Przychody Plusa większe od przychodów Idei o kilkaset mln złotych

Newsy
Żródło: ISB
Opinie: 87

Polkomtel na koniec 2004 roku posiadał ponad 7 mln użytkowników, powiedział wiceprezes Polkomtela Mirosław Bielicki. Przychody ze sprzedaży były o kilkaset mln złotych wyższe niż 5,5 mld zł.

"Wyniki są bardzo dobre i lepsze niż założony budżet. Zysk jest o kilkadziesiąt procent wyższy, niż się spodziewaliśmy. Przekroczyliśmy liczbę 7 mln użytkowników na koniec roku" - powiedział Bielicki. "Jeden z naszych konkurentów podał ostatnio, że osiągnął poziom przychodów Polkomtela. Mogę powiedzieć, że brak mu kilkaset milionów złotych" - dodał.

Prezes Centertela informował, że spółce udało się zrównać z Polkomtelem pod względem przychodów i wyniosły one ponad 5,5 mld zł, a zysk netto przekroczył 500 mln zł.

Bielicki powiedział też, że w tym roku powinny być już widoczne efekty ubiegłorocznych inwestycji. "Polkomtel poniósł w 2004 roku znaczne inwestycje, co miało wpływ na wyniki EBITDA i będzie to widoczne w wynikach. Ale inwestycje poczynione w roku ubiegłym powinny zaowocować w tym roku" - dodał.

Prezes nie podał wielkości inwestycji, ale do końca września spółka wydała łącznie 572,5 mln zł.

Opinie:

Opinie archiwalne (87):

Komentuj

Komentarze / 87

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-18 19:57
    He, he - widać teraz kto najwięcej "zdziera" :)
    0
  • Users Avatars Mini
    bigi pisze: 2005-01-18 20:01
    ale mi różniaca kilka set milionów przy dochodach 5,5 mld
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-18 20:02
    Ciekawe co to za "inwestycje"? UMTS? Pewnie tak. Mam nadzieję, że zacznie to działać w tym roku. "Działać". Bo na razie to nawet w jednym mieście nie działa jak należy...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-18 20:03
    **bigi - pozdrowienia z Częstochowy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    mpunkt pisze: 2005-01-18 20:07
    może skapnie nam mrówką po parę zików
    0
  • Users Avatars Mini
    Bogdan vs bigi pisze: 2005-01-18 20:14
    Bigi - nie przy "dochodach 5.5 mld" jak napisałeś tylko przy przychodach, a to różnica. Dzięki temu mają zysk 500mln netto a nie np. 100 mln.
    0
  • Users Avatars Mini
    Marco pisze: 2005-01-18 20:35
    Polkomtel to faktycznie do tanich nie należą
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2005-01-18 20:37
    To teraz część tego zysku można by zainwestować w nowe taryfy abonamentowe...
    0
  • Users Avatars Mini
    abonent pisze: 2005-01-18 20:55
    Kiedy beda w koncu nowe TARYFY dla obecnych abonentów?!
    0
  • Users Avatars Mini
    eurypis pisze: 2005-01-18 20:58
    plus pokazuje wyniki w takim swietle ze jakoby jest ok hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejd pisze: 2005-01-18 20:59
    nie ludzmy się !!! wszystkie opy ze sobą współpracują!!! ponoć nawet są na jednej ulicy w wawie. w polsce nie ma żadnej konkurencji!!
    0
  • Users Avatars Mini
    daro_pop pisze: 2005-01-18 21:12
    duzo osob sie zabrało na mixplus
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-01-18 21:20
    najwięcej w kabzie a najmniej przekazali dla ofiar tsunami - dla nich liczy sie tylko zysk, mogli rzucic bańkę jak era z wlasnej kieszeni dla ofiar, co issa mam racje?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-18 21:31
    ***hansen - pewnie , że masz rację. **eurypis - wyjaśnij nam dlaczego "jakoby"?
    0
  • Users Avatars Mini
    sebastiank pisze: 2005-01-18 21:50
    Niech się cieszą - dla mnie Plus to kicz. Oczywiście jest to tylko moje zdanie ;) W każdym razie mam do niego pretensje, a napewno nie przedłużę z nimi umowy
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-18 21:53
    Nic dziwnego - wystarczy porownac ceny i taktowanie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Pablo pisze: 2005-01-18 22:06
    Wcale mnie to nie dziwi. Polkomtel stawia na klienta biznesowegi z tego segmentu jest kasa. Jakimś dziwnym trafem te duże firmy mają komórki Plusa. A idea to tepsa, czyli ściemniacze i złodzieje. Nigdy nie zniżę się do tego poziomu żeby skorzystać z ich usug. A teraz po serii reklam z Otylką to tylko patrzeć jak wskaźnik przyrostu nowych abonentów spadnie na łeb. Bo jak można reklamować cienką markę tak denną kampanią !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-18 22:23
    Teraz doczytalem "Zysk jest o kilkadziesiąt procent wyższy, niż się spodziewaliśmy."?! Jakim cudem? Po fatalnych wynikach Sami-Swoi?! Rozumiem gdyby zysk byl wyzszy o kilka-no gooora kilkanascie procent ale KILKADZIESIAT?! Jakim cudem pytam jeszcze raz. Czy w Polsce cos takiego stalo sie w tym roku o czym nie wiem? Jakis nagly przyrost populacji?
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-18 22:35
    nie ma jak klamliwa niemiecka pływaczka z idei ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-01-18 22:42
    Grzegorz_Z - nie wiem ile dokładnie było SS, ale wiem że SS zarabia na siebie (cokolwiek to znaczy :)))) nie wiem ile na tym zarobili ale wiem że napewno im się zwróciło i teraz zarabia na siebie
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-18 22:44
    Ja jakos nie odczuwam antysympati do zadnej z naszych sieci, dlatego dziwie sie jak ktoś pisze ze idea to złodzieje, plus to kicz, era zdziera itp. Tak naprawde mam w d... w jakiej sieci będe, dla mnie liczy się oferta, a nie nazwa. Tak naprawde to jak narazie mamy dość wyrównaną sytuacje, bo każda z sieci ma coś do zaoferowania kożystnego, plus ma ofertę biznesową, idea najlepszą ofertę indywidualną jesli chodzi o ceny polączeń a era hmmm coz narazie chyba tanie telefony, ale kazdy z GOL-aa wie co ma nastąpić :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-18 22:52
    ***skiz masz racje - dzis chodzilem do wszystkich sieci i patrzylem jakie aparaty oferuja przy jakie ofercie tylko najgorsze jest to ze te co mnie interesuja nie wystepuja u mnie w miescie ... ale jesli era lub plus wyskoczy z jakas super oferta to byc moze stanie sie tak iz wezme jeszcze jedna aktywacje ...
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2005-01-18 23:08
    witam,wszystkich tez po dluzszej przerwie - szczegolnie witam Grzegorza_Z ;-) - pamietasz jeszcze Nasze stare rozmowy. a co do polkomtela - to norma - zebral na poczatku same firmy i stad takie dobre wyniki - no coz tylko u3mac takich klientow i kasa bedzie. ps czekam na nowe taryfy ERY bo jak nie to 6rok bedzie z innym operatorem ... pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    Emf pisze: 2005-01-18 23:22
    Jest demokracja i kazdy wybiera co chce. Chce tanie rozmowy idzie do Idei, chce troche drozsze rozmowy ale aparat w rozsadnej cenie idzie do Plusa albo Ery i finito!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Dyś pisze: 2005-01-18 23:27
    nie chce nikogo obrazic mozna miec wiele do zarzucenia kazdej z sieci ale niestety wydaje mi sie ze plus w abonamentach jest najgorszy. Tak jak mówie to moje zdanie i naprawde jestem wyrozumiły i opieram to na swoich obliczeniach. pozdrawiam wszystkich uzytkownikow telefoni komorkowej
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-18 23:39
    Dyś- a jak to wyliczyles bo mi wychodzi odwrotnie, *wlo* tobie chyba tez ;-) ps nie biore pod uwage nowych taryf idei i tych promoci w ERA i Plusie tylko stare cenniki
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-18 23:39
    Poke - nie przesadzaj. Idea kiedy wprowadziła taktowanie sekundowe w standardzie? A kiedy zrobił to Plus w taryfach biznesowych? Dwa miesiące końca roku myślisz, że spowodowały taką różnicę? Spójrz na przychody od klienta. A te nie są też odzwierciedleniem stawek - ludzie liczyć umieją i jak to niektórzy mówią, Plus zostałby tylko z takimi jak ja w bazie klienckiej ;-) A jednak nie został, co jest? Powiem więcej - to już niektórym też się nudzi - naprawdę mam większość kontaktów w Plusie - a to nie znaczy że 40/30/30, większość, to znaczy 70%! a reszta to pozostałe sieci - w tym stacjonarne (mówię o "domyślnych" numerach do tych kontaktów). Potwierdza się, że firmy jednak z usług Plusa korzystają ;-) Na temat zasięgu nawet nie mówię - chcesz podam Ci kilkunastokilometrowe odcinki dróg, gdzie można pomarzyć o normalnej rozmowie w idealnej sieci ;-) U nas z tym mają cienko - i to się przekłada na zawartość mojej książki telefonicznej - i to też ma wpływ na mój "fanatyzm" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-18 23:41
    ICEWIND - pewnie dzwoni do Plusa tyle co ja do Idei... Ja mu się nie dziwię - gdybym miał tyle kontaktów w Idei co mam w Plusie - już dawno korzystałbym z taryfy biznesowej Idei ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-18 23:57
    A gdyby tak połączyć zalety każdej z sieci, wtedy nikt by nie narzekał, jedynym wyjsciem jest jedna wielka fuzja ;) Ktoś pisał że według niego opy współpracują ze sobą, a czytając wypowiedzi prezesów widać jaka jest między nimi rywalizacja i zazdrość. Brakuje tylko czwartego do kompletu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Skiz.. pisze: 2005-01-19 00:04
    **www.fazafm.com - jesli oferta będzie na tyle oplacalna by utrzymywać dwa numery to jasne (np jakies darmowe rozmowy itp) Sam mam w przetrzymaniu do lutego w tak-taku dwa numery wiec mam nadzieje ze czekanie zostanie wynagrodzone. No ale powtarzam sie chyba juz
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2005-01-19 01:15
    pablo* coz moge sie tylko zgodzic. W Ideii i Erze planuje zasada Sprzedac/zapomniec leciec dalej. Plus ma dla biznesu dobra obsluge , wsparcie, taryfy "bez sciemy" a to wszystko niekoniecznie drozej niz konkurencja.
    0
  • Users Avatars Mini
    nick pisze: 2005-01-19 01:45
    a jak tam dochody ery :-) ?
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2005-01-19 01:47
    kazdy z WAS ma racje, kazdy z Nas pare lat temu podjal decyzje i wybral siec i albo jest z niej zadowolony i do dzis uzywa albo juz zdarzyl zmienic operatora kilka razy. ja 5,5roku temu wybralem ERE - nowa taryfa Halo i swietna NOKIA 5110 za 199zl - przyciagnela mnie choc caly czas uwazalem ze PLUS mial lepsza oferte ale posuniecie ERY bylo swietne. a dzis - kazdy ma juz bardzo podobne cenniki - no troszke era teraz jest w tyle ale mam nadzieje ze to sie zmieni - juz nie dlugo. rewolucyjne ze prepaidy - to one w 2004 roku zmienily rynek i chwalic ich za to ;) pzdr. dla uzytkownikow kt. juz dluzej siedza w temacie.
    0
  • Users Avatars Mini
    m pisze: 2005-01-19 08:33
    PLUS przyciąga ludzi tanimi aparatami - i jak widać nie traci na tym (raczej nie dopłaca do nich). Natomiast w miarę atrakcyjne ceny rozmów + drogie aparaty nie jest kluczem do sukcesu co widać po IDEI.
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2005-01-19 09:41
    jak plus zainwestowal najwiecej kasy w bilbordy w warszawie reklamujace UMTS
    0
  • Users Avatars Mini
    Mario pisze: 2005-01-19 10:07
    Nic dziwnego, ze maja taki przychod - swoich starych klientów abonamentowych trzymają za jaja swoimi absurdalnie beznadziejnymi taryfami z cenami o 300% wyższymi niż u konkurencji, która pozowliła klientom na migrację.
    0
  • Users Avatars Mini
    weber pisze: 2005-01-19 10:10
    Pięknie i o to chodzi !!! Łupić swoich klientów i jeszcze śmiać się z ich naiwności - tylko w Plusie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-19 10:27
    Mario - jedno zdanie... ja od połowy 2003 r. płacę po 50 groszy netto za minutę do własnej sieci... a wykonuję min. 60 do 70% czasu połączeń w ten sposób. Mam kupione taktowanie sekundowe - owszem, ale "normalnie" w Plusie jest od zawsze co pół minuty od pierwszej minuty... Co powiesz o ofercie Ery czy Idei dla ich klientów w owym czasie i jeszcze 4 miesiące temu?
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-19 10:28
    Hej - a nie mówiłem, że Idea umoczyła z JI i że nie zgarnęli na niej tyle ile mieli zgarnąć ? ;) Teraz do mamusi TPSA będą po kieszonkowe biegać :DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-19 10:30
    Aha, chciałem oficjalnie przeprosić PLUSA za moje wczorajsze pomówienie! Obiecuję na przyszłość nie rozsiewać idiotycznych plotek. Zweryfikowałem moje wczorajsze wątpliwe doniesienia. Cena 300 złotych za przedłużenie umowy była oczywiście ceną łącznie z telefonem K700i.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2005-01-19 10:32
    plus chce sie sprzedac i musi wykazywac dochody dosć znaczne by ktos chciał go kupic za wyższa cene przypomina troche małego kundelka który obszczekuje samochody hau hau, mam najwiekszy dochód i mnie ktos kupi! hau hau - to ich jedyna strategia która doprowadzila do tego, ze jest operatorem nr 3 jesli ma realizowac cel jakim jest sprzedanie sie to jest to ok jak najbardziej - o dalszym rozwoju będzie myslał juz kto inny - jest to typowe dla polskich komuszych udziałowców polkomtele - wypłaca sobie nagrody za sprzedaz, potem odprawa i kop w d.u.pę - ale co abonentów to obchodzi? nic - wazne by było tanio! czego wszystkim zycze!
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2005-01-19 10:34
    przecież ludziska dotali piekna reklame ze jest telefon za 1zł na karte i.... poprzewracalo im sie w glowach
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-19 10:38
    locco* A JAKI MIAL ABONAMET I SREDNIE RACHUNKI ZE k700I ZAOFEROWALI TAK TANIO???
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-19 10:41
    A widzieliście promocję połączeń międzynarodowych w sim+ 1.40-coś we wszystkich kierunkach,a w abo najniższa chyba 2,20.Korzystam sobie teraz,bo na komórki za granicą to normalna stawka,może zostawią tak na wciąż :-) Moja f-ma(tylko tam pracuje,właścicielem jeszcze nie jestem :-)) ma 70% aktywacji w Plusie reszta to Era.I tak wiele innych firm,z którymi mam kontakt.
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-01-19 10:52
    **yougi - nie pisz bzdur jak nie wiesz dokładnie. Promocja połączeń międzynarodowych trwa od grudnia do końca stycznia (tak mie się wydaje) dla ABONENTÓW I UŻYTKOWNIKÓW SIMPLUS! Poza tym to nie na wszystkiw kierunki.
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-19 10:55
    ***ICEWIND: Plus 400 a i rachunki ok. 300-400 za miech. I dwa numery na nazwisko z tego co pamietam. A on jeszcze mi marudził: "czemu tak drogo?" Powiedziałem, że po prostu ten telefon jest drogi i żeby K500i obejrzał - powinien być tańszy. A w jego przypadku droższy się nie opłaca bo i tak zgubi albo zepsuje w ciągu pierwszego miesiąca ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2005-01-19 10:56
    ***ICEWIND: ale ja nie gwarantuję, że nie była to cena za jakiś inny model, bo on mi tak już nakręcił, że wogóle nie wiem, co i jak.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-19 11:03
    wicherek*** Nie ma dla abonentów!Najpierw przeczytaj na stronach plusa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-19 11:05
    **wlo (dot.18-01-2005 22:39) Ja też pewnie się z nowu powtórzę;) W moim przypadku sprawa jest nieco inna. Mam prawie 70% kontaktów do Idei. A teraz przy promocyjnych pakietach mam 20gr/min do Idei i na stacjonarne. Fakt - mam to od paru dni a nie od półtora roku. Ale na dzień dzisiejszy różnica jest wyraźna. Jednak każdy ma indywidualne preferencje "dzwonienia", więc jednym odpowiada taka oferta a innym całkowicie odmienna. Na razie czekam na pakiety w Idei dla firm i będę uszczęśliwiony :) A do tego czasu pozostaje karta... A mówią, że pre-paidy to dla desa :P Chociaż taka jednoosobowa mała firma musi oszczędzać na kosztach jak tylko może. Dla mnie najważniejsze są na razie inwestycje dlatego też nie chcę pakować się w stałe abonamenty, chociaż teraz można mieć abo od 8zł :) To też jakiś plus dla Idei. Na razie zaczekam do wiosny. Może Plus będzie mieć wtedy najlepszą ofertę?
    0
  • Users Avatars Mini
    bOb pisze: 2005-01-19 11:15
    Hmmm, zastanawiam się dlaczego ludzie kupują Plusa? Ani tanie telefony, ani dobre, ani żadne rewelacyjne ceny, ciągle jakieś promocje w których nie wiadomo o co chodzi... może w tym jest jakis haczyk? A może w tym zielonym kolorze Plusa? Sam nie wiem, ja juz niejednokrotnie natrafiałem na jakieś zakamuflowane kruczki w ich umowach...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-01-19 11:26
    bOb - nie będę Ci tłumaczył, bo i tak nie zrozumiesz... Jedno powiem - mam taniej niż gdzie indziej ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-01-19 11:28
    wicherek**Rzeczywiście sorry,ale jakoś wcześniej tego nie widizałem,widać zle szukałem
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-19 11:38
    locco* faktycznie nie ma jak Stodniowka moja w 2001 wygladala z deka inaczej ;-)) ps z alkocholem podobnie ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-01-19 11:40
    bOb* chyba tanszchych telefonow to nie ma w innych sieciach, i czego ty nie rozumiesz w tej promocji ??? ps wszedzie masz umowy ktore zawieraja jakies ograniczenia
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2005-01-19 11:52
    nie wiem dlaczego, ale nie chce mi sie juz czytac ze komus drogo w plusie. nie mam czasu a takie bzdury. wole zadzwonic do dziewczyny albo do mamy do inego miasta za 12gr/min... pa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-01-19 11:57
    Widzisz **bOb, nawet jak człowiek nie potrzebuje telefonu to może coś taniego znaleźć w Plusie. Ja nie potrzebowałem telefonu wieć wziąłem "pakiet 10" - ceny takie same jak w jedynych Ery i Ideii. do tego aktywowałem Strefę Plusa i ceny są jeszcze niższe. Aha, i to wszystko bez lojalki. Kwota abonamentu 10 zł do wykorzystania na połączenia i smsy, ale ją z pewnaścią przekroczę, wiec zapłacę za tyle ile "wygadałem" bez zbędnego naciągania w wykorzystaniu minut....
    0
  • Users Avatars Mini
    Wicherek pisze: 2005-01-19 12:01
    ... tylko niech mi nikt nie pisze, że prepaid byłby lepszy - roaming, programy lojalnościowe, itp. Nawet utrzymanie numeru przy tym abonamencie jest niższe lub identyczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    crupez pisze: 2005-01-19 12:03
    **Mariusz minuta w pakietach wychodzi 0,25 gr. (np: 10+5+5+5= 25zl./100 minut=0,25 za minute) Acha w newsie pisali, ze te promocyjne pakiety mozna tylko w abo wykorzystac, w JINK nie beda dzialac, Ci co korzystacie z JINK przekonacie sie pewnie w momencie rozpoczecia sie nastepnego pakietu. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-19 12:12
    ***crupez jestes niedoinformowany....w jink wszystko dziala
    0
  • Users Avatars Mini
    crupez pisze: 2005-01-19 12:24
    ***www.fazafm.com- a skad Ty to mozesz wiedziec, skoro promocja rozpoczela sie dopiero 14 bm. a w pierwszej czesci newsa jest wyraznie napisane "w ofercie abonamentowej dla klientów indywidualnych JEDNA IDEA", a co do tego drugiego stwierdzenia " W Jednej Idei na kartę i w Jednej Idei mix, aby aktywować usługę trzeba mieć na koncie co najmniej tyle, ile wynosi wartość Pakietu" to jest informacja ogolna o funkcjonowaniu pakietow, ja przynajmniej to tak odebralem i jestem prawie pewien, ze mam racje.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-19 12:32
    ***crupez poczytaj sobie wszystkie wypowiedzi pod newsami o tej ofercie na golu a pozatym mam jink i wiem jak mi dziala zreszta nie tylko ja o tym tu pisalem szczegolowo:)pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    crupez pisze: 2005-01-19 12:36
    www.fazafm.com - no comment, czego sie tak upierasz, przeciez teraz nawet niema mozliwosci sprawdzenia dzialania oferty, pozyjemy zobaczymy... !! pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-19 12:37
    aha zeby nie bylo niedomowien w promocji tej dziala takze na stacjonarne oraz na idee :) wiec w okresie promocji przez 3 miesiace do idei i na stacjonarne placi sie 20 gr (przyklad : aktywujesz pakiet 10 rozmowy (25 minut = 40 gr) w promocji pobierana jest kwota 5zl z karty (25 minut = 20gr za minute )
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-19 12:40
    jak to nie ma???przecierz jesli ja aktywowales 14 stycznia to juz od tego momentu dziala w JINK usluga jest aktywna od zaraz a okres rozliczeniowy dla uslugi jest liczony od daty aktywacji zupelnie inaczej niz w JIZR :) zadzwon prosze do BOKu idei ale do kilku konsultantow i sie zapytaj ... do kilku konsultantow bo wiem z wlasnych doswiadczen ze niektorzy potrafia nie wiedziec ze taka suluga istnieje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-19 12:41
    aha jeszcze jedno mam jeszcze abonament i od dzis mam nowy okres rozliczeniowy wiec takze na tym numerku zaczela mi suluga dzialac :) a jesli nadal nie wierzysz to proponuje poswiecic 25 zl kupic starter JINK i aktywowac usluge ( aktywacja AKT 10ROZM pod 404 )
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-19 12:45
    I jeszcze jedno dodam prosze zwroc uwage ze ktos kto kopiowal tego newsa ze strony idei nawet nie zauwazyl ze data rozpoczecia promochi jest bledna bo nie zgadza sie rok ( w newsie 14.01.2004 - a przecierz mamy juz 2005 ) nie sugeruj sie newsem zatem...szukaj na golu pod tematem STARTU tej uslugi odpowiedzi na nurtujace cie pytania tam sa tez linki do strony idei gdzie jest szczegolowo opisana ta usluga sa wypowiedzi osob ktore ja aktywowaly w JINK i ze wszystko dziala naprawde potrudz sie troszke i poczytaj wtedy bedziesz mial pewnosc bo jak narazie to ciezko cie przekonac :)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-19 12:48
    jak juz sie przkonasz o tym co mowie to mam nadzieje ze przyznasz mi racje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    RaffiX pisze: 2005-01-19 12:49
    Ja zawsze myślałem, że plus ma najmniejsze przychody :P A tu suprise, okazuje się że nie miałem racji :)
    0
  • Users Avatars Mini
    crupez pisze: 2005-01-19 12:52
    SORY zwracam honor, zaraz wyjasnie dlaczego mi sie pogmatfalo wszystko. Zle zrozumialem newsa i myslelem, ze za pierwszy pakiet placi sie pelna kwote, a dopiero na kolejne 3 miesiace jest znizka, teraz kapuje, dzieki fazafm za cierpliwosc do mnie. pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2005-01-19 12:53
    **raffix - plus ma duzo klientow biznesowych w kazdym razie takie sa opinie i to oni generuja duzo rachunki ...
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-19 14:19
    wlo - ale kilkadziesiat % zysku ponad planowany? Jak znam zycie to jest to wrecz niemozliwe przy stablnym rynku. Wyglada mi to na kreatywna ksiegowosc przed zmianami w Polkomtelu (zwiekszenie wartosci przedsiebiorstwa).
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-01-19 14:29
    ***Poke - pewnie Polkomtel ma takie "kilkadzisiąt procent zysku ponad normę" , jak Idea 32-33 procent runku. Wiesz jak to jest z nimi ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-19 15:08
    issa - no dokladnie tu sie zgodzie. Bajki i bajeczki. I tak nie da sie sprawdzic bo dane te podaja najbardziej zainteresowani czyli kwadratura kola.
    0
  • Users Avatars Mini
    mer pisze: 2005-01-19 16:01
    No oczywiście - zdzierają ze swoich klientów - KTO TO WIDZIAŁ OPŁATĘ ZA PREZENTACJĘ NUMERU W MNIEJSZEJ TARYFIE ABO ? Archaizm, który kosztuje co miesiąc 5zł + vat. A gdzie jest obiecywane przejście na rozliczenie sekundowe dla \"starych\" abonentów i likwidacja tego śmiesznego odpłatnego wyświetlania - tak szumnie obiecywana na początek 2005 roku ? POLKOMTEL kocha Klientów - ale obdzierać z pieniążków !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-19 16:11
    **crupez - działa, działa i to całkiem ładnie - 20gr do Idei i 20gr na stacjonarne.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-19 16:19
    co do wypowiedzi m.in. **mer: najpierw era to shit, zdzierca itp (bo nie było nowych taryf na początku stycznia) a teraz plus (bo zarobił "nieco" ponad normę;)? Nie czepiajcie się tak bo zarówno Era, Plus jak i Idea to firmy nastawione na zysk. Zawsze zdzierały, zdzierają i zdzierać będą. Fakt - coraz mniej, ale jednak. Ceny na razie są u nas i tak wysokie w porównaniu do zarobków. ALe prędzej bym liczył na wzrost tych ostatnich jak znaczący spadek cen. Wydaje mi się, że zmiany w cennikach będą raczej kosmetyczne (parę groszy mniej od konkurenci). I w ten sposób czwarty operator może niewiele "namieszać". Musi być w końcu jakaś granica, poniżej której przestanie się opłacać... To tak a propos ew. nowych taryf w Erze. Będzie taniej? Plus obniży jeszcze parę groszy, Idea dorzuci też swoje -3 grosze i czwarty już nie będzie mieć możliwości obniżki... Sądzę, że gdyby nie wieści o 4tym to dalej płacilibyśmy po 1.60/min albo i więcej... A tak chcą mu utrudnić start...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2005-01-19 16:21
    ... czyli boją się raczej o siebie niż o nas :(...
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-01-19 16:48
    nie ma co sie dziwic, w koncu w newsach to tylko plusa wiidac
    0
  • Users Avatars Mini
    glodek pisze: 2005-01-19 18:07
    !!!!!Era: Taryfy w przyszłym tygodniu!!!! INFO W INNYCH DZISIEJSZYCH NEWSACH
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2005-01-19 19:17
    Koszty pozyskania klienta się zmniejszyły, szczególnie jeden z elementów: prowizja dla dilerów;
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2005-01-19 19:28
    MR FARENHEIT - no to juz widac skad ten "zysk". :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    WIBRATOR pisze: 2005-01-19 22:38
    Najwiekszy w Polsce cyrk - ten przy Wiejskiej w Warszawie jest obslugiwany przez Plusa. A jak sie chlopy nudza - to gadaja z kim popadnie. I stad te rewelacyjne wyniki Plusa. A ze chlopaki z Wiejskiej sa oplacani z naszej kasy - to juz większość pewnie zapomniała ... A szkoda. Do następnych wyborów.
    0
  • Users Avatars Mini
    lakif pisze: 2005-01-20 00:25
    przychody spore ale odchody klientow pewnie jeszcze wieksze
    0
  • Users Avatars Mini
    ANATOL pisze: 2005-01-20 01:05
    Panowie - poczekajcie na ERE i pogadamy ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2005-01-20 06:24
    heh ***Wibrator tom sie usmial z Twego komentka (choc to prawda)
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2005-01-20 06:27
    radzilbym tez kuknac se czasami na pojawiajaca sie od czasu do czasu (troche pi razy oko ale jednak) wycene naszch trzech opow przez niezaleznych panow z szelkami na ramionach; tam jest nie tylko przychod ale i wartosc marki,perspektywy na przyszlosc itp. pozdr nadrannie;
    0
  • Users Avatars Mini
    dt pisze: 2005-01-23 05:43
    zarobiliscie teraz dajcie nam nowe taryfy!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: