T-Mobile - w 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność głównych usług

Najważniejsze | Newsy
Dodaj opinię
Opinie: 0

T-Mobile przygotował oświadczenie opisujące straty dla firmy po wczorajszym pożarze na warszawskim Annopolu. 

Oto jego pełna treść:

W wyniku pożaru, który miał miejsce wczoraj w pobliżu budynku T‑Mobile na warszawskim Annopolu, ucierpiała infrastruktura sieciowa oraz systemy niezbędne do świadczenia wielu usług i serwisów dla naszych klientów.

Dzięki zabezpieczeniom stosowanym w naszym data center, pomimo krytycznych warunków w jakich znalazła się infrastruktura firmy, znaczną jej część przenieśliśmy do zapasowego centrum danych.

Dzięki sprawnej pracy zespołów odpowiedzialnych za sieć i IT, w ciągu niespełna 12 godzin udało się przywrócić pełną sprawność niedziałających lub działających w ograniczony sposób usług mobilnych: połączeń głosowych, wiadomości SMS i transmisji danych.

Nasi specjaliści pracują nieprzerwanie nad przywróceniem pełnej obsługi telefonicznej oraz obsługi w punktach sprzedaży. Obecnie nadal mogą występować ograniczenia w przesyłaniu MMSów oraz doładowywaniu kart prepaid. W pełni dostępne są doładowania za pośrednictwem strony www.doladowania.t-mobile.pl.

Niedostępne są niektóre usługi świadczone dla klientów biznesowych. Nasi specjaliści nieprzerwanie współpracują z klientami, aby jak najszybciej przywrócić działanie dostarczanych im usług.

Serdecznie przepraszamy wszystkich klientów za wszelkie powstałe w wyniku pożaru utrudnienia w korzystaniu z usług T‑Mobile. Dziękujemy za wyrozumiałość i wsparcie, jakie otrzymaliśmy od naszych klientów w ostatnich godzinach. Naszym najwyższym priorytetem jest jak najszybsze przywrócenie 100% sprawności wszystkich świadczonych przez nas usług i systemów wspierających.

Pragniemy także podziękować wszystkim służbom oraz osobom zaangażowanym w akcję ratowniczą za ich pomoc i profesjonalizm w tej trudnej sytuacji.

Szczegółowe informacje o pożarze znajdują się tutaj

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: