Nowa oferta telewizji Cyfrowego Polsatu

Najważniejsze | Newsy | Promocje
Dodaj opinię
Opinie: 0
Nowa oferta telewizji Cyfrowego Polsatu

Cyfrowy Polsat wprowadził w ramach telewizji satelitarnej oraz telewizji kablowej IPTV nowe pakiety podstawowe: pakiet S, pakiet M i pakiet L, do których można swobodnie dobrać dodatkowe pakiety tematyczne.

Dodatkowo, klient otrzyma 1 miesiąc pełnej oferty m.in. z kanałami HBO, Eleven Sports i Polsat Sport Premium bez opłat.

Mamy też możliwość wyboru między dekoderami za 1 zł oraz mobilną aplikację Cyfrowy Polsat GO.

Co nowego w ofercie Telewizji satelitarnej i kablowej IPTV?

  • 3 nowe pakiety podstawowe: S – 20 zł, M – 30 zł, L – 60 zł;
  • 9 pakietów dodatkowych na czas określony lub nieokreślony;
  • Pełna swoboda w kreowaniu oferty – do dowolnego pakietu podstawowego można dobrać wybrany pakiet dodatkowy (wyjątkiem jest pakiet Ekstraklasa);
  • Pełna oferta przez 1 lub 2 miesiące bez opłat – długość benefitu zależy od wybranej oferty;
  • Usługi dodatkowe – CatchUP i ON THE GO – w cenie abonamentu M i L;
  • Multiroom HD – od 10 zł/mies.;
  • Dostęp do nowych funkcji w dekoderach EVOBOX: TimeShift – zatrzymuj i przewijaj do 3h, reStart – oglądaj od początku do 3h, CatchUP – oglądaj programy nawet do 7 dni po ich emisji.

3 pakiety podstawowe

Pakiety podstawowe:

  • Pakiet S – w cenie 20 zł/mies. oferuje 50 kanałów w telewizji satelitarnej lub 56 w telewizji kablowej IPTV, a wśród nich m.in. kanały podstawowe + kanały z portfolio Telewizji Polsat;
  • Pakiet M – w cenie 30 zł/mies. oferuje 72 kanały w telewizji satelitarnej lub 78 w telewizji kablowej IPTV, a wśród nich m.in. kanały podstawowe + kanały z portfolio Telewizji Polsat + kanały z portfolio grupy TVN Discovery (w tym kanały Eurosportu) + TVP Seriale i TV Republika;
  • Pakiet L – w cenie 60 zł/mies. oferuje 124 kanały w telewizji satelitarnej lub 135 w telewizji kablowej IPTV, a wśród nich m.in. kanały podstawowe + kanały z portfolio Telewizji Polsat + kanały z portfolio TVN Discovery (w tym kanały Eurosportu) + TVP Seriale i TV Republika + ponad 50 dodatkowych kanałów filmowych, z bajkami i edukacyjnych, m.in. AXN, BBC Brit, Cartoon Network, Disney Channel, Fox, MTV Music 24, Paramount Channel.

Do wybranego pakietu podstawowego możliwe jest dobranie tematycznych pakietów dodatkowych na czas określony lub nieokreślony (wtedy do ceny należy doliczyć 5 zł/mies.):

  • Pakiet Polsat Sport Premium – w cenie 20 zł oferuje 2 kanały sportowe oraz 4 serwisy telewizyjne premium w systemie PPV, które dostępne są na żywo w czasie wybranych rozrywek, prezentujące piłkę nożną na najlepszym poziomie, m.in. Ligę Mistrzów UEFA i Ligę Europy UEFA;
  • Pakiet Eleven Sports – w cenie 10 zł oferuje 3 kanały sportowe, a na nich sportowe hity: Formula 1TM, La Liga Santander, Bundesliga czy Serie A TIM;
  • Pakiet HBO + HBO GO – w cenie 20 zł oferuje 3 kanały filmowe oraz dostęp do serwisu HBO GO z biblioteką kultowych seriali oraz największych hollywoodzkich produkcji;
  • Pakiet Cinemax – w cenie 10 zł oferuje 2 kanały filmowe prezentujące produkcje w gwiazdorskiej obsadzie;
  • Pakiet Ekstraklasa – w cenie 10 zł oferuje 2 kanały sportowe z PKO BP Ekstraklasą;
  • Pakiet FilmBox – w cenie 10 zł oferuje 5 kanałów filmowych z niezależnymi produkcjami z całego świata oraz klasyką światowego kina;
  • Pakiet Dzieci – w cenie 10 zł oferuje 10 kanałów z najpiękniejszymi bajkami dla dzieci;
  • Pakiet Rozrywka – w cenie 10 zł oferuje 6 kanałów tylko dla dorosłych;
  • Pakiet VOD (dostępny w ofercie telewizji satelitarnej) – w cenie 10 zł oferuje bogaty wybór filmowych hitów na pozycjach 205-208;
  • Pakiet Filmy i seriale Online – w cenie 10 zł oferuje setki filmów i seriali dostępnych w serwisie Cyfrowy Polsat GO na dekoderze lub mobilnie z opcją ON THE GO.

Szczegóły głównego pakietu M w cenie 30 zł/mies.:

  • Dostęp do kanałów grupy Polsat i grupy TVN Discovery, m.in. Polsat Sport, Polsat Sport Extra, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat News, Polsat Cafe, Eurosport 1 i 2, Discovery Channel, TVN24, TVN Turbo, TLC, Animal Planet, TVP Seriale oraz wiele innych;
  • W promocji w umowie na 24 miesiące:
    • 3 kanały dziecięce: Nickelodeon, Nick Jr oraz Nicktoons;
    • 2 kanały filmowe premium: Cinemax i Cinemax 2;
  • Przez cały okres trwania umowy brak opłat za:
    • CatchUP – możliwość odtwarzania wybranych programów nawet do 7 dni od ich emisji;
    • ON THE GO – mobilny dostęp do kanałów w aplikacji Cyfrowy Polsat GO;
  • Na start pełna oferta – wszystkie kanały – przez 1 miesiąc bez opłat.

Gotowe propozycje z kanałami premium

W nowej ofercie Cyfrowy Polsat przygotował również kilka gotowych propozycji z filmowymi i sportowymi kanałami premium.

W pakietach za 60, 80 i 120 zł można znaleźć zarówno filmy i seriale z kanałów HBO, jak i rozgrywki, turnieje i wydarzenia sportowe z kanałów Eleven Sports i Polsat Sport Premium.

Dodatkowo wraz z tymi pakietami klient otrzyma: dodatkowe kanały w promocji na 24 miesiące, oraz przez całą umowę usługi CatchUP i ON THE GO bez opłat, a także pełną ofertę nawet przez 2 miesiące bez opłat.

Filmowe serwisy online

Oprócz pakietów podstawowych i dodatkowych, nowa oferta zapewnia także dostęp do serwisów online – Cyfrowy Polsat GO z programami na życzenie bez dodatkowych opłat oraz HBO GO (w dodatkowo płatnym pakiecie HBO).

Dekodery EVOBOX

Decydując się na nową ofertę, klient otrzyma również dekoder z opłatą od 1 zł.

W ofercie telewizji satelitarnej wśród polecanych sprzętów są EVOBOX HD i EVOBOX LITE z dostępem do funkcji: TimeShift – zatrzymuj i przewijaj do 3h, reStart – oglądaj od początku do 3h, CatchUP – oglądaj programy nawet do 7 dni po ich emisji.

W ofercie telewizji kablowej IPTV proponowanym dekoderem jest EVOBOX IP, który również daje możliwość oglądania telewizji na własnych zasadach dzięki powyższym funkcjom i dostępowi do serwisów Cyfrowy Polsat GO i HBO GO.

Nowa kampania reklamowa

Nową ofertę będzie wspierała kampania, na którą będą się składały dwa spoty reklamowe ukazujące codzienne życie rodziny znanej już z poprzednich spotów Cyfrowego Polsatu. W rolę ojca rodziny wciela się Jacek Braciak. Kampania będzie prowadzona w telewizji, radio oraz Internecie.

Spot „Nowe porządki” promuje ulubione kanały w jednym pakiecie za 30 zł/mies.

Spot wizerunkowy „Układanie” mówi o nowej ofercie telewizji dostosowanej do potrzeb widzów.

Metryczka kampanii:

  • Kreacja: Agencja Grey Group
  • Produkcja: TFP Mariusz Matwiejczuk
  • Postprodukcja: wideo – Televizor; audio – jogibaboo.studio
  • Reżyser: Piotr Janowski
  • Media: TV, online, radio
  • Dom mediowy: Vizeum

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: