Prezes Idei chce MVNO, Orange i ostro krytykuje konkurenta

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 252

Sławomir Skrodzki, prezes PTK Centertel, otwarcie przyznał, że poważnie rozpatrywana jest w Idei możliwość wpuszczenia do sieci operatora wirtualnego. Prezes w wywiadzie dla Pulsu Biznesu powiedział: "Uważam, że 2005 r. będzie rokiem rozpoczęcia działalności operatorów wirtualnych. Chętnych jest już dostatecznie dużo, żeby możliwe było wynegocjowanie sensownych warunków i podpisanie umowy o udostępnieniu sieci z MVNO." Na pytanie, czy Centertel jeszcze w tym roku podpisze taką umowę, prezes odpowiedział: "Nie widzę przeszkód. Bierzemy pod uwagę każdą możliwość."

Ubiegłoroczne przychody Idei wyniosły ponad 5,5 mld zł, a zysk netto bardzo znacząco przekroczył 500 mln zł. Na koniec 2004 r. sieć miała ponad 7 mln klientów. Plan minimum na ten rok to 8 mln. Udział w rynku — mierzony liczbą użytkowników sieci — szacowany jest na 32-33 %. Oferta Jedna Idea przyciągnęła około 300 tys. klientów. Prezes nie chciał jednak zdradzić, czy chodzi o klientów nowych, czy także tych, którzy zmigrowali do Jednej Idei ze starych taryf.

Po raz pierwszy prezes Skrodzki bardzo mocno poparł pomysł rebrandingu swojej sieci: "Zarząd PTK Centertel zdecydowanie popiera to rozwiązanie. Uważamy, że to jedyna uzasadniona droga dalszego rozwoju i im szybciej na nią wkroczymy, tym lepiej. Pod marką Idea PTK Centertel zrobił na polskim rynku bardzo dużo, ale nie uciekniemy przed globalizacją. Oczywiście takie decyzje leżą w gestii właścicieli — także mniejszościowych udziałowców TP, z którymi trzeba je konsultować. Przypuszczam, że ten proces już trwa lub wkrótce się rozpocznie."

W wywiadzie dla Pulsu Biznesu prezes Skrodzki bardzo ostro wypowiedział się o swoim konkurencie, sieci Era: "Niedawno wprowadzenie rewolucyjnej oferty w pierwszych dniach stycznia buńczucznie zapowiadała PTC. Jestem niezmiernie ciekawy, co miała na myśli. Na razie nic się nie wydarzyło. Podejrzewam, że to był blef, że nie miała nic do zaoferowania klientom postpaidowym i chciała zyskać na czasie. Bycie liderem na rynku nie jest łatwe. Nie można wciąż oglądać się za siebie, patrząc, co robi Idea. Trzeba samemu proponować nowe rozwiązania. Myślę, że już pora na zmianę lidera."

Opinie:

Opinie archiwalne (252):

Komentuj

Komentarze / 252

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    wdylag pisze: 2005-01-12 10:25
    "Jedyna taka taryfa! Pasujecie do siebie. Ona jest Jedyna, a ty jesteś dla nas wyjątkowy. Połączcie się na nowy rok. Ten związek to same korzyści! W promocji noworocznej sieci Era czeka na Ciebie niezwykle atrakcyjna taryfa "Jedyna". Dlaczego "Jedyna"? Bo za swój abonament zapłacisz teraz jedynie 40 zł (48,80 zł z VAT). Dostaniesz też prezent - 70 darmowych minut, które możesz wymienić na 280 SMS-ów. Za połączenia krajowe do wszystkich operatorów zapłacisz równie niewiele. Minuta rozmowy kosztuje u nas 0,60 zł (0,73 zł z VAT), a SMS 0,15 zł (0,18 zł z VAT). Dodatkowo otrzymasz od nas naliczanie 1s/1s. Poczuj się wyjątkowo i dołącz do nas na nowy rok! Oferta jest ważna do 31 stycznia 2005r." NO I JEDNAK ERA PRZEDŁUŻYŁA OFERTĘ JEDYNA!! :/
    0
  • Users Avatars Mini
    GOL pisze: 2005-01-12 09:59
    Nie mogę się doczekać kiedy wreszcie zmienią nazwę na Orange ( czyt. oranż ) !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 10:02
    OCZEUJĄCY NA NOWE TARYFY , TO COŚ DLA WAS ;-) ""Niedawno wprowadzenie rewolucyjnej oferty w pierwszych dniach stycznia buńczucznie zapowiadała PTC. Jestem niezmiernie ciekawy, co miała na myśli. Na razie nic się nie wydarzyło. Podejrzewam, że to był blef, że nie miała nic do zaoferowania klientom postpaidowym i chciała zyskać na czasie. Bycie liderem na rynku nie jest łatwe. Nie można wciąż oglądać się za siebie, patrząc, co robi Idea. Trzeba samemu proponować nowe rozwiązania. Myślę, że już pora na zmianę lidera".
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:03
    buahaha! zobaczcie tylko co napisalem przed chwila pod niusem o zdrapkach ery przez neta! :) tak, idea sie naprawde zmienia! normalnie szacuneczek, po raz wtory powiadam! :D czyzby IDEA wypowiedziala malutka wojne plusowi i erce? ja jestem za! bo jesli tak to i inni beda musieli sie obudzic i zrobia to samo, a to bedzie z pozytkiem dla nas.. :) a teraz co do jakosci idei: mam nadzieje, ze mvno bedzie mialo swoj system bilingowy (pewnie tak:) i nie bedzie wpadek z podwojnym liczeniem pakietow i takich tam rzeczy.. :) wtedy idea naprawde moze stac sie liderem i przynosic wymierne zyski wlascicielom.. :) (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2005-01-12 10:06
    Ale prezes po Erze pojechał! Myślę że trochę zbyt pochopnie tym bardziej że jakby nie było cały ferment na rynku można by raczej przypisać Erze (poprzez sieć Heyah). A jako klient Idei chciałbym jeszcze dodać że jakoś mnei nowa marka nie pociąga- tylko zamieszanie, mnóstwo kasy na reklamy, na salony, na wsio, a pożytku jakoś żadnego dostrzec nie mogę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:07
    hehe, *** issa -- praktycznie o tym samym.. :) co do idei dalej.. to co z tego, ze to tpsa (to tak dla krzykaczy)? gdyby nie ta tpsa to pewnie internet byscie mieli pare lat pozniej -- bo pewnie wiekszosc z was zaczynala przygode z netem od tpsa.. zapomnialo sie juz, co? :/ a ze to monopolista? fakt, ale zauwazcie, ze to nie jej wina, ze nim akurat jest.. w sensie, ze cos musialo laczyc za czasow komuny.. i padlo na tpsa.. :) a ze sie broni jak moze? a Wy to pewnie byscie oddawali swoja czesc rynku ot tak, co? naiwniacy.. :/ (cdn)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:09
    zeby nie bylo ze bronie tpsa (i idee), ale troche obiektywizmu, do k**** nedzy, co? (ale mnie ponioslo :P).. fakt, wkurza mnie tez, ze tpsa sobie leci w kulki, ale jak sie nie podoba to zmiencie operatora lub nie uzywajcie zadnego -- konkurencja jest.. :) no dobra, zaraz sie na mnie rzuci stado wyglodnialych wilkow czekajacych na nowe taryfki w erze / przeciwnikow tpsa.. ale co mi tam.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    elmo11 pisze: 2005-01-12 10:12
    1 jak znam Idee ten operator wirtualny to bedzie takie cos jak Heyah czy SamiSwoi. 2 Moim zdanie zmiana nazwy jest kretynizmem i z ekonomicznego punktu widzenia bardzo mało opłacalna bo za logo trzeba zapłacić. 3 dobrze że pojechał na Ere a jak by to powiedział w wiadomościach a nie pulsie biznesu to nowe taryfy by były jutro :))) a im operatorzy sie bardziej kłócą to lepiej dla nas
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2005-01-12 10:23
    cóż... rozczarowanie era/plusem zostaje zastąpione przez pozytywne zdziwienie ofertą/postawą Ideii :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:13
    *** mattulko -- fakt, wizja "kropka" nie jest zbyt pociagajaca, pewnie za sprawa sluchawek.. fama sie rozeszla, ze "nie ma telefonow za zlotowke" (co jest klamstwem, bo sa)! ale co ja sie bede klocic ze spoleczenstwem.. :P jednak jesli chodzi o POPa np. to oferta jest calkiem niezla (pakiety na wewnatrzsieciowe), a i dla abonamentu (bez sluchawki) tez jest calkiem dobrze.. :) zwlaszcza, jak ktos ma wszystkich w idei / wiekszosc polaczen.. :) jejku, znow sie rozpisuje.. :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:28
    hmm, to dziwne.. opuszczalem GOL to bylo pod tym niusem 13 komentarzy.. wracam, a tu i doszly nowe, i liczba komentarzy spadla do 11.. czary-niewidy.. :/ czyzby GOL manipulowal komentarzami? zapewne.. :( licze czas do usuniecia mojego postu.. start..
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2005-01-12 10:30
    np. komentarz wlo "Dobre dobre" zostal wyciety =P
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:30
    a wszystkim zdenerwowanym abonentom ery proponuje zaopatrzyc sie w nervosol.. powaga.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:37
    Ja nie jestem zdenerwowanym klientem Ery ale w tej chwili bardzo poważnie się zdenerwowałem na Pana prezesa IDEI!!!!!!!!!!!!!! CO on sobie myśli????!!! Jakoś mu z ERY NIKT NIE WYPOMINAŁ JAK NP. POP MIAŁ DATE WPROWADZENIA GPRS A GO NIE WPROWADZIŁ!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:38
    nervosol, sklad: wyciag plynny z korzenia arcydziegla, korzenia kozlka, kwiatow lawendy, szyszek chmielu, ziela melisy.. WSKAZANIA: stan zwiekszonego napiecia nerwowego, uczucie niepokoju, leku, podniecenia, itp. nie zebym sie juz zaopatrzyl -- to ze strony jakiejs.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:39
    Ciśnienie mi skoczyło od razu - jak mnie wkurzają takie gadki, jak się prezes jednej firmy od rugiej firmie wypowiada - NIECH PILNUJE SWOJEGO NOSA! Nie chiał powiedzieć ile im przemigrowało do JI a ile mają nowych - a to dlatego, że zapewne nowych to więcej Era nałapała na Era Jedyna niż Idea - w Idei po prostu całe towarzystwo które na zdzierczych maksymalnie Optimach siedziało się przeniosło i tyle!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    miły pisze: 2005-01-12 10:40
    jak dla mnie koleś jest strasznie niekopetentny... taką kaszane odwalić w wywiadzie - by sie wstydził... pewnie siedzi tylko i pierdzi w stołek - sorki wielki skórzany fotel i nie ma o niczym pojęcia.... weźmy - "Prezes nie chciał jednak zdradzić, czy chodzi o klientów nowych, czy także tych, którzy zmigrowali do Jednej Idei ze starych taryf." - według mnie poprostu nie wiedział i ktos go konkretnie zaskoczył... a w firmie się komuś dostanie po uszach że prezes był niedoinformowany... a juz wypowiedź o rebrandingu mnie rozbawiła do łez... jak można mówić że chcemy się zmienić skoro większość z nas nie podjęła tej decyzji... "Oczywiście takie decyzje leżą w gestii właścicieli — także mniejszościowych udziałowców TP, z którymi trzeba je konsultować. Przypuszczam, że ten proces już trwa lub wkrótce się rozpocznie" to co on nie wie co się u nich dzieje...... sorki ale kaszana na maxa.........
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:41
    Normalnie aż się nie mogę uspokoić - prezesik się wypowiedział, ojojojojojoj.... Zobaczymy czy będzie dalej Prezesem jak się na Orange przebrandują - a juz widać że się będą zmieniać na Orange. I jeszcze na koniec złośliwie dodam, że bardzo wątpię żeby już przeciążona infrastruktura Centka wytrzymała MVNO....
    0
  • Users Avatars Mini
    Lutek pisze: 2005-01-12 10:42
    Prezesi firm maja upodobanie do wyrzucania nie swoich pieniedzy.... podobnie bylo ze zmiana Logo TP- to tak A Propos kosztow zmiany marki. Powinni być nimi ludzie, ktorzy sami zbydowali firme od podstaw a nie tacy, ktorzy dostali sie na stanowiska dzieki ukladom i budowaniu firmy i zarabianiu wiedza mniej niz Pani na rogu sprzedajaca marchewke. Co do Orange.... to bzdura bo co jezyku polskim oznaczaloby Jedyna Orange..... jesli juz to Oranż lub Pomarańcza :-) Pozdrav
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:42
    No dobra - już przestaję się złościć. Po prostu nie lubię, jak prezesi firm trzaskają wypowiedzi jak dzieci w przedszkolu, jeszcze powinien język pokazać Plusowi i Erze i już w ogóle byłby z siebie zadowolony....
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:42
    *** locco -- moj post zaraz po Twoim (0937) chyba ci sie przyda.. ;-) a powiedz mi ile osob by chetnie skorzystalo z gprs'u nawet za 1 gr za 10 kB, a ile z nowych taryf? wiesz, placenie za minute 2 pln, a za gprs np. 60 gr za 500kB to zupelnie inna sprawa.. :) poza tym idea tyle czekala z gprs'em, ale zobacz co zrobila: wprowadzila sumowanie danych we/wy.. ktos wpadl na to wczesniej? :) troche obiektywizmu, prosze.. a jak nie to chociaz *** locco nie wypieraj sie, ze nie jestes zdenerwowany.. ;-) jak chcesz to zafunduje ci nervosol, naprawde.. tylko prosze, nie denerwuj sie tak na to, ze era leci z abonentami w kulki i nie wprowadzila jeszcze nowych taryf.. bo zapewne to jest podlozem Twojej zlosci.. :/ i nie zaprzeczaj -- wiesz dobrze, ze mam racje.. ;-) (bez obrazy, of korz)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:45
    ***Q; oj przyda sie przyda :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-12 10:46
    No i widać poraz kolejny poziom prezesów Ideii,po Opinii na temat Heyah,że dla dresa i złodzieja,bo oferta bez telefonu.Teraz to!Reperezentują kliniczny przykład niskiej samooceny i IQ obrażając innych!.Ja uważam jedyną za lepszą od jednej,bo za 50zł idea oferuje tyle samo minut,a ceny słuchawek są do bani ustalone w dziwny sposób(np.stare modele droższe od nowych).Era już nie raz pokazała jak się działa na rynku i jeszcze pokaże.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:47
    *** locco -- dawaj adres na priv'a to jeszcze dzisiaj podesle Ci paczuszczke z odstresawiaczem.. ;-) (hi, hi)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:47
    ***Q; ja już killka razy mówiłem, że decydując się na nowy telefon i umowę wiedziałem jakie stawki będę miał przez najbliższe 2 lata i ciśnienia nie mam na nowe taryfy takiego jak mają Ci, którym się umowa kończy. Jednakowoż chciałbym nieco mniej płacić :)) Ostatnio rachuneczek znowu był na 350 :( a to dużo.... Ale tym razem mnie nie tyle to, że Idea ma nowe taryfy wkurza - ja jestem życzliwy ludziom i choćby ze względu na ***issę życzę WSZYSTKIM tanich rozmów - wkurza mnie publiczne wypowiadanie się jednego prezesa o drugim!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:49
    ***yogi - o to to - pamiętam te wypowiedzi Idei o dresach, złodziejach itd. - :((( Przykre. (swoją drogę ciekawe kiedy zaczną usuwać tu moje komentarze o tym....)
    0
  • Users Avatars Mini
    omega pisze: 2005-01-12 10:49
    Jeżeli nawet komuś nie podoba się idea to trzeba przyznać, że w ogólnej perspektywie jest najbardziej rozwojowa. Weszła na rynek praktycznie cztery lata póżniej od konkurencji, dogonila konkurencję i prawdopodobnież najszybciej przejdzie rebranding, być może będzie na rynku pierwsza byleby wtedy nie straciła impetu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyś pisze: 2005-01-12 10:50
    A ja jestem super zadowolony mam 90 na pierwsza grupe(kochany dziadek) i dostałem w propozycji dodatkowo 40 minut sekunde pro to wszystko na całe 24 miesiace i do wszystkich sieci( i tak nie mam zamiaru zmieniac numeru) i niezły tel za punkty(oczywiscie na chandelek) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:52
    A najśmieszniej to by było, gsyby rzeczywiście Era nagle tak dowaliła z nowymi taryfami, że Idea nie wiedziałaby gdzie się podziać :))) CZego sobie i wszystkim innym "oczekującym" radośnie życzę :) (aha, jeszcze do ***Q - być może uda mi się już niebawem uwolnić od neostardy, do tej pory żaden inny op ani telefonu ani netu do mnie nie ciągnął - centrum Warszawy niestety - ale Aster się już zapowiada!)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:54
    ***Q: dawaj ten nervosol bo zamiast pracować się na Golu ciskam!! :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 10:55
    ***Q : dzięki za maila :)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-12 10:58
    ***locco, mnie tez to wkurza, takie publiczne dogryzanie. Jak to się mówi - potrząsanie szabelką. Facet jest prezesem jednej firmy to niech sie nie miesza w sprawy innej - jakaś kultura biznesowa powinna kurcze być.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 10:58
    *** locco -- fakt, najezdzanie prezesow na siebie (zwlaszcza idei na ere) jest zenujacy, niczym z piaskownicy.. ale co na to poradzimy? widzisz, jedni gadaja i robia (idea), a drudzy gadaja i.. tylko gadaja.. :P nie wiem czym era moglaby nas totalnie zaskoczyc.. moze 1 darmowym nr w sieci? gprs'em za grosika za 10 kB? jest wiele mozliwosci, ale ja jestem sceptycznie do ery nastawiony, niestety.. :/ nie takie kwiatki juz ona wymyslala.. a nervosol juz poszedl na maila.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    coobaw pisze: 2005-01-12 11:00
    Czekam cierpliwie do końca stycznia na nowe taryfy ery, a jeśli nic z nich nie wyjdzie to sobie dopiero wtedy "pojadę" po całej erze łącznie z prezesem, który jakby nie było zapowiedział zmiany 12 v 13.01.05. A do idei w życiu, mam dosyć tepsy, czyli pozostaje +
    0
  • Users Avatars Mini
    miły pisze: 2005-01-12 11:00
    poprstu mnie też wkurzył ten prezesik.... poprostu denerwują mnie ludzie którzy potrafią tylko gadać a na niczym się nie znają...... typowi PRowcy.... i dlaczego takich debili się promuje.... jak za komuny bo potrafią pogadać głupot do mas..... poprostu porażka
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-12 11:02
    A jeszcze jedno.Panie prezesie pamięta pan może jak wprowadzaliście gprs w pop`ie?!Szybko wam to poszło,prawie dwa lata!!!Kto pierwszy wprowadził sekudowe naliczanie?Nie Idea!Co zrobiła Idea?Skopiowała ofertę ERY(cena usługi).Przykłady można mnożyc.Tylko Plus daleko w przodzie,bo wszyscy mają już 3G :-) lol
    0
  • Users Avatars Mini
    edzio pisze: 2005-01-12 11:04
    zauwazcie ze rzucil sie tylko do ery,plusa olal hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-12 11:05
    Skwitowałem i słowa i zamierzenia PT Prezesa "dobre, dobre...". Zarządcy usunęli post. Znaczy, trzeba pisać więcej - komentarz to komentarz ma być!! OK - słuchając Nowej płytki Vaya Con Dios przed chwilą dostarczonej przez pocztę (nawet jak na rano ta muzyka nastraja ;-)), zabieram się do pracy a wcześniej skomentuję newsa. Co do operatora wirtualnego - nie ma co sie odgrażać a po prostu podpisywać umowę! Tylko z kim? Z moim "ulubionym" operatorem MVNO z ? Chętnych jest kikadziesiąt już, ale ilu z nich może kupić usługi na poziomie satysfakcjonującym Centertela, oraz żeby samemu MVNO wysokość marży zapewniała rozwój? Bo na wegetację to łatwo wynegocjować ceny. Rebranding... A niech zmieniają - to nie problem przecież - jeśli ma wyjść na korzysć to popieram. Ale najfajniejsze jest to, że tak ot, po prostu, Centertel planuje zdetronizować PTC! Ciekawe jak?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-12 11:05
    Ofertę mają niezłą - fakt, PTC straciła rozpęd i pomysły - fakt... Ale czy będzie Idea w stanie zabrać klientów Erze? Bo jeśli nie, to nawet przy spowolnionym przyroście bazy klienckiej Ery oraz planach Idei, to nie w tym roku jeszcze zmiana lidera nastąpi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-12 11:10
    PS - na wszelki wypadek nie podałem wyżej, że moim ulubionym operatorem MVNO jest "Nasza Telekomunikacja" w Woli Gołkowskiej, poczta Głosków ;-))) Jeśli usuną to niniejszy post...
    0
  • Users Avatars Mini
    lokop pisze: 2005-01-12 11:12
    W gruncie rzeczy facet ma rację z tą ERĄ, która nie potrafi sprostać konkurencji. Po prostu boi się o dochody. Pamiętacie post, w którym ERA skarżyła się, że stwaki idei są poniżej opłacalności? Era nawet nie zauważy kiedy ludzie odejdą do Idei, a stanie się to szybko, oj bardzo;)
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-01-12 11:18
    ciekawe co z tego wyniknie;p
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2005-01-12 11:24
    Nie przejmuj się ***Wlo, jak parę miesięcy temu poddawałem w wątpliwość zapowiedzi prezesa Ery to też wycinano moje komentarze. Odczuwam w tym momencie rodzaj wrednej satysfakcji, bo "chudzielec" z Ery faktycznie blefował - najpierw o grudniu, a potem o styczniu. Przypominam, że wtedy już zauważyłem, że prezes Ery już parę razy zapowiadał rewolucyjne taryfy a kończyło się na promocjach. Albo więc prezes PTC sam nie odróżnia promocji od cennika, albo mówi to z premedytacją, bo wie, że dla przeciętnego zjadacza chleba promocja=cennik :) Może ktoś mnie powinien zatrudnić jako doradcę ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Matt pisze: 2005-01-12 11:26
    a czas pokaże, czy nie jest to gadanie pana prezesa "pod publiczke" :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    brum pisze: 2005-01-12 11:38
    Jedna Idea przyciągnęła 300 tysiecy ludzi - to prawie nic , a tyle reklamy władowali. I pewnie większość to migracja z pop-a. A najgłupsze to wprowadzenie wirtualnego opa w idei , będą mieli 3 system prepaid ( pop, jedna idea na kartę i wirtualny op ) Nie dośc , że za późno to jeszcze to będzie wyłacznie konkurencja sama dla siebie w idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-12 11:38
    Nigdy nie byłem fanem Idei, no bo wiecie TPSA, monopol, takie tam... Ale szczerze mówiąc to właśnie Idea w postpaidzie, jako pierwsza i narazie jedyna, poważnie podeszła do sprawy. Są nowe taryfy, dla każdego dostępne. A co na to inni? Ano promocje, kontrakty, zabawa. A stary abonent dalej płaci po staremu. Ile to już mamy nowe taryfy w Idei? Kilka miesięcy? A reakcja konkurenji pozorna. Pamiętacie jak weszło Heyah? Ano wtedy krzyczeli wszyscy że Era taka świetna jest. Konkurencja spała, czekała, robiła promocje, a klient migrował. Wkońcu zmienili taryfy na nowe.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-12 11:38
    (cd) Tyle że już wtedy Heyah spory kawał tortu zjadł. Migracja miała sens, bo jak się przechodziło z 2-3 zł/min na niecałe 1zł/min z taktem 1s, to był zysk. Powroty do starej sieci po wielu miesiącach już sensu nie miały (jak wprowadzili nowe taryfy w prepaidzie). Dla kilku groszy znów nr zmieniać? Nie! I po co ten cały opis? A no po to żeby stwierdzić, że Polak głupi przed szkodą i po szkodzie. Nie uczy się. Wtedy czekali z nowymi taryfami prepaid. Teraz postpaid (tylko skład czekających uległ lekkiej zmianie). A klienci, cóż migrują....
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-12 11:49
    brum: 300 tys. to nic? Jasne. A jak się do tego doliczy tych którzy zmienili taryfę ze strej na JI i dzięki temu nie odeszli do konkurencji to już będzie całkiem spora baza. Co z tego ze pozostali pozyskują teraz w promocjach więcej, jak starzy po kontraktach promocyjnych zmieniają sieć, nie mając nowych taryf czy sensownej oferty otrzymaniowej.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2005-01-12 11:50
    A co znaczy "buńczucznie" ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-12 12:03
    krytyka kazdemu zawsze sie nalezy jak kasa za robote! a ulotki znow sie drukuja az dymi w beret!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 12:15
    ***Nanmotore: oby :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 12:19
    idea rzucila rekawice i to mi sie bardzo podoba, ci wirtualni w idei beda i tak pracowac na konto idei a tym sposobem jeszcze bardziej ogranicza wolna (potencjalnie dostepna) ilosc klientow dla konkurencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 12:20
    pamietajcie, ze ... takie tesco zarabia ladna kase, jakis czas byl o tym artykul
    0
  • Users Avatars Mini
    Kozo pisze: 2005-01-12 12:21
    !!!!!!!!!!!!!!no i ideowiec ma racje - era przedluzyla Jedyna do 31 stycznia !!!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-12 12:22
    Namotore: Chyba do promocji "Jedyna 8bis/2005" :) Prezes obiecał taryfa na "święta gwiazdkowe" i będą. Tylko kiedy takie święta wypadają? 1 maja, 22lipca? Kto wie.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 12:22
    *** Namotore -- o tych Twoich ulotkach to ja slysze od dobrego tygodnia i.. nic! :P niech sie drukuja ulotki, o tresci: "w trosce o dobro naszych starych abonentow informujemy, ze nie zamierzamy na razie wprowadzac nowych taryf, a co za tym idzie niepokoic ich zmianami.. nowe taryfy wywolalyby u nich tylko zdenerwowanie spowodowane nagla zmiana, a tym samym zmniejszenie satysfakcji z uzytkowania naszej sieci oraz dyskomfort psycho-fizyczny.. mamy nadzieje, ze zmiany te spotkaja sie z ich aprobata i uznaniem, a jednoczesnie poprawa postrzegania naszej sieci przez nich! pozdrawiamy, RN PTC".. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ancilla pisze: 2005-01-12 12:23
    pomimo konfliktu pomiędzy udziałowcami Polskiej Telefonii Cyfrowej zdołano uchwalić pełny budżet na 2005 rok. Uchwalenie budżetu daje zaś zarządowi drogę do podejmowania jasnych decyzji rozwojowych. Według najnowszych doniesień, 2005 rok przyniesie znaczny wzrost dynamiki budowy zasięgu, który już jest widoczny, ponadto, ostatnie dni stycznia lub początek lutego powinny być niespodzianką zarówno dla abonentów, jak i użytkowników operatora. Na ten termin bowiem przewidywane jest oficjalne wprowadzenie na rynek nowych planów taryfowych oraz modyfikacje ofert pre-paid PTC- (Wacław Kaczorowski Info)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-12 12:24
    AQQ: Ano tak, lepiej sprzedać hurtowo dużo minut MVNO i mieć pewną kasę. Jedna faktura.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 12:24
    A swoją drogą czy Idea by krytykowała Erę, gdyby nie chciała właśnie jej wygryźć, na Plusa to już chyba krzyżyk położyli - chyba Plus już zdaniem Idei z wojenki wysiudany (na szczęście ma stałych userów, takich jak wlo :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-12 12:26
    ancilla: A może początek kwietnia, 1 kwietnia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-12 12:27
    Powiem tak, dzieki Heyah mamy teraz tanie połączenia u konkurencji. Może dzięki JI ruszy się teraz coś w samej Erze. Ba, jestem tego pewien :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2005-01-12 12:27
    jestem za Orange PL ale bez Milego dnia :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dude pisze: 2005-01-12 12:36
    Ja to bym na miejscu prezesa Idei tak nie krzyczal, bo Era już wkrótce może mu dać klapa, ani się nie obejrzy.
    0
  • Users Avatars Mini
    dymek pisze: 2005-01-12 12:37
    A plusik robi swoje. Tam gdzie sie dwóch bije trzeci korzysta.
    0
  • Users Avatars Mini
    jerry1 pisze: 2005-01-12 12:42
    i co z tego że przedłużyli ofertę "jedyna"; Idea pnie sie w górę i mam nadzieję jż niedługo zostanie liderem na rynku, to widać, wszystkie zmiany jakie się teraz pojawiają są wywołane przez Ideę (owszem powiecie Heyah ale Heyah weszła wszyscy zeszli z pre-paida a abo pozostały nienaruszone...) zgadzam się ze słowami prezesa obie pozostałe marki patrzą teraz na to co robi Idea i PRÓBUJĄ się dostosować, wszedł MIX w Idei dopiero później w Erze i Plusie, weszła JEDNA IDEA, wszyscy zrobili oczy i mijają 2 tygodnie a w Erze mamy JED(y)NĄ..., Idea rozciągneła zasięg sieci, budżet PTC od razu zakłada rozbudowę sieci zasięgowej w 2005 r., gdyby to była sztuka a nie wolny rynek to bym ich o plagiat oskarżył
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-12 13:05
    za 2 dni w idei dzwonimy wewnatrz sieci za 20 gr minuta :) dzieki pakietom ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Namotore pisze: 2005-01-12 13:06
    ulotki sie drukuja od miesiaca, nie wiem co na nich jest drukowane, moze banderole, moze rozkladowki z jenna jameson. nie mam pojecia ale sprzet kipi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomchem pisze: 2005-01-12 13:07
    Plusik juz dawno zatonąl wraz z Titaniciem zostali na polu bitwy tylko dwaj mocarze Idea i Era. Jestem bardzo ciekaw, czy pan prezes tymi slowami jawnie dal do zrozumienia ze wypowiada wojne Erze. Oby Tak Bo moze sie bardzo ciekawie zrobic na rynku:D Ja oczywscie bede trzymac Kciuki za Idee a moze w przyszlosci Orange:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Dominick pisze: 2005-01-12 13:09
    Cytuję "Nie można wciąż oglądać się za siebie, patrząc, co robi Idea.". Czyli pan Skrodzki otwarcie przyznał że Era jest przed Ideą bo inaczej na kogo by się oglądała za siebie? Kompromit. Zupełny.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-12 13:12
    co tu duzo mowic Era poprostu moze nie ma pomyslu by w niesc cos nowego jakies nowe rozwiazanie... a ile mozna bazowac na taryfach wymyslonych przez kogos innego a z modyfikownych pod wlasna siec i roznicacych sie tylko troche nazwa...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 13:14
    co by nie bylo to idea z matka tepsa zawsze bedzie gnebic ubieglorocznego potentata ere (ten rok raczej bedzie idei), jest sporo osob w moim gronie (abo. ery), ktorzy wcale nie tesknia do nowych taryf, bo tak naprawde nie znaja cennika (WIEDZA TYLKO JAKI MAJA ABONAMENT)!
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-12 13:32
    AQQ - masz rację że większość ludzi nie ma pojęcia o taryfach oprócz swojego abo... natomiast jeśli chodzi o komentarz do wypowiedzi prezesa to mam nieodparte wrażenie że JI była próbą wyprzedzenia zapowiedzi ERY, a teraz kiedy ERA zwleka to prezes się wścieka że wyszedł zbyt wcześnie przed szereg... no a PLUS jak to PLUS czeka z reakcją na pełną ofertę konkuręcji
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2005-01-12 13:42
    ja też zaliczam się do osób które nie tęsknią do nowych taryf - 50% zniżki na Moja40, sekundówki, 25 minut ekstra, numer promocyjny na 24 miesiące, i za jakieś pół roku 360 minut w rozbiciu na 12 miesięcy. Coraz bardziej utwierdzam się w przekonaniu, że przedłużka na 24 miesiące w październiku ub. roku (bez telefonu) była posunięciem jak najbardziej słusznym.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 13:47
    Jezuuuuuu, za moimi plecami kolega tak się drze na konsultantkę Plusa przez telefon, że aż jest mi nieprzyjemnie :((( ale straaaaaaasznie się na nią wydziera :((((
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-12 13:50
    ***menagier: zgadzam się, ta wypowiedź może być próbą sprowokowania konkurencji. Pewnie w Idei są wkurzeni, że mogli spokojnie więcej zarabiać na droższych połączeniach i dopiero spuścić ceny w bezpośredniej bitwie cenowej. A tak, Era dalej zarabia więcej na połączeniach a ilu nowych abonentów zyskała Idea? Taka dysproporcja cenowa mogłaby być groźna dla Ery, ale tylko wtedy, gdyby trwała przez dłuższy okres. ***AQQ: być może to dalej będzie rok Ery ;-) Idea już na starcie poleciała po całości i więcej pewnie nie wymyśli a przy okazji zdradziła konkurencji, co wprowadzić zeby ja przebic :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 13:53
    *** locco -- oby to nie byla poczatkujaca konsulka.. :/ ale jak ma juz wprawe to po prostu olewa takich gosci.. :) czy ktos wie moze jak zostac takim konsultantem? tak pytam z ciekawosci.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 13:55
    ***Q; ja bym w życiu się tak na nikogo nie wydzierał. Ale kolega jest wściekły że nie dali mu na predłużeniu takiej oferty jak chciał... Ciekawe czy krzykiem dojdzie swego...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 13:56
    BARDZO PILNE!!!! Jakiś cas temu TPSA podawała prognozy odnośnie rozwoju neostrady i ogólnie DSL w Polsce - strasznie pilnie potrzebuję te dane - czy ktoś ma może do nich linka ????
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2005-01-12 13:56
    ***locco, bo pewnie mu powiedziała, że z aparatem telefonicznym kupionym na poczcie karty SimPlus działać nie będą :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 13:58
    *** locco -- ja tez tak bym nie, ale co-po-niektorzy potrafia.. :/ hmm, byc wscieklym, ze ktos go nie chce sponsorowac? dziwne.. nie wiem, nie znam osoby wiec nie ocenie.. ale obiektywnie patrzac to ten ktos musi miec chyba jakies klopoty emocjonalne czy cus.. nic to, bywa i tak -- to ryzyko pracy konsula.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2005-01-12 13:59
    aaaa, to pewnie dlatego, że mu poradziła, by napisał reklamację :) Dobra, milczę już, koniec zżymania, bo jeszcze ktoś mi zarzuci niekonsekwencję na miarę prezesa Ery :) zatem MILCZĘ ale WSZYSTKO CO TU SIĘ DZIEJE - czytam :)
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 13:59
    menagier tylko tlumaczysz ere, choc teraz to i ja tak zrozumialem wscieklosc prezesa PTK (stracili polowe zysku (m-nie) bo nie sadze by tak raptownie odchodzili klienci od ery) - bardzo sluszna uwaga, idea nie ma zabardzo jak odpowiedziec na ewentualne ostre zagranie ery (jakiegokolwiek ruchu w abo, bo co wprowadza znow nowe taryfy?)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 14:03
    *** AQQ -- dlaczego nie ma jak odpowiedziec? a to trudno rozszerzyc "ty i ja" na wszystkich abonentow? pakiety dac _jeszcze_ taniej, zwlaszcza te internetowe.. poza tym mozna wprowadzic promocje np. na rok i wtedy podpisujacy nowa umowe (na rok) sa pewni swego.. jeszcze przykladow? :) ja widze wiele mozliwosci konkurowania z nowymi taryfkami ery (choc jeszcze ich nie znamy).. :) a spostrzezenie *** menagiera jest bardzo celne.. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-12 14:08
    menagier: Ale większość ludzi słyszy też reklamy, 1s naliczanie, 75gr/min itp. I dzwonią do boków, przychodzą do punktów i też tak chcą. A tu nie ma i się denerwują.
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-12 14:09
    Phi... Facet powiedzial jak faktycznie sprawy wygladaja i teraz konkurencja brzeczy. Na miejscu Idei nawet bym na to uwagi nei zwracal - wygrywajacy ma racje.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 14:12
    no to co -- teraz caly watek nt. ery przenosi sie pod nius o "promo noworocznej 2oo5"? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-12 14:19
    to tylko moje subjektywne zdanie i wrażenie, a najbardziej ciekawi mnie końcowy wynik tego wszystkiego ( choć narazie obrucz ruchu idei nie widać końca) jedyne co jestem pewien to to że Krawczyk (dyrektor PLUS) zapowiedział że nie będą wprowadzali nowych stawek dopuki nie zrobi tego ERA bo PLUS nie jest od wyznaczania nowych kierunków... no nic muszę uciekać :)
    0
  • Users Avatars Mini
    WP pisze: 2005-01-12 15:15
    Ten prezes to CHAM jakiś jest! Kto to widział, żeby w biznesie sie tak wypowiadać? Jakie on ma prawo, żeby komentować, co druga firma robi? Niech swój ogródek najpierw zaorze, potem się weźmie za cudzy
    0
  • Users Avatars Mini
    JAGODA pisze: 2005-01-12 15:15
    Ja tylko czekam na rembranding nie tylko Idei, ale także wszystkich polskich sieci. Wtedy ci co tak chwalą Ere i Ide bedą lecieć do Plusa, bo przecież każdy by chciał mieć Vodafone ;-) www.sonyericsson.vel.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    WP pisze: 2005-01-12 15:18
    Chyba, że się prezes Idei nauczył od swojego niechlubnego rzecznika, że najlpeszą formą obrony jest chamski atak i teraz to wykorzystuje.... A prawda jest tak, że Idea ma jeszcze przed sobą lata świetlne żeby dogonic Erę i to ich boli....
    0
  • Users Avatars Mini
    Barnaba pisze: 2005-01-12 15:20
    ***poke: wygrywający ma rację, zgadzam się ale chyba nie twierdzisz że to Idea wygrywa? Od miesiąca wprowadziła tanie taryfy i traci na tym a przypływ nowych abonentów odnotowała niewielki. Prezesik spękał i teraz stosuje chwyty poniżej pasa. Może się jeszcze przed kamerami popłacze ze złości? Biedna Idea, obnizyła ceny połączeń, ludzie sie nie nabrali bo telefony bardzo drogie, to trzeba dowalić konkurencji w wywiadzie prasowym. Jakby Idea byla liderem to nie musiałaby stosować takich chwytów...
    0
  • Users Avatars Mini
    WP pisze: 2005-01-12 15:23
    W każdym razie wypowiedź prezesa Idei jest agresywna, a w biznesie powinna jakaś etyka wypowiedzi obowiązywać - ale jaki Prezes (oraz rzecznik) taki wizerunek firmy. I niech się potem nie zdziwią, jeśli Idea będzie postrzegana jako sieć dla chamów...
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-01-12 15:25
    no to czekamy, jak wypusci Centertel wirtualnego to bedzie pelen komplet, wszyscy operatorzy beda mieli wirtualnych
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 15:29
    Q--- abonenci nie czekaja na pakiety internetowe to ich nie interesuje, tanio dzwonic, tanio wysylac esemesy, tanio kupis aparat, to typowy abonent, ilosc tych co w miare korzystali by z pakietow internetowych latwo wyliczyc chocby np. po ilosci golowiczow
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 15:31
    wirtualny w idei to tylko kolejna obrona przed opami
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2005-01-12 15:40
    ale ten prezes ma tupet idea z tyłu daleko za erą a on tak wyjezdza jakis niepowazny naprawde. Oczywiscie moglby tak mowic gdyby u niego w ogrodku wszystko gralo a teraz jest tak ze co rusz cos sie psuje wymuszona zmiana nazwy ktora nazywa czyms pozytywnym, totalny obciach
    0
  • Users Avatars Mini
    Wanadu pisze: 2005-01-12 15:41
    Zgadzam się, że prezes Skrodzki powinien iść na korki z savoir vivre'u i ogólnie dobrych manier. A już tekst "Bycie liderem na rynku nie jest łatwe. Nie można wciąż oglądać się za siebie, patrząc, co robi Idea." mnie rozbawił bardzo. Pół roku Idea na czworakach nie mogła się pozbierać po ataku Heyah, a teraz takie dyrdymały Prezes Skrodzki nam funduje. A prawda jest taka, że Era gra na nosie Idei i może sobie robić, co jej się żywnie podoba, nie oglądając się na Tlekomunę.
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-12 15:44
    300 tys cos nie za duzo i to pewnie sa w tym klienci ktorzy przeszli ze strej oferty skoro nie chce powiedziec a przy tak szerokiej kampanii reklamowej to naprawde niewiele. To era chyba dzieki jedynej wiecej przyciagnela, no ale cO z tego ze oferta dobra skoro ceny fonow nie do przyjecia i tyle. Jak by tak spuscili troche ceny lub dali jakis jeden chodliwy model powidzmy po 49 zl (tak jak kiedys Nokie 6510) to napewno ludzie by poszli po jedną i kropka
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-12 15:45
    No pięknie. Nareszcie coś się dziać zaczyna:) A już nie było do czego pisać... Tak prawdę mówiąc Era już nie raz wprowadzała oferty na wzór Idei. Przykład z "Jedyną" nie jest Jedyny :) Tak naprawdę to Idea mimo że zaczynała ładnych parę lat PO Erze i Plusie DOGODNIŁA ich, a nawet PRZEGONIŁA. Ktoś tu miał rację. Ten rok może być rokiem Idei. A to czy Era, plus czy Idea będzie liderem to nie ma znaczenia. Dla klienta i tak liczy się cena. Bo teoretycznie numer będziemy zachowywać....
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-12 15:47
    A prezesowi pewnie zal du** sciska ze na golu o IDEI nic nie piszemy tylko ciagle temat ERY i jej taryf :) hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2005-01-12 15:54
    *skiz, jasne ze sciska, ale wymyslili sobie ze jesli teraz zaatakują to ich sytuacja sie poprawi, ale tam mi sie wydaje ze takie metody mają krótkie nogi
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 16:12
    ***Mariusz: obawiam się, że Idea wyprztykała się z pomysłów w zeszłym roku i już w tym zmian robić żadnych nie będzie. I tak jej TPSA ponoć dokłada z własnych funduszy. Więc jest mało prawdopodobne, żeby ten rok mógł sie stać rokiem Idei. No ale to mówię ja, zapalony Era-amator :)
    0
  • Users Avatars Mini
    g-rat pisze: 2005-01-12 16:15
    w Erze sennie, co prawda to prawda niestety, jednak przebudzenie w końcu nadejdzie, zobaczymy wtedy co robi Idea i jak po raz kolejny zmodyfikuje swoją ofertę dostosowując się do lidera... Publiczne krytykowanie konkurenta - zabawny pomysł, ten się śmieje, kto się śmieje ostatni...
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2005-01-12 16:26
    Skandalicznie sie pan skrodzki wypowiada. Chyba sie troche przeliczyl z tym przesciaganiem lidera.
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2005-01-12 16:24
    sytuacja sie zrobila ciekawa bo slupki pokazuja ze ifdea nie tylko za era ale tez za plusem w wielu elementach oferty i wynikach przegrywa, to teraz chce nadrobic ujadaniem
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2005-01-12 16:27
    Widze, ze sposobu informowania o konkurentach uczy sie od "Rzecznika bez Idei" :) nawet nie bede przypominal wybrykow tego pana w chwili wprowadzania Heyah i nie tylko.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 16:36
    jeszcze sie smieje jak to "idea dala sie zrobic w trabke", nie mniej wszyscy tu czekaja na ere
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 16:36
    choroba nie moge dostac sie do i-boa
    0
  • Users Avatars Mini
    Szalony pisze: 2005-01-12 16:37
    Hmm ostro ale widze w tym glebszy sens !!! Era to fakt z heyah dala bodziec do walki w prepaid ale na tym koniec w abonamencie era przesadza - ciekawe jak dlugo ??? A kasa leci kazdy tydzien zwloki ery z new taryfami to sa dodatkowe zyski w dziesiatkach mln zl !!! ps mam prosbe mam kuriozum w max proficie dalem info w temcie taka jak ty S - dziekuje za jakies rady bo plus robi abonentow w bambuko jesli pakiet gprs jest dopiero na koncu wykorzystywany w pakietach kwotowych - do sadu to sie nadaje !!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 16:43
    Era jest cienka- czas najwyższy by ktoś inny był liderem !!! Naprawde nie rozumiem ludzi, którzy kupuja w Erze... Śmiać mi się chce z nich... Robią to tylko by mieć nędzną T630 czy jakąs słabiutką Nokie 3200... Ech...
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-12 16:52
    tampaboy poraz kolejny pisze ze twoje komentarze nie trafiaja tu do nikogo wiec sobie je daruj...
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-01-12 17:02
    prezes boi sie o stolek, wiec wyskakuje przed szereg z oferta na Orange bo moze tym sposobem jakos uda mu sie go utrzymac
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-12 17:03
    He, he **issa POPIERAM!!! **locco Skrodzki ma 100% racje. Dostalo sie mojej sieci po uszach i slusznie. Nie jestesmy dziecmi wiec po co wodzenie za nos.
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-12 17:04
    P.S. dalem gosciowi 10, a co ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 17:04
    Ja Ere już dawno olałem- ale szkoda mi tych którzy do swojego numeru w Erze są przywiązani jak pies do kagańca... Podejrzewam, że dawno era byłaby na końcu gdyby można było przechodzić do innej sieci z zachowaniem numeru...
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2005-01-12 17:05
    *tampaks, tylko ja nie rozumiem dlaczego ty nie rozumiesz nie podajesz zadnych argumentów, to ze jak masz takie sobie widzimisie i na tym opierasz swoje dosyc kontrowersyjne zdanie?
    0
  • Users Avatars Mini
    johanns pisze: 2005-01-12 17:24
    Idea ma taki tik im badziej sie boi tym głośniej krzyczy, pamietam niedorzecznika i jego rozpaczliwe próby dowalenia Heyah. Kompleksy wychodzą oj wychodzą
    0
  • Users Avatars Mini
    g-rat pisze: 2005-01-12 17:41
    w Erze przwiązanie do numeru nie przeszkadza w odejsciu, zawsze mozna sobie abo "przerobic" na pre-paid i bedzie OK, tak wlasnie zrobilem, poza tym mam numer w Idei na czas nieokreslony i korzystam z tego co jest korzystniejsze w danym momencie, czekamy na ruch Ery, zobaczymy kto wtedy zaplacze! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 17:41
    *** AQQ -- pakiety internetowe to tylko przyklad na to, co moze zrobic idea aby polepszyc swoja oferte jeszcze bardziej.. jesli pakiety beda naprawde tanie (ryczalt?) to wiecej osob z tego skorzysta, bez watpienia.. :) a do i-boa nie moge sie dostac od ponad tygodnia! :/
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 18:01
    Pamiętacie jak era zamknęła kasy w swoich salonach odsyłając swoich abonentów na poczte??? Argumentowali to, ze za chwile wszyscy operatorzy zamkną kasy. I co ?? Mineło pół roku- kasy w Plusie i Idei jak były tak są... Dla mnie to była poprostu olewka wszystkich abonentów i dowód na to że Era ma ich w głębokim poważaniu !!!! Ale era- amatorzy tego nie dostrzegli, bo są zaślepieni blaskiem niebieskiej sieci- i uważają że to nawet lepiej że nie ma kas... Żałosne...
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 18:03
    Za chwile przeczytam komentarze typu- że jest polecenie zapłaty itp i że era to oczywiście najlepsza sieć...
    0
  • Users Avatars Mini
    LIDEREK pisze: 2005-01-12 18:26
    Chyba ten cały Skrodzki to w komunie jeszcze głębokiej siedzi. "czas na zmianę lidera" - to jakieś chyba życzenia pobożne idei - idei się marzy monopol na miarę TPSA - ale nie dla psa kiełbasa - a już na pewno z prezesem na takim poziomie elokwencji jak Skrodzki Idea daleko nie pojedzie....
    0
  • Users Avatars Mini
    krejzi pisze: 2005-01-12 18:27
    ***johanns: no przeciez pan Kalinowski to najbardziej sympatyczna osoba pod słońcem ;-D Taki do rany przyłóż i wiecznie usmiechniety... Urodzony rzecz... znaczy sie wodnik ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    LIDEREK pisze: 2005-01-12 18:28
    Czy to Ery wina, że Jedna Idea okazała się fiaskiem jeśli chodzi o przyciągnięcie nowych klientów? No nie Ery tylko Idei i ich niewłaściwej polityki marketingowej. Ale teraz Prezes Idei się boi, bo inwestorzy chcą jasnych wyników a takich Idea nie może pokazać - spadła na trzecią pozycję i jest za Plusem znowu i Jedna Idea ich pogrążyła.
    0
  • Users Avatars Mini
    LIDEREK pisze: 2005-01-12 18:31
    I tu właśnie pies jest pogrzebany przysłowiowy - prezes Idei nie może ścierpieć tego, że pomysł PTC z Heyah okazał się wielkim finansowym sukcesem i inwestorzy PTC są zachwyceni, a w Idei im nic w 2004 nie wyszło tak, jak zaplanowali. Teraz muszą zwrócić uwagę na kogoś innego, żeby opinia publiczna się o tym nie dowiedziała. A jak to najlepiej zrobić ? - szkalując konkurenta, który ma na koncie sukcesy, to zawsze działa. I to niewybrednymi słowy....
    0
  • Users Avatars Mini
    LIDEREK pisze: 2005-01-12 18:33
    Mi to nawet żal Idei - idą na dno i łapią się takich działań poniżej pasa. Powiedzcie szczerze: gdyby Idea miała być liderem to czy zachowywałaby się tak niegodnie? Ale oni są zakorzenieni głęboko w poprzedniej epoce populizmu i propagandy i dla nich krzyk Prezesa Skrodzkiego znaczy więcej niż gołe dane liczbowe i fakty.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gruby pisze: 2005-01-12 18:35
    ***Liderek: prawda jest taka, że Idea zamiast po prostu przejąc pałeczkę lidera co jej sie z powodu nieudolnosci nie udaje, probuje zbudować sobie wizerunek sieci, która jest już dosłownie o pół grubości żyletki od prowadzącej Ery. Im większe mają ciśnienie w Idei tym więcej puszcząją plotek o tym, jakoby juz juz własnie zdobywali 90% rynku, na zasadzie: "jestesmy najlepsi", choc liczby tego nie potwierdzaja. Jak ktos juz wczesniej pisal: Idea ujawnila swoje wszystkie projekty - wprowadzila je w zycie, dzieki czemu konkurencja wie jak ja przebic - i kiedy to sie stanie, jestem pewien ze Idea nie da rady w ciagu tego samego roku znowu zrobic u siebie rewolucji.
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-01-12 18:39
    No cóż, niechętnie, ale się zgodzę z przedmówcami. Polityka Idei, a raczej jej Zarządu, czy też Prezesa, czy też Rzecznika Prasowego (z tego co pamiętam Kalinowskiego) mnie mierzi. Nie przypominam sobie jednej takiej sytuacji, żeby to Prezez Polkomtela czy PTC się wypowiedział w tonie, w jakim się wypowiadają przedstawiciele Idei. Jest to co najmniej niesamczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-01-12 18:42
    Jeśli zaś chodzi o same wątpliwe aspiracje Idei do bycia liderem: jeśli prawdą jest (a chyba tak, bo już nie pierwszy raz o tym słyszę), że Idea w ubiegłym roku zanotowała porażkę i spadła poniżej Plusa ponownie, to musiał to być dla nich wielki cios - zwłaszcza zważywszy wprowadzenie Jednej Idei. I się wcale nie dziwię, że usiłują to teraz medialnie zatuszować (szkoda tylko że w takim stylu).
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-01-12 18:49
    Zresztą ten paragraf mówi sam za siebie: Oferta Jedna Idea przyciągnęła około 300 tys. klientów. Prezes nie chciał jednak zdradzić, czy chodzi o klientów nowych, czy także tych, którzy zmigrowali do Jednej Idei ze starych taryf. - spokojnie możemy policzyć, że 90% to osoby które przemigrowały z Optimy i Mixa - zostaje niewielka ilość ok. 30 tysięcy - chyba dobrze liczę? Jak się to porówna z wynikiem Heyah (tam był milion w 8 tygodni) to nawet jak odejmiemy wsyztskich tych, co Heyah na próbę tylko mieli to Jedna Idea okazuje się rzeczywiście od strony operatora finansową porażką na całej linii. Czyli jednak macie rację.
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-01-12 18:52
    ***ANCILLA - za co Cię wycięli z GOLa? Bo mi już kiedyś komentarze powycinali i to kilkakrotnie ale jak na razie odpukać ale login mam jeszcze cały :) Zresztą napiszę o tym na pmtg - niech świat wie, co GOL robi z ANCILLĄ :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2005-01-12 18:52
    Wy tak mówicie, że Era nic nie robi itd. - to samo Prezes Skrodzki - tymczasem serwis Ery (www.era.pl) jest już drugi dzień niedostępny!! Może to jest właśnie początek tych rewolucyjnych zmian zapowiadanych przez Erę..............
    0
  • Users Avatars Mini
    Uba2 pisze: 2005-01-12 18:58
    ***morpheus: też jestem ciekaw co z nowymi taryfami, dlatego czesto zagladam w ostatnich dniach na www.era.pl i nie zauwazylem zadnych padów. Wiesz, w dzisiejszych czasach nie trzeba zamykac sajta zeby cos w nim zmieniac
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 19:00
    A teraz jeszcze napisze, że zgadzam się z prezesem Idei bo mnie też szlak by trafiał, gdyby moja sieć (idea) non stop cos fajnego wymyślała wprowadzała rewolucyjne taryfy (jedna idea) a druga siec (era) tylko kopiując gotowe pomysły idei ściągała kupe abonentów do siebie... Otwórzcie oczy !!! Poza heya wszysko co era wprowadziła to był plagiat pomysłów Idei !!! Mnie też już to zazcyna wkurzać, dlatego jestem tak cięty ostatnio na ere...
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-01-12 19:02
    ***morpheus: u mnie działa. SPrawdziłem, to nie z cache'a się ładuje. Ale to że Era nic nie robi to oczywiście bzdura. Raczej to Idea dostaje zadyszki żeby nadążyć w tym biegu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Uba2 pisze: 2005-01-12 19:03
    ***tampa: Nie wiem jaki szlak trafie Skrodzkiego, pewnie szlag ;-) Zgadzam sie, krew go zalewa, ale nie dlatego ze jego siec jest taka swietna a inni papuguja (bo to nieprawda) tylko dlatego, ze jego "rewolucyjne inicjatywy" nie przynoszą mu zysku, ba wręcz osłabiają pozycję bo musiał odsłonić podbrzusze.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 19:04
    Zauważcie że właśnie o to chodzi ( o te plagiaty ery)... Prezes nawet nie wspomniał o Plusie- bo w Plusie mają własne pomysły i nikogo nie kopiują... Natomiast era tylko zżyna od Idei i dlatego prezes chciał się jakoś na erze odgryść....
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-01-12 19:05
    Ja nie wiem, może mi się tak tylko wydaje, ale dla mnie cała ta zabawa wygląda tak jakby Era miała wszystko zaplanowane i wg planu punkt po punkcie realizowała swoje założenia, ewentualnie robiąc wojenkę zaczepną (taryfa Jedyna) a Idea się jakby miota w szale i wprowadza niejednokrotnie dobre rozwiązania (Jedna Idea) ale chyba nie poparte marketingowym wywiadem. I najprawdopodobniej stąd to zamieszanie. Iea dała się zaskoczyć, zareagowała bardzo nerwowo i teraz straty nadgania. No nie wiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-01-12 19:09
    ***Tampaboy: nie moim tu celem jest bronienie Ery, ale to Idea pierwsza robiła plagiaty (jeśli w ogóle możemy mówić o tym, że nazwa Jedyna jest plagiatem, moim zdaniem była zagrywką marketingowców i miała na celu pomieszanie szyków Idei) - i to na początku znacznie gorsze. Pamiętasz może reklamy radiowe Idei w których się podszywała pod nieujawnioną jeszcze wtedy globalnie Heyah? A potem akcja z kropkami jak z łapami Heyah.... Już lepiej o plagiatach nie mówić, bo Idea w tym akurat pierwsza.
    0
  • Users Avatars Mini
    Max pisze: 2005-01-12 19:12
    Fakt ze Heya zrobiła furore gdyz był to mozna powiedzieć pewnego rodzaju fenomen ale ludzie zaczeli myśleć gdyż poza niskimi cenami to usług dodatkowych nie ma do dzis zadnych, ogólnie krucho.Obecnie wiekszość kart sim czerwonej łapy wywalają do kosza. Jestem sam ciekaw ile obecnie osób kożysta z oferty Heyi, a co do oferty "Idealnej" to można powiedzieć że jest bez wątpienia obecnie najlepszą ofertą i tylko że nie ma więcej klijentów jest zasługą zapowiedzi super oferty którą wiecznie przekładają w Erze, ale wielkiej rewolucji nie należy się spodziewać.
    0
  • Users Avatars Mini
    prym pisze: 2005-01-12 19:12
    No znikam już, bo obowiązki wzywają, ale na koniec jeszcze tylko chciałem dodać, że się wcale nie dziwię, że Idea atakuje właśnie Erę a nie Plusa. Plus ma znacznie mniejszy impet rozwoju i jeszcze chyba nigdy nie był prowodyrem zmian i rewolucji taryfowych. To Era daje Idei z tym wycisk i zapewne to na Erę Prezes Idei jest wściekły , że tak dał się wpuścić w maliny, że Jedną Ideę stworzyli, a tymczasem Era zarabiała. To tyle ode mnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-01-12 19:20
    ***Tampaboy,naprawdę uważasz że SE T-630 jest nędny????:o a swoją drogą ostro się musi bać o nowe taryfy prezesik Skrodzki skoro takie teksty o Erze puszcza. A pomysł wpuszczenia operatora wirtualnego do siecie Idei jest świetny,szkoda tylko,że w Idei....:( ale OK,zobaczymy jak (i kiedy) się to stanie i jakie My z tego korzyści odniesiemy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    LooZeR pisze: 2005-01-12 19:24
    TEN CAŁY PREZES IDEI TO BURAK I TYLE :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    mgs pisze: 2005-01-12 19:25
    plagiatem jest np obecna tafyfa moja w erze, która jest równo zerżnięta z byłej optimy ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    mgs pisze: 2005-01-12 19:27
    no właśnie, korzyst tutaj ktoś jeszcze z hej-coś-tam??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 19:28
    **locco 11.24 – żarty się Ciebie trzymają. Uwierz , że gdyby te słowa wypowiadał prezes Pachowski przeczytałbyś - "Bycie liderem na rynku nie jest łatwe. Nie można wciąż oglądać się za siebie, patrząc, co robi PLUS. ." Chyba nie sądziłes , że Skrodzki powie „Plus i Idea" , albo"Plus";-) Przy okazji to próba (nie wprost) zdyskredytowania taryf Nowy Plus , jako zupełnie niewartych uwagi. Przekonamy się , jak podadzą wyniki , bo coś mi się bez satysfacji wydaje , że to z Ideą jest nienajlepiej. Moim zdaniem , przez prezesa Skrodzkiego przemawia z trudem skrywana frustracja i wściekłość , że mimo stworzenia naprawdę bardzo dobrej oferty , ani na Plusie , ani na Erze nie zrobiło to specjalnego wrażenia , nawet ze stymulowaniem sprzedaży na siłę , byle tylko dobić do 7 milionów , w stylu "Ja i Ty"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Marek pisze: 2005-01-12 19:29
    Pan prezes zachowal sie po prostu nieprofesjonalnie, najogledniej mowiac, buracrwo i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 19:29
    ...". Może myśleli , że będzie jak z Heyah? Niestety to nie pre-paid , gdzie kartę wyrzuca się w jedej chwili do kosza , i w drugiej zmienia opratora. Zobowiązania trzeba spłacić do końca... A może to właśnie z Idei uciekają abonenci , stąd wypowiedzi w nienajlepszym stylu , co chyba nie tylko ja zauważyłem??? Nie ma zresztą co ukrywać ,że 300 tysięcy użytkowników Jeden Idei to bardzo słaby wynik i tak samo chyba jasne , że sprytne uchylenie się od odpowiedzi , jest przyznaniem , że pośród tej liczby są także starzy klienci.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 19:36
    ***locco - pamiętasz bibilijne opowieśc o "kolosie na glinianych nogach". Takie gliniane nogi , to właśnie potęga zbudowana na pre-paid. U każdego opertora zresztą. Przepraszam , że odniosę się do Ery , czy tez ogólnie klientów PTC , ale musisz sam przyznać , że jak na 9 milionów (podobno) klientów wypadli bardzo blado na tle 7 milionowej Idei i Plusa w hojności związanych z ostatnimi charytatywnymi akcjami. Przykład jest chyba jasny (ale napisałem go niechętnie , wiesz dlaczego)
    0
  • Users Avatars Mini
    lotus79 pisze: 2005-01-12 19:37
    No nareście ktoś coś dobrego powiedział. Panie prezesie brawo!!! W 100% się zgadzam !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 19:37
    Dlaczego nikt z era-fanatyków nie skomentuje zamknięcia kas w Erze ?? Całe obecne taryfy Ery- to jeden wielki plagiat Optimy... Jedyną fajną rzeczą w Erze był ryczałt na Wap po GPRS za 10 zł miesięcznie- wprowadzili nowe taryfy i dali 25 gr netto za 10 kB... A w erze tłumaczyli, że to super korzystne rozwiązanie i to na prośbe klientów Ery zrezygnowali z ryczłtu... Haha... Myślałem że umre ze śmiechu, jak to mówili.... Przy cenie 25 gr za 10 kB to 10 zł Erze zapłaciłbym za pół godziny Wapu... Stwierdziłem wtedy, że Era jest żałosna- wtedy jak przekonywali mnie że nowe rozwiązanie Wapu jest bardziej korzystne...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 19:42
    ***lipny lipek - mam nadzieję , że Ci nie podpadłem w niczym skoro wymieniasz mnie jednym tchem ze swoim "pupilem" Grzegorz_Z ;-) Pozdrawiam :-)) ***Grzegorz - chyba Twoje pojawienie się na Gol-u wywołało dreszcze u niektórych ; , ale mam nadzieję , że to co było "nie tak" nie powróci , a ta "inkarnacja" będzie inna- pamiętaj , że ja mam hasło do Twojego "nicka"
    0
  • Users Avatars Mini
    mgs pisze: 2005-01-12 19:42
    brawo idea, ptc zatonie razem z heyah ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2005-01-12 19:42
    *marek, Pan prezes taką taktykę obrał i ją realizuje mysli ze na tym zyska choc nie jestem pewny
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2005-01-12 19:45
    *mgs, ale czy Ty się zastanawiasz co piszesz?
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 19:47
    I na koniec dodam od siebie że dnia 1 lipca 2003 roku skończyły sie fajne promocje w Erze- wszystko co było po tej dacie to była jedna wielka kaszana- do dziś nie wiem czemu z dnia na dzień sieć ta zrobiła się tak pazerna, że szkoda gadać...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 19:48
    ***hej issa :))) siedzę teraz sam w pracy to mogę pohulać na GOLu do woli :) nawet się żonka nie wtrąci :) a wiesz, że może i masz rację, że się Idea do taryf Plusa świadomie nie odniosła żeby mu pokazać, gdzie go ma ???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 19:49
    ***locco , jeszcze jedna rzecz - czy takie coś jak "Ty i Ja" wprowadza się kiedy idzie sprzedaż? Czy raczej nie ? Czy ceny telefonów podwyższa się , kiedy idzie sprzedaż ? Czy raczej nie? Widziałeś ceny telefonów w "Worku"... Wiem , że PlusMix jest ogólnie nienajlepsza ofertą aktualnie , a wersja bez 1/1 była dziadostwem , ale ***locco , Plus podniósł dziś cenę na Nokie 3510i z 1.22 do prawie 60 zł , w PlusMix 30 :-) Nie chcę być okrutny , ale już lada chwila 3510i , zostanie zastąpiona 2600 , bo kończy się sprzedaż tej pierwszej. Pewnie nie dlatego , że się słabo sprzedawała , bo Ci napisałem , że jej cena poszła w GÓRĘ he,he...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 19:50
    Ale też racja że wynik 300 tysięcy, a w tym na pewno większość zmigrowanych to cios dla Idei być musiał. Też bym sie zagotował w sobie na miejscu Prezesa. A swoją drogą ciekawe ile Era zgarnęła z Jedyną - jeśli tyle samo albo więcej co Idea z Jedną to muszą się tam mieć z pyszna w Idei :) Ktoś baty dostanie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 19:51
    ***issa - nie zdziwiłbym się, gdyby worek szedł lepiej od Jednej Idei - mają klarowniejszy przekaz reklamowy moim zdaniem. Podobnie jak Jedyna - też klarownie.
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2005-01-12 19:52
    tampaboy, jak to jedyna jest spoko
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 19:53
    ***issa: Teraz to już z całodziennym dystansem patrzę na wypowiedź Prezesa Idei, ale rano to mnie prawie ze stołka zmiotło :) Masz oczywiście rację, że ja Idei nie lubię za bardzo, to i ich wypowiedzi mnie drażnią, ale przyznasz chyba, że jest buńczuczna i całkiem niepotrzebna. I sprawia wrażenie podszytej histerią hi hi hi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    mgs pisze: 2005-01-12 19:55
    tak radek, zastanawiam się
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 19:58
    ***locco hej , widzę , że jesteś:-)Ja chciałem już pisac ok.13ej , ale miałem problemy techniczne , jednak żaden ze mnie informatyk;-) Powiem Ci , że o ofercie Idei mam jak najlepsze zdanie , i każdy kto obiektywnie patrzy na to jak się sprawy mają wie , że jest super jeśli nie z powodu supertanich pakietów wewnątrzsieciowych , to choćby i z powodu możliwości wykorzystania pakietu na co tylko się chce. Ehhh , gdyby nie byli takimi technicznymi tandeciarzami , to na pewno sprawy miałyby się dziś innaczej (Mega była naprawde boską taryfą) , a tak zwijam manatki i żegnam się niedługo z Ideą.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 19:59
    *** radek-Jedyna byłby spoko gdybyś miał możliwość wybory taryfy... A tak masz z góry ustalone, że masz 70 minut i koniec... Bez sensu...
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-12 20:04
    wreszcie idea dogania ere :)
    0
  • Users Avatars Mini
    odoko pisze: 2005-01-12 20:06
    tampaboy, ale widiocznie takie bylyy potrzeby wiekszosci klientow badania wykazaly i tyle wlasnie ja tego uzywam i moim zdanie oferta super
    0
  • Users Avatars Mini
    odoko pisze: 2005-01-12 20:08
    daro_pop, jako dogania tylko temu moze ze biegnie w przeciwnym kieryunku bieżni cofa się porostu
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 20:10
    odoko- mówisz o GPRSie w erze czy Jedynej ???? A tak w ogóle to co niektórzy mogliby porównać ceny w Jedynej i w Worku Plusa... Wyszłoby wtedy, że ceny większości słuchawek w Plusie są o wiele niższe niż w Erze...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 20:11
    ***issa: a jednak nie wytrzymałeś? ja tam z Ideę nie wiem jak ostatnio jest technicznie, bośma się z domu tego pozbyli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-01-12 20:13
    Od 2.02. MaxProfit! to nowe standardowe taryfy w Plusie dla firm!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 20:13
    ***Tampaboy - a Ty nie kupiłeś Idei tylko po to , by miec "darmowe". Bo coś mi się Twoje komentarze przypominają w stylu - "to już wiem , jaka karta będzie moją podstawową przez następne 6 miesięcy". Dobrze pamiętam? Nokia 3200 i T630 to słabe telefony? A jaki Ty masz , bo chyba NGage , dobrze pamiętam? Byłbym więc ostrożny z ferowaniem takich opinii ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 20:14
    Ja tu jeszcze ślęczę nad prezentacją:( ale w miedzy czasie sobie z Tobą chętnie podyskutuję:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 20:16
    Żeby podgrzać nam atmosferę powiem, że zgadzam się tu z dużą częścią głosów - dzisiejsza wypowiedź Prezesa Idei jest na wyrost i pachnie mi podpowiedzią od Kalinoiwskiego :) CHYba panowie się lubią, skoro mają podobną do siebie retorykę ! Nie wyobrażam sobie, żeby podobna wypowiedź miała paść z ust prezesów Polkomtela czy PTC. Ale sam powiedziałeś, gdyby Idea nie miała takiej porąbanej jakości to byś z niej nie odchodził :) Myślę że metaforycznie to ładnie się przekłada na powyższy tekst ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 20:18
    ***issa: a przy okazji, jak gość ma Plus400, to jest abo za 180 netto i chce przedłużkę z telefonem K700i to jaki plan taryfowy mu doradzić ? zależy mu na abo w granicach 150 i sekundówce. pamiętam plusa biznesowe plany ale indywidualnych ani trochę, Ty coś kojarzysz?
    0
  • Users Avatars Mini
    someone pisze: 2005-01-12 20:18
    Jed ma chyba w najlepszychno jest pewne od dłuższego czasu Era rótko mówiąc olewa klientów(również tych starych) i nic nie robi aby swój wizerunek polepszyć.Oczywiście jeżeli chcesz rozmawiac z 1 nr prawie za darmo tnz. 1 gr minuta to nie ma lepszej oferty ale przeciez takich osbób jest raczej mniej niż ludzi którzy dzwonią we wszystkich kierunkach.Jestem abonentem ery od poczatku tylko dlatego ze mam abo na kombatanta, jakby nie to juz dawno siec bym olal.Fakt telefony ma w najlepszych cenach ogolnie i najwiekszy wybor ale co do taryf to podchodze z dystansem w szczegolnosci taka jak ty to dla mnie totalna porazka.Nowe taryfy na pewno sie pojawia,kiedy...jak ktos sobie puknie w glowe ze raporty z ilosci aktywacji ida na leb na szyje w dol.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 20:18
    Może ktoś mnie uświadomić, dlaczego według niego Idea jest słaba technicznie ???? Słyszało się wiele złego w tym temacie, ale to było jakiś czas temu...kiedy ja korzystałem na wszystkich numerach z Plusa... Teraz od trzech miesięcy intensywnie korzystam z Idei i nie mam do spraw technicznych żadnych zastrzeżeń... Nota bene wiecie że Idea jako pierwsza sieć w Polsce miała tak zwykłą technologię jak ERF ??? Już na początku była lepsza os konkurencji, ale potem podobno różnie się działo...
    0
  • Users Avatars Mini
    fazel pisze: 2005-01-12 20:21
    prezes pokazal jak sie nie powiniemn zachowac prezes i powiedzial tez to co juz wiadomo idea ma bardfzo duzo wad ale lubi wytykac je innym albo wymyslac wady innych
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 20:21
    ***MR FARENHEIT - no to bomba , ale ***kozo się ucieszy! I nie tylko , juz rozsyłam sms-y , bo jakoś Ci wierzę :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 20:21
    Co do Idei to mam 2 numery- a telefonów mam 5- choć fakt faktem- N Gage lubię najbardziej- znakomicie sie na nim ogląda pełnometrażowe filmy z dźwiękiem i napisami... czego nie moge powiedzieć o 630 czy fatalnej moim zdaniem 3220 !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-01-12 20:25
    nawet nie wiesz jak ja się ciesze, skończy się "piepszenie" z promaxem
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 20:28
    **tampaboy - ja bym Cie mógł długo uświadamiac , ale jeśli Ci bardzo zależy , to najszybciej będzie , jeśli poczytasz sobie komentarze dotyczące konkursu na Gol-u promoującego Startery Jedna Idea na Kartę. Ta lektura powinna Ci wystarczyć... ***locco - nie od dziś się mówi , a podobno **wlo wyczytał tez to w konciku prasowym Plusa , że lada chwila Nowy Plus będzie dla wszystkich (17.01.2005?) więc warto chwilkę poczekac , sekundowe to już standard , niższe ceny za minutę i sms-y. Warto chwilkę poczekać. Chodzą też słuchy o K500i , na pewno będzie tańszy od K700i , a może koledze wystarczy - ale ta ostatnia wiadomość nie jest pewna.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-01-12 20:29
    ***issa - Moim zdaniem problem z marnymi (zdaje się) wynikami Jednej Idei to zbyt skomplikowany pomysł. Ani to jedna ta Idea, tylko brzydko trzy zupełnie różne, a przez udawanie, że jedna robią się bardzo skomplikowane. Jasne rozdzielenie na trzy - POP-a, MIX-a i abonament byłoby znacznie skuteczniejsze. Szczególnie marne są - paradoksalnie(!) - pakiety. Co to za prepaid, w którym, cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 20:30
    ***tampaboy: jak ***issa mówi, że mu coś nie działa, to nie mówi tego ot tak sobie tylko z autopsji, możesz mi wierzyć. Więc jeśli mówi, że ma kłopoty techniczne z Ideą, to na pewno nie opowiada tego, bo mu się tak akurat napisało.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-01-12 20:33
    opłaty za pakiety pobierane są automatycznie na zasadzie abonamentu. Do tego nie można kupic np. dwóch-trzech jak potrzebne a trzeba bawić się w ekstrapolacje ileż to się zużyje pakietu w przyszłym miesiącu. Nonsens. Przy tym Mistrzowie Keybordu to cudeńko, i nie chodzi bynajmniej tylko o niższą cenę od sztuki. Używam POP-a często i bardzo dużo w nim piszę (nie każdy lubi nosić ze sobą kilogramy laptopa ;-) ), cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 20:34
    **MR FARENHEIT - a nasz konsul powiedział , że się nie da i koniec ;-)) *** tampaboy - a jak sie korzysta z internetu via gprs? ;-) Bo na T610 bosko :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 20:35
    ***issa: co do tego plusowego kolegi - on narwany jest strasznie, ciężko z nim dojść i nie wiem czy na d... za przeproszeniem wytrzyma jeszcze kilka dni, ale mu powiem :) Dzięki :) na razie zapisał się na jakąś listę oczekujących na to K700i - w PLusie na to jak kiedyś na malucha na talon trzeba czekać ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-01-12 20:37
    ***locco i issa- Mnie interesuje jedynie co to za problemy techniczne... A tak w ogóle to pamiętam jak issa najeżdżał na Ere jak mu nic internet po GRPSie w Tak taku nie chciał chodzić... Więc problemy techniczne to problem wielu sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-01-12 20:39
    i Mistrzowie byli bardzo O.K. W styczniu gdy nie przedłużyli promocji raczej przeszedłem także z pisaniem do Plusa (jeżeli akurat jest w zasięgu, a niestety muszę jeździć nie tylko po trasach międzywojewódzkich... ;- ) niż miałbym babrać się w pakietologii POP-a. I to mimo, że wszyscy adresaci w Idei akurat... I że cena wyszła co najmniej 2 razy większa... Po prostu w Idei obiecali heyahową prostotę, a dali bagno w stylu, cdn.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 20:41
    ***Czytek Newsów - oczywiście nie ma co popadać w przesadę z tą Ideą , bo na pewno się jednak sprzedaje. Mówi sie jednak o sprzedaży "znacznie poniżej oczekiwań" , ***windu podawał konkretny link. Nie chę dokopać Idei , nie mam nic przeciw temu , żeby Idea , Plus i Era sprzedawały aktywacje , by im się wiodło i miały jak najlepsze wyniki finansowe , w przeciwieństwie do niektórych , którzy chcieliby , by opertor którego kochają na życie ( czy aby z wzjamenością?) miał 90 % udziału w rynku , albo jeszcze lepiej 100%. Nie to było moim zamysłem , kiedy pisałem komentarze powyżej. Jest miejsce dla wszystkich mam nadzieję:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-01-12 20:42
    za przeproszeniem plusowych promocji, gdzie bez kalkulatora (i wróżki ;-) ) ani rusz... A wystarczyło zrobić rewoltę w samym abonamencie - jedna cena minuty we wszystkich taryfach to wystarczająca rewolucja. Po jakie licho to rozmydlali, do tego oszukańczo - ten roaming w MIX i na Kartę, promocje raz tu, a raz tu, itd... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-01-12 20:48
    *** issa - nie posądzam Cię o schaden freunde... ;-) Po prostu napisałem co sądzę o przyczynach słabego (jak się czyta) odzewu na JI. I co gorsza myślę, że to istota rzeczy... A tak przy okazji - najlepszym lekarstwem na te wszystkie dziury w zasięgu byłby roaming wewnętrzny. I spokój (kropka ;-) ). Pozdrawiam i uciekam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 20:48
    Pewnie , że problemy techniczne zdarzają się wszędzie. Ale to co się działo (dzieje?) w Idei , to przekarczało wszelkie normy , uwierz mi , chyba , że miałem jakiegoś strasznego pecha. Ale nie sądzę... Na marginesie dodam , że wysłałem wczoraj sms aktywacyjny (z Plusa) na pakiety 10 mb i 10 biznes , a oprócz nich pojawiły mi się ... dwa pakiety Ateny i PlusMega:-D To chyba jakiśc spóźniony prezent na gwaizdkę ze strony Plusa ;-) W Idei zaś miałem dwa razy tak , że zmiana z WapManiaka na WebManiaka kosztowała mnie ok.130 zł źle naliczonej f-ry , która musiałem zapłacić , kolejno 30 i 55 dni(!) oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji ( totalnie wymuszone) , a co za tym idzie sporo nerwów. A ja nie lubię , jak ktoś mnie tak traktuje , kiedy płaciłem nienajmniejsze rachunki , i NIGDY się nie spóźniłem z żadną płatności. To tylko malutka część problemów , które miałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 20:56
    **tampaboy - o obciążeniu mnie karą 16 zł netto za odblokowanie telefonu (podobno 30 dni nie zapłaciłem!) , kiedy to miałem na koncie , i tu uwaga , NADPŁATĘ! , już nawet nie będę rozwijał. Ehh , to były czasy... :-/ Zmiana taryfy na wyższą w Idea Mix , kiedy się okazało , że oWszem doładowanie ok.61 zł zgodne z abonamentem , a pobiera opłatę jak w Mix 24.39 Próba założenia mBox Premium gdzie , bez emocji system , zjadł mi 3 smsy Premium. Bez rezultatu... Nie działanie zniżek w Idea Mix (na początku)... Próba aktywacji mms w Jednej Idei na Kartę... Wprost łza się woku kręci ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    Czytek Newsów pisze: 2005-01-12 20:57
    Jeszcze nie uciekłem... *** issa - narzekasz... ;-) Mnie robili dziwne rzeczy z fakturami płaconymi stałym zleceniem ("ręcznym" w PKO BP) To dopiero musieli się było trzeba postarać ;-) , bo jeszcze rozumiem gdyby przy PZ... A cyrk z reklamacjami potwierdzam, taką paranoję trudno sobie wyobrazić jak się nie spróbuje ;-) Też z tego powodu poszedłem sobie z ideowego abonamentu Trzeba się szanować A parę lat temu z plusowego, gdzie wygłupiał się BOK równie skutecznie, chociaż nie przy fakturach.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-12 21:09
    ***issa: ja już znikam. Podziwiam Cię za Twoją cierpliwość do Idei - że nic nie krzyczałeś tutaj i że tak spokojnie mówisz o tych akcjach z kasą , wow... dlatego za Ciebie Panu prezesowi Idejki, co tak się chełpi i chciałby liderem być pokazuję :PPPP
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 21:13
    To już przestaję narzekac i uciekam również;-) Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-12 21:16
    Tak , ja już koniecznie musze kończyć , literki mi się mylą , że hej... Hej:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-01-12 22:28
    I bardzo dobrze IDEA uczy sie na bledach... HEYAH dala im popalic i to ostro teraz idea za wszelka cene chce byc o krok do prozdu bo wie czym grozi byce drugim badz trzecim... ERA zrobila swoje i zyskala w ciagu 2 miesiacy ponad 1 milion klientow. Wirtualny OP jest szansa dla IDEI moga troche kasy zyskac na tym, a o to wlasnie chodzi. Wirtualny raczej zaoferuje PrePaid bo jest to bardzo latwe .... nie sadze zeby ktos sie bawil w PostPaid jest to za drogie..
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2005-01-12 22:29
    P.S. Idea albo dala dupy wygadujac sie o wirtualnym albo rozmowy sa na ukonczeniu, bo jesli nie to ERA juz sie szykuje i jeszcze bedzie pierwsza ..
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-12 22:34
    IMHO Era to ma wirtualnego w dowolnym momencie - sprzedają Heyah i już mają MVNO, nie muszą się spinać :) I więcej na tym zarobią niż Idea podpisując z MVNO jakimś:)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-12 22:38
    Ależ ten Skrodzki to pieniacz, na jego miejscu bym się tak nie puszył, bo nie wie, co Era i Plus mają w zanadrzu i jeszcze może gorzko pożałować swych słów i snów o potędze. Ale niektórzy to już tacy są, że nie mogą wytrzymać i muszą się przechwalać. A już gadanie, że się Era ogląda na Ideę to jeden wielki ROTFL, już widzę jak Era się boi - zapewne się trzęsie, rozbawili mnie :DDDD
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2005-01-12 22:40
    IMHO Idea już powiedziała swoje ostatnie słowo taryfowo więc już nic ciekawego w tym roku się nie wydarzy. Wątpię, by nawet rebranding na Orange (szkoda mi trochę że będzie) cokolwiek zmienił...
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-01-12 23:02
    bardzo dziwna gra prezesa to jakas paranoja zeby tak dzialac, ale widocznie to ich ostatnia deska ratunku
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-01-12 23:08
    i dojdzie do tego ze idea bedzie oranzem i z 1 mln klientow
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-12 23:10
    a ja mysle, ze przyczyna porazki idei sa: 1) klopoty techniczne, dosyc czeste (rozeszlo sie wsrod ludzi i ludzie po prostu sie boja), 2) drogie sluchawki! zeby cokolwiek fajniejszego miec to trzeba wydac prawie majatek.. a przeciez ludzie leca na cene telefonu, a nie minuty.. 3) zle polaczenie trzech w jedno (abo, mix, pre) -- nie wiadomo co jest co i sie ludziom miesza.. no i mogli chwile poczekac i zrobic tylko promocje dla nowych.. a tak to zarabiaja _o wiele_ mniej niz era czy plus.. :/ idea chciala dobrze, ale wyszlo jak zawsze.. a prezes sie wygadal co do planow i era teraz je wykorzysta.. i, jak zwykle, odniesie sukces.. :/
    0
  • Users Avatars Mini
    Katarzyna pisze: 2005-01-12 23:21
    Jakiej porażki Idei? Gdzie było powiedziane ile z tych 300 tys to klienci zmigrowani z obecnych taryf? Wg moich informacji Jedna Idea to kilkaset tysiecy nowych klientów. A prezes dobrze mówi o PTC. Dlaczego Locco się oburzasz na niego, a gdy Era skarżyła na władze Idei, że stosują ceny dumpingowe, to jakoś cicho siedziałeś? Teraz sytuacja w drugą stronę i piszczysz. Swoją drogą, rok temu Locco i reszta najeżdzali na Ideę, że kazala sobie 3 mies. czekać na odpowiedź na Heyah. Teraz Era zwleka prawie 3 miesiące, ale niektórzy Erowcy tłumaczą sobie, że teraz to już na pewno musi być, że szykują ofertę ;) I tak co 2 tygodnie hehe. Oferta pewnie będzie, ale nie spodziewajcie się czegoś lepszego od JI.
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-01-12 23:22
    *Q, coś w tym jest napewno, ale po co sie tak odrazu denerwowac lepiej do pracy sie wziac
    0
  • Users Avatars Mini
    Katarzyna pisze: 2005-01-12 23:27
    Locco, a co obraźliwego niby powiedział Skrodzki? Czy w którymś zdaniu nie miał racji? Przecież to wszystko prawda. PTC olewa klientów, zachowuje się niczym TP SA na rynku tel. stacjonarnej. Wypuścili świetną Heyah, a potem spoczęli na laurach. Mają gdzieś klientów, i nowych (traktują ich jak głupków) i starych (musza biedaki siedzieć w starych taryfach i buuulić! po 350 zł miesiecznie!). Przy tym wszystkim słowa prezesa Idei brzmią łagodnie. Ale dobrze, że ktoś to wreszcie głośno powiedział - liderowi rynku nie przystoi tak traktować klientów, bo za rok dwa przestanie być liderem.
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-01-12 23:27
    oczywiscie o prezesie pisalem zeby sie nie denerwowal, *katarzyna, a dlaczego mam y sie nie spodziewac?
    0
  • Users Avatars Mini
    Katarzyna pisze: 2005-01-12 23:32
    Q: naiwny jesteś :) jak myśłisz, kto lepiej zarabia: firma, której klienci gadają 2 minuty dzienni po 2 zł/min czy firma, której klienci gadają 10 minut dziennie po 0,75 albo 0,40? ;) i czy NAPRAWDE myslisz, ze prezes wyjawil jakies tajne plany hehe? :))) lakif: a co dawac oferte duzo lepsza, skoro i podobną łykną? poza tym zbliżamy się powoli do granicy kosztu interconnectu.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-12 23:43
    ***Kasiu a powiec ty mi złotko ile kosztuje interconnect miedzy plusem era i idea. Napewno nie 0,65zł
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-12 23:54
    Sz. P. Skrodzki - chyba o jedno szkolenie w meksyku przesadziliście. Według starych zasad, które sa znane wszystkim wielkim MENAGERom, nie plujemy do korytka z którego jemy. Przypominam Panu, ze dobre relacje z konkurentem = wieksze zyski (sprzedawcy w salonach idei wiedza, ze konkurencje trzeba chwalic....). Cenię ciśnienie w IDEI na sprzedaż ale kilka błędów z 2004 nie zniweluje ospałość ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-12 23:57
    wiec te ponad milion klientów HEYAH to kolka w boku "toryu" (rynku) który był podielony idealnie
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-13 00:04
    a moze zamiast straszyc zmienisz Pan S.K.A.M.ow, którzy nie potrafia (jak dawniej) przejmowac korporacje. Przykładem były problemy w 2002 i 2003 z przygotowaniem 0,10zł i sekundowego naliczania na poł w sieci biznesowej - wystarczyło tylko tyle do przejmowania rynku. Lepiej było rozdawać abonamenty z kosmicznymi rabatami (szok)... po ostatniej rozmowie z przedstawicielem Polkomtela stwierdziliśmy, ze wybieranie z rynku najsłabszych klientów to kiepska perspektywa dla IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-13 00:09
    np: jezeli Pana przedstawiciel w ofercie dla klienta kluczowego (Lasy Państwowe) wprowadza zapisy o karach 750zł za nie kupienie 300 akt. w jednej transzy to jet to sygnał o złym podejściu do biznesu. Po co rabaty na abonament - sprawa rozbiła się o ),05zł za min poł w sieci. Mało tego, ze nie chcieliście zejsc z 0,20zł na 0,15 to jeszcze pan opiekun nie miał czasu na łączenie kont - smieszne!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-13 00:12
    na deser; dział KKB podstawowych konsultantów rynku biznesowego został sprawnie przeprany w 2004r na akwizytorów co sprzedają plany taryfowe od mix 8zł do if50 za 30zł - tu nie ma rynku biznesowego ale jest ciśnienie na ilość. FAJNA ZABAWA
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-13 00:17
    ... przez ostatnie 12 mies z Pana firmy odeszło sporo WIZJONERÓW na ich miejsce awansowali ludzie z plecami (z polecenia). Czy jest Pan przekonany o sile swoich ludzi - czyli zastraszanych sprzedawców przez audytorów i kret...ch odpowiedzialnych za sprzedaż. Wszyscy wiemy , ze konkurencyjny HEYAH jest wykreowany przez spontaniczny projekt a w CENTERTELU spontany brak!
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-13 00:26
    jest juz taka godzina, ze i pisac sie odechciewa.... Pozdrawiam Panie Sławku i proszę o posprzątanie w obejściu bo trzeba gdzieś kolejny milion szczęśliwych klientów ugościć w 2005r. Niech UMTS bedzie z nami!
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-13 00:30
    a Kasiu te 300.000 to nowi - plan w listopadzie nie został zrealizowany ale grudzień to było to dla idei. I kropka
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-13 00:35
    ... Panie Sławku troche wiecej oddania polskiej marce. Żabojady przyciskają na wprowadzenie pomarańczowego ale czy to nie błazenada? Te tasiemki w logo tp to tez wyraz "obsikiwania" terenu przez FT
    0
  • Users Avatars Mini
    Katarzyna pisze: 2005-01-13 00:41
    Korpo, nie znam ceny interconnectu. Twoje uwagi o Idei bardzo ciekawe, jakie jest ich zrodlo - pracujesz tam czy tez sa to opowiesci sprzedawcow? Np te o awansach i plecach? Ciekawe jak jest u konkurencji... bo nadmiar spontanicznosci w tak duzym biznesie tez może byc groźny.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gang pisze: 2005-01-13 00:52
    Prezes Skrodzki to pewnie teraz wszystko powie, byle tylko żabojady były zadowolnione :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Gang pisze: 2005-01-13 00:53
    Zamiast gadać, że czas na zmianę lidera niech cos zrobi z zasięgiem idei - bo w centrum Warszawy ma przestoje a to już wstyd!
    0
  • Users Avatars Mini
    Gang pisze: 2005-01-13 00:55
    Ja tam w ogóle za Ideą nie przepadam, ale szkoda, że to już jej ostatnie dni i że już od teraz to ORANGE będzie :(
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-13 00:57
    wiecie co jak to czytalem to parsknalem smiechem i omal nie oplulem monitora jak to czytalem, slawek to niezly zartownis, mija tylko kilka dni stycznia a on malo nie narobi w gacie bo era nie wprowadzila nowych ofert
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-13 01:03
    wlasnie ***gang*** zamiast gadac niech idea cos robi, chociaz idea jest wlasnie tak duzo gada malo robi, i gdyby bylo inaczej to juz nie bylaby idea
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-13 01:06
    wiecie co golne sobie jeszcze jedno piwko i przeczytam jeszcze raz to co mowi slawek, bo to prawie tak jak bym maryske zapalil, wszystko jest tak jakby nierealne ;) i smiejesz sie nawet z takich bzdetow
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-13 01:14
    ***katarzyna**** wiesz jestes jak ten letni cieply deszcz przychodzisz nie wiadomo kiedy i znikasz, szybciej niz sie pojawiasz !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-13 01:18
    a najzabawniejsze jest to ze wyglaszasz poglady, czysto jednostronne!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-13 01:21
    ***adam zapraszam do pełnego art. www.pb.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-13 01:23
    kasiu*** ostatnio sprawdzalem oferte ideii i wiesz co wcale nie sa takie atrakcyjne i wole zainwestowac swoje pieniadze w ere lub plusa, a nie oferte ktora miala byc rewelacyjna, a jest tylko przecietna
    0
  • Users Avatars Mini
    Plusiak pisze: 2005-01-13 01:33
    Ja powiem, że jestem abonentem Plusa, a mnie osobiście też ten artykuł z Pulsu Biznesu uraził. I wcale mi się wypowiedzi szumne Idei nie podobały. Na Plusa krzyżyk położyli nie wiedzieć czemu, z Erą jakąś nie wiadomo po co walkę zaczynają, ogólnie się tylko chwalą, że będą liderem, ale już nie jako Idea tylko jako Orange. Bardzo to wszystko mętne. W ogóle cały ten artykuł jest tak napisany, żeby odwrócić uwagę od najważniejszej rzeczy: Idea to już Orange. Żeby ludziom nie było tak smutno, że już nie są w Idei wymyśla się te bajeczki, że teraz będą liderem. Chyba to o to chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Plusiak pisze: 2005-01-13 01:34
    A mnie się nazwa FT-Orange na wyświetlaczu nie podoba :(
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-01-13 01:35
    korporacja*** mowisz ze moze byc jeszcze wiekszy ubaw!!! jesli tak to skorzystam
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2005-01-13 02:30
    Witam, dawno mnie tu nie było, ale widzę że znów jest wesoło. Pan Skrodzki chyba bierze nauki od swojego rzecznika :) Prosesjonalizm w każdym calu :) Szkoda słów. Typowy przykład jak nie powinno się prowadzić polityki infomracyjnej. Takimi strachliwymi i krzykliwymi wypowiedziami, na pewno Idea nie przysparza sobie zwolenników.
    0
  • Users Avatars Mini
    Janush pisze: 2005-01-13 02:34
    Przestraszonemu panu prezesowi puściły nerwy i tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2005-01-13 09:29
    niezly sajgon sie zrobil pod tym artykulem. Skrodzki chyba szuka dodatkowej reklamy, ale niw wiem czy dla siebie, czy dla idei bo po takich wypowiedziach, mozna nie miec szacunku do jednego i do drugiego
    0
  • Users Avatars Mini
    mgs pisze: 2005-01-13 09:50
    tyle tutaj wypowiedzi negatywnych o artykule a ja widze ze ocena jest na plusie -- 6,98
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-13 10:01
    ***Katarzyna: a cz Ty kiedyś "Anią" nie byłaś ? :) Na temat Skrodzkiego zaś - ja się głównie czepiam TONU tych wypowiedzi. Dla mnei są w wymowie napastliwe i nieeleganckie. Jak Era skarżyła się na ceny dumpingowe to robiła to w normalnych biznesowych słowach, bez przytyków - zresztą coś tam było mocno nie tak, bo zobacz jak szybko wtedy Idea przycichła i zrezygnowała z Jai Ty do stacjonarek? Czyli czysto tam nie było. A zresztą nieważne. Idea już i tak zaraz będzie Orange :(
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2005-01-13 10:13
    Ja mam tylko jedno pytanie czemu pan Skrodzki nie mowil o konkretach, tylko staral sie odwracac uwage od tego co sie dzieje w idei, czemu nie mowil o problemach ich serwisu www, ze przez przypadek udostepnili pliki konfiguracyjne swego serwera, itp. ze ta gownian strona czesto chodzi nie tak jak trzeba
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-13 11:03
    Pamiętajcie też,że ERA nie chce być uznana za monopolistę,a niewiele jej brakuje!Może to tez ma wpływ na decyzje o nowych taryfach.Ale jak mówiłem jedyna to fajna oferta i ceny telefonów bardzo niskie i większy wybór niż w Ideii.
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-01-13 11:14
    *** Katarzyna -- naiwna to chyba Ty jestes.. :) zauwaz, ze zdecydowana wiekszosc ludzi tak dobiera abonament, aby nie wychodzic poza niego, prawda? no to teraz spojrz tak: sporo osob zapewne ma taryfe medium40 w erze (podobno najbardziej popularna).. placa abo prawie 60 pln, wiec minuta wychodzi po 1.5 pln.. a teraz spojrz na idee.. popularny jest tam pakiet 25 (a moze nie?) i wiekszosc stara sie miescic w nim.. no wiec jak myslisz (tfu! raczej: jak obliczylas) -- kto wiecej placi gadajac te 40 min? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dakari pisze: 2005-01-13 11:19
    prezes idei spadl na glowe z ich nowego budymku to gada takie cos nie liczas sie ze sprawami firmy
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-13 11:35
    Daktari***chyba masz racje,ale mnie się wydaje,że próbował go łapać rzecznik K. i się pukneli razem.Po takich wypowiedziach jeszcze brakuje krytyki abonentów i użytkowników,że mało wydają,a sieć tyle dla nich robi i są poprostu niewdziecznikami!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dakari pisze: 2005-01-13 11:41
    yogii*, krytyka abonentów zaraz sie zacznie w koncu oni tez po czesci winni tak jak piszesz mysle ze prezes nie powinien zaczynac takiej zabawy
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-13 12:18
    Absolutnie nie wierzę , żeby owe 300 tys. aktywacji to były nowe aktywacje. Nie takie propagandowe bajanie słyszeliśmy nie raz. I Prezes w prasowym artykule nie pochwaliłby się takim wynikiem , tylko dawałby tak wymijającą odpowiedź ??? Akurat... Czy do tego dochodzą tez aktywki w Jednej Idei na Kartę ?
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-13 14:06
    taka wymijająca odpowiedz poprostu świadczy o tym że nie ma sie czym chwalić ewentualnie nie ma o tym zielonego pojęcia co też zbyt dobrze o nim nie mówi
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-13 14:16
    Heyah rzeczywiście dała Idei w kość i teraz wydaje się że JI chcieli wyprzedzić zapowiadane stawki Ery w nowym roku, ale coś nie zaskoczyło, nie sprzedali tyle co planowali i nerwy puszczają natomias jeśli chodzi "wirtualnego" no cóż... czas pokaże kto będzie pierwszy i najwięcej na tym zyska
    0
  • Users Avatars Mini
    eelbe pisze: 2005-01-13 23:20
    Jestem wyjątkowo tolerancyjny, ale nie iwem jak można tolerować wypowiedzi pana prezesa od idei.....
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-14 00:04
    300.000 to wynik otrzymany w XI i XII 2004 przy uwzględnieniu tylko nowych aktywacji JEDNEI IDEI na karte, mix i ab. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-01-20 01:01
    .... cos cisza po takiej dyskusji
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: