Nowy POP w Idei - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 157

Od 21.06.br. w sieci Idea dostępna jest nowa oferta prepaid - NOWY POP - w usłudze bezabonamentowej Idea POP. Oferta Nowy POP dostępna jest zarówno dla dotychczasowych, jak i nowych użytkowników Idea POP.

Nowy POP to:

  • najnowsza oferta Idei POP, zmieniająca podejście do taryf w kategorii ofert prepaid

  • jedna, prosta stawka na połączenia w sieci Idea i poza nią oraz jedna stawka na SMSy

  • sekundowe naliczanie od początku trwania rozmowy do wszystkich sieci

  • najprostsza i najtańsza oferta telefonów na kartę

Obecnie w ofercie Nowy POP w Idei można rozmawiać już za 80 groszy z VAT (0,80 zł z VAT/min.) i to niezależnie do jakiej sieci dzwonimy. Niezależnie czy jest to sieć Idea, inni operatorzy komórkowi czy też sieci stacjonarne - użytkownik Nowego POPa zawsze płaci tylko 80 groszy. 

Teraz w Nowym POPie ma on naliczanie sekundowe od początku rozmowy do wszystkich sieci (sieć Idea + inne sieci komórkowe + sieci stacjonarne). Może tanio dzwonić, nawet jeśli ma do powiedzenia choćby jedno słowo i płaci dokładnie tyle za ile sekund rozmawia.

Jeśli użytkownik woli pisać SMSy niż dzwonić, to w nowej taryfie Idei POP może je pisać do woli - w Nowym POPie SMSy są za tylko 20 groszy z VAT (0,20 zł z VAT/SMS), niezależnie do jakiej sieci SMSujemy oraz czy SMSujemy dużo czy mało.

Jak zostać użytkownikiem Nowego POPa?

  • Aby zostać użytkownikiem oferty Nowy POP wystarczy kupić dowolny zestaw startowy lub zestaw z telefonem Idea POP. Wszystkie zestawy aktywowane po 21.06.2004 r. działają w Nowym POPie.

  • Natomiast jeżeli posiadamy już numer POPa (np. w taryfie Zrób To Sam), to od 21.06.br. można przejść do Nowego POPa. Przejście jest możliwe dla wszystkich użytkowników Idea POP oraz Idea Dla Każdego. Wystarczy wysłać SMSa o treści "Nowy POP" na numer 1133 - koszt jak za SMSa z Twoim planem taryfowym. Zmiana planu taryfowego nastąpi w ciągu 3 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. UWAGA: po przejściu do Nowego POPa, użytkownicy nie będą mieli możliwości powrotu do poprzedniej taryfy.

Opinie:

Opinie archiwalne (157):

Komentuj

Komentarze / 157

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 14:41
    No wkoncu cos ofijalnego;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 14:41
    sorry oficjalnego zjadlem literke z wrazenia:P
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-06-21 14:42
    Ważne że W@P jest a GPRS i MMS będzie niedługo - nareszcie tanio!!__1__
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr pisze: 2004-06-21 14:45
    Akurat, przejscie z IdK kosztuje 6PLN. Co za #$%^, zaraz zadzwonie do BOKu i bede sie klocil :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-06-21 14:46
    Taaa.... GPRS..... niedługo....
    0
  • Users Avatars Mini
    gosc_ pisze: 2004-06-21 14:47
    No to czekamy teraz tylko na Tak-Taka i Simplusa ;) Ciekawe co zrobia z oferta abonamentowa? Bo jakos nie widze sensu podpisywania umowy na rok lub dwa, skoro tani telefon mozna kupic tak na Allegro jak i w komisie, a warunki sa hm... lekko mowiac malo ciekawe. Czyzby podstawowa oferta operatorow stawaly sie jednak prepaidy? Moze sie wreszcie ktos obudzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-06-21 14:47
    to dzisiaj napewno znowu bedzie ok 1000 komentarzy:D
    0
  • Users Avatars Mini
    Francuz pisze: 2004-06-21 14:48
    Tania żenująca imitacja Łapy, jak zwykle żółte żabojady nie potrafią niczego same wymyśleć tylko małpują od innych. Heyah i tak jest lepsza bo tańsza wewnątrz sieci. A POPaki niech się smucą, że zabrano im usługi typu Wybrane Numery itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-06-21 14:49
    Taaaak tyle, ze w tych ulotkach nadala jest, ze przejscie z IDK kosztuje jak normalny sms i trzeba wyslac na 1133 i tak samo wg notatki z biuraprasowego natomiast z zakladki POP jest cos innego "Jeżeli masz już POPa to od 21 czerwca możesz przejść do Nowego POPa. Przejście jest możliwe dla wszystkich użytkowników Idea POP oraz Idea Dla Każdego. Wystarczy wysłać SMSa o treści „Nowy POP” na numer 1133 - koszt jak za SMSa z Twoim planem taryfowym, (aby przejść z Dla Każdego do Nowego POPa, użytkownik musi wysłać SMS o treści Nowy POP na numer 7595; koszt 6,1 zł brutto). Zmiana planu taryfowego nastąpi w ciągu 72 godzin od daty przyjęcia zgłoszenia"
    0
  • Users Avatars Mini
    bupalus pisze: 2004-06-21 14:49
    A kiedy wreszcie TT sie ruszy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-06-21 14:49
    aby przejść z Dla Każdego do Nowego POPa, użytkownik musi wysłać SMS o treści Nowy POP na numer 7595; koszt 6,1 zł brutto. CO ZA ZŁODZIEJSTWO!!!!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    michael pisze: 2004-06-21 14:50
    naprawde fajna oferta szkoda tylko ze idea ma łaby zasieg ,przynajmniej w miejscach ktorych bywam
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 14:51
    przez niektorych przemawia zazdrosc hihihi Popacy Górą!!!:]
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-06-21 14:52
    Chciałbym zobaczyć regulamin...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 14:52
    michael.... a gdzie bywasz ze taki slaby zasieg jest??
    0
  • Users Avatars Mini
    boo pisze: 2004-06-21 14:54
    hmm jakoś na stronie idei nie ma regulaminu Nowego Popa - albo ja zamulony jestem
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 14:54
    Bartek ...... masz racje!! Francuz nie wie co pisze lol
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 14:55
    taa strona idei juz siadla lol chyba zawduzo osob zainteresowalo sie nowa ofert tzn szczegulami regulaminu ktorego tam nie ma;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gsm73 pisze: 2004-06-21 14:57
    @Francuz: Oby takiej \"żenady\" było na naszym rynku jak najwięcej - mam nadzieję, że TT i Simplus również w najbliższym czasie coś \"zmałpują\" coś od Heyah i POP-a i zaprezentują nam kolejną \"tanią imitację\" :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2004-06-21 14:57
    szczegółami!! Które tam sa, a stona ideei u mnie dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    miki pisze: 2004-06-21 14:58
    No fajnie, pytania jednak zostają, bo ani słowa o usługach dodanych, a sam komunikat lakoniczny (za to bardzo rozwlekle napisany).
    0
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2004-06-21 14:59
    WITAM!gratulacje dla Ideii!!!Jednak mozna zrobic tanio.Nie da sie?Da sie!!Pokazala to Idea,Niemniej jednak trzeba oddac czesc Heyah,bo to dzieki tej ofercie ceny zaczely spadac.Co do utyskiwan,ze z IDK placimy 6,10zl.Niejako slusznie,bo to NOWY POP,a nie IDK.Wiec najpierw przechodzimy na POPa,a pozniej dalej....(oczywscie,gdyby bylo za darmo nie mialbym nic przeciwko ;-) )
    0
  • Users Avatars Mini
    ryba pisze: 2004-06-21 15:01
    wreszcie polska przypomina Europe, pozdrowienia z UK
    0
  • Users Avatars Mini
    friendek pisze: 2004-06-21 15:01
    Wie ktos moze czy ceny za wap i transisje danych pozostaja takie same? Czyli 40 i 75 groszy?!
    0
  • Users Avatars Mini
    friendek pisze: 2004-06-21 15:02
    Witam! Wie ktos moze czy ceny za wap i transisje danych w nowym popie pozostaja takie same? Czyli 40 i 75 groszy?!
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-06-21 15:03
    mam nadzieje ze nie ma w tej ofercie zadneho haczyka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Komar pisze: 2004-06-21 15:05
    pewnie na dniach obniza ceny w heyah, jakos musza rekompensowac brak uslug dodanych a raczej nie pozwola sobie na odplyw zbyt wielu klientow do POPa
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-06-21 15:06
    TT nie zrobi nic... już mają kanibalizm.To bez sensu PTC wpędziła samą siebie w kozi róg... Chyba liczyli,że operatorzy bedą spac tak jak w przypadku abonamentu. Jak obniżą znacząco tak taka i zaproponują warunki takie jak ma teraz pop czy nawet team 2 w simplusie to heyah straci sens swej egzystencji..A mogli nie bawić się w Heyah tylko znacząco pościnać ceny w tak- taku...Ciekawy jestem czy simplusek coś zrobi...Coś mi się wydaje ,że smski po 15 gr w ramach sieci zostaną dłużej niż do 30 września... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-06-21 15:06
    Po prostu rewelacja. Może nie rewolucja ale to i tak dużo. Kiedy doczekamy się takich zmian w abonamencie?????????????? Przecież moja optima 90 nie opłaca mi się wcale!! Ja chce Popa a tu jeszcze rok umowy. I nie mówcie mi że miałem telefon za zeta bo telefon spłaciłem juz dawno!!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 15:06
    POnieważ metafory militarne mi się spodobały to pozwolę sobie część powtórzyć: moim zdaniem Idea musiała starcić starsznei dużo popaków, skoro zdecydowała się na taką ofensywę, jednak szarpana wojna z popem na okrągło itp. nie dała spodziewanych rezultatów i straty w ludziach/klientach były duże. propaganda i dywersja (kradzież reklam) też nie dała rezultatów. W związku z tym Idea wypuściłą swoje najmocniejsze armaty. Jednak: 1. Heyah była pierwsza i to ona doprowadziąła do tej wojny. 2. Heyah była pierwsz więc niektórych strt POP już nie odrobi. 3. NIKT nie powiedział że to ostatnie słowo Heyah, wręcz przeciwnie, oni cały czas móią że będa się rozwijać. Więc kontratak Heyah jest tylko kwestią moim zdaniem krótkiego czasu (mówił do was GENERAŁ LOCO DE REMATE! :))
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 15:06
    A kiedy pełen cennik, zamiast marketingowego bełkotu?
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 15:08
    ***ALexander: Tak Tak MUSI coś zrobić więc jestem przekonany że zrobi. Nie pozwolą swojej sztandarowej i w sumie jakościowo i usługowo najlepszej ofercie marnie zginąć. To NIEMOŻLIWE. Zmiany w TAK TAKu to też moim zdaniem kwestia krótkiego czasu:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 15:09
    No i ruszyło oficjalnie... ***loco pisał , że cennika Heyah można się nauczyć na pamięc w kilka sekund. Tego jeszcze szybciej ;-) To jest po prostu genialne. Rzeczywiście na stronach Idei , informacje , że niedługo ruszy gprs. Nie wiem co można tu jeszcze więcej napisać -EXTRA. Brawo Ideo i podziękowania dla Czerwonej Łapy , bez której by tego nie było
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-06-21 15:10
    oficjalke juz mamy pora na regulamin, jakos ciągle we mnie jest obawa, że jakiś haczyk musi byc bo to za dobra oferta jak na wczesniejsze kombinacje idei z popami...
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-06-21 15:11
    Ale ciekawie się to plecie. PTC przywaliło cenowo przy pomocy Heyah, PTK odpowiedziało (nareszcie z grubej rury) Nowym POPem. Ale jakby nie liczyć zostaje jeszcze 1 operator który do tej pory wykonywał ruchy niewielkie i chyba najmniej z naszej świętej trójcy jest aktualnie gotowy do rozwiązań rewolucyjnych. Swoją drogą dochodzimy chyba powoli do czasów kiedy dyskusje na temat taryf będę już niezbyt intensywne. Każdy będzie korzystał i niewiele się zastanawiał bo tanio coraz bardziej a dodzwonienie się na pocztę głosową stresów już nie powoduje.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 15:11
    A IDea też dobra, sama zabiła sobie Idea DLa Każdego. To dopiero się nazywa podcinanie gałężi na której się siedzi. I w sumie zgadzam się z tymi, którzy mówią że te zmainy w POPie mogą zdenenrować i na pewno zdenerwują post-paidowców w Idei. Nawet powiem więcej: może być duży kanibalizm jak to nazywacie w tej ofercie. POProstu ludzie nie będą chcieli tyle płacić w abonamentach i rozejdą sobei na pre-paidy. Heyah pokazała że zmiana numeru to nie tragedia.... ACH ogólnie TA HEYAH nieźle namieszała:) MIeli chłopaki od HEyah łeb na karku i duuuużo odwagi jak tę ofertę wymyślali ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 15:11
    ***gonzales - a czy cennik , który widzisz jest niepełny ? Brakuje Ci czegoś ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 15:14
    **issa: aleś sobie to zapamiętał:) jak ten cennik Heyah:)
    0
  • Users Avatars Mini
    dfh pisze: 2004-06-21 15:14
    Simplus pomocy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-06-21 15:14
    ***friendek - pewnie tak. Pisze wyraźnie , że wszystkie usługi w POP pozostają bez zmian, to więc pewnie też. Gprs nie ma na pewno. Już w nocy sprawdzałem - "Nie udało się uzgodnić protokołów sieciowych...". Jeśli dazdą Świat Idei (czytaj 5 mega za 10.70 lub Maniaka) do POP , to chyba dostanę zawału. ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    dromac pisze: 2004-06-21 15:17
    Brawo! Rzucam Era abo. i idę do Popa :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-06-21 15:17
    OOPS.....Stronka Idei nie wytrzymuje - duze zainteresowanie..Chyba powinni coś z tym zrobić ...Kiedy rozplanują to z głową wszystko? Mogliby dla popa oddziela witrynę i na m- boxa... To rozwiązanie w Plusie bardzo się sprawdza ...a tu koszmar dostać się do czegokolwiek...
    0
  • Users Avatars Mini
    michael pisze: 2004-06-21 15:18
    IDEA GÓRA ALE TYLKO NA JAKIS MIESAC MAM NADZIEJE ZE HEYAH SIE NIE PODDA I ZAPROPONUJE LEPSZE QWARUNKI,TO SAMO DOTYCZY SIMPLUSA ,OBYSMY SKORZYSTALI NA TYM MY ABONENCI
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 15:18
    Bardzo jestem ciekaw finału tej walki:) Będę kibicował, żeby pole walki zostało niebawem zmienione na post-paid! A jeszcze a propos Heyah powiem, że chłopcy całkiem nieźle sobie wymyślili budowanie tej marki. No bo gdyby tylko na "czysty" telefon postawili to wojna cenowa byłaby jedynym tego efektem. Ale Heyah zaczęła sobie do tego skrupulatnie budować całą ideologię i otoczke (co się komu podoba to już inna sprawa). Moim zdaniem ta Heyaho-ideologia może się okazać niezłym chwytem, bo będzie budować przywiązanie do marki (same ceny tego nie robią na pewno, nie w przypadku młodych ludzi). Ogólnie mają u mnie więc piątkę za plan marketingowy i szóstkę za to, co rozpoczęli na polskim rynku telekomórkowym ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ryz pisze: 2004-06-21 15:19
    Wlaśnie czytam ta wiadomość i się zastanawiam kiedy nastąpią zmiany w abonamencie.Jak tak dalej bedzie to abonament nie bedzie miał bytu istnieć.Jak na razie nic nie słychać w tym kierunku!A może wy macie jakieś informacje dotyczące zmian w abonamencie.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 15:19
    **marbie: no pewnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    MICHAEL pisze: 2004-06-21 15:21
    CZY KTOS MOZE ZNA STRONY WWW NA KTORYCH MOZNA ZOBACZYC AKTUALNE MAPKI ZASIEGU W FORMIE KOLEK
    0
  • Users Avatars Mini
    Grecia Colmenarez pisze: 2004-06-21 15:23
    Oficjalny komunikat w wolnym tłumaczeniu: "Drodzy Abonenci (nie mylić z użytkownikami)! Wypchajcie się! PTK Centertel, operator sieci Idea pragnie pokazać Wam, jak głeboko ma was w d... Podpisaliście umowy na czas określony, płaćcie więc teraz,aż do momentu ich zakończenia za te same usługi i w tej samej sieci stawki do kilku razy wyższe, niż płacą użytkownicy usług prepaid. Ponadto pragniemy poinformować Was, że za Wasz regularnie płacony abonamet nie otrzymacie niczego, czego nie moglibyście mieć nie płacąc go wcale. Co więcej, będzie płacić nawet za usługi, które niepłacący abonamentu mają za darmo! Niech promyczki naszego firmowegfo 'I' kłują Was teraz w d... żeby bardziej Was wkurzyć. Pozdrawiamy, Wasza Idea". :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 15:23
    MICHAEL a powiedz mi gdzie nie masz zasiegu gdzie jest z nim az tak zle?? a mapki zasiegu mozesz sobie sprawdzic na stronie idei o ile Ci chodzi;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rozi pisze: 2004-06-21 15:25
    do RYZ: Dzis miala (ma) wejsc nowa Idea Dla Firm np: IDF 50 za 30,50 przez pierwsze 12 miesiecy i daja 100 minut (50 do wszystkich + 50 po idei). Mozna podpisac umowe na 12 mieisecy, ale nie ma wtedy skuchawki. Ale to przecieki, wiec moze cos sie nie zgadzac.
    0
  • Users Avatars Mini
    MICHAEL pisze: 2004-06-21 15:27
    tyski boss zasiegu nie ma albo jest słaby np w bylym wojewodsztwie jelenio górskim ,m in. gm janowice weilkie,marciszow,swieradow zdroj a mapka na sronie ideii jest tyle warta ze nie bede tego komentowal
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 15:30
    MICHAEL wiesz przyznam Ci racje bo ja jak zejede do pwnicy to tez kiepsko z zasiegiem nawet w niektorych budynkach na pierwszym pietrze zaraz obok Bts-u nie ma zasiegu pisalem do Bok-u zeby cos z tym zrobili to mi odpisali i powiedzieli ze to wina ocieplen budynku i krat w oknach a Plus i Era jakos nie maja problemu z zasiegiem w tym samym miejscu;/
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-06-21 15:32
    ***Issa: a brakuje info o dodatkowych usługach, dodatkowych zniżkach, etc.
    0
  • Users Avatars Mini
    pienio pisze: 2004-06-21 15:33
    teraz sa proste warunki. ale walka bedzie trwala dalej i znow wejda jakies ulgi, godziny, rabaty i znow nie bedzie wiadomo ktora siec jest tansza. no ale mniejsza z tym - ja tam czekam na simplusa....
    0
  • Users Avatars Mini
    mobile fan pisze: 2004-06-21 15:34
    no i mamy dobrą oferte od idei
    0
  • Users Avatars Mini
    22222 pisze: 2004-06-21 15:34
    Pop BRAWO! Czekam na ruch mojego TT... Więcej takich wojen cenowych, pamiętam jak minuta w TT kosztowała 3,6 zł i nie bylo smsów (1999rok). :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2004-06-21 15:35
    ok, musze sie wypowiedziec, chociaz to rzadko robie. sprawa numer 1: jest to idea, jak wiadomo jakos uslug w tej sieci przewyzsza o 2 glowy jakos uslug heyah. jest do tego niesamowicie tanio, zwlaszcza smsy. uzywam komorki juz ok 5 lat, aktualnie uzywam drugiego abo, mialem przez pewien czas popa. kilka dni temu zakupilem sobie zestaw start pop, ustawilem znizki, i gleboko wierzylem w to ze taniej juz nie bedzie. a tu nagle dziisaj szok.
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2004-06-21 15:38
    nie wolno tez zapominac o dodatkowych 5 zl przy doladowaniach, 30 pln przy zakupie karty 150, czy wreszcie o programie profit!
    0
  • Users Avatars Mini
    Shade pisze: 2004-06-21 15:40
    Jedno mnie zastanawia. Dlaczego Kalinowski nie krzyczy teraz ze uzytkownicy POPow to sami dresiarze i zlodzieje na ktorych nie da sie zarobic? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2004-06-21 15:42
    oczywiscie, mozna bylo wprowadzic tansze rozmowy w weekendy, wieczorami, do wwlasnej sieci, czy tez po wygadaniu danego dnia pewnej ilosci minut,ale........... taniej chyba juz nie bedzie. mysle ze ceny te sa bardzo korzystne i nie ma co liczyc na dodatkowe obnizki cen. 20 gr za sms to dokadnie 2 razy mnie niz bylo rok temu. 100 smsow z karty 20 pln, 250 z karty 50 pln, a mysle ze przecietny popak nie wyda na telefon wiecej niz 30 pln miesiecznie, tak wiec oferte idei nalezy docenic i wyciagnac popa z klopa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-06-21 15:44
    Grecia Colmenarez~~~~ bu ha ha - rozwalające. Owszem , rozumiem dotowanie aparatów , ale bez przesady...Nawet przy najtańszych abonamentach po roku one się zwracają. Umowy jest jeszcze na rok... więc bez przegięć ...Troche niższe stawki i bezpłatne sekundówki w w abonamentach mogłyby być spokojnie i operator wyszedłby na swoje.Poza tym, nizsza cena powoduje,że chyba klienci korzystają z usług cześciej i chetniej a nie zastanawiają się po 2 razy zadzwonić czy nie zadzwonić - oto jest pytanie. Chyba ruszy coś dopiero jak obcy udziałowcy przejmą kontrolę nad naszymi sieciami i zawalczą o klienta ..
    0
  • Users Avatars Mini
    lookanio pisze: 2004-06-21 15:44
    sadze tez, ze koniec przyszedl na IDK. ceny podobne, a tam nie ma uslug typu wap...
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-06-21 15:45
    Czesc! Chce przejsc do Nowego POPa. Zgodnie z instrukcja wyslalem SMS o godz. 13:33, a o 13:34 przyszedl raport: Nie dostarczono ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    raf pisze: 2004-06-21 15:47
    Mam pytanko dziala wam dobrze strona idea.pl bo mi przez lacze ipartners wogole
    0
  • Users Avatars Mini
    koko pisze: 2004-06-21 15:47
    A co ile trzeba bedzie uzupełniać konto kartami ??????????????????? Wie ktoś ?
    0
  • Users Avatars Mini
    mobile fan pisze: 2004-06-21 15:52
    SIMPLUS zrób coś!
    0
  • Users Avatars Mini
    piorunek pisze: 2004-06-21 15:52
    karty zostaja tak samo wsystko zostaje tak samo jesli chodzi o przedluzenie i etc tak babka powiedziala mi z idei
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyletant pisze: 2004-06-21 15:54
    FAJNA IDEA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtas pisze: 2004-06-21 16:00
    Serwer idei chyba padł :P
    0
  • Users Avatars Mini
    cleveland pisze: 2004-06-21 16:01
    popieram!
    0
  • Users Avatars Mini
    michael pisze: 2004-06-21 16:03
    ja mam w domu 2 telefony plusa i jestem zadowolony dodatkowo mam w abonamencie 400 min co miesiac do3 nr plusa za 5 zł + 50 min do wszystkich + 50 sms za 85 zł z vatem i to jest 100% lepsza oferta niz pop nie mowiac juz o zasiegu tych 2 sieci pozd.
    0
  • Users Avatars Mini
    child pisze: 2004-06-21 16:04
    Zobaczycie że nadejdą takie czasy że za każdą przegadaną minutę będą nam dopłacać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rafal pisze: 2004-06-21 16:11
    czy ktoś zaobserwował że po przejsciu na Nowy POP nie ma możliwości doładowania pop-a przez nr 0300900900? Dziwne :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Oszukany pisze: 2004-06-21 16:12
    Jakoś trudno mi się cieszyć szczęściem POPaków, przynoszących (jak podaje sama IDEA) Centertelowi średnio niecałe 50 zł miesięcznego przychodu. Moje ostatnie rachunki za telefon przekraczają 200 zł miesięcznie i w ABONAMENTOWEJ Idei płacę zarówno za każdą minutę, jak i każdy sms więcej, niż POP-aki. Wszystko fajnie - zdobędziemy nowych klientów (którzy tym razem generować będą rachunki po 30 zł miesięcznie), ale (jak wskazują liczne doświadczenia) mocno rozeźlimy tych, którzy do tej pory płacili abonement (który przecież prędzej, czy później im się skonczy) i generowali znacząą część przychodów firmy. tacy 'wkurzeni' mogą od Idei odejść, tym bardziej że nowe prawo telekomunikacyjne pozwala (zdaje się) zachować dotychczasowy numer telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Oszukany pisze: 2004-06-21 16:13
    A więc Idea traci (dla mnie przynajmniej) jeden z ważniejszych argumentów, dlaczego byłem z tą siecią od ponad 5 lat... Widocznie POPaki z ich trzema dychami w kieszeni są cenniejsi - albo też marketingowcy z Idei konczyli jakieś lepsze uczelnie ekonomiczne, niż ja i potrafią tę krótkowzroczną decyzję jakoś uzasadnić.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 16:13
    **wojtas: potwierdzam, serwer Idei padł. czyli wszystko w normie:) Ja to się denerwuję jak strona Idei chodzi bo wtedy nie wiem, czego się mam spodziewać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Robertas pisze: 2004-06-21 16:15
    Panowie... I Panie... To jest rewelacja, chyba zrezygnuje z abonamentu!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-06-21 16:25
    Wracajac do mojego komentaza z 13:45... O 14:09 dostalem SMS od numeru 1133: "Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych serwis zmiany taryfy dziala wylacznie pod numerem 7595. Wyslij SMS o tresci Nowy POP na 7595. Koszt 6,10 zl z VAT". Czy ktos dostal tak komunikata jak ja??? :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    kuba____m pisze: 2004-06-21 16:28
    No cóż, wg. mnie mimo mnóstwu niedociągnieć i nie do konca FAIR zagrań (typu 6,10 za zmianę taryfy) POP stał się totalnie bezkonkurencyjną ofertą na rynku w Polsce. Umiejętnie korzystając z oferowanych promocji i ofert Allegro ceny są rewelacyjne. Ja osobiście płace ok. 60% ceny z cennika (w praktyce). Czy SMS za 14gr. i minuta za 48 gr. z 1/1s. mają konkurencje?? jak tak to prosze mi dać lepszą oferte! Pozdrawiam. PS. Juz udalo mi sie nawet dorwac heję z moim numerem (zamiast 502xxxxxx miałbym 888xxxxxx) ale na szczescie nie zdecydowalem sie go aktywowac i raczej juz nigdy tego nie zrobie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 17:34
    Bartek, 1000000 to oni zgarnęli przez ogromne ilości rozdawanych starterów - jak do tej pory nie było mowy o liczbie sprzedanych DOŁADOWAŃ do sieci Heyah, więc jest jak najbardziej oczywiste ze ten milion to bełkot marketingowców (Grzegortz Esz - pozdrawiam z pola walki!). Ten milion niczego nie oznacza, zarówno HEYAH jak i POP pewnie nie ujawni ilu naprawdę potencjalnych klientów (w wypadku heyah) jest w sieci lub ilu z niej odeszło (w przypadku pop). teraz jednak mamy zupełnie inną akustykę, teraz POP przy dobrej reklamie zyska, a inne sieci będą traciły ... i to też do czasu, ponieważ operatorzy szykują kolejny zamach, co z kolei jest bardzo dobre dla potencjalnego klienta :-) I kręcimy się znowu, każdy woli to co lubi. Pewne jest jedno - na dzień dzisiejszy mamy dwa naprawdę liczące się pre-paidy: HEYAH i POP, POP i HEYAH ...
    0
  • Users Avatars Mini
    kuba____m pisze: 2004-06-21 16:31
    marnet: dostalem identyczny komunikat - probowalem chyba 3 razy jednak nici - jako ze mi zalezy na czasie wydalem 6,10 - dostalem SMS ze w ciagu 5 godzin zostane poinformowany o zmianie taryfy (zlecenie przyjete) - wiec mysle ze raczej nie mozna juz liczyc na przejscie z IdK do NP za cene SMS, niestety :( Pozdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz (W)esz pisze: 2004-06-21 16:32
    Niech to szlag, no to dali po pupie (po POP-ie !?). A już się grzałem na majtasy z czerwoną łapą na kroczu :( Trza będzie podnieść ceny "złotych" starterów na Allegro, bo na kocerty hiphopolo nie styknie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 16:35
    **Grzegorz: a ja się z Tobą nie zgadzam. Raz, że powinieneś się cieszyć, że Heyah weszła, bo byś dziś nie migrował siebie i bliskich do nowego POPa, a dwa, że dużo osób które z uprzedzenia nie lubiły Ery kupiło sobie Heyah, bo wizerunek Heyaha jest inny. Osobiście znam osobę, która tak zrobiła!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-06-21 16:36
    Mój powyższy komenatrz kierowany był oczywiście do Grzegorza_Z a nie do Pana (W)esz
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 16:40
    GDZIE JEST REGULAMIN NOWEGO POPA? :-) Ma ktos moze jakiś sprawny link czy coś (strona idei leży) - bez regulaminu dalej nie jade ...
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-06-21 16:48
    No no, cudnie. Ciekawe dlaczego ja w takim razie mając abonament w Idei płacę 1,65 za minutę, 122 zł abonamentu i 18,3 za sekundę pro. Chyba się poważnie zastanowię.
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 16:54
    Grzegorz_Z, pomimo wieloletniego stażu w Idei ... jakoś im nie uwierze dopóki nie zobacze uaktualnionego regulaminu :|
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2004-06-21 16:55
    Konkurecna to piekna rzecz!
    0
  • Users Avatars Mini
    kuba___m pisze: 2004-06-21 16:57
    Taka moja rada: jeżeli nie macie służbowej komórki albo nie płacicie rachunków bo ktoś to robi za was to polecam zainwestować pieniądze w telefon, kupić popa, ładować najwyższymi nominałami i cieszyć się tanią komórką. Myśle, że tak będą robić wkrótce tłumy. Przecież od dawna mówiło się że sieci będą odstępować od dotowania słuchawek - i teraz właśnie się ten proces mocno rozwija. Ja korzystam z POPA już 5 latek i tak naprawdę nigdy nie mogłem na niego za bardzo narzekać. Oferty typo heyah sa dobre na miesiac - POP zawsze mial swojego haka na takie oferty - niesety czesto troche to trwalo... Ogolnie ciesze sie ze korzystanie z telefonu nie jest juz kosztownym luksusem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-06-21 17:15
    *Grzegorz_Z, co do wieszczenei upadku Heyah to raczej bym sie jeszcze wstrzymal, a to ze pierwsi to fakt niezaprzeczalny i gdyby nie lapka to nic by na rynku nie drgnelo. Heyah zgarnela milion w jeden miesiac i to jest imponujace. poza tym wielu podoba sie styl Heyah i swiadcza o tym wyniki spredazy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-06-21 17:17
    wkrotce przyjda takie czasy, ze ludzie beda wybierali pre-peid nie ze wzgledu na kilka groszy roznicy w taryfach, tylko ze wzgledu na wizerunek. Jednemu bedzie sie podobac Hejka, innemu pop, TT, moze nawet znajda sie tacy co beda kupowac sim+ :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-06-21 17:20
    i z tymi dzinsami to wcale nie jest taki glupi pomysl. Uzytkownicy GSM nie koncza sie na tych co czytuja GOL-a i pl.misc.telefonia.gsm i dle niektorch naprawde wazne beda dzinsy czy buty sygnowane logo operatora.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartek pisze: 2004-06-21 17:21
    to wszystko milem ja - Bartek - coraz bardziej wk... abonamentowiec
    0
  • Users Avatars Mini
    Telepies pisze: 2004-06-21 17:23
    Miałem POPa kiedyś, dawno temu i nie chcę nawet pamiętać tego cholerstwa. Zdrapki które się zdrapywały razem z numerkami, wieczne reklamacje, znikająca kasa na koncie, godzinne oczekiwanie na pomoc BOK-u, traktowanie dużo gorsze niż ludzi w abonamencie i po pierwsze i najważniejsze PRZEPADAJĄCA KASA jeśli się jej w terminie nie wygadało. W Heyah z tego co sie orientuję to pieniadze nie przepadają, przy kolejnym doładowaniu to, co było zablokowane z powodu prekroczenai czasu grzecznie wraca na konto. Także w tym przypadku Heyah zdecydowanie prowadzi w moim prywatnym rankingu.
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant Plusa pisze: 2004-06-21 17:31
    Po wakacjach, od 1 września Nowy Simplus: - rozmowy do wszystkich sieci 60 groszy z VAT - SMS-y do wszystkich sieci 15 groszy z VAT - naliczanie 1 sekundowe od początku rozmowy - 3 x Swojaki / 50 % zniżki / Pozdrawiamy konkurencję. Konsultant z e-BOK-u
    0
  • Users Avatars Mini
    Miranda pisze: 2004-06-21 17:35
    *Bartek, w pełni się z Tobą zgadzam i denerwuje mnie zacietrzewienie co niektórych w sprawie nowego POP-a. Ludzie to nie jest żadna święta wojna. Mają niezłą ofertę (chociaż drogą po własnej sieci), ale świat sie jeszcze nie kończy. TT podobno już coś szykuje... pożyjemy zobaczymy. *Grzegorzu_Z. tak czytuje sobie Twoje komentarze i nie wyglądasz mi na osobę, która przepada za PTC, masz w tym jakiś osobisty interes żeby takie brednie wypisaywać? Obiektywizmu trochę.
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 17:36
    konsultant Plusa, buahahahahahahaha - idz zobacz czy Cie za oknem nie ma ... Takie bzdury wypisujesz ze to glowa mala. S+ by się bawił po wakacjach w odwet? Śmieszny jestes facet.
    0
  • Users Avatars Mini
    gsm73 pisze: 2004-06-21 17:39
    **konsultant Plusa: Srali muchy - będzie wiosna...
    0
  • Users Avatars Mini
    rtuj pisze: 2004-06-21 17:42
    **konsultant Plusa: Po wakacjach to będziesz tam juz sam
    0
  • Users Avatars Mini
    vabiq pisze: 2004-06-21 17:50
    Heyah papa !!!!!!!!!! simplus pomocy ,help
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-21 17:51
    konsultant Plusa - wyobraźnię masz... nie zaprzeczę ;-) matteo - nic nie mów... Simplus lubi wakacyjne nowości - to wiadomo nie od dzisiaj :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-06-21 17:58
    Ludzie czego się tak podniecacie, jeden gosc napisał w poście pod innym newsem, że pop jest the best bo za 5 złoty moze mieć konto aktywne i może odbierac rozmowy uważa oferte nowego popa za coś extra i prawie złapał Pana Boga za nogi tylko po co mu wtedy sekundowe naliczanie???? Jeden woli placic a inny woli pokombonowac i ma za darmo :))) Co miesiąc 50 minut albo 200 smsów za free!!! I to jest oferta dla naprawde oszczednych.
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-06-21 18:18
    A zwrócił ktoś uwagę na slogan reklamujacy tego Nowego POP-a:))))) Nowy POP Fajnie... no to pojechali tam copywriterzy niewąsko... uff :))) "sprawdź jak fajnie jest w Nowym POPie" :))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2004-06-21 18:21
    chyba ich niezle bolala ta konkurencja ze strony Heyah ;) Ciekawe co teraz spece z Ery wymysla :
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 18:29
    **wlo, oj lubi s+ wakacje ; LOCO, dobrze ze chociaz konsultanci w Idei nie mówia mi per TY tak jak w "ziomalskiej HEYAH" ... a że jest fajnie, no wiesz - społeczeństwo się zmienia :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Chazy pisze: 2004-06-21 18:38
    qrde no a dopiero co kupilem startera heyah....ech..i co tera zrobic..?
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 18:41
    wyrzuc do kosza :D
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2004-06-21 18:44
    naprawdę trzeba czekać aż 5 godzin na zmiane taryfy? i..czy teraz to będzie jedyna dostępna opcja POPa? no bo jest napisane że od dziś nowe startery są wszystkie z tą taryfą...a zmienić jej nie można- dla tych którzy dzwonią dużo wewnątrz sieci to pewnie niezbyt fajne...
    0
  • Users Avatars Mini
    XhubertX pisze: 2004-06-21 18:51
    ciekawe jak bedzie wyglądać reklama Nowego POPa w TV ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-06-21 18:54
    No rzeczywiście - Idea wykonała ogromny kork naprzód. Nie rozumiem jednak tego zachwytu - zwłaszcza wśród dotychczasowych użytkowników Popa. Po pierwsze: kto jak nie Idea - powiązana kapitałowo z TPSA - ma wprowadzić najlepszą na rynku ofertę? Przecież to oczywiste, że z wielu względów takie powiązania kapitałowe sprawiają, że Idea może generować najniższe koszty z tytułu ruchu w sieci. Po drugie: A cóż to się stało takiego 21.06.2004r, że nagle można było taką ofertę wprowadzić? czy pracownicy Idei wymyślili jakiś ggenialny wynalazek, dzięki któremu mogli aż tak bardzo obniżyć koszty własne i dzięki temu obniżyć ceny dla userów? Otóż nie - nic takiego się nie stało, a obniżka cen to tylko paniczna reakcja na spadek zainteresowania ofertą dotychczasowego Popa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-06-21 18:55
    Obca: a co takiego pieknego widzialas w dotychczasowej taryfie jesli chodzi o cene polaczen wewnatrz sieci? Przeciez w godzinach 8-20 w dni robocze kosztowaly one az 1,19 zl.
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-06-21 18:58
    ...no i oczywiście na wzrost popularności konkurencji. Czyli moi drodzy użytkownicy Popa - musicie mieć świadomość, że skoro teraz bez żadnej wewenętrznej przyczyny można wiele taniej - do tej pory byliście po prostu obdzierani ze skóry przez Waszą ukochaną sieć. i gdyby nie konkurencja trwało by to nadal i zapewne w nieskończoność. Identyczna sytuacja miała miejsce w przypadku neostrady. Najpierw się łąpie ludzi na roczne lub 2 letnie umowy a potem jak wszyscy desperaci je podpiszą obniża się cenę do normalnego poziomu, przy którym i tak można generować zyski. Taka rzeczywistość. A rewolucji w postpaidzie z pewnością jako pierwsza Idea nie przeprowadzi. Mając takiego giganta jak TPSA w zapleczu też przecież może zoferować najlepszą ofertę, ale po co, skoro na razie ludzie i tak kupują...
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-06-21 19:02
    Co do postpaidów - to rzeczywiście - biorąc pod uwagę średnie rynkowe ceny słuchawek dobrej klasy - dla kogoś kto sporo rozmawia - kupno abonamentu nie ma teraz sensu. Lepiej rozmawiać w Popie (Heyah odpada ze względu na ograniczoną funkcjonalność) a słuchawkę sobie kupić bez łaski operatora. Wyjdzie taniej. Jeśli antomiast komuś wystarcza 10min na miesiąc to abonamenty Plusa dalej są najlepszą na rynku ofertą, bo można tam kupić najtaniej niezły telefon. Pod tym względem równie dobrą ofertą są też mixy Idei i Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    heyah.er.pl pisze: 2004-06-21 19:03
    hiehe.... po 30 czerwca przejsce z IDK do nowego popaa bedzie po normalnej cenie !!!!! jesli nie wierzycie to wyslijcie smsa na 1133 z IDK !!!! jeszcze ten tydzien przeboleje....
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2004-06-21 19:15
    Darku nie mówię że to piękne ;) tylko troszkę się zdziwiłam że juz tej opcji nie będzie ..w końcu są pewnie osoby dla których ZTS jest jednak bardziej korzystne (weekendy, wewnatrz sieci i takie tam).. ale sama na 100% wybrałabym Nowego POPa...to sekundowe naliczanie i stawka są naprawdę niezłe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2004-06-21 19:23
    mhhh...a może teraz gdy numer telefonu można przenieść- nie będzie już w ogóle podziału na wewnatrz sieci i poza? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    gsm73 pisze: 2004-06-21 19:29
    **JS1: Z tym kupnem słuchawki bez łaski operatora to też do końca nie jest tak - ta "łaska" ma duży wpływ na ceny aparatów na rynku wtórnym - pamiętajmy, że 95 procent to telefony kupione w operatorskich promocjach za niewielkie pieniądze. Gdyby operatorzy nagle umówili się, że pewnego dnia wszyscy nagle przestają dotowac aparaty, to za ok. 2-3 miesiące po tym zdarzeniu większości słuchawek w komisach i na giełdach również sporo podskoczyłyby ceny. (Nie mówię tu oczywiście o telefonach pochodzacych z kradzieży - tych, niestety również by nagle przybyło). Na szczeście taka wizja nam nie grozi, bo nawet Heyah i Idea Mega zaczęły ostatnio oferować dotowane aparaty! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2004-06-21 19:40
    @obca moze mawz racje operatorzy beda chcieli ujednolicic stawki zwby pozniej miec mniejsze klooty przy rozliczeniach jak klienci przejda do innych sieci zachowujac numer
    0
  • Users Avatars Mini
    zgnilas pisze: 2004-06-21 19:50
    a ciekwe czy oprocz tych tanich taryf bedzie mozna dodatkowo skorzystac ze znizek tak jakie byly dotychczas w popie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    matteo pisze: 2004-06-21 20:18
    **zgnilas, obudz sie weszcie i przestan bzdury pisac ;-) Znizki beda ewentualnie INNE jako jakis dodatek w promocji dla IDEA POP, znizek z ZTS nie ma w nowym POPie :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-06-21 20:24
    No bardzo ladnie, naprawde. Szkoda mi tylko, ze moj Simplus jak zwykle pozostaje w tyle, a wedle informacj na Onet.pl jakiegokolwiek ruchu w cenach mozna sie spodziewac dopiero w sierpniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaprysio pisze: 2004-06-21 20:46
    Juz dosyć tego wiwatowania i hurraoptymizmu.Nowy POP to najtańsza oferta wśród ofert prepaidowych.Jeżeli chcesz gadasz za .80gr./minute albo za tą kwotę wysyłasz 4 sms-y.Mam nadzieję, że oferty postpaidowe(abonamentowe) będą za chwilę jeszcze bardzięj konkurencyjne.Ja przechodzę na Nowego POP-aka.Kończy mi się umowa z ERĄ. wyliczyłem sobie że teraz mając MOJĄ 25 START(25 minut lub 100 sms-ów) z naliczniem sekundowym płacę 61.-PLN. A za tą kwotę w Nowym POP będę miał 76 minut lub 305 sms-ów czyli TRZY RAZY WIĘCEJ WSZYSTKIEGO.Reasumując:PLUSGSM jest po za konkurencją,ERAGSM zachłysnęła się wynikami HEYAH i stoi w miejscu ze swoimi taryfami MOJA 25,MOJA 40 ,MOJA 80.POZDRAWIAM WSZYSTKICH.
    0
  • Users Avatars Mini
    szymon_sc pisze: 2004-06-21 20:59
    witam!! Moze ktos napisac ile kosztuje zestaw startowy nowego popa , oczywiscie bez aparatu. Pozdrawiam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-21 21:01
    kaprysio - kaprysisz... Plus poza konkurencją? Nie zauważam... Zauważam natomiast coraz jasrawiej, że pomimo tego, że coś ok. 40% portalu to użytkownicy post-paidów, natomiast większość to pre-paidowcy. Dziwi mnie, że nagle szystkim przestało zależeć na GPRS-ie, ememesach (a kłótnie o te 2 czy 1 zł były!!!)... UMTS jednak jak wszędzie - dla biznesu będzie - nareszcie znormalniało... Każdy widać znalazł swoje miejsce w szeregu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ZDZIERSTWO ZE ACH... pisze: 2004-06-21 22:04
    JAK MOZNA CHCIEC AZ 6ZL ZA PRZEJSCIE DO NOWEGO POPA Z IDEI DLA KAZDEGO, RAZ JUZ ZAPLACONE TERAZ DRUGI RAZ... I MASZ POLSKA NORMALNOSC CO CHWILA PRZERWA NA BENY HILA...
    0
  • Users Avatars Mini
    ZDZIERSTWO ZE ACH... pisze: 2004-06-21 22:07
    JEDNO JEST PEWNE ZNACZACA GRUPA KLIENTOW IDEI TO POPAKI WIEC JAK HEYAH ICH ZACZYNALA ZABIERAC MUSIELI TO WPROWADZIC!!! NUDAAA BO ZA POZNO I ZLE WARUNKI DLA DOTYCHCZSOWYCH, ...ALE POPAKI NIE PLACZA...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 22:12
    hej mam pytanko do ludzi ktorzy maja abonament w idei czy z ostatnim rachunkiem dostaliscie gazetke idea mobile?? b ja nie i chcial bym wiedziec co jest grane
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-06-21 22:15
    Simplus jezeli wogole ma przygotowana jakas niespodzianke to powinien ja wprowadzic juz teraz a nie czekac do niewiadomo kiedy
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-06-21 22:19
    jak tak dalej beda czekac i promowac tego swojego TEAM2 ze stawka 1,50 a nie wprowadza nowej oferty zawierajacej w sobie dzisiejsze standardy to pozniej wprowadza cos co byloby rewelacyjne na dzis a wtedy bedzie znowu starociem
    0
  • Users Avatars Mini
    JS1 pisze: 2004-06-21 22:19
    ***gsm73: masz całkowitą rację - sam miałem o tym wspomnieć, ale mi jakoś wypadło z głowy. Oczywiste jest, że jeśli ceny słuchawek w promocjach znacznie by podskoczyły, to za pewien okres bezwładu - ok. 2-3 miesiące - ich ceny na rynku podskoczyłyby chyba jeszcze więcej. Nie należy jednak zapominać, że nie jesteśmy jedynym rynkiem na świecie. Tak jak teraz niektórzy sąsiedzi odwiedzają nas w celu kupna sporych ilości i to głównie nowych telefonów - tak i w przypadku rewolucji (brak dotowania) w postpaid - my jako Polacy przywozilibyśmy nowe słuchawki spoza granic naszego kochanego kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    eh pisze: 2004-06-21 22:28
    ***Tyski Boss - dostaniesz w nastemnym miesiacu magazyn czerwiec - lipiec :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tyski Boss pisze: 2004-06-21 22:38
    eh* dzieki;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ansiak pisze: 2004-06-21 23:14
    I tak właśnie z IDF200 mam IDF25.I POP'a,bo taniej za minutę i sek za free.I cztery lata poszły wpizdu.Ale olewają postpaidowców !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-06-21 23:14
    taryfa fajna- przelonczylem sobie z IDK i tu zoon awaria systemu i 8zl w plecy i saldo na "-". @o min jenczenia w BOK i działa wszycho ok-ale to IDEA
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-06-21 23:16
    sorki mialo by c 20 min rozmowy z BOK
    0
  • Users Avatars Mini
    Ralph pisze: 2004-06-21 23:21
    Witam Wyslalem sms'a na 1133 o tersi Nowy POP. Bylo to o 14:30, Do obecnej chwili nie dostalem sms'a zwrotnego, ze dziala czy, ze mam czekać. Jak mam sprawdzic ze juz jestem w nowym popie bez dzwonienia na domowy czy esemesowania do innych sieci. Za odpowiedz z gory dziekuje
    0
  • Users Avatars Mini
    marnet pisze: 2004-06-22 00:06
    ****Ralph**** U mnie bylo tak... Zgodnie z instrukcja wyslalem SMS o godz. 13:33, a o 13:34 przyszedl raport: Nie dostarczono! :-( ||| Kolejny raport: Dostarczono ( 13:56 :-) ||| O 14:09 dostalem SMS od numeru 1133: "Przepraszamy, ale z przyczyn technicznych serwis zmiany taryfy dziala wylacznie pod numerem 7595. Wyslij SMS o tresci Nowy POP na 7595. Koszt 6,10 zl z VAT" :-( ||| Nie wyslalem SMSa pod 7595, bo to by bylo bez sensu. Operator ma jakies (pewnie wymyślone) problemy, a ja mam za to placic. Skierowalem sprawe do Urzedu Ochrony Konkurencji i Konsumenta (www.uokik.gov.pl)
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-06-22 00:13
    A wiecie moze co z roamingiem?? Bo w IdK roamingu nie bylo, no a w POPie był... A w Nowym POPie? Wie ktoś (albo ma darmowe połączenie z *22 - z tych abonamentowych coby zapytać :) ? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    śmierc poety pisze: 2004-06-22 00:27
    JA MAM POP W PLUS GSM. Do tej pory byłem w IDK wysłalem SMS i przeszłem do NOWEGO POP-a. I.... chciałem sprawdzic czy poczta głosowa sie włączyła. Zadzoniłem ze stacjonarnego aparatu i usłyszeałem "PLUS gsm - abonent jest czasowo niedostepy lub znajduje sie poza zasiegiem sieci..." numer zaczyna sie od 508.....Czy ktos miał cos podobnego??????????
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-06-22 00:43
    śmierc poety: ze stacjonarnego na POPa mam ok, natomiast z jakies 2 tygodnie temu cos zmienili w Plusie i teraz dzwoniac z Plusa na wylaczony tel. w Idei otrzymuje plusowy komunikat "Plus GSM, przepraszamy, wybrany abonent jest w tym momencie nieosiagalny..." zamiast komunikatu o niedostepnosci z Idei. Chyba Plus zaczal oszczedzac styk z Idea i puszcza swoj lokalny komunikat :) W pierwszej chwili tez sie zdziwilem, bo mialem wrazenie jakby Idea zostala wchlonieta przez Plusa ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-06-22 00:46
    Jest tez inne wytlumaczenie - Idea zazyczyla sobie interkonektu za ten komunikat, wiec Plus poszedl po rozum do glowy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    pol19 pisze: 2004-06-22 10:14
    zobaczymy tego pop dokładnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    obca pisze: 2004-06-22 11:23
    tylko kampani reklamowej Nowego POPa jakoś nie widać ..nie słychać..
    0
  • Users Avatars Mini
    andreee pisze: 2004-06-22 11:53
    Wyobrazacie sobie zeby w moim 3tys miescie nie bylo zasiegu Idei ?? Dla mnie to jest jakis absurd i nawet nie patrze na wszystkie promocje tej za przeproszeniem Idei
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-22 12:12
    Tyski Boss - pewnie jak w Plusie - letnie wydanie jest "podwójne" i dlatego nie dostałeś. No właśnie :-) Darek - i co w tym dziwnego? Przecież jeśli dzwoniłeś z telefonu w Plusie, ten komunikat jest nadawany przez Plusa - to oczywiste, że nie zgłosi się "katarynka" Idei... Tak więc Twoje domniemywania nt. oszczędzania itd. są trochę nie na miejscu :-) Zawsze jeśli abonent innej sieci był nieosiągalny dostawałem komunikat od Plus a nie od Idei czy Ery. Jeśli Ty miałeś w takim przypadku komunikat opd Idei... No cóż :-) Natomiast śmierc poety miał klasyczny przypadek pomyłki operatora - tepsy w tym przypadku. Znajomi twierdzili, że dzwioniąc na Ideę (są ponoć tańsze połączenia niż na Plus czy Erę) wielokrotnie zdarzało się, że na billingu mieli w kolumnie "rodzaj poł." Plus GSM Czy Era zamiast Idea.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-06-22 12:13
    Inni znajomi, mimo umowy z NOM-em i predefiniowanym numerem NOM-u, dzwoniąc na międzymiastową mieli komunikat, że abonent nie ma podpisanej umowy z... TELE2 i połączenie nie będze zrealizowane - przez 3 miesiące walczyli z tepsą w tej sprawie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2004-06-22 13:27
    brawa dla popa!
    0
  • Users Avatars Mini
    aaaa pisze: 2004-06-22 14:57
    Zmienilo mi z IDK na Nowy POP w ciagu 30 minut!!!! Bardzo mnie zabolalo, ze musialem zaplacic 6 zl, bo niestety w miedzyczasie zdazylem przejsc z POPa na IDK, potem wrocilem do POPa, niestety potem znow wrocilem do IDK- no a teraz ni emogle m nie przejsc do Popa- tak wiec te zabawy kosztowaly mnie 24 zlote. Ale ta nowa oferta to REWELACJA, no i nie musze zmieniac numeru na Heyah, tylko zostaje mi moj stary ktory wszyscy znaja. Najgorsze, ze mam jeszcze ABO w Plusie, no ale Czasami 150 z 6- MIESIECZNYM przechodzeniem pakietów (byla taka promocja kiedys- na krotko przed wejsciem nowych taryf PLUS) jest jeszcze do wytrzymania. Co nie zmienia faktu, ze po zakonczeniu cyro papa Plus ABO i juz wtedy tylko Nowy POP A najwazniejsze jest to, ze wreszcie bede mogl dzwonic do ludzi bez leku, ze wlzcy sie poczta glosowa. Wlaczy sie, ok, zaplace 3 grosze. Pozdrawiam wszystkich Nowych POPakow!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sosek pisze: 2004-06-22 16:11
    A ja ( glupi kretyn ) podpisalem umowe z Idea na 30mies., bo zachcialo mi sie N6100 .Wiem to moja wina, mialem za male rachunki. Jesli w abo nic sie nie zmieni zmieniam na popa , juz dlugo czekania mi nie zostalo ( 24 mies.), nie wymagam nic wielkiego chociaz naliczanie sek. za darmo zawsze to juz cos. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Damian.Ka pisze: 2004-06-22 19:13
    ja tez glupi ze podlisalem umowe ale mnie tylko 18 miechow zostalo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-06-24 10:38
    tak heyah zdobylo paru klientow, zalatwilo tanie telefony to pazerna idea podczepila sie.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-06-26 23:35
    niedlugo 1/1 w idei dla kazdego tez bedzie za free, tak sugerowal mi ostatnio konsultant, a oferta popa jest super!!! dzieki heyah!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-06-27 21:51
    To jest chyba to na co wkońcu PoPowcy czekali. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-06-27 21:55
    Ale faktem jest, że wprowadzono tą ofertę troche za późno, bo do obecnej chwili rynek już sie nasycił Heyą, która zdetronizowała konkurencje.
    0
  • Users Avatars Mini
    RADZIO pisze: 2004-06-28 14:18
    Naprawde uczciwe zasady...konkurencja czyni cuda.Niech zyje wolny rynek!!!!!!!!Super oferta polecam wszystkim.A juz sie zastanawialem czy przejsc do HEYAH!!!Na szczescie IDEA GORA!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    llll pisze: 2004-07-01 22:07
    heyah to guwno a pop gura
    0
  • Users Avatars Mini
    Robi pisze: 2004-07-04 15:22
    W przyszłym tygodniu bedzie odpowiedz HEYAY :D
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: