Promocja "Nowa SuperKarta IV" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 36

Regulamin Promocji "NOWA SUPERKARTA IV" w sieci Plus GSM:

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE 

1. Promocja " NOWA SUPERKARTA IV" obejmuje podmioty, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jeden z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, o których mowa w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 15,00 zł brutto (12,29 netto)
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 122,00 zł brutto. 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. W Promocji "NOWA SUPERKARTA IV" nie istnieje możliwość zakupu aparatu telefonicznego po promocyjnej cenie. 
5. Promocja " NOWA SUPERKARTA IV" trwa od 1.07.2005 do 31.08.2005 roku. Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do wcześniejszego zakończenia Promocji " NOWA SUPERKARTA IV" bez podawania przyczyn. 
6. Do wzięcia udziału w Promocji " NOWA SUPERKARTA IV" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1. 
7. Abonent zawierający Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA IV" może wybrać jeden z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, zgodnie z poniższą specyfikacją: 

   Nowa Super 25  Nowa Super 45
Abonament  25 zł brutto  45 zł brutto 
Ilość minut wliczonych w abonament, wymiennych na SMS 50  100
Liczba SMS wliczonych w abonament, wymiennych na minuty  200  400 
Stawka za minutę połączenia  0,72 zł brutto 
Stawka za krajową wiadomość SMS  0,18 zł brutto 

§ 2 OGRANICZENIA 

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji " NOWA SUPERKARTA IV": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
2. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego lub transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta jak też w przypadku przeniesienia praw i obowiązków wynikających z Umowy na innego Abonenta w okresie funkcjonowania promocyjnych planów cenowych, o których mowa w § 1 pkt 7 Regulaminu Promocji, niewykorzystane minuty i SMS wliczone w abonament z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych przepadają i nie są zwracane w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty i SMS. 
3. Abonent biorący udział w Promocji "NOWA SUPERKARTA IV" nie może w zamian oferowanych warunków promocyjnych, żądać innego rodzaju usługi. 
4. Z zastrzeżeniem § 2 pkt 2 Abonent, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA IV" może w ciągu 6 miesięcy od daty aktywacji karty SIM zmienić promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM: NowyPlus 25, NowyPlus 45, NowyPlus 55, NowyPlus 85, NowyPlus 165. W przypadku zmiany promocyjnego planu cenowego na jedną z taryf z oferty podstawowej Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o miesięcznej opłacie abonamentowej niższej lub równej od posiadanego planu cenowego - opłata za zmianę wynosi 30,50 zł brutto. 
5. Z zastrzeżeniem § 2 pkt.2 i § 2 pkt.4 niniejszego Regulaminu, jakakolwiek zmiana planu cenowego jest możliwa z początkiem nowego okresu rozliczeniowego. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE

1. Wliczone w abonament minuty i SMS są nawzajem wymienne w stosunku 1:4 w obu promocyjnych planach cenowych. Oznacza to, że np. posiadając promocyjny plan cenowy Nowa Super 25 i wykorzystując 10 minut na połączenia pozostaje 40 minut na połączenia lub 160 SMS. 
2. Wliczone w abonament minuty wykorzystać można na połączenia do sieci Plus GSM, krajowych sieci stacjonarnych lub do innych krajowych sieci komórkowych z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, nie dotyczą połączeń z numerami Premium Rate, połączeń w ramach usługi dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych oraz połączeń wykonywanych w roamingu międzynarodowym, połączeń międzynarodowych, przesyłania faksów i przesyłania danych. oraz połączeń z siecią Internet (numery 123, 321, +48 601 100 123, +48 601 100 321; natomiast wliczone w abonament SMS wykorzystać można do sieci komórkowych operatorów krajowych z wyjątkiem, wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999. 
3. Minuty lub SMS wliczone w abonament, określone w § 1 pkt.7, niewykorzystane w bieżącym okresie rozliczeniowym mogą zostać wykorzystane w ciągu 3 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsze w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywane są minuty lub SMS niewykorzystane w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
4. Jeśli liczba minut lub SMS wliczonych w abonament nie zostanie wykorzystana w ciągu 4 kolejnych okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do ich niewykorzystanej części. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracone minuty lub SMS wliczone w abonament . 
5. Abonentowi, który zawarł Umowę w Promocji "NOWA SUPERKARTA IV" w momencie aktywacji udostępniane są następujące usługi: naliczanie sekundowe, poczta głosowa - połączenia ze skrytki poczty głosowej do numeru jej właściciela w sieci Plus GSM, Pilot Plus - połączenia głosowe po wybraniu opcji INFORMACJE wśród poleceń z grupy Pilot Plus w menu Plus Mega, połączenie konferencyjne, oczekiwanie na połączenie, zawieszenie połączenia, rachunek szczegółowy, połączenie z numerem Działu Obsługi Klienta sieci Plus GSM, połączenia z numerami alarmowymi (112, 986, 997, 998, 999), CLIP, ponowna aktywacja, wymiana karty SIM, gdy jest wadliwa, wymiana karty aktywacyjnej SIM o pojemności do 8Kb na kartę aktywacyjną SIM z aplikacją STK, Plus Net - profil Zielony, zmiana planu cenowego na taryfę Plus oferty podstawowej świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM o wyższej opłacie abonamentowej, SMS Premium - zakres numerów: 8000-8099. Dodatkowo na żądanie Abonenta udostępniane są następujące usługi: wysyłanie fax, CLIR. 
6. Za usługi nie określone w § 3 pkt.5. opłaty będą naliczane zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych Plus GSM, zgodnie z poniższą tabelą: 

  Promocyjny plan cenowy Nowa Super 25  Nowa Super 45
Taryfy oferty podstawowej NowyPlus 25  NowyPlus 45

7. Jeżeli Abonent dokona aktywacji w jednym z promocyjnych planów cenowych: Nowa Super 25, Nowa Super 45, a aktywacja ta nastąpi w okresie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas ilość minut lub SMS wliczonych w abonament w pierwszym promocyjnym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca danego okresu rozliczeniowego.

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI 

1. Promocja " NOWA SUPERKARTA IV " w czasie 6 miesięcy od dnia zawarcia Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent, który zawarł Umowę w Promocji " NOWA SUPERKARTA IV " będzie mógł korzystać z innych zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM

1. W Promocji" NOWA SUPERKARTA IV" oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 61,00 zł brutto. Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty karty SIM nabytej w ramach Promocji" NOWA SUPERKARTA IV " Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 61,00 zł brutto. 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA

1. Abonent zobowiązuje się do nie używania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel SA ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Abonenta z zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Abonenta naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 5000,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 7 KARY UMOWNE

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 500,00 zł. 
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji " NOWA SUPERKARTA IV" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (36):

Komentuj

Komentarze / 36

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-07-04 15:24
    Promocje promocje promocje...Moze byscie sie tez zajeli starymi uzytkownikami, co? :/
    0
  • Users Avatars Mini
    jezior.fm pisze: 2005-07-04 15:25
    no i co??? ja sam nie wiem co o tej ofercie myslec.
    0
  • Users Avatars Mini
    woj pisze: 2005-07-04 15:28
    "..ale to już było... "i wraca znowu
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:34
    ***blobi - a jakie zmiany proponujesz? ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:39
    po tej promocji widac ze jakiekolwiek zmiany MOZE nastapia od 1 wrzeeśnia , a nowa promocja ery jest nawet do 6. Zaden z opow widac ze nie zamierza pierwszy sie wychylic i cos fajnego przywalic na wakacje tylko jeden czeka na drugiego :(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:39
    Żartowałem! :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-04 15:44
    blobi- nie ma sensu zajmowac sie starymi urzytkownikami,jak ktos wpadnie jak sliwka w kompot (podpisze umowe) to pozniej nikogo juz nic nie obchodzi:)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:45
    Minuta po 50 lub 45 groszy , do tego możliwość aktywacji Strefy (do 300minut). Smsy po 13 lub 11 groszy do wszystkich , umowa na 6miesięcy. Jakoś ujdzie...;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:46
    Starzy nie mają NP i MaxProfita? Już czas na zmiany dla starych? :-o Szybko , ho , ho...
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-04 15:49
    wyzszosc moim zdaniem tak taka nad abonamentem w erze: po wykupieniu pakietu w tak taku,moge wykorzystac je w dowolnym terminie,nawet po 10 latach:) a w abonamentach,jak nie wykorzystasz dodatkowych minut (za ktore wlasnie placi sie te 25zl) przez okres 3 miesiecy to pozniej wszystko przepada. Idiotyzm. Skoro za cos zaplacilem,to czego ktos mi to odbiera (kasuje,uniewaznia) Przeciez klient powinien miec prawo wyboru:zadzwonic teraz,albo za pol roku z minutami ktore 6 miesiecy wczesniej nie wykorzystal,a przeciez sa jego,bo zaplacil za nie! Terminy waznosci za cos za co sie placi sa absurdem. W0le tak tak!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-04 15:57
    issa-sms wyjda po 12gr albo przy zalozeniu ze bedziesz pisal sms do era,heyah juz sms w tak taku masz po 7gr:) Tak wiec nad wszystkim trzeba sie zastanowic:) Wszystko zalezy do kogo bedziemy pisac sms,podobnie jest z minutam, gdzie w tak taku po 29gr. Nie problem podpisac umowe a pozniej zalowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pieczarka pisze: 2005-07-04 15:57
    nic ciekawego, myslalem, ze bardziej sie postaracie... a tu koopa...
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-04 15:57
    tak tak the best!!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-04 16:04
    trzeba zaznaczyc ze 12gr to koszt sms za pierwsze 200sms ,pozniej placimy po 18gr. zdecydowanie lepszy jest tak tak,gdzie place za sms 16gr do kazdego i 7gr za sms do era,heyah. Trudno wykluczyc prawdopodobiensto ze nikogo nie mamy w ksiazce adresowej z ery czy heyah (wowczas bedziemy placic taniej niz w umowie w ktorej trzeba deklarowac sie na dlugie miesiace czy lata). Oczywiscie,podpisujemy uwmoe z plusem,ale to nic nie zmienia,bo i tak jesli wysylamy sms do kogos z plusa ciagle placimy wiecej (18gr) niz ja z tak taka czyli 16gr:). Ale tak to jest,ludzie sie rzuca na abonamenty a pozniej lamentuja jak blobi:):) ze nikt nie dba o starych krokodyli:)
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-07-04 16:54
    Issa: chocby polepszenie systemu obsługi klienta i serwisu! Bo to co jest teraz to smiech na sali...Nie dorastaja idei do pięt (obsluga klientow indywidualnych) i prosze mi tu nie pier.....c ze idea jest do bani bo bylem w niej 4 lata i bardzo zaluje ze dalem sie "zlapac" Plusowi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-04 17:18
    Byłoby ok, gdyby nie pólroczna smycz.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-04 18:19
    blobi - to znaczy? galliano78 - co masz na myśli? blobi - ja bym zapytał raczej, dlaczego zrezygnowałeś z Idei?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 20:25
    ***blobi - o sorry! Nie pojąłem , że w Twoim komentarzu w tym newsie i w newsie wyżej chodzi o obsługę klienta i serwisu(?) ;-))) Jak wnosze z komentarza chodziło o to , że Ci co kupią aktywację w tej promocji będą ją już mieli zapewnioną na odpowiednim poziomie. O ile wogóle o to chodziło;-)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 20:31
    ***blobi Co do obsługi klienta w Idei i w Plusie... Hmmm , coś jest na rzeczy. Otóż wysłałem maila z pytaniem do BOK Plusa , czy będę mógł zmienić taryfę na niższą , jeśli teraz zmienię na NP55. Chciałem mieć podkładkę na piśmie sygnowaną przez BOK , co WYRAŹNIE NAPISAŁEM W MAILU. Efekt? KOMPLETNY BRAK ODPOWWIEDZI na postawione pytanie , zamiast tego jakieś dwie śmieszne ankiety w których to zawarte było idiotyczne pytanie brzmiące mniej więcej - czy odpowiedź nie jest ... za szybka! Jak wogóle można tak bezsensownie zadać pytanie - to znaczy co jak za szybka , to będą odpowiadać wolniej? Co to za jakiś bezsens. Zaś jeśli chodzi o Idee to...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 20:34
    ... jeszcze niecały miesiąc do złożenia wypowiedzenia. Prosze na mnie nie krzyczeć , wiem , pisze o tym od jakiegoś czasu , ale bardzo się cieszę. Z niezliczonych wpadek jakie miała Idea powiem jedna - otóż walneli mi karę za odblokowanie telefonu , spowodowaną jakoby nieterminową płatnością. A ja w tym czasie miałem NADPŁATĘ na koncie abonenckim , która z nadwyżką pokrywała moje zobowiązania względem Idei , wynikające z tej konkretnej faktury.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 20:38
    NIGDY nie spóźniłem z żadną płatnością względem Idei i na pewno już się nie spóźnię:-) Wracając jednak to tematu , to trzeba przyznać , że na tę konkretnie reklamację odpowiedzieli mi błyskawicznie. ***blobi - co do kwestii reklamacji. Szkoda , że nie nagrałem rozmowy z jednym konsultantem w sierpniu zeszłego roku , kiedy tłumaczył się , z reklamacji na ponad 120 zł , którą nie rozpatrzyli w terminie. Otóż powiedział , że Dział Reklamacji jest zawalony takimi sprawami i że nie ma szans na terminowe rozpatrzenie. A uwierz mi , że ja nie zwykłem zmyślać.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 20:39
    **blobi - podsumowując - Twoje wyjaśnienie z 14.54 urąga inteligencji użytkowników Golu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 20:41
    W Plusie - od 1997 roku mieliśmy dwie reklamacje. Powtórzę jeszcze raz - od 1997 ROKU - DWIE reklamacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 20:53
    ***galiano78 - masz rację. Już w wypadku takich ofert , mogliby zrobić albo poza abonamentami 25 i 45 wyśze abonamenty promocyjne jak ma Idea , albo wyluzować się z minuty po 72 grosze i smsa po 18 groszy po wykorzystaniu z abo. To przy pierwszej odsłonie tej oferty zauważył także ***x - treme. Co racja to racja... A jeśli Idea pogoni (pogoniła?) swój Dział Reklamacji i, wywaliła z roboty starą ekipę techniczną i zmieniła ją na lepsza;-) , to wróżę im świetlaną przyszłość , bo w 2004 roku gniotła konkurencję niemiłosiernie - boska Idea Mega (to był naprawdę świetny plan taryfowy) , Plan Dzienny , plany dal firmi i Jedna Idea na jesień. Niech im się wiedzie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-04 21:00
    issa - dwie tylko? nie żartuj... to nawet ja częściej reklamowałem usługi i inne rzeczy u mojego ulubieńca ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 21:14
    Nie żartuję - o ile pamiętam jedna dotyczyła źle naliczonej Strefy Plus , druga , brak premii za staż w sieci z okazji "Urodzin Plusa" A byłbym zapomniał - złodzieje ;-) mi nie wyłączyli dwóch pakietów gprs ostatnio;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-04 21:15
    wlo-nie wiem co miales na mysli piszac do mnie : "...co masz na mysli" - wychodzi na to ze sie dogadalismy:)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-07-04 21:47
    Oferta Superkaty 45 w Plusie jest chyba najlepsza oferta na rynku dla zwykłego klineta (niebiznesowego) ktory nie chce telefonu gdyż juz ma takowy (lub zakupi w komisie). 45 groszy do innych sieci a jak sie uruchomi Strefe Plus to do Plusa mamy po 22,5 gr za minutę a na stacjonarne 22,5 gr i lokalne 15 gr. Kto ma taniej jako stała oferta? Nawet Sami Swoi mają drozej nie mówiąc o Tak Taku, POPie a o Heyah nie wspominajac. Ta oferta jest jednak dla ludzi, ktorzy wydzwanaiaja miesiecznie kwotę ok 50 zł. Dla tych co wydają 20-30 zł (a są tacy sa) jest Superkarta 25. Natomiast ci wszyscy ktorzy mogą wydawać kwoty powyżej 60-70 zł to mogą chyba spróbować znależć coś innego.
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-04 23:51
    we wrześniu będę przedłużał umowę i jeśli mi SK zaproponują to chyba wezmę...
    0
  • Users Avatars Mini
    norbi pisze: 2005-07-05 01:45
    Ja wlasnie przedluzylem w Plusie na nastepne 2 latka, dostale SE K700i za 244zl z vat i przez rok co miesiac te 5 darmowych godzin na Plusa i stacjonarne po 18 i wreszcie zainstalowali antyspam na plusnecie co tez bardzo mnie ucieszylo, mam abo za 55 zl wiec mysle ze oferta ok a co do telefoniku to lepszego nie mialem:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2005-07-05 07:37
    mardall: na pewno będzie miał SK w ofercie przedłużeniowej. Pozdarwiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-07-05 10:55
    Wlo: na korzystniejsza oferte, przeciez nie narzekam na sulugi tylko na OBSLUGE a to chyba cos innego nie? Place wiec powinienem być szanowany (tak jest przynajmniej tutaj gdzie teraz jestem). Chyba odzaluje te 150 euro i zerwe umowe...
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-07-05 13:38
    150 ero to mało - ta w rezulatacie - więcej zaoszczędzisz zmieniając tarifkę
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-07-05 17:25
    dobry pomysl...
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-07-05 17:48
    spróbuje zawiesic usluge na czas pobytu za granica...
    0
  • Users Avatars Mini
    rourwef pisze: 2005-07-13 14:09
    minuty z abonamentu przechodzą tylko na 3 kolejne miesiace a to bardzo mało powinno na cały czas trwania umowy to w praktyce dyskwalifikuje tą ofertę
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: