanie więcej niż jednego kuponu w tej samej kopercie, w ramach jednej przesyłki.
6. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia, czy brak doręczenia kuponu lub innych przesyłek w ramach Konkursu, spowodowane działaniem Poczty Polskiej lub innych podmiotów zajmujących się przesyłaniem korespondencji.
7. Niniejszy Regulamin dostępny jest w salonach sprzedaży Idea w trakcie trwania Konkursu, a także na stronach www.idea.pl

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: