9 września T-Mobile na kartę wprowadza nową, elastyczną ofertę, którą każdy użytkownik będzie mógł dopasować do swoich potrzeb.
Klienci do wyboru mają 3 opcje:
Wybierając jedną z nich, klienci mogą bezpłatnie rozmawiać, SMS-ować lub surfować przez cały okres ważności konta, nawet przy stanie 0 zł na koncie.
Klient ma możliwość zmiany wybranej opcji. Oznacza to, że w dowolnym momencie wiodącą opcją może stać się inna lepiej odpowiadające jego potrzebom.
Wprowadzono także nowy pakiet startowy Internet na kartę w T-Mobile z 500 MB na start skierowany do użytkowników laptopów i tabletów.
Pakiet startowy zawiera aktywną ofertę Internet 250 MB na dzień:
Klienci również mogą korzystać z dodatkowych pakietów obniżających koszty i pozwalających jeszcze dokładniej dopasować ofertę do indywidualnych potrzeb. Pakiet danych 250 MB na 1 dzień kosztuje 2 zł. Pakiety 30 dniowe to koszt odpowiednio: 10 złotych za 1 GB, 20 zł za 3 GB i 30 zł za 6 GB. Klienci mogą aktywować również, pakiet 1000 SMSów do wszystkich sieci na 30 dni za 10 złotych, lub do T-Mobile i Heyah za 5 zł. Dostępne są również pakiety 120 i 600 minut do T-Mobile i Heyah lub 30 i 60 minut do wszystkich, w cenie odpowiednio 5 i 10 zł. Pakiety obowiązują przez miesiąc od momentu uruchomienia i naliczane są cyklicznie, o ile klient z nich nie zrezygnuje.
Nowością w ofercie jest dołączenie bazy klientów Heyah do bazy klientów T-Mobile i traktowanie ich jako użytkowników jednej sieci, co dla klientów oznacza niższe koszty.
Wraz z wprowadzeniem nowej oferty do sprzedaży trafiają nowe startery T-Mobile na kartę oraz Internet na kartę w T-Mobile przygotowane w nowej wizualizacji. Na rynek trafi również zestaw Internet na kartę w T-Mobile z modemem Huawei E3131 w cenie 99 zł.
Od 9 września obowiązują również nowe zasady doładowań. Obecnie kwoty 5-9 zł. przedłużają ważność konta o 5 dni; 10-24 zł. o 10 dni; 25-49 zł. o 31 dni, a 50-100 zł. o 100 dni.
Obecni klienci, jak również klienci którzy zakupią dowolny starter dostępny w sieci sprzedaży mogą w każdej chwili zmienić swoją dotychczasową ofertę na nową taryfę.
Wprowadzeniu nowej oferty będzie towarzyszyć rozpoczynająca się 11 września kampania. Kampania będzie obecna w telewizji, kinach, radiowo, Internecie oraz BTL w punktach sprzedaży. Projekt zrealizowany został przez agencję Saatchi&Saatchi oraz dom mediowy Starcom.
Spot reklamowy:
Plakat reklamowy: