Netia ma rozwiązanie do samoobsługi pracowniczej

Newsy
Opinie: 2
Opinie: 2

Netia wdrożyła rozwiązanie do samoobsługi pracowniczej i menedżerskiej w oparciu o SAP Fiori.

1,5 tys. pracowników może zaplanować każdy rodzaj urlopu i nieobecności w pracy. Dodatkowym atutem zaimplementowanego rozwiązania jest możliwość wnioskowania o dni wolne dotyczące opieki nad dzieckiem w wymiarze godzinowym.

Rozwiązanie samoobsługowe to także duże usprawnienie pracy kadry menadżerskiej, która teraz na bieżąco może akceptować wnioski o urlop wypoczynkowy, mieć wgląd w dane podległych im pracowników, czy uzyskać informację o nieobecnościach w swoim zespole, niezależnie od czasu i miejsca, w którym aktualnie przebywa. Dzięki funkcji cyklicznego wysyłania mailingu, informacje dotyczące wniosków urlopowych są wysyłane do przełożonych, pracowników i wyznaczonych zastępców.

Projekt rozpoczął się pod koniec 2016 roku, a start systemu nastąpił w lipcu bieżącego roku.

Projekt został zrealizowany przez firmę GAVDI Polska. Netia korzysta z rozwiązań GAVDI zarówno w zakresie bieżącego wsparcia konsultingowego dla modułu SAP HCM, a także z dedykowanych rozwiązań, tj. samoobsługi pracowniczej w środowisku SAP Portal, zarządzania czasem pracy, zarządzania kosztami osobowymi i wynagrodzeniami. Grupa korzysta również z autorskiego rozwiązania GAVDI eDeklaracje do elektronicznego generowania i wysyłki pracowniczych deklaracji podatkowych oraz dokumentów PIT.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: