Lil Wayne w reklamie Plusha - TIDAL nie będzie zużywać pakietów danych

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0
Lil Wayne - amerykańska gwiazda światowego rapu w reklamie Plusha

Wystartowała nowa kampania Plusha, w której pojawia się raper Lil WayneLil Wayne ma na swoim koncie współpracę z takimi gwiazdami jak EminemJay-Z, Kanye West czy Drake.

Kampania promuje 90-dniowy bezpłatny dostęp do serwisu muzycznego TIDAL dla klientów Plusha.

Po zakończeniu 90-dniowego okresu darmowego korzystania z serwisu, dostęp do TIDAL wynosi jedyne 19,99 zł na 30 dni, o czym użytkownik zostanie powiadomiony wiadomością SMS na dwa dni przed zakończeniem bezpłatnego okresu użytkowania.

Ponadto, w ramach akcji #zostanwdomu TIDAL w Plushu nie będzie zużywać pakietów danych. Bonus zostanie udostępniony począwszy od 20 marca na 30 dni. Dalsze decyzje dotyczące jego przedłużenia zależeć będą od rozwoju sytuacji epidemiologicznej w kraju.

Metryczka kampanii: 

1. Kampania: W Plush Abonament i na Kartę 90 dni TIDAL za darmo!
2. Nazwa reklamy: „Plush i Lil Wayne” 
3. Klient: Polkomtel Sp. z o.o.
4. Agencja: Scholz & Friends Warszawa Sp. z o.o.
5. Reżyser: Wojtek Wawszczyk, Kamil Polak 
6. Scenariusz: Piotr Jakubowski, Michał Konert
7. Producent: Ryszard Kłosowski
8. Dom Produkcyjny: TFP Sp. z o.o.
9. Dom mediowy: Vizeum
10. Media: TV, online
11. Kontakt z artystą: TIDAL Polska

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: