1 maja br. rusza nowa kampania T-Mobile na kartę wspierająca promocję „Prezentobranie”, w której za każde doładowanie użytkownik może otrzymać prezent gwarantowany w postaci, m.in., pakietów minut, SMS-ów czy transmisji danych. Dodatkowo użytkownicy otrzymają także szansę na wylosowanie nagródy rzeczowej.
W kampanii znaczącą rolę odgrywa - prawie 250 kilogramowy, mierzący 205 cm wzrostu zapaśnik sumo – Donny Tolutasi Faaeteete Masoe-Potoi, weteran mat na całym świecie. Wcielił się on w rolę sympatycznego giganta o imieniu Paki Monki, który korzystającym z T-Mobile na kartę podrzuca w prezencie po doładowaniu paki SMS-ów, paki Internetu i paki minut.
Film reżyserował Max Rocchetti, w trakcie 3 dni zdjęciowych pracowało na planie prawie 300 osób: 60 członków obsługi z Polski, Serbii i Włoch, 20 aktorów, jeden zespół rockowy, 230 statystów oraz kaskaderzy.
Kampania obejmuje TV, radio, materiały BTL w punktach sprzedaży oraz Internet. Projekt został zrealizowany przez Agencję G7 oraz dom mediowy Starcom.