Polkomtel zmieni oferty i będzie rósł szybciej od konkurencji

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 168

Plus GSM chce pozyskać w tym roku co najmniej 2 mln nowych klientów. "Na koniec roku chcemy obsługiwać co najmniej 9 mln użytkowników. To nasz plan minimum" — zapowiada Mirosław Bielicki, wiceprezes Polkomtela. Operator uważa, że jego rynkowy udział rośnie w tempie 0,1-0,2 proc. miesięcznie. Zamierza przyśpieszyć, dlatego w najbliższych kilku dniach zaprezentuje zupełnie nowe oferty dla klientów kontraktowych. Później przyjdzie czas na modyfikację ofert bez abonamentu: "W grę wchodzi repozycjonowanie istniejącej oferty bądź wprowadzenie na rynek kolejnej marki" — mówi Mirosław Bielicki.

Polkomtel chwali się dobrym rokiem. Bazę użytkowników powiększył o 1,5 mln (1 mln pozyskał w trzecim i czwartym kwartale). Klienci kontraktowi zapewniają mu dziś 80 % przychodów, co według przedstawicieli telekomu gwarantuje stabilny poziom przychodów. Szczegółowe wyniki finansowe będą znane w lutym. "Przekroczyliśmy plany dotyczące wielkości przychodów i zysku netto" - mówi Mirosław Bielicki.

Operator szacuje, że wartość przychodów wszystkich graczy na tym rynku wzrośnie w 2005 r. około 10 proc. Polkomtel zakłada, że uda mu się rosnąć szybciej od konkurentów. Co najmniej o kilka procent.

Opinie:

Opinie archiwalne (168):

Komentuj

Komentarze / 168

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-01-31 08:48
    MaxProfit! dla wszystkich i bedzie dobrze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    hi pisze: 2005-01-31 08:52
    to ciekawe dlaczego pracownikom zmiejszyli pensje. za darmoche najlepiej pracowac a prezesi niech sie ciesza i udzialowcy z niewolnikow. a tak sie przechwalaja. nigdy nie kupie plusa !!!!!!!! jak dla mnie to to samo co biedronka !
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-31 08:52
    Plusie zaproponuj dobre taryfy a zabierzeszj Erze kilka milionow niezadowolonych abonentow .
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2005-01-31 08:53
    ***hi mozesz cos wiecej napisac o sytuacji w Plusie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    kuba pisze: 2005-01-31 08:53
    Zmiencie taryfy na coś nowego. Zobaczymy jak wam pojdzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Leon pisze: 2005-01-31 08:53
    A... ha...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-31 08:55
    *Kozo: w pelni popieram. ja juz mam i zycze wszystkim. *hi: ja chcialbym tyle zarabiac.
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-01-31 09:01
    Niech wprowadzą dobre warunki dla wszystkich! :) Chyba raczej nie przeszedlbym na Plusa, wkurza mnie konsekwentnie prowadzoną polityką naciągania ludzi na "bezabonamentowy" Mix... ale, któż to wie, jakby czymś zaszokował??? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-01-31 09:11
    Taaa obiecywac kazdy potrafi... Ja juz od listopada czekam na nowe taryfy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2005-01-31 09:16
    Obiecanki cacanki a glupiemu stoi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gumis pisze: 2005-01-31 09:18
    akiedy zmiana taryf dla obecnych abonętów :) pewnie za rok :(
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-31 09:20
    i znowu mnustwo bunczucznych zapewnien z ktorych nic nie wynika
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-31 09:41
    Hehe, biorąc pod uwagę, iż polkomtel zastrasza swoich klientów nie pozwalając im odejść, to plan jest faktycznie do zrealizowania ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    vgreg pisze: 2005-01-31 09:46
    Pozyjemy, zobaczymy. Ale jak ma byc to rewelacja w stylu Ery to ja dziekuje :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-31 09:48
    plus jakie ambitne plany...
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2005-01-31 09:55
    Simplus: Swojaki 10 numerkow (czyli +3 w stosunku do TEAM7) i po 0,25 groszy... smski po 0,05 i gra gitara! A w ABO MAXPROFIT! dla wszystkich tak jak powiedzial jeden z przedpisców ;D i PLUS gora!
    0
  • Users Avatars Mini
    lop pisze: 2005-01-31 09:57
    wy tylko aby pozyskiwać , zadbajcie o tych których macie , bo wam zwieją hihihihi
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 10:07
    Popieram ***reboot. Poza tym "nowa marka" , czyli kolejne Sami Swoi? Bardzo ciekawe to wszystko.
    0
  • Users Avatars Mini
    santar pisze: 2005-01-31 10:08
    Poczekamy - zobaczymy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 10:11
    A o ile mnie pamięć nie myli Plus ma bardziej ambitne plany co do liczby klientów niż Idea , więc musi szykować albo bardzo mocną ofertę , albo są to słowa na wyrost. Już był teki jeden operator co się odgrażał , nazywa się Era...
    0
  • Users Avatars Mini
    MikiiX pisze: 2005-01-31 10:12
    Eee hmmm :-) watpie aby im wyszlo poniewaz od zawsze mieli problemy z jasnymi zasadami i jeszcze wieksze z haczykami w umowach i promocjach.Najlepszym przykladem jest mix plusa. Nie mowiac o reklamach ktore w zaden sposob nie oddaja rzeczwistosci oferty a jedynie maja naciagac klientow.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 10:15
    Ale jedna Heyah nie śpi... www.gsm.biz.pl - "Start nowej kampanii Heyah - zwiastun jeszcze niższych cen. Rozpoczyna się nowa kampania zapowiadająca zmiany w ofercie Heyah.Od poniedziałku, 31 stycznia, telewidzowie będą mogli obejrzeć krótki film zawierający optymistyczny sygnał dotyczący obniżek cen popularnych wiadomości SMS. (...) Czarnobiały film rysunkowy prezentuje kończące się niepowodzeniem wysiłki bohaterów komiksu, próbujących obniżyć ceny wiadomości SMS. Zmieni to dopiero Wielka Łapa. Szczegóły zostaną ujawnione już wkrótce."
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-31 10:19
    Żeby z tej kolejnej rewolucji jakas kolejna era nie wyszla..
    0
  • Users Avatars Mini
    Korzeń pisze: 2005-01-31 10:19
    Ale "hi" pieprzy....Polkomtel to nie socjalistyczna firma która ma utrzymywać rzeszę pracowników. Jak się pracownikom nie podoba to nikt ich nie zmusza do pracy. Hi chyba w głowie ma biedronkę! Uważam "hi" za Leppera wśród komórkowców! Kto się ze mną zgodzi?
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-01-31 10:20
    Prawda juz od listopada czekamy na nowe taryfy dla obecnych....trzeba miec tylko nadzieje ze beda naprawde niezle ze ten czas czekania jakos zrekompensuja :) A ja mam pytanie dotyczace Strefy Plus w nowych plusach- ma juz ja ktos aktywna? Jak rozliczane sa polaczenia ze strefy (oczywsiscie przy wyborze zliczania strefy z min z abo)?
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-01-31 10:29
    ***Legol - rozliczane sa normalnie, tak jak w oposach. Wszystko OK
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-01-31 10:39
    A tak a'propos reklam opów... Nie wkurza Was reklamowanie pakietów "bezpłatnych" rozmów w weekendy lub wieczory??? A info o limicie 2000 min. drobnym druczkiem? :P Jakby Idea pomyślała, to by zrobiła na złość Erze rzeczywiście bezpłatne połączenia! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2005-01-31 10:50
    Polkomtel będzie rósł szybciej od konkurencji? Raczej wątpię, to są chyba marzenia prezesów Plusa. Będzie rósł, ale conajmniej tak szybko jak Idea i Era. Dla mnie i tak marka Plusa kojarzy się najgorzej z pozostałych, pokrętne promocje, brak profitów dla dotychczasowych abonentów itp.
    0
  • Users Avatars Mini
    Olsen pisze: 2005-01-31 10:50
    Era była zawsze znana z tzw. darmowych minut, które darmowymi nie są i nigdy nie będą. To wprowadzanie w błąd abonentów! A co do oferty Idei - poczekajmy jeszcze chwilę...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-31 10:50
    Na miejscu Plusa nie odgrażałbym się, bo może się nieszczęśliwie skończyć.
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-01-31 10:55
    gregmar: czyli jest tak jak mowil wlo- nowy plus rozliczany jak pakiet kwotowy i polaczenia ze strefy to po prostu okreslona kwota z cennika strefy odejmowana z tego "pakietu"?
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-01-31 11:01
    Pytam bo zastananawiam sie nad aktywowaniem strefy- aktualnie mam plus 20 z 12zl bonifikata na polaczenia wiec strefa bylaby dla mnie...ale wkrotce jesli bedzie mozna przejsc na nowe taryfy to zastanawia mnie czy nie zdeaktywuje sie ona lub nie bedzie tak oplacalna...czekac czy aktywowac? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2005-01-31 11:02
    No i 5PLUS dla simplusowcow!. ;D to by bylo COS! ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-31 11:07
    netdragon: Ty jeseś taki naiwny czy tylko udajesz? Każdy op za te pieniądze zrobi limit, albo kwota na wejściu będzie większa. Jakby nie zrobili limity, to sam bym sobie małą firmę otworzył. Kupuję 10 kart na każdej zestaw darmowe weekendy+darmowe wieczory. Stawiam objazdowy cyrk w okolicach studencko - dyskotekowo - barowych. Walę duży napis połączenia międzymiastowe, lokalne i na komórki Era tylko 10gr/min! I zarabiam pieniązki. A tak jak mam limit 2000 min to ledwie na jeden weekend starczy, albo na kilka nocy. Więc klapa. Już rozumiesz po co są te blokady?
    0
  • Users Avatars Mini
    NEWS pisze: 2005-01-31 11:15
    PLUS PRZEDSTAWI NOWA OFERTE NA DNIACH. ROZPOCZYNAJA JUZ SIE SZKOLENIA WSROD PRACOWNIKOW. DZISIAJ WIECEJ SZCZEGOLOW
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-01-31 11:15
    Plus dał plamę z sami swoi niepotrzebnie ta markę wprowadzał wystarczyło odpowiednio zmodyfikować taryfy simplusa. Jak słyszę że być może znów jakąś nową markę chce zrobić to to by był szczyt głupoty !!! Ale w sumie mam abonamenty każdej sieci i suma sumarum plus ma najlepszą ofertę !!! ps nie pamiętam użytkownika którzy tu na gsmonline narzekał że w plusie o numer nie może się dowiedzieć . Ja wam powiem że nie ma z tym żadnego kłopotu ostatnio za darmo wybrałem sobie dwa numery z data urodzenia mego syna 695 i 697 i jestem zadowolony. Najgorzej z numerami jest w idei tam bym za nie zapłacił prawie 2 tysiące więc idei dla firm podziękowałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtek pisze: 2005-01-31 11:19
    Dokladnie Sami Swoi nie bylo potrzebne ale skoro wprowadzili musza konsekwentnie drazyc skale. Idea ladnie poradzila sobie wprowadzajac JINK i pozostajac przy POPie. Idea jest the best chociaz Plus i Era na pewno maja duuuuzo lepsza obsluge klienta co da sie odczuc i to BARDZO. Ale Idea to ludzie z TPSA :-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 11:21
    Erazmus - bez przesady... gumis - bajki oglądaj lepiej - może coś zrozumiesz z tego przekazu, jeśli nie rozumiesz tego co piszą... issa - masz tu gdzieś słowo "rewolucja", "przewrót", itp.? Odgrażania nie widzę :-) Za to obniżka jak najbardziej - też czekam... Legol - Jeśli masz tare taryfy Plus to nie jest to ciekawe - bo albo odejmuje Ci minuty (co jest bez sensu przy cenie minuty abonamentowej ui w strefie), albo dolicza do rachunku... Natomiast w Nowych Plusach masz do wykorzystania kwotę (tak kwotę - nie ilość minut!!!), z której wszystkie usugi głosowe i esemesy są wg stawek odliczane. Czyli po 60 gr abonamentowe, wg cen strefy, swojaki, esemesy... To już jest korzystne, bo płacisz za faktycznie wykorzystane usługi po cenach w jakich są świadczone.
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-01-31 11:22
    Na telix.pl napisali to jaśnie zmiany będą ale nie w abolamentach (tam będą zmiany potem, nie wiadomo kiedy) na razie obniżki będą w sim+, albo SS ewentualnie tych też zrobią w jajo i wprowadzą trzecią markę prepaid, ale to chyba byłoby dziwne.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-31 11:25
    sms po 5-10 gr a polaczenie wewnatrz sieci po 20 gr za minute i co wybierzecie??? z czego bedziecie woleli z kozystac???
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-01-31 11:26
    wlo- ale ja mam jeszcze pakiecik 12 zlotowy do wykorzystania przed minutami abo :) ale chyba jeszzce troszke poczekam- mam nadzieje ze na dniach plus wprowadzic cos dla starych abonentow...takie czekanie jest najgorsze :/
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 11:28
    A co do komentarzy dotyczących Samych Swoich czy tej kolejnej marki... Nie widzicie, że to jest wyłącznie działanie na zablokowanie wejścia czwartego MNO? To co się teraz dzieje to nie jest wojna cenowa pomiędzy obecnymi operatorami. To może być tak odbierane i jest to tak przygotowywane, żeby ludzie tak to odbierali - propaganda! To gra - oni wszystcy tak teraz bdą kalkulować ceny (oczywiście uwzględniając poczynania konkurencji - to oczywiste), żeby ew. chętnemu na licencję MNO się odechciało. O ile przy wysokich cenach jeszcze niedawno taki nowy miałby szansę na zafunkcjonowanie, to przy obecnych i po tegorocznych zmianach NIKT nie wejdzie w tak śliski interes. MVNO nawet nie będą się starać, bo obecni skalkulują ceny tak, żeby hurtowa cena minut była niewiele niższa, na poziomie nie zapewniającym zwrotu, od ceny dla klientów MNO sprzedających te minuty. Nie wiedzicie tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2005-01-31 11:30
    nie wierzę!
    0
  • Users Avatars Mini
    Legol pisze: 2005-01-31 11:30
    GregPepe- czytaj newsa na golu: "Operator uważa, że jego rynkowy udział rośnie w tempie 0,1-0,2 proc. miesięcznie. Zamierza przyśpieszyć, dlatego w najbliższych kilku dniach zaprezentuje zupełnie nowe oferty dla klientów kontraktowych."
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart_22 pisze: 2005-01-31 11:33
    **Wlo: Widzimy widzimy :) Ale aby sie "maskowac" schodza z cenami i poki co to wiekszosci wystarczy. Oczywiscie znajda sie osoby co zawsze beda mialy za drogo ;) Pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 11:34
    Legol - to z tego pakietu będą liczyć... Ale co po jego wykorzystaniu? Nie szkoda minut abonamentowych na połączenia ze strefy? Ja bym na Twoim miejscu poczekał na Nowe Plusy (o ile te nowe taryfy będą Nowymi Plusami ;-)). Na pewno jest tak, że w cenniku piszą o minutach - w NP 25 np. 25 minut. I jest - 25 minut po 60 groszy to 15 złotych (netto) i tyle właśnie masz do wykorzystania na swoim koncie. I te pieniążki są w rzeczywistości PAKIETEM KWOTOWYM!!! Rozlaicza się z niego wszystkie połączenia głowsowe krajowe i esemesy (zgodnie z regulaminem).
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-01-31 11:34
    Nowa marka Polkomtela - INIEMAMOCNI ;) Chyba nieco pospieszyłem się ze zmianą taryf na dwóch numerach na MAXPROFIT. Może trzeba było poczekać, przynajmniej przedłużenia cyro o 6 miechów dało by się uniknąć. Poza tym obawiam się, że zapowiedzi plusiarzy o wzroście liczby abonentów mogą mieć taki sam efekt jak słowa prezesa Idei, że za chwilę wyprzedzą Erę- czyli jedynie pusty śmiech...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 11:39
    miliard - pomiędzy Ideą a Plusem jest jednak pewna różnica...
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-01-31 11:44
    LEGAL: Tak SP jest rozliczane z Pakietu kwotowego. Czy można aktywować żeby SP była rozliczane oddzielnie? Tego nie wiem bo nie próbowałem, wolę wersję pomniejszająca pakiety. Ale wydaje mi się że jest to mozliwe równiez w ten sposób.
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-01-31 11:46
    @ GregPepe - czytaj ze zrozumieniem, na Telixie wyraźnie napisali że najpierw kontraktowi a później prepaid. To właśnie przez szybkie i haotyczne czytanie Polska systematycznie spada w rankingach na zrozumienie słowa pisanego. Czasami jak nie się ne chce czytać elaboratów lub nie mam czasu to też czytam po łebkach ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    pess pisze: 2005-01-31 11:48
    pewno wypuszczą markę "nie ma mocnych" a za rok "kochaj albo rzuć"
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2005-01-31 11:50
    "To nasz plan minimum" — zapowiada Mirosław Bielicki, wiceprezes Polkomtela. I tu nasuwa mi się jedno pytanie - jeśli plan minimum nie zostanie zrealizowany to czy prezesostwo "poda się do dymisji" ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Catalept pisze: 2005-01-31 12:03
    Ludzie! Proponuje wielka akcje e-mailowa wymierzona w +gsm. Jezeli jestes abonentem plusa to wysylaj e-maile z prosba o wprowadzenie nowych tanich taryf dla obecnych abonentow, a nie tylko dla nowych!!!!!!!!!!! Teraz rece zwiazuja nam kontrakty, lecz gdy nic sie nie zmieni opuscimy ta siec!!!! Wysylajmy maile - moze to cos sie ruszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-01-31 12:03
    ***wlo,jeli rzeczywiśie tak jet to nie jest to dobra wiadomość dla użytkowników...:( a to są wredne dzilaniai już nie widze specjalnie rynku dla MVNO :-(( nieładnie Plusie :P
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-31 12:05
    zycze powodzenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-01-31 12:09
    i bardzo dobrze , czeakmy na nowe taryfy dla dotychczasowych abonentow , i bez przedluzania kontraktow przy przechodzeniu !!!!! Patrzac na to co sie dzialo jakis czas temu w prepaid (team 7) to wydaje mi sie , ze bedzie dobrze :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mel pisze: 2005-01-31 12:17
    Plus dziady!!! Tanie taryfy dawać też dla obecnych abonemtów bo wszyscy uciekną. jescze 2 lata temu w mojej rodzinie biższej i dalszej wszyscy (12 osób) mieli Plusy, dziś już został tylko jeden i ma również Heyah aby nie płacić 1,30 PLN.min
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2005-01-31 12:18
    p.biernacki: Myśle, ze 5Plus dla sim+ jest całkiem realny. Taka lojalka jest skuteczniejsza niż obniżki o parę groszy... Poza tym w Idei jest Profit do prepaid!
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-01-31 12:19
    ***Rafals, zgadzam się z Tobą w zupełności, ale nie zauważyłeś chyba "uśmieszku" po mojej propozycji dla Idei! :P Ale chyba i Ciebie wkurzyć powinno epatowanie "darmowymi" rozmowami... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-31 12:22
    No to chyba sie nie doczekam wirtualnego K500i w MaxProficie chlip, chlip. Czy widzial go ktos w jakims salonie bo jest w ofercie dwa tygodnie , a nie maja go jeszcze w magazynach. Jak mozna oferowac cos czego sie nie ma - PARANOJA!!!! W nowych taryfach pewnie bedzie kosztowal 500zl. Qwa przeciez to oczywiste ze nie ma co oczekiwac nowych taryf dla biznesu bo bede one duzo gorsze od MaxProfitu.
    0
  • Users Avatars Mini
    paulostan pisze: 2005-01-31 12:24
    no i piszcie sobie o tych plusach i telekomunach , a ja mam swoj 602 od 7 lat i jestem happpy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    a pisze: 2005-01-31 12:28
    Dla mimo wszystko to wyzwanie. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    merk pisze: 2005-01-31 12:34
    No jeśli Polkomtel bęzie dbał o nowych klientów tak, jak do tej pory swoich dotychczasowych abonentów, jeśli zafunduje im te 5zł + vat za prezentację numeru dzwoniącego i może jeszcze jedną opłatę za załątwienie sprawy z konsultantem w BOK - to czarno widzę ich jakiekolwiek promocje. Tak mnie zniechęcili do siebie, że po terminie powiem ŻEGNAJ PLUSIE !!! Never again :-((
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-01-31 12:47
    ***Legol [31-01-2005 10:30] - Sorry, przeczytałem co chciałem przeczytać
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-31 12:48
    ***Emf ja rowniez czekam na k500, w szczecinie na ma po nim sladu, moze sprawa sie wyjasni za kilka dni bo juz od prawie miesiąca go reklamują, Aha pisalem maila do boka plusa o to czy bedzie dostepny w max profit, oczywiscie odpowiedz byla taka ze nie sa w stanie odpowiedziec na to pytanie i zebym wybral cos z oferty max profit. A wlasnie max profit IV konczy sie 28 lutego, powiedzcie czy jest mozliwosc by plus wczesniej wycofal ja ? BO przy ofercie ery to niebo a ziemia wiec boje sie ze nie zdaze sie zalapac. A co do samych zmian i zapowiedzi plusa to licze na jakas ciekawea promocje walentynkową. NO ale zobaczymy wszystko sie lada dzien wyjasni...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-01-31 13:00
    ***Sumik: zle mowisz - to bylo tak "obiecanki macanki, a glupiemu stoi" ;) ***wlo i ***issa: a ja czekam i czekam :) i predzej bede dziadkiem niz Polkomtel wprowadzi nowe taryfy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-01-31 13:03
    cacanki czy macanki... co za różnica ? Plus dalej nie podał żadych konkretnych info jak i terminów ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 13:08
    olek_01 - nie wiem na pewno - nie jestem specjalistą od tych spraw, ale z moich zainteresowań, obserwacji itd. tak właśnie to widzę. Oczywiście jest to z korzyścią dla nas, bo ceny obniżają, ale myślę - może niesłusznie - że tu gra się toczy tak naprawdę o coś innego ;-) mel - u mnie wręcz przeciwnie - coraz więcej "kontaktów" mam w Plusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 13:10
    reboot - Era podała i wprowadziła... Mi się bieżący okres kończy 8 lutego. Jeśli się okaże że zapłacę za kolejny po starej cenie, na pewno nie potnę się z tego powodu... Jaką mam alternatywę?
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2005-01-31 13:11
    Niebawem na początku lutego przedstawie wam nowe taryfy dla firm !
    0
  • Users Avatars Mini
    kulboj pisze: 2005-01-31 13:12
    Polkomtel narazie chwali się,że zmieni oferty.No to zobaczymy jak zmieni.Nie ma co narazie bić piany.Era też pozmieniała i jakoś zachwytu nie widać.Ciekaw jestem czy wprowadzą kolejną marke prepaid?Pożyjemy,zobaczymy! Może być ciekawie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwojtekkk pisze: 2005-01-31 13:14
    Życzę tego plusowi jak najbardziej!!! Era Ery dla mnie się skończyła, w przyszłym tygodniu biorę MaXProfit50, i nie przedłużam umowy, bo i na jakich warunkach. W sumie dla Ery jestem nikim z bardzo niskimi rachunkami na poziomie 80zł i regularnością opłat. Pozdrawiam gsmonline i życze pozytywnych migracji do konkurencji!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-01-31 13:20
    to że będzie zmiana to rzecz pewna, pytanie tylko kiedy i jakie to beda zmiany...mam nadzieje, ze korzystne zarowno dla nowych jak i starych abonentów
    0
  • Users Avatars Mini
    hihi pisze: 2005-01-31 13:38
    Zapominacie o JEDNEJ bardzo ważnej rzeczy. Plus idzie na giełdę w połowie roku - ma byc sprzedany. Do tej pory dość mocno sie ociągali ==maksymalizacja zysków (co jest normalne). W tej chwili 1.giełda, 2.chca sprzedac jak najlepiej, 3. musza powalczyć o klienta - szczególnie firmowego, bo presja na obniżenie cen (wśród klientow) jest baaaaaardzo duża. Nie należy też zapominać o przenoszeniu numerów (podobno cos sie ruszyło). IMHO ten rok bedzie okresem dopieszczania klientów (szczególnie tych co płacą ~100zl i więcej).
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2005-01-31 13:38
    ** ten reboot "cacanki czy macanki... co za różnica ?" wyżej to ja ;) pomyliło mi sie
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 13:39
    Znowu dziwne pytania... No a jak się może zmienić? Przecież nie po to podawali promocyne Nowe Plusi i Max Profity, żeby teraz kosmetyczne zmiany tylko zrobić w starych taryfach...
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-01-31 13:41
    Co mnie ciesz to fakt,że jak podaje portal CTime.pl: "Przedstawiciele Plus GSM,. z którymi rozmawialiśmy w zeszłym tygodniu powiedzieli nam, że nowe plany Ery NIE są dla nich dobrym wzorem. Klienci chcą mieć dostęp do usług telekomunikacyjnych płacąc mniejszy abonament." Więc bądzmy dobrej myśli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bor pisze: 2005-01-31 13:44
    Ściemniaj tatka latka to nie będziesz miał dla kogo wprowadzać nowych taryf Panie wiceprzesie Mirosławie Bielicki.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarpol pisze: 2005-01-31 13:50
    Obudziły sie miśki w srodku zimy? Ja bylem niegdys wielkim miłośnikiem Plusa, ale ostatnie lata Polkomtel wyraźnie zdziadział. Moze to sie zmieni- oby! Teraz, w dobie znaczących obnizek taryf będzie im znacznie trudniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    artureq pisze: 2005-01-31 14:02
    pożyjemy zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 14:06
    Lennox - tracimy w jakim sensie? nie rozumiem...
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2005-01-31 14:16
    Właśnie sobie uaktualniam listę kontaktów i o dziwo... wypadło najwięcej parzystych 600-ek, przybyło w ich miejsce kilka nieparzystych. Kilka osób Plusa zmieniło na Ideę i odwrotnie. Oczywiście to numery tych samych osób. Nie liczę nowych kontaktów lub wykasowanych całkowicie. Wniosek: albo jeszcze niektórzy nie próbowali plusa i nie widzą czym to "pachnie" albo mają dość ery. Zresztą niewielu fizycznych jest przywiązanych do swojego numeru o ile nie jest on b. łatwy i okrągły.
    0
  • Users Avatars Mini
    piter pisze: 2005-01-31 14:57
    racja, obcieli nam pensje, od 3 lat nie ma podwyżek, p. Pachowski zastanów się..... coraz wiecej pracowników jest gotowych was pier.....
    0
  • Users Avatars Mini
    karolg pisze: 2005-01-31 15:23
    oferta IDEI: Jedna Idea - darmowe rozmowy z 1 (25 zł) lub 3 (60 zł) numerami oraz darmowe weekendy (60 zł). Oferta obejmuje numery w sieci Idea i stacjonarnej. Usługa do 31. marca dostępna jako promocja, dostępna dla taryf od 50 zł wzwyż. Ceny brutto. Nowa Idea dla Firm - darmowe rozmowy z 5 numerami w sieci Idea i stacjonarnej oraz dodatkowy, podwójny pakiet minut przez 12 miesięcy. Najniższy abonament od 15,50 zł. POP - pakiety rozmów 20 min (6 zł, do wykorzystania w 14 dni) i 40 min (12 zł, do wykorzystania w 30 dni). Można zamówić kilka pakietów na raz.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 15:53
    ***wlo - słowa ""Na koniec roku chcemy obsługiwać co najmniej 8,5 mln użytkowników. To nasz plan minimum" to raczej nie delikatna , ostrożna deklaracja. Jesli siec , która ma naprawdę dobrą ofertę , czyli Idea , zapowiada 8 milionów do końca roku , a Plus zapowiada minimum 8.5 miliona , to jak dla mnie przesłanie jest jasne. Mają Idee w nosie , wcale się jej nie boją i Plus ma mocne (bardzo mocne?) karty... To , że Plus jest mocny wie każdy. Dobrze pasuje do niego szkolne powiedzenie "zdolny , ale leniwy";-)...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 15:57
    ...Wiadomo , że te dobre wyniki w trzecim kwartale to MixPlus , nie najlepsza oferta , ale dobrze sprzedana medialnie , ale MaxProfit to już naprawdę lwi pazur i oznajmienie , że z Plusem to nie przelewki. Ja nie mówię , że skoro u nas w rodzinie przybyły trzy Maxy , to że każdy je kupuje , bo na mnie się świat nie zaczyna i nie kończy , ale jeden z konsulów biznesowych pisał wyraźnie , że te aktywacje idą jak ciepłe bułeczki. Sumując , będzie albo klapa jak w Erze , ale coś naprawdę extra.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-31 16:40
    issa* zobaczymy zobaczymy
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 16:48
    issa - Idea ma niezłą ofertę, ale jak wiesz, sami przyznają, że mimo tej niezłej oferty sprzedaż jakoś nie ruszyła, prawda? Plus ma mocne karty - to wiemy. Nie ma to odzwierciedlenia w opiniach np. użytkowników GOL-a, ale też nie oni na szczęście dla Plusa są reprezentacją rynku GSM w naszym kraju ;-) Żeby się tyulko czasem ktoś nie obraził... Ja np. średnią abonamentową płacę - mówię, jak to w demokracji, o większości ;-) Bo gdyby użytkownicy GOL-a w pełni odzwiercielali rynek, UMTS w Polsce kwitłby jak nigdzie na świecie... gdyby był darmowy ;-D Mix Plus nie jest aż tak złą ofertą - biorąc pod uwagę, że kupują ją ludzie w większości dwioniący właściwie w sieci, a i te 3 swojaki to nie byle co, to warto kupić tanio telefon za droższe połączenia poza sieć. Ja znam akurat wielu zadowolonych użytkowników MIX-a, którzy po kolei migrują do TEAM7 po wydzwonieniu obowiązkowych zasileń. Mama mojej koleżanki po pół roku już była w Simplusie ;-) A większość rozmów przeprowadziła po 39 gr.
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-31 17:42
    W grudniu w Plusie po analizie tego co może zaproponować po nowym roku Era stwierdzono że prawdopodobnie wprowadzą jako oferte podsawową Nowe Plusy i Max Profit (stąd te plotki) jak będzie teraz kiedy znają ofere Ery nie wiem... wprowadzą... zobaczymy...
    0
  • Users Avatars Mini
    poleski pisze: 2005-01-31 17:36
    No zobaczymy co pokażą.Przedewszystkim powinni obniżyć opłaty za mms i gprs w Simplusie.A swoją drogą to ostatnio testuję transmisję gprs (dial-up)w Jednej Ideii i mówiąc delikatnie nie chodzi to tak jakbym sobie życzył...jednak nie ma to jak Plus lepiej zapłacić parę groszy więcej ale mieć lepszą jakość usług...
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-31 17:38
    W Polsce wszyscy idą albo po lewo albo po prawo nigdy środkiem albo będzie dobrze albo źle albo będzie katastrofalna oferta albo hit ablo operator jest super albo kompletne dno. Można przecież zbudować bardzo dobre ofery tanio ale z rozsądkiem wkońcu jeśli chodzi o ceny minut w ostatnich ofertach Ery nie jest tak najgorzej problemem są wysokie abonamenty i olanie tych którzy wydają mniej jak 60 zł no i olanie obecnych abonentów którzy chcieliby przejść na nowe taryfy. Era zrobiła dobrą oferte jej problemem jest to że nie dla wszystkich. Jeśli Plus zrobiłby nawet identyczną oferte z tą różnicą że dla większej rzeszy ludzi i nowych chcących płacić mniejszy abo i dla obecnych to już to będzie lepsza oferta od Ery(o paketach kwotowych nie wspomne).
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-01-31 18:01
    ***wlo: ja tam tez nie mam zamiaru sie ciac - mam 120 SMSow i 40 minut za 48,80 :) ale wolalbym jeszcze mniej placic ;) ***issa: wiesz ja chetnie zmienilbym na MaxProfit, ale niestety nie mam REGONu :( ***Sumix: wybaczam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 19:08
    ***menagier - poprzeczka w post-paid ustawiona została bardzo wysoko przez ofertę Idei , tak samo , jak wcześniej została ustawiona wysoko , przez Heyah. Nikogo już nie interesują półśrodki. Nikogo nie interesują abonamenty od 60zł , z możliwością przejścia , za bóg wie jakie pieniądze , na wyższą , z przedłużeniem jednocześnie umowy o 6 miesięcy. Idea rządzi , Idea wyznacza nowe kierunki i albo się reszta dopasuje , albo będzie zgnieciona tak jak oferta Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 19:24
    ***ICEWIND - ja jestem ostrożny. Pewnie niektórzy pamiętają Team2 ;-))) Byłaby to fajna oferta , gdyby nie to , że pojawiła się w złym czasie he,he... I znowu coś zupełnie wystrzałowego , jak Team7 - który zebrał , jak rzadko która oferta Plusa , same pochwały. Najwazniejsze by była tania migracja dla wszystkich , abonamenty dostępne cenowo nie tylko dla prezesów i ich najblizszych koelgów zarabiających po 100tysięcy złotych miesięcznie , i by połączenia wewnątrzsieciowe były promowane bardzo mocno i od początku abo/pakietu. **poleski - u mnie gprs Idei chodził jak burza.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 19:32
    issa - połączenia wewnątrzsieciwe nie są traktowane jakoś po macoszemu - w nowych plusach i maxprofitach liczone są równolegle - "schodzą" z pakietów po normalnej cenie wg cennika. Wystarczy, że tak zostawią ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 19:44
    ***wlo - ależ wiem! Właśnie przekroczyłem 5h20minut , w większości takich właśnie połączeń:-) I niech tak będzie dla wszystkich :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 19:49
    ***wlo - jeszcze jedna uwaga - opłata 2.44 zł za numer to już "trochę" za dużo , i porównując z ofertą Idei , to zdecydowanie za mała liczba numerów do wyboru. Zresztą nie tylko jak na ofertę Idei - wystarczy spojrezć na MaxProfity;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-31 19:49
    issa - no wlasnie moze byc duza kupa ale zobaczymy oby migracja bala za okolo 30zł i pakiety kwotowe mam pytanko odnosnie gprs jak ustawic [konfiguracja, kabel jaki ?? wszystko za pomoca SE T610] na tym net do przegladania stron oraz jak zam*wic pakiety w plusie ??? ps ciekawe co z cenami ze SP w chwili zmiany oferty bo w szczycie jest okolo 75 gr
    0
  • Users Avatars Mini
    Plocu pisze: 2005-01-31 19:59
    Czy nie uważacie, że tworzenie nowej marki to tylko nabijanie sobie kasy, bo połączenia pomiędzy takimi wirtualnymi operatorami są traktowane jako poza sieć. Co do obiecanek to czekam na konkrety
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-31 20:00
    ... a w moich kontaktach pojawil sie pierwszy numer SS ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 20:03
    issa - jeszcze powiedz za ile... albo nie! bo jeszcze Ciebie za oszołoma i kłamcę wezmą... ;-D No fakt - 2 złote to coś, ale zależy dla kogo... Dla mojej siostry wydającej krótkie komendy mężowi (swojakowi) te 2 złote w dzień się zwraca ;-) Zmieniła przy PWA taryfę z Plus60 z dwoma małymi pakietami do Plusa i po szczycie na Nowy Plus 55 (praktycznie ta sama ilość minut, cena chyba o 15 zł niższa - CLIP!!), i po dwóch miesiącach korzystania i przy znacznie częstszym korzystanu z telefonu nie jest w stanie wykorzystać pakietu 54 złote!!! kończy się jej druga miesiączka w nowych plusach a ona ma na e-boku ok. 52 złote jeszcze do wykorzystania!! Kiedy jej mówię, twierdzi, że przestała korzystać ze stacjonarnego - zaraz pewnie mnie oskarży i zażąda odszkodowania bo nie może przez rok obniżyć taryfy!!
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-31 20:03
    issa - mówiąc o tym żeby iść środkiem chodziło mi głównie o zbyt wygórowane oczekiwania i huśtawke nastrojów pamiętasz jakie były komentarze przed ofertą Ery (Era zmiecie wszystkich i będą leżeć i kwiczeć) i jakie po :))) i przed tym przestrzegam. Natomiast jeśli chodzi o walkę operatorów to co innego. Tutaj walka idzie na "noże" szczególne to słychać po wypowiedziach prezesów i muszą się starać przebić konkurentów. JI to narazie faktycznie najlepsza ofera ale trzeba ją jeszcze sprzedać. Mix Plus ofera lipa, ale jak się sprzedaje, a co będzie jak za pół roku się okaże że np Komfort sprzedał sie znakomicie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 20:07
    Właśnie sobie siedzę na internecie przez T610 , hula naprawde świetnie:-) Zainstaluj program , który dostałeś w pudełku przy zakupie telefonu (PC Suite) , i aby skonfigurowac połączenie skorzystaj albo z Dial-Up Networking Wizard , albo samemu. Kabelek , kupić najlepiej na Allegro - DRS 11 , DNS podstawowy i zapasowy: 212.002.096.051 , 212.002.006.052 Jeśli chodzi o pakiety , to teoretycznie nie ma już pakietów XXmb , ale w praktyce są. Ale najlepiej weź XXbiznes , czyli do 3 pakietów po 10 , 30 lub 90 mega , odnawianych co miesiąc przez 6 pełnych cyklów rozliczeniowych od dnia aktywacji.
    0
  • Users Avatars Mini
    abonent pisze: 2005-01-31 20:09
    Plusowi nie ma co wierzyć. Im nigdy nie zależało na abonentach będących osobami fizycznymi. I wątpię, aby się to nagle zmieniło.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-31 20:10
    ma ktos skan ze strony z Pulsu Biznesu dotyczacy "Będzie nowa marka lub rewolucja w Simplusie Archiwum Puls Biznesu" ;-))) ??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 20:11
    096.52 , oczywiście taka miała być końcówka. Dobra ja zmykam , co by nie powiedzieć , jest (i będzie) ciekawie.
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-31 20:12
    Co można uznać za zwycięstwo. Najlepszą oferte na rynku czy najlepiej sprzedającą się oferte na rynku więc czy JI jest lepsza czy Mix Plus jest lepszy? Według definicji jakości jakość posiada każdy produkt który można sprzedać. JI oczywiście się sprzedaje ale dużo gorzej niż Mix Plus więc Mix jest wedłóg definicji lepszy niby bez sensu ale tak jest i co zrobić...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-31 20:15
    ***issa - dzieki ;-) pakiety zamawiam przez 2601 ??? bo w e-bok sa jakies smieszne ilesci w okropnej cenie ;-))[zakładka - oferta specjalna]
    0
  • Users Avatars Mini
    Plocu pisze: 2005-01-31 20:26
    Zawsze się znajdą osoby, które tylko oglądają reklamy, a nie czytają regulaminów. W reklamie jest zawsze tylko to co dobre dla przyszłego klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    es pisze: 2005-01-31 21:18
    tere fere czym oni chca kusic klientow indywidualnych? jak chca sie rozwijac i rosnac w sile jak era i idea zgarniaja im coraz wieksze rzesze klientow?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 21:32
    es - a czym Era i Idea kuszą?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-31 21:33
    No tak.... Darmowymi rozmowami zakasują rynek... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    TP pisze: 2005-01-31 21:44
    Jak max rofit bedzie dla wszystkich + moze jakies drmowe polaczenia to olewam ere i do plusa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-01-31 21:52
    Coraz bardziej podoba mi się ten Sim+ Coraz więcej ludzi z mojego otoczenia ucieka z Ery do niego. Przestaje mi się podobać polityka Idei, gdzie Jedna Idea dzieli się na tych najgorszych, czyli użytkowników i tych ubóstwionych, czyli abonentów, ponieważ abonenci nie są użytkownikami, nie użytkują telefonu, a jedynie abonują :) mają lepsze zasady.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-31 21:54
    ***ICEWIND - zamawiasz przez bezpłatnego smsa na numer 2601 , odpowiednio dodaj PLUSKOD pakietXXmb , lub dodaj PLUSKOD pakietXXbiznes. Polecam raczej ten drugi rodzaj pakietu gprs. Oczywiście jak chcesz 3 pakiety , to musisz wysłac trzy sms-y. Co do MaxProfit! zas , to Plus sam sobie wysoko postawił poprzeczkę , i teraz jak starzy klienci firmowi go nie dostaną , to będa rozczarowani. No i jeszcze jedna rzecz - znajomy bierze na 100% MaxProfit! z Samsungiem E300 i odtwarzaczem MP3 :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-01-31 21:58
    ***Plocu: no dziwne, zeby w reklamie mowili o wszystkim co niedobre... ***wlo: nikt nie mowi, ze darmowymi rozmowami zakasuja rynek, ale zauwaz, ze chyba duzo mlodziezy (takiej 15-25) ma Idee :) Wiesz jaka to przyjemnosc porozmawiac z przyjacielem lub z ukochaną(-ym)... Nie mow, ze mozna sie spotkac :) Bo ja oprocz tego, ze spotykam sie z kumplem/dziewczyna/znajomymi, to tez lubie do nich dzwonic, a jakbym mial Idee, to z pewnoscia udalo by mi sie chociaz czesc z nich namowic chociazby na POPa, zebym mogl do nich dzwonic za free...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-01-31 22:09
    ***issa: a jak wysle przed 28.02.2005, to do kiedy bedzie obowiazywal ten pakiet biznes ?? Ja chce nowe taryfy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    yo_gi pisze: 2005-01-31 22:14
    hmmm z tego co niedawno czytałem plus na koniec roku miał mieć ponad 7mln użytkowników, teraz zaklada że pozyska 2mln i mowi że bedzie miał 8,5mln :/ dziwne te plany... ale sądze że jeśli wprowadzą zapowiadane nowe taryfy to może im to sie udać...
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-01-31 22:19
    Tomek19 : mi tez coraz bardziej podoba sie team 7 , na 90% po wygasnieciu abo w plusie przejde na ta oferte . Zeby jeszcze tylko wprowadzili mozliwosc przeniesienia numeru z abo do sim+ ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-01-31 22:22
    Czy te darmowe 10 minut i darmowe 30 smsów w Premii NON Stop w Sim+ można wykorzystać do wszystkich sieci? Najbardziej w sim+ podobają mi się tanie smsy międzynarodowe. Jest przynajmniej rozróżnienie na 2 opłaty i do swojaków można wysyłać jeszcze taniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-31 22:26
    ciekawe jak tam szkolenie pluszaków ??? moze cos napiszecie ???
    0
  • Users Avatars Mini
    NEWS pisze: 2005-01-31 22:28
    OD 3 LUTEGO MAX PROFIT WCHODZA W CENNIK DLA KLIENTOW POSIADAJACYCH REGON. ZMIANA MOZLIWA DLA KLIENTOW KTORZY MAJA UMOWE POWYZEJ 12MSC. ZMIANA 60ZL. ROZNIC W POROWNANIU Z PROMCYJNYMI JEST NIE WIELE. MMS 0.33GR(NIE SCHODZI Z PAKIETU), TARYFIKACJA GPRS 0,01/10KB. BEDA TEZ PAKIETY NP 20MB ZA 25ZL. NAJGORSZE JEST TO ZE TERAZ NIE BEDZIE MOZNA MIEC JEDNOCZESNIE KONTAKT PLUS(30 NUMEROW ZA 0,10GR) I TANIE POLACZENIA(0,25GR DO PLUS I STACJONARNE). JESLI CHODZI O TARYFY DLA RYNKU MASOWEGO TA W POLOWIE LUTEGO ALE NIE MA JESZCZE PEWNOSCI CZY BEDA IDENTYCZNE Z NOWY PLUS.
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-01-31 22:33
    podobno w srode jakies info , miejmy nadzieje .....
    0
  • Users Avatars Mini
    TP pisze: 2005-01-31 22:41
    MaxProfit dla indywidualnyyyyych!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-31 22:41
    ***issa*** no to jesli ***NEVS-a*** info sie potwieradzi to chyba jestes bardzo :-))) bo mogles miec kontak + i tanie polaczenia, co powie na to wlo*** ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek19 pisze: 2005-01-31 22:57
    Nowa marka byłaby już chyba lekkim przegięciem. Zajęliby się lepiej ulepszaniem Sim+ Po co tworzyć tyle submarek, które będą się wzajemnie wyniszczać.
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-01-31 23:11
    Licze na dobre i nowe taryfy w Plusie - szczegolnie interesuje mnie oferta dla tych co maja telefon (jakies dodatkowe mimuty lub niższe stawki). Licze tez na tansze rozmowy w sieci i na stacjonarne np. na 1 nr w + i na 1 nr w stac. po 10 gr na 2 nr w + i na 2 nr w stacj. po 20 gr a reszta w + i na stacjonrane po 40 gr. Na inne komorki niech bedzie po 73-75 gr i bedzie git.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-31 23:20
    Czyli jesli NEWS sie sprawdzi to nastapi zmiana w sumie chyba na lepsze bo MMS za 1.22 to za duzo stanowczo, no ale trzea wybierac miedzy kontatkem a tanie polaczenia hmm moze trzeba sie spieszyc przed 3 :) ciekawe tylko jak bedzie cenami sluchawek, bo skoro tak dobrze te max profit schodza to mozna byc tak jak w worku prezentow...
    0
  • Users Avatars Mini
    ^Spec^^ pisze: 2005-01-31 23:49
    NEWS: TARYFIKACJA GPRS 0,01/10KB. BEDA TEZ PAKIETY NP 20MB ZA 25ZL... Powiedz mi jaki to ma sens ???
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-01 00:06
    O zmianach w Plusie jest tez info na gsm.biz.pl - "w środę, 2 lutego Plus GSM przedstawi nowe propozycje planów taryfowych. Szkolenia pracowników oraz sieci sprzedaży rozpoczęły się od dziś. Nowe propozycje operatora wyglądają bardzo obiecująco, opierają się na pakietach kwotowych i ... są przede wszystkim zdecydowanie bardziej czytelne i prostsze w interpretacji, aniżeli wprowadzone parę dni temu plany taryfowe w sieci Era. Jeśli wprowadzenie nowych ofert przełoży się na zdecydowane, promocyjne działania w kierunku zaoferowania nowych taryf dotychczasowym abonentom, kto wie, czy słowa wypowiedziane na konferencji prasowej przez wiceprezesa Polkomtel S.A. ds. Rozwoju Rynku, Pana Mirosława Bielickiego o pozyskaniu znacznej ilości klientów w 2005 roku nie sprawdzą się w praktyce? ...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-01 00:07
    (...) Jeśli mowa o nowych ofertach w Plus GSM, warto wspomnieć o potrzebie kontynuacji przez tego operatora inwestycji w zasięg. Od 2001 roku inwestycje w zasięg były znacznie zaniedbane. Dopiero rok 2004 był rokiem odrabiania strat, które w znacznej mierze jeszcze pozostały. Operator musi przypomnieć sobie o terenach przygranicznych oraz o rozwoju pokrycia w górach. Dopiero zaoferowanie nowych, przejrzystych zasad korzystania z ofert, otwarcie na problemy klienta wraz z konsekwentnym budowaniem zasięgu może przywrócić zaległości z poprzednich lat oraz pozwolić na zapomnienie tego, co zepsuło operatorowi wizerunek w roku 2004 ( wprowadzenie odpłatności za konsultanta BOK, nieudane wprowadzenie Sami-Swoi, sztuczne ogłoszenie zasięgu UMTS oraz znaczny spadek merytorycznego poziomu departamentu reklamacji, którego konsultanci prześcigali się w udzielaniu szablonowych odpowiedzi nie na temat, podkreślając jednocześnie, że Polkomtel S.A. nie może się mylić)"
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-01 00:09
    ICEWIND - ja czekam na oficjalną informację - jak zwykle... chociaż byłbym niepociszony z takiego obrotu rzeczy... Na pewno tanie połączenia bym aktywował - to pewne, ale i kilka numerów swojaków planowałem... Ze strefy raczej na swoim numerze korzystać nie będę - na pozostałych zamiast tanich połączeń tak...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-01 00:11
    Ja chce środę :) Ja chcę nowe taryfy :) Ja chce juz migrowac do Nowego Plusa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-01 00:17
    sa nowe ceny tele w jedynej idei www.telix.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-01 00:23
    wlo: no to jest nas dwoch jesli chodzi o oficjalna informacje ;) Ktos jeszcze przylacza sie do czekania ?? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2005-02-01 00:27
    Tak, ja się przyłączam :) Ale te plany taryfowe to chyba najpierw dla biznesu będą.Ponoć te szkolenia,które od dzis się zaczęły to własnie o biznesowych taryfach.
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-02-01 00:31
    niech plus sie nie chwali tzlko pokarze co potrafi bo chyba nic nie potrafi
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-01 00:40
    lakif - Ty przeglądałeś te promocyjne taryfy w ogóle? Np. Max Profit, o którym głównie mowa?
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-02-01 01:54
    Ci to maja poczucie humoru..... :/
    0
  • Users Avatars Mini
    telkontar pisze: 2005-02-01 02:41
    A ja mam w umowie pod sankcja kary 600zl,ze nie moge zmienic taryfy, nawet na wyzsza... a to wszystko za 25 zl dodatkowo miesiecznie - czyli "oszczedzam" 300 zl przez rok (tyle umowa). Oni sa kompletnie porabani... Efekt jest taki, ze mając starą taryfę, nie oplaca mi sie dzwonic i dokupilem sobie nr w Idei - do podpisania umowy placilem w Plusie srednio 300-400 zl rachunku teraz prawie nie wychodze z abonamentu i place ok. 60-70. Nie wiem jak im sie to oplaca...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-01 02:57
    Nie ma szans na te 2 mln klientów, bo precież dużo starych może nie przedłużyć umowy. Obiektywnie, Plus ma chyba teraz najgorszą ofertę dla klientów indywidualnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-01 05:40
    ***telkontar - a to ciekawe... bo ja dostałem ofertę na jednym numerze przy rachunkach nie przekraczających 50 zl - dodatkowy pakiet 30 zl przy umowie na 12 miesięcy , albo pakiet 40 zł przy umowie na 18 miesięcy. A Ty dostałeś 25 zł przy rachunkach 300-400zł. Akurat... Poza tym nie możesz zmienić taryfy na wyższą , nie pod groźbą kary 600zł , a pod groźba utraty dodatkowego pakietu. Zgadza sę ? ;-) Głupio tak trochę mówić "oni są porąbani" , podpisawszy wcześniej samemu taką umowę. Zawsze mówiono na forach , że umowy bez telefonu w Plusie są z piekła rodem , bo uniemożliwiają jakikokolwiek ruch taryfowy , dokupienia 1/1 , pod groźbą utrarty wszystkich profitów i są okraszone ową bezsensowną karą. Wystarczyło tylko wcześniej przecztać , i nie miec niepotrzebnych pretensji...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-01 05:45
    ..."Efekt jest taki, ze mając starą taryfę, nie oplaca mi sie dzwonic i dokupilem sobie nr w Idei - (...) Nie wiem jak im sie to oplaca..." A ja się mogę założyć , że kupiłeś numer w Idei , bo dzwonisz wewnątrz Idei , a nie dla innych czynników. Tak Ci się opłaca zrobić , i zaczyna się opłacac wszystkim innym , którzy mają przeważające połączenia w sieci. Niejeden tu pisał o dodatkowym Simplusie , Tak-taku , czy Popie;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-01 05:56
    Co do informacji podanych przez ***NEWS to zaczyna to wyglądać niewesoło. Po 12 miesiącach? Yyyyyyy..... Dlaczego Idei się opłaca dać migracje dla wszystkich bez wyjątku , a innym się nie opłaca? Już się zaczyna ściema? :-( Nie będzie można łączyć Kontakt Plus z Rozmawiaj Taniej? Dlaczego nie? Ja wprawdzie nie korzystam z Rozmawiaj Taniej , bo mam jeszcze tańszą Strefę Tanich Połączeń (połączoną z Kontakt Plus) , ale dla wielu taka strefa to zbyt mały obszar... Emenemsy po 33 grosze to już lepiej :-) A z tymi pakietami , to zgadzam się , ze ***Spec^^ , może chodziło o 200mega? Zaczynam się na serio zastanawiać , czy nie lepiej już aktywowac na specjalnie przeznaczonym i kupionym do tego numerze , pakietów 90biznes , bo jeszcze zakończą promocję przed czasem i będzie rozpacz. A zwlekam z tym do17go , żeby mi objęły okres do połowy września...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-01 06:01
    Tak czy innaczej , trzy numery firmowe czekają już na MaxProfit , a opłata 60zł , zwróci się błyskawicznie:-) Pierwszy migruje już w lutym , drugi w marcu , trzeci w połowie maja. I będzie 5 MaxProfitów:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-01 09:00
    issa - nie wydaje mi się... jeśli nie można łączyć rozmawiaj taniej ze swojakami to i strefy nie będzie można łączyć... nie ma ściemy - nie sądzę by nagle zmienili te warunki w sytuacji gdy w promocyjnych taryfach (też z "gołą" kartą) kolejność była swojaki/strefa/rozmawiaj taniej. Ale zobaczymy jak będzie w praktyce już niedługo... No i 12 m-cy... mi się kończy miesiączka 8 lutego a okres zakazujący zmiany taryfy na niższą dopiero w czerwcu... Więc dopiero od 9 lipca miałbym nową taryfę? Nieee... Nie sądzę :-) Myślę, że na wszystkich 3. numerach uda mi się zmienić taryfki na nowe ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    NEWS pisze: 2005-02-01 10:06
    JESLI CHODZI O KONTAKT PLUS I TANIE POLACZENIA TO TEZ WYDAJE MI SIE TO BEZ SENSU ALE UPEWNIALEM SIE I DOSTALEM ODPOWIEDZ, WCZESNIEJ MOZNA BYLO A TERAZ NIE BEDZIE. CO DO PAKIETOW TO MOGLEM ZLE ZAPAMIETAC BO NIE ZAPISYWALEM. NATOMIAST TARYFIKACJA NA PEWNO JEST TAKA JAK PODALEM. TARYFY MAX PROFIT TO CHYBA NAJLEPSZE PLANY TARYFOWE NA RYNKU JEDNAK POLKOMTEL MUSI ZAREAGOWAC JAKOS NA "DARMOWE POLACZENIA" W ERZE I IDEI I ZROBI TO PO PROSTU PROMOCJA. NAJWIEKSZA OBAWA JEST O PLANY DLA KLIENTOW INDYWIDUALNYCH. W POLOWIE LUTEGO BEDZIE DOPIERO DECYZJA JAK BEDA WYGLADAC.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-01 10:13
    NEWS - a co ze strefą i kontakt plus w takim razie? Dlamnie najlepszą reakcją na "darmowe" połączenia w Erze i Idei będzie pozostrawienie kolejności rozliczania jak w promocyjnych taryfach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-01 10:16
    Ja osobiście nie używam KONTAKT PLUS i kalkulawałem co bardziej się opłaca ile dopłaca itp. Za każdy numer w KP 1 zł a RT 5 zł. Generalnie zbyt dużo się nie dopłaca, dzwoniąc na te same numery ale gdy dzwoni się na rózne to różnica jest jeszcze mniejsza. Wg mnie bardziej korzystnajest usługa RT niż KP (ew. RT + SP)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-01 10:23
    gregmar - no właśnie zależy... Jednak za te same pieniądze z wybranym numerem możesz rozmawiać dwa razy dłużej... Ja po analizie mam (nie wiem czy aktualną w świetle doniesień NEWS-a) koncepcję RT i do 5 numerów KP. Da mi to ogólnie aż do 2 godzin więcej!! A wzrost ceny abonamentu o 5 złotych... (bo Rozmawiaj Taniej z założenia jest aktywowane - przecietnie 70% czasu połączeń do plusa i do 10% na stacjonarne to nie byle co. No a jeśli jest zmiana w rozliczaniu tych dwóch opcji, to jak będzie z rozliczaniem Strefy i RT? Bo konsekwentnie, nie powinna strefa być przed RT...
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-01 10:29
    ***wlo No właśnie tez jestem ciekaw. Do tej pory uzywałem tylko SP, ale RT wydaje się być bardziej kożystne bo dzwonic mozna wszedzie a różnica tylko 5 gr (no nie liczę abo). Ci co dużo dzwonia na te same numery napewno nie będa pocieszeni... Każdy jednak musi sobie przekalkulować sam. Ja akurat mało dzwonie na te same numery i do mnie jakoś KP nie przemawia bo tyle co dzwonie to nie ma zbytniej różnicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2005-02-01 10:30
    Zobaczymy co + pokaże, na razie cierpliwie poczekam. Ale jeśli nie zmienią taryf dla dotychczasowych abonentów, to może się okazać, że nie zanotują zmiany ilości klientów. Co z tego , że zdobędą nowych, jak dotychczasowi podziękują za współpracę..... Mimo wszystko mam nadzieję, że będzie dobrze...
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-01 10:33
    Dokładnie, czas pokaże. Nie rozumiem jednak pewnych rzeczy. Na różnych forach czytam wypowiedzi jaki to PLUS jest minus itp. A co z Era i Ideą. Nie rozumiem. Ja w ciągu 7 lat jakos nie miałem problemów z Plusem.
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-01 10:33
    NEVS - jakos jest to dziwne to co piszesz bo jak to ma sie do planow polkomtela ponad 2 milioy nowych abo w 2005 a tu takie wiesci ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-02-01 10:37
    *gregmar - podobnie 44 miesiac z + bez problemow
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-01 10:40
    ** ICEWIND - tja, ale jakoś nie pisza o tym jak Era kradnie na rachunkach i Idea prowadzi swoje TPSAowskie praktyki.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-02-01 10:46
    Ja mam 3 Kontakt Plus i Strefę Tanich Połączeń. I jak dzwonię na numery ze Strefy po 24 grosze za minutę, to mi się wydaje już , że przepłacam. Nie żartuję. Ja wiem , że trudno w to uwierzyć , ale jak mam zadzwonić gdziesz po normalnej cenie za minutę , to mi się zaczynają juz ręcę trząść , jak to jest strasznie "drogo" ;-) Jakbym miał wrócić do płaskiej stawki 70-80 groszy to chyba byłoby to po prostu już niemozliwe...
    0
  • Users Avatars Mini
    gregmar pisze: 2005-02-01 10:51
    ***issa - he he he, ale uśmiałem. No niestety to chyba nasza cała mentalność i pozostałości po bardzo drobich połączeniach i w ogóle przeswiadczeniu że kmórki są drogie. Uf ale się usmiechnałem... też mi ręce latają :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2005-02-01 10:54
    Ja też nie narzekam na jakość usług Plusa. Może i trochę drogawo, ale poza tym ok, jakoś przez 4.5 roku nie myślałem o zmianie operatora. No i za punkty z 5 plus mogę zgarnąć przyzwoitą słuchawkę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    cthulhu pisze: 2005-02-01 11:19
    Uuu... No to szkoda, że już nie będzie można kontakt plus i tanich połączeń razem aktywować :( Wniosek z tego, że może bardziej będzie się opłacało kupić jeszcze teraz maxprofit w ramach oferty promocyjnej. Aktualną ceną MMS w maxprofitach chyba nie ma się co przejmować bo wkrótce promocja w Plusie na MMS. 40 gr brutto za MMS do 100 kB. Dla wszystkich użytkowników. Do wszystkich sieci. Do końca roku.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-01 11:47
    cthulhu - nie ma co przesądzać...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-01 12:27
    issa: nie narzekaj - ja mam minute za 1,90 zł...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-01 12:41
    Grzegorz_Z - zaskarż... ;-) Od razu proponuję zaskarżyć regulamin Ery też...
    0
  • Users Avatars Mini
    cthulhu pisze: 2005-02-01 13:32
    wlo - no liczę właśnie, że sprawa jednoczesnego aktywowania kontaktu i połączeń (jakoś tak elektrycznie zabrzmiało :) nie jest jeszcze przesądzona... Co do MMS'ów to już pewne. Dla abonamentowców, simplusowców i mixplusowców ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaktusan pisze: 2005-02-01 14:12
    cthulhu : w perspektywie wejscia nowych taryf plusa troche dziwi ta promocja mms do konca roku .... , mam nadzieje ze potraktuja mms podobnie do ideii , czyli beda tanie i beda zliczane z pakietow abonamentowych .
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-02-01 16:23
    No i na razie sie pojawilo info, ze od jutra dla firm cos zmieniaja... A indywidualnych maja nadal w du***
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-01 17:58
    kaktusan - kazda promocję można wcześniej zakończyć ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Pułkownik pisze: 2005-02-02 07:21
    NEWS: 60 zł za zmianę taryfy to bardzo dużo , nawet, jeżeli ta taryfa jest dużo korzystniejsza
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: