Orange będzie wdrażał kolejny CRM - tym razem w chmurze

Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

Orange Polska podpisał umowę z firmą Salesforce, producentem CRM oraz z firmą Vlocity, dostawcą rozwiązań chmurowych.

“Orange Polska czyni kolejny krok w swojej transformacji cyfrowej.  Osiągnęliśmy już istotny  poziom konsolidacji naszych kanałów cyfrowych i sprzedażowych. Obecnie  dążymy do zaoferowania wyróżniających się doświadczeń klienckich - powiedział Jean-François Fallacher, prezes Orange Polska. „Wybraliśmy Vlocity i Salesforce ze względu na szybkość z jaką wdrażają swoje rozwiązania, ale także z powodu ich zaawansowanych produktów oraz kompetencji w zakresie zarządzania jakością obsługi. To partnerstwo pozwoli spełnić oczekiwania naszych klientów dotyczące prostoty i przejrzystości naszych ofert, a także łatwości użytkowania i zarządzania nimi. Innowacyjność oraz doskonalenie doświadczeń naszych klientów stanowią istotne filary strategii Orange”. 

Rozwiązanie Vlocity Communications wykorzystuje platformę Service Cloud firmy Salesforce. Objemuje ona Enterprise Product Catalog, rozwiązanie CPQ (Configure-Price-Quote), zarządzanie kontraktem, funkcje obsługi klienta detalicznego i zarządzania zamówieniami, bibliotekę programów wsparcia przedsprzedażowego, a także zarządzanie procesami zapytań o usługi i rozliczanie. Jest to rozwiązanie stworzone specjalnie dla dostawców usług komunikacyjnych.

Podobne umowy podpisał Orange w Belgii.

Opinie:

Rekomendowane: