Promocja "Super Karta 3 MaxProfit!" w sieci Plus GSM

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 40

Regulamin promocji "Super Karta 3 MaxProfit!" w sieci Plus GSM:

§ 1 Postanowienia ogólne 

1. Promocja "Super Karta 3 MaxProfit!" obejmuje osoby prawne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą oraz jednostki organizacyjne nie posiadające osobowości prawnej prowadzące działalność gospodarczą, które w czasie jej trwania zawrą z Polkomtel S.A. umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM (dalej zwaną "Umową"), stając się Abonentem w myśl "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów" oraz wybiorą jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zgodnie z § 1 pkt.6. 
2. Promocyjna opłata aktywacyjna wynosi 1,00 zł (1,22 zł z VAT).
Opłata aktywacyjna w sieci Plus GSM oferowana na warunkach ogólnych (poza promocją) wynosi 100,00 zł (122,00 zł z VAT). 
3. Promocyjna opłata aktywacyjna w wysokości określonej w § 1 pkt.2 płatna jest wraz z pierwszym rachunkiem telefonicznym. 
4. Promocja "Super Karta 3 MaxProfit!" trwa od 01.07.2005r. i kończy się nie później niż 10.07.2005r.
5. Do wzięcia udziału w Promocji "Super Karta 3 MaxProfit!" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Abonenta, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1 niniejszego Regulaminu. 
6. Abonent zawierający Umowę w ramach Promocji "Super Karta 3 MaxProfit!" zobowiązany jest wybrać jedną z taryf MaxProfit! zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! lub promocyjny plan cenowy Max Profit 15! 
7. Podstawowe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit! 15 oferowanym w Promocji "Super Karta 3 MaxProfit!" zawarte są w poniższej tabeli; wszystkie pozostałe opłaty w promocyjnym planie cenowym Max Profit 15! naliczane są zgodnie z Cennikiem świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! dla taryfy MaxProfit! 30. 

  Max Profit! 15 
Pakiet kwotowy  15,00 zł 
z VAT 18,30 zł 
Stawka za minutę połączenia krajowego w ramach sieci Plus GSM oraz do innych krajowych operatorów sieci komórkowych i stacjonarnych  0,62 zł 
z VAT 0,76 zł 

8. Jeśli aktywacja karty SIM na warunkach Promocji "Super Karta 3 MaxProfit!" nastąpi w czasie trwania okresu rozliczeniowego, wówczas wartość Pakietu Kwotowego w pierwszym okresie rozliczeniowym będzie proporcjonalna do liczby dni pozostałych do końca okresu rozliczeniowego. 

§ 2 OGRANICZENIA

1. Polkomtel S.A. zastrzega, iż w ciągu 12 miesięcy od dnia zawarcia Umowy na warunkach Promocji "Super Karta 3 MaxProfit!": 
a. bez zgody Polkomtel S.A. w miejsce Abonenta nie może wstąpić osoba trzecia, 
b. Abonent nie może zawiesić świadczenia usług, 
c. Abonent nie może rozwiązać Umowy. 
2. Abonent biorący udział w Promocji"Super Karta 3 MaxProfit!" nie może, w zamian oferowanych usług, żądać innego rodzaju usługi. 
3. W przypadku transferu numeru telefonicznego z jednego konta Abonenta na inne konto Abonenta lub przeniesienia na innego Abonenta praw i obowiązków wynikających z Umowy w okresie funkcjonowania taryf lub promocyjnego planu cenowego, o których mowa w § 1 pkt 6 Regulaminu Promocji "Super Karta 3 MaxProfit!", rozpoczęcie naliczania Bonifikaty na nowym koncie Abonenta następuje od pierwszego dnia najbliższego okresu rozliczeniowego z zastrzeżeniem § 3 pkt. 10 a niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego i Bonifikaty o której mowa w § 3 pkt.9 z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego oraz Bonifikaty. 
4. W ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent, który zakupił Kartę SIM w Promocji"Super Karta 3 MaxProfit!" może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! (MaxProfit! 30, MaxProfit! 50, MaxProfit! 100, MaxProfit! 200) lub na jedną z taryf z Cennika świadczenia usług telekomunikacyjnych "Efekt Plus", z zastrzeżeniem, że w ciągu 12 miesięcy od daty aktywacji karty SIM Abonent może zmienić wybraną taryfę lub promocyjny plan cenowy wyłącznie na taryfę z Pakietem Kwotowym o wyższej wartości. W przypadku zmiany taryfy, niewykorzystana wartość Pakietu Kwotowego i Bonifikaty o której mowa w § 3 pkt.9 z danego okresu rozliczeniowego oraz z poprzednich okresów rozliczeniowych jest anulowana i nie jest zwracana w jakiejkolwiek formie. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
5. Zmiana taryfy z taryfy innej niż ta, o której mowa w § 3 pkt. 12 na jedną z taryf określonych w § 1 pkt. 6 nie powoduje rozpoczęcia naliczania Bonifikaty, o której mowa w § 3 pkt. 9. 

§ 3 WARUNKI SPECJALNE 

1. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych "MaxProfit!" oraz w § 1 pkt.7 Regulaminu Promocji "Super Karta 3 MaxProfit!" stanowi minimalną miesięczną wysokość rachunku telefonicznego. Wartość Pakietu Kwotowego Abonent może w całości wykorzystać na wszystkie krajowe połączenia głosowe (z wyjątkiem: usług międzynarodowych i roamingowych; połączeń z numerami specjalnymi w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług: Numer Ulgowy, Infocentrum, połączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych), połączenia w ramach usługi System Plus, połączenia w ramach usługi Strefa Tanich Połączeń, połączenia w ramach usługi Kontakt Plus, połączenia w ramach usługi Rozmawiaj Taniej oraz połączenia w ramach usługi Strefa Biurowa, transmisję danych i faksów, krajowe wiadomości SMS (z wyjątkiem wiadomości SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, wiadomości MMS) i transmisję GPRS według stawek określonych w § 1 pkt.7 niniejszego Regulaminu oraz w Cenniku Świadczenia usług telekomunikacyjnych taryf MaxProfit!. 
2. Wartość Pakietu Kwotowego, określona w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit! oraz w § 1 pkt.7, niewykorzystana w bieżącym okresie rozliczeniowym może zostać wykorzystana w ciągu 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Jako pierwsza w danym okresie rozliczeniowym wykorzystywana jest wartość Pakietu Kwotowego niewykorzystana w poprzednich okresach rozliczeniowych. 
3. Jeśli wartość Pakietu Kwotowego nie zostanie wykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych wówczas Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
4. W ciągu 24 miesięcy od dnia aktywacji karty SIM w Promocji"Super Karta 3 MaxProfit!" Abonent może uruchomić następujące dodatkowe usługi: 
a. Usługa Strefa Tanich Połączeń. 
b. Usługa Kontakt Plus. 
c. Usługa Rozmawiaj Taniej. 
Szczegółowe informacje o wyżej wymienionych usługach znajdują się w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!. Abonenci, którzy wybrali promocyjny plan cenowy Max Profit! 15 mogą korzystać z dodatkowych usług zgodnie z warunkami dla taryfy MaxProfit! 30. 
5. Dodatkowe usługi promocyjne, o których mowa w § 3 pkt. 4 mogą zostać uruchomione zgodnie z zasadami określonymi w Cenniku świadczenia usług telekomunikacyjnych MaxProfit!. 
6. Po zmianie taryfy najedną z taryf z planu taryfowego "Efekt Plus"", z zastrzeżeniem§ 2 pkt.4 Abonent nie ma możliwości korzystania z dodatkowych usług, o których mowa w § 3 pkt.4. 
7. Po upływie 24 miesięcy od daty aktywacji karty SIM w Promocji"Super Karta 3 MaxProfit!" promocyjny plan cenowy Max Profit 15! zostanie automatycznie zmieniony na taryfę MaxProfit! 30. 
8. W dniu automatycznej zmiany promocyjnego planu cenowego Max Profit 15!, o której mowa w § 3 pkt. 7 Abonent traci prawo do niewykorzystanej części Pakietu Kwotowego. W takim przypadku Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą wartość Pakietu Kwotowego. 
9. Abonent, w ramach Promocji"Super Karta 3 MaxProfit!" otrzymuje Bonifikatę na wykonane krajowe połączenia głosowe i krajowe SMS-y (zwaną dalej "Bonifikatą"). 
10. Bonifikata udzielana będzie przez 6 okresów rozliczeniowych z tym, że pierwszy okres rozliczeniowy będzie trwał od dnia aktywacji karty SIM do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego. 
11. Bonifikata niewykorzystana w danym okresie rozliczeniowym przenoszona jest na 6 kolejnych okresów rozliczeniowych. Niewykorzystana w ciągu 7 okresów rozliczeniowych Bonifikata przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utraconą Bonifikatę. 
12. Miesięczna wysokość Bonifikaty wynosi odpowiednio: 

  MaxProfit!
30  50  100  200 
Miesięczna wartość Bonifikaty 5,00 zł   15,00 zł  30,00 zł  50,00 zł
Miesięczna wartość Bonifikaty brutto 6,10 zł  18,30 zł   36,60 zł  61,00 zł

13. Udzielona Bonifikata nie dotyczy MMS-ów, SMS Premium, tj. wiadomości wysyłanych na numery z zakresu 7000-7999 oraz z zakresu 91000-91999, , połączeń wykonywanych poza granicami kraju (w roamingu), połączeń międzynarodowych, a także połączeń na numery specjalne w sieci Plus GSM, w szczególności w ramach usług Numer Ulgowy, Infocentrum, p ołączenia w ramach dostępu do serwisów rozrywkowych i informacyjnych . 

§ 4 ŁĄCZENIE PROMOCJI 

1. Promocja "Super Karta 3 MaxProfit!", w czasie 12 miesięcy od dnia podpisania Umowy nie może być łączona z innymi zniżkami, ofertami specjalnymi lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A. z zastrzeżeniem treści § 4 pkt. 2. 
2. Abonent nabywający Kartę SIM w Promocji"Super Karta 3 MaxProfit!" , będzie mógł korzystać z innych ofert specjalnych, zniżek i promocji skierowanych do Abonentów sieci Plus GSM, jeżeli w treści danego regulaminu promocji lub oferty specjalnej przewidziana będzie taka możliwość. 

§ 5 AKTYWACJA KARTY SIM 

1. W Promocji"Super Karta 3 MaxProfit!", oferowane są karty SIM wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów oraz karty SIM standardowe umożliwiające wybór dostępnego dla danej karty SIM numeru telefonu. W przypadku, gdy Abonent wyrazi chęć zmiany numeru przydzielonego do karty SIM wstępnie aktywowanej na inny dostępny dla danej karty SIM, opłata wynosi 50,00 zł ( 61,00 zł z VAT). Kwotą tą Abonent zostanie obciążony w najbliższym rachunku telefonicznym. 
2. W przypadku utraty karty SIM, nabytej w ramach Promocji"Super Karta 3 MaxProfit!" przed upływem 12 miesięcy od daty zawarcia Umowy , Abonent zobowiązany jest powiadomić Polkomtel S.A. o tym fakcie, a w przypadku kradzieży przedstawić dodatkowo dowód jej zgłoszenia organom ścigania. 
3. Abonent powinien wystąpić do Polkomtel S.A. o aktywowanie następnej karty SIM w sieci Plus GSM w ciągu 7 dni od zgłoszenia do Polkomtel S.A. faktu utraty karty SIM. Wydanie i aktywowanie nowej karty SIM podlega opłacie 50,00 zł (61,00 zł z VAT). 
4. W przypadku nie podjęcia działań określonych w § 5 pkt.3, działania Abonenta zmierzające do rozwiązania Umowy będą podlegały rygorom określonym w § 7 pkt.1 Regulaminu. 

§ 6 INNE ZOBOWIĄZANIA 

1. Abonent zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM aktywowanych w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych. 
2. Abonent nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci Plus GSM, kierować do sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych. 
3. Polkomtel S.A. ma prawo do rozwiązania Umowy zawartej w ramach niniejszej Promocji ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia naruszenia przez Abonenta zobowiązań określonych w § 6 pkt. 1 i 2 powyżej i/lub żądania od Abonenta zapłaty kary umownej w wysokości 5000 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania od Abonenta odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych. 

§ 7 KARY UMOWNE 

1. Polkomtel S.A. jest uprawniony żądać od Abonenta naprawienia szkody będącej wynikiem przyznania Abonentowi specjalnych warunków Umowy i wcześniejszego, niż wskazane w § 2 pkt.1 niniejszego Regulaminu, jej rozwiązania przez Abonenta lub zaprzestania korzystania z usług albo spowodowania rozwiązania Umowy z winy Abonenta w przypadkach określonych w Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów, z zastrzeżeniem § 6 pkt. 3. Naprawienie szkody będzie następowało poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 400,00 zł. 
2. Nie podlega rygorom określonym w § 7 pkt.1 rozwiązanie Umowy przez Abonenta w przypadku zmiany Cennika usług telekomunikacyjnych w sieci Plus GSM skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Abonenta usługi, chyba, że podwyższenie opłat nastąpiło w związku ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w szczególności przepisów prawa podatkowego. 

§ 8 POSTANOWIENIA KOŃCOWE 

Do świadczenia usług telekomunikacyjnych w ramach Umów zawartych na warunkach Promocji "Super Karta 3 MaxProfit!" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. dla Abonentów", o ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej.

Opinie:

Opinie archiwalne (40):

Komentuj

Komentarze / 40

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2005-07-04 15:33
    i znowu.... :[
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:35
    Co znowu?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:37
    ***blobi - 11 lipca rewolucja??? ;-)) po tej promocji widac ze jakiekolwiek zmiany MOZE nastapia tylko dla indywidualnych bo wszystkie promo sa do 7 i 10, a nowa promocja ery jest nawet do 6. Zaden z opow widac ze nie zamierza pierwszy sie wychylic i cos fajnego przywalic na wakacje tylko jeden czeka na drugiego :(
    0
  • Users Avatars Mini
    pioter pisze: 2005-07-04 15:38
    oj,przestań blobi. jak nie lubisz plusa, to sie nie odzywaj. ja nie znosze ery, i jakos nie komentuje kazdego artykulu o erze...
    0
  • Users Avatars Mini
    pioter pisze: 2005-07-04 15:38
    czy ktos juz tego nie pisal,issa???
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:40
    Żartowałem! :-))Oczywiście , że ktoś już to napisał;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 15:42
    ***kozo - nie kurzaj się znów (niepotrzebnie) to był tylko taki niewinny żarcik;-) Wiem , wiem , jestem pajacem , jak pisałem lubię sobie żartować. Miłego dnia :-) Ponieważ to MaxProfit! , to może ja już lepiej pójdę do pracy... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-07-04 15:52
    Co Wam sie w tym znowu nie podoba? Oferta jak marzenie. Niskie oplaty miesieczne i do tego Bonus, mozliwosc wlaczenia wszystkich uslug dodatkowych. W sam raz dla mnie, szkoda ze firmy nie posiadam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-04 18:12
    issa - to są przecież całkiem świeże taryfki - co tu zmieniać? Najwyżej profity przy promocji. Dlatego pewnie taka wyczekująca pozycja jest. Ja tam wszystkim kto może polecam teSuperkartę. 20 złotych brutto (z nieśmiertelną Strefą Plus) i całkiem spore możliwości. O dopłacie 5 zł już nie mówię - bo to 1/3 abonamentu, ale dla niektórych załatwia to sprawę połączeń na stacjonarne w sposób kompleksowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 20:22
    ***wlo , tkubon - to jakieś straszne nieporozumienie! Sorry chłopaki , musieliście źle zrozumieć mój komentarz z 13.37! Już tłumaczę pomyłkę interpretacyjną. Otóż ten komentarz z 13.37 znaczy , że ta oferta jest ŚWIETNA! Ufff , a to żeście mnie źle zrozumieli...;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-04 20:29
    Każda nowa możliwość jest mile widziana, niemniej jednak chyba milej od zasileń online widziana byłaby zwykła bramka sms do klientów ss. Właściwie, po zlikiwidowaniu możliwości wysyłania sms poza miasto plusa, do ss mogą wysłać tylko z m-boxa Idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-04 20:33
    OoPS, pomyliłem się i ten komentarz dotyczył innego newsa. Niemniej jednak , skoro już tak się stało, to wrzucę tu także coś istotnego co umieściłem pod innym newsem :Zauważyłem ostatnio nasilenie się pewnego zjawiska. Klilku cwaniaczków wysyła sms y o promocji zasileń z rabatem nawet 50% do każdego nominału w terminie 3 dni od daty otrzymania sms. Sposób zasilenia wygląda następująco *123*telkod*nr tel. naciągacza# podpisują się w sms jako biuro obsługi simplus. Wygląda znajomo? Nie pisałbym o tym, ale od czasu wprowadzenia Easy sms tego typu oszukańcze próby znacznie wezbrały na sile. Nie sądzę też by któryś z GOL- owieczów dał się nabrać , ale chyba sprawę trzeba odpowiednio nagłośnić. Niestety nie wszyscy siedzą na GOL czy innych portalach orientując się w temacie.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-04 20:49
    Alexander25 - to powszechne zjawisko jest... A nasila się zawsze w wakacje ;-) Tego nie mogę potwierdzić, bo nikt z moich znajomych nie miał takiej "pomyłki" na koncie (chociaż kilku dostawało podobne esemesy w przeszłości), ale opowiadał mi w jednej firmie facet jak jego córka się w konia zrobiła i "zasiliła" sobie w ten sposób konto. Kiedy nie dostała zasilenia, zadzwoniła do BOK z reklamacją. Co ciekawe, nie wiem czy to reguła czy nie - nawet nie wiem w jakiej sieci to było, bokista przyjął reklamację i zweryfikował to zasilenie po przesłaniu tego "promocyjnego" esemesa i po stwierdzeniu że jej numer jest zarejetrowany. Numer cwaniaka był niezarejestrowany. Zasilenie cofnięto i zasilono jej, natomiast rzekomo wyłączono tamten numer. Jak mówię - to z przypadkowej rozmowy w zeszłym roku chyba w jednej z firm, dla której akutrat jakąś usługę świadczyłem i się zgadaliśmy z gościem - zwykle są to szefowie działów technicznych, więc zajmują się np. telefonami w firmie.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 21:01
    ***Alexander25 - to bardzo dobrze znana sprawa... Jeden z użytkownikół Gol-u zgłosił ją nawet do Plusa , podobno zajęły się tym "odpowiednie komórki". I to sporo czasu temu. Oczywiście nie dał się nabrać... Mój tato dostał takiego smsa. Ja zadzwoniłem do cwaniaczka i nie ukrywam , że się wzburzyłem , więc byłem mało parlamentarny , a rzekłbym nawet wogółe. Cóż , przepraszam , ale gośc przecholował. I co? Łgał w żywe oczy! Więc ja potem do niego - "Pracujesz w Polkomtelu?" On - "Tak" Ja - "Imię i nazwisko" , nie cackałem się... Podał. Rozłączyłem się i telefona na BOK Simplusa , opisuję sytuację i podaję numer telefonu gostka. On mi na to , że owszem numer zarejestrowany , pwrawdzie nie może podac na kogo , ale mogę panu wyjątkowo powiedzieć , że oczywiście podane przez niego imię i nazwisko jest niezgodne z zarejestrowanym.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 21:04
    Ponieważ byłem naprawdę wkurzony poszedłem na Policję. Wykręcał się jak mógł , ja mu "Prosze Pana , ale to normalna próbaw wyłudzenia , próba oszustwa itd". A on mi na to , "I co Pan myśłi , że to coś da jak przyjmę?" i bach mi na stół kopię kartki z logo Plusa dotyczącą próby ustalenia tożsamomości gościa też w jakiejś sprawie. A tam Plus napisał , że karta niezarejestrowana , więc nic się nie da ustalić. W końcu kiedy powiedziałem , że ta karta jest zarejestrowana na 100% przyjął zgłoszenie. Chyba to z rok temu było - nie dostaliśmy żadnego pisma z Policji do tej pory...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 21:06
    Acha - gość się przedstawiał jako CENTRUM ZASILEN z Leszna. Co więcej oprócz zwykłej bramki sms , używają też kont na Mieście Plusa , gdzie też łatwiutko zmienia się login. Jeszcze jedna WAŻNA kwestia...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 21:08
    .. otóż podjerzewam , że przynajmniej w pewnym procencie przypadków , mogą to być wywaleni pracownicy BOKu. Ten kanciarz z którym rozmawiałem , zachowywał naprawdę stoicki spokój i miał miły , spokojny głos. A daję słowo , że naprawdę zmieszałem go z błotem i w tym konkretnym przypadku akurat nie żałuję....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 21:10
    "przeholował" ;-|
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-04 21:12
    No waśnie - chyba nawet issa z Tobą na ten temat przy Twoim problemie rozmawialiśmy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-04 23:01
    ***wlo - tak , rozmawialiśmy o tym.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-04 23:30
    Tylko dziwnym trafem obserwuję wysyp tego zjawiska od czasu zaistnienia taryfy easy. Oczywiście dzwoniłem pod 3 z naciągarskich numerów - nikt nie odebrał albo poczta.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-05 00:01
    Alexander25 - takie coś wysyła się conajmniej do operatora ale też idzie się z tym na policję po prostu. to próba oszustwa, a to jest karalne ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-05 00:06
    moja żona dzisiaj dostała takiego "promocyjnego" smsa, gdy mi przeczytała poczatek to jej powiedziałem ,że możemy zrobić kolezance niespodziankę tytlko sprtawdze na GOL-u , a tu taki numer, przed chwilą sam przeczytałem tego smsa i zaraz dzwonie do plusa, niech go przynajmniej zablokują...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2005-07-05 00:15
    zgłoszenie przyjęte i enigmatyczne stwierdzenie, że numer będzie "obserwowany"...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-05 01:54
    ~~~wlo , a kto ma na to czas i nerwy?Masz rację mardall- na tym się kończy. Na policję? Raz już byłem na prokuraturze, bo swego czasu jakaś sierota z Idei sprzedała komuś telefon na lewe dokunemty, klient z aparacikiem poszedł i słuch o nim zaginął, Idea poczęła wysyłać faktury i ponaglenia do zapłaty. Wtedy billingi zaczęli sprawdzać .. Miałem to nieszczęście,że jakimś cudem zarejstrowano 15 sekundowe połączenie z moim rejstrowanym popem. Pracowałem wtedy ( dorabiałem raczej ) w funduszach emerytalnych.Odbierałem sporo różnych połączeń, bo numer mój był niejako upubliczniony.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-05 01:54
    Tymczasem z tego co pamiętam - musiała byc to zwykła pomyłka. W sumie gdy ktoś dzwonił i o cokolwiek pytał, to nigdy nie trwało to 15 sekund. No ale co... straciłem wtedy cały dzień w prokuraturze. Potem drugi raz - pokazywali mi zdjęcia jakichś ludzi.. czy znam czy nie znam. No i tyle. Nie wiem czy jest sens tracić czas. Operator, po sprawdzeniu czy rzeczysiście takie smsy wyszły , powinien po prostu blokować taką kartę a nawet i telefon ukatrupiać, wtedy by się odechciało takich numerów, bo jak mi się wydaje to raczej małolaty robią takie numery.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-07-05 01:55
    oczywiście , byłem w prokuraturze, a nie na prokuraturze ;) hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-05 02:00
    Alexander25 - to co nam się wydaje, że powinien to jedno a to co może to drugie... Nie można blokować telefonu "bo tak". Chyba zdajesz sobie z tego sprawę? Jeśłi dałeś informację do operatora, to on dopiero po stwierdzenu łamania regulaminu - i musi mieć na to dowodu, może to zrobić. A jeśli jest podejrzenie przestęppstawa - sam "za karę" też nie może wyłączać telefonu...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-07-05 11:28
    dlatego najlepiej miec abonament. Abonamentowcom takich rzeczy nie wysylaja ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-05 13:13
    tkubon - wysyłają, wysyłają... Przecież nie wiedzą czy numer jest abonamentowy czy nie.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-05 14:09
    wlo-a kolega przeslal mi - (nie wiem czy kazdy to ma:) ale dla mnie to byla fajna ciekawostka - plik w excel'a w ktorym po wpisaniu numeru ideii otrzymujemy informacje czy jest to numer na abonament czy prepaid. Ciekawe czy dla ery,plusa ktos to zrobil? Orientujecie sie? Spotkaliscie sie z tym?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-07-05 20:29
    ***galiano - do momentu migracji z Simplusa do Plusa tez można było poznać po numerze. Teraz w Idei ten plik rozszyfrowujący czy dany numer jest pre , czy post-paid nie będzie miał już pokrycia z rzeczywistością z oczywistych względów - właśnie uruchomieniu migracji...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-05 21:06
    galliano78, issa - ja osobiście nie sądzę by wg jakiegoś klucza były rozdysponowane numery do pre- i post-paid.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-05 22:12
    wlo,issa- ja mam 6 kontaktow w ideii,sprawdzilem to,nastepnie spytalem sie kazdego czy ma w abo czy na karte i informacje sie sprawdzily.
    0
  • Users Avatars Mini
    user pisze: 2005-07-05 22:21
    No to faktycznie, bardzo reprezentatywna próbka, galliano :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-06 10:31
    galliano78 - jeśli to nie problem... podeślesz mi ten arkusz? Albo chociaż regułę?
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-06 17:55
    wlo-przeslalem Ci przed chwila ten plik idei na adres mailowy ktory masz podany na golu. Ciekaw jestem czy u CIebie sprawdzi sie to. Jakby co to daj znac.
    0
  • Users Avatars Mini
    galliano78 pisze: 2005-07-06 18:03
    user-ta grupa byla bardzo reprezentatywna:) wymienie nazwiska (starzy znajomi:) : kwasniewska, Giertych, Lepper. Rywin, Miller, Jakubowska i oczywiscie stary dobry kumpel - szeryf:):)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-07-06 18:15
    dzięki - no rzeczywiście. Ale to materiał operatora przecież jest. Nie sądzę by funkcjonował całkiem legalnie poza siecią. Przecież operatorzy produkując karty SIM nie robią listy przypadkowo tylko właśnie w tym stylu jak tutaj. Jednak są to pule dla nowych numerów. Łatwo to zaplanować. Natomiast co z konwertowanymi na post-paid czy pre-paid? Wyszukać numer z takiej puli to żaden problem. Teraz mi się kojarzy - w Plusie kiedy wymieniasz kartę, także korzystają z takiego systemu dobierającego odpowiedni HLR - kiedy na Mega3 wymieniałem też przeszukiwał w podobnym systemie.
    0
  • Users Avatars Mini
    walon pisze: 2005-07-13 14:17
    spoko by było gdyby nie to że operator nie ten bardzo się na nich zawiodłem i nie było takiej możliwości bym u nich został to co mi zaproponowali miesiąc temu to woła o pomstę do nieba
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: