Netia stawia na pająka

Najważniejsze | Newsy
Opinie: 0

Netia rozpoczyna nową kampanię Nie ma jak w sieci.

Bohaterem nowego spotu jest zabawny pająk, któremu głosu użyczył Czesław Mozil.

Pierwsza reklama promuje ofertę pakietów ze światłowodem i usługami telewizyjnymi z dostępem do Ligi Mistrzów i Ligi Europy UEFA.

Szczegóły oferty można znaleźć  tutaj.

Najnowszy spot Netii z pająkiem:

Koncepcja kreatywna nowego formatu reklamowego została opracowana i zrealizowana przez Scholz&Friends. Spot wyprodukował dom produkcyjny TFP.

Za zakup mediów odpowiedzialne są domy mediowe: Mediacom i Vizeum.  

Kampania, która obejmuje główne stacje telewizyjne, outdoor, serwisy VOD oraz serwisy internetowe, potrwa do początku października br.

Pomysł na bohatera kampanii jest krytykowany przez polskich internautów. Nowy bohater jest nieco podobny do bardzo popularnego bohatera filmów w serwisie Youtube - Lucas The Spider. Ten profil ma prawie 2.3 mln subskrypcji i ponad 135 mln odsłon. Administrator profilu Lucas The Spider skomentował już nawet film Netii słowami: To niepokojące… (This is unsettling...). Rzecznik prasowy Netii, Karol Wieczorek, w serwisie Wirtualnemedia.pl, tłumaczy, że pomysłodawcy kampanii mieli „wiele źródeł inspiracji”.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: