Orange odpowiada na zarzuty Plusa

Newsy
Żródło: Orange
Opinie: 74

Orange twierdzi, że w pełni realizuje ustalone procedury przenośności numerów (MNP) i podtrzymuje pełną gotowość współpracy z innymi operatorami w procesie przechodzenia abonentów do i z sieci Orange.

Klienci PTK Centertel, którzy złożyli wniosek o przeniesienie numeru z sieci Orange do innych sieci są obsługiwani zgodnie z ustalonymi procedurami przenoszenia numerów i korzystają ze wszystkich usług.

Wobec klientów, którzy są w trakcie realizacji procedury przeniesienia swoich numerów z sieci Orange oraz do sieci Orange, PTK Centertel realizuje wszelkie zadania operatorskie wynikające z obowiązku zapewnienia przenośności numerów w sieciach komórkowych w Polsce w sposób szybki i efektywny.

Jednocześnie PTK Centertel dokłada wszelkich starań, aby coraz większe grono zainteresowanych dołączeniem do sieci Orange otrzymało wszystkie możliwe benefity dostępne dla obecnych klientów Orange.

Opinie:

Opinie archiwalne (74):

Komentuj

Komentarze / 74

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pyton pisze: 2006-01-20 14:22
    AKURAT
    0
  • Users Avatars Mini
    Janek pisze: 2006-01-20 14:22
    Trochę pomijająca odpowiedź:) Realizują wszystko... tylko powoli!!! Jak zwykle krętactwo!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2006-01-20 14:22
    Pewnie.. moze Orange teraz cos zrobi z cenami swoimi atrakcyjnymi
    0
  • Users Avatars Mini
    niecierpliwy pisze: 2006-01-20 14:23
    kiedy bedzie mozna z orange na karte/pop uciec do innych? nie podoba mi sie polityka dawnej idei !!! DZIWI mnie tez fakt ze news o ofercie taktaka zniknal w gaszczu innych mniej ciekawych... takich jak chocby ten!
    0
  • Users Avatars Mini
    www.orangeportal.pl pisze: 2006-01-20 14:24
    tra ta ta taaaaaa, bełkot marektingowy w wykonaniu Orange, daleko mijający się z rzeczywistością
    0
  • Users Avatars Mini
    lilo pisze: 2006-01-20 14:27
    tak a wy akurat wszystko wiecie. umiecie tylko krytykować.
    0
  • Users Avatars Mini
    niecierpliwy pisze: 2006-01-20 14:31
    lilo*** to ze pracujesz w call centre i karza ci mowic dobrze, nie znaczy ze wiekszosc jest zadowolonych z uslugi! bo orange nic nie robi dla swoich klientow, NIC!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    HELP! pisze: 2006-01-20 14:31
    Czesc mam maly problem mam kabel USB do k300i sterownki do kabla wgralem tylko na dolaczonej plytce niema mojego modelu chce scignac ten program ze strony SE ale niewiem jak to sie nazywa i co trzeba w ogole. Oczywiscie chodzi mi tylko o przesylanie bajerow. POmoze mi ktos? bede bardzo wdzieczny:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.orangeportal.pl pisze: 2006-01-20 14:31
    *lilo: proszę bardzo: Wczoraj zadzwonił do nas przedsiębiorca, który przeniósł swój numer z Orange do Plusa. - Mam telefon, którego nie mam - mówił zdenerwowany. - Nie mogą się do mnie dodzwonić klienci. Z jego słów wynikało, że pracownicy biura obsługi abonenta Polkomtelu nie są w stanie mu pomóc ("nie zaproponowali mi nawet numeru zastępczego, musiałem pójść i kupić sobie nowy SIM"), a osoba z Urzędu Komunikacji Elektronicznej, z którą się kontaktował, poleciła mu napisanie skargi do operatora, a potem - ewentualnie - skierowanie sprawy do sądu. - Dziś napisałem pismo do Polkomtelu i prośbę o pomoc do Anny Streżyńskiej, szefa UKE - powiedział przedsiębiorca." żródło: www.rzeczpospolita.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    reptaile pisze: 2006-01-20 14:39
    orangutan w ostatniej chwili wycofal sie z wspolpracy miedzyoperatorskiej i przez nia nie powstala organizacja, ktora miala wspomagac proces. wedlug mojego pracodawcy to utrudnilo wprowadzenie uslugi "zachowania numeru"
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktos pisze: 2006-01-20 14:51
    Wy wszyscy jestescie pojebani :P dzieci ktore siedza i pisza %#$@$%#@ moze tylko kilka sensownych osob opanujcie sie z tym narzekaniem zygac mi sie chce jak to widze :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 14:52
    Czyli jednym slowem ktos klamie... Ostatnio Plotkomtel jest baaardzo daleki od technicznego idealu , maja tam konkretny bajzel a moglbym naprawde napisac cos z wlasnego doswiadczenia , jednak stawiam , ze kreci Orange. Ten ich maketingowy belkot wzbudza juz tylko usmiech politowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2006-01-20 14:53
    orangeportal.pl* no bo jak kolejny idiota przenosi numer w okresie startowym to sam sobie winien. Widac ze mu jednak na tym numerze tak niezalezy. Jesli ktos zna rzeczywistosc dzialania systemow telekomunikacyjnych i porozumien miedzyoperatorskich to odczeka jeszcze z 2 miesiace az na frajerach sie przecwiczy wszystkie niedoskonalosci
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2006-01-20 14:54
    Kolejnie brednie z wykonaniu Ożenady. **Ktos nie unos sie tak. To nie nasza wina, ze orange masochistyczna sie robi wszystko zeby obrzucic ja miesem.
    0
  • Users Avatars Mini
    lilo pisze: 2006-01-20 14:55
    przyczepiliście sie do tego orange!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 14:59
    A Polkomtel zamiast czepiac sie Orange , niech sie zajmie za przeproszeniem burdelem na swoim podworku i (roz)piepr.zona platforma pre-paid.
    0
  • Users Avatars Mini
    ralph pisze: 2006-01-20 15:00
    Przydalby sie chociaz pakiet za 5 zl 500 smsow w POPie. Bo jak na razie nie widze sensu doladowywac konta. Maja czas, zostalo mi 3 miesiace na rozmowy przychodzace.... Lepiej niech sie postaraja, bo kolejny rok z orange znow bedzie wygladal ta, ze moj profil wydawania pieniedzy bedzie wynosil 60 zl na rok czyli 5 zl na miesiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    arrcus pisze: 2006-01-20 15:03
    Czy wiecie moze jak przepchac zlew najlepiej?
    0
  • Users Avatars Mini
    jasio pisze: 2006-01-20 15:03
    !!!!! UWAGA JESLI SIE PRZENOSISZ Z ORANGE : ZWROC UWAGE NA FAKTYCZNA DATE WIDNIEJACA NA "Informacji o terminie rozwiazania umowy..." ORANGE (chyba celowo) PRZEDLUZA TEN TERMIN O JEDEN OKRES ROZLICZENIOWY wiec nie konczy sie za miesciac tylko za dwa. W TAKIEJ SYTUACJI NALEZY OD RAZU NAPISAC PISMO O ROZWIAZANIE Z TERMINEM ZGODNIE Z REGULAMINEM. !!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 15:06
    Za przeproszeniem klientow oczywiscie :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasm pisze: 2006-01-20 15:09
    Ostatnie zdnaie - dla mnie rewelacja
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysztof pisze: 2006-01-20 15:12
    Orange rzeczywiście działa powoli. Mój rachunek z grudnia zawyżyli czterokrotnie a na reklamacje pisemną nie zdołali odpowiedzieć przez 60 dni, choć o to prosiłem kilkakrotnie w telefonach do obsługi. Ciekawe jak długo będę jeszcze czekał?
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-20 15:18
    Wide że ARRCUS w temacie! hehe :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gucio5891 pisze: 2006-01-20 15:27
    Orenżada to jest poprostu dziadostwem!!! Jak nie zmienia polityki cenowej wszyscy od nich uciekna.
    0
  • Users Avatars Mini
    arrcus pisze: 2006-01-20 15:37
    -gucio5891 takie dziadostwo a ja mam 1500-2000 minut przegadanych za place 125 zl... Nie rozumiem Tu chyba pracownicy i dealerzy Era i Plus odreagowuja swoje frustracje ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-01-20 15:38
    Ciekawy jestem ile orange ma teraz klientow? Mnie umowa konczy sie za 3 miechy i zmniejsze abo na 10 zł a jesli sie nie uda to powiem im bye bye
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-20 15:45
    mam do was pytanko - nie bylo mnie w kraju jak Idea zmienila sie w Orange kazdy z was pisze ze jest to kiepski gsm ale na czym ta roznica polega przeciez wczesniej tez istniala ta sam firma tylko pod inna nazwa, tak samo dzialala(nadal jest np POP idei). np na karte Orange w UK mam bardzo tanie telefony "na karte" w zestawach, taniej ma chyba tylko O2UK ale anglicy tez nie zabardzo lubia tej sieci wola Vodafon(najlepsze telefony najlepszy zasieg GSM- 98% i UMTS-75% kraju lub ostatnio bardzo popularny T-Mobile, najbardziej aktywna siecia w pozyskiwaniu nowych aktywacji byla siec O2
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2006-01-20 15:47
    wiec dlaczego Orange jest taki zly nie lubicie pomaranczowego koloru ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    nino pisze: 2006-01-20 16:27
    Ja sie nie dziwie, ze robią problemy z przeniesieniem. Przecież wszyscy by im uciekli. Ściemniają jak zwykle
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-01-20 16:48
    **nino: no pewnie,ze wszyscy by im uciekli :) musza przecież dać jakiś marketingowy bełkot ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    1010 pisze: 2006-01-20 16:56
    ICEWIND: oj widze chlopie, ze nie jestes w temacie! Teraz Orange spada na dno!
    0
  • Users Avatars Mini
    arrcus pisze: 2006-01-20 17:00
    -1010 chlopie czemu takie glupoty opowiadasz?
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2006-01-20 17:08
    patrząc na idee/orange to pewnie u nich są jakieś problemy(jak zawsze)
    0
  • Users Avatars Mini
    iwanbezdomny pisze: 2006-01-20 17:15
    co sie dzieje z platforma pre-paid Plusa nic nie działa???? nawet mi za rozmowy nie pobiera;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vulcano pisze: 2006-01-20 17:38
    "Jednocześnie PTK Centertel dokłada wszelkich starań, aby coraz większe grono zainteresowanych dołączeniem do sieci Orange otrzymało wszystkie możliwe benefity dostępne dla obecnych klientów Orange." oni to mają niezłe poczucie humoru. Z tego co wiem większość moich znajomych zastanawia się nad przejściem do Ery. Jeszcze nie spotkałem się z zamiarem przeniesienia z jakiejś innej sieci do Orangutana.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-01-20 17:41
    iwanbezdomny- licz na to, że ją zmieniają na taką co będzie działała ok ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vulcano pisze: 2006-01-20 17:42
    ICEWIND widocznie dlugo nie byłeś w kraju. Każdy operator, tylko nie orangutan inwestuje w co raz to nowsze promocje tylko nie Orange. Pod promacjami rozumiem w miarę sęsowną ofertę a nie owijanie w bawełne takie jak występuje w Orange. To własnie denerwuje użytkowników.
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-01-20 18:10
    ciekawe
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-01-20 18:35
    *ICEWIND dlaczego nie lubimy orange pl? bo zaczeli od podwyzek i nadal to robia pod pretekstem wysokiej jakiosci uslug a to niby koszuje. Oczywiscie nic sie nie zmienilo, podobno klient mial byc najwazniejszy, a siec miala sie wsluchiwac w jego potrzby i kazdy mial byc indywidualnie traktowany. Wszystko to na nic ten caly rebranding. Francuzi sprowadzili nam zgnile pomarancze ktore sa wyjatkowo malo smaczne, rzekl bym ze nie do przlkniecia dla szarego klienta ktory nie daje zarobic wiecej niz 300 zl
    0
  • Users Avatars Mini
    tomek pisze: 2006-01-20 18:38
    mało tego wmawia sie nam ze cos jest najlepsze na rynku POP, Orange Go gdzie golym okiem widac ze jest sie na szarym koncu
    0
  • Users Avatars Mini
    bobbo pisze: 2006-01-20 18:51
    Nie bardzo rozumiem dlaczego wszyscy marudza tak na orange, w ostatnim miesiacu wydzwoniłem 1600 minut i do zaplaty mam 115 zł. Dajcie mi lepsza ofertę
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 20:16
    ***bobbo - proszę bardzo - "Darmowa piatka" w Plusie. Nie wykorzystuje minut abonamentowych. U Ciebie też tak jest? Do tego możesz sobie dokupić iPlusa do posiadanej aktywacji. Równiez wygadałem ok. 30 godzin.
    0
  • Users Avatars Mini
    yhek pisze: 2006-01-20 20:17
    jestem w idei/orange juz jakis czas (okolo 4lata) i nie mam najmniejszych problemow. mam duzo minut (550minut za 100pln brutto) i nie jestem ich w stanie wygadac...telefony w dobrej ofercie cenowej, czytelna faktura, tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 20:21
    No chyba , że mówisz o aktywacji w Twój Plan. Wtedy darmowe minuty nie są wykorzystywane po abonamencie;-) ***ICEWIND - popatrz sobie na MixOrange i PlusMix , szczególnie na ceny połączeń wewnątrzsieciowych i na stacjonarne, oferta obliczona na maksymalne wyciagnięcie pieniędzy pod pozorem "pre-paida najlepszego od razu" , skonfrontuj cennik z Sami Swoi , zobacz ile kosztuje minuta w pakietach w Twój Plan i porównaj to z pakietami w Jednej Idei , w ktorych to minuta w standardzie to było 40 groszy w promo 20 groszy. Spójrz na taryfy Biznesowe , szczególnie na najniższe abo , tylko usiądz odpowiednio na krzesle , bo możesz z niego spaść. Ta oferta oczywiście zamydlona pseudo rabatami. Szkoda gadać. Mocna strona to darmowe numery w Twój Plan.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 20:23
    Oczywiście miało byc "oferta GO obliczona na maksymalne wyciagnięcie pieniędzy" , teraz modyfikowana w obliczu pewnie totalnej klęski. Widac nie dało sie traktować Polaków jak głupków i dalej zdzierać bez żenady. Francuzi się rozczarowali...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 20:30
    Abonament dla Firm , prosze bardzo , zaje... o przepraszam , zabójczo dobra stawka na połaczenia wewnątrzsieci i na stacjonarne jedynye 55 groszy netto , czyli 67 grutto , no czy to nie jest tanio? No sam powiedz. Albo najwyższy abo. 366 zl , cena minuty w sieci i na stacjonarne 37 groszy , no i co narzekałbyś. Okraszone np. pierwszym abonamentem za 1zł i tysiącem dodatkowych minut po abonamencie , ktore przepadna Ci w kazdym okresie rozliczeniowym. No i czy to jest zła oferta.?Ewentualnie dokupisz Orange Nieskończonośc , z ktorej będziesz mógł korzystać jak już wygadasz całe abo za 366 zl i ten tysiączek minut. Zle? Albo np. Orange da Ci łaskawie darmowe numery które nie zjadaja minut z abo.,musisz jedyniekupić 5 aktywacji na firmę , za kazdy numer zpłacisz 30 netto. W Plusie 5netto. Widzisz juz jak Plus zdziera? Hehe...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 20:33
    Po prostu przyszłośc jest tak jasna , że aż miło... Stąd ewakuacja z Orange , którą z satysfakcja zasugerował Plus , i na co mało przekonująco odpowiedział w powyzszym komunikacie Orange. Za tą siecią ciagnie się smród krętacza , który sobie dopasuje wszystko jakmu tylko jest potrzebne. A to wyniki smsow , a to pewnie iliczbe klientów. Prezes wstaje i mówił , że miał piękny sen , że mieli 9 milionów klientów. I Biuro Prasowe bierze się od razu do dzieła ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 20:35
    Gartuluje na zakończenie Orangowi , oblesnej radiowej reklamy w którym jakiś rozkojarzony typ sapiąc i jęcząc do słuchawki w rozmowie ze swoim pracownikiem miałby kogoś zachęcić do zakupu aktywki w Orange. Mniód normalnie :-D Od razu bym polecał po aktywację ;
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 20:36
    Jak Ci mało **icewind to funcdnij sobie pakiecik z Twój Plan za 100zł. Pa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    paw30 pisze: 2006-01-20 21:52
    ICEWIND: zgadzam się z przedmówcami. Po rembrandingu poziom usług bardzo się pogorszył. Mają do dupy system. Próbujesz wyłączyć usługę przez internet na 36 godzin przed końcem okresu rozliczeniowego a tu niespodzianka - to czego nie chciałeś masz nadal - a w call center radosnym głosem jesteś informowany, ze powinieneś to zrobić 48 godzin przed końcem okresu - ale tego nie znajdziesz w żadnym regulaminie - poprostu ściemniają. Durnych punktów PROFIT nie potrafią doliczyć przez 3 miesiące za regularne opłacanie faktur (wspaniały program lojalnościowy). Jeżeli się nudzisz i masz czas na pilnowanie naliczenia każdej faktury, zastanawić się czy dana usługa jest aktywna czy nie pomimo jej aktywowania to wybież ORANGE. Jeżeli nie - to kup aktywację w PLUSIE lub ERZE
    0
  • Users Avatars Mini
    bobbo pisze: 2006-01-20 22:36
    *issa nie bardzo znam oferty plusa. Moze faktycznie bym znalazł coś lepszego dla mnie. Interesuje mnie to co teraz mam, czyli 8 numerów, 7 by wystarczyło do których musze mieć nielimitowany dostęp. Przy czym oferty biznesowe odpadają, nie jestem regonowcem
    0
  • Users Avatars Mini
    Greg2 pisze: 2006-01-20 22:36
    Styl działania orange jest dokładnie taki jak w TPSA. Jest to sieć dla ludzi o stalowych nerwach, których nie zrażą żadne przeciwności, hihi. Wolę zapłacić więcej i korzystać z usług operatora, który nie ma klientów w d... aż tak głęboko. Kilka lat temu zrezygnowałem z Idei ale widzę, że przez ten czas nic sie w tej sieci na lepsze nie zmieniło. Morał z tego taki; Ludzie!!!! W Orange nie liczcie, że będziej lepiej.... Tak chyba działają wszystkie francuskie firmy....
    0
  • Users Avatars Mini
    bobbo pisze: 2006-01-20 22:36
    *nielimitowany czyli darmowy
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-01-20 22:37
    Orange już by się doprawdy mogło przestać kompromitować...
    0
  • Users Avatars Mini
    Oranzysta ;) pisze: 2006-01-20 22:52
    uwielbiam komentarze \"guru\" z tej listy - o ucieczce od orange, totalnych kleskach, ewakuacjach - macie jakies dane? raporty?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-20 23:11
    ***oranżysta - "guru" czyli innaczej "gu ru" to gunatita (znawca gun) , ten który przekroczył trzy guny , czyli tak zwane trzy elemaenty świata stworzonego , radzas , tamas i sattwe. Tak zwany znawca gun. Pewnie o tym nie wiedziałeś ;-) Poza tym masz rację - nie ma raportów. Jest trzeźwe spojrzenie na ofertę i wypływające stąd logiczne wnioski. Ps. A jakie Ty masz dane? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-01-21 00:31
    *issa 19:21-19:36 : żeś zdruzgotał chłopaka. Pewnie teraz siedzi w kącie i pochlipuje. Nie masz serca :)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-01-21 00:34
    A o jakich benefitach dla swoich klientów Orange opowiada w newsie? Nie czaję. Raczej nie ma ich zbyt wiele. Ciekawe czy ktoś się znajdzie kto będzie chciał przejść do Orange. Jakoś nie chce mi się w to wierzyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    blondas pisze: 2006-01-21 00:55
    *Oranzysta - no to posluchaj! Mam licencje GPRS (stara - bez limitow za 49zl + najtansze abo). Skonczyla mi sie umowa. Pani z Orange w programie propozycja zaproponowala mi Licencje EDGE za jedyna 99zl+VAT z limitem 1GB/miesiac. Czyli podsumowujac: place za mozliwosc kozystania z netu lacznie 97zl/mc (brutto) a po podpisaniu aneksu jedyne 121zl. O tym, ze aneks moge podpisac na dotychczasowych warunkach to juz nie wspomniala. Ale co z tego jak w iPlusie moge bez rzadnej lachy kupic karte GPRS/UMTS za 1zl przy abo za net w kwocie 61zl (i tak zrobie!). No i jak tu sie dziwic, ze abonenci uciekaja? Ty pewnie i tak bys zostal w sieci dla \"chcacych placic wiecej\".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-21 01:48
    A mi się udało odpalić połaczenie BT z Nokią 6021 , sam w to nie wierzę :-) Właśnie na iPlusie...
    0
  • Users Avatars Mini
    kleszcz pisze: 2006-01-21 02:12
    hehe ale zbyli
    0
  • Users Avatars Mini
    bobbo pisze: 2006-01-21 13:50
    **issa nie odpowiedziałeś mi :( Ponadto, co to jest ta "darmowa piątka" ? bo google jakoś o tym nic nie wiedzą :( Tak mam Twój plan, kwota zobowiązania 95 zł (25 wszyscy na wszystko i 70 za wybrane nr)
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2006-01-21 15:13
    Rozwalił mnie kiedyś text Pani Iwonki z Orange coś w stylu : "pozyskujemy teraz klientów chcących płacić więcej za telefon" :D
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-21 17:16
    dla mnie jedynym benefitem korzystania z orange jest zjadliwa ironia i kubel pomyj jaki moge tutaj chlusnac leczac swoje frustracje i ukryte kompleksy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Oranzysta ;) pisze: 2006-01-21 18:40
    issa :) - ciesze sie ze przyznajesz mi racje :) , ze nie ma raportow, wiec po co ta piana? -nie jestem wyznawca zadnego opa - to firmy nastawione na zarabianie kasy a nie nianczenie sfrustrowanych kolesi z 25 zł wydanej kasy na GSM, najwazniejsze ze jest WYBÓR co do "guru" - w przeciwienstwie do Ciebie zbyt dlugo czasu spedzilem w indiach, zeby podpierac sie encyklopedycznym wsparciem ;), ale ciesze sie ze wiesz wszystko o wszystkim ;))) duzo ciepla, mnie smutnego zadecia hej
    0
  • Users Avatars Mini
    Oranzysta ;) pisze: 2006-01-21 18:50
    blondas - to kwestia Twojej oceny zasiegu i ceny. i tyle. nie twierdze ze orange ma najlepsza oferte. jesli juz to w okreslonych miejscach i czasie. Dla mnie jest najlepszy bo transmisja ery i plusa jest u mnie zenujaca. i dlatego wybieram orange. ale nie pisze tesktow w stylu oranzada, zenada, era beznadzieja, plus jak zwykle klamie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-21 18:58
    A skad wiesz ile czasu spedzilem w Indiach? Moze sie tam spotkalismy , bo ja bylem dwa razy. Opis guru nie jest z encyklopedii , nie musialem ich szukac. To slowa jednego z nich. Pelne. Gdybys znal jego znaczenie nigdy bys mnie tak nie nazwal , nawet w negatywnym znaczeniu. Skad Twoj nick ciekawe ;) Pozdrawiam:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2006-01-21 19:33
    a ja pije herbate indyjska i jestem guru w obsludze telefonow Nokia serii 3210 ! a tak na powaznie - tez mam abo orange i plusa ale plus rzadzi w zakresie przepustowowsci sieci i braku strat pakietow , mam duzo znajomych w orange a jednak medialna polityka tej firmy mnie przeraza: zero konstruktywnej odpowiedzi , propaganda sukcesu i afirmacji benefitami dla walacych drzwiami i oknami klientow - czyli w telegraficznym skrocie maja banana
    0
  • Users Avatars Mini
    Oranzysta ;) pisze: 2006-01-21 19:34
    issa - nick to oczywiscie majaca lekko sprowokowac gra slow - podobienstwo do francuskich przyjaciol monarchii ;)) jest wyjatkowo na czasie ;) konczac dyskusje o guru - bardziej pojmuje je po europejsku, moze dlatego ze za dlugo wlasnie tam bylem i wiele mitow leglo.. pozdrawiam, jutro ostry mroz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-21 19:37
    A ja właśnie spiłem kawkę u taty , powpisywałem mu kontakty do biznesowego Sagema "emtu" rodem z Sami Swoi i zycze wszystkim miłego wieczoru :-) Namawiałem go na MaxProfit , ale jeszcze się nie poddał ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-01-21 19:39
    Swoją drogą ***Oranżysta , to dziękuję Ci za celne i bezpardonowe zwrócenie mi uwagi. Trochę mnie ponosi jak czytam o Orange , przyznaję. To jest wyrażenie swojego braku akceptacji w dosyć (mocno) negatywny sposób. I to jest sposób błędny. Zdaję sobie z tego sprawę.
    0
  • Users Avatars Mini
    ZICC pisze: 2006-01-22 09:17
    Ja byłem w piątek i złożyłem wypowiedzenia na sdwa numery w Orange... Niech żyje ERA! Ale będąc w salonie Orange w Tarnowie, była straszna kolejka, przedemną 4 osoby skłądały wypowiedzenie umowy, i konsultant widziałem że był troche wkurzony, a mi już nawet nie zaproponował nic, nawet się nie odezwał "A może by Pan został w naszej sieci?" Widać że w ostatnim czasie jedyne co robi to przyjmuje rezygnacje...
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-01-22 12:46
    jasnee, kolejny bezsensowny żart orange mydlący oczy na miarę podobną do wstrzymania programu lojalnościowego gdyż producenci telefonów nie nadążają z dostawami :D
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinsky pisze: 2006-01-24 17:40
    to raczej nie plusa wina - wtedy nie podnosil by szumu dokoloa tej sprawy
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: