Serwis Nokii wdraża CRM i ERP.

Newsy
Żródło: CRC CommunicAID sp.
Opinie: 23

Polski oddział brytyjskiej korporacji CRC GROUP PLC zakupi system CRM Great Plains Siebel Front Office oraz ERP Dynamics. Warszawski odział CRC CommunicAID sp. z o. o., specjalizuje się w serwisowaniu telefonów komórkowych Nokia. Wdrożenie systemu wiąże się z planami rozbudowy sieci punktów serwisowych CRC na terenie Polski.

Polski oddział CRC Group istnieje od maja 2000 roku. Firma naprawia wszystkie modele telefonów Nokia na wszystkich poziomach zaawansowania technicznego. CRC CommunicAID sp. z o. o. zatrudnia ok. 130 pracowników.

Oprogramowanie Great Plains Siebel Front Office będzie ściśle zintegrowane z modułami finansowo-księgowymi Dynamics-a. Wdrożeniem zajmie się jeden z głównych partnerów Microsoft Great Plains, spółka Jura-Soft. Wartość zakupionych przez CRC licencji wyniosi 530 tys. zł.

Korporacja CRC Group PLC zajmuje się szeroko rozumianym serwisem zaawansowanych technologicznie urządzeń elektronicznych w tym telefonów komórkowych wszystkich liczących się na świecie producentów. CRC Group zatrudnia ok. 1000 pracowników pracujących w 9 oddziałach, a rok 2001 zakończyła wynikiem 98.1 mln funtów brytyjskich.

Opinie:

Opinie archiwalne (23):

Komentuj

Komentarze / 23

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    kolarz pisze: 2002-03-10 18:23
    tak... nigdy nie wzbudzali mojego zaufania. do tej pory nie potrafia sobie poradzic z nokiami 8210. traktuja klientow jak zlo konieczne. nie odpowiadja na pisma, a jezeli juz to wynika z nich, ze raczej nie potrafia czytac. brak wysweitlaczy do nokii to nie jest ich wina, ale jako serwis tez powinni miec jakies jasne stanowisko. nie znam ich z innej strony niz ta komorkowa, ale tu pozwolili sie poznac ze zlej strony.
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-10 18:25
    co za nudny news, moze wrescie dacie news o Vertu !?? albo o low endowej Motoroli z wyswiewtlaczem 4096 kolorow??
    0
  • Users Avatars Mini
    Franek pisze: 2002-03-10 18:26
    kolarz: skoro jest tak zle to czas zmienic komorke innej firmy
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-03-10 19:27
    taaa.. ten wspanialy serwis, ktory ma ejszcze wspanialesz reklamy :) heheh.. 1
    0
  • Users Avatars Mini
    Sliweczka pisze: 2002-03-10 19:29
    Matt: gro napraw to naprawy gwarancyjne :) - a to ejst oplacalne, kolarz: co do 8210 to bardzo szczegolna sytuacja, a zawalila ja firma nokia, nie serwisy, tym bardziej ze dla mnie, najwieksza pomylka jest to, ze sprzedaje sie wadliwe aparaty i kazdy o tym wie - tak to sie musi konczyc
    0
  • Users Avatars Mini
    sendi pisze: 2002-03-10 19:29
    Dynamics jest takim sobie programem. Wiem to, bo pracowalem w firmie, ktora uzywala tego systemu. Z systemem tym więcej bolu niz rozkoszy. Powodzenia!?! Jesli chodzi o CRM - to ciekawe rozwiazanie i moze poprawić obsluge klienta.
    0
  • Users Avatars Mini
    m.j pisze: 2002-03-10 19:57
    Mam nadzieje, że dzięki temu oprogramowaniu, naprawy gwarancyjne N... będą odbywac się sprawniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    dexter pisze: 2002-03-10 20:57
    Widać od razu gdzie Nokia kładzie nacisk - na agresywną reklamę mającą tylko jeden cel - zwiększyć sprzedaż. Reszta się nie liczy, nie zdają (a może do tej pory nie zdawali?) sobie sprawy z tego, że serwis jest tak samo ważny. Na krótką metę mogą ściągnąć z rynku wielu potencjalnych klientów, ale wcześniej czy później zrażą się do produktów tej firmy. Naszczęście pozbyłem się już dawno produktów Nokii i już nie mam problemów z serwisem. Polecam wszystkim zrobić to samo. Pzdr.
    0
  • Users Avatars Mini
    bahor pisze: 2002-03-10 21:29
    www.crmexpert.pl - przeczytajcie najpierw TO znim cos bedziecie paplac!
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-11 03:17
    m.j. : oby im się udało. ale to nie jest takie proste w praktyce. oprogramowanie nie zawsze rozwiązuje problem. potrzebni są fachowcy, sprzęt, itd
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-11 10:02
    Rewelacja tylko ze we Wrocku szanowna pani Muzyka ktora posiada serwis Nokii na ulicy Kazimierza Wielkiego, jest tak zenujaca, ze przechodzi to ludzkie pojecie! Jakis czas temu nie posiadali nawet softu do zmiany w telefonach, a teraz i tak z wiekszym problemem telefon idzie do Piaseczna do firmy Sacel, bo tu nikt nie umie tego zrobic! Zenada! ;-(
    0
  • Users Avatars Mini
    ROB pisze: 2002-03-11 11:49
    Muszę przyznac że kwestie serwisów GSM są mi nie znane miałem kiedyś Panasonica G500 teraz Mitsubishi Trium Geo@ i nigdy! nic nie nawaliło dlatego mam bardzo dobrą opinię o japońskich telefonach ( czekam na T68i w plusie tam też maczali palce japończycy ) ze słyszenia wiem że Nokia nie jest obecnie synonimem niezawodności i jakości...
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2002-03-11 12:55
    Ja nie rozumiem za bardzo kilku rzeczy. Wprowadzać CRM i ERP w firmie, która zatrudnia 130 osób? Nawet tysiąc, to tak sobie dużo... Nie znam akurat tych produktów, o których jest mowa, ale to maława firma. Faktem jest, że systemy klasy CRM często porawiają znacznie jakość świadczonych usług, ale zdaża się także (najczęściej właśnie w krajach Europy Wschodniej, że wdrożenie ich nic nie daje). No nie wiem, czas pokaże chyba. Natomisat inną kwestią są wasze opinie na temat produktów Nokii. Czy naprawdę są aż tak złe? Miałem kiedyś Nokię 5110 i była rewelacyjna. A które firmy wypuszczają bardziej niezawodne telefony według was?
    0
  • Users Avatars Mini
    rhat pisze: 2002-03-11 13:01
    Bardziej jednak dziwi mnie inna kwestia. Jak to możliwe, że serwis Nokii DOPIERO TERAZ wdraża system ERP i CRM? To kpina. Bahor, dzięki za adres stronki. Nie znałem, a jest niezła.
    0
  • Users Avatars Mini
    markas pisze: 2002-03-11 13:46
    Czytam i czytam i widze same negatywne opinie o NOKI - co jest Panowie ??? - przecież to najukochańsza firma pod słońcem, przecież NOKIA jest najlepsza. Coś mi tu nie pasuje.... hmmmm żenada.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-11 15:48
    Sama firma jest spoko, telefony tez, z softem na poczatku juz gozej, zas serwis stoi na oplakanym poziomie i caly tajemnica zostala ujawniona!
    0
  • Users Avatars Mini
    kkrzysiekk pisze: 2002-03-11 16:23
    spoko, spoko ale ja mam siemensa...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2002-03-11 16:44
    z tymi ich naprawami bywa roznie i dobrze i zle mniej wiecej po polowie, no moze z lekka przewaga na plus ale to dobrze o nich nie swiadczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-12 03:11
    widocznie nokia nie jest najlepsza skoro większość pisze o nich negatywnie. poszli na ilość i to się lekko dało zauważyć
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-12 09:48
    Ale moze robia to dlatego, zeby serwisy mialy co robic, moze to plan nokii walki z bezrobociem!?
    0
  • Users Avatars Mini
    mr.bond pisze: 2002-03-12 11:56
    Co do napraw to chyba lepiej sobie odpuscic.Mi naprawiali (autoryzowani itd.) mojego Eryka T28s (glosniczek padl). Udalo im sie dopiero za drugim podejsciem i to powaznie uszkadzajac wyswietlacz. Nigdy wiecej nie bede tego oddawal do naprawy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-03-12 14:24
    Takie serwisy z reguly maja mniejsze pojecie od ludzi ktorzy otwieraja punkty z telefonami, a u nich mozna to zrobic szybciej, a przedeszystkim taniej!
    0
  • Users Avatars Mini
    mike.buba pisze: 2002-03-13 12:45
    ale serwis gwarancyjny winien oferować najwyższe jakościowo usługi.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: