Nowa promocja Plus GSM dla osób niesłyszących i niedosłyszących

Newsy
Żródło: www.plus.gsm.g.pl
Opinie: 9

Regulamin promocji "DLA OSÓB NIESŁYSZĄCYCH I NIEDOSŁYSZĄCYCH 7" 

1. Promocja dla osób Niesłyszących i Niedosłyszących 7 (zwana dalej "Promocją") obejmuje osoby, które przedstawią w czasie jej trwania zaświadczenie lekarskie spełniające warunki opisane w pkt. 2) oraz zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Klientem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." i jednocześnie kupią w Polkomtel S.A. aparat telefoniczny po cenie promocyjnej.

2. Zaświadczenie lekarskie, jakie Klient powinien okazać aby mieć możliwość kupna zestawu w ramach Promocji powinno spełniać następujące warunki: 

a) zawierać poświadczenie, że Klient jest osobą z obustronną głuchotą lub obustronnym niedosłuchem przekraczającym 70 dB HL. 
b) być wystawione nie wcześniej niż rok przed dniem podpisania Umowy
c) być wydane przez jedną z poniższych instytucji: : 
- Rejonowa Poradnia Audiologiczna, 
- Poradnia Audiologiczna prowadzona przez Polski Związek Głuchych, 
- Klinika Otolaryngologii i jej Ambulatoria, 
- Oddział Laryngologiczny Szpitali Wojewódzkich,
- Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu w Warszawie,
- Przychodnia Audiologiczna prowadzona przez organizacje pozarządowe (fundacje i stowarzyszenia działające na rzecz osób niesłyszących).

3. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. po cenie promocyjnej stanowią niepodzielny Zestaw z kartami SIM, i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji. 

4. Promocyjna cena Zestawu wynosi odpowiednio:
Zestaw 1: 16,00 + VAT składający się z : 
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 15,00 zł + VAT 
b) aparatu telefonicznego Nokia 3410 w cenie 1,00 zł + VAT

Zestaw 2: 16,00 zł + VAT składający się z :
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 15,00 zł + VAT
b) aparatu telefonicznego Nokia 3510 w cenie 1,00 zł + VAT

Zestaw 3: 35,00 zł + VAT składający się z:
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 15,00 zł + VAT
b) aparatu telefonicznego Siemens C 55 w cenie 20,00 zł + VAT

5. Opłata aktywacyjna karty SIM (w wysokości 15,00 zł +VAT) płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym.

6. Cena wyżej wymienionych aparatów telefonicznych wraz z aktywacją oferowanych na zasadach ogólnych wynosi odpowiednio:

Zestaw 1: 999,00 + VAT składający się z : 
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 100,00 zł + VAT 
b) aparatu telefonicznego Nokia 3410 w cenie 899,00 zł + VAT

Zestaw 2: 1049,00 zł + VAT składający się z :
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 100,00 zł + VAT
b) aparatu telefonicznego Nokia 3510 w cenie 949,00 zł + VAT

Zestaw 2: 1099,00 zł + VAT składający się z :
a) opłaty aktywacyjnej karty SIM w cenie 100,00 zł + VAT
b) aparatu telefonicznego Siemens C 55 w cenie 999,00 zł + VAT

7. Promocja trwa od 11 lutego 2003 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 30 lipca 2003 roku.

8. W ramach Promocji jedna osoba może zakupić jeden Zestaw promocyjny.

9. Promocja dostępna jest we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM.

10. Do wzięcia udziału w Promocji nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Klienta, oprócz wymienionych w pkt.1.

11. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji: 
a) w miejsce Klienta nie może wstąpić osoba trzecia,
b) Klient nie może zaprzestać korzystania ze świadczonych przez Polkomtel S.A. usług, 
c) Klient nie może skorzystać z usługi zawieszenia usług, 
d) Klient nie może rozwiązać Umowy.

12. Klient nabywający Zestaw może wybrać taryfę promocyjną POON z dodatkową liczbą 30 SMS wliczonych w abonament. Wszystkie pozostałe opłaty za usługi telekomunikacyjne i zasady naliczania tych opłat zgodne są z taryfą Czasami 10.

13. W Promocji oferowane są tylko i wyłącznie karty wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. W przypadku gdy Klient wyrazi chęć zmiany numeru, opłata za tę usługę wynosi 50,00 złotych + VAT. Kwotą tą Klient zostanie obciążony w najbliższym rachunku za usługi telekomunikacyjne.

14. W przypadku utraty aparatu telefonicznego oraz karty SIM, nabytych w ramach niniejszej Promocji, przed upływem dwudziestu czterech miesięcy od dnia zawarcia Umowy Klient zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 

a) Klient powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty telefonu wraz z kartą SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł + VAT.
b) W przypadku nie podjęcia działań określonych powyżej a zwłaszcza w pkt.14a, działania Klienta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w pkt. 15 niniejszego Regulaminu.

15. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Klienta naprawienia szkody będącej wynikiem udzielenia Klientowi specjalnych warunków i wcześniejszego, niż wskazane w pkt. 11 niniejszego Regulaminu, rozwiązania Umowy przez Klienta lub zawieszenia usług albo spowodowania rozwiązania umowy z winy Klienta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 650,00 zł.

16. Nie podlega rygorom określonym w pkt. 15 niniejszego Regulaminu rozwiązanie Umowy przez Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM skutkującego podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.

17. Polkomtel S.A. informuje, że oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM.

18. Blokada może zostać usunięta na życzenie klienta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 48 godzin Klient zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 

19. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady w ciągu dwudziestu czterech miesięcy od daty aktywacji w sieci Plus GSM, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 złotych +VAT.

20. W przypadku usunięcia blokady telefonu z pominięciem zasad określonych w pkt. 18 Klient traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej w ramach gwarancji.

21. Promocja nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. w czasie trwania niniejszej Promocji.

22. Klient biorący udział w Promocji nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu lub usługi.

23. Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", o ile niniejszy regulamin nie stanowi inaczej. 

24. Klient zobowiązuje się do informowania Polkomtel S.A. o stosowaniu urządzeń FCT "Fixed Cellular Terminal" (adapter GSM, urządzenie zapewniające dostęp do sieci GSM z terminali stacjonarnych lub tez central PBX), w których wykorzystane będą karty SIM działające w sieci Plus GSM.

25. Klient zobowiązuje się do przekazania Polkomtel S.A. pełnego zakresu numeracji wewnętrznej centrali PBX "Private Branch Exchange" (centrala abonencka umożliwiająca łączność wewnętrzna w biurze z możliwością realizacji połączeń do i z innych sieci) wraz z dokumentami potwierdzającymi prawo do numeracji, z której będą pochodziły połączenia realizowane za pośrednictwem urządzeń FCT.

26. Klient nie ma prawa za pomocą kart SIM, działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.

27. Polkomtel S.A. ma prawo do wypowiedzenia Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Klienta z zobowiązań określonych w pkt. 24-26, co nie wyłącza możliwości skorzystania przez Polkomtel S.A. z uprawnień określonych w pkt. 15.

Opinie:

Opinie archiwalne (9):

Komentuj

Komentarze / 9

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: