Siemens S45 i Siemens ME45 w ofercie "Zostańmy Razem"

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 50

Od 11 lipca 2002 r. w ofercie "Zostańmy Razem" w sieci Idea dostępne są dwa nowe telefony: Siemens S45 i Siemens ME45. Jednocześnie obniżono ceny telefonów: Nokia 8310, Nokia 6510 i Nokia 6310. Oferta "Zostańmy Razem" kierowana jest do abonentów sieci Idea, którym upłynęła data końca promocji (lub upłynie w ciągu 30 dni). Ma ona na celu utrzymanie klienta w sieci i zachęcenie go do dalszego korzystania z usług sieci Idea. 

Pakiet promocyjny: telefon z aktualnej oferty + karta SIM Rodzaj oferty Oferta standard Oferta Profit**
cena pakietu przedział śr. rachunku brutto za ost. 3 msc ( w zł) rodzaj karty programu wymagana liczba pkt. Profit na zakup pakietu
85 -149 150 - 249 250 -349 350 - 499 powyżej 500 VIP Idea Profit Idea Profit VIP
cena promocyjna specjalna cena cena promocyjna cena specjalna
NOKIA 8310* netto 899.00 499.00 399.00 299.00 1.00 899.00 1.00 2.500
brutto 1,096.78 608.78 486.78 364.78 1.22 1,096.78 1.22
NOKIA 6510* netto 799.00 399.00 299.00 199.00 1.00 799.00 1.00 2.500
brutto 974.78 486.78 364.78 242.78 1.22 974.78 1.22
NOKIA 6310* netto 699.00 399.00 299.00 199.00 1.00 699.00 1.00 2.500
brutto 852.78 486.78 364.78 242.78 1.22 852.78 1.22
SIEMENS S45* netto 499.00 99.00 1.00 1.00 1.00 499.00 1.00 2.500
brutto 608.78 120.78 1.22 1.22 1.22 608.78 1.22
SIEMENS ME45* netto 499.00 99.00 1.00 1.00 1.00 499.00 1.00 2.500
brutto 608.78 120.78 1.22 1.22 1.22 608.78 1.22

 
*Telefon posiada blokadę SIM lock, tzn. współpracuje jedynie z kartami SIM w sieci Idea
** Warunkiem skorzystania z wariantu Profit jest posiadanie przez Abonenta wystarczającej ilości punktów Profit na zakup pakietu promocyjnego zgodnie z niniejszym cennikiem. Pełna cena pakietu w tym wariancie to: cena w zł + wymagana liczba pkt Profit.

 
 
W ramach oferty Zostańmy Razem abonent może wybrać Dłuższe Rozmowy lub Nowy Telefon. W każdym przypadku klient zachowuje swój dotychczasowy numer telefonu.

  • oferta Dłuższe Rozmowy - przeznaczona jest wyłącznie dla użytkowników planów taryfowych Idea Optima. Po podpisaniu aneksu do umowy na 12 miesięcy abonent otrzymuje przez kolejne dwa lata dodatkowe minuty połączeń zwiększające ilość bezpłatnych minut w abonamencie. 

  • oferta Nowy Telefon - skierowana jest do użytkowników ofert Idea Optima oraz Idea Meritum, których średnia rachunków z 3 ostatnich miesięcy przekracza 85 PLN (brutto). Abonent może wybrać telefon najbardziej odpowiadający jego potrzebom spośród bogatej oferty nowoczesnych, markowych telefonów. Wraz z telefonem klient otrzymuje Zestaw StartPOP (karta SIM z dodatkowym numerem), który może wykorzystać wraz ze swoim dotychczasowym aparatem. Jednym z warunków jest podpisanie aneksu do umowy na okres 24 miesięcy. Od 6.06.2002 r. może dokonać wyboru: zamiast dodatkowej karty pre-paid (w zestawie StartPOP) może skorzystać z Oferty Specjalnej i aktywować kartę SIM w ofercie abonamentowej ze specjalnym planem taryfowym. Nowo aktywowany numer telefonu otrzyma pakiet powitalny 30 bezpłatnych minut połączeń na pierwsze rozmowy lub 120 SMS-ów (do wymiennego wykorzystania w ramach pakietu). Pakiet powitalny jest dostępny jednorazowo od momentu aktywacji przez jeden pełny okres rozliczeniowy.

Opinie:

Opinie archiwalne (50):

Komentuj

Komentarze / 50

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pooma pisze: 2002-07-12 16:48
    SPOX - JESTEM 1st.!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Sven pisze: 2002-07-12 16:56
    Chyba w tej IDEI Pan Bóg ich opuścił...
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-07-12 17:04
    Tylko jeśli ktoś by wybierał S lub ME i ma rachunki powyżej 150 zł to kwota jest rozsądna i do przyjęcia, a pozostałe telefony i segmenty cenowe to lekka przesada.
    0
  • Users Avatars Mini
    japa pisze: 2002-07-12 17:05
    SVEN :Nie tylko w IDEI
    0
  • Users Avatars Mini
    kijan pisze: 2002-07-12 17:21
    Ja sie ciesze bo moge w rozsadnej cenie kupic ME45 bo mam powyzej 200 zl ale ponizej 250 :((((((( Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-12 17:33
    Tak czy inaczej opóźnienie idea ma spore
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-12 17:33
    Chodzi mi o opóźnienie we wprowadzeniu tych modeli :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-12 17:38
    na pierwszy rzut oka nie jest to oferta ktora by powalila konkurencje na kolana.
    0
  • Users Avatars Mini
    wojaza pisze: 2002-07-12 17:39
    I to ma byc zacheta dla salych abonetow. Do bani z takimi cenami .Placic im przez 2 lata regularnie rachunki aby potem kupic telefon za taka cene. :) z pzd Wojtek
    0
  • Users Avatars Mini
    dziobek pisze: 2002-07-12 17:52
    hm no dobrze ze poszerzaja a zdrugiej strony , opy to nie instytucje charytatywne, i chca zarobic, tak samo jak my zminimalizowac koszty.......
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-12 18:08
    Nic specjalnego i nic zachecającego :P
    0
  • Users Avatars Mini
    marek pisze: 2002-07-12 18:08
    a ja jeszcze przez rok jestem uwiazany umowa z IDEA:(
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-12 18:10
    dziobek: tylko, ze dla nowych klientow maja lepsza oferte niz dla starych...
    0
  • Users Avatars Mini
    _CISCO_ pisze: 2002-07-12 18:17
    Właśnie -- dlaczego opki lepiej traktują nowego abonęta niż takiego co już dwa lata tyra i płaci ?? :P
    0
  • Users Avatars Mini
    Gadek pisze: 2002-07-12 18:25
    nie da sie ukryc ze najciekawsze warunki dla stalych i starych klientow oferuje PLUS!
    0
  • Users Avatars Mini
    AmEno pisze: 2002-07-12 18:42
    Opłaciło się poczekać. A już miałem brać T65, a tak jest S45 za 99zł. Idealnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-07-12 20:02
    nepomucen: a czy w Plusie za rachunki z tego przedzialu cenowego (85 - 149 zl) dostajesz telefon po promocyjnej cenie + jakas znizka na niego czy \"tylko\" po cenie promocyjnej?? W Idei po przekroczeniu tego progu masz znaczny spadek ceny aparatu. Zapewne podobnie jest w Plusie. Dlatego nie mowi ze tylko Idea ma lepsza oferte dla nowych uzytkownikow niz dla starych bo chemy tego czy nie tak jest we wszystkich sieciach :-(. A najlepiej jesli chodzi o PWA to byc w erze bo tam na cene promocyjna wystarcza rachunki rzedu 50 - 60 zl jak ktos to juz wczesniej pisal :-))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-07-12 20:04
    A tak wogole to najlepiej by bylo miec karte Profit VIP, wowczas nawet te lepsze telefony sa za 1 zl, no moze oprocz motki V70 :-)) Jak sobie policzylem musialbym przegadac w Idei z 3,5 roku z moimi rachunkami i ich promocjami za staz (ok 150 zl). Troche dlugo.... :-) No ale nie ma nic za darmo. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-12 20:10
    Hipo: niedawno byla opisywana tu oferta PWA w Plusie, zajrzyj sobie, to bedziesz wiedzial. Wiem, ze w Plusie jest jeszcze program Plus Tobie i wcale nie musisz miec rachunkow za 80zl, bo jesli masz mniejsze, to po 36 miesiacach zmieniasz tel. Oferta dla nowych klientow w Plusie nie jest razaco bardziej atrakcyjna niz dla starych, jesli w ogole jest, a w Idei chyba widzisz co masz...
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-07-12 20:14
    nepomucen: jak sie nie ma co sie lubie to sie lubi co sie ma ;-)) Life is brutal :-)) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    Kan pisze: 2002-07-12 20:29
    Przy ostatnich trzech rachunkach oferta jest nawet względnie interesująca siemensy za 120zł.można powiedzieć,że warto .Nigdy nie jest,tak dobrze,by nie mogło być lepiej,ale Hipo ma racje.Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-13 02:20
    Hipo: no tak, a duzo ludzi lubi to, czego nie ma :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-07-13 02:26
    fajnie to wykombinowali - jak masz rachunku do 149 to placisz 499 zlotych, ale juz powyzej to tylko 99. Troszke za duza ta roznica moim zdaniem. Ale fajnie ze wprowadzili te telefony...
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-13 06:20
    Albi, to i tak nieźle - w pozostałych sieciach jak nie "przeskoczysz" minimalnego progu to wcale nie wymienisz tel.
    0
  • Users Avatars Mini
    Hipo pisze: 2002-07-13 10:04
    nepomucen: :-)) Kan - zgoda w 100% Ja rowniez uwazam ze dobrze sie stalo iz Idea wprowadzila te telefony do Zostanmy Razem. Jak to slusznie zauwazyl Albi roznica miedzu minimalnym progiem i nastepnymi w cenie jest duza, a nawet bardzo. Ale jak chce sie miec nowa sluchawke tej klasy to trzeba niestety troszke grosza wylozyc. Albo wiecej gadac :-))) Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    ak25854 pisze: 2002-07-13 12:13
    jesli macie abonament ulgowy w idei (placicie 50% np. promocja na kombatanta), to liczcie go jak 100%. moze wam wzrosnac przedzial rachunkow. o tym na oficjalnej stronie Idei nie poinformowali...
    0
  • Users Avatars Mini
    kpt.Hook pisze: 2002-07-13 12:41
    ceny dla VIPów stosowne...
    0
  • Users Avatars Mini
    nepomucen pisze: 2002-07-13 13:15
    graffi: glupoty gadasz. Juz ktorys raz powtorze, ze mozna miec rachunki ponizej progu 80zl (Plus) tylko, ze telefon sie wymieni wtedy na tych samych warunkach po dodatkowych 12 miesiacach, ale sie wymieni :)
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-07-13 20:30
    sęda: zgadza się, ale kto nie ma rachunków powyżej 50 zł? A jeśli są takie osoby to bardzo żadko zgodzą się oni na dopłatę co miesiąc 8 lub 5 złotych przez np. 2 lata. Oni mają tylko telefon do odbierania rozmów i wybierając tą opcję wychodzi na to że do natańszego abonamentu musieliby dopłacać prawie 50% tej ceny. Tańszym rozwiązaniem i stosowanym przez właśnie takie osoby jest rozwiązanie umowy i zawarcie nowej na korzystniejszych warunkach. A nawet jeśli ktoś się zdecyduje na 8 zł dopłaty to i tak jest lepiej tą 100 zapłacić od razu, nie jest to aż tak wielki pieniądz, a z 8 zł przez dwa lata robi się prawie 200 zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-07-13 19:43
    misiek24 : dobrze piszesz ale jest jeszcze opcja z "rozłożeniem na raty" tej 100 bo po 8 zł do rachunku może być doliczane jeśli masz rachunki ponizej 50zł
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-13 16:41
    Nepomucen, nie gadam głupot, tylko uogólniam - nie analizuję tu szczegółowo oferty - w erze też sie jakoś da wymienić ale bodaj z dopłatami do rachunku albo po dłuższym okresie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-07-13 17:53
    zgadzam się zupełnie z miśkiem24
    0
  • Users Avatars Mini
    sęda pisze: 2002-07-13 17:55
    gaffi po krótszym okresie i bez dopłat przy niższych rachukach jest napewno lepiej przy wyzszych od 150 chyba nie
    0
  • Users Avatars Mini
    graffi pisze: 2002-07-13 18:28
    Sęda, standardowe warunki są od 150 zł/6 mies na wymianę telefonu po 22 mies, poniżej tylko dodatkowe minuty. Ale można negocjować
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-07-13 19:24
    graffi: w Erze po 22 miesiącach jeśli masz rachunki powyżej 50 zł brutto to możesz wymienić fona po cenie promocyjnej bez żadnych dopłat. Jeśli masz rachunki mniejsze to do ceny promocyjnej dopłacasz 100 zł netto.
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2002-07-13 23:12
    ludzie!!! co wy wszyscy pier*.*???!!!??? ta oferta jest naprawde bardzo dobra. czy wy nie potraficie spojrzec dalej niz na czubek wlasnego nosa?? nawet jesli w tej chwili was to nie dotyczy to przeciez w tej dziedzinie tak jest ze rynek nasyca sie od gory. kiedys zeby kupic nowoczesny telefon np Nokii za jakies normalne pieniadze to trzeba bylo byc w 4 lub 5 grupie wysokosci rachunkow. a teraz?? nawet 3 i 2. maja juz ceny wyraznie nizsze niz dla nowych. zauwazcie ze nigdy wczesniej czegos takiego nie bylo!!! to samo jest z telefonami ktore wchodzily do promocji niedawno - nowe motorole, nowy samsung. a samsungi to juz w ogole. to ze moze my z tego teraz nie skorzystamy to nie jest chyba powod zeby nie zauwazac ze to jest super oferta, prawda??????????????????????
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-07-14 11:30
    pinkbird: nie zmienia to faktu że jednak dotychczasowy abonent opa niejednokrotnie jest traktowany przez sieć dużo gorzej niż nowy klient, który chce zawrzeć nową umowę. Ludzie którzy mają bardzo niskie rachunki, ale je płacą regularnie i op zna już takiego klienta, proponuje mu gorsze warunki wymiany niż nowemu klientowi, który w ogóle nie jest znany. A ludzie którzy płacą powiedzmy średniej wysokości rachunki mają możliwość wymiany telefonu na takich samych warunkach jak każdy inny nowy klient. A sądzę że jednak powinien być z tego jakiś dodatkowy bonus z tego że klient korzysta i nadal zamierza korzystać z danego opa. Więc nie mów mi że to jest w porządku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Arkadiuszoo pisze: 2002-07-14 22:21
    Brawo Misiek24, zgadzam sięz Tobą w 100 %. Pozdrawiam. Arek K.
    0
  • Users Avatars Mini
    adit pisze: 2002-07-15 00:47
    ak25854 - skąd masz te wiadomości że na kombatanta mimo że płacisz 50 % liczysz jak 100% ?
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-07-15 10:05
    *** ak25854 *** Dzięki za podpowiedź (pewnie dzwoniłeś do *22) ... mi to jednak nie pomoże ... i tak mam niskie rachunki, a Profit tylko "plebsowy" ... jakbym miał VIP to i rachunki miałbym wyższe ... , ale cieszę się, że mam niskie !!!!!!! W końcu na tym (tak sądzę) powinno nam najbardziej zależeć ;-) Jednym słowem mój "profil" sytuuje mnie w kiepskich cenach aparatów ... (zaporowych jak niektórzy zauważyli) tak więc przyjdzie mi się przeprosić z 500 pkt. Profit i dodając 182 zł nabyć Motorolę T192L ... z zablokowanym WAP'em by GPRS ;-( , ale za to z wieloma zaletami Motek ;-) , no i wadami też :-( ... słabiutkie baterie. Podsumowując ww. tabelka może być mi pomocna jedynie do przeliczania cen względem VAT'u, czyli kładki od belki do kołodki. Na koniec coś o czym nikt (chyba) nie wspomniał ... DUŻY PLUS PWA: zamiast StartPOP'a można wziąć sobie 30 min. za 9,99 zł (+ kładka) zakładając rezygnację od razu + 1 okresowe wypowiedzenie ... zawsze dodatkowa możliwość. Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-15 10:11
    Ceny raczej sa przystepniejsze niz wymiana w plusie! Tam jest wyzszy prog vipowski i trudniej jest go osiagnac!
    0
  • Users Avatars Mini
    Albi pisze: 2002-07-15 12:03
    misiek24: masz racje w 100%. Ale to podejscie operatorow bedzie sie musialo zmienic pewnie jeszcze nie w tym roku, bo na razie jakos im idzie wyszukiwanie nowych klientow. Przeciez w pewnym momenice sytuacja bedzie musiala sie odwrocic i operatorzy beda musieli pilnowac, aby stali abonenci pozostali w sieci jak najdluzej, bo na ich miejsce nie bedzie tak latwo znalezc nikogo nowego.
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek24 pisze: 2002-07-15 19:01
    Albi: i jeszcze jedna sytuacja jest bardzo ale to bardzo zadziwiająca. Np. w Erze jest taka promocja dla tych którzy przechodzą z Plusa albo Idei do Ery to mają o ile do brze pamiętam przez 6 miechów abonament za zeta. Więc op innemu klientowi jest w stanie dać taką ofertę a swojemu długoletniemu klientowi nie? Przecież gdyby swojemu abonentowi zaoferował takie coś klient by został, op nie musiałby tracić pieniędzy na pozyskanie klienta, a przecież takie koszty też przez każdego są liczone, ile kosztuje pozyskanie klienta. To jakaś paranoja, bardziej się opłaca pozyskać nowego klienta, niż utrzymać już pozyskanego?????? Tylko w Polsce tak może być.
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-16 09:11
    SZ3RYF te punkty sa dla ludzi ktorzy nie maja rachunkow przynajmniej 85 miesiecznie, a niewiadomo skad uzbierali tyle punktow i przysluguje im wymiana, a dla vipow to tylko czysta formalnosc, oni zabieraja sluchawki za zeta!
    0
  • Users Avatars Mini
    pinkbird pisze: 2002-07-16 08:19
    dzieci co wy pier..? jak ktos placi srednie rachunki (sredni dochod z abonenta w zeszlym roku to ponad 150 pln) to dostaje taniej niz nowi klienci!
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2002-07-16 01:45
    zeby skorzystac z oferty profit trzeba wybulic dodatkowo 2500 punktow? bieda :(
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-07-16 12:04
    *** Qba *** Jest tylko jeden problem ... płacący przez rok 6400zł (!!!!) dostaje jeszcze 600 pkt. za staż (tu: roczny) i „staje się” VIP'em i ma aparaty za 1zł ... mały problem, jeszcze jeden rok (no, 11 mieś.) bo musi minąć cyrograf. Inaczej: 500zł*12 mieś.=6000zł ... już „taniej”, a licząc 3 mieś. to wychodzi „tylko” 1500zł ... PO CO TE WYLICZENIA ? Ktoś kto wydaje ok. 6 tyś.zł rocznie na jeden telefon KOMPLETNIE NIE ODCZUJE (w praktyce) ile właściwie płaci za aparat 1 gr, czy 500zł ... oczywiście każdy liczy koszty, ale ważniejszy jest w tej zabawie aspekt marketingowy (dla operatora) - dobry klient czuje się dobrze doceniony ..., ale nie czuje mniejszych kosztów (aparatu). Jeżeli delikwent jest fanatykiem GSM to i tak „wpadnie” do salonu w Berlinie, Londynie, czy Warszawie i zostawi 1-2 tyś. EURO za najnowszy model (he, he z „padającym” oprogramowaniem) ... Tak to już jest kasa ułatwia życie. Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-07-16 13:25
    Natomiast operator u którego pojawił się ktoś z rachunkami 200-300zł (i płacący je regularnie !), jak sądzę najdalej w 2-3 miesiącu powinien dzwonić do gościa i : „Bardzo nam miło, w czym możemy pomóc, czy nie trzeba telefonu dla kogoś ? Jaki model był by potrzebny ? ...” - jeżeli „sprzedaż” tego nie robi, to po prostu daje ciała ... Takich trzeba łowić i utrzymać ... reszta szaraków 30-50 złotowych (he, he ja też) ... to statystyka, „utrzymywacze” sieci - jest ich dużo i trzeba na nich oddziaływać masowo ... tabelką PWA ;-) , pozyskać nowych, podebrać konkurencji. Skoro obecnym można zaproponować gorsze warunki to najwyraźniej „statystycznie” musi im się opłacać - z ich punktu widzenia klienci są w miarę przywiązani ... Tyle o „zarządzaniu abonentami” - duże firmy negocjują z założenia indywidualnie, szczególnie jak pracują „tele komunikacyjnie” lub wykorzystują w pracy sporo z łączności ... Pozdrawiam ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Qba pisze: 2002-07-17 09:26
    Pz tylko pamietaj, ze ludzie z wyrzszej polki, jezeli dostaja taki aparat za smieszna kwote, zaczynaja czuc sie lepiej! Oni czesciej zwracaja uwage na takie szczegoly niz my szaraczki! pamietaj, ze i mwiecej masz, tym wiecej liczysz! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    PZ pisze: 2002-07-17 10:37
    Zgadza się ! dlatego wspomniałem, że W PRAKTYCE nie odczuje ceny aparatu i o aspekcie marketingowym "rozdawania" telefonów, ale nie zgodziłbym się z Tobą, że szaraki nie patrzą na cenę ... jakby tak było to komornicy mieli by co robić ;-) . Inna sprawa, że biedny dwa razy płaci ... kupując tańsze. Pozdrawiam ;-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: