Polkomtel nadal ma problemy z platformą prepaid

Newsy
Opinie: 178

Plus GSM ma nadal opóźnienia w dostarczaniu SMSów aktualizujących stan kont użytkowników Mixplus, SimPlus i SamiSwoi. Opóźnienia występują od 28.03.06. Trwają prace nad usunięciem tej awarii.

Opinie:

Opinie archiwalne (178):

Komentuj

Komentarze / 178

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-29 15:48
    podobno do wieczora problem ma zniknac! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-03-29 15:51
    pewnie sporo osób odejdzie od Plusa jak mają takie problemy...
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-03-29 15:55
    ta awaria to pikuś powinna wieczorem zniknąć, to tylko opóźnienia insertów.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-29 15:57
    *bono_pikus nie pikus ludzi drazni i zniecheca!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-29 16:07
    Na nowej platformie doładowania działają normalnie, tylko nie ma już SMSa z potwierdzeniem doładowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-29 16:10
    ale za to wszystko co w simplusie nazwane bylo okresleniem"promocje" zostalo przedluzone do konca czerwca! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    HawkEye pisze: 2006-03-29 16:11
    Bla bla bla.... Plus kiedys podal, ze zakonczyl pozytywnie usuwanie awarii, a znajomi mowili, ze problemy nadal wystepuja do dzisiaj!!! Co prawda wystepuja juz sporadycznie, ale wciaz wystepuja. A jak teraz widze i czytam, ze trwaja prace... A mowia, ze to w Orangutanolandzie jest najgorzej :/ Nie dosc, ze pakiety gagatkowe na MINUS, to jeszcze nawet z tego skozystac nie mozna ;P plus na Minus, czyli ZERO :] Kompletne ZEROOOOOO :] Zero profesjonalizmu i ZERO uczciwosci! To sie nazywa "Plus" :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-29 16:11
    Przedłużone i dalej na zasadzie promocji do 30.06 :P
    0
  • Users Avatars Mini
    atoms pisze: 2006-03-29 16:15
    Nie wiem po co takie wielkie halo. U mnie wszystko działa OK> Mam Simlusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-03-29 16:19
    ja bym sie tak nie irytował gdyby plus sie nie chwalił rekordowymi zyskami wcześniej. Już widać gdzie te zyski wypracował. Na oszczędnosciach w sieć.
    0
  • Users Avatars Mini
    bohowoj pisze: 2006-03-29 16:20
    Jeszcze to chwalenie się, że jestsie liderem technologicznym. "Najbardziej zaawansowana technicznie w Polsce sieć" - to po prostu żałosne
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 16:26
    Hahahahahahahaha... Żenada. Kolejna odsłona promocja - "Problemy w Plusie III" , czekam na dementi Pani Sdowskiej - "Koniec kłopotów w Simplusie III". Nic nie zmienili w pakietach? Mam szczerą nadzieję , że Polkomtel będzie się dalej ciągnął w ogonie pod względem ilości klientów , bo uczciwie pracuje sobie na pozycję na której się znajduje. Najgorszy pre-paid - i pod względem oferty i pod względem działania. Dno? Czy jeszcze nie? Jeśli nie , to już bardzo blisko.
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-03-29 16:27
    *bohowoj - a nie jest?? to że są jakieś problemy z platformą simplusa nie ma nic do tego. internet jakby nie było najlepszy w plusie, naciśnij i mów, UMTS, też najbardziej sprawny i najbardziej "logiczny". nowe technologie wprowadza jako pierwszy. To nie jest awaria klasy tamtej ostatniej. To jest zwykła zawieszka, potrwa może do wieczora. Wiem że użytkowników sim+ moze to denerwować ale nie dotyczy rozmów tylko doładowań(dochodzą z opóźnieniem). Zdarza się najlepszym:PP
    0
  • Users Avatars Mini
    mercado pisze: 2006-03-29 16:30
    Tylko, ze plusowi zdaża sie to teraz co chwila. Jakos nie wierze, żeby był to kolejny przypadek. Po prostu zapuścili niektóre opcje, zwyczajnie przyoszczędzili i mają
    0
  • Users Avatars Mini
    ajpiotrowski pisze: 2006-03-29 16:30
    moze niech zastopuja nagrodzona platforme iPlus;-))) juz wkrotce minie pierwszy kwartal problemow plusa z billingiem, prepaidow;-))) brawo dla pana dyr mirka bielickiego - tak trzymac - konkurencja zaciera rece:-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 16:37
    Simplus do piachu a jego użytkownicy do Tak-Taka... Jaki problem?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-29 16:39
    Problem ma ktoś, kto pilnie potrzebuje zadzwonić i akurat musi doładować konto... Pół biedy jak będzie mial kilka groszy na koncie i zmieni platformę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-29 16:42
    wlo - na razie do Urzędu Komunikacji Elektronicznej Polkomtel złożył wniosek o przesunięcie terminu przenaszalności numerów PrePaid więc szybkie przejście do Tak-Taka nie będzie możliwe :(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 16:44
    Bartplus - wszyscy złożyli podobno, nie tylko Polkomtel ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-29 16:48
    wlo - no tak, racja. Mnie chodziło akurat o przykład Polkomtela, który nie pozwoli odejść tak szybko użytkownikom do konkurencji :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 17:09
    ***wlo - abonamenty w Plusie z ktorymi splataja sie aktywacje pr-paid tez do TakTaka? ***bono - "potrwa do wieczora"... Ja juz to gdzies , kiedys slyszalem. Co maja kazac Wam innego mowic? Ze nie panuja nad tym od 17 stycznia?
    0
  • Users Avatars Mini
    regenerator pisze: 2006-03-29 17:10
    :) To już nawet na komenta nie zasługuje. Znowu problemy?? Hahahahaha. Rekordowy zysk w tym roku ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-29 17:11
    ***wlo: Nie usprawiedliwiaj tak kolejnej wpadki, bo cena wewnatrz sieci 25gr w stosunku do 77gr w TT czy nawet 59 to jednak dosc znaczna roznica, szczegolnie jak ktos duzo dzwoni. Jesli duzo dzwoni to znaczy, ze tez czesciej doladowuje wiec jesli sa takie problemy to naprawde o sieci bardzo zle swiadczy, a wszyscy znajomi nie przejda do TT, bo akurat wiaze ich np. umowa ;(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 17:13
    Mixy tez do TakTaka? A moze zamiast cynicznych argumentow i cyklicznych bajerow pod klientow , kupic wreszcie cos porzadnego , zamiast robic pseudo oszczednosci , ktore juz odbijaja sie Plusowi czkawka? Moze dosyc bekania , a czas na dzialanie a nie pozoracje?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-29 17:19
    ***issa - poczkeajmy na newsa pt. "Polkomtel kupuje nowa platformę dla swojego pre-paid" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    lvqe pisze: 2006-03-29 17:24
    Witajcie. Ja mam Simplusa i jakos nic takiego mi sie nie zdazylo. I Pamietajcie Plus jest najlepszy !! :D:P
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-03-29 17:37
    chyba chca orangowi podesłac ze 100.000 kart... oj jaj sa z tym sim-...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-03-29 17:42
    lvqe- oj lvqe bo pewnie masz nową platformę... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:04
    issa - tak, wiem ;-) mix... tkubon - jak kogoś usprawiedliwiam? Simplus do piachu! Ja przynajmniej bym się pozbył gdyby mi takie problemy jak opisujecie sprawiało korzystanie z usługi ;-) Jeśli więc jest taniej, to nie rozumiem po co płacić drożej? No sam powiedz? Jeśli więc jednak simplus jest Ci potrzebny bo znajmomi, po co gadasz pierdoły o tym co jest tańsze - sam nie wiesz chyba co jest dla Ciebie lepsze, a jest okazja pogadać (i nie o simplusie a o mnie i mojej rzekomej obronie) to gadasz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:08
    issa - jeśli wiec widzę, że sieć się pieprzy nie kupuje nic w tej sieci i nie mam problemów . Tak zrobiła moja siostra - jak tylko skończył jej się kontrakt w Idei cztery lata temu odeszła - nie po to się kupuje komórkę, żeby leżała na parapeecie, żeby chociaż kreskę zasięgu złapała. I wiesz co? do dzisiaj odwiedzający ją znajomi z komórką w Idei/Orange tracą zasięg w okolicach gdzie mieszka ;-) To samo zrobiło kilka firm w tamtej okolicy. Nie to nie - nie chcieli poprawić jakości, stracili...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:09
    Dla mnie takie postępowanie jest normalne - może nie dla wszystkich... Trudno ;-) Jak duże są te opóźnienia?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 18:16
    ***wlo - dlaczego Ty wiecznie zdajesz sie sugerowac , ze operator robi lache , kiedy uzytkownicy sugeruja , ze cos za co placa ma poprawnie dzialac? Nastepne pytanie , odwrociwszy Twoje w stylu "do TakTaka , w czym problem?". A moze bys zadal pytanie , zamiast bezmyslnie bronic Polkomtela - "W czym problem , zeby firma ktora ma miliard zlotych zysku , kupila nieperd*lacy sie sprzet"? He?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:21
    Nic nie sugeruję... Zdaje się niektórym :-)Operator nie jest od robienia łachy a od świadczenia usług - po to sobie to wymyślili właściciele operatora. Tak samo jak sklep rybny od sprzedawania ryb... Nie wiem w czym widzisz problem? Nikogo nie bronię a moje stwierdzienie o zmianie operatora jest jak najbardziej poważne. Nie raz radziłem ludziom zmianę operatora - odejście od Plusa właśnie - z róznych powodów. Nie wiem czy mają problem ze sprzętem albo oprogramowaniem, to iich sprawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:23
    Tak samo jak sprawą sklepu rybnego jest posiadać sprzęt pozwalający na to, żebym miał możliwość kupienia ryby w stanie w jakim ona być powinna... Jeśli sklep ma przychody i zyska a nie jest w stanie mi sprzedaś świeżej ryby to nie kupuje - idę do innego. Nic mnie nie obchodzi dlaczego ona jest nieświeża - czy z powodu tego że ich stać na sprzet czy nie stać albo jakiegoś innego - to nie moja sprawa. Mnie interesuje towar, usługa! Kiedy Wy będziecie moje wypowiedzi tak właśnie traktować?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:25
    Wnikanie co powinni przy taki obrotach a czego nie powinni, ile to zarabiają na promocjach a ile na złodziejskich stawkach za usługi to nie jest nasza sprawa! Naszą sprawą jest to, czy nam ich oferta odpowiada, czy odpowiada nam sposób świadczenia usługi, jakość, niezawodność. I tyle chyba, nie? Jeśli to jest nie na takim poziomie jakiego się spodziewamy albo żądamy... Zmieniamy dostawcę! To dla mnie jest jasne i proste!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:26
    No - ja właśnie stwierdziłem, że nie kupię już makaronu marki [...] ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 18:33
    ***wlo - Ty chyba naprawdę nie rozumiesz , natur ścisłego związku pre-paid i post paid przejawiającego się cenami połączeń wewnątrzsieciowych... W tym momencie rozmowa się praktycznie kończy. Powtarzam raz jeszcze - dlaczego Ty nigdy nie zasugerowałeś Plusowi , by zrobił porządnie coś czego nie robi ,co więcej za co płaca mu klienci! My nie chcemy wpływu na obsadę stanowisk dyrektorskich, naprawdę nie rozumiesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 18:37
    Co do mojej sim Mixa kupionej na Allegro.. O co chodzi, czyżbyś widział jakąś sprzeczność? Wiem, ograniczenie liczby pakietów sms do 1 miesięcznie jest zapewne logicznie uzasadnione i sensowne , jak pisałem lepiej ,żeby pisali smsy za darmo z bramek , niż zwiększać przychody na pakietach...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:39
    issa - sorry - to głupio postawiony problem... tutaj przytoczę Ci powszechny w miastach jak moje, problem. Chcę kupić np. rzecz (użytkowy przedmiot określonej klasy i określonymi możliwościami, "markowy" - w cudzysłowie bo to wszystko ma jakąś markę) i co słyszę w sklepie, o którego właścicielu wiem, że każdy w domu u niego ma swój pokój ze wszystkim co normalna rodzina ma w jednym "salonie"? Że każdy ma swój samochód, że jak jadą na wakacje to nie na najtańsze ale na wyspy Pacyfiku cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-29 18:41
    Simplus jako pierwszy pre-paid jest juz zmeczony,musi odpoczac!ale jak sie odnowi to jeszcze zaskoczy swoich uzytkownikow!;-) panowie po co te nerwy!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:41
    cd. a ten mi na to... Panie, a kto mi to kupi w tym [...] mieście? Ma mi to na półce stać? Zamrażam pieniądze i tracę na tym bo muszę po jakimś czasie poniżej ceny zakupu sprzedać... I powiedz sam - co mnie to obchodzi, te jego problemy? Stać go na to, żeby sprzęt na półce stał, bo może znajdzie się klient który kupi... Ale nie - on woli innych klientów niż ja - jego problem, nie mój!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 18:43
    ***wlo - nie rozumiem już zupełnie Twoich wpowiedzi. Mógłby (w końcu) napisać krótko i zwięźle , że to Plus jest winny zaistniałej sytuacji?
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-29 18:44
    ***wlo: Co jest dla mnie tansze? To ja wiem co dla mnie tansze jest. Ale moge byc chyba krytyczny wobec uslug, za ktore PLACE! I operator mi je swiadczy bez zadnej laski. Jako abonent czy uzytkownik mam zatem prawo wymagac nalezytej jakosci! A u Ciebie jest podejscie: Do uslugi taka jaka ona jest. Place, ale jak mam taniej niz u konkurencji to juz nie mam prawa slowa krytkyki wypowiedziec. Wszak moge zmienic. Owszem, ale przeplacac tez nie mam zamiaru
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:44
    issa - dokładnie to rozumiem - jak myślsz dlaczego korzystam z Plusa? Bo kocham tę markę? No przestań - kolejny raz nie będę podawał szczegółów mojego billingu bo go znasz... Po co mam sugerować? Co, ja dla nich pracuje czy co? Doradcą ich jestem? Tak samo mnie nie obchodzą ich dyrektorzy jak sposób świadczenia usługi - ma to działać i tyle. Taką mam opinię od zawsze. Jak nie działa to reklamuję! Wysyłałem Ci zdaje się już lata temu przykłady moich żądań - nie, nie wsprawie zmiany platformy cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 18:46
    Bo Twoja logika oparta jest na zasadzie - "kowal zawinił , Cygana powiesil". Można by to było streścić jeszcze w słowach - "niezadowoleni i mający UZASDNIONE (!) wątpliwości - spier*alać". Dokładnie takto odczytuję , pomijając rozwlekłe zawoalowane treści Twoich komentarzyi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:48
    cd. nie w strawie zmiany sprzętu... Żądanie dotyczące świadczenia mi usługi na poziomie jaki gwarantuje oferowana technologia. Miałem problem z siecią? Miałem - rekalamacja - rekompensata 80 złotych pięć lat temu - połowa abonamentu za 4 dni problemów ze współpracą telefonu z siecią (określonego modelu jak się okazało tylko - Nokii 6310i). Inne przykłądy też mam. Przez 9 lat z 5 reklamacji pisemnych i klika "doraźnyuch" mailowo... Nie wiedzę związku korzystania z usług konkretnego operatora cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 18:49
    Hehe ,dobra , ta gorąca dyskusja była na żarty. Trochę Cię podpuściłem... Ale się zdziwiłem jak wczoraj na billingu zauważyłem, że rozmowy PP (przekazywanie połączeń) billowane są z taktem 30/30 a nie z 1 sekundowym naliczaniem. Patrzę na billing a tu PP na moją Erę 30 sek , 30 sek ,30 sek ,1 min... A w cenniku jasno napisane ,że na PP nie ma 1/1 :-o
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:51
    cd. z jego bronieniem albo nie. Nie pasuje mi - zmieniam!! Ponieważ mi na razie pasuje - nie zmieniam. Nie zmieniam bo nikt mi taniej nie zaoferuje połączeń do Plusa niż Plus, nie zmieniam bo nie miałem poważnch problemów z telefonem, nie zmieniam bo zasięg mi odpowuada, nie zmieniam, bo znajomi i klienci nie zmieniają - jakby masowo zmienili, siłą rzeczy nie opłacałoby mi się płacić poza sieć wyższych opłat. Nie zmieniam Simplusa bo... Nie będę kontynuował już może ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:55
    issa - jak nie rozumiesz? Bo może dopatrujesz się zupełnie czegoś innego niż z nich faktycznie wynika? Tak - za awarie w Plusie odpowiedzialny jest Plus! Awiarie się zdarzają każdemu ale każdy - w tym PLUS!!! - powinni robić wszystko, żeby się nie zdarzały. Jeśli już się zdarzą ti klienci mają z tego powodu problemy, powinni to klientom zrekompensować - to akurat przepisy regulują ;-) Itd. itp. tkubon - masz prawo wymagać - płacisz za to ;-) Wiec wymagaj. Napisz reklamację, żadaj co Ci się cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 18:59
    cd. należy! Ja zawsze żądam przy każdej reklamacji i co ciekawe, dostaję ;-) Kiedyś po zmianie taryfy źle mi policzyli chyba z pięć esemesów - tyle piszę a przynajmniej pisałem w tamtym czasie... uznali reklamacje i dostałem dodatkowo pakiet 100 esemesów, drugie tyle co w Plus 200 - bo na Plus 200 wówczas zmieniłem a w pierwszym okresie po staremu liczyło esemesy - widać mieli niedorobiony system ;-) Ale co mnie to niedorobienie obchodzi? Po co mam wnikać czy ich stać na czy nie na porządny cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 19:00
    cd. system? Mnie obchodzi dlaczego za 5 esemesów zapłaciłem podczas kiedy powinienem mieć jez za darmo w ilości 100? Proste pytanie prosta odpowiedź - nie powinienem i za to dostałem te 100 dodatkowo... Co dla mnie akurat było gwoździem do trumny, bo co ja się namęczyłem za czasów Plus 200 z pisaniem esemesów...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 19:09
    issa - pojawił się ponownie ten billing u Ciebie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 19:12
    No - ZUS złodziej tyle kasy od nas bierze, a nawet nie stać ich na działająca platformę ftp... A na dodatek nawet zarejestrowanym użytkownikom informacji o nie działającycm przez cały dzień serwerze nie są łaskawi przekazać...
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-03-29 19:13
    najwazniejsze aby brac odpowiedzialnosc za swoje bledy i rekompensowac (ale to juz jako dobry gest porzadnego uslugodawcy) swoje potkniecia wobec klienta!jak pisze *wlo i w moim przypadku Plus zawsze dobrze wywiazywal sie z ewentualnych bledow!tak powinien postapic i w przypadku tych problemow!a klient powinien upominac sie o swoje w ewentualnych reklamacjach,a nie mowic tu a wrecz odgrazac sie zmiana operatora!wszystko to powinno byc oparte na wzajemnej wspolpracy i zrozumieniu dla obydwu stron
    0
  • Users Avatars Mini
    gz pisze: 2006-03-29 19:15
    witam panstwa.lubie czytac wasze bzdury.ten portal sopnsoruje pomarancza takze wszystko oczywiste;-))ale milo,to fakt.platforma w plusie nie dzialala od poczatku jej istnienia to po a zapowiedzi ze bedzie nowa ,szybko itp sa conajmniej smieszne,sory.muj szpieg w polkomtelu twierdzi ze bedzie jeszcze gorzej;-))))bo zawiechy na sami swoi siegaja zenitu;-))to dobra wiadomosc dla wszystkich tych którzy lubia korzystac,korzystac i za nic nie placic..to dziki oprogramowaniu nokii dodajmy;-))piekne
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-29 19:15
    Około 15 miałem problemy z doładowaniem sim+a z konta Inteligo. Konsultantka wyjaśniła, że problem leży po stronie operatora i nie mają informacji kiedy problem będzie naprawiony. Po rozmowie kolejna próba zasilenia i... zaskoczyło bez problemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 19:19
    *** wlo- nie , "Rachunek Elektroniczny"- nie widziałem już tej opcji przy żadnym kolejnym logowaniu , a dałbm sobie rękę obciąć, że to raz widziałem , jestem pewny na 100% , bez najmniejszego cienia wątpliwości. Nie wiem czy to może mieć związek, ale zobaczyłem to w pierwszym dniu nowego okresu rozliczeniowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 19:20
    Ale nie wiesz co "w środku" było?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 19:22
    ***miliard - pisałem o tym bodaj w niedzielę , "zaginęły"dwa doładowania MixPlus po 30zł dokonane przez Inteligo.Dopiero trzecie doładowanie za pomocą kuponu z terminala odblokowało i na koncie pojawiło się 90zł. To z pewnością wina systemów Plusa - bo od BlueMedia dostałem maile o dokonanym doładowaniu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 19:25
    ***wlo - jak pisałem... Kliknąłem na tę opcję w "Rozliczenia i pakiety" - tam należało wprowadzić (zdefiniować) hasło , potwierdzić hasło , oraz odhaczyć - "zapoznałem się z regulaminem". Po wykonaniu tego i "dalej" pojawiło się info - "nie masz uprawnień". To jest pewne , powtarzam raz jeszcze , sam widziałem i nie mam wątpliwości.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 19:28
    Regulaminu oczywiście nie przeczytałeś - o co chodzi w tej usłudze?? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 19:30
    Oczywiście nie ,przyznaję się :-]
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 19:36
    ***wlo- ale opcja "Rachunek Elektroniczny" jednoznacznie kojarzy się z billingiem on line. Był tam dosyć obszerny opis przy częśći z hasłami ,kurcze , dlaczego ja tego nie "zrzuciłem"... Co do cudów billingowych -potrafisz wytłumaczyć , dlaczego mmsy na jeden numer w darmowej piątce schodzą z pakietu mms , na drugi zliczane są spoza pakietu? Ciekawe nie... Widocznie Plus preferuje jakośbardziej 601 zamiast 695 ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-29 19:45
    dlatego zapytałem o billing ;-) Nie potrafię ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    daria pisze: 2006-03-29 20:43
    kiedy wkoncu znikna te problemy???2dni temu kupiłam karte mam 7zł a rano chce puscic sygnał a tu rozmowy wychodzce zablkowane!!!!!!!!!!myslałam ze zwariuje wezcie zrobcie cos i odblkoujcie...przez te awarie z plusa duzo osob odejdzie ale odblkoujcie mi macie czas do wieczora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! i pytanko czy mi wogóle odblkoujecie pisz na moje-mail czekam papappa
    0
  • Users Avatars Mini
    nicram pisze: 2006-03-29 21:40
    Mam wazne pytanie dla mnie.Jak mam pakiet w sim+ na smsy to jak wykorzystam pakiet przykladowo 2 tygodnie wczesniej niz jest to przewidziane, to czy moge od razu wykupic kolejny pakiet na kolejne 600 smsow?Wiem ze z Easy Gadka tak jest ze mozna.Ale co do Smsow to wlasnie jestem ciekaw, bo koleznka mi mowi ze nie mozna, ze trzeba poczekac az data wczesniejszego pakietu wygasnie.Ja nie mialem takiej sytuacji dlatego pytam.Prosze o odpowiedz:)
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-29 21:43
    niewiarygodne... ktoś w ogóle jeszcze korzysta z tego sim+ ?!? są jeszcze tacy ???
    0
  • Users Avatars Mini
    nicram pisze: 2006-03-29 21:52
    No niestety sa:P.Ludzie z ktorymi utrzymuje kontakt to wlasnie Plus no i dochodzi tez to ze w ksiazce mam wiekszosc Plusa, pozniej Orange:/ a na koncu Era:). Chcialbym zmienic na Ere, ale nie bedzie to oplacalne dla mnie:/, tak wiec zostaje przy Plusie.Wczesniej mialem Orange, ale ta siec, dla mnie juz na calego jak dla mnie jest spalona:/. A w domku jako stacjonarka sluzy Era tak tak:). Jesli ktos jest zainteresowany to prosze o odpowiedz na moje pyt we wczesniejszym poscie:).Thx z gory
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-29 22:02
    ***nicram - no niestety , Simplus slynie z wszelakich mozliwych glupich ograniczen. Jedno z nich to wlasnie to o ktorym napisales. Nie mozna aktywowac drugiego pakietu sms , w okresie 30 dni , od daty aktywacji pierwszego , nawet jesli sie juz go wykorzystalo.
    0
  • Users Avatars Mini
    biotyt pisze: 2006-03-29 22:07
    **nicram**: Niestety, mozna miec tylko jeden pakiet SMS na 30 dni w SIM+ **lennox**: Ja korzystam jeszcze z Simplusa, bo ukochana polowka ma ABO w Plusie (i wlasciwie tylko ona wsrod znajomych, z ktorymi czesto sie kontaktuje przez tel). Mi pasuje taryfa TEAM7, raczej SMSujemy do siebie, rzadziej dzwonimy. W sumie i tak tanio mi wychodzi bo 90 % calosci uzywania tela to idzie w tym kierunku. Ach czego sie nie robi dla milosci, nawet znosi sie awarie SIM+ ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    nicram pisze: 2006-03-29 22:28
    ***issa dzieki za info.kurcze no to nieciekawie:/.mialo sie zmienic cos z tymi pakietami, ale czytalem na konkurencyjnej stronce ze przedluzyli ta promocje z tymi pakietami i ze nie zmieni sie z tym nic az do 30 czerwca:(:(:(:(.Chodzi mi o to ze myslalem ze moze cos w koncu zmienia na lepsze a nie tylko dalej odgrzeja ta promocje na kolejne 3 miesiace;).Ale koniec zalow:D:D.Pozdro dla wszystkch.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-29 23:18
    Od 1.04. Plus ma się przyznawać do SS. Ciekawe kiedy się zacznie przyznawać do własnej platformy pripejd ???
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-29 23:33
    *miliard: samo przyznanie się nic nie zmienia ;-) Wśród ludzi, z którymi się stykam nikt nie ma SS. Całe rodziny są juz dawno "utelefonizowane" z większościowym udziałem jednego z 3-ech operatorów. Oni nie "wyrzucą" nagle simów (np. do klopa) bo Plus przyznaje się do SS. Bez zmiany podejścia do połączeń (wewn. sieci, poza sieć) nic się nie zmieni. A jeśli się zmieni to sim+ będzie średnio atrakcyjny czyli samobój ;-) Tak czy siak trudno będzie nadrobić falstart z wprowadzeniem SS na rynek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Statystyka pisze: 2006-03-30 00:52
    Polecam przejrzenie statystyki wortali gsm za styczeń 2006 - fkn.pl 325 697 1 562 088 gsmonline.pl 106 392 1 648 851 telefon.gsm.pl 106 660 546 720 *********.pl 161 871 2 275 146
    0
  • Users Avatars Mini
    Statystyka pisze: 2006-03-30 00:54
    Portalem, który podlega cenzurze jest tele polis.pl 161 871/ 2 275 146 (userzy/ odsłony)
    0
  • Users Avatars Mini
    Statystyka pisze: 2006-03-30 00:56
    Jednym zdaniem - TELE POLIS.PL ma o 52% więcej czytelników niż GOL.
    0
  • Users Avatars Mini
    telepolis pisze: 2006-03-30 00:57
    przetestujmy to slowo: *********.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    wow pisze: 2006-03-30 00:58
    faktycznie nazwa tego portalu jets automatycznie gwiazdkowana!
    0
  • Users Avatars Mini
    Statystyka pisze: 2006-03-30 01:03
    Przecież mówiłem, że tu jest cenzura.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiak pisze: 2006-03-30 01:28
    issa: To samo sie tyczy powiadamiania na smsa o przychodzacym emialu w PLUSNECIE. Potrafi sie kilka razy dziennie zwalic.
    0
  • Users Avatars Mini
    qawq pisze: 2006-03-30 01:31
    kolo *********.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2006-03-30 02:17
    :D od 1 kwietnia nowa promocja w sim+ przez 3 godziny dziennie mozliwosc rozmowy i doladowan,bez dodatkowych oplat,konsultanci chyba w salonach powinni dostac bloczki drukow do skladania reklamacji z odpowiednim regulaminem do tej czasowej oferty,bo kiedys chyba sie to skonczy?? :D jak juz wszyscy przejda do abo albo pojda do innych sieci wtedy + bedzie mogl spokojnie zabrac sie za naprawe :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    dejmo pisze: 2006-03-30 02:40
    no nie! znowu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Banditos pisze: 2006-03-30 03:06
    To jest efekt poczynionych wcześniej oszczędności i nie inwestowania w infrastrukturę. Sami są sobie winni!
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-30 03:08
    problemy techniczne zdazaja sie w kazdej sieci. Jednak inne sieci nie informuja o tym tylko klienci ktorych awaria dotyka sie denerwuja. Plus sie przynajmniej do tego przyznaje. Moze dzieki temu ze awarie wystepuja ostatni czesto u nich wyciagna z tego jakies wnioski i cos z tym zrobia.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-30 03:11
    Ja osobiscie mam tez jedna karte simplusa, ale nie doladowywyalem jej juz z pol roku. Jestem z nia w roamingu, smsy do mnie dochodza wiec nie narzekam.
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2006-03-30 08:31
    Moja koleżanka znowu ma problemy, nie może wysyłać sms-ów. Żenada z tą platformą
    0
  • Users Avatars Mini
    kmiot pisze: 2006-03-30 12:01
    Smai smoi jest cool simpluiek już nie
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-30 13:27
    Najnowsze wieści mówią, że jednak wczoraj nie udało się rozwiązać problemu. Doszedł jeszcze problem braku zwrotów za darmowy numer w MIXie na starej platformie. To chyba nie początek awarii na taką skalę jak ostatnio?
    0
  • Users Avatars Mini
    Banditos pisze: 2006-03-30 13:37
    BCS: Twoja wypowiedź: "problemy techniczne zdazaja sie w kazdej sieci." Czy możesz napisać w jakiej innej sieci oprócz sieci Polkomtel-a były problemy? Fakty przeczą Twojej wypowiedzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 13:38
    Ja (nie)stety mam telefony działające tylko w nowej platformie, więc nie mam problemu - doładowanie z e-bok momentalnie zadziałało... Przyznać muszę, że na jednym numerze po ok. minucie włączyłem i wyłączyłem telefon, żeby konto się odświeżyło (co nie powinno mieć miejsca) ale w chwilę po tym przyszedł esemes, że wychodzące możliwe. Zrobiłem test na innym Simplusie i odczekałem dłużej (trzy minuty może) i nie musiałem resetować telefonu. Ta operacja po prostu zbiegła się z faktem zasilenia cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 13:39
    I jak ***Bono , problem się skończył? :-D Nie mówiłem , że każą Wam mówić rzeczy nie mające pokrycia w rzeczywistości? Całą tą platformę Simplus można streścić tak - BUHAHA. Kompletne dno. Któregoś pięknego dnia , kiedy aktywuje się n-milionowy klient wszystko w Plusie rozpieprzy się doszczętnie , wszystko jest na jak najlepszej drodze ku temu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 13:39
    cd. nie mając z nim nic współnego. A tak w ogóle mam ofertę PWA. Ceny jak w promocjach - na MaxProfit! i Biznesklasę, w zależności czy pozostaję czy przechodzę na nową... Zawsze miałem taniej, no ale nie będę wydziwiał... O 3 miesiące mi się skróci czas oczekiwania na następny PWA ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bono pisze: 2006-03-30 13:48
    *Issa hm, no lipa:P problem na szczescie mnie nie dotyczy, nie pracuje na DOKu, zreszta współczuję im. Mogliby zaiwestowć w jakiś dobry system a nie ten cały Camel, same problemy. teraz zostaje tylko wróżenie z fusów:P
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-30 14:05
    ***bono - dla użytkowników po ostatniej awarii była rekompensata w postaci 30 minut, a ciekawe co Polkomtel powinien dać tym wszystkim pracownikom punktów, bo to oni dostają w pierwszej lini. Bo niestety wielu naszych rodaków, winą za to obarczy zwykłego sprzedawcę. Im też powinno się współczuć. Biedaki się nasłuchają..
    0
  • Users Avatars Mini
    fatpater pisze: 2006-03-30 14:36
    doladowalem wczoraj na wieczor, kiedy to powinno byc juz wsyzstko sprawne i co? i do teraz nie moge nigdzie zadzwonic. kasy nie mam, dzwonic nie moge. co wiecej, problem taki juz mialem raz w lutym. w **** niech dobie wsadza swoje kolorowe (wogole nie smieszne swoja droga) reklamy, bo jesli takie problemy beda sie powtarzac, urzytkownicy odejda.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z.-1 pisze: 2006-03-30 14:39
    hehehe ZNOWU! ZNOWU! ZNOWU! ROTFL! Promocja "Awaria w Simplusie III" jak to dobrze Issa podsumował. A co ciekawe znowu Wlo ma pretensje nie do "lidera technologicznego" tylko tych "baranów" co to nie chcą się do TT przenosić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 14:51
    Grzegorz Z. - jak mam pretensje to piszę reklamację ;-) Dzisiaj dokonałem dwóch zasileń i bez problemu działa - no ale mam nową platformę a nie starą ;-) Poza tym... Miejcie pretensje, tylko co Wam to daje? Zmiana operatora daje - możliwość korzystania z telefonu... Mieć pretensje i co?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 14:55
    ***wlo - napisz wreszcie - "Plus osiągnął dno , nie radzą sobie z najprostszymi rzeczami , użytkownicy mają prawo do korzystania z usług za któe płacą , bez reklamowania czegoś co chwila (jak to im cały czas mówię)". Będzie brzmiało to znacznie bardziej przekonująco i szczerze. Rozumiem , że ci którzy nie mogą się doczekać doładowania konta , mają pisać reklamację z uśmiechem na twarzy i radosnym błyskiem w oku? Znowu reklamacja hip hip hurra! Tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 14:59
    I drżeć , przy następnym doładowaniu - "Zasili mi konto czy nie?". Szczególnie , jak pisałeś , że dla wielu użytkowników pre-paid to duża kwota 30zł... Potem mają czekać (jak im nie zasili) , bo Plus łaskawie ogłosi , że "nic nie przepadnie". Jeszcze co... Mixowcy - zmieniajcie operatora! Szczególnie Ci , którzy mieli dokonac np. regulaminowego zasilenia... Wlo , wybacz , to już niedorzeczne co piszesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:02
    issa - oczywiście, że nie napiszę, że sobie nie radzą z najprostszymi rzeczami bo nie wiem czy to jest prosta rzcz czy skomplikowana. Dna nie osiągnął bo mam najtańsze możliwe usługi jak na dzisiaj - właśnie w Plusie. Zgadzam się - mają prawo. Nie powinno się co chwila coś psuć (to samo szczególnie) ale jak się psuje to naprawdę dwie rzeczy można zrobić - reklamować non stop albo... zrezygnować! Co da gadanie, narzekanie i występowanie z pretensjami, na dodatek nie tam gdzie trzeba? No co?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:06
    Nie rozumiem co Tobie np. daje ciągłe pisanie, że o tym, że Plus osiągnął dno? Konto Ci się od tego aktualizuje? Możesz dzwonić? Drżeć o to czy mi zasili nie musze - bo nie ma możliwości, żeby operator mnie okradał. Tak więc to kwestia czasu tylko. Straconego, z powodu niekompetencji, dna itd.? Nie ch będzie że tak, ale po co się zżymać i czekać i pisać i się ze mną kłócić ;-) jak można najnormalniej zmienić operatora? Mówisz, że umowa... No tak - to problem. Ale jeśli ktoś dokonał zasilenia
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:07
    w terminie, nie ma siły, żeby Polkomtel mi powiedział, że tego nie zrobiłem (w razie, no nie wiem - konsekwencji wynikających z niedotrzymywania warunków). No i w umowie jest też napisane, kiedy można ją bez konsekwencji wypowiedzieć chyba?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 15:18
    ***wlo - doskonale wiesz , że nie ma możliwości zerwania umowy z przyczyn leżących po stronie Polkomtela , regulamin nie pozostawia złudzeń. Cieszę się , że w końcu nakrzyczałeś na Plusa;-) Moja babcia i zapewne wielu innych użytkowników pre-paid w Plusie się ucieszy , że nie każesz im dzwonić z zablokowanego konta , którego nie mogą zasilić nie ze swojej winy , pod 2601 , lub pisać mailowo reklamację , bo jak powszechnie wiadomo , dla każdej starszej osoby i nie tylko obsługa poczty...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:20
    Tak patrząc na to co się dzieje, mam przeczucie (może nie przeczucie a jakby koncepcję), że Plkomtel (Simpus) w niedługim czasie wprowadzi zupełnie nową ofertę wraz z zupełnie nową "platformą" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 15:22
    ... elektronicznej to byłka z masłem , a pisanie reklamacji to po prostu najwyższa z doczesnych przyjemności. Oni nawet nie są w stanie na dzień dzisiejszy określić terminu zwrotu pieniędzy? Co do pretensji... A od czego są fora i donośny głos pozostałych mediów. Chyba widac jasno , że swoich klientów którzy płacą i słusznie wymagają Polkomtel ma w du*pie? Czy nie widać? Może by w końcu kupili sprzęt , który my im opłacamy? Do kogo mamy pisać i komu o tym mówić. Może dość rżnięcia głupa z...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 15:23
    ... ich strony. Stanowcze "Dość"!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:24
    issa - to "krzyczenie" na forach wiesz dobrze co daje... NIC nie daje ;-) Ja kzyczę, jak najbardziej - w moich reklamacjach do nich. O efektach krzyczenia nie raz Ci mówiłem. Konkretnych efektach ;-) Krzyczenie tutaj nawet satysfakcji nie daje przecież, nie zauważyłeś? Wykrzyczałeś się i co? I nic ;-) A tak jak babcia sama nie idzie kupić telefonu tak nie powinna sama zajmować się reklamacjami - przynajmniej ja nie zostawiam tak "naciągniętych" ludzi na lodzie. A mówienie takich rzeczy, cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:26
    że biedna babcia nie napisze reklamacji, nie zasili, nie obsłuży... No przestań - to przecież jest już nie fair przecież. Babcia jak sądzę nawet by nie wiedziała co wybrać z oferty i którego operatora. Przestań issa z takimi argumentami...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:30
    No właśnie mówimy dość awariom, dość wysokim cenom, dość wysokim cenom telefonów, dość umowom niekorzystnym dla klientów, dość złodziejskim podatkom, dość marmurom w zusie, dość dziur w drodze, dość dziurze ozonowej, dość lotom odrzutowców (czy wiecie, że to one mają bardzo duży wpływ na stan warstwy ozonowej w porówanianiu do wypsikanych aerozolowych kosmetyków?), dość panoszenia się Leppera... zaraz - za daleko chyba poszedłem ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:32
    I co to daje? Ja uważam, że to nic nie daje... Za dwa dni ten wątek zahibernuje się w sposób naturalny...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 15:33
    ***wlo - moja babcia mieszka w Ustce. Jakieś 600 kilometrów odemnie. Kupiłem jej telefon przez znajomej , któej puściłem pieniądze na konto. Ma się zajmować jeszcze raklamacjami?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 15:34
    Tak , oczywiście , że się zahibernuje i dalej Polkomtel będzie udawał ustami rzecznika , że generalnie już nie ma sprawy , sytuacja jest już opanowana i pod kontrolą...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:36
    nie mów, że nie masz zgrupowanego tego numeru i go nie obsługujesz... nie uwierzę...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 15:38
    ***wlo - i doskonale zdajesz sobie sprawę , że szczególnie starsi ludzie kupują produkty znęceni reklamą. Poza tym ci "naciągnięci" ludzie to na Plusa? Aaaa , to rozumiem , dlaczego w cudzysłowiu :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 15:41
    Nie mam zgrupowanego tego numeru , mogę Ci podesłać zrzutkę z eboku. Mam nadzieję , że nie masz wątpliwości co do wiarygodności. Co więcej nie ma nawet zarejestrowanego Simplusa. Doskonale zdajesz sobie sprawę , że takich ludzi którzy umieją wybrać tylko numer , nawet nie smsują są setki tysięcy jeśli nie miliony. Droga reklamacyjna to dla nich czeski film. No i nie każdy mieszka w mieście gdzie jest Salon. Choćby ja nie mieszkam.
    0
  • Users Avatars Mini
    kacerro pisze: 2006-03-30 15:47
    Zatopić platforme!!! Tak jest gdy operator za bardzo stara sie podlizać władzy :p
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-30 15:47
    No tak - w takim przypadku to się robi problem, kiedy osoba nie bardzo wie co zrobić kiedy nie działa a powinno. Że obawia się o swoje pieniądze - też rozumiem. No ale jeszcze raz - jeśli nie złoży reklamacji, nie pójdzie do salonu czy punktu, to co zmieni w swojej konkretnej sytuacji? Zmykam na dłużej... Robota ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-03-30 17:50
    platforma znowu nie dziala. powinni zatrudnic platforme obywatelska ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2006-03-30 17:50
    testujemy : *********.pl :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz pisze: 2006-03-30 18:00
    Ludzie jeśli ktoś ma trochę oleju w głowie to można schować do szuflady simplusa i kupić heyah. Ja całą familię sheyahowałem. Karta 5zł, uruchamiam i ładuję za 50zł oni mi doładowują gratis i mam 104 zł na karcie. Wszystko działa, nalicza i 3 grosze to zasze 3 grosze ;) Polecam naprawdę bo to dobra oferta jest !
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz pisze: 2006-03-30 18:38
    Ludzie jeśli ktoś ma trochę oleju w głowie to można schować do szuflady simplusa i kupić heyah. Ja całą familię sheyahowałem. Karta 5zł, uruchamiam i ładuję za 50zł oni mi doładowują gratis i mam 104 zł na karcie. Wszystko działa, nalicza i 3 grosze to zasze 3 grosze ;) Polecam naprawdę bo to dobra oferta jest !
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomasz pisze: 2006-03-30 18:44
    Nie wiedziałem, że odświerz tak działa dziwnie i podwaja komentarze. Sorka :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-30 19:15
    Komentarz numer jeden tego newsa: "vod Zgłoś ten komentarz do skasowania 2006-03-29 13:48 213-238-100-73.adsl.inetia.pl podobno do wieczora problem ma zniknac! ;-) " ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-30 19:28
    Hmm to co się dzieje w Simplusie przypadkiem nie zapowiada "Wielkiej awarii II"? Coś czuję, że może być gorąco...
    0
  • Users Avatars Mini
    wilku pisze: 2006-03-30 19:51
    wlasnie jestem niesczesliwym wlascicielem mixa i zaluje , wiecznie cos , wiecznie problemy , a teraz pozbawili mnie kasy na koncie i ksiazki telefonicznej Nie wiem czy mozna wystosowac jakies pismo o rezygnacje z ich uslug
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2006-03-30 19:56
    Nie wierzę,więc sam muszę sprawdzić.Uwaga: www.*********.pl ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2006-03-30 19:56
    Ale jaja phi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2006-03-30 19:58
    Faktycznie majac shitplusa to jeszcze pół biedy.Wywala sie karte i koniec.A co z takim mixem zrobić?Cierpliwie czekać na usunięcie "awarii"?
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-30 20:22
    Wczoraj doładowałem SIM+a z Inteligo i czegoś nie doliczyli. Nie wiem czego bo sam nie mogę się doliczyć chociaż mam kalkulator co potęguje, pierwiastkuje i nawet całki oblicza. Stan konta 110. Zasilenie +50. Bonus Inteligo +20. Premia Non Stop +5. Wg mojego "SCIENTIFIC CALC" suma = 185. Wg SIM+a suma = 170. Sorry, ale nawet metodą pisemną dodawanie w słupku wychodzi po mojemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-30 20:23
    Przynajmniej darmowy nr prawidłowo zeruje.
    0
  • Users Avatars Mini
    mieszko pisze: 2006-03-30 20:24
    *miliard - bonus inteligo to 20 ale procent czyli tylko 10 PLN w przypadku daładowania 50 PLN :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pestek pisze: 2006-03-30 20:26
    niektorzy sie nudza na tym forum ... macie problemy .. hehe nic nie zatopi simplusa i sie nie ludzcie nawet!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-30 20:32
    @mieszko - to chyba byłem po % że nie zauważyłem, że to chodzi o %. Faktycznie 40% do doładowania to podejrzanie dużo. Dzięki za wyjaśnienie.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-03-30 20:32
    Wczoraj doładowałem SIM+a z Inteligo i czegoś nie doliczyli. Nie wiem czego bo sam nie mogę się doliczyć chociaż mam kalkulator co potęguje, pierwiastkuje i nawet całki oblicza. Stan konta 110. Zasilenie +50. Bonus Inteligo +20. Premia Non Stop +5. Wg mojego "SCIENTIFIC CALC" suma = 185. Wg SIM+a suma = 170. Sorry, ale nawet metodą pisemną dodawanie w słupku wychodzi po mojemu.
    0
  • Users Avatars Mini
    LEvEL pisze: 2006-03-30 22:48
    To juz kolejna awaria prepaida w Plusie w tym roku, co wiecej jeżeli w okresie wakacyjnym Polkomtel chce rzeczywiście postawić całkowicie nowe serwery/platformy i wszystko przenieść na nie to juz widzę,że znowu coś sie rozwali.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-03-31 01:52
    Zmieńcie na nową platformę i problem sie rozwiąże ( oczywiście jeśli konto nie jest zablokowane)
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-03-31 01:58
    Plusa chyba mogą pobudzić do działania tylko dwie sytuacje. Platforma w końcu tak siądzie, że nie będzie co naprawiać albo użytkownicy zagłosują nogami i zrezygnują z usług przedpłaconych w stopniu odczuwalnym przez operatora. W przeciwnym razie życie będzie płynęło od awarii do awarii obecnej platformy, która regularnie sypie się jak twarz Michela Jacksona. ..włącz telefon, wyłącz telefon, spuść wodę, umyj ręce, włącz telefon, napisz reklamację, wyłącz telefon, nakarm chomika, włącz telefon...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-31 13:24
    ***tymis - świetne podsumowanie , z tym Majkelem , myciem rąk itd. Kapitalne :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Krasnal pisze: 2006-03-31 15:24
    U mnie niby OK, czasem tylko jak wysyłam SMS z kodem np. 121, 104, 100 to dostaję odpowiedź "nie wykonano". Ale po kilku próbach załapuje :).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-03-31 16:19
    Właśnie dzwoniłem do koleżanki , agentom Polkomtela którzy poddali platformę bez walki mogę podać numer do sprawdzenia (wstęp jest taki 605548***) , i do tej pory nie ma zasilenia na koncie. 30+10. SimpluS Super po prostu. No po prostu nie ma sprawy , że ktoś nie może się nigdzie dodzwonić przez dwa dni... Informuję od razu , że jej chłopak ma numer w abo NP55 i nie może przejść do TakTaka :-PPPPPP
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekDobraRada pisze: 2006-03-31 16:52
    Wszyscy narzekają z jednej strony na Plusa. Fakt mają kłopoty z platformą pre paid. Ale oferta postpaidowa jest najlepsza. A jeszcze lepsi jeśli chodzi o biznesowe rozwiązania. Taka prawda. i trzeba wziąść to pod uwagę.
    0
  • Users Avatars Mini
    neste pisze: 2006-03-31 16:57
    i dlatego plus jest u mnie na szarym końcu ooo !!
    0
  • Users Avatars Mini
    kobus pisze: 2006-03-31 17:13
    ja simplusowi podziekowalem przez te jego awarie ktore trwaja juz ladne pare miesiecy :) mam popa i jestem szczesliwym uzytkownikiem :) pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2006-03-31 17:21
    Mnie w salonie poinformowano, że usterka simplusa zostala usunięta i trzeba teraz dwonić pod 2601 i w IVR wybrać sobie opcję aktualizacji stanu konta za pomocą SMSa, problem mają Ci, którzy nie mają nic na koncie i będą wisieć na słuchawce do BOKu z innego telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-03-31 18:19
    A najlepsze lekarstwo to wziąć wyłączyć i włączyć telefon... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2006-03-31 22:33
    Na stronie simplusa mamy taka oto informacje "Uwaga! Przejście z taryfy Team 7 i Team 4 na inną jest zablokowane!" a mimo tego normalnie zmienilem z team 4 na team 7 rodzicom.Czyli wniosek informują o czyms co działa wbrew ogolnodostępnej INFORMACJI i publikacji.CZYLI KOPIE SIE DALEJ BEZ WYJĄTKU.Akurat to nie mozna uznać za "coś złego" jednak "pseldo darmowe rozmowy" a potem oddawanie nietych sum cotrzeba to już lekkie przegiecie ma SIMPLUSA Z 601...pora na zmiane...dosc
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2006-03-31 22:35
    Włącz i wyłącz telkefon...:-) damy ci mniej niż miałeś....albo odamy potem lub zaktualizujemy ze stratą dla urzytkownika numeru...ehhh
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-03-31 22:36
    nie wiem ile w tym prawdy jest ale na jakim forum przeczytalem ze problemy z platforma powoduja miedzy innymi to iz da sie wysylac smsy po 9zl i temu podobne w debet dopiero po kilku godzinach blokuja karte wiem ze tak kiedys bylo w TT i pewnie nadal jest ... chyba wlasnie z tego powodu kilku operatorow voip ktorzy mieli doladowanie konta poprzez sms zablokowali taka mozliwosc bo bylo duzo przypadkow nabijania konto z karty ktora miala na poczatku jakas drobna kwote a pozniej juz tylko spory ...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-03-31 22:36
    ...debet - ktos sie z tym spotkal?
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2006-03-31 22:37
    a jeszcze mnie dobili brakiem zniesienia pakietow terminowych w EASY....mialem nadzieje,że zniosą a tu ZONG KOLEJNY.Stawka 78groszy/min 39/min do 7 np. tez nic nie daje przy 59/min i 29/min wew w TT oraz SMSy po 20gr i 1gr przy 16 i 7gr w TT....eh
    0
  • Users Avatars Mini
    eMJay pisze: 2006-04-01 00:56
    kiedy to się k**** skończy?!?!?!
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-04-01 10:05
    niedlugo!zakupili nowa platforme!w ciagu miesiaca ma byc wymieniona!
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2006-04-01 10:25
    chyba powinni zakończyc działalnośc simplusa, mixa i samych swoich, wypłacic odszkodowania uzytkownikom tych usług, wystapić ponownie o koncesje i zaczac wszystko (bedzie taniej iszybciej) od nowa bo cos mi sie widzi że "ta najbardziej technicznie zaawansowana i nowoczesna sieć gsm w Polsce" nie poradzi sobie z tym problemem. Cały czas bedzie takie łatanie dziur i wieczna prowizorka.
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2006-04-01 10:29
    vod: a jak to żart związany z 1 kwietnia?
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-04-01 10:37
    raczej nie taki zabieg jest konieczny!;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-04-01 11:48
    ciekawe od kogo zakupili tą platformę. Miejmy nadzieję że nie od Nokii tym razem. Mamy najlepszych informatyków na świecie. Czy jest możliwe żeby nasi napisali taką platwormę? Może by zadziałała. Tylko prosimy plusa o opłacenie specjalistów od platform najwyższej klasy. Koniec z oszczędnościami. No chyba że Plusowi nie zależy na prepaidzie to wtedy simplusa wyciąć w pień i zostawić samą biznes klasę. Koniec z robieniem z klientów debili. Mówimy temu stanowcze nie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-04-01 11:51
    parówkowym skrytożercom i spróchniałej platformie prepaid plusa mówimy stanowcze nie !!! ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-01 13:08
    a jak oni chca wpuscic tego wirtualnego opa skoro maja takie problemy ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Major Bień pisze: 2006-04-01 13:57
    Wirtualny będzie miał problemy
    0
  • Users Avatars Mini
    biotyt pisze: 2006-04-01 14:17
    **remik: Plus zakupil platforme od Lucenta.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2006-04-01 18:11
    mozna sie przelaczyc na Camela i problemy z doladowaniami przestana dotyczyc, przynajmniej na chwile obecna
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-01 20:24
    *titqu: Twoja porada jest chybiona. Nie pamiętasz co było niedawno na nowej platformie? Dzięki temu, że simplusy były na starej platformie, awaria nie dotknęła rodziny. Teraz były problemy z doładowaniem właśnie na starej platformie. Następny raz będą problemy na nowej, i tak w kółko... To ma działać a "wymagać" przełączania, zwłaszcza, że nie można wrócić na starą.
    0
  • Users Avatars Mini
    rr67 pisze: 2006-04-01 20:27
    NIC nie tłumaczy problemów simplusa i porady o włączaniu platformy lub kupowaniu tik-taka nie zmieniają faktu, że to źle działa. Jeśli już faktycznie kupili nową platformę to za jakiś czas wreszcie to zacznie normalnie działać. Jak to był tylko czyiś wymysł na forum to problemy będą zgodnie z moją, prezentowaną wcześniej teorią ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2006-04-01 21:45
    Czy info o nowej platformie to nie przypadkiem żart prima-aprilisowy podany do publicznej wiadomości przez "dobrze poinformowanych"? Mam nadzieję, że to mimo wszystko jak najbardziej pradziwa informacja. Jarek, działaj coś na tym Twoim wysokim stołku, oprócz sprawdzania stanu swojego platynowego konta w banku.
    0
  • Users Avatars Mini
    wasabi pisze: 2006-04-02 00:14
    też mi nowość zmiana całego oprogramowania i wyposażenia w plusie - przyoszczędzili tak jak kiedyś zrobiła tepsa i czekaja ich nowe wydatki przecwaniaczyli i dwa razy zapłacą za to samo
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2006-04-02 00:57
    moja porada byc moze jest chybiona, ale za to doraznie skuteczna . A co do meritum to albo nikt Zarzadu nie informuje co sie dzieje albo Zarzadowi jest wsio rawno... Tylko jak to sie ma do wypowiedzi prezesa Bauca i jego planow co do pozycji na rynku... Osobiscie wolalbym wieksze prowizje za sprzedaz, nizsze ceny telefonow dla dotychczasowych klientow niz dla nowych oraz mniej awarii systemowych, ktore dotycza nie tylko klientow ale rowniez sprzedawcow niz dywidendy dla udzialowcow
    0
  • Users Avatars Mini
    remik pisze: 2006-04-02 01:08
    Mam nadzieję że jak będą już mieli tą platformę to jakoś gładko ją wdrożą. Aczkolwiek historia ostatniej awarii napędza mi stracha że może to potrwać z miesiąc. W miedzyczasie użytkownikom chyba nie wystarczy przełączanie się między platformami. Będą musieli się pewnie przełączyć na tak taka, hehehe. Ale może będzie ok. Tak Plusowi i jego użytkownikom dopomóż Bóg. :) Ejmen!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-02 02:28
    titq - no ja dostałem ofertę taką jak w aktualnych promocjach, przynajmniej na pierwszy rzut oka, interesowała nie w zasadzie tylko Nokia 6230i. 199 przy zachowaniu taryfy MP!100 oraz 99 przy zmianie na Biznesklasę 100. To drugie rozwiązanie nie jest dla mnie atrakcyjne z racji kumulacji pakietów na koncie - sporej kumulacji, wziąłem więc ją za 199 netto. W całej sprawie jest dla mnie najkorzystniejsze to (chociaż jakby taniej był telefon nie obraziłbym się), że 3 miesiące wcześniej byla oferta.
    0
  • Users Avatars Mini
    rex pisze: 2006-04-02 02:39
    Podaje sposob na wyjscie z problemu zwiazanego z nieprawidlowym stanem konta !!! Mnie tez zniknelo z konta 15 zeta .. tzn po zakupie karty nie otrzymalem doladowania w obiecanej wysokosci .. Zalogowalem sie do e-boku .. Tam sprawdzilem stan konta i okazalo sie ze stan konta jest prawidlowy a zatem to wina starej platformy PLUSA .. Zmienilem zatem platforme na nowa nastepujacym kodem: *101*11*99# a nastepnie wylaczylem i wlaczylem telefon .. Zniknal stan konta na wyswietlaczu a *100# pokazalo OK
    0
  • Users Avatars Mini
    szkudel pisze: 2006-04-02 12:31
    a mi sie ta awaria podobała, korzystałem z promocji darmowe rozmowy w simplusie,kasy mi nie zwracali chyba z 3 dni,no i zadzwonilem,kase odzyskalem plus 20 złociszy:)) wiec nie mam nic przeciwko posiadania mniejszego stanu konta przez pare dni : )
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-04-02 18:48
    Banditos **2006-03-30 11:37 host-n3-85-87.telpol.net.pl. Chodzilo mi np o awarie, ktore mialy miejsce w Idei. Zdazalo sie np czasem ze cale ponad 200 tys miasto mialo problemy, ze nie dalo sie dzwonic albo doladowac. Co prawda awarie usunieto po kilku godzinach, ale co sie nasluchalem od klientow to moje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    google pisze: 2006-04-03 00:17
    Jestem przekonany że Bauc Jarosław ma rajcę. Mogą mieć w pewnym momencie najwięcej aktywnych kart. Dziś dowiedziałem się, że niektórzy kupują hurtowo tysiące kart, żeby zrobić znaczny debet i wywalić kartę do kibla. Plus jest na minusie. A ogólnie kto za to płaci... pan płaci, pani płaci...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2006-04-03 01:33
    google - no np. moja sąsiadka... trzy tysiące w piątek kupiła - w mieście i okolicy zabrakło starterów...
    0
  • Users Avatars Mini
    ilford pisze: 2006-04-03 02:23
    no i prosze z GSM mają problemy, a już UMTSem świat chcą zawojować ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    Zio pisze: 2006-04-03 03:02
    Jest tutaj jakiś mobilny sprzedawca ??! Jeśli tak to niech powie jaką ma prowizję w % od sprzedanych doładowań ..
    0
  • Users Avatars Mini
    prefix pisze: 2006-04-12 21:29
    Mi tam jakoś wszystko działa
    0
  • Users Avatars Mini
    Mateo pisze: 2006-05-11 02:35
    doładowałem konto za 30 zł sms- z wiadomoscią o zasileniu przyszedł włączyłem i wyłączyłem telefon i nic... na drugi dzięń kupiłem znowi karte za 30 zł i co i kasa jest ale i co z tego skoro jestem 30 zł w plecy... Czy zostana nam jakoś zwrócone te stracone piniądze??
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: