Serwis door-to-door dla Huawei P8 i Huawei P8 Lite

Drukuj
Serwis door-to-door dla Huawei P8 i Huawei P8 Lite
Serwis door-to-door dla Huawei P8 i Huawei P8 Lite

1 października Huawei wprowadził dla użytkowników Huawei P8 i Huawei P8 Lite usługę serwisową w standardzie door-to-door. W przypadku awarii tych modeli należy zadzwonić do działu obsługi klienta (801 811 111). Konsultant zamówi kuriera, który odbierze sprzęt, a następnie dostarczy go z powrotem. 

W najbliższych miesiącach usługa zostanie rozszerzona o kolejne modele urządzeń z portfolio producenta. 

W maju br., wraz z wprowadzeniem na polski rynek smartfona Huawei P8, producent wydłużył standardowy okres gwarancji na ten model z 24 do 36 miesięcy. Dodatkowo, przez pierwsze trzy miesiące od zakupu P8, wszystkie naprawy związane z mechanicznym uszkodzeniem wyświetlacza realizowane są bezpłatnie.

Ocena: 3 głosów Aktualna ocena: 5
Drukuj



Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Qba_72 pisze: 2015-10-05 21:58
    Można ? Można ☺.
    1
  • Users Avatars Mini
    NetBoy pisze: 2015-10-06 09:23
    Kupiłem miesiąc temu Huawei Honor 6. Daleki jestem od zachwytu ale to chyba ze względu na Androida. Natomiast jestem pełen uznania dla Huawei - wykonali nieziemską robotę. Ich telefony robią wrażenie. Menu działa super płynnie. Skupienie się na zarządzaniu energią w telefonie to mistrzostwo świata. Mój H6 pociągnął ostatnio 3 dni bez ładowania.
    0
  • Users Avatars Mini
    Raffik pisze: 2015-10-06 16:06
    Dotyczy to również firm?
    0
  • Users Avatars Mini
    Huaweii P8 lite pisze: 2016-02-14 15:51
    Kurier odebrał telefon. Dostałam wiadomość, że naprawa wyniesie 350 zł. A ponoć jest gwarancja door-to-door.
    0
  • Users Avatars Mini
    Piotr. pisze: 2016-02-19 10:16
    P8 - Nagrzewa mi się przy ładowaniu, praktycznie nie ładuje, a gorący jak żelazko.Co to może być.
    0
  • Users Avatars Mini
    Domino pisze: 2016-02-28 20:20
    Hmm mam p8miesiac i kluczyk mi sie docisnal do wyswietla za i sie troszke rozlalo..jak to jest z ta gwarancja??
    -1
  • Users Avatars Mini
    Kuba Mulawa pisze: 2016-07-02 19:56
    HUWAEI P8 LITE wpadł mi do basenu jeden dzień nie działał na 2 dzień się włączył potem mi upadł i się cały czas włączał i wyłączał jak to naprawić ?
    -2
  • Users Avatars Mini
    Magda pisze: 2016-09-18 00:59
    Czy jezeli upadł mi telefon i nie działa wyświetlacz, to obejmuje to gwarancja? Dodam,ze telefon reaguje na przycisk włacz/wyłącz gdyż pojawia się dźwięk i wibracje, jedynie ekran jest ciągle czarny. Reset telefonu raczej niczego nie da, prawda?
    0
  • Users Avatars Mini
    aniwla500 pisze: 2016-10-14 14:37
    ciągle problemy z odbiciem głosu i częstym charczeniem, już po kilku dniach zakupu był w reklamacji z tego powodu i znów to wróciło,szlag mnie trafia, żałuję że go kupiłam
    0
  • Users Avatars Mini
    gr pisze: 2017-01-05 09:11
    Wrzucić do stawu, do morza albo w kibel
    0
  • Users Avatars Mini
    Gabrysia Chadała pisze: 2017-01-11 17:27
    Upadł mi dzisiaj telefon i rozlał się ekran :( Co zrobić ?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gabrysia Chadała pisze: 2017-01-11 17:29
    Upadł mi dzisiaj na płytki telefon. Rozlał się ekran ale nie pękł. Co zrobić? Jest to model huawei P8. Mam go tydzień.
    0
  • Users Avatars Mini
    Asia pisze: 2017-04-08 08:48
    No cos. Jak kupicie nowe bmw i przywalicie w drzewo to pojdziecie dawac na gwarancje? Masakra.
    0
  • Korzystanie z trybu PRO w aparacie Huawei P10 w ogóle nie jest skomplikowane i każdy może wykorzystać jego zalety w czasie wakacyjnych podróży.

  • Smartfon to obecnie najbardziej przydatny gadżet dla podróżnika. W obudowie Huawei P10 o grubości zaledwie 7 mm i wadze 145 gramów mieszczą się wszystkie najważniejsze w podróży funkcje – nawigacja, aplikacje rejestrujące wysiłek fizyczny i trasę podróży, wysokiej jakości aparat, dostęp do wirtualnych przewodników oraz dostęp do serwisów, w których możemy natychmiast publikować zdjęcia i nasze zapiski z wycieczek. Wszystko to teraz mieści się w naszej kieszeni.

  • Telefon biznesowy powinien być nie tylko szybki, ale przede wszystkim bezpieczny, mieć bogaty ekosystem akcesoriów dedykowanych do biznesu oraz wsparcie na wielu płaszczyznach dużego, doświadczonego producenta. Sprawdźmy, czy te wszystkie warunki spełnia smartfon Samsung Galaxy S8.

Najważniejsze

Ostatnie testy