OPPO startuje w Polsce - nie walczy ceną i specyfikacją

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

OPPO zorganizowało dziś w Warszawie event związany z komercyjnym startem marki na polskim rynku.

Szefem sprzedaży w polskim oddziale jest Łukasz Łyżwa. Prezesem polskiego oddziału jest Leo Li.

Dystrybutorami OPPO w Polsce są firmy: AB. S.A, NTT S.A., ABC Data S.A. i TelForceOne S.A.

OPPO globalnie zajmuje 5 pozycję na światowym rynku smartfonów. Sprzedaż tego koncernu w 2018 r. była niewiele mniejsza od sprzedaży smartfonów Xiaomi.

Oto dostępne w Polsce modele i ich ceny:

  • Find X Automobili Lamborghini Edition – 7299 zł
  • Find X – 3699 zł
  • RX17 Pro – 2599 zł
  • RX17 Neo – 1499 zł
  • AX7 – 999 zł

Nasze zdjęcia wykonane smartfonem RX17 Neo znajdziecie tutaj

Nasz test smartfonu RX17 Neo znajdziecie tutaj

Smartfony OPPO są dostępne w sieci Orange, T-Mobile i Play. Na razie nie ma ich w Plusie.

Orange przygotował specjalny landing page z ofertę OPPO - jest dostępny tutaj

Find X i Find X w limitowanej wersji Automobili Lamborghini Edition będzie można kupić wyłącznie w sieci Orange (rynek operatorski).

Od poniedziałku 4 lutego br. będzie można przetestować sprzęt OPPO w Smart Storach Orange. OPPO Find X będzie dostępny w Krakowie (ul. Pawia), Gliwicach, Olsztynie, Szczecinie i w Warszawie: w Arkadii, Miasteczku Orange oraz Sezamie. Modele RX17 Pro, RX17 Neo i AX7 będą dostępne we wszystkich 23 Smart Storach w całej Polsce.

Na wolnym rynku telefony OPPO będą sprzedawane na razie tylko w RTV EURO AGD i w X-KOM.

OPPO ma też strefę marki na Allegro.

Wszystkie telefony OPPO mają na razie starego Androida Oreo. W NFC jest wyposażony wyłącznie model RX17 Pro. Najnowszy Bluetooth 5.0 znajdziemy tylko w modelu Find X.

W RX17 Pro działa procesor Snapdragon 710, a w wersji Neo Snap 660.

W najtańszym OPPO jest Snapdragon 450. Najtańszy model ma największą baterię.

W Polsce OPPO zaprosiło do współpracy dwóch "ambasadorów": Kasię Sawczuk i Adama Bogutę

Sawczuk brała udział w programach „Mam Talent” oraz „The Voice of Poland”. Ma na koncie dużo realizacji filmowych i serialowych oraz na deskach teatru Roma. W tym roku będzie pracowała nad debiutanckim materiałem muzycznym. 

Adam Boguta to model, który zdobył popularność w programie „Top Model”, DJ oraz producent muzyczny. Brał udział w kampaniach największych marek na świecie takich jak: Levi's, Nike, Diesel i wielu innych. Od 3 lat Adam jest Dj-em i od roku produkuje własną muzykę.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Łukasz Łyżwa (@llyzwa) on

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Oficjalnie w Polsce! #oppo #noweoppowiesci

A post shared by Momo (@momo.republic) on

Materiały dodatkowe:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: