Netia też kusi promocjami back to school

Newsy | Promocje
Opinie: 0

Netia wprowadziła nowe oferty światłowodowego dostępu do internetu do 1 Gb/s z TIDAL lub HBO GO w cenie abonamentu i umową na 9 miesięcy.

Oferta dostępna jest w kilku wariantach prędkości łącza internetowego (150 Mb/s, 500 Mb/s, 1 Gb/s), a abonament (z wliczonym dostępem do TIDAL lub HBO GO) wynosi odpowiednio: 50, 70 i 90 zł. W pierwszym miesiącu, niezależnie od wybranego wariantu prędkości łącza, abonament wynosi 40 zł. Do każdego z wariantów klient otrzymuje, bez dodatkowych opłat, router WiFi. Aktywacja to wydatek 49 zł.

Netia uatrakcyjniała również ofertę pakietową (światłowodowy internet z usługą TV) z kanałami premium. Do dotychczasowych bestsellerowych pakietów: dla Kibica (m.in. z Polsat Sport Premium, Eleven Sports) i Kinomaniaka (m.in. z HBO HD), dodany został wariant z pakietem Canal+ Prestige.

Każdy z ww. pakietów (internet + TV) kosztuje, bez zmian 80 PLN miesięcznie, zawiera światłowodowy dostęp do internetu z prędkością pobierania danych do 150 Mb/s i ponad 100 kanałów TV (większość w HD). Przyspieszenie łącza internetowego do 500 Mb/s to dodatkowe 20 zł miesięcznie, a do 1 Gb/s 40 zł miesięcznie.

Netia przygotowała także jeszcze bogatszy pakiet internetu z TV, który obejmuje m.in. kanały Polsat Sport Premium, Eleven Sports i, nowość, Pakiet Canal+ Prestige w łącznej cenie 110 zł miesięcznie (z internetem do 150 Mb/s). Kupując te pakiety klienci przez pierwsze 3 miesiące, promocyjnie, nie będą opłacać abonamentu.

Sprzedaż nowych ofert światłowodowego dostępu do internetu do 1 Gb/s zostanie wsparta kampanią outdoorową na dworcach w dużych polskich miastach – Kraków, Wrocław, Łódź oraz w warszawskim metrze.  

Przygotowana została również kampania online, która startuje 21 sierpnia.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: