Nowa promocja "Karta" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 84

Regulamin nowej promocji "Karta" w sieci Plus GSM.

  1. Promocja "Karta" obejmuje osoby, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.".

  2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł + VAT.

  3. Opłata aktywacyjna w wysokości określonej w pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 

  4. W Promocji "Karta" nie ma możliwości zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie.

  5. Promocja "Karta" trwa od 20 maja 2002 i jest ograniczona liczbą promocyjnych kart SIM. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby promocyjnych kart SIM, jednakże nie później niż 1 września 2002 roku.

  6. Do wzięcia udziału w Promocji "Karta" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.

  7. Klient zawierający umowę w Promocji "Karta" może wybrać jedną z taryf dostępnych w planach taryfowych: Czasami, Często i Non Stop

  8. Klient zawierający umowę w Promocji "Karta" otrzymuje specjalną bonifikatę na wysyłane wiadomości tekstowe (SMS) . 
    a) Wysokość bonifikaty równa jest iloczynowi liczby wiadomości tekstowych (SMS) (wymienionej w pkt. 9) oraz wysokości opłaty za jedną wiadomość tekstową (SMS). 
    b) Bonifikata, pomniejszająca rachunek telefoniczny, udzielana będzie przez okres 12 miesięcy od momentu aktywacji. 
    c) Jeżeli Klient dokona aktywacji w jednej z taryf w wybranym planie taryfowym, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas liczba minut wliczonych w abonament w danym planie taryfowym, zgodnie z obowiązującym cennikiem usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM oraz bonifikata na wysyłane wiadomości tekstowe (SMS), w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca tego okresu rozliczeniowego. 
    d) Bonifikata nie wykorzystana w danym okresie rozliczeniowym nie jest przenoszona do następnego okresu rozliczeniowego, ani też zwracana.

  9. Ilość wiadomości tekstowych (SMS) stanowiących podstawę do obliczenia wysokości bonifikaty wynosi 360 (po 30 SMS w okresie rozliczeniowym).
    a) Bonifikata dotyczy pierwszych 30 wiadomości tekstowych SMS wykonanych w danym okresie rozliczeniowym.
    b) Wiadomości tekstowe (SMS) standardowo wliczone w abonament pozostają bez zmian.
    c) Bonifikata nie dotyczy wiadomości tekstowych (SMS) w usłudze SMS Premium. Za wiadomości tekstowe w usłudze SMS Premium pobierana będzie opłata zgodnie z cennikiem usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM. 

  10. Promocja "Karta" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.

Opinie:

Opinie archiwalne (84):

Komentuj

Komentarze / 84

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    endrju pisze: 2002-05-20 14:39
    Tego jeszcze nie bylo. Moze faktycznie zlapia troche klientow. Ludzie juz nakupili tych telefonow, to moze teraz kupia tylko karte. Z tego co widze, nie ma tam zadnego punktu mowiacego o tym, ze umowa zawarta jest na czas okreslony, co cieszy. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    harhacz pisze: 2002-05-20 15:06
    telefon powinien starczyc na 2-3 lata, bo sluzy do dzwonienia a nie do noszenia (chyba ze kolorystyka ladnie pasuje do magicznych paskow na nowych dresach, ale to inna sprawa...). Wiec bonifikata na smsy jest fajna. popieram.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jacekkk pisze: 2002-05-20 15:14
    A ja mysle ze ta promocja jest do bani ! powinni dawac jakies upusty na abonament tak jak jest w erze przez 6 miesiecy 1zl za abonament !
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2002-05-20 15:50
    Jacekkk MASZ RACJE. ZAKRĘCILI NA MAXA
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-20 16:25
    No i proszę. Po Erze Plus to robi. Cieszę się. Ale gdzie jest ten FAN plusa nepomucen? Pewnie to mu sie spodoba :))
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2002-05-20 16:26
    moze traz idea cos sie ruszy.
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2002-05-20 16:27
    robią tak bo uciekają im klienci do ERY i do Idei........... no cóż, ale to już ich problem:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-05-20 16:47
    Jacekkk, Bosy- jesli sie Wam nie podobaja warunki to zapraszam do ery (choc tego opa nie polecam). Sandrzej Plus nie robi tego po Erze poniewaz nie ma tu mowy o 12-miesiecznym cyro!!!! Plus poprostu jest pierwszy! i juz. Katana - jacy klienci im uciekaja chyba tacy jak ty z 40zł rachunkami. :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-05-20 17:04
    a ja uwazam ze promocja jest swietna. to lepszy uklad niz aktywacja w pre-paidzie. bez umowy, rewelacja.
    0
  • Users Avatars Mini
    NoJaHa pisze: 2002-05-20 17:16
    Gadeek w zupelnosci Ciebie popieram, z reszta tak samo jak Pawła. A taki katana to pewnie zazdrosny użytkownik innej sieci, gdzie nie może skorzystać z takiej promocji. Ja się tylko obawiam, żeby operatorzy nie przeszli teraz na takie promocje, i nie udostępniali już telefonów po promocyjnych cenach. To by zaciekawie nie wyglądało, ale ogólnie popieram ;-).
    0
  • Users Avatars Mini
    NoJaHa pisze: 2002-05-20 17:17
    aha jeszcze jedna sprawa co do katany, to ja zaobserwowałem ostatnio zjawisko u siebiw w mieście, że to właśnie z innych sieci ludzie uciakają do Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-05-20 17:18
    Bardzo dziwna promocja i chyba nie wiadomo jak ja reklamowac!?
    0
  • Users Avatars Mini
    Halibut pisze: 2002-05-20 17:27
    Wygląda na bardzo oryginalną ofertę!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-05-20 17:43
    Qba: kup sobie ogolnopolski dziennik lub wlacz radio np. radiozet.
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-05-20 17:47
    Plus sam sobie zrobil konkurencje wobec Simplusa ;).. a na powaznie.. to mysle ze dobre wyjscie, tym bardziej, ze ja tez to rozumiem, jako umowy bez zobowiazan.. zreszta 30 sms-kow przez rok plus to co w abonamencie, to dobre wyjscie.. bo karty w pre-paidach i tak trzeba kupowac, wielu ludzi nastawia sie na pisanie smskow.. w sumie ejsli wezie sie najtanszy abonament, to przez rok ma sie co miesiac w cenie 30 zloty 50 wliczonych sms-ow mysle ze to powinnno zadowolic nawet najbardziej wybrednych ;). Jest tylko jedno ale: jes to spisanie umowy, a wiec i obowiazek przedstawienia m.in. zas. o zatrudnieniu.. a to juz troche zmienia postac rzeczy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    CiepliX pisze: 2002-05-20 17:52
    Oferta jest oryginalna...bo po miesiacu mozesz zrezygnowac i nie placisz kary. Przeciez nie dadza telefonu...bo za duzo cwaniakow w tym kraju jest, ktorzy pojda, kupia i odrazu dezaktywuja sima. Nic nie ma za darmo, a jak sie to niektorym nie podoba, to jest taki kraj (wyspa) w Azji gdzie prawie wszytko jest za darmo i proponuje sie tam przeprowadzic...tylko wczesniej przejdzcie na islam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Haures pisze: 2002-05-20 18:21
    Moim zdaniem nic ciekawego jedyny plus to brak cyro (chyba) . Wybralbym raczej karte niz skorzystal z tej oferty
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-05-20 18:44
    Tylko po co w takim razie Simplus jezeli brak cyro hmmmm,ale to już problem Plusa,choć rozwiązanie ciekawe.:P
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-05-20 18:47
    to promocja w erze z abo przez pol roku za 1 zl jest duzo ciekawsza
    0
  • Users Avatars Mini
    nokia7650 pisze: 2002-05-20 19:14
    plus dla plusa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wapsky pisze: 2002-05-20 20:00
    JESTEM ZA - ale sie malolatow zalapie na okolicznosc prezentow za dobre swiadectwo ;-) Nie zazdroszcze ich starym rachunkow, jak takiego jednego z drugim poniesie "w towarzystwie" i przy piwku, i pozwoli sobie (i kolesiom...) na dluzsze pogadanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2002-05-20 21:05
    ciekawa propozycja, pewnie za parę dni nastąpi wysyp kolejnych promocyjek
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-20 21:08
    Śliweczka: masz racje..umowe i tak trza podpisac..potrzeba zaswiadczenia o zatrudnieniu..a w dzisiejszych czsach nie wszyscy moga sie tym pochwalic:(((pp
    0
  • Users Avatars Mini
    martom24 pisze: 2002-05-20 21:10
    Kan: zeby wziasc Simplusa nie musisz podpisywac umowy..a tym samym poswiadczac ze masz zatrudnienie itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    sandrzej pisze: 2002-05-20 21:31
    Cieplix: o jakim kraju mowisz? afganistan nie jest wyspą.....
    0
  • Users Avatars Mini
    marjan pisze: 2002-05-20 22:34
    jak dla mnie najlepsza sieć bo ma NAJLEPSZE warunki, pozdrawiam wszystkich; marjan
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 00:02
    sandrzej: jestem!!!!!!!! :) Akurat nie jest to promocja dla mnie, bo smsow wysylam malo :) ale jest to ciekawa propozycja dla pre paidowcow. Ja bym wolal nieco inne warunki, ale sa ludzie, ktorzy wysylaja smsy... Co do komentarzy, ze ta slynna promocja Ery jest lepsza, to okazalo sie (pan w salonie mi powiedzial), ze jest to propozycja dla PRZEDLUZENIA aktywacji a nowej nie mozna kupic, wiec jedna wielka lipa. Oczywiscie ERA jak zwykle niedoinformowala...
    0
  • Users Avatars Mini
    krisuk pisze: 2002-05-21 01:10
    moim zdaniem promocja Ery - 'Aktywacja' jest duzo lepsza. Co prawda cyro na 1 rok i bez fonu, ale przez 6 miesiecy Moja 45 za 1 PLN netto. Potem mozna zmienic na Moja. generalnie przez 6 miesiecy mozna gadac przez 45 minut x 6 miesiecy i za 6 PLN netto
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 01:53
    krisuk: ale zeby z tego skorzystac, to musisz miec telefon w Erze a za pomoca tej promocji tylko przedluzasz sobie umowe... Plus daje promocje dla wszystkich.
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy pisze: 2002-05-21 02:43
    nappomucen: promocja jest dla tych, którzy mają już jakiś aparat, ponieważ kupowanie telefonu po cenie niepromocyjnej troszkę się nie opłaca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2002-05-21 03:17
    nepomucen bo to była promocja tylko dla osób wymieniających a teraz jest dla wszystkich. A teraz mają ofertę migracji numeru abonamentowegoi do Pre-Paid i to jako pierwsi i za friko.ERA JEST ZAWSZE NAJLEPSZA. To jest dopiero wypas. Nowy standard. MAAAXXXX
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-05-21 13:35
    Bosy teraz wiem dlaczego masz takiego nicka-bo jestes w erze he he :) Pozdrawiam Ciebie i ten "nowy standard" i twoja najlepsza siec.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-21 14:16
    nepomucen: ty znowu swoje... oczywiscie ze aktywacja 3 jest dla kazdego szarego czlowieka bo o tym stanowi punkt I podpunkt 4, a jak ktos Cie zle poinformowal to znaczy ze jest dyletantem i nalezy mu sie nagana. choc szkoda ze ja nie moge mu takowej wymierzyc. a poza tym w/w promocja plusa jest taqk dobra ze o kant #$#@ mozna ja rozbic. bo 30sms za free to przy najnizszym abo ( 25netto?) gdzie jest jeszcze jakies 20 razem 50 czyli po 50gr netto za sms to ja wole prepaida i to nawet "najdrozszego" tak-taka bo tam przynajmniej taryfa malejaca na smsy. ze nie wspomne o reszcie popaków. sie + POPisał.
    0
  • Users Avatars Mini
    katana pisze: 2002-05-21 14:18
    ech, tutaj chodzi tylko o to aby podłapać klientów, bo oferty w stylu Zmiennicy podłapuja klientów z Plusa, Era tez ma taką oferte dla osób zmieniajacych sieć. a nikt nie lubi jak traci klientów. W Sumie rozwiązanie jest ok, ale sama karta SIM, bez aparatu........... no cóż, jak kto woli, ale ja bym sie na to nie zdecydował, bo po promocji zawsze można podłapać jakąś oferte utrzymaniową........Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-21 14:39
    katana: celna uwaga!
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2002-05-21 14:59
    A Ty Paweł jesteś z Ostródy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2002-05-21 15:56
    Bosy- fajnie co ???? tez bys chciał????
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 17:13
    regan: nie za 50gr tylko za 25gr a co do Aktywacji III to w salonie Ery pewien madry pan mnie tak wlasnie poinformowal. Mialem jeszcze isc do innego salonu, bo mi sie w to nie chcialo wierzyc, ale nie mialem czasu. Wydaje mi sie, ze jednak moze byc tak, jak on powiedzial.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 17:14
    cichy: ech...... no ja to wiem... dobra niewazne... chodzilo o cos innego
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-21 17:44
    Nepomucen, w salonach różnych firm są różni mądrzy panowie i panie, ale nie zawsze ta ich mądrość się przekłada na jakość informacji przekazywanych klientom :) A najprościej, jeśli Ci zależy na informacji - zadzwoń na hotline i zapytaj, zwykle mają tam troszkę lepiej zorientowanych ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-21 17:44
    Co jeszcze z ciekawostek moge powiedzieć to to, że w serwisie ery Pan, który mnie obsługiwał nie wiedział, o co chodzi z 70h czasem oczekiwania t39 i stwierdził, że tak mały telefon z tak małą baterią to raczej może tyle mieć, a te czasy, które podaje producent to tylko swego rodzaju nabijanie klienta w butelkę (jak bym nie wiedział, że są zwykle zawyżane, tyle, ze nie 3x) :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 20:31
    graffi: jak znajde czas to sie przejde do innego salonu, bo hotline mnie jakos nie satysfakcjonuje. Wole kontakt wzrokowy :) Era i inni powinni zadbac o wlasciwe osoby nawet na takich stanowiskach, bo w koncu to tez rzutuje na wizerunek firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-21 20:58
    nepomucen;-)..zareczam Tobie, ze pierwszy lepszy ludzik moze wejsc do salonu Ery i kupic dowolna liczbe aktywacji o ktorej wspominasz -dla Twojej informacji nie mialem problemu z kupieniem w kwietniu i maju 4 tych aktywacji, wiec trafiles na kolejnego "bezmozgowca" ,ktorych tak na marginesie nie brakuje rowniez w Plusie (nie korzystam z Idei wiec sie nie wypowiadam).... p.s. w tamtym tygodniu "madry plusowiec" polegl na konfiguracji GPRS w moim foniku ..natomiast w salonie obok (Era!) bez problemow skonfigurowano mi ten telefon...wiac jak widzisz na "zalaczonym" obrazku sa ludzie i ludziki..popadasz w skrajnosci;-)...Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-21 21:12
    nepomucen: chorera jak Ty to liczysz? skoro placisz 25pln abonamentu netto i za to dostajesz 20+30sms to wychodzi ze sms kosztuje 50gr netto! i dodatkowo 10 minet p-o szczycie (watpliwa korzysc bo po szczycie minuta jest tania nawet w prepaidzie). i na dodatek nie dostajesz telefonu. a upust to 360sms czyli jakies (srednio 33gr netto sztuka) 100pln w ciagu roku! W sumie to lepiej w ta promocje nie wchodzic bo na kazdej innej mozna zaoszczedzic/zarobic duuzo wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-21 21:18
    nepomucen: a skoro ty taki bystry w rachunkach to ja sie nie dziwie. ze Ci sie w + podoba, bo ja jak zobaczylem rachunki ojca to scyzork w kieszeni mi sie otworzyl (sprezynowy). 4 lata w plusie rachunki po 200-300pln a oni mu nie dali minut w programie plus tobie, chociaz dzwonilem i prosilem. i ten BOK, zalosny nawet pelnomocnik firmy nic nie zalatwi bo "wlascicielem jest kobieta a pan jest mezczyzna"!
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 22:04
    regan: abonament to inna sprawa. Spojrz na cennik Plusa bystrzaku. Jesli chodzi o sam abonament, to w Idei sms tez wychodzi za 50gr, wiec o co Ci chodzi czlowieku???!! Ciekawe jakie te minuty Twoj ojciec dostanie w Idei bedac tam jakis czas :) chcialbym je zobaczyc
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 22:06
    jogi: GPRS mozna wybaczyc bo to w sumie konfiguracja konkretnego telefonu, ale niewiedza co do promocji, ktore sie samemu sprzedaje to juz porazka (nie twierdze ze tylko Era polegla, ale nie mialem innych przypadkow takiej niewiedzy w salonach innych opow)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 22:10
    regan: 10 minut po szczycie to tez pieniadze a sms tez jest tani i to nawet w pre paidzie... Nie mowie, ze ta promocja jest dobra, wiec mi nie wciskaj swoich bystrych wyliczen!! ja z niej na pewno nie skorzystam, bo mi sie nie podoba i nie oplaca. Jednak co do cen, to swietnie liczysz... tylko, ze bzdurnie....
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-21 22:10
    regan: i jeszcze jedno. Teraz nie trzeba nigdzie dzwonic bo Plus Tobie automatycznie Ci przyznaje minuty
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-22 01:19
    nepomucen: no wlasnie chyba dlatego + w ostatnim rankingu zadowolenia klientów jest na ostatnim miejscu bo wcale ten program + tobie w przypadku mojego ojca nie zadziałał. a jak pytasz to chodzi mi o te promocje pod która piszemy, w/w promo jest bez sensu. I chyba tylko głupi z niej skorzysta. nie rozumiem dlaczego zarzucasz mi ze bzdurnie licze? mógłbyś to podeprzeć argumentem?
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-22 01:23
    nepomucen:Co do porówniania cen smsa w idei i w plusie to sie zgadzam, idea ostatnio podniosla pośrednio cene smsa wprowadzajac NO (to dla nieswiadomych) i jeszcze jedno twoja znienawidzona era ma smsy w abonamencie i potem smsiki w pakiecie kosztuja 33gr netto, w porownianiu do konkurencji nie jest zle dla kogos kto powiedzmy sle 1-2sms dziennie. w erze wyjdzie mu to za 10pln. I w sumie nigdy na rachunku nie zbaczy smsa po 50gr netto. ZE NIE WSPOMNE O SMS PRZEZ GPRS!
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 02:41
    nepomucen...widze,ze nie rozumiesz,wiec cytuje Ciebie: ze jest to propozycja dla PRZEDLUZENIA aktywacji a nowej nie mozna kupic, wiec jedna wielka lipa. Oczywiscie ERA jak zwykle niedoinformowala.....po pierwsze - nie sprawdzieles informacji i wyciagasz jak zawsze skrajne opinie...po drugie NIE TYLKO W ERZE SA KRETYNI...i wreszcie po trzecie majac kontakt z Era i Plusem od 1996 roku moge przytaczac tutaj w nieskonczonosc przypadki jeszcze wiekszego DEBILIZMU w Plusie (GPRS byl przykladem - dla mnie akurat istotnym, GPRS uzywam zawodowo,wiec g*** mnie obchodzi, ze jakis d.u.p.e.k w Plusie nie ma pojecia o telefonach - niech zmieni prace albo zajmnie sie konfigurowaniem brony)..Pozdrawiam i swiat nie jest czarno-bialy!!!!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 02:56
    nepomucen:...dla jasnosci mam taki sam stosunek do Plusa jak i do Ery, a jest on bardzo konkretny: obydwaj operatorzy maja mnie poprawnie laczyc, wprowadzac nowe usugi i miec taka oferte cenowa w/g ktorej bede placil mniejsze moje BARDZO wysokie rachunki, a reszta mnie guzik obchodzi;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bosy pisze: 2002-05-22 03:03
    Paweł. Dziękuje..........Jestem z miasta. Jogi masz rację "NIE TYLKO W ERZE SA KRETYNI" mocne słowa. Dla przykładu jeśli dało by się cofnąć czas proponował bym zadzwonic na hot-line Plusa 20-05-2002 z rana i popytac o tę właśnie promocje. Max poprostu gościu czytał to co ja widziałem na ekranie mojego kompa na stronie gsm online. Wytłumaczył się, że dopiero otrzymali te informację (gsm ol brawa za szybkośc) i że dokładnie nie zaprezentuje mi tej oferty. Tu wina lezy w popłochu sieci Plus coś szybkiego na ratunek bez wsparcia informacyjnego dla konsultantów. Ale to nie tylko u nich WIĘC JESZCE RAZ "NIE TYLKO W ........................ SA KRETYNI" !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bajer pisze: 2002-05-22 04:03
    chwyt marketingowy i tyle - kto chce zonglowac kartami sim to prosze
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 04:24
    jogi: trudno nie wyciagnac opinii jak czlowiek w salonie mowi Ci takie informacje na temat rzeczy, ktora sprzedaje, wiec powinien znac jej kazdy szczegol! Co do telefonow, to sam wiesz ile ich jest na rynku, wiec tu sprawa jest bardziej skomplikowana. Oczywiscie tez powinien wiedziec jak to sie robi, ale to nie jest tak razace jak niewiedza na temat promocji w firmie w ktorej pracuje. Wyjatkowo razace by bylo gdyby koles z serwisu telefonu Twojej marki by tego nie wiedzial. Na tym mniej wiecej polega roznica. Jak juz wyzej pisalem (przeczytaj sobie moje komentarze, ale moze je podsumuje: WIEM ZE NIE TYLKO W ERZE SA KRETYNI ALE TEN PRZYPADEK POWALA NA KOLANA. OGOLNIE RZECZ BIORAC KAZDY OP POWINIEN POPRACOWAC NAD SWOIMI HOTLINE'AMI I AUTORYZOWANYMI PUNKSTAMI, BO TO TWORZY ICH WIZERUNEK)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 04:29
    regan: ranking to juz inna bajka. Nie wiemy przeciez kto, komu zadawal jak sformulowane pytania... Moze jest to prawda, ale na pewno nie do konca. Zreszta sam sprawdz jak niewielkie sa roznice i wez pod uwage to, ze w abonamencie Era jest najnizej. Ten program automatycznie dziala od kilku miesiecy, a nie wiem kiedy Twoj ojciec mial te sytuacje. Trzeba bylo poprosic Twoja mame, zeby rozmawiala z Bokiem... Plec by sie zgadzala... Moze nie tylko glupi z niej skorzysta, ale np ten, co chce sprobowac czy mu sie oplaca abonament i miec w kazdej chwili mozliwosc rezygnacji. Bzdurnie liczysz, bo mieszanie smsow w pakiecie z smsami poza pakietem robi balagan i w Idei masz albo minety albo smsy a w + i to i to, wiec ja wole miec troche smsow, tak, zebym mogl bedac na miescie cos napisac i kilka minut, zeby pogadac...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 04:31
    33gr netto a 25gr netto na sztuce to nie jest mala roznica a w Plusie w pakiecie masz za 20gr netto... tez dobre, prawda?? O GPRSie nie wspominaj, bo mimo, ze chcialbym miec telefon z tym bajerem a nie stac mnie na inny niz Motka 192, to na ten model sie nie skusze. Nie pasuje mi i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 05:12
    nepomucen..hehe dalej nie rozumiesz ...namolnie tlumacze Tobie , ze na podstawie jednej i do nie do konca przez CIEBIE sprawdzonej infornacji wyciagasz nastepujace wnioski "Oczywiscie ERA jak zwykle niedoinformowala"- rozumiem, ze bardzo lubisz Plusa ale tak skrajne podejscie w Twoim przypadku do Ery jest moim skromnym zdaniem CHORE, zwazywszy ( z czym sie Toba podzielilem) moje problemy z Plusem i mysle, ze nie tylko moje...a tak na marginesie Nokia 6310 nie nalezy do malo znanych telefonow na rynku:-) i tak naprawde telefon tu nie ma nic do rzeczy..po prostu koles nie znal podstawowych danych konfiguracyjnych (GPRS) - firmy z ktora pracuje i tak wlasnie tworzy sie wizerunek;-)..wiec zgadzam sie z Toba operatorzy musza popracowac nad swoimi A.P.ale nie tylkO!!!!!Era
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 05:25
    ...ha! przypomnialmi sie epizodzik z cyklu "profesjonalny hotline Plus" ...zima,narty.lodowiec ...gubie telefonik ...dzwonie z prosba o zablokowanie numeru;-)..i co slysze?:)hehe ....laseczka informuje mnie, ze zablokuje pfona w momencie wyslania do niej faksu:-) ..i na nic zdalo sie tlumaczenie, ze do najblizszego faksu mam jakas godzine i jestem tutaj gdzie jestem;-)...i co dalej ?...oczywiswcie blokuja ale rozmowa trwa kilkanascie minut (koszt polaczenia via Austria), rozmowa z kilkoma mniej lub bardziej rozgarnietymi ludzikami z hotline i zje**** humor;-)..to tyle w kwestii profesjonalizmu:-)hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 05:30
    jogi: ZNOW mowie dlatego, ze kiedys pytalem sie ich o zasieg w Wildze (taka fajna miejscowosc 50km od Wwy) i koles w punkcie sprzedazy powiedzial mi, ze zasieg bede mial, a moja siostra cioteczna, ktora miala telefon w Erze musiala wchodzic na dach, zeby smsa odebrac (i to po dostawieniu nadajnika w w/w miejscowosci) nie mowiac juz o tym, ze pytalem sie przed tym faktem. WIEC ROZUMIEM wiecej niz Ci sie moze wydawac... Jesli pojde do drugiego punktu i powiedza mi to samo, to sie chyba usmieje, a nie wykluczam takiej mozliwosci :) wszystko zalezy na kogo sie trafi. Ale Nokia to nie wytwor Plusa i jest to ostatecznie do wybaczenia. Spec od Nokii nie ma prawa nie wiedziec, tak jak spec od Ery nie ma prawa nie znac promocji, ktora chce komus sprzedac! Dobrze by bylo gdyby koles z Plusa umial Ci pomoc, ale moze nie uzywal jeszcze tego telefonu a mial kontakt tylko z np Erykiem. Telefonow jest duzo a o swojej sieci powinien wiedziec wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 05:32
    jogi: no ten drugi komentarz to juz lepszy fakt co do "kompetencji" ludzi z Plusa :))) Kazdy przeciez wie, ze wszedzie sa grzyby a tylko czasami ludzie kompetentni :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 05:34
    eee z tego co pamietam, to chyba dzwonila wtedy z tego dachu a nie smsa odbierala. Mniejsza z tym. W kazdym razie smiesznie to wygladalo, ale nie o to chodzi. Mogl powiedziec, ze nie bede mial zasiegu i tyle, a on sam nie wiedzial, mimo, ze ta miejscowosc jest naprawde baaaaardzo popularna wsrod Warszawiakow.
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 05:36
    jogi: Plusa lubie, bo porownujac z Idea, z ktorej korzystalem jest o niebo lepszy. Ery nie mialem, ale w/w doswiadczenia mnie zniechecaja, poza tym znam skrajne opinie na jej temat a przewazaja chyba negatywne, albo takie "nie do zaakceptowania".
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 06:21
    hehe to jeszcze cos na deser....moje miszkanko (centrum wawki) ..Plus: lozeczko - mam zasieg maks (pomijam, ze tak "plynny" jak woda w wzburzonym morzu)...trzy metry dalej ..3 metry!;-) zasieg....na poziomie zera:-)hehe... Era: zasieg w calym mieszkaniu maks;-) ...nie wspomne jeszcze o jakosci polaczenia (tutaj moze miec wplyw telefon. lecz mysle, ze pomiedzy Nokia6310 a Motorola v66 nie ma az tak duzej roznicy) ...tak wiec prezentuje sie zasieg w moim domu;-) p.s.konfiguracja (czyli dane GPRS do wklepania )sa takie same dla wszystkich telefonow.
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 06:24
    ..aha i przekonywanie siebie co do zasiegu moim zdaniem nie najmniejszego sensu ( kazdy z operatorow ma dziury)...tyle, ze akurat czesciej mam problemy z zasiegiem Plusa (duza jezdze po Polsce)..ale to moze byc tylko zbieg okolicznosci;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-22 07:25
    Jogi, Nepomucen, aleście się rozdyskutowali :) Moje trzy grosze (akurat obie sieci znam nieźle): + był moją pierwszą siecią i był nią od samego początku swego istnienia (telefon kupiony w pierwszym tygodniu działania GSM) i spotykały mnie w tej sieci same ciekawe przygody - pierwsze 1,5 roku plus nie mógł się dogadać z bankiem (z tych największych) w sprawie umowy, która umożliwiłaby im przesyłanie rachunków do banku i płacenie poleceniem zapłaty, więc biegałem na pocztę, wypłacałem pieniądze z konta i opłacałem przelew, bo inaczej się nie dało. Kolejne 1,5 roku plus już przesyłał fakturę do banku (oryginał, wraz z billingiem i gazetką abonenta), bank brał z tego, co mu potrzeba a resztę odsyłał do mnie - to pierwsza paranoja z jaką spotkałem sie w tej sieci,
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-22 07:25
    był z resztą z tym problem kiedyś się spóżniłem na poczcie z zapłaceniem, to ścigali mnie zaraz grożąc, ze wyłączą telefon itp (za jedno czy dwudniowe opóźnienie), po przesłanu faksu z potwierdzeniem zapłaty nie byli go łaskawi "odhaczyć", faksowałem te raczunki 3 razy a i tak do samego końca - jeszcze 2 lata, na fakturach przychodziło, że mam zaległość. Trzeci kwiatek - ostatnich kilka rachunków (opłacanych już przez bank) polkomtel uznał nie wiedzieć czemu za niezapłacone i zarządał ich ponownej spłaty, co zakończyło moją obecność w tej sieci - następnie po 2 latach zgłosiła się firma windykacyjna z zamiarem odzyskania tegoż długu, grożąc postępowaniem karnym itp. :) (szczęście, że na mnie trafiło - na szczęście kodeks karny troszke znam, cywilny z resztą też :) ).
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-05-22 07:26
    Na plus natomiast im zaliczam dość bogatą ofertę (choć czy dobrą to już kwestia oceny) oraz to, ze rozwijają zasięg - ostatnio pojawił się BTS niedaleko od mojej działki i wszyscy w okolicy przeszli do plusa bo zasięg ma najmocniejszy (za to wcześniej prawie wcale go nie miał). Co do ery to owszem, ze 2 razy miałem takie sytuacje, że ktoś czegoś nie wiedział, ale generalnie - starają sie o to dowiedzieć/załatwić, są zwykle mili i raczej z jakości obsługi jestem zadowolony. Uff, ale się rozpisałem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 08:37
    graffi;-) ..widze, ze moje problemiki z Plusem to pryszcz:-)) ...i Twoja wyrozumialosc jest bardzo duza:-)) ...ja znajac siebie "poleglbym" szybciutko - zazdroszcze:-)))))) .......p.s.faktycznie - po 6 latach zdecydowane mniej mam jakos problemow z Era niz Plusem, lepiej mi sie z nimi komunikuje - ale licze , ze w przyszlosci i z Plusem bedzie podobnie (gdyby sie ten zasieg jeszcze w miejscach gdzie najczesciej przebywam poprawil bylo by milo) ...Pozdrawiam:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 16:35
    graffi: Wspolczuje Ci takich przejsc. Ja niczego takiego nie mialem, wiec nie mam na co narzekac. Oplacam rachunek nie za poleceniem zaplaty, ale zwyklym przelewem z mBanku i gra gitara :) Czasem mam spoznienie 2, nawet 3 dni i wszystko jest ok. Nie naliczaja odsetek i nie scigaja mnie. ***Jogi*** u mnie nic nie plywa :) wiec tez nie mam na co narzekac. W domu wszystkie 3 sieci maja zasieg, a Plus ma wystarczajaco mocny. Chyba Idea miala z tym jakies problemy kilka miesiecy temu, ale nie wiem czy to nie ich nadajnik sie pojawil niedaleko (co nie znaczy ze zasieg bylby dobry- u mnie na dzialce najblizej stoi nadajnik Idei i zasieg mam tylko w oknie :) ). Z zasiegu Plusa jestem zadowolony, zdarzaja sie dziury, ale nie tak dokuczliwe jak w Idei. Era tez zasiegiem nie grzeszy tam, gdzie musze przebywac, ale za to w innych miejscach ma lepszy. Dobrze mi sie wspolpracuje z Plusem a z Era moze rozpoczne wspolprace, to ich sprawdze :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 17:54
    nepomucen:-)...po prostu masz fart albo ja duzego pecha:-))...do kompleciku pod haslem \"moj zasieg plusa\" dorzuce jeszcze zasieg w pracy - plywajacy ale ja woda i to juz w klozecie;-) przyczyna, ktorego podobno jest (hotline Plus) niefortunne polozenie budynku pomiedzy 3 nadajnikami ...faktycznie widze czeste zmiany nadajnikow -wierz mi dostaje kur*** probojac sie porozumiec -))...nastepne miejsce gdzie Plus \"pada\" to parking podziemny gdzie parkuje - zabawnie to musi wygladac ogladajac mnie siedzacego w aucie dracego buzke do telefonu w stojacym aucie na samycm wjezdzie do tegoz parkingu (kilka metrow dalej zupelna pustka - Era dziala nawet na poziomie -1 ...
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 17:56
    ...kolejne miejsce z \"dobrym\" zasiegiem to moje ulubione Mazury i mala wioska w okolicy Olsztynka - zasieg zero, chyba ze udam sie na najblizsza gorke gdzie na plotku moge sobie jakos pogadac (ale bez rewelacji), co mnie zadziwia to fakt bardzo dobrego zasiegu Ery w tej gluszy;-) ...i na koniec nie rozumiem skad sie biora moje problemy z polaczeniami ze stanami (rozmawiam prawie codziennie), po pierwsze bardzo duzy problem z polaczeniem sie osoby dzwoniacej do mnie..po drugie czeste (1 na jakkies 3 polaczenia) echo w czasie rozmowy - slysze swoj glos .i po trzecie problemy z plywajacym zasiegiem ale o tym juz mowilem...natomiast laczac sie poprzez Ere jakosc rozmow jest taka jakbym rozmawial z osoba obok ( szkoda tylko, ze dzwoniaca osobka jak to kobieta :)hehe nie moze pojac, ze powinna dzownic tylko na Ere wiec od czasu do czasu koszmarek rozmow z nia przez Plusa wywoluje u mnie skrajne emocje;-))) ...
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 17:59
    ...to by bylo na tyle;)..chyba, ze dodam jeszcze klasyczny brak sygnalu w okolicach Tamki i mostu Berlinga ( trasa lazienkowska) czyli trasy mojej wedrowki do pracy..a lubie sobie wtedy pogadac ;-) oj lubie;-)hehe..Trzym sie-) i musze stwierdzic z nieukrywana zazdroscia, ze chcialbym miec tak male problemiki z Plusem;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 18:05
    jogi: o kurcze! niezle masz te problemy :)) sprawdzales moze z innym telefonem? ja kiedys tak mialem z siemensem, jak mu upierdzielilem antenke przy zmianie obudowy a teraz w samsungu mam zasieg nawet w windzie (kiedys nie mialem). Przy trasie lazienkowskiej nigdy mi zasieg sie nie zgubil, wiec cos masz nie tak. Na tamce tym bardziej nie, a jezdze tamtedy dosc czesto. Ej, dziwne to cale GSM :) Na Mazurach nie bywam, wiec sie nie wypowiem a miec pecha, ze sie jest pomiedzy 3 nadajnikami, to niezbyt ciekawie :) Pewnie w totka tez nie wygrales :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 18:07
    ...a wracajac do tej promocji (Era- abo 1gr) moim zdaniem promocja jest calkiem spoko i jestem bardzo z niej zadowolony biorac pod uwage koszt miesieczny i to, ze ten numer uzywam jako weekendowo-przyjacielski czyli "uciec" od namolnych telefonow...podobne zdanie maja osoby, ktore rowniez "uzbroilem" w te promocje.
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-22 18:16
    hehe:)...totek to kolejny podatek ale tym razem dla bogatych;-))) inaczej...a wracajac do telefonow to zdecydowanie nie wina w telefonach tym bardziej, ze dodatkowo korzystam z zestawu samochodowego....korzystalem chyba z wszystkich modeli noki poczynajac od 1610 (to sie chyba tak nazywalo;-)))..konczac w chwili obecnej na N6310 i 8310 dodatkowo jakis tam Philipsach i Panasonicach..ale to bylo dawno wiec srednio pamietam ...na marginesie najlepszy zasieg jaki mialem byl w N6150. I karta tez jest dosc czesto wymieniana (ale to chyba nie jest w tym problem) ..tyle wiem,wiec stawiam na zasieg:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 18:21
    pozostaje mi wspolczuc. Ja ani moja rodzina i znajomi, ktorzy maja Plusa nie mieli negatywnych przygod z nim. Ja moze bardziej niz oni zwracam uwage na zasieg i jakosc, wiec powiem, ze jak narazie wszystko jest ok. Nie planuje zmiany a co najwyzej druga aktywacje jesli jakis pan z Ery mi nie powie tego, co jego kolega o ktorym juz pisalem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-22 19:45
    jogi: plywajacy zasieg to pewnie zasluga telefonu ja osobiscie przerzucilem z 10 nokii 6210 ktore mialy ten problem. mysle ze 63xx ma ta sama wade. na dodatek wysylanie do servisu nic nie daje, ( nawet 3razy ) poprostu te telefonu sa h.u.j.o.w.e i dlatego raz na zawsze stwierdzam ze dla mnie nokia dobra to 6110. pozniej to juz tylko smiecie. polecam sprawdzic twoj problem z innym telefonem. btw. ja mialem taki sam problem w odwrotna strone. tzn telefon nokia3310 w plusie i 6210 w erze. i plus na maxa stabilny w erze raz max a po chwili przerwa w polaczeniu. Choć z driugiej strony ERA ma BEZWARUNKOWO lepszy zasięg dla przykładu w moim mieście sa 3 nadajniki ery a + ma tylko jeden. (40km^2).
    0
  • Users Avatars Mini
    regan pisze: 2002-05-22 19:50
    w zasadzie to problem gubienia zasiegu to chyba w Polsce to raczej problem telefonu a nie BTSA. (przynajmniej w ERZE ) , acha 7110 miala ten sam problem... ( zreszta jak sie przyjrzeć to 6210 i 7110 sa "dziwnie" podobne. te same lagi w obsłudze menu ). nokia niestety straciła swoją renomę już dawno. I na marginesie : nokia 6210 robiona na rynki zachodnie EU. juz tych problemów nie ma. miałem w ręku dwie 6210 jedna w roamingu w erze (z d2) i druga "nasza", leżały obok siebie. i co? łatwo zgadnąć zasięg w naszej jak equalizer z góry na dół a w niemieckiej ROCK SOLID. chyba nie od dziś wiadomo że jesteśmy śmietnikiem europy.... smutne ale prawdziwe
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-05-22 23:37
    regan: dlatego moja przygoda z nokia skonczyla sie na 3210 i okazyjnie 3310, nowszych nokii nie ruszam i poki co dobrze na tym wychodze... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jogi pisze: 2002-05-23 00:10
    regan;-)dziekuje za cenne informacje:-))) zgodze siez Toba ze jak narazie Nokia lata swietnosci ma za soba.....szkoda bo jezeli tak jest z tymi telefonami jak mowisz a nie mam podstaw twierdzic inaczej to raczej nie spodziewam sie zmiany wizerunku w moich oczach telefonow tej firmy w najblizszej przyszlosci a bylem kiedys zagorzalym zwolennikiem finskiej produkcji:-)..a co do plywannia sprawdze i jezeli to jest wina telefonu czeka mnie w najblizszym czasie wymiana telefoniku, zestawu car, kabli, itd...koszta koszta koszta!:-(eeeeeh ....Pozdrawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2002-05-23 20:02
    To jest najlepsza promocja, którą Plus nam oferuje. Jeżeli mamy telefon do d***, to po tym określonym czasie wymieniom go nam. Mamy za to dwa Plusy :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    dygi pisze: 2002-05-26 05:08
    co lepsze: zostac w POPie, isc do ery (tak tak) czy + z ta promo albo sim+ ??? poradzcie mi ;) konrad@icenter.pl
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: