Nowa strona internetowa UPC Polska

Newsy
Żródło: UPC
Opinie: 5

Od 25 lipca obecni i potencjalni klienci mogą korzystać z nowej, ulepszonej witryny UPC Polska. Zmiany na www.upc.pl zostały wprowadzone z myślą o użytkownikach: serwis jest wygodniejszy i łatwiejszy w nawigacji, oferuje nowe, pożyteczne funkcjonalności i aplikacje.

Tym, którzy są zainteresowani usługami UPC ma ona ułatwić znalezienie i zebranie informacji, a obecnym klientom UPC - umożliwić samodzielną obsługę w ramach elektronicznego e-BOKu.

Wszelkie informacje niezbędne dla klienta zostały w przejrzysty sposób uporządkowane w „Bazie Wiedzy”, która jest dostępna z wielu miejsc witryny. Nową funkcjonalnością jest wyszukiwarka, pozwalająca przeszukiwać bazę według słów i fraz. Dla przykładu wystarczy wpisać „modem” i wyświetlą się wszystkie pytania i odpowiedzi oraz porady dotyczące modemów instalowanych przez UPC u klienta. Łatwiej jest również uzyskać dostęp do wszystkich dokumentów ważnych dla potencjalnego klienta, takich jak np. regulamin, cennik, wzory umów, parametry techniczne, itp.

Ciekawymi rozwiązaniami są aplikacje „Programy w Twoim mieście” oraz „Kalkulator połączeń telefonicznych”. Dzięki pierwszej można sprawdzić wykaz programów telewizyjnych w swoim mieście, a dzięki drugiej można wyliczyć, ile zaoszczędzi się na przejściu od dotychczasowego operatora telefonicznego do UPC. Został również wprowadzony nowy wygodniejszy formularz zamawiania usług UPC online.

Ważną częścią witryny UPC jest sekcja „Moje UPC” przeznaczona dla obecnych klientów. Umożliwia im ona wgląd do swoich danych osobowych, podgląd oraz wydruk faktur, przyspieszone zamawianie kolejnych usług online. Nowością jest aktualizowany na bieżąco szczegółowy wykaz połączeń telefonicznych, dzięki któremu klient ma wgląd do swoich połączeń sprzed 24 godzin, a nie tylko tych zafakturowanych. Dodatkowo została przebudowana sekcja „Obsługa Klienta”, tak aby była bardziej przejrzysta. Znajdują się w niej zbiory plików do pobrania (np. sterowniki do modemów, webcamer, instrukcje obsługi sprzętu), a w sekcji „Komunikaty” można dowiedzieć się o planowanych modernizacjach sieci UPC.

Opinie:

Opinie archiwalne (5):

Komentuj

Komentarze / 5

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    mxmln pisze: 2007-07-25 14:36
    Niech poprawią kosmiczne ceny lepiej
    0
  • Users Avatars Mini
    jestfajnie-1 pisze: 2007-07-25 15:04
    kosmicznych może nie mają może poza ultra chello, jak by obniżyli do 200 zł miesięcznie to chyba bym się skusił :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Sb pisze: 2007-07-25 15:45
    Płacę 55zł i nic nie ma ciekawego w tej kablówce ! Brak konkurencji...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablito pisze: 2007-07-26 00:54
    W moim mieście chello nie jest dostępne. Szkoda!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mirek pisze: 2007-07-26 13:56
    Szkoda, że nie reagują na maile n/t złego funkcjonowania oferowanych przez nich usług a telefoniczne reklamacje są kosztowne, bo każde połączenie trwa minimum kilkanaście minut. Za to zamawiający nowe usługi są obsługiwani błyskawicznie. Stali klienci są traktowani jak zło konieczne. Na szczęście pojawia się konkurencja. :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: