"ROZMOWY ZA DARMO II" w sieci SAMI SWOI

Newsy
Żródło: SAMI SWOI
Opinie: 95

Regulamin Promocji "ROZMOWY ZA DARMO II"

§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Promocja "Rozmowy za darmo II" obejmuje osoby, które w czasie jej trwania zakupią Zestaw Sami Swoi z kartą SIM w Punktach Sprzedaży Sami Swoi i staną się Użytkownikami w rozumieniu "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.".

  2. Cena Zestawu Sami Swoi , w skład którego wchodzi karta SIM o wartości konta 3 zł brutto i opłata za nabycie prawa do skorzystania z oferty "Bezpłatne rozmowy w sieci SAMI SWOI" w Promocji "Rozmowy za darmo II" wynosi odpowiednio:

  Cena w zł (brutto)
Karta SIM Sami Swoi 28,99
Oferta "Bezpłatne rozmowy w sieci Sami Swoi" 1,00
Cena Zestawu Sami Swoi 29,99
  1. Promocja "Rozmowy za darmo II" trwa od 02.08.2004 i jest ograniczona liczbą Zestawów Sami Swoi. Promocja kończy się z chwilą wyczerpania liczby Zestawów Sami Swoi, jednakże nie później niż 31.10.2004 roku.

  2. Do wzięcia udziału w Promocji "Rozmowy za darmo II" nie jest konieczne podejmowanie żadnych dodatkowych działań ze strony Użytkownika, oprócz wymienionych w § 1 pkt.1

§ 2 ZOBOWIĄZANIA UŻYTKOWNIKA

  1. Użytkownik dokonuje zasileń konta za pomocą metody dostępnej w ofercie Sami Swoi - karta zdrapka Sami Swoi. Zakup Zestawu Sami Swoi uznaje się za wykonanie pierwszego zasilenia.

  2. Minimalna kwota jednorazowego zasilenia konta, o którym mowa w § 2 pkt.1 wynosi 10,00 zł brutto.

§ 3 OGRANICZENIA

Użytkownik biorący udział w Promocji "Rozmowy za darmo II" nie może, w zamian oferowanego Zestawu Sami Swoi, żądać innego sprzętu lub usługi.

§ 4 WARUNKI SPECJALNE

  1. Użytkownik, który zakupił Zestaw Sami Swoi w Promocji "Rozmowy za darmo II", w ramach opłaty 1 zł brutto, o której mowa w § 1 pkt 2, nabywa prawo do korzystania ze specjalnych warunków oferty: "Bezpłatne rozmowy w sieci Sami Swoi" - co oznacza, że Użytkownik w okresie od 04.08.2004 do 31.10.2004 może wykonywać rozmowy wewnątrz sieci Sami Swoi bez dodatkowych opłat.

  2. Użytkownik ma prawo do korzystania z oferty "Bezpłatne rozmowy w sieci Sami Swoi" tylko i wyłącznie gdy aktualna wartość konta na karcie SIM Sami Swoi jest dodatnia, a jej wysokość i ważność konta pozwala na wykonanie co najmniej jednego połączenia wewnątrz sieci Sami Swoi.

  3. Z zastrzeżeniem § 4 pkt. 4, Użytkownik może wykonywać rozmowy w ramach oferty "Bezpłatne rozmowy w sieci Sami Swoi" do chwili całkowitego wyczerpania wartości konta.

  4. Konto Użytkownika, który wykona rozmowy w ramach oferty "Bezpłatne rozmowy w sieci Sami Swoi" zostanie zasilone o równowartość kosztu rozmów wykonanych w danym dniu wewnątrz sieci Sami Swoi maksymalnie w ciągu 36 godzin od wykonania pierwszego w danym dniu połączenia wewnątrz sieci Sami Swoi.

  5. Po zasileniu konta, przeprowadzonego zgodnie zasadami opisanymi w § 4 pkt 4, Użytkownik otrzyma wiadomość SMS o treści: "Konto Sami Swoi zaktualizowane. Wylacz i wlacz telefon". Po każdorazowym otrzymaniu takiego SMS, Użytkownik zobowiązany jest do wyłączenia i ponownego włączenia aparatu telefonicznego.

  6. Zasilenie konta zgodnie z § 4 pkt 4 nie przedłużaa okresów ważności dla połączeń wychodzących i przychodzących.

  7. Każde jednorazowe zasilenie konta kartą-zdrapką Sami Swoi, niezależnie od momentu jego dokonania, przedłuża okres ważności konta dla połączeń wychodzących i przychodzących o określoną liczbę dni zgodnie z poniższą tabelą:

Nominał
zasileń konta
(wartości brutto)
Przedłużenie
ważności konta
dla rozmów wychodzących
 Przedłużenie
ważności konta
o dodatkową ilość dni
dla rozmów przychodzących
10,00 zł 7 dni 7 dni
20,00 zł 30 dni 30 dni
40,00 zł 60 dni 30 dni
  1. Po wygaśnięciu okresu ważności konta w przypadku nie dokonania zasilenia konta według zasad określonych w § 4 pkt 7, jak również w przypadku wyczerpania wartości konta następuje automatyczne zawieszenie świadczenia usług i połączeń wychodzących, a po kolejnych 30 dniach od daty zawieszenia świadczenia usług i połączeń wychodzących, całkowite zaprzestanie świadczenia usług, z zastrzeżeniem, iż niewykorzystana wartość konta nie podlega zwrotowi.

§ 5 ŁĄCZENIE PROMOCJI

Promocja "Rozmowy za darmo II" w czasie jej trwania nie może być łączona z innymi zniżkami lub promocjami oferowanymi przez Polkomtel S.A z zastrzeżeniem § 4 pkt.1.

§ 6 KARTY SIM SAMI SWOI

  1. W Promocji "Rozmowy za darmo II" oferowane są karty SIM Sami Swoi wstępnie aktywowane z przydzielonymi numerami telefonów.

  2. W przypadku zagubienia, kradzieży, uszkodzenia karty SIM Sami Swoi, nabytej w ramach Promocji "Rozmowy za darmo II", Użytkownikowi nie przysługuje prawo wydania następnej karty SIM Sami Swoi z przydzielonym numerem telefonu i Użytkownik traci prawo do niewykorzystanych środków zgromadzonych na koncie. Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za skutki wynikające z używania przez osoby trzecie zagubionej lub skradzionej karty SIM Sami Swoi.

§ 7 BLOKADA KARTY SIM SAMI SWOI

Oferowane w Zestawie Sami Swoi karty SIM działają w telefonach nieposiadających blokady karty SIM (SIM Lock) oraz w telefonach sprzedawanych w Zestawach Sami Swoi z telefonem.

§ 8 INNE ZOBOWIĄZANIA

  1. Użytkownik zobowiązuje się do nieużywania w adapterach GSM kart SIM działających w sieci SAMI SWOI i w sieci Plus GSM. Przez adapter GSM rozumie się urządzenie, które w sposób analogiczny jak telefon GSM wykorzystuje interfejs radiowy w standardzie GSM 900/1800 i zapewnia możliwość dołączania innych urządzeń telekomunikacyjnych w celu realizacji połączeń telekomunikacyjnych przez sieci operatorów komórkowych.

  2. Użytkownik nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci SAMI SWOI i w sieci Plus GSM, kierować do sieci SAMI SWOI i w sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych.

  3. Polkomtel S.A. ma prawo do całkowitego zaprzestania świadczenia usług ze skutkiem natychmiastowym w przypadku stwierdzenia nie wywiązywania się Użytkownika ze zobowiązań określonych w pkt. 1 i 2 powyżej oraz żądania od Użytkownika naprawienia szkody poprzez zapłatę kary umownej w wysokości 600,00 zł, co nie wyłącza uprawnienia Polkomtel S.A. do żądania Użytkownika odszkodowania przewyższającego wysokość zastrzeżonej kary umownej na zasadach ogólnych.

§ 9 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

O ile niniejszy Regulamin nie stanowi inaczej do świadczenia usług telekomunikacyjnych na warunkach Promocji "Rozmowy za darmo II" zastosowanie mają postanowienia "Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A." z wyłączeniem § 25.
Za pozostałe usługi, nie określone w niniejszym Regulaminie Promocji, opłaty będą naliczane zgodnie z cennikiem Sami Swoi".

Opinie:

Opinie archiwalne (95):

Komentuj

Komentarze / 95

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    karol_o pisze: 2004-08-02 10:12
    zagmatwane to;) chyba sie nie bede w to bawil, bo nie mam komu kupic startera i rozmawiac z nim za darmo.
    0
  • Users Avatars Mini
    pivko pisze: 2004-08-02 10:14
    nieżle wykombinowali,od razu trzeba karte kupić
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-08-02 10:15
    uuu - jednak nie wyglada to zbyt interesujaco.
    0
  • Users Avatars Mini
    Soul Calibur pisze: 2004-08-02 10:28
    Trochę pokręcone to. Ja tam wolę Era Tak Tak Happy. Wszystko jasne i do tego mam GPRS, MMS i wiele więcej! POZDRAWIAM!
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2004-08-02 10:38
    A miało być tak pięknie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2004-08-02 10:42
    "Konto Użytkownika, który wykona rozmowy w ramach oferty "Bezpłatne rozmowy" zostanie zasilone o równowartość kosztu rozmów wykonanych w danym dniu wewnątrz sieci SS maksymalnie w ciągu 36 GODZIN od wykonania pierwszego połączenia." - fiu fiu to można czekać maksymalnie i póltora dnia na doładowanie...
    0
  • Users Avatars Mini
    patgsm pisze: 2004-08-02 10:44
    O co w tym chodzi??? Kara umowna?? "Użytkownik nie ma prawa za pomocą kart SIM działających w sieci SAMI SWOI i w sieci Plus GSM, kierować do sieci SAMI SWOI i w sieci Plus GSM ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych." kto wiec co to znaczy?! To moze jeszcze cyro trzeba podpisac? i co na poczcie bedzie tzreba dowod pokazac? moze zaswiadczenia o zarobkach? Masz darmowe minuty ale zabrania ci sie ich uzyc pod grozba kary umownej? :) [zart]
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-08-02 10:46
    Zryta jak z pały ta oferta BŁE! I jeszcze startery po 29,99 zł , nie mogli dac po 20 zł tak jak w Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 10:47
    Eryk - jak? Jak w Heyah, że masz "nowoczesnego" pre-paida z komisowym telefonem??? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    stawrul pisze: 2004-08-02 10:53
    jesli namowie ktoregos ze znajomych do zakupu startera w roli drugiej karty do darmowej komunikacji, to SS bedzie mialo dwoch klientow... do konca pazdziernika. aby z kims faktycznie porozmawiac trzeba poczatkowo poniesc koszt w wysokosci 50pln. 30pln za starter i 20pln zdrapka na 30+30. a potem kolejna zdrapka itd. majac na koncie 23pln (20 zdrapka i 3 poczatkowy stan konta) mozemy rozmawiac przez blisko 40 minut dziennie. sadze ze Polkomtel zdecydowal sie na pobieranie i zwracanie kosztow polaczen wewnatrz sieci, aby wymusic kupowanie zdrapek (bo za 3pln to mozna 5 minut dziennie pogadac...) i zabezpieczyc sie przed przeciazeniem infrastruktury (;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rzab pisze: 2004-08-02 11:03
    Plus byl zawsze "czujny",nawet przy tak "wysrubowanych" promocjach Ery I Idei,pokazal ze mozna "dac" jedna reka,a druga "zabrac"
    0
  • Users Avatars Mini
    patgsn pisze: 2004-08-02 11:18
    No samiswoipl piisze ze nie trzeba podpisywac zadnej umowy. To ciekawe jak oni chca egzekwowac te smieszne kary!? I ktos mi powie za co one sa bo to taka "prosta telefonia komokowa" ze nie rozumiem, chyba za rpste dla mnie./
    0
  • Users Avatars Mini
    neomod pisze: 2004-08-02 11:18
    No nie postarali się, wyzyskują pieniądze na starterach bo mają tańszy telefon. Starter za 30zł w którym jest 3zł na rozmowy to chyba przesada
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-08-02 11:21
    Eee, według mnie to jest najbardziej zagmatwana oferta roku 2004 :P :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-02 11:26
    Z tego wszystkiego opłaca się jedynie kupic Siemensa z karta, bo wtedy za telefon wychodzi jakieś 170 zł. Telefonik ten choć prosty, jest naprawde mały ładny i przyjemny. Myśle, że nie byłoby tez problemów z jego sprzedażą po 3 miesiącach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-08-02 11:55
    Jak zwykle w Plusie - 50 wariantów jednego regulaminu, jakby nie mogli wszystkie zawrzeć w jednym. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-08-02 11:59
    Cytat z www.samiswoi.pl: "SMS - wysyłana z telefonu GSM, zawierająca nie więcej niż 160 znaków alfanumerycznych kodowanych na 7 bitach lub nie więcej niż 140 bajtów danych w postaci binarnej, zgodnie z normami ETSI GSM. W przypadku jednorazowego przesłania wiadomości zawierającej więcej niż 160 znaków alfanumerycznych lub więcej niż 140 bajtów danych w postaci binarnej, tekst lub dane są dzielone na odpowiednią liczbę SMS-ów, z których każdy obciążany jest opłatą indywidualnie, zgodnie z Cennikiem Sami Swoi. W przypadku przesyłania wiadomości zawierającej polskie znaki (np. ą, ę, ł) przy wykorzystaniu aparatu telefonicznego kodującego polskie znaki (tryb UNICODE), długość wiadomości wynosi maksymalnie 70 znaków alfanumerycznych." A wszystko po to, zeby bylo prosto i bez watpliwosci. :-D
    0
  • Users Avatars Mini
    TOM pisze: 2004-08-02 12:17
    MAM ZESTAW STARTOWY SAMI SWOI!!!!!!!!!! KUPIŁEM!!!!! :)))))))))) SŁUCHAJCIE! JEST TAM KARTA REJESTRACYJNA - DAJĄ DODATKOWO 10 ZŁ!!! ale fajnie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    WOJTEK pisze: 2004-08-02 12:17
    w dupe z tymi Sami Swoi - moze ludzie to beda kupowali ale ja to mam gdzies!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2004-08-02 12:21
    TOM - gdzie kupileś?
    0
  • Users Avatars Mini
    TOM pisze: 2004-08-02 12:22
    na poczcie kupiłem jakieś pół godizny temu. dopiro co facet przyjechał z tymi zestawami
    0
  • Users Avatars Mini
    zycho pisze: 2004-08-02 12:24
    TOM - ok, dzięki za info ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-08-02 12:25
    no ok, jak lubie sobie pogadac to akurat przez 2 miechy mozna sie z kims nagadac,kto tez SS bedzie mial.....tylko co pozniej???????
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-08-02 12:30
    **Wenic: W kazdej sieci masz mozliwosc wysylania polskich znankow ty mlocie. Jezeli tylko telefon to obsluguje, np. Samsung X100/600. Plus cie uczciwie informuje, ze wysyla kilka a nie jedna wiadomosc, inne sieci tez wysylaja kilka dopiero przy rachunku, albo przy nagle odjetej duzej umie sie dziwia co i jak, wiec jesli sie nie znasz to nie zabieraj glosu w dyskusji
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 12:35
    patgsn - za przekroczenie prędości też jest kara... kiedy? kiedy złapią Cię na gorącym uczynku i mają to zarejestrowane w sposób, zę delikwent się nie wykręci... Ja się zastanwaiam, co Wy się tak przyczepiliście do tej kary? Nie zwracacie uwagi na kary za łamanie innych przepisów - np. śmiecenie niedopałkami papierosów wszędzei gdzie się da... To Wam nie przeszkadza - pytam tak z punktu widzenia normalnego człowieka, chodzącego po tych zaplutych i zaśmieconych chodnikach? Czy może wychodzicie z założenia, że skoro inni to robią to czemu nie Wy? Może mają korzyść z tego kierowania ruchu, że aż operator musiał karę wprowadzić? Kto mi odpowie chociaz w części na te pytania?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 12:38
    Weinc - wszystko po to, żeby w sądzie nie mieli problemu z użytkownikami o określonym poziomie inteligencji - jest jednoznacznie i fachowo napisane :-) T-Mobile EU - później, jak już wiadomo, będą dopłacać do korzystania...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-02 12:50
    *wlo: no przeciez sam sobie (wlasciwie to mi) odpowiedziales pod poprzednim njusem ;) "na to sie nic nie poradzi" ;) a moze jednak....
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-02 12:53
    a tak przy okazji szukania "dziur w calym" - chcialem zauwazyc ze powstal wylom w plusowym konstruowaniu promocji tak, by kazdy kto nie chce mogl z niej nie skorzystac: ta startowka ma juz wliczona oplate za darmowe rozmowy i nie mozna kupic startowki bez promocji za to o 1zl taniej. no i co krytykanci? potrafilibyscie znalezc az taki minus plusa jak ja? :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Kisiel pisze: 2004-08-02 13:00
    eh, myślałem ze to bedzie coś fajnego a to jedna wielka lipa. Te same swoi jest na tej samej platformie co simplus. Jednym słowem ścierwo
    0
  • Users Avatars Mini
    swój :) pisze: 2004-08-02 13:22
    Te 3 zł na start to ile dni jest ważne? Po jakim czasie od aktywacji trzeba doładować konto?
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2004-08-02 13:27
    JAK ZAWSZE PLUS KULLLL ROZMOWY ZA DARMO TO POWALI RESZTE KONKURENCJI NA ŁEB HE HE HE
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-08-02 13:28
    ***Kisiel - tzn. stan konta na wyswietlaczu ;) ?? A tak powaznie to po czym to poznales??
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-02 13:29
    Sami Swoi nie będzie dostępne w punktach Plusa... Na poczcie mają to już od piątku, ale są tak zamotani i nawet jeszcze regulaminów nie przeczytali... No ale nic trzeba będzie poprostu wydać trochę więcej kasy niż się planowało... Ja i tak to kupię dziś, nawet dla rozmów z jedną bliską mi osobą. Przez trzy miesiące zaoszczędze przynajmniej 150 zł, więc zestawy i zdrapki się zwrócą i jeszcze wyjdę na swoje... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 13:30
    klops - należą Ci się brawa :-) Rzeczywiście to problem, bo przecież napewno znajdzie się ktoś, komu nie odpowiada opłata za coś z czego nie skorzysta - może tak być - masz rację :-) Kisiel - nie bardzo rozumiem o co Ci chodzi z tą platformą? To dla Ciebie aż tak ważne? To pewnie znasz szczegóły tej platformy - powiedz od kogo ją mają, jake za wady, jakie zalety... Ja jestem otwarty na takie wiadomości - chętnie poczytam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-08-02 13:35
    ***wlo - jezeli faktycznie to ta sama platforma co S+ to znaczy ze Plusik po raz kolejny Sim+owcow zrobil w jajo (przypomne tylko wykrety w stylu "platforma simplus nie umozliwia naliczania 1s/1s" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    morpheus pisze: 2004-08-02 14:11
    w dupe se to wsadzcie!!!! mysleli ze wprowadza cudo na ktore wszyscy poleca a to jajo :) jak PTC wprowadzila Heyah to przynajmniej wiadomo ze to stabilna oferta - a ci juz zaczynaja kombinowac :):) jednak wole Heyah (chociaz Era Happy jest bardzo kuszaca) i mam nadzieje ze wprowadza niedlugo wspominane przez nich mmsy i spuszcza troche ceny polaczen. CO CIEKAWE SYSTEM NALICZANIA OPLAT W HEYAHU JEST CHYBA NACPANY :) DZIASIAJ NAD RANEM WYSYLALEM SMSY DO SIECI (CZYLI HEYAH) I NALICZALO MI OPLATY Z PRZEDZIALU 10-16 GROSZY :) A NIE JAK POWINNO 18 :):):) takie pomylki to moga sie czesciej zdarzac :):):) pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 14:12
    *** wlo - 10.35 - a dlaczego nie ma tego mocno intrygującego paragrafu w innych ofertach pre-paid ? Nie wydaje Ci się , że się to kupy nie trzyma ? W jaki sposób znajdą delikwenta ? Po usługach lokalizacyjnych ? Następnie zaaresztuje go ABW na pisemną prośbę Polkomtela ? Zamiast odwracać kota ogonem , napisz proszę o co chodzi z tą karą.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 14:15
    *** morpheus - nie tylko system naliczania opłat w Heyah jest "naćpany" jak to określiłeś. Nocny Internet także. I to bardzo mocno... 6 dni użytkowania , 3 reklamacje z telefonu w Idei po 20-25 minut. Nieźle , co? Będę musiał jednak poprosić o pomoc ***Konsultant Ery. Pomyśl ile kosztuje zresztą ten Nocny Internet. 72 zł. To jednak za dużo za coś co nie działa. Era NieNie chyba powinno być.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 14:17
    Chętni na SS - odbędzie się to na takiej zasadzie. Jeśli tłumy ruszą po Startery , na co bardzo liczy Polkomtel , to promocja się zakończy 31.10.2004 , no bo po co przedłużać ? To naczynia połączone. Jeśli nie będzie dalej kampania reklamowa i przedłużka na zachętę. ***wlo - co do tego paragrafu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-08-02 14:21
    ***morpheus przecież sms-y z Heyah do Heyah kosztują teraz 15 gr, a nie 18 jak kiedyś
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 14:33
    Brendyman - no i co z tego, że Ci się przypomina? To że nie ma naliczania sekundowego tego dowodzi? Masz specyfikację tej "platformy" czy jesteś zwykłym plotkarzem?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 14:42
    issa - bo tutaj jest DARMOWA usługa - a na tym nieźle można zarobić - np. pobierasz od sąsiadów połatę 40 groszy za minutę połączenia do sieci SS PTK i to Twój "czysty zysk"!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Brendyman pisze: 2004-08-02 14:47
    ***wlo - nie jestem plotkarzem tylko formuluje wnioski :-), nie mam specyfikacji tej platformy bo sa one mi tak potrzebne jak dziura w moscie, faktem jest ze jezeli to ta sama platforma to sim+owcy poczuja sie nieco zawiedzeni ;-), ale rowniez moze to wrozyc dobra przyszlosc (skoro w SS sie da to moze i Sim+ bedzie mial sekundowy takt),
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 14:55
    Brendyman - jakie wnioski? że nie obsługuje ta platforma billingu 1/1 - skąd to wiesz?????
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 14:56
    więc po co to powtarzać? Jeśli Cię to nie interesuje? Że nie wprowadzili? a muszą? Nie - to Ty nie musisz korzystać z ich oferty - dla mnie to oczywiste, że jeśli ktoś mi sprzedaje groch w workach po 10 kg to od niego nie kupię bo potrzebuję w woreczkach po pół kilograma...
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-08-02 15:05
    Jak dobrze rozumiem to jest to odpowiedz PLUSa na HEYAH - ERY tak?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:05
    Z OSTATNIEJ CHWILI ! W ankiecie dotyczącej pre-paid na głównej stronie Gol-u , pre-paid SS wyprzedił już ofertę Idea dla Kżdego ! ;-DDD Tak na serio to dziś w Wyborczej na 18 stronie pełny cennik Heyah , a na 26 cennik SS. No ale przecież znamy już jeden i drugi dosyć dobrze ;-) ***wlo - musiałem odejść od komputera i nie dokończyłem atku , ale już to czynię cdn. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:06
    "wątku" , a teraz do rzeczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:11
    Jaki może być podtekst tego paragrafu ? Otóż nie wiem dokładnie na czym polegał ten przekręt , ale (to ***wlo z pewnością wiesz) Polkomtel został naciągnięty na kilka milionów złotych przez jakiś oszustów , na przekierowywaniu połączeń międzynarodowych. Wiadomo , Polak potrafi... Można by było uznać , że ten punkt regulaminu został tu wpisany by powstrzymać takie praktyki , gdyby nie fakt , że to nie post-paid gdzie podpisuje się umowy , co za tym idzie zupełna niemożność obciążenia kogoś za wykroczenia sieciowe i jeśli ktoś rzeczywiście zna się na rzeczy (w tym wypadku oszustwie) jak Ci "goście" , to punkt ten to zwyczajne strach na lachy. 100 procentowo. A być może....
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:14
    Ktosiek - a tak w ogóle to o co Ci chodzi? Podaj ich do sądu jeśli zrobili z Ciebie ciemniaka... No i jeśli nie napisali w CENNIKU, że dopiero po pierwszej sekundzie - masz wygraną sprawę w każdym, nawet prowincjonalnym sądzie :-) Odszkodowanie masz w kieszeni - skarż ich!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:17
    issa - nie pytaj, bo nie odpowiem na Twoje pytania czy wątpliwości - nie wiem i nie bardzo mnie to interesuje. Dlaczego? Bo nie grozi mi ta kara nawet jeśli bym nie wiedział, że mogę nieświadomie korzystać w taki "nieprawny" sposób z karty SIM :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:18
    .. co może zabrzmieć niewiarygodnie , ale cały czas bierzcie pod uwagę fakt , że Wy się znacie na rzeczy w przeciwieństwie do WIELU klientów, chodzi o to by stworzyć efekt psychologiczny istnienia kary umownej 600 zł. Dokładnie jest tak , że kilkanaście milionów ludzi nie ma zielonego pojęcia o co chodzi przy zakupie telefonu i nie piszcie , że choć 10% podpisując umowę w salonie ją czyta , lub robi to potem w domu... Efekt "bajerowania" dobrze oddaje to reklama MixPlus (naprawdę się nie czepiam) , bo przecież ludzie nie biorą tego dla kontroli kosztów (nie pierwsza taka oferta ) , dla telefonu za 1zł( także nie pierwsza taka oferta) , czy też dla formy zasilania , bo różnica w przymusowym co najmniej raz w miesiący zasileniu zdrapką , a zasileniu przez operatora konta raz w miesiącu jest naprawdę znikoma. Mało też kto z pewnością bierze zmyślą , by spłacić w jeden , czy 6 miesięcy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ktosiek pisze: 2004-08-02 15:18
    ***wlo ja tylko napisałem że tak jest a tak wogóle to mi to wisi , bo niemam Simplusa i sie ciesze Pozdrawiam!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:23
    issa - jeśli więc klienci nie czytają umów, wiedząc, że w przypadku powszechnych usług, umowy raczej są "odgórnie" a więc z domniemaniem, na korzyść usługodawcy konstruowane, to wybacz, ale masz prawo mieć pretensje do operatora????
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:23
    Sumując , jeśli jakiś Ferdek Kiepski , zechce już wyciągnąć ten papier i przeczytać ten nieszczęsny punkt , to powie "Zośka , cho no tu , zobacz szeset zeta by my musieli zapłacić jak włożysz w tela co innego." Jedno jest pewne - coś w tym jest , no chyba , że "ściema" ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:25
    *** wlo - luzik , bo się chyba zdenerwowałeś. Pamiętaj , że to tylko luźna zabawa. Krótkie pytanie - PO CO JEST TEN PUNKT , DLACZEGO NIE MA GO W INNYCH OFERTACH PRE-PAID ? Napisałem dużymi literami , tylko po to , by było wyraźnie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:26
    BTW - przecież ten paragraf nie jest tam umieszczony dla tych co nie czytają, tylko właśnie dla tych co czytają umowy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:27
    issa - w życiu - zdenerwowałem się przed sekundą bo znowu miałem telefon ze ZŁODZIEJSKIEJ firmy ENIRO wydawcy PANORAMY FIRM w sprawie reklamy... ale to nie ma wpływu na naszą dyskusję :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:31
    *** wlo - biorąc pod uwagę , ile jest na koncie na Start oraz "przydatność do spożycia" zdrapki 40 , czyli 60+30 , chcąc sobie porządnie "darmowo" pogadać , będziesz musiał zasilić przynajniej 80 zł na przestrzeni tych 3 miesięcy. ***gonzales dobrze to ujął "Patent jest boski". Nie ma co , rzeczywiście "bez ściemy"....
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-02 15:34
    czesc *issa: nie bardzo rozumiem czemu sie czepiasz tej kary? sprawa jest jasna - strasza ewentualnych oszustow i dobrze. czasem moralnosci trzeba pomoc ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:37
    My tu gadu-gadu , a ja kupuję pracownicy mojej Matki SS-a. :-)Zaraz uciekam i jadę na pocztę.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:41
    *** klops - to tylko takie drażnienie lwa (Wlo) , ale tylko troszkę , troszeczkę. ;-) Bo w większości macie jednak rację - ja się tego ani nie przestraszę , ani nie zamierzam "skorzystać" i podpaść pod ten punkt. Byłem na kuchary.pl , dziękuję za polecenie strony :-) Pozdrawiam i mam nadzieję , że urlop się udał. Pozdrawiam również ***Grzegorz_Z i już mnie nie ma przy komputerze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:41
    issa - nie wiem dlaczego. Może Ty mi powiesz dlaczego czytam: "Karty Era Tak Tak nie mogą być używane w urządzeniach typu FCT w celu transferowania ruchu z innych sieci telekomunikacyjnych bez uprzedniej pisemnej zgody PTC."? Czy to, że tutaj nie ma zapisu o karze umownej jest lepiej? No nie wiem - w sądzie są w satnie udowodnić jakie szkody ponieśi z tego tutułu więc i tak dopną swego - podomnie jak Polkomtek - kara przecież nie wyklucza innej drogi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    eS pisze: 2004-08-02 15:46
    Buahha. Smiac mi sie z was chce, ale z was \"tempaki\" LOL :) Jeszcze wczoraj sie wszyscy zachwycali, ze sobie kupia dla gadania za darmo, a dzisiaj to juz narzekaja, ze takie skomplikowane. A co niby jest w tym ciezkiego do skapowania sie pytam? Te kary? Kary to beda pewnie za przekierowywanie polaczen, jak jestescie uczciwi to co sie martwicie - za same dzwonienie nikt wam przeciez nie wlepi. Co do samej infrastruktury sieci, to przeciez bylo wiadome ze bedzie chulac na tej samej co sim+, a co wy sobie mysleliscie, ze raptem niby z kosmosu nowa siec powstanie? Smieszni jestescie conajmniej...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:47
    Jeszcze na chwilę... *** wlo - a co powiesz na to. Przed chwilą telefon na Bok Plusa. NIE MOŻNA WPISAĆ NUMERU PRE-PAIDA SS , DO "SAMYCH SWOICH" ABONAMENTOWYCH. Podobnie połączenie ze Strefy Plus na numer pre-paidowy SS , jest taryfikowane jako połączenie POZA SIEĆ. Czy to w porządku ? Zakup Startera SS odwołany :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:49
    Grzegorz_Z - mylisz się - taki zapis jest u wszystkich opratorów, nawet zagranicznych... :-) może nie wszędzie jest moa o karze umownej - ale to lepsze niż ogólny zapis o sankcjach z kodeksu cywilnego :-) Nie - złodziej dwukrotnie wydrukowali inną reklamę niż zamawiałem - raz inaczej niż mi zależało podali zakres świadczonych usług, następnym razem podali... niewłaściwy adres - drobnostka :-) O przejściach reklamacyjnych nawet nie wspominam, bo nie warto - tam każdy pracuje dla siebie - wszyscy mieli czyste ręce, bo przecież to stado tzw. konsutantów, specjalistów, to... nie wiem co właściwie. Mam przynajmniej satysfakcję, że mam prawo pisać o tym jawnie bo NIC mi nie mogą zrobić - nie oskarżą mnie o naruszenie dobrego imienia bo mam dokumenty w ręce, że dobre imię to oni mają w reklamach tylko, a do sądu nawet bym chciał, żeby mnie pozwali - ominą mnie koszty a moje racje przeważą w sprawie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 15:50
    "tempaki" czy "tępaki" ? Dziękuję za wnikliwy komentarz ;-) Tańcom i Hulankom (przez samo "h") nie będzie końca na SS-ach ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:52
    issa - a co mam powiedzieć? to znaczy, że sieć Sami Swoi (PTK) jest odrębną siecią... Nie będę płakał z tego powodu przecież :-) Jakmówiłem - oni juz zabezpieczają się przd ew. czwartym operatorem!! I jako przedsiębiorca to rozumiem - nie mam pretensji :-). A Samych Swoich pewnie nie kupię... Raczej napewno nie kupię...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 15:52
    issa - tempaki, bo każdy na to uwagę zwrócił - gdyby było tępaki wszyscy by olali ... ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    SLAMAC pisze: 2004-08-02 16:26
    wlo... wszystko oka tylko tak: Sami Swoi to nie PTK(bo to jest Centertel czyli IDEA) a Polkomtel!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 16:38
    SLAMAC - czy ja mówię, że Sami Swoi to PTK? Ja prowokuję, a Ty "bez mydła" dałeś się sprowokować ;-))) Sieć Sami Swoi to Prosta Telefonia Komórkowa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 16:39
    Czekałem na taki post - spodziewałem się go później - ale to potwierdzenie prowadzonych przeze mnie obserwacji, o których mówić tutaj nie zamierzam, bo kto chce, wie bez wdawania się w szczegóły o co mi chodzi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    slamac pisze: 2004-08-02 16:41
    hehe no to oddaje honor:P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 16:42
    Nawet manipulacją bym to nazwał :-) No ale jak widać... ludzie dają się manipulować bez większych problemów :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-08-02 16:45
    *issa: nie draznic lwa ani rekina ;) urlop jak urlop, ten idealizm mnie zabije: caly czas harowalem dla dobra wszystkich istot ;) a tak w ogole co do SS to nie jest zle. tanie rozmowy, tani i dobry telefon. tylko jakos cholera ,mnie bierze jak w szczycie musze z mojego abo zadzwonic i pomysle ile to kosztuje... oj, chyba w grudniu beda mieli twardego negocjatora na linii jak dalej ceny pre-paidow tak beda spadaly. nie zamierzam tanio skory oddac. z ostatnich ofert podoba mi sie ze mozna przy przedluzeniu w + dostac duze pakiety wewnatrz sieci i na stacjonarki, no i nie musiec zmieniac nr na 887xxxxxx ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Misio pisze: 2004-08-02 16:47
    Co za kraj. Jak usłyszą że coś za darmo to już mają mokro w majtach. A tu figa z makiem. Aby naprawdę pogadać cały czas trzeba mieć na koncie miminum 100 zł. Ilu ludzi stać aby zamrozić tyle gotówy na kocie Plusa? I do tego ten SMS za 30 gr. Toż to zgroza.
    0
  • Users Avatars Mini
    unisys pisze: 2004-08-02 16:52
    wszystko to jest tak pieknie ubrane w slowa, ze tylko sie zachwycac, ale na tym sie konczy jak dobrze sie przypatrzec to jest nic innego jak propaganda!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 16:53
    Misio - 100 złotych? Przecież to nic - wszystcy prepaidowcy zamrażają 150 na 6 miesięcy na kontach swoich operatorów (nawet czasem niektórym uda sie na allegro po 113 kupić). Dla łebskiego prepaidowca zamrażanie stówki to nie przeszkoda! ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2004-08-02 16:59
    a czy ktos z was juz sprawdzil czy sami swoi pracuja na telefonie z simlockiem PLUSA?
    0
  • Users Avatars Mini
    Misio pisze: 2004-08-02 17:02
    Wlo. Wszyscy? A dlaczego w sklepach najszybciej znikają najmniejsze zdrapki? Łebski prepaidowiec wydyma każdego oeratora ale zwykły żuczek się napali a potem będzie pluł w brodę.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 17:05
    Misio - nie daj się prowokować... - Wszyscy to przeszli już do Heyah... Nie słyszałeś o tym?
    0
  • Users Avatars Mini
    Miso pisze: 2004-08-02 17:15
    Słuszałem słyszałem. Co będzie z SS czas pokaże. Jedno SS 60 lat temu marnie skończyło. Oby to nie podzieliło losu poprzedniczki :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2004-08-02 18:30
    issa: a orientujesz sie czy numer SS mozna wpisac do Swojakow w Sim+? Wygladaloby na to, ze nie... No to juz Era w tym jest lepsza, bo Heyah w polaczeniach/smsach Era- Heyah traktuje jaka wlasna siec, a Plus traktuje SS jak obca...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 18:59
    Darek - poddaj pomysł zarządcom któregoś z serwisów - telefon.pl albo gsm.biz.pl - oni już lubią tego typu sensacje :-) A propos: "chodzą słuchy, brzmiące bardzo wiarygodnie, że sposób rozliczania darmowych rozmów wewnątrz segmentu funkcjonuje tak dlatego również ze względu na nieudolności wspomnianej platformy" albo: "wielkie oczekiwania ze strony rynku nie przyniosły spodziewanych efektów" - uwielbiam te słuchy, prawdopodobieństwa brzmiące wiarygodnie... efekty w 12 godzimn po wprowadzeniu oferty... Albo to: "...kolejne informacje, choć bardzo mało prawdopodobne przed wprowadzeniem oferty Sami Swoi z prefiksem 887 w ofercie przedpłaconej Plus GSM. Aby uatrakcyjnić, już na starcie skazaną na porażkę nową ofertę SimPlus, Plus GSM spróbuje użycia jako marketingowy chwyt, wprowadzenia darmowych rozmów wewnątrz segmentu od dnia wprowadzenia do 31 października, kiedy to zaczęłyby obowiązywać normalne stawki cennikowe". Mało prawdopodobne ale jedna 100-procentowe :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-02 19:01
    Teraz tylko wypada czekać, aż: "taka koncepcja mogłaby zapoczątkować powszechne rozwiązanie w wielu krajach o rozwiniętym rynku telefonii komórkowej, gdzie do abonentów i użytkowników własnej sieci dzwoni się za darmo, choćby w godzinach poza szczytem i przez cały weekend" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tampaboy pisze: 2004-08-02 19:05
    Kupiłem dziś jesen zestaw z telefonem i jedną startówkę... Karta SS działa z fonami z blokadą Plusa, a tym samym i Siemens może działać z kartami Plusa lub Simplusa... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-08-02 20:58
    ***Darek - nie wiem. Na Bok-u abonamentowym powiedziano , że w abonamencie niestety nie. W przypadku pre-paid raczej chyba też nie , ale do ostatecznego wyjaśnienia wątpliwości trzeba by było zadzwonić pod Simplusowy 2601. *** wlo - co by nie powiedzieć , to jednak szkoda , że nei ma takiej opcji. ***Darek ma rację - w Erze można , czy naprawdę Plus by tak strasznie stracił ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-08-03 10:48
    issa - tak - ale co zrobisz? Jak dla mnie to nie ma zastąpić obecnych taryf Simplus a je uzupełnić. Simplus też jeszcze (mam nadzieję) nie skończył przebudowy taryf. Poza tym, naprawdę nie wiem, czy doszedłby mi do książki jakiś nowy numer? Od dłuższego czasu już tylko zmieniam numery w spisie - ew. dopisuję nowe, ale przy istniejących kontaktach, więc i w ich sieciach. Jak ne raz mówiłem - w tej chwili mam dwa numery Heyah zapisane - oba jako kolejne pod kontaktami - i nigdy na nie nie dzwoniłem. WIdać rezeczywiście do okreśłonej grupy oferta była kierowana - półtora miliona aktywacji a ja mam tylko dwa - i to kupione przez użytkowników na próbę...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-08-03 16:04
    jeśli karty SS chodzą w fonach z plusowych to pewnie 2 startery będą moje...
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-08-03 17:53
    Super posunięcie marketingowe! Wszyscy się rzucą kupować Samych żeby gadać za free, jak już liczba użytkowników przekroczy Heyah to połączenia będą płatne. Dobre! Przecież każdy chce gadać za free. A jakby tak wszyscy mieli Samych? Super nie? Do wszystkich za free!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-08-03 22:47
    no ale ja jeszcze poczekam i zobacze ilu moich znajomych będzie to miało
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-08-04 01:16
    Do potestowania to idealna kombinacją taryfy z ta promocją.
    0
  • Users Avatars Mini
    Popint pisze: 2004-08-04 18:26
    Chyba najtaniej jest w w Simplusie, tzn było dopóki Heyah nie obniżyła stawek, tylko to naliczanie, mogliby zmienić. (a taniej bo można sobie nr wybrać na tańsze połączenia, i w weekendy taniej).
    0
  • Users Avatars Mini
    Malta pisze: 2004-08-12 13:07
    No no no!!! Lece sobie kupić! dobrze to wymyslono!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    krzysiekfum pisze: 2004-09-02 14:44
    Powiedzcie mi jaki ma prefix ta telefonia komorkowa sami swoi? I czy jest jakas bramka na internecie na smsy na prefix samych swoich. I czy jest jeszcze sens to wogule kupowac i kogos namawiac. Prosze o odpowiedz od kogos takiego co kupil sobie ta siec. Napisz co bylo w zestawie startowym bez aparatu. Czy to prawda ze bylo doladowanie o nominale 10 PLN.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: