Rozmowy w TP co od sekundy - oficjalny komunikat

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 54

Od 1 kwietnia Telekomunikacja Polska wprowadza rozliczanie rozmów telefonicznych z dokładnością do sekundy. Plany sekundowe TP dom i TP biznes będzie można zamawiać już od 1 marca.

TP daje Klientom możliwość wyboru sposobu rozliczania rozmów telefonicznych. Każdy, kto zamówi plan sekundowy będzie rozliczany tylko za rzeczywisty czas swoich rozmów, z dokładnością do sekundy.

Plan taryfowy w połączeniu z produktami oferowanymi przez TP pozwala kontrolować i obniżać koszty połączeń.

Plan sekundowy TP dom to propozycja dla Klientów indywidualnych:

  • abonament wynosi 37 zł

  • opłata za rozpoczęcie połączenia: 16 groszy

Przykładowe ceny połączeń:

  • połączenia lokalne w godzinach 8.00-22.00: 10 groszy/min

  • połączenia lokalne w godzinach 22.00-8.00: 5 groszy / min

inne rodzaje połączeń 8.00-18.00 18.00-22.00 22.00-8.00  
połączenia międzymiastowe 0,40 zł/min 0,20 zł/min dni robocze
0,30 zł/min 0,20 zł/min dni świąteczne
połączenia do sieci komórkowych 1,40 zł/min 0,80 zł/min 0,70 zł/min dni robocze
0,80 zł/min 0,70 zł/min dni świąteczne

Plan sekundowy TP biznes oferuje identyczne stawki przez całą dobę, również w godzinach szczytu:

  • abonament wynosi 40 zł

  • opłata za rozpoczęcie połączenia: 20 groszy

Klientom biznesowym TP oferuje niższe ceny:

  • połączeń do sieci komórkowych – 1,30 zł/min

  • połączeń międzystrefowych – 32 grosze/min

  • połączeń lokalnych - 10 groszy/min

Do wszystkich podanych cen należy doliczyć 22% VAT.

Opinie:

Opinie archiwalne (54):

Komentuj

Komentarze / 54

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-14 16:12
    tylko pla dom i biznes? to nie bedzie juz zroznicowania? czyli niejako oplaca sie rozmawiac wiece gdyz inicjowanie polaczenia jest,ciekawe czy inni typu netia,dialog-podaza sladem tepsy
    0
  • Users Avatars Mini
    gosc pisze: 2003-02-14 16:14
    Hmm.... Opłata za rozpoczęcie połączenia zdecydowania zbyt wysoka. Gdyby nie to, byłoby całkiem ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    gosc pisze: 2003-02-14 16:15
    Do Jedrzeja: nie opłaca się rozmawiać wiecej, a wręcz przeciwnie!! Policz sobie... :)
    0
  • Users Avatars Mini
    gmazur pisze: 2003-02-14 16:20
    co to znaczy w temacie newsa "rozmowy w TP co od sekundy"? dziwnie to brzmi. gm
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2003-02-14 16:21
    To się kiepsko opłaca!! Sprawdzilem na przykladzie jednego z billingów. Wyszło mi, że musze nawet doplacac do tego interesu, a oprocz tego place o 2 zlote wiecej za abonament. TPSA kolejny raz mydli nam oczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    SSi pisze: 2003-02-14 16:47
    Rozmawiajac ponizej munuty w szczycie za rozmowe lokalna bedzie sie oplacac. Tylko ze malo kto tak dzwoni. Pozatym nigdzie nie jest napisane czy pakiety minutowe i tansze o 20% beda dostepne. Place 114 zl za telefon (bez internetu) i zupelnie nie oplaca mi sie taka taryfa
    0
  • Users Avatars Mini
    ??? pisze: 2003-02-14 16:47
    jak rozumieć opłatę 16gr. Czy płacimy 16gr+10gr za 1 minutę, czy dopiero niejako po wykorzystaniu tych 16 groszy pobierana jest opłata w wys. 10 gr za minutę?? Jesli ktoś wie proszę o info.
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-14 17:13
    I tak oficjalny komunnikat nic nowego nie wniósł problem tylko w tym,że trudno odnieś się do tytułu tego komunikatu,gdy w samym komunikacie brak odniesienia.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-02-14 17:50
    z tego wynika ze w planie dom pierwsza minuta jest płatna 16 gr +10, powiem więcej, że pierwsza sekunda połaczenia jest płatna 16 gr plus 1/60 z 10 gr ceny oczywiście netto. Za 3 minuty jest 16+10+10+10 czyli 46 do tego +vat. Poniewaz rozmawiam dużo i długo mnie się to zupełnie nie opłaca, zwłaszcza przy 40% zniżce na rozmowy lokalne gdyz wychodzi mi ok 19 groszy brutto za 3 minutowy impuls. No ale każdy wybiera to co mu bardziej pasuje! Jeden woli miec 3 minuty za 46 groszy plus vat z naliczaniem sekundowym, a drugi 3 minuty za 19 groszy z vatem. Niezbyt jasno sa wytłumaczone taryfy w planie biznes co jest takie same przez cały dzień ? To chyba duzy skrót tego oficjalnego komunikatu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Nicek pisze: 2003-02-14 18:17
    Mydlenie oczu. Wychodzi drożej. Ale już widzę panią Cz. jak mi patrzy w oczy z telewizora i wpiera jak to jest dla mnie korzystnie....
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-14 18:23
    Nicek***dla niej tak,bo znów ma możliwości nakręcić reklamówkę i nowa kasa jak znalazł;)pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-14 21:20
    gosc***po prostu to kwestia wyliczen=16gr(za rozpoczecie)+liczba wygadanych sekund-analogicznie jak w komorkach,przy krotkich rozmowach placimy za inicjajce przy dluzszych owe 16gr odchodzi-o to mi chodzilo. Poza tym w poprzednich planach taryfowych bylo zroznicowanie na wyzsze i nizsze a teraz tylko te dwa????
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-14 21:23
    a tak swoja droga;ciekawe czy cos takiego przyjeloby sie w komorkach?jak myslicie?inicjaja polaczenia cos tam na przyklad 0,50 a pozniej za kazda sekunde iles tam(?) Oplacalne byloby to dla nas zwyklych uzytkownikow?
    0
  • Users Avatars Mini
    baronek1 pisze: 2003-02-14 22:01
    16 groszy za rozpoczecie?? czy nie kurde chodzi o to zeby moja matka jak dzwoni do babci np przekazac ze cos tam cos (i trwa to gora 9 sekund) ma płacic mniej??? a tak zapłaci mniej (nieco) ale i tak o wiele za duzo... nie podoba mi sie to
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-14 22:08
    no i ciekaw jestem co sadzicie na porownanie "nowej tepsy" ze strefa domowa plusa. baronek***niestety masz racje!wystarczy ze Twoja mama powie babci zaledwie czesc-a juz poleci owe 16gr+kilka sekund
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-14 22:45
    jędrzej, właśnie o to chodzi - ja jestem za... Takie rozwiązania są w kilku zagranicznych sieciach. baronek1 - przy takich krótkich rozmowach napewno się połaca - to proste liczenie i ten o 2 zł wyższy abonament szybko się zwróci. Sam policz - inicjacja 16 groszy i 10 groszy za minutę (0,17 gr/sek) opłaca się aż do... 1:18 :-) Później niestety aż do końca 3 minuty nie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-14 22:46
    jedzrej - nie mąć w sprawie - w starej taryfie za "cześć" poleci 29 groszy...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-14 22:49
    baronek - Ty nie pytaj, tylko przeanalizuj billing (ale pewnie go nie masz...) - więc odżałuj parę złotych i zamów na kilka miesięcy. Ja tego nie zamówię, ale Twoja mam, przy takich rozmowach jak mówisz powinna :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-14 22:51
    wlo***wcale nie mace,po prosty chcialem uswiadomic ze owe 16gr.jest nieuchronne niestety-obojetnie czy powie tylko czesc czy caly monolog.Mysle ze masz racje ze owe 2,44 szybko sie zwroci-podobnie jak w komorkach;pocieszeniem jest fakt ze tepsa za rozliczenie sekundowe nie pobiera dodatkowych oplat.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-14 23:00
    2 złote netto, opłata za inicjację i wyższa cena minuty (licząc wg starej 3-munutowej taryfy) - to koszty sekundowego taktowania :-) Trudno oceniać na razie. Zobaczymy kiedy będzie oficjalny cennik. Może jak obecnie będzie kilka taryf, nie tylko dwie jak w newsie? Nie czytałem tego artykułu, ale nie mamy ceny poza szczytem - to też ważne - teraz w lokalnych poza szczytem mamy przecież cenę 29 gr/6 minut - to tanio...
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-14 23:12
    5gr za minute poza szczytem lokalnej,ale mnie tez zadziwia ze podane sa tylko dwa plany a na dodatek biznes taka sama stawka przez cala dobe-znow jest tak jak powiedzialem-niby taniej niby drozej... dobranoc wszystkim:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    nikt pisze: 2003-02-14 23:29
    Taryfy te premiują mówiących krótko i długo. A taka jest większość rozmów. Rzadko rozmawia się trzy minuty. Ja jestem na tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    carnil pisze: 2003-02-15 09:36
    Jak dla mnie oferta nieciekawa. Po co wprowadzili opłatę za inicjację połączenia? To podwyższa w znacznym stopniu koszt rozmowy w stosunku do aktualnych cen.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2003-02-15 12:27
    Oplata za inicjację powinna być dwa razy niższa, wtedy jakoś by się to opłacało.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-15 13:04
    Już się zaczyna... Panowie, to nie jest tak, że Wam ma się opłacać :-) To jest tak, że przy pewnym poziomie ceny (na granicy przyjęcia przez klienta, lub konkurencję) ma jak najbarddziej opłacać się świadczącemu uslugę. A klient, może (NIE MUSI) z oferty skorzystać. To tak jak z ceną bułek... Jeśli jest za drogo - idziesz do innego sklepu, jeśli nie ma innego sklepu blisko - albo nie jesz, albo jesz za cenę, jaką oferuje ten jedyny sklep - to proste, nieprawdaż?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-15 13:10
    Poza tym co znaczy w ustach klienta termin "opłacać się"? W przypadku firmy korzystającej z usług jakiegoś dostawcy, można mówić o "opłacaniu się" bo to jeden ze składników kosztów, ale w przypadku końcowego użytkownika?
    0
  • Users Avatars Mini
    elita pisze: 2003-02-15 13:52
    Nie zauwarzyliscie że to od PIERWSZEGO KWIETNIA !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    yar pisze: 2003-02-15 13:58
    Tzw. "Mydlenie oczu" jest na porzadku dziennym. Samo wyrazenie "rozmowy naliczane co do sekundy" sa dzisiaj na topie wiec firma pewnie pod tym wzgledem tez wybiegla mysla zeby wprowadzic w/w oferte. Wydaje mi sie ze nie po to wprowadza sie nowy cennik czy jakas nowosc na rynku zeby na niej tracic tylko zyskac - wiec zamiast abonenci placic mniej to jest oczywiste beda placic wiecej - mam na mysli Ere, Plusa i Idee (nie wytykac mi takiej kolejnosci bo tak akurat wpadlo mi do glowy) i ich oferty - a takze TPSA ktora pewnie juz zaciera rece i czeka na niezle zyski...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-15 14:01
    I co z tego? "Trójka" - ta radiowa też 1 kwietnia startowała... i po kilkudziesięciu latach ma się dobrze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-15 14:11
    yar - proponuję kolejność alfabetyczną - to zawsze spełnia swoje zadanie :-) Zaciera ręce... Pewnie, że zaciera - po to jest każda firma, żeby zarabiać... Zresztą kodeks handlowy wyraźnie mówi, że spółki zakłada się w celu - albo lepiej cytat z tekstu pierwotnego Kodeksu handlowego z 1934 r. obowiązującego do 2000 r. (nowe prawo z 2000 r. zostało jedynie przystosowane do obecnych realiów): "Art. 2. § 1. Kupcem jest, kto we własnem imieniu prowadzi przedsiębiorstwo zarobkowe." ZAROBKOWE Panowie i Panie. Nie dobroczynne :-) Bo zarobki na poziomie bliskim "0" to już dobroczynność...
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil200222 pisze: 2003-02-15 14:41
    Ta usluga nie bedzie oplacalna dla ludzi malo dzwoniacych.wedlyg mnie to jest kolejna okazja zeby klient wiecej zaplacil
    0
  • Users Avatars Mini
    fiksum pisze: 2003-02-15 15:38
    Uczmy się liczyć: w pakiecie dom inicjacja połączenia 16 gr, 3 minuty =30 gr to razem za 3 minuty 46 gr. Więc połączenia do 1 min. wogóle nieopłacalne. Jak romawiamy dłużej to i tak drogo dopiero po dłuższej rozmowie jest taniej-po ok. 6 min. No i to są ceny netto!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-15 15:43
    Ciekawe jest jedno,ani tu w oficjalnym komunikacie,ani na stronach tpsy nie można znależć wzmianki o tym co podała nieoficjalnie RZeczpospolita.Chodzi o te darmowe minuty po 12 minucie rozmowy przy małej opłacie.Ciekawe skąd Rzepa miała te dane w BOK-u nic nie wiedzą na ten temat.
    0
  • Users Avatars Mini
    rashka pisze: 2003-02-15 17:35
    rzecz oplacalna ale nie dla wszystkich a jak zobacze panią Cz. w telewizorze i zacznie mi textem korzystne dla wszystkich to chyba posle w kierunku telewizora papcia albo cokolwiek co bede mial pod reką :))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-15 18:21
    fiksum, a kto Cię liczyć uczył? mi jakoś wychodzi, że właśnie połączenia do 1 minuty 18 sekund są najbardziej opłacalne - a im dłużej tym mniej się opłaca... policz i opowiedz, jak liczysz... Ja swoją koncepcję już przedstawiłem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    major pisze: 2003-02-15 18:28
    co tu dużo gadać , wziąć ołówek i kartkę i poprostu wyliczyć czy się opłaca czy nie. Takie coś co do sekundy wprowadzili w gsm i też okazało się że to oszustwo, ale po wyliczeniach.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2003-02-15 20:15
    kan na stronach tpsa jest info o tym od 3 dni, musisz wejśc w serwis korporacyjny, a dalej juz sam znajdziesz ..
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-02-15 21:12
    No właśnie przed chwilą w mailingu od TPSA mam informację o CLIP-ie a właściwie reklamę CLIP-a :-) Najciekwasze jest to, że od trzech miesięcy - od grudnia, kiedy to wprowadzili oficjalnie (wniosek złożyłem pod koniec listopada) - mam CLIP-a a nie mam nic na rachunku w związku z tym... Ja się cieszę, ciekaw jestem tylko, czy to długo potrawa... A może to jakaś promocja? Ktoś coś wie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2003-02-16 09:42
    hansen***dzięki,ale już kilka razy wcześniej przeglądałem ten komunikat i niegdzie nie mogę znaleźć właśnie tego dodatku o bezpłatnych rozmowach po przekroczeniu 12min.Pozdrawiam Andrzej Ps ROZMOWY W TP CO DO SEKUNDY 2003-02-14 komunikat
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-16 12:32
    ja rowniez szukalem owej wiadomosci-ale jakos dziwnie sprawa nie jest wyjasniona zrozumiale.Wracajac jednak do tematy tepsy-Rozliczenia sekundowe oferowane przez polskich operatorów opłacają się tylko dla rozmów, których długość mieści się w pewnych przedziałach czasowych. W Dialogu np. sekundowe rozliczenie opłaca się klientom w przypadku rozmów nieprzekraczających 65 sekund, a także trwających od 3 minut 1 sekundy do 4 minut 5 sekund, od 6 minut 1 sekundy do 7 minut 5 sekund itd. W TP Dom taniej niż przy rozliczeniach w impulsach wychodzą rozmowy do 78 sekund, od 3 minut 1 sekundy do 4 minut 18 sekund itd.-ot po prostu kwestia przestawienia sie na inna taryfikacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-16 12:36
    Wszyscy narzekaja na tepse-ale jak widac z porownania-nie jest najdrozsza w porownaniu Rzepy,dialog natomiast daje mozliwosc wyboru czy chcemy miec rozliczanie sekundowe czy nie-w newsie tepsy nie wiadomo czy "smiertelnik" bedzie mogl skorzystac z taryfy biznes.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-16 12:42
    kolejna sprawa-wszyscy psiocza na lokalne-ale nikt nie zwrocil uwai na zwykle miedzymiastowe-ktore wiekszosc mam itd. z ciociami babciami odbywa i ludzie Ci raczej nie rozmawiaja z zegarkiem w reku i najczesciej nie wiedza czy poszlo minuta 30 czy 2,40-prawda? Nikt tez nie odniosl sie do plusa-0,51(z vat-szczyt)miedzymiastowa w strefie domowej.Mysle ze kazdy powinien skalkulowac czy oplaca mu sie tepsa czy tez kilkanascie minut wiecej z komorki-wyzsze abo itp.Do konca tez nie rozumiem czy dzwoniac miedzymiastowa przez tepse-dostane rachunek ow sekundowy? wszak mamy liberalizacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    jedrzej pisze: 2003-02-16 12:45
    ciekwae jest rowniez czy polaczenia modemowe-tez beda rozliczane co do sekundy no i owe 12 minut-czy tak samo bedzie sie odnosilo do miedzymiastowych?Mysle ze posiadacze faksow itp chyba na tym rozliczeniu skorzystaja,tym bardziej jesli maja isdnowski fax.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2003-02-16 20:22
    Czyli wkrotce konkurencja powinna tez sie do czegos takiego posunec, ale ich oferta powinna byc lepsza! Najbardziej czekam na posuniecie dialogu, jezeli takowe bedzie!
    0
  • Users Avatars Mini
    ghostdog pisze: 2003-02-16 20:42
    Cenowo to jest to jakas lipa ale jak zmniejsza to moze byc fajnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2003-02-17 00:04
    na razie to takie samo bicie piany pod publiczke jak i w komórkach. o taryfikacji jednosekundowej bedziemy mogli mówic dopiero wtedy jak bedzie dostepna w podstawowym cenniku a nie jako dodatkowo płatna opcja do wyboru. Teraz to tylko marketing i reklama.
    0
  • Users Avatars Mini
    ds pisze: 2003-02-17 10:11
    Czy moge rozumiec ze nowe plany taryfowe będą funkcjonować równolegle do starych czy tez stare zlikwidują? Trochę nie jasno sformułowany początek komunikatu. Mam nadzieję że stare pozostają!
    0
  • Users Avatars Mini
    rafik pisze: 2003-02-17 15:46
    nie mogą starych zlikwidować, ponieważ by musieli wszystkich przepchnąc na te nowe prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechu pisze: 2003-02-18 01:04
    *** ds: Co Ty gadasz?!? Jak moga zlikwidowac stare taryfy? I co, nagle z kilku taryf zostana dwie i tylko te nieoplacalne z naliczaniem sekundowym?
    0
  • Users Avatars Mini
    BARTEK17 pisze: 2003-02-18 16:34
    Dobrze ze tak zrobili przynajmniej nie będziemy płacić kosmicznych rachunków hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    fero pisze: 2003-02-23 01:29
    Bartek17 zaczekaj a jak juz wprowadz to se zalocz jedna z tych ofert tylko kup se husteczki zanim dostaniesz pierwszy rachunek zebys mial czym oszy wycierac jak bedziesz ryczal ze jakos dziwnie wysoki rachunek dostales
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2003-02-24 02:39
    pamieta ktos jak to rozwiazala netia? wprowadzila juz przeciez takie rozwiazanie. nie pamietam tylko, czy podniesli abo czy tylko wprowadzili oplate za inicjalizacje.
    0
  • Users Avatars Mini
    l.u.k.a.s. pisze: 2003-02-24 02:40
    a co z internetem?
    0
  • Users Avatars Mini
    trybik pisze: 2003-02-25 23:21
    Pożyjemy - zobaczymy. Kolejny chwyt reklamowy, kolejni klienci.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: