1 września rusza nowa kampania reklamowa marki TELE2.  Jej celem będzie promocja oferty internetowej – 2Mb/s od 16 zł miesięcznie.
 
 Kampania „Pan Dobry i Pan Tani razem tylko w TELE2” kierowana jest do grupy  młodych ludzi, ceniących wygodę, wysoką jakość i atrakcyjne ceny usług.  Regularna kampania telewizyjna oparta została na koncepcji ukazującej trudną  przyjaźń Dobrego i Taniego, jako uosobienia cech pozostających ze sobą w  sprzeczności, którzy dzięki TELE2 mogą jednak razem żyć w harmonii. 
 
 Spot telewizyjny jest serią przezabawnych psot, które dwaj koledzy z biura  płatają sobie nawzajem. Z żartu na żart ich wzajemna agresja rośnie. Widać  wyraźnie, że Pan Dobry i Pan Tani żyją ze sobą jak pies z kotem, bo te dwie  cechy prawie nigdy nie idą w parze… A jednak finałem eskalacji niewybrednych  dowcipów nie jest wcale bójka. Po magicznym przejściu w ostatniej scenie  widzimy, jak nasi bohaterowie padają sobie w ramiona na rajskiej plaży w świetle  promieni zachodzącego słońca. Lektor wyjaśnia, że Pan Dobry i Pan Tani mogą  jednak występować razem, ale tylko w ofercie TELE2.
 
 Kampania potrwa półtora miesiąca i zakłada wykorzystanie takich mediów jak:  telewizja, radio, kino i internet. Strategią i kreacją kampanii zajęła się  agencja Publicis, kreacją internetową – 180heartbeats, zakupem  mediów – Starcom, internetowych – ACR, a działaniami PR – agencja Walk Group.
 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
		
	 
           
           
           
           
           
          