LG F3000 hitem sprzedaży w Blue Media

Newsy
Żródło: Blue Media
Opinie: 0

Firma Blue Media przedstawiła  wyniki sprzedaży artykułów GSM za rok 2006 w swojej sieci handlowej. 60% telefonów kupionych w 2006 roku przez Partnerów współpracujących z Blue Media (punkty handlowe oferujące usługi telekomunikacyjne) w ramach projektu IS (Internetowy Sprzedawca) to telefony lidera rynku - Nokii.

Na drugim miejscu znalazły się produkty LG z 20% udziałem w sprzedaży. Kolejne miejsca należały do firm: Samsung, Motorola, Benq/Siemens i SonyEricsson, z łącznym wynikiem na poziomie 20%.
Najchętniej kupowanym modelem telefonu był aparat LG F3000. Następne miejsca zajęły już jednak aparaty Nokii, kolejno modele: 6020, 6030, N80 i 6070. Pełna dziesiątka przedstawia się następująco:

1. LG F3000,
2. Nokia 6020,
3. Nokia 6030,
4. Nokia N80,
5. Nokia 6070
6. Samsung X640,
7. SonyEricsson K310,
8. SonyEricsson K510,
9. SonyEricsson K800,
10. Nokia 2610

Rok 2006 potwierdził wzrastającą tendencję do zakupu aparatów bez simlocka – sprzedawanych niezależnie od oferty konkretnego operatora, jak również bardzo dynamiczny wzrost sprzedaży oryginalnych akcesoriów GSM, wśród których dominowały:

  • karty pamięci firmy Kingston, oferowane we wszelkich dostępnych formatach (Mini SD, micro SD, MMC Mobile, MMC Plus, SD). Niekwestionowani liderzy sprzedaży to - karty Micro SD 512MB i 1GB.

  • obudowy do aparatu Nokia 6230

  • ładowarki samochodowe modele DC-4 i LCH-12 do aparatów Nokia

  • kabel CA42 do transmisji danych między aparatami Nokia i komputerem.

Blue Media jest również wyłącznym dystrybutorem usług pierwszego wirtualnego operatora – Mobile, którego usługi z początkiem roku 2007 trafiły do sprzedaży także w sieci naziemnych punktów handlowych. Partnerzy współpracujący z Blue Media oferują zarówno doładowania Mobile, jak i zestawy startowe wirtualnego operatora. Usługi te są obecnie nieosiągalne w innych sieciach sprzedaży.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: