Plus GSM chce pozyskać w tym roku co najmniej 2 mln nowych klientów. "Na koniec roku chcemy obsługiwać co najmniej 9 mln użytkowników. To nasz plan minimum" — zapowiada Mirosław Bielicki, wiceprezes Polkomtela. Operator uważa, że jego rynkowy udział rośnie w tempie 0,1-0,2 proc. miesięcznie. Zamierza przyśpieszyć, dlatego w najbliższych kilku dniach zaprezentuje zupełnie nowe oferty dla klientów kontraktowych. Później przyjdzie czas na modyfikację ofert bez abonamentu: "W grę wchodzi repozycjonowanie istniejącej oferty bądź wprowadzenie na rynek kolejnej marki" — mówi Mirosław Bielicki.
Polkomtel chwali się dobrym rokiem. Bazę użytkowników powiększył o 1,5 mln (1 mln pozyskał w trzecim i czwartym kwartale). Klienci kontraktowi zapewniają mu dziś 80 % przychodów, co według przedstawicieli telekomu gwarantuje stabilny poziom przychodów. Szczegółowe wyniki finansowe będą znane w lutym. "Przekroczyliśmy plany dotyczące wielkości przychodów i zysku netto" - mówi Mirosław Bielicki.
Operator szacuje, że wartość przychodów wszystkich graczy na tym rynku wzrośnie w 2005 r. około 10 proc. Polkomtel zakłada, że uda mu się rosnąć szybciej od konkurentów. Co najmniej o kilka procent.