Nowa promocja "WAP" w Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 31
Opinie: 31

15 października br. rozpoczeła się nowa promocja "WAP" w Plus GSM

Z promocji mogą korzystać abonenci sieci Plus GSM, którzy mają następujące plany cenowe: Bonus Plus, Contact Plus, Business Plus, Prestige Plus, Plus Relaks, Plus Echo, Plus Akcja, Plus Partner, Plus Firma, Plus Master

Promocja obejmuje koszt połączenia poprzez nowy numer dostępowy 234 do usługi WAP. W tym celu abonent musi skonfigurować ustawienia w telefonie w konfiguracji WAP: Numer dail-up - należy wpisać numer 234.
Opłata za minutę połączenia z numerem 234 wynosi 0,35 plz netto. Impulsy są naliczane co 30 sekund. Opłata za połączenia z WAP dotyczy również połączeń z numerami: 601 100 234 oraz +48 601 100 234

Promocja potrwa do 15 kwietnia 2002 roku.

Opinie:

Opinie archiwalne (31):

Komentuj

Komentarze / 31

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Amper pisze: 2001-10-15 21:27
    Na pewno wielu nie rzuci się na łączenie z WAPem z komórek... Przy jednak wysokich kosztach połączeń u wszystkich opów i niezbyć ciekawej oferty WAPowej to i tak tylko pasjonaci będą korzystać z tej promocji.
    0
  • Users Avatars Mini
    telefonica pisze: 2001-10-15 21:29
    Wielka mi tam promocja, Wap i GPRS to wtedy można sobie pobawić się.
    0
  • Users Avatars Mini
    czarek pisze: 2001-10-15 21:29
    jesdyna fajna oferta na wap moim zdaniem jest oferta ery ze stalym dostepem poprzez gprs tylko ilu ma telefon z gprs.....................:-((
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2001-10-15 21:35
    nie mam dobrej pamieci do cyfr. ile wczesniej kosztowal WAP w Plusie? nie widze, zeby byla to stawka rewelacyjna. w idei kosztuje 15gr/minute netto i zastanawiam sie czy to aby nie za drogo. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    gim pisze: 2001-10-15 21:39
    niestety w Sim+ minuta kosztuje 0,75 gr a musze przyznaz ze zdarza mi sie czasmami sprawdzac poczte :)) gdyby tak obnizyli cene.... pomarzyc dobra rzecz :))) jestem ciekaw czemu nie wprowadzili tego do nowych taryf?
    0
  • Users Avatars Mini
    kolo pisze: 2001-10-15 22:02
    w nowych taryfach właśnie tyle kosztuje poł. z wap\\\'em - 0,35zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    JaC pisze: 2001-10-15 22:30
    czyli bez zmian!!!!!!!!!!!!!! Od momentu wprowadzenia numeru 234 dla nowych taryf korzystajac z WAP poprzez "stary" abo bylo naliczane 0,35 gr za minute w szczycie, Jak ktos nie wierzy to sluze billingiem :-))))) To ja sie pytam co to za promocja ktora sie zaczela juz znacznie wczesniej!!! i 15 kwietnia 2002 roku technicy PLUSA po 7 mies intensywnej pracy przywroca normalna taryfikacje :-))))))))), ale jaja
    0
  • Users Avatars Mini
    francuzz pisze: 2001-10-15 22:53
    ale promocja, gdyby bylo za conajwyzej 10 gr to moze by sie i ktos skusil...
    0
  • Users Avatars Mini
    Robert Stefanowicz pisze: 2001-10-15 23:46
    Promocja, to była w Idei na abonament - 1 grosz za minutę!!! Ale bardzo ciężko było wejść, wtedy się ludzie rzucili!
    0
  • Users Avatars Mini
    Jansmen pisze: 2001-10-15 23:54
    no cóż na razie w wapie najlepsza jest era
    0
  • Users Avatars Mini
    amiri pisze: 2001-10-15 23:55
    Ale nazwę wymyślili nie ma co. Simplusa jak zwykle mają w głębokim poważaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tiger pisze: 2001-10-16 00:47
    ciekawe czy dla taryfy Bonus Plus też jest 30s taktowania czy to tylko przekłamanie (dla niewtajemniczonych jest tam taryfikacja co 60s)
    0
  • Users Avatars Mini
    fian pisze: 2001-10-16 00:55
    Promocja....???????????
    0
  • Users Avatars Mini
    sqter pisze: 2001-10-16 00:59
    powoli, powoli... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    k0wal pisze: 2001-10-16 02:11
    Moim skromnym zdaniem promcja ta ma na celu zwiekszenie popularnosci WAPu w Polsce. Sam kiedy kupilem sobie Siemensa C35i w lutym tego roku pierwsze co zrobilem jako stary internauta skonfigurowalem phona zeby wskoczyc do sieci. I tu poraz pierwszy sie bardzo zdziwilem! Przeciez tam nic nie ma! Skromne informacje i tyle! Nawet rozklad jazdy PKP byl malo dokladny! Wydaje mi sie, ze ogolny odsetek ludzi uzywajacych uslugi WAP regularnie jest bardzo maly i dletego operatorzy bede robic takie promocje. Heh, ale sie rozpisalem :-) ps. zapraszam na www.k24.irc.prv.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-16 02:26
    eeeh, ostatnio sie coraz bardziej ciesze ze jestem w idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-16 02:27
    kowal :jest kilka stron i bardzo przydatnym jest np wap.umts-pl.com odnosniki itp zreszta serwis ten wystartowal jakies 1,5 tyg temu i gsmonline o tym pisalo
    0
  • Users Avatars Mini
    kolec pisze: 2001-10-16 02:57
    i tak drogo w porównaniu i IDEA
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2001-10-16 06:20
    Promocją to ja bym tego nie nazwał, jednak WAP zdecydowanie potrzebuje rozpropagowania. Era faktycznie fajnie rozlicza WAP, mam nadzieję, że nie zmieni tego gdy rozpocznie prawdziwą sprzedaż telefonów z GPRS
    0
  • Users Avatars Mini
    maniak pisze: 2001-10-16 12:56
    wole isc do kafejki!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ^various^ pisze: 2001-10-16 13:46
    nie widze nic ciekawego w wapie, szczegolnie placac jakiekolwiek grosze za minute rozmowy. abonament miesieczny gora 5zl mysle ze by mnie skusil.
    0
  • Users Avatars Mini
    luk23 pisze: 2001-10-16 14:43
    various heh tak to napewno nie bedzie. jedynie pomoca moze byc gprs albo takie stawki jakie ma plus za internet a nie za wap 100kb inetu jest tansze niz 10 wapu czy jakos tak
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-16 14:50
    jeszcze raz tyle co w Idei Ale za 25 sek połączenia z WAPem zapłacimy podobnie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rokko pisze: 2001-10-16 15:40
    Ta "promocja" WAP w starych taryfach to prostu likwidacja godzin szczytu... 0,35PLN+VAT kosztuje WAP poza godzinami szczytu i w nocy... IMO WAP jest (byłby !) do zaakceptowania do 0,20PLN+VAT
    0
  • Users Avatars Mini
    kubel pisze: 2001-10-16 15:50
    a wg mnie to powinno kosztowac 5 gr za minute,
    0
  • Users Avatars Mini
    piasek pisze: 2001-10-16 16:08
    a wg mnie 5 gr za godzine
    0
  • Users Avatars Mini
    madzer pisze: 2001-10-16 19:23
    Ale kibel - przeciez to stare plany taryfowe...coś ten Plus dał ciała...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ewandy pisze: 2001-10-17 10:09
    drogo i na dlugi okres promocja - w miedzy czasie cos nowego konkurencja wprowadzi
    0
  • Users Avatars Mini
    hubert pisze: 2001-10-17 15:55
    Ja nie narzekam. Mam plus akcje i nie omieszkam sprawdzic sobie poczte przez WAP w szczycie.
    0
  • Users Avatars Mini
    bob_gr pisze: 2001-10-17 16:25
    Ladnie czyzby zaczynala sie wojna miedzy operatorami na uslugi WAP. Poczekamy, zobaczymy, ocenimy.
    0
  • Users Avatars Mini
    rado pisze: 2001-10-23 01:24
    cos zbyt kosmetyczne sa te ostatnie promocje.... jestem zwolennikiem + ale takie cos jest smiechu warte. Nie szkoda czasu i kosztow na reklame tej "promocji"?
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: