Promocja "mixPlus 30 III" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 44

Regulamin Promocji "MIXPLUS 30 III" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Promocja "MIXPLUS 30 III" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę dotyczącą udziału w Promocji "MIXPLUS 30 III" (dalej zwaną "Umową") i staną się Użytkownikami w rozumieniu "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.".
2. Aparaty telefoniczne oferowane przez Polkomtel S.A. lub Autoryzowanych Przedstawicieli Plus GSM po cenie promocyjnej stanowią niepodzielne Zestawy z kartami SIM i samodzielnie nie są przedmiotem Promocji "MIXPLUS 30 III".
3. Promocyjna cena w zł aparatów telefonicznych oraz kart SIM o wartości konta 30,00 zł brutto oferowanych w Promocji "MIXPLUS 30 III" wchodzących w skład Zestawów wynosi odpowiednio:

Lp. Model telefonu Cena netto telefonu w zł Cena netto w zł aparatów tel. oferowanych na warunkach ogólnych Cena netto w zł karty SIM o wartości konta 30,00 zł
1 Motorola C200 1,00 349,00 24,59
2 Siemens A52 1,00 449,00 24,59
3 Nokia 3310 1,00 499,00 24,59
4 Nokia 5510 1,00 899,00 24,59
5 Sony Ericsson T230 19,00 699,00 24,59
6 Siemens C60 1,00 699,00 24,59
7 Nokia 3510i 19,00 599,00 24,59
8 Motorola V66i 29,00 1199,00 24,59
9 Motorola C550 99,00 699,00 24,59
10 Samsung C100 99,00 749,00 24,59
11 Siemens MC60 99,00 1099,00 24,59
12 Philips 355 119,00 699,00 24,59
13 Samsung X100 179,00 899,00 24,59

4. Promocja "MIXPLUS 30 III" trwa od 09.08.2004 i jest ograniczona liczbą Zestawów. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów, jednakże nie później niż 05.09.2004 roku.
5. Do wzięcia udziału w Promocji "MIXPLUS 30 III" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Użytkownika, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1
6. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo uzależnienia zawarcia umowy udziału w Promocji "MIXPLUS 30 III" od wpłacenia kaucji. Kaucja nie ma charakteru zaliczki ani przedpłaty z tytułu jakichkolwiek należności wobec Polkomtel S.A.. Kaucja nie podlega podatkowi VAT. Kaucja zostanie zwrócona w sposób uzgodniony w momencie jej pobierania z Użytkownikiem, po dokonaniu co najmniej 15 zasileń konta zgodnie z § 2 niniejszego Regulaminu.
7. Użytkownik nabywający Zestaw w Promocji "MIXPLUS 30 III" korzystał będzie z planu cenowego mixPlus na warunkach określonych poniżej:

  Cena
Minimalna wartość zasilenia konta (zgodnie z § 2) 24,59 zł (30,00 zł brutto)
Stawka za minutę połączenia do sieci Plus GSM i do sieci stacjonarnych 0,66 zł (0,80 zł brutto)
Stawka za minutę połączenia do innych sieci komórkowych 1,47 zł (1,80 zł brutto)
Stawka za wysłanie wiadomości SMS 0,24 zł (0,29 zł brutto)
Stawka za minutę połączenia z własną pocztą głosową 0,39 zł (0,48 zł brutto)
Stawka za minutę połączenia z WAP/Internet 0,39 zł (0,48 zł brutto)
Stawka za minutę połączenia z numerem 4444 0,25 zł (0,30 zł brutto)
Połączenie z numerem 2601 (za całe połączenie) 0,78 (0,95 zł brutto)
Stawka za wysłanie krajowej wiadomość MMS 1,00 zł (1,22 zł brutto)
Stawka za korzystanie z GPRS WAP (za każde rozpoczęte 10 kB odebranych i wysłanych danych naliczane oddzielnie) 0,25 zł (0,30 zł brutto)
Stawka za korzystanie z GPRS WAP (za każde rozpoczęte 100 kB odebranych i wysłanych danych naliczane oddzielnie) 0,50 zł (0,61 zł brutto)
Stawka za wysłanie wiadomości SMS w ramach roamingu 1,43 zł (1,74 zł brutto)
Stawka za minutę połączenia międzynarodowego. Strefy są zgodne z Cennikiem SIMPLUS Strefa 1 2,05 zł (2,50 zł brutto)
Strefa 2 2,20 zł (2,69 zł brutto)
Strefa 3 2,34 zł (2,86 zł brutto)
Strefa 4 2,52 zł (3,08 zł brutto)
Strefa 5 2,75 zł (3,36 zł brutto)
Strefa 6 4,11 zł (5,02 zł brutto)
Strefa 7 6,91 zł (8,43 zł brutto)

8. Opłaty za połączenia krajowe, międzynarodowe i połączenia w roamingu naliczane są za każde rozpoczęte 30 sekund połączenia.
9. Opłaty za pozostałe usługi nie wymienione w § 1 pkt.7 będą naliczane zgodnie z aktualnym Cennikiem SIMPLUS.
10. Użytkownikowi nabywającemu Zestaw w Promocji "MIXPLUS 30 III" w momencie aktywacji udostępniane są tylko i wyłącznie poniższe usługi "Krótkim Kodem"

Nazwa usługi Kod usługi
"Na raz, dwa, trzy" Zasilenie konta mixPlus, TELEKOD oznacza 14-cyfrowy numer z karty zasilającej *123*TELEKOD#
"Do kiedy?"
Sprawdzenie okresu ważności konta
*125#
Zmień język Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język polski *105*10#
Zmiana języka komunikatów i wiadomości SMS na język angielski *105*20#
Poczta głosowa Włączenie poczty głosowej* *122*11#
Wyłączenie poczty głosowej* *122*00#
Sprawdzenie statusu poczty głosowej *122#
Roaming Aktywacja roamingu *101*11*01#
Deaktywacja roamingu *101*00*01#
Inicjowanie połączeń w roamingu *111*nr_telefonu#
GPRS/MMS Aktywacja usługi *101*11*02#
Deaktywacja usługi *101*00*02#
Aktywne usługi na koncie Sprawdzenie aktywnych usług *101#

§ 2 ZOBOWIĄZANIA UŻYTKOWNIKA

1. Użytkownik zobowiązany jest do dokonania minimum 30 zasileń konta za pomocą metod dostępnych w ofercie SIMPLUS (np. telekarta SIMPLUS, terminal kart płatniczych, bankomat, sms, Internet). Zakup Zestawu uznaje się za wykonanie pierwszego zasilenia.
2. Minimalna kwota jednorazowego zasilenia konta, o której mowa w § 2 pkt.1 wynosi 30,00 zł (24,59 zł netto).
3. Użytkownik zobowiązany jest do zasilania konta co najmniej raz na 30 dni od dnia zakupu Zestawu z kartą SIM w Promocji "MIXPLUS 30 III".

§ 3 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż do momentu dokonania 30 zasileń konta kwotą minimalną 30,00 zł (24,59 zł netto) każde, od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "MIXPLUS 30 III" i przez cały okres trwania Umowy:
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Użytkownika nie może wstąpić osoba trzecia,
b. Użytkownik nie może zaprzestać korzystania z usług,
c. Użytkownik nie może spowodować rozwiązania Umowy przez Polkomtel S.A. z winy Użytkownika w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
2. Użytkownik biorący udział w Promocji "MIXPLUS 30 III" nie może, w zamian oferowanego Zestawu, żądać innego rodzaju aparatu telefonicznego lub usługi.
3. Użytkownik, który zakupił Zestaw w Promocji "MIXPLUS 30 III" do momentu dokonania 30 zasileń konta kwotą minimalną 30,00 zł (24,59 zł netto) każde, nie może zmienić planu cenowego mixPlus na inną taryfę.
4. Z zastrzeżeniem § 3 pkt. 5, Użytkownik, który zakupił Zestaw w Promocji "MIXPLUS 30 III" po dokonaniu 30 zasileń konta kwotą minimum 30,00 zł (24,59 zł netto) każde, może zmienić plan cenowy mixPlus na jedną z taryf SIMPLUS z aktualnego Cennika SIMPLUS lub na taryfę z planu taryfowego Plus zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych POLKOMTEL S.A. dla taryf Plus na warunkach aktualnie obowiązującej promocji "Konwersja". W przypadku zmiany planu cenowego mixPlus na jedną z taryf SIMPLUS lub na taryfę Plus zgodnie z powyższym Użytkownik traci niewykorzystane środki zgromadzone na koncie.
5. Z zastrzeżeniem treści § 3 pkt. 4, Użytkownik może zmienić plan cenowy mixPlus nie wcześniej niż po upływie 3 miesięcy od daty zawarcia Umowy.
6. Użytkownik uczestniczący w Promocji "MIXPLUS 30 III" w okresie korzystania z planu cenowego mixPlus nie może uruchomić usługi "Swojaki".

§ 4 WARUNKI SPECJALNE

1. Każde jednorazowe zasilenie konta kwotą o nominale 30,00 zł (24,59 zł netto) i więcej, niezależnie od momentu jego dokonania, przedłuża okres ważności konta tylko i wyłącznie o 30 dni liczonych od dnia zakończenia poprzedniego okresu ważności. Oznacza to, że okresy ważności sumują się.
2. Informacje dotyczące ważności konta zawarte na Telekartach SIMPLUS, stronach www.simplus.pl i innych materiałach związanych z SIMPLUS nie dotyczą ważności konta mixPlus.
3. W zależności od wartości zasileń konta Użytkownik w ramach Promocji "MIXPLUS 30 III" otrzymuje rabat, który odpowiednio zwiększa wartość zasilenia konta, zgodnie z poniższą tabelą:

Nominał zasileń konta Wartość zasilenia konta Procentowa wartość rabatu
30,00-49,00 zł (brutto) 100% wartości nominału 0%
50,00-99,00 zł (brutto) 110% wartości nominału 10%
100,00-149,00 zł (brutto) 115% wartości nominału 15%
150,00 zł (brutto) 120% wartości nominału 20%

4. Po wygaśnięciu okresu ważności konta w przypadku nie dokonania zasilenia konta według zasad określonych w § 2 następuje automatyczne zawieszenie świadczenia usług i połączeń wychodzących, a po kolejnych 30 dniach od daty zawieszenia świadczenia usług i połączeń wychodzących, całkowite zaprzestanie świadczenia usług i rozwiązanie Umowy, z zastrzeżeniem, iż niewykorzystana wartość konta nie podlega zwrotowi. 
5. W przypadku zasilenia konta po wygaśnięciu okresu jego ważności, początek nowego okresu ważności liczony jest od daty wygaśnięcia poprzedniego okresu ważności. 

§ 5 ŁĄCZENIE PROMOCJI

1. Z zastrzeżeniem § 5 pkt.2 Promocja "mixPlus 30 III" do momentu dokonania 30 zasileń konta kwotą 30,00 zł (24,59 zł netto) każde, od dnia zawarcia umowy na warunkach Promocji "mixPlus 30 III" nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A.. 
2. Użytkownik nabywający Zastaw w Promocji "mixPlus 30 III" będzie mógł korzystać z innych zniżek i Promocji skierowanych do Użytkowników sieci Plus GSM jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 6 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji "mixPlus 30 III" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów. 
2. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach Promocji "mixPlus 30 III", w wyniku kradzieży lub jej zagubienia oraz w przypadku mechanicznego zniszczenia, uszkodzenia lub zablokowania danej karty SIM przed dokonaniem 30 zasileń konta kwotą minimum 30,00 zł (24,59 zł netto) każde, Użytkownik zobowiązany jest w terminie 7 dni od dnia tego zdarzenia, wystąpić do Polkomtel S.A. o wydanie następnej karty SIM. Wydanie nowej karty SIM podlega opłacie 24,59 zł (30,00 zł brutto). Wydanie Użytkownikowi nowej karty SIM w związku ze stwierdzeniem przez wyspecjalizowany serwis uszkodzenia fabrycznego karty SIM nie podlega opłacie. 
3. Fakt utraty karty SIM w wyniku kradzieży lub jej zagubienia oraz wniosek o zawieszenie świadczenia usług do momentu wydania nowej karty Użytkownik może zgłosić w Dziale Obsługi Klienta w godzinach 7-19. 
4. W przypadku nie podjęcia przez Użytkownika działań określonych w § 6 pkt.2, Polkomtel S.A. będzie uprawniony do rozwiązania Umowy i naliczenia Użytkownikowi kary umownej zgodnie z § 8 pkt.1 Regulaminu. 
5. Wydanie nowej karty SIM, o której mowa w § 6 pkt.2, następuje u Autoryzowanych Przedstawicieli Handlowych Plus GSM, w Sklepach Firmowych Plus GSM lub w Salonach Firmowych Plus GSM w ciągu 7 dni roboczych od momentu zgłoszenia Polkomtel S.A. utraty karty SIM. 

§ 7 BLOKADA KARTY SIM

1. Oferowany w Zestawie aparat telefoniczny posiada blokadę karty SIM (SIM Lock) i może działać wyłącznie z kartą sieci Plus GSM. 
2. Blokada może zostać usunięta we wszystkich Salonach Firmowych Plus GSM po zgłoszeniu telefonicznie lub osobiście chęci usunięcia blokady. Przy zgłoszeniu chęci usunięcia blokady należy wyrazić zgodę na przedstawione poniżej warunki usunięcia blokady oraz podać typ i numer IMEI telefonu. W ciągu 14 dni Użytkownik zostanie powiadomiony przez pracownika Salonu o terminie wykonania operacji. Blokada zostanie usunięta po zgłoszeniu się osobiście do Salonu z telefonem, który ma zostać odblokowany. 
3. Polkomtel S.A. informuje, że w przypadku usunięcia blokady przed dokonaniem 30 zasileń konta kwotą minimum 30,00 zł (24,59 zł netto) każde, za czynność tę zostanie pobrana opłata w wysokości 500,00 zł (610,00 zł brutto). 
4. W przypadku usunięcia blokady aparatu telefonicznego z pominięciem zasad określonych w § 7 pkt.2 Użytkownik traci prawo do bezpłatnej obsługi serwisowej aparatu telefonicznego w ramach gwarancji, rękojmi lub uprawnień z tytułu niezgodności z umową. 

§ 8 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Użytkownika naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Użytkownikowi specjalnych warunków Umowy i nie wywiązania się z postanowień wskazanych w § 2, § 3 pkt. 1 lub § 6 pkt.3 niniejszego Regulaminu. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 600,00 zł, przy czym niewykorzystana wartość konta nie może zostać zaliczona na poczet kary umownej. Wysokość kary umownej będzie pomniejszana w zależności od ilości dokonanych zasileń konta kwotą minimalną 30,00 zł (24,59 zł netto) każde od dnia zawarcia Umowy według zasad określonych w § 8 pkt.2. Kara umowna zostanie naliczona Użytkownikowi po wygaśnięciu okresu ważności konta. Użytkownik zobowiązany jest do zapłaty kary umownej w terminie do 15 dni od daty wystawienia przez Polkomtel S.A. noty obciążeniowej. 
2. Jeżeli wygaśnięcie okresu ważności konta nastąpi w okresie:

  • przed dokonaniem 12 zasileń konta kwotą minimalną 30,00 zł (24,59 zł netto) każde od dnia zawarcia Umowy - Użytkownik zobowiązany będzie do zapłaty 100 % kary umownej,

  • pomiędzy 13 a 18 zasileniem konta kwotą minimalną 30,00 zł (24,59 zł netto) każde od dnia zawarcia Umowy - Użytkownik zobowiązany będzie do zapłaty 80 % kary umownej,

  • pomiędzy 19 a 21 zasileniem konta kwotą minimalną 30,00 zł (24,59 zł netto) każde od dnia zawarcia Umowy - Użytkownik zobowiązany będzie do zapłaty 60 % kary umownej,

  • pomiędzy 22 a 30 zasileniem konta kwotą minimalną 30,00 zł (24,59 zł netto) każde od dnia zawarcia Umowy - Użytkownik zobowiązany będzie do zapłaty 40 % kary umownej. 

3. Nie podlega rygorom określonym w § 8 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Użytkownika w przypadku zmiany Cennika SIMPLUS w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Użytkownika usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 9 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Użytkownik zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM działających w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Użytkownik nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruch z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Użytkownika ze zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej, oraz żądania od Użytkownika naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 600,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania Użytkownika odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 10 ZMIANY UMOWY

1. Użytkownik zobowiązany jest poinformować Polkomtel S.A. na piśmie lub faksem skierowanym do Działu Obsługi Klienta
o wszelkich zmianach dotyczących swoich danych zawartych w Umowie w terminie 30 dni od dnia zaistnienia tych zmian. Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za negatywne skutki dla Użytkownika wynikające z braku posiadania aktualnych danych, a wszelką korespondencję przekazaną przez Polkomtel S.A. na posiadany adres Użytkownika uważa się za prawidłowo doręczoną. 
2. Z zastrzeżeniem § 3 pkt. 1 niniejszego Regulaminu, osoba trzecia wstępująca w miejsce Użytkownika zobowiązana jest podpisać Umowę i przejąć wszelkie wynikające z Umowy prawa i zobowiązania Użytkownika, w którego miejsce wstępuje.. 

§ 11 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Na żądanie Użytkownika, który podpisał Umowę, Polkomtel S.A. udostępnia szczegółowy wykaz zrealizowanych na podstawie Umowy usług telekomunikacyjnych za okres nie dłuższy niż 120 dni poprzedzających zgłoszenie żądania. Wniosek o udostępnienie wykazu zrealizowanych połączeń i usług Użytkownik może złożyć w formie pisemnej w Punkcie Obsługi Klienta. Polkomtel S.A. udostępni wykaz w terminie 30 dni od dnia złożenia wniosku przez Użytkownika. 
2. O ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej, do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "mixPlus 30 III" zastosowanie mają postanowienia części dotyczącej Użytkowników "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.", z wyłączeniem zapisów § 19 pkt. 2, § 20 pkt. 4, § 22, 26 pkt. 1.

Opinie:

Opinie archiwalne (44):

Komentuj

Komentarze / 44

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    poznaniacy pisze: 2004-08-17 18:54
    Po tych ostatnich wydarzeniach co zrobiliście i zapowiedzi zmian, ja z żoną odchodzimy od was, Już was przestaliśmy szanować. A mieliście od nas 250 Pln miesięcznie
    0
  • Users Avatars Mini
    poznaniacy pisze: 2004-08-17 18:54
    I cokolwiek byście nie zrobili i tak was zostawimy
    0
  • Users Avatars Mini
    poznaniacy pisze: 2004-08-17 18:55
    Mówię oczywiście o nowościach na 15 października
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumik pisze: 2004-08-17 18:59
    lol
    0
  • Users Avatars Mini
    Pabllo pisze: 2004-08-17 18:59
    Promocje, promocje, promocje... A kiedy normalne ceny ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    poznaniacy pisze: 2004-08-17 19:03
    Normalnych cen mozesz sie nie doczekac, My juz podjelismy decyzje....
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-08-17 19:26
    plus dziala "inteligentnie"...na cztery miesiace przed koncem dwuletniego kontraktu dostalem "specjalna oferte"...cos w rodzaju zarzucenia wedki na klienta...TY KLIENCIE ZDECYDUJ SIE NA PRZEDLUZENIE CYROGRAFU O ROK... A OD ZARAZ DOSTANIESZ O POLOWE NIZSZY ABONAMENT... tylko z wyliczen wychodzi mi ze stawki ktore mnie beda dotyczyc po tej wielkiej obnizce i tak beda mniej korzystne niz w simplusie jako odpowiedniku a w zamian...ani telefonu...ani lepszego naliczania...ani bezplatny clip ani powiedzmy propozycji minut po jednym groszu do wybranych numerow...
    0
  • Users Avatars Mini
    bach pisze: 2004-08-17 19:30
    a to wszystko...przy taryfie Plus 40 i ponadstuzlotowych rachunkach placonych do tej pory... i mamy tu kolejny przyklad jak traktuje sie abonenta...
    0
  • Users Avatars Mini
    Pele pisze: 2004-08-17 20:02
    Witam. Ludziska napiszcie cos nt.mozliwosci rozwiazania umowy z Plusem zwiazana z tymi ostatnimi(planowanymi) podwyzkami, oczywiscie bez ponoszenia kosztow. Jest taka podstawa prawna, moze ktos pytal jakiegos prawnika ? A jesli tak to jakie paragrafy umowy o tym mowia.To co sie dzieje w Plusie to przeciez tragedia, trzeba jak najszybciej uciekac z tej walnietej firmy. Piszcie jak do tego sie zabrac od strony praktycznej. Moje GG to : 1310244 chetnie podam tez emaila ale to przez GG. ABONENCI PRZECIW PLUSOWI LACZCIE SIE !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-17 22:13
    ***Pele: Abonenci przeci naiwnym łączcie się; o czym ty marzysz, że jakiś podrzędny prawnik poda Ci podstawę prawną a Ty napiszesz wypowiedzenie bez konsekwencji??? Mogę Cię zapewnić, że nie masz takiej możliwości, no chyba że chcesz porozumiewać się za pomocą GG lub pre-paidów, pozdr
    0
  • Users Avatars Mini
    MARCIN EMPUNKT pisze: 2004-08-17 22:17
    ***bach: chcesz mieć minuty po 1grosz i telefon? wypowiedz starą umowę zawiąż nową, chcesz mieć naliczanie sekundowe? idź do simplusa, masz dosyć Plusa? idź do Ery lub Idei, wolny rynek
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-08-17 22:30
    tak jak napisal *MARCIN EMPUNKT, chcecie lepsze warunki podpiszcie nowa umowe. zalezy wam na numerze? musicie placic wiecej. nikt wam nie obiecywal, kiedy podpisywaliscie umowe, ze za dwa lata dostanienie rabat 50% na abonament i jeszcze telefon z "górnej półki" za symboliczną kwote.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-08-17 22:42
    bach- jest jeszcze inne wyjście- automaty telefoniczne TP. Nawet smsy można z nich wysyłać- po co Ci telefon? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wujek dobra rada pisze: 2004-08-17 22:43
    uciekajcie z PLUSA i to szybciutko. To najgorsza beznadziejna firma na polskim rynku telekomunikacyjnym. ZASIĘG W TEJ SIECI JEST KOMPLETNYM DNEM, CENY DO DDDUUUPYYY, OBSLUGA DO BANI. A CI CO ZARAZ MNIE BEDĄ WYZYWAC CZY DRWIC Z WYPOWIEDZI to poprostu ludzie Plusa zarabiający na nieswiadomosci ludzi. POPROSTU ŁAMCIE SIMY PLUSA I DO KOSZA. ERA I IDEA TO NAPRAWDE DOBRA KONCEPCJA TANICH ROZMOW I DOBREGO ZASIĘGU UZDRAWIAM WAS PLUSOWCY
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-08-17 22:47
    pozwolilem sobie zaklucic nienaganna forme sredniej ocen tego newsa i w przeciwienstwie do wszystkich ktorzy glosowali przede mna dalem ocene wyzsza niz 1. Mix+ nie jest przeciez taki zly.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-08-17 22:50
    wujek- a ty to pewnie dla Idei pracujesz :P
    0
  • Users Avatars Mini
    piostani pisze: 2004-08-17 23:36
    a od jutra nowe ceny słuchawek w 4nara
    0
  • Users Avatars Mini
    pele pisze: 2004-08-18 00:47
    jakich sluchawek ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 01:04
    Niektórych miłość do własnej sieci wciąga jak jakaś sekta ;-) Nie zauważyłem w Plusie ( a mam) ani beznadziejnego zasięgu , ani niekorzystnych cen , ani obsługi do bani. Wręcz przeciwnie. Nie wyzywam nikogo , nie drwię , nie jestem z Plusa , ani nie zarabiam na nieświadomości innych ludzi. Jak na razie do tej pory , z żalem ale przyznaję , złamałem sim Tak-taka. Nie chciałem tego robić , ale zrobiłem bo mi nie działał gprs. Z pewnością jednak i z Erą pewnie da się wytrzymać , lub i darzyć ją sympatią nawet , bo przecież gdyby tak nie było , nie miałaby ponad 7 milionów klientów (najwięcej w Polsce) . Pozdrawiam abonentów wszystkich sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-08-18 01:15
    Ja rowniez jestem abonentem plusa od ponad 3 lat i nie zaluje. Mimo, iz wiem, ze w porownaniu do obecnych ofert prepaid ciut przeplacam, ale ile tak naprawde 10zl???? 15??? A za to mam znany i latwy numer, takiego w zadnym prepaidzie nie dostane, chyba ze na aukcji za 1000zl. Przy PWA dostalem nowy aparat X100 Samsunga, nie narzekam. Sprzedac go moge za niezla cene i nadal uzywac swojej nokii 6610. Zasieg zayebisty wszedzie, wbere opiniom niektorych. Obsluga swietna. Reklamacje zawsze wysylane faxem i rozpatrywane na czas i zawsze uznawane. Czego wiecej chciec???? Co mi da prepaid. Poczekam jeszcze pare miesiecy i na pewno beda nowe taryfy z 1/1 i nizszymi stawkami. Choc te obene sa rowniez bardzo dobre!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-08-18 01:15
    jak dla mnie oczywiscie. Kazdy moze miec inne zadanie, od tego jest fourm...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-08-18 01:18
    A co do tych oplat od 15.10. Troche sie wkrzylem, chociaz po glebszej analizie. I tak zawsze korzytam ze swietnego E-BOKa ktory poki co jest darmowy, a zapytania wysylam mailem, wiec dzownie do konsultanta 2601 moze raz na rok ;) Przezyje jakos ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rolek pisze: 2004-08-18 01:50
    Jak dla mnie to Plus wprowadzając mixPlus 30 rozpoczął nową erę w telefoni komórkowej w polsce. 30 miesięcy cyro na dodatek obwarowane ostrymi karami... Nie ma śmiechu. Aż dziw że znajduje na to chętnych, którzy w kolejkach przed salonami się ustawiają. No cóż magia reklamy. Telefon na kartę za złotówkę...
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-08-18 02:17
    ***rolek: przy wielu newsach o Mix+ pisalem dlaczego oferta ta nie jest wcale zla, wiec napisze rowniez przy tym. wybierajac Mix+ masz telefon za 1pln a utrzymanie numeru kosztuje Cię 30pln miesięcznie. poza tym 80gr za minute do Plusa i na stacjonarne; doladowanie konta przy pomocy zdrapki. to jest dobra oferta aby ponoszac niskie koszty zdobyc telefon i go utrzymac. powiesz ze az 1,80pln do innych komorkowych to duzo. to prawda ale cos za cos - jest telefon za 1pln. piszesz ze sa ostre kary. masz racje kary sa, ale kara nie zostanie przyznana bez powodu. podpisujac regulamin jestes swiadomy za co moze zostac przyznana kara. a jesli nie zgadzasz z warunkami przyznawania kary - nie podpisujesz umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-18 03:08
    issa - nawiązując do Twoich problemów z reklamacvjami... Właśnie dzisiaj (a właściwie wczoraj) u siostry zerknąłem na fakturę, na rozliczanie pakietów - w maju czy w czerwcu minęło jej 18 m-cy w sieci (wujek dobra rada - mussiała opóścić Ideę, bo nie chciała się narażać na ciągłe przeziębienia latając na werandę, kiedy tylko zadzwonił telefon, leżący na parapecie okna, na stole już w ogóle pola nie było ;-)) i aktywowałej je wówczas (oczywiście nażądanie) Plus Tobie. ziwne, że w zeszłym miesiącu tego nie zauważyłem, ale dzisiaj właśnie zwróciłem uwagę, że pakiety Plus Tobie w ogóle jej nie "schodzą". Inne wg zasad - czyli najpierw dodatkowe, później abonamentowe - z miesiąca na iesiąc, a Plus Tobie "wisi". Zadzwoniłem do BOK, zidentyfikowałem się Plus Kodem, poprosiłem panią by tylko zerknęła na to rozliczenie... nawet nie tłumaczyłem o co chodzi - sama momentalnie rozpoczęła procedurę "naprawczą". Napisała sama reklamację do działu reklamacji i poprosiła o cierpliwość.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-18 03:11
    Oczywiście zapytała jakiego typu odszkodaowania żądam. W przypadku, gdyby te minuty przepadły (a nie przepadły bo to dopiero dwa miesiące się kumulują) oferowała podwójny pakiet minut (dwukrotnie więcj niżby przepadło), jeśli nie - tyle samo, ile było źle rozliczane (PT przed wszystkim pakietami powinny "schodzić") dodatkowo... Nie uczciwa propozycja?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-18 03:12
    Cieprpliwość, bo dział ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    dexallegro pisze: 2004-08-18 10:43
    Smiesza mniete promocje i ich kontynuacje oznaczanych cyframi Rzymskimi :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 11:25
    *wlo: moim zdaniem cos tam jednak odrobine szwankuje w systemie billingowym, bo mojej dziewczynie naliczyli ponad abo ok. 15zl a ma abo+ 15zl pakiet w ramach promocji i malo dzwoni a jak juz to do mnie albo swojej mamy za 0.30 netto. wydaje mi sie ze przesadzili z ta iloscia taryf (minuty + pakiety zl + laczone w ramach promo) i system nie zawsze daje rade. moliby wreszcie dac prywatnym pakiety i powoli odejsc od taryf plus.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-08-18 12:06
    Ja nie mam nic przeciw Plusowi i niektórego jego taryfy są naprawdę niezłe. Ale ten cały MIX to dla mnie jedna wielka ściema i podczepianie się pod naiwność ludzi pazernych na telefonik....
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-08-18 12:07
    ***issa: przykro mi z powodu Twojego TT:(
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-08-18 12:09
    A na czym polega to, że można będzie z Plusem umowę zerwać za to, że robi tę podwyżkę i trzeba będzie płacić za rozmowę z konsultantem??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 15:25
    *** klops - ciesz się , że tylko 15 zł ;-) Mi naliczyli w Idei za wap via gprs "tylko" 133 zł więcej niż być powinno. Tak , tak 133 zł.... Aż się boję co to może być na tej f-rze , bo pomyłka systemów billingowych liczących megabajty , które poszły na internet , a nie na wap może być jeszcze bardziej bolesna. ;-) Dobrze , że przynajmniej uznają te reklamacje :-) *** wlo - no to kulturka , jeśli od razu zaproponowali rekompensatę. U mnie f-ra z Plusa (wspólna z mamą , dwa numery na moim koncie abonenckim ) jest podliczona dobrze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-18 15:29
    klops - daje, daje... Ja dzisiaj dostałem fakturę... To co ja mam na koncie to dopiero kosmos! Trzy numery, każdy z dodatkowymi pakietami/opcjami. I... wszystko się zgadza ;-) A na poważnie - naprawdę wystarczy poświęcić 5-10 minut na przeanalizowanie billingu i rozliczenia pakietów a nie będzie wątpliwości. Jeśli są, to przecież jest droga prawna - nie od razu sąd - reklamacja np. BTW - dostałem też fakturę z tepsy - odjęli mi 1,17 tytułem zniżki za uszkodzenia... Przez 4 godziny nie miałem dostępu do internetu via SDI :-) A! Dostałem z Polkomtela pismo o "podwyżkach" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-18 15:35
    *** locco - szkoda , ale trudno , tak miało być. Czekam na Plusa lub Idee i Nocny Internet w ich wydaniu. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 16:12
    *wlo: nie pisze o tym jako o pewniku bo jeszcze nie widzalem f-ry. tamten nr jest na moim 2gim koncie i rach. przychodza na adres tesciowej (bo ona tez ma na mnie na tym koncie). zobacze to pewnie w weekend bo w tyg. dziewczyna pracuje u rodzicow. ale ja tez mialem watpliowsci miesiac temu i nawet po reklamacji przyslali wyjasnienie tylko tesciowa wyrzucila... ehhhh.
    0
  • Users Avatars Mini
    zalat pisze: 2004-08-18 16:12
    nie wiem czy ktos sie lapie jeszcze w plusowych promocjach i czy ktos jeszcze czyta te regulaminy (i czy rozumie je wogóle)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 16:18
    poza tym ja mam o tyle zakrecona sytuacje ze mam nieprzechodzace 20zl do wykorzystania przed minutami i smsami z abo. chyba ze jest cos co mogloby mi przepasc to wtedy jest to najpierw liczone a dopiero potem to 20zl. ale jestem prawie pewien ze ten system zmmienili pare miesiecy temu, bo wczesniej costam mi przepadlo z raz czy dwa.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 16:21
    *zalat: ja rozumiem, liznalem nieco prawa na studiach. widac plus jest dla wyksztalconych ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-08-18 16:36
    czyli Plus to elytarna siec :) tzn kiedys takie bylo mniemanie moze i uzasadnione ze to siec drozsza ale najlepsza :) - jeszcze pewnie za czasow taryf Relax :) no coz wszystko to pojecie wzgledne - aczkolwiek wszedzie zdarzaja sie pomylki - mi w maniaku gprs policzyli 5 polaczen z jedno a wszystkie zaczynaly sie o kolejnych godzinach co do sekundy - pytanie tylko czy jak przyjdzie jakis kosmiczny rachunek to trzeba go zaplacic ?? i tym samym kredytowac opka ?? czy wystarczy wziac czyty blankiet i wypisac sobie rachunek pomniejszony o sporna kwote ???
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-08-18 16:38
    issa aha pytanko publiczne bo oczywiscie trudno przez maila bo sie anonymizujesz :) czy jeszcze Webmaniak dziala ??? na starych zasadach ??? i ewentualnie do kiedy bedzie dzialac ???
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-08-18 16:40
    aha jeszcze jedna sprawa ?? jak sie oplaca gprs w tak taku ??? odrazu pobieraja te 59 + vat ??? za ryczalcik ??? czyzby z owa zepsuta karta sim tyle zeta w niebyt poszlo ?? :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-18 18:16
    *rollo: reklamowanego rachunku nie musisz placic az do czasu otrzuymania odpowiedzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-18 19:32
    klops - zakręconą? Ja mam przed abonamentowymi na każdym numerze po 2-3 różne pakiety, w tym na jednym z numerów także pakiet złotowy :-) rollo - dla mnie była elitarną kiedy kupowałem aktywację - inna w promieniu 60 km nie miała punktu sprzedaży :-) A i z zasięgiem była elitarna. Nigdy nie traktowałem jej jak "dla elity" - szczególnie tej fonansowej, bo sam do krezusów, nawet tych prowincjonalnych, nie mnbależę, a używam, jak pozostała 1/3 część społeczeństwa GSM-owego w Polsce. No i klops ma rację - kiedy wczoraj zauważyłem problem na falturze u siostry, pani z BOK, widząc opłatę ponad abonament (akurat to był roaming a nie opłata z powodu zamiany pakietów o której wyżej pisałem) od razu powiedziała, żeby wstrzymać dyspozycję w banku (poleceniem zapłaty siostra płaci).
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: