Prokuratura rozpoczęła śledztwo w sprawie rebrandingu Orange...

Newsy
Żródło: Puls Biznesu
Opinie: 62

Na wniosek posłów PiS prokuratora wszczęła śledztwo w sprawie zamiany marki Idea na Orange. "Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie działania na szkodę spółki w związku z umową między PTK Centertel a Orange Brand Services" — mówi Maciej Kujawski, rzecznik prokuratury. Zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa złożył Krzysztof Tchórzewski, zastępca przewodniczącego klubu parlamentarnego PiS.

Poseł w liście do Zbigniewa Ziobry napisał, że należy zbadać, czy umowa nie stanowi czynności pozornej służącej w rzeczywistości transferowi zysków. Tchórzewski sugeruje, że zmniejszy ona dochód spółki, a tym samym uszczupli należności podatkowe skarbu państwa z tytułu podatku dochodowego. "Chcemy wiedzieć, czy słuszne są sugestie, że poważne koncerny działające na naszym rynku wyprowadzają z Polski pieniądze. Jeżeli takie oskarżenia pojawiają się oficjalnie i publicznie, nie można sprawy tak po prostu zostawić" — mówi Krzysztof Tchórzewski.

Barbara Górska, rzecznik TP, nie chciała komentować sprawy. "Nasze stanowisko przedstawiliśmy w 2005 roku. Nic się od tamtego czasu nie zmieniło" — mówi. Spółka odrzuciła wówczas zarzuty stawiane jej w raporcie Centrum im. Adama Smitha.

Opinie:

Opinie archiwalne (62):

Komentuj

Komentarze / 62

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    AndSa pisze: 2006-04-11 09:14
    Beda jaja i to jaja kacze!
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2006-04-11 09:15
    No to będzie kolejna komisja śledcza
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2006-04-11 09:22
    Będzie się działo... Mam nadzieję, że posłowie PIS złożą wniosek w sprawie przewałów jakie zrobiło i robi Radio Maryja.
    0
  • Users Avatars Mini
    mik007 pisze: 2006-04-11 09:41
    Może się nie znam, ale czemu innemu jak wyprowadzaniu zysków z Polski służy opłata za logo Orange i "&"? Orange jeszcze zrozumiem, że znana marka, że grupa sieci, itd. ale zmiana loga TP na bardziej podobne do France Telecom to typowy francuski przekręt.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-11 10:08
    jasne ze to sluzy nie nam a francuzom :) Ale to zdanie podoba mi sie najabrdziej i pojawia mi sie pewne skojarzenie : "Prokuratura Okręgowa w Warszawie wszczęła śledztwo w sprawie działania na szkodę spółki ....." a dzialanie na szkode 10 milionow klientow abonentow uzytkownikow??? Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    frostschen pisze: 2006-04-11 10:14
    Może do Choraca będą dzwonić jak ten facet, któremu od 10 lat TPSA nie chciała linii naprawić:D
    0
  • Users Avatars Mini
    WYMIATACZ pisze: 2006-04-11 10:21
    ciekawie się robi
    0
  • Users Avatars Mini
    Olsen pisze: 2006-04-11 10:27
    Gdyby nie fakt, iż w polityce PiS dominuje lustracja wszystkiego i wszystkich, pomyślałbym, że to nawet rozsądne posunięcie.A tak istnieje faktycznie obawa powołania kolejnej komisji śledczej. Rebranding IDEA - Orange niczego lepszego nie zaoferował abonentom, ponad to co znali wcześniej. Widać to aż nadto wyraźnie po kilku miesiącach. Szkoda naszych pieniędzy na zmianę wystroju salonów firmowych i pomarańczowe krawaty sprzedawców.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-11 10:35
    **olsen - powiedzialbym nawet ze w pewien sposob usztywnil stanowisko operatora co do zmian na lepsze dla abonentow spowolnl procesy umyslowe osob ktore zajmuja sie tworzeniem promocji oraz nowych ofert co mozemy zauwazyc po wspanialych ofertach jak np: lepsze numery - ludzie ktorzy tworza te oferty nie potrafia wyciagac wnioskow nawet jak sie sugeruja czyms co ma konkurencja to zrobia to w taki sposob ze pod newsem jest conajmniej 98% narzekajacych osob i w tym wypadku slysznie narzekaja
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-11 10:39
    z cenami rozmow jest troszke tak jak z cena wodki jak byla droga to wszyscy kupowali alkohol ze wschodu lub z jakiegos innego zrodla jak obnizyli cene wodki to nagle zwiekyszla sie sprzedaz tego produktu... to samo jest z cena minuty jak mielismy za 50zl 30 minut w abonamencie to tyle nam wystarczalo jak zrobilo sie za ta sama kwote to okazauje sie ze 60 minut to jest to czego potrzebowalismy im taniej bedzie tym wiecej bedziemy dzwonic w przypadku prepeida sprawa wyglada tak cd...
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinnietoperek pisze: 2006-04-11 10:39
    No komends
    0
  • Users Avatars Mini
    Chudy pisze: 2006-04-11 10:40
    WWW.FAZAFM.COM Słuchaj... na pewno jak wyrok będzie negatywny dla Orange to na pewno w ramach rekompensaty dadzą Ci za darmo 2 lata abonamentu a za rozmowy spoza abo zapłacisz oddzielnie... Ha Ha Ha... nikt Ci nie każe z ich usług korzystać... debil czy naiwniak... ja jestem zadowolony z usług i tyle... idź się przespać lub... nafazować... debili nie sieją, sami się rodza... :-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    Chudy pisze: 2006-04-11 10:41
    Ty, FAZA... załóż im sprawę że mają drogie usługi i działają na Twoją niekorzyśc... hahaha... no głupek i tyle... :-DD
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-11 10:42
    ...cd Jesli w prepeidzie damy stawke 15 gr za minute zamiast 30 gr to ktos wydzowni 100 minut zamiast 50 minut - dla operatora pieniadz i tak wplynie do kasy taki sam a kto wie czy nie wiekszy bo ludzie zaczna wiecej dzwonic - poprawi sie wizerunek oraz odbior przez klienta danego operatora a to moze spowodowac zachecenie do kupienia aktywacji przez inne osoby lub tez takie ktore zrezygnuja z innego operatora... interes sie kreci tylko ze pewna pomarancza nie potrafi tego zrozumiec!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Olsen pisze: 2006-04-11 10:42
    Hmm, chyba słuszne spostrzeżenia. Ja żałuję rebrandingu IDEI. Co roku przedłużałem abonament z kolejnymi bonusami. Do czasu..Orange. Pozostał mi tylko bezprzewodowy internet ale to ostatni kabelek wiążacy mnie z tą firmą.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-11 10:43
    chudy *** widac ze nie zrozumiales zupelnie tego co pisalem a od glupkow cie nie wyzywam chociaz sam sugerujesz ze jeszcze sie chyba nie obudziles...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2006-04-11 10:47
    Chudy - czy w szkole uczyli cie czytac ze zrozumieniem i wyciagac wnioski z czytanego tekstu ? Czy potafisz odroznic w tekscie ironie ? Zreszta z twoim poziomem kultury mam powazne watpliwosci co do innych umiejetnosci. Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Olsen pisze: 2006-04-11 10:50
    Śmieszny jest ten portal. Zaglądam tutaj od czasu do czasu i konstatuję, iż nie ma chyba zbyt wielu dojrzałych ludzi. Wyzywacie się golowicze jak dzieci w piaskownicy. I chyba nie ma nikogo, kto by ową "wolność wypowiadania się" (czytaj obrażania) kontrolował.
    0
  • Users Avatars Mini
    vod pisze: 2006-04-11 10:52
    no i bardzo dobrze!!!!kolejny odkurzacz do wypompowania pieniedzy z kraju!!!brac sie za to!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-11 10:58
    Niestety Orange jest nie do ruszenia (podobnie jak każda korporacja), bo wszystko odbyło się zgodnie z prawem, a transfer kapitału (zysków) w epoce globalizacji jest nieunikniony - nikt nie broni polskim firmom np. KGHM czy Orlen aby działając w innych krajach (stąd wymieniłem te a nie inne firmy ;) dokonywać transferów finansowych pomiędzy swoimi oddziałami terenowymi. KGHM jest firmą działającą globalnie, natomiast Orlen w Europie Centralnej i Wschodniej! Nie umiemy dobrze zarządzać. To fakt!
    0
  • Users Avatars Mini
    dziki pisze: 2006-04-11 11:13
    A czemu? Bo Chuck Norris ma telefon w Orange i nie narzeka!
    0
  • Users Avatars Mini
    rino pisze: 2006-04-11 11:17
    Tak oczewiście uważam że był przekręt w sprawie tygo że TP stało się udziałowcem Orange bo kasa wypłeneła 2 razy do francuzów ale Pis to jeszcze więksi złodzieje. Polsce urzędasy się boją że im piniądze uciekają z ich własnych kieszeni, a jak nam załatwią robotę za granicą to się cieszą a nie potrafią załatwić w Polsce a na dodatek żądają jeszcze podatku za cięrzką charówkę za granicą
    0
  • Users Avatars Mini
    baterfly pisze: 2006-04-11 11:24
    mam pytanie . czy zmianie uległa tylko nazwa (zniana idea na orange) i ptk płaci za wykożystnie nazwy marki. czy zmiena była bardziej głeboka i dotyczyła również zmian w zarządzie spółki i podziale zysków ?????????????? na tym i wielu innych forach krążą różne sprzeczne opinie na ten temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    wally pisze: 2006-04-11 11:31
    przeciez z gory bylo wiadomo ze rebranding nikomu na dobre nie wyjdzie a juz na pewno klientom. to widac. pisu nie popieram, kaczorow nie znosze, na sama ich mysl mnie trzesie ale akurat to ze sie wzieli za to akurat popieram i mam nadzieje ze cos wywesza
    0
  • Users Avatars Mini
    BELA pisze: 2006-04-11 11:34
    i dobż im, oni sobie wypompowuja kase a my mamy droższe usługi, jak była idea to wszystko było tańsze.
    0
  • Users Avatars Mini
    srodowisko pisze: 2006-04-11 11:38
    coz moga wyweszyc kaczory? jezeli bylo to zrobione zgodnie z prawem to szkoda tylko panstwowych pieniedzy wszyscy wiemy o co chodzi ze zmiana marki rownie udaną transakcją bylo odsprzedanie udzialow idei spolce tp przez france telecom (znowu wytransferowano troche zyskow, tym razem z tpsy) pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 11:47
    W Centertelu pewnie teraz kłótnia i dywanik u Prezesa , kto zapomniał dołożyć pieniędzy na kampanię wyborczą PiS ;-) Teraz już tego błędu nie zrobią , a wybory tuż , tuż , bowiem wiadomo , że Samoobrona pokłóći się z PiS najdalej 48 godzin po wyborach. W sumie Pan Tchórzewski nieźle to przemyślał , bo i Centek sypnie pieniędzmi na kampanię , z drugiej zaś strony zdobył automatycznie popularność u milionów klientów starej Idei , którym do teraz łza się w oku kręci na dźwięk tego słowa;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 11:51
    Moim zdaniem rebranding był udany. Każdy dobrze wie , w tym Pani Kossman najlepiej , że wiedzę i odczcucia dotyczące potęgi i siły marki Orange każdy Polak wyssał z mlekiem matki. Że to wcale nie Orange robi(ł) sobie reklamę w Polsce i za polskie piniędze a kazał jeszcze za to płacić. Że w żaden sposób darmowych numerów które były w abo od 50zł wzwyż , Idea nie dałaby rady wprowadzić bez zmiany nazwy na Orange od abonamentu 25zł "Wszyscy i na wszystko" , że zmiana ceny minuty w pakietach z...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 11:54
    40/20 groszy w sieci i na stacjonarne , na aktualne pakiety to po prostu strzał w dziesiątkę. Że Idea zgarniała ponad 40% wszystkich aktywacji abonamentowych swego czasu i że bez marki Orange nie robiłaby tego wcale gorzej , a wręcz przeciwnie. Że nazwa "Orange" jest bardzo obco brzmiąca i że pieniądze na jej wylansowanie można było zainwestować w obniżkę cen usług. Tak mi się wydaje , że myślą tylko pracownicy PTC , komuszobeznadziejny Plus jest już bliski dna , razem z tym całym Orangiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 11:55
    Przepraszam - "Samoobrona pokłóci się z PiS , najdalej 48 godzin po podpisaniu umowy koalicyjnej" :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 12:01
    Mam tylko nadzieję , że nie będzie równie czadowej i swojskiej marki "Vodafone" , któej rozpoznawalność sięga i bez reklamy , szczególnie w kołach gospodyń wiejskich i remizach strażackich blisko 100% :-P Ciekawe czy kiedyś się nie okaże , że te czasy to czwarty , finansowy rozbiór Polski , a o decydentach i osobach pracujących na najwyższych szczeblach i przyklepujących każdą beznadziejną decyzję za grubą kaskę , mówić się będzie tak jak za czasów rozbiorów.
    0
  • Users Avatars Mini
    Artanis pisze: 2006-04-11 12:03
    *PingNoMore* hyhyhy...swieta racja... za orange i wszystkie inne spolki sie biora ale jakie przekretow w radiu maryja nikt z pis nie zauwaza... to nie jest robienie porzadkow to zamiatanie smieci pod dywan!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2006-04-11 12:06
    Panie Tchórzewski , trawersując "słynnego" prezydenta - "Zmarnował Pan okazję by siedzieć cicho" ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2006-04-11 12:07
    *issa w PTC mysla chyba tylko Ci od prepaida... co do reszty mozna sie zastanawiac i to mocno... co to sie porobilo, w PTC konlikt, Plus - walka o udziały, Orange - afera... chyba nam klientom nie przyniesie to nic dobrego... takie sytuacje w firmach nie sluza rozwojowi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-11 12:15
    *baterfly Struktura kapitałowa PTK Centertel (operator sieci Idea/Orange) wygląda następująco: TP SA_66%, France Télécom_34% Natomiast TP SA: France Télécom_47,50%, posiadacze GDR reprezentowani przez Bank of New York_9,98%, Skarb Państwa_3,87%, pozostali akcjonariusze_38,65% Zmiany zachodzą stopniowo i dotyczą każdej sfery działalności PTK Centertel (zmieniono już Prezesa, przeprowadzono re-branding Idea>Orange, teraz nastąpi przejęcie pozostałych udziałów TP SA przez FT (do końca 2006r.)...
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-04-11 12:16
    Całym sercem jestem za:)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2006-04-11 12:28
    Markbit - dokładnie tak. TelekomunikacjaPolska (tylko z nazwy) ma pakiet kontrolny w PTK. Sytuacja ta jet owocem machinacji finansowch (kupowanie spółki przez TP). Pytanie - jaki ma cel przelanie kasy za udziały z TP do PTK skoro udziałowcami w 2 przypadkach jest FT???
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-11 12:28
    ...a jeśli chodzi o zyski to w 100% są własnością PTK Centertel, czyli de facto FT, która może wypłacić sobie dywidendę z posiadanych udziałów ale faktycznie większość środków powinna iść w tym przypadku na rozwój firmy - raty koncesyjne 3G, rozbudowę tej sieci oraz bieżącą działalność. Jeśli ta spółka byłaby notowana na GPW to podlegałaby nadzorowi rynku poprzez udostępnianie stosownych informacji (czyli kontrolę na poziomie giełdowym), ale w przypadku przejęcia przez FT tak nie będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-11 12:37
    Podsumowując_biznes telekomunikacyjny to normalna gra rynkowa, a nie przedsięwzięcie filantropijne i KAŻDY (to trzeba podkreślić!) postąpiłby tak samo na miejscu Zarządu FT - maksymalizujemy zyski i prowadzimy organiczny rozwój na danym rynku. A klienci (czyli my) kupujemy, bo chcemy, musimy itd. Jak ktoś nie zgadza się z tym może nie kupować telefonu, nie używać go i biernie siedzieć i czekać aż PiS da mu minimum socjalne za to siedzenie ;) Można krytykować gospodarkę wolnorynkową tylko po co!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzyno pisze: 2006-04-11 12:53
    Tylko co to da i jaki bedzie finał całej tej sprawy ??? Raczej nic się nie zmieni, poza tym, że ewentualne koszta pokryjemy my użytkownicy !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rokko-1 pisze: 2006-04-11 13:09
    oj bardzo dobrze że tak się stało i zajmą się tą sprawą, mimo że nie cierpie PiS-u ale jestem za bo jak wszedł Orange to popsuła się oferta szczególnie telefonów na karte
    0
  • Users Avatars Mini
    ATieQ pisze: 2006-04-11 14:36
    I polityka wkroczyła do telefonii komórkowej ... nic tylko się zacieszać z władzy PiS'u, co do przekrętów to ciekawe ilu posłów PiSu jest "czystych" jeżeli chodzi o brak udziału w jakiejkolwiek aferze ... cfanjaki ...
    0
  • Users Avatars Mini
    viggo pisze: 2006-04-11 15:07
    Piszecie, że to normalna gospodarka rynkowa. Ciekawe co by było gdyby we francji, która od lat jest w gospodarce rynkowej, zmieniono markę Orange na Idea i wyprowadzono grube pieniądze zkraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    eMb pisze: 2006-04-11 15:20
    No to miejmy nadzieje, ze ktos dostanie po dupie, bo warunki rebrandingu Orange i oplaty koncesyjnej byly skandaliczne...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-11 16:44
    Markbit - ale KGHM też miał dochodzenie finansowe odnośnie zagranicznych inwestycji...
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-11 16:55
    *mardall - Jeśli dobrze pamiętam chodziło o ich opłacalność (częściowa strata-zamrożenie poniesionych nakładów na inwestycji w Afryce dot. nowych złóż). Pisząc wyżej miałem na myśli wytransferowywanie zysków z Państwa X do centrali KGHM w Polsce ;) - na całym świecie korporacje ponadnarodowe tak robią a ewentualne przepisy prawa miejscowego mogą tylko im to utrudnić - u nas "przedstawiciele narodu" wolą prowadzić nagonkę na cały system finansowy i niezależne instytuacje oraz firmy międzynarodowe
    0
  • Users Avatars Mini
    Markbit pisze: 2006-04-11 16:56
    ...zamiast stanowić dobre prawo i chronić interesy narodowe Polski.
    0
  • Users Avatars Mini
    YESyesYES pisze: 2006-04-11 17:20
    no i wreszcie sie zajeli.... oby wyjasnili to, zyski zostana i ceny spadna w orange :) kto mieczem wojuje ten od niego ginie! widac ze pis przeczytal raport a smitha i sie zabral do pracy :)
    0
  • Users Avatars Mini
    lamman pisze: 2006-04-11 17:58
    Generalnie ta opcja politycna mi sie nie podoba, ale dobrze, że wreszcie ktoś powie to, o czym wszycy wiedzą od dawna. Czyli, że tenrebranding to porażka i był tylko po to by wyciągnąć kasę od Polaków
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2006-04-11 18:04
    same podwyzki heh
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2006-04-11 19:38
    zlitujcie sie...mama przetransferowala mi moja zlotowke...i chce wszczecia postepowania... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciek-2 pisze: 2006-04-11 20:45
    ktos z zgredaktorow tak jak Kaczynski - wycial numer i odniosl... sukces gdzie komentarze krytyczne ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ajpiotrowski pisze: 2006-04-11 21:25
    do myslenia daje fakt ze autor tego raportu jest obecnie jednym z trzech kandydatow pis na szefa uke (d.urtip)-czyzby tak szybka nagroda poza oplata za stworzenia tzw "raportu" dla tzw "niezaleznego eksperta"? w normalnych krajach biznes moze sie swobodnie rozwijac, a firmy prywatne moga podejmowac decyzje co robia ze swoimi markami, a w Polsce niestety zawsze majstruja przy tym politycy i efekt jest taki ze inwestorzy omijaja Polske szerokim lukiem a Polacy musza szukac pracy w innych krajach!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-04-11 22:51
    No i co z tego jeśli udowodnią, że to szwindelek? Orange wróci do nazwy IDEA?
    0
  • Users Avatars Mini
    kaciatore pisze: 2006-04-11 22:53
    szykują się zmiany.........
    0
  • Users Avatars Mini
    jabadabadu pisze: 2006-04-12 00:12
    Byłem przywiązany do Idei i to bardzo (byłem w POPie) lecz gdy Orange weszło po tygodniu zmieniłem sieć! Orange rzeczywsićie nic nie robi żeby obniżyć ceny tylko jest drożej mam nadzieje że umowa zostanie zerwana czy cos w tym stylu nie ważne ORANGE - wynocha z Polski! Ja chcę Ideę! Kiedyś to była marka a eraz tlyko ładna reklama Orange.!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-12 00:15
    Markbit - ja do komentarza z 8:58, że Orange jest nie do ruszenia... czy ten transfer kapitału jest zgodny z prawem we wszystkich kontekstach, chociaż to co piszesz o swobodnym przepływie kapitału pomiędzy oddziałami jednej firmy (w uproszczeniu) mnie przekonuje. Myślę że mimo wszystko nie jest to takie proste...
    0
  • Users Avatars Mini
    observator pisze: 2006-04-12 00:27
    To było przecież do przewidzenia. A jednocześnie apeluję do chłopaków z GOLa - szanujcie język polski. Nie żaden rebranding tylko zmiana nazwy marki. Naprawdę potworki językowe, które robicie są czasem koszmarne. Polecam ustawę o ochronie języka polskiego.
    0
  • Users Avatars Mini
    dejmo pisze: 2006-04-12 00:32
    rychło w czas
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2006-04-12 11:11
    observator - a jak do ustawy o ochronie języka polskiego ma się Twój nick???
    0
  • Users Avatars Mini
    wit33 pisze: 2006-04-14 08:05
    Jasne, że coś w tym jest !!! Po 5 latach stażu w Idei ( Orange) chcąc przedłużyć umowę TRACĘ !!! Zabierają wszystkie dodane wcześniej promocje ( tańsze rozmowy, połączenia z netem i in.) i dają ochłapy na pół roku. Po tym okresie wracam do punktu wyjścia, czyli oferta taka jaką otrzymałem 5 lata temu jako nowy abonent sieci Idea . Nigdy nie brałem telefonu, korzystając tylko z usług za przedłużenie umowy. ORANGE jest do BANI !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    endriu pisze: 2006-04-22 12:35
    Ciekawe czy czyta ktoś nasze wypowiedzi z Centertela? Ale chyba nie bo bedą Orange z powrotem na Idee przerabiać:)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: