Sony Ericsson W800 - najlepszy telefon GSM w sieci Germanos

Newsy
Żródło: Germanos
Opinie: 71

GERMANOS wprowadza do sprzedaży nowy telefon Sony Ericsson W800 wraz z kartą 512 MB i stereofonicznymi słuchawkami ze sterowaniem. Od czwartku 29 września 2005 roku, klienci sieci sklepów Germanos będą mieli możliwość zakupu pierwszego telefonu komórkowego na świecie, który może posługiwać się nazwą Walkman.

Sony Ericsson W800 będzie dostępny w wybranych salonach sieci sklepów Germanos oraz na zamówienie klienta, bez aktywacji w cenie 1699 zł brutto. Telefon występuje w sprzedaży bez aktywacji i bez blokady simlock.

Test telefonu Sony Ericsson W800 znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (71):

Komentuj

Komentarze / 71

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2005-09-29 17:13
    A w promocji jaka cena bedzie?
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-09-29 17:13
    Kiedyś stanieje :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-09-29 17:16
    Dobrze że tej nokii wczoraj nie kupiłem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    KORPORACJA pisze: 2005-09-29 17:22
    ciekawe czy orangutan go kupi
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekDobraRada pisze: 2005-09-29 17:23
    Telefon naprawde warty polecenia. W promocji pewnie będzie już wkrótce.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-09-29 18:19
    szkoda tylko ze będzie sim lock na ere:(
    0
  • Users Avatars Mini
    JestFajnie pisze: 2005-09-29 18:26
    Wczoraj wrzucili mi ulotkę promocyjną chyba z Mix-RTV-AGD i tam ten telefon jest w tej samej cenie w ratalnej promocji 0% bez pierwszej wpłaty tylko 10 rat po 169,9 zł Mają chyba sklep w Tesco na Kabatach i w wielu innych miejscach (piszę z pamięci bo nie mam ulotki przy sobie)
    0
  • Users Avatars Mini
    TelefonNaKarte.pl pisze: 2005-09-29 18:37
    Bardzo dobry model SE.Przyjmie się w Polsce tak dobrze jak za dawnych czasów nokia 3210,6210 oraz 6310i.
    0
  • Users Avatars Mini
    Snipi. pisze: 2005-09-29 18:40
    Chcialem dodac ze wiadomo ze SE bedzie 1 telefonem ktory bedzie mogl sie poslugiwac nazwa walkman bo nazwa ta jest zastrzezona dla produktow Sony
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-29 18:53
    Do tej pory to Nokia maiała opinię drogiego telefonu ale wiadomo Nokia. Ale zapłacic 1699.- za produkt ostatniej na liście znanych producentów firmy i to za telefon bez HSCSD i EDGE? Chyb, że trzeba kosztujw tak dużo napis Walkman!!! Ale jak pamietam ta nazwa jest zastrzeżona dla odtwarzaczy kasetowych Sony. Wnioskuję z tego, ze ma on w środku taki pdtwarzacz co tłumaczyłoby cegłowaty kształt.
    0
  • Users Avatars Mini
    Cinek pisze: 2005-09-29 19:33
    Zawiasa - To zle pamietasz, bo cala linia muzycznych odtwarzaczy SONY (np. odtwarzacze kasetowe, discmany, playery MP3), nosi nazwe 'walkman' =D
    0
  • Users Avatars Mini
    beton pisze: 2005-09-29 19:37
    zawiasa ty chyba jestes ******* fakt, edge niema, ale hscsd ma, jak nie wiesz to nie gadaj, i wcale to nie jest cegła, jest mały tj np k700, t610 itp, a marka walkman jest z powodu odtwarzacza mp3
    0
  • Users Avatars Mini
    Jural pisze: 2005-09-29 20:35
    Cóż bardzo mi się podobają ostatnie modele SE. K700i fajny tylko ta bateria ciut słaba ale modele K750i (D) oraz W800i jak dla mnie idealne ! Poczekam troszkę aż cena spadnie (pewnie gdy wejdzie następca) - bardzo fajne modele, choć zawsze też byłem fanem Nokii ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-09-29 20:39
    *zawiasa ale jestes ślepo wpatrzony w tą nokie napisz lepiej co mozesz lepszego kupic w tej cenie
    0
  • Users Avatars Mini
    bleklel pisze: 2005-09-29 20:39
    Panowie po co mi w nowym telefonie przestarzala transmisja HSCSD ktora oferuje predkosc zaledwie 43,2 Kb/s. Nie wiem jak wy ja juz wole GPRS klasa 10 (80 Kb/s)....nie wspominajac juz o EDGE klasa 10, ktory teoretycznie osiaga 236,8 Kb/s !! Co do dzialania Edga sam jestem zdziwiony dostepnoscia w sieci IDea. Wiadomo, ze kazdy czego innego oczekuje od telefonu i bez sensu jest sie klocic ....tak czy inaczej dla mnie ...osoby ktora czesto wyjezdza na weekendowe wypady i podlacza swoj tel. do laptopa brak Edga w nowym telefonie jest porazka. Co do predkosci ... w tej chwili srednia predkosci w Edgu w sieci Orange przy full zasiegu to 15-22kB/s przy sciaganiu (czyli okolo 150 kb/s) - tak wiec na wyjezdzie w gorach moj fonik zapenia mi szybsze lacze od neostrady 128 :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    mucuss pisze: 2005-09-29 20:41
    normalnie pierwszy SE w Germanosie...fajnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2005-09-29 20:48
    Dobrze powiedziane ***bleklek , nie ma się o co spierać - jak ktoś rozważa długofalowy zakup telefonu i ważna jest dla niego transmisja danych , ten telefon odpada w przedbiegach. Uważam , że SonyEricsson produkuje fantastyczne telefony , jednak brak telefonu z EDGE po przystępnej cenie w jego ofercie , powoduje , że najprawdopodobniej zdecyduję się na Motkę V547. Gdyby K700i (K500i) miał EDGE niczego więcej bym nie potrzebował , bo to telefon niemal doskonały.
    0
  • Users Avatars Mini
    3m pisze: 2005-09-29 20:50
    Może Sony Ericsson też zatrudni u siebie kogoś takiego, jak Zawiasa. Zresztą Nokia powinna go wymienić na kogoś o większym potencjale, gdyż wypowiedzi Zawiasy są tak głupie i monotonne, że tylko się ośmiesza swoją ukochaną Nokię. Zawiasa, krytykuj, ale z sensem. SE to bardzo fajne telefony a ich główną wadą jest to, że produkowanych jest bardzo mało modeli.
    0
  • Users Avatars Mini
    Misek pisze: 2005-09-29 20:55
    *3m czasem lepiej mniej ale lepiej:)
    0
  • Users Avatars Mini
    veenom pisze: 2005-09-29 20:57
    jasne,jasne zawiasa...cegłowaty kształt..lepiej popatrz na ta swoja plastikowa,trzeszczacą,marnie wykonana nokie...wiesz...żal mi ciebie... Musisz zauważyć jedna rzecz,coraz wiecej osób odchodzi od produktów firmy nokia,tak jak teraz mogłes myslec 2-3 lata temu kiedy królowały 6210 i 6310/i,i były to naprawde telefony znakomitej jakości,teraz nokia spadła totalnie w przepaść i nie dorównuje już markom se czy motorola a pozatym jest bardzo droga. A odnosnie tego se,dam ci mały przykład,porównaj sobie jakośc mp3 na twojej 6230i i na se k750i/d750i,w800,jest to mniej wiecej tak samo jak stary walkman sonashi i odtwarzacz mp3 creative..
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-29 21:40
    Drodzy Wielbiciele SE. Jak to jest, że firma Nokia która w Waszej opinii produkuje telefony: szumiące, z trzeszczącą obudową, nieergonomiczne, psujace się, podobne do siebie z wyglądu, drogie etc, itd. od lat jest na pierwszym miejscu jeśli chodzi o ilośc produkowanych modeli, i rozwiązań technicznych. A SE z tymi w Waszej opinii cudeńkami zostaje w tyle za każdą konkurencją? Porównajcie sobie W800i i Nokię N91 i sami stwierdzicie, że SE zasługuje tylko na to by byc ostatnią, a Nokia na pierwszą pozycję. A są przecież jeszcze nowsze Nokie 3250,6280,6270 i 6111.
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2005-09-29 22:07
    zawiasa - ano to sie ma tak, ze Nokia, pare lat temu wprowadzila na rynek bardzo udane modele tolefonow, zdobywajac w ten sposob rynek i tworzac wokol siebie marke. Jednakze poniewaz swiat jest jaki jest, a ludzie glupi sa jacy sa, i malo kto czyta takie strony jak ta, dziewczynki w rozowych sukienkach nie wiedza czy lepsze jest K750i czy 6230i, potrafia doczytac jedynie czy to jest NOKIA, ktora pamietaja, ze kiedys byla dobra czy cos innego, czego nie znaja. Po prostu NOKIA to marka, ktora umiera, bo tworzy co raz gorsze telefony w porownaniu z konkurencja. A jezeli chodzi o N91 to wystarczy spojrzec na cene. Nie porownuje sie Jaguara, do Mercedesa klasy A.
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2005-09-29 22:40
    Duza cena,pomimo ze tel napewno dobry.
    0
  • Users Avatars Mini
    frostschen pisze: 2005-09-29 22:43
    Zawiasa* pokaże Ci moją 5510 i stwierdzimy razem, że trzeszczy, szumi a poza tym niektóre guziki trzeba młotem udarowym chyba wciskać. Nie faworyzuję tu SE czy innej marki, bo telefonów mam kilka. Poza tym jak chciałbym MP3 Playera to kupię go osobno a nie w telefonie, a taki w telefonie to dodatkowy atut, w tym przypadku za taką cenę a porównując cenę N91... Otwórz wreszcie oczy człowieku!
    0
  • Users Avatars Mini
    flama pisze: 2005-09-29 23:23
    *** issa - z tą doskonałościa to bym tak nie mówił, ale tak to jest kazdy chwali swoje. Ja mialem i SE i nokie i motorole, jednak ogólnie wygrywa nokia, a SE mimo ze robi ciekawe telefony, to ma wiele niedociągnięc. Ktos kto np wymienia z nokii na SE, watpie ze na poczatku bedzie zachwycony tym telefonem, no chyba ze wymienia z 3310 na k700i, to oczywiste.
    0
  • Users Avatars Mini
    ienius pisze: 2005-09-29 23:40
    W promocji może będzie po 16 pażdziernika, bo właśnie wtedy kończą się obecne promocje!:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Manoo pisze: 2005-09-30 00:09
    Właściwie to jest on taki sam jak D750i tylko pamięci ma więcej bo 512 a D750 i ma kartę 64 i kosztuje 780 zł w abonamencie za 20 zł w erze
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-30 00:16
    Od kiedy jestem na GOLu ciągle czytam opinię o tym, że z Nokią jest coraz gorzej. Wymiki sprzedaży tej firmy przeczą temu. Nolia rozwija sie we wszystkich kierunkach. Jak pamietam opanowała większośc rynku smartfonów a więc najbardziej rozwiniętych technoligicznie produktów. Oferta Nokii jest tak bogata, że kazdy cos dla siebie znajdzie. Jeśli ktoś miałby wyprzedzic te firme to tylko taka która miałaby równie bogatą ofertę ale nie SE która ma kilka ciekawych modeli które nie wnoszą niczego nowego jeśli chodzi o rozwiazania techniczne. Zwroccie uwagę na problemy Sony którą wykańcza Apple z iPodem i Samsung z lepszymi już telewizorami i monitorami. Z artykułów w prasie wynika, że okres świetnosci Sony już minął...
    0
  • Users Avatars Mini
    bluebird pisze: 2005-09-30 00:47
    zawiasa - bo to jest portal o telefonach, dlatego mogles uslyszec tu, ze z N)OKIA jest co raz gorzej. Bo nas nie interesuja teleizory SONY czy SAMSUNGA. A wyniki sprzedazy...nie wiem czy sie nie myle, ale wydawalo mi sie, ze od jakiegos czasu NOKIA systematycznie traci udzialy w rynku, podczas gdy SE, cyz MOTOROLA buduja swoja marke. A co do smartfonow to owszem, NOKIA przoduje w tych telefonach i na razie malo kto na rynku stara sie z nia walczyc. Chociaz uwazam, ze SE ze swym P900 jest dla mnie bardziej przekonujacy, niz NOKIA z masa podobnych do siebie smartfonow. Szkoda tylko, ze SE nie wypuscil jeszcze modelu z lepszym aparatem. Tu NOKIA jest wciaz najlepsza. Ale jak tak dalej pojdzie, to sie to szybko zmieni...
    0
  • Users Avatars Mini
    il Dottore pisze: 2005-09-30 01:02
    A przepraszam - czy Nokia 9500 czy 9300 ma w ogóle aparat? A z tych nowych fińskich smartfonów to który jeszcze ma dotykowy ekran i rozpoznaje pismo ręczne poza tym dziwacznym płaszczakiem? Dajcie spokój! Nokia is dead - jej pierwsze miejsce na rynku wynika z masowej produkcji telefonów na rynki afrykańskie :) SE ma niewątpliwie najciekawsze telefony, a że oferta modelowa jest mniejsza? Tym lepiej! Łatwiej się w niej połapać i nie dać się nabrać na shit. Niestety - czas dresofonów już minął - miałem 5110 i 6310... to były fony jak smoki na swoje czasy! A dziś... szkoda gadać! Tylko SE!
    0
  • Users Avatars Mini
    No_Name pisze: 2005-09-30 01:08
    bluebird Motorola to dawno juz sobie marke wyrobila, w USA na kazdym kroku widac Motorole prawie tak samo jak u nas Nokie to raz, Motorola to nie tylko komorki ale szeroka gama urzadzen telekomunikacyjnych a o ktortkofalowkach juz nie wspomne (po prostu niezawodne). zawiasa, ty koles pewnie w domu masz tv marki telestar chyba : BTW SE to glownie Ericsson, a tej marki lamusowi takiemu jak ty przedstawiac nie trzeba. Nikt nie mowi, ze Nokia jest zla, Nokia po prostu sie cofa technologicznie, w statystykach niestety nie, glownie przez lamusow takich jak zawiasa, co slepo kupuja coraz to nowsze swiecidelka tej marki.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-09-30 01:27
    ***il Dottore-9500 ma aparat. A czy jakis telefon SE ma EDGE, WLAN albo klawiature QWERTY(i nie mowie o tej pseudoklawiaturze w p910i) ??? W 100% zgadzam sie z ***zawiasa - Nokia jest najlepsza. Teraz jest wolny rynek i jakby telefony Nokia byly marne,to nikt by tego nie kupil... Jak widac jest inaczej, na co wskazuja wyniki... A cieszcie sie Waszymi SE i nie pier**** glupot,ze "Nokia to szajs" lub "Nokia is dead"...
    0
  • Users Avatars Mini
    zawiasa pisze: 2005-09-30 01:53
    No_Name - jeśli dysk 4GB i funkcje Wi-Fi w N91 dowodzą zacofania technologicznego Nokii to proszę znajdż sobie inne miejsce na wyrazanie swoich opini, bo na GOLu sie ośmieszasz!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2005-09-30 01:58
    zawiasa***bo tylko ty jesteś ``dewotą``nokii.Bo 6230 nadal kosztuje 1300zł i nadal jest ``najlepsza``BO TO NOKIA....Wole w800 za 200zł więcej niż 6230i za podobną cenę ,nawet jak zmienili rozdzielczosc wyświetlacza ze 128x128 na 208x208(tak podaje nokia)a różnica niewielkaMoże roz. nowa,ale rozmiary. the same....A sagem my x6-2 z wiekszymi możliwościami jest 600zł tańszy :-)nawet samsung`i mają lepsze ceny(nie w orange :-) )....
    0
  • Users Avatars Mini
    cRimZon pisze: 2005-09-30 02:27
    Wedlug zawiasy "zaawansowana" technologia to tylko to co Nokia wprowadza na rynek, nie wazne ze inna firma ma podobna technologie od roku. A jesli czegos Nokia nie ma to znaczy ze jest to kompletnie nieprzydatny fajerwerk. Tak np Nokia jako jedna z ostatnich firm weszla na rynek 3G (UMTS), kilka lat po japonczykach, Motoroli czy LG, do dzis nie ma A-GPS w swoich telefonach a Wi-Fi jest tylko do przesylania danych, gdy w nowych telefonach Motoroli mozna rozmawiac przez Wi-Fi. Pierwszy prawdziwy telefon muzyczny to Motorola E398 no ale oczywiscie to sie nie liczy bo wtedy Nokia nie miala konkurencyjnego modelu. Kiedy wreszcie sie obudzili i zrobili kilka telefonow muzycznych, nagle Nokia jest "liderem". Smiechu warte...
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-09-30 07:11
    ***cRimZon: no popatrz... mozna rozmawiac przez WiFi... a kiedy taka Motka bedzie dostepna w Polsce? Skoro te LG i Motorole sa takie super,to czemu nie sa liderami? Czemu malo kto ma taniego Sagema a wiecej ma droga Nokie? Czyzby nikt nie szanowal pieniedzy? NIE-po prostu ludzie wiedza co jest dobre... Chca miec niezawodny telefon... A nie jakies Motorole e398... z pamiecia na 10 SMS (i nie mowie o zadnych modyfikacjach, bo nie kazdy musi sie na tym znac).
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-09-30 07:16
    Aha - zeby nie bylo,ze jestem fanem Nokii... Mialem wiele modeli telefonow w zyciu - Alcatele, Mitsubishi, Siemensy, Ericssony, do tego zawsze jak jakis kumpel cos kupowal, to sie bawilem i... zawsze wracalem do Nokii... Od razu wspomne, ze potrafie zmienic zdanie - zmienilem IE na Opere a GG na Tlena - mimo,ze sie zarzekalem,ze nie zmienie - po prostu dostrzeglem co jest lepsze :) Widac podobnie jest z Nokia-przynajmniej dla mnie jest najlepsza,bo... dobrze mi sie ja uzytkuje
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-09-30 07:20
    Poza tym teraz nie przezylbym bez telefonu z Symbianem,a tylko Nokia moze mi taki zaproponowac (SX1 mi nie pasuje, a p800/p900 znam,mialem wystarczajaco dlugo w rekach,zeby stwierdzic,ze dotykowe ekrany to nie dla mnie). Mam teraz 9500... od 8 miesiecy i nie zamierzam zmieniac,bo to telefon marzenie dla mnie. Najlepsza w nim jest ta klawiatura QWERTY... Zreszta po co ja to pisze - kazdy uzywa to,co chce... Mozecie mowic co chcecie o Nokii,ale ja nie widze innej alternatywy dla siebie,wiec zdania nie zmienie
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-30 09:44
    cRimZon - no cóż... jest w tym dużo racji (niestety?) - Nokia jest jednak twrcą większości stosowanych w GSM standardów. Jeśli nie sama to jako wiodący "czynnik" wdrażania takich nowości. To, że Nokia "weszła" na rynek UMTS po Japończykach nic nie znaczy. Nie wiem gdzie pracujesz, ale czy Twoja firma produkuje coś co jest nikomu nie potrzebne? Czy produkuje copś, dla czego nie ma standardu określonego? Nie porównuj tych dwóch rzeczy bo po pierwsze w Japinii mają zupełnie inny system, a po drugie nie wiem, czy w Eurpie jest taka ilość użytkowników UMTS jak w samej Japonii tylko użytkowników 3G. Specyfika Japinii (czy Dalekiego Wschodu w ogóle) też jest ważna - tam inaczej się do takich rzeczy podchodzi - widzaiałeś żeby u nas kolejki stały po konsole do gier? W ilu domach są konsole? Tu, w Europie, mamy inną mentalność, to normalne - nie ma więc co porównywać tych dwóch spraw wprost.
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2005-09-30 10:34
    Misek: Era ci nie pasi? Jak dla mnie to najlepsza z sieci :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    MaciejNocny pisze: 2005-09-30 10:41
    witam, mam zgryz nie wiem co wybrac nokie 9300 czy sonyericsona 910 i. Obecnie uzywam p800 wiec teoretycznie zamiana na 910 bedzie bezproblemowa i niezauwazalna. w noki drazni mnie to ze w panelu normalnym( bez otwierania klapki) nie ma nawet podgladu zaplanowanych zadan nie mowiac juz o budziku. Wszystko mozna zrobic dopiero po otwarciu telefonu, co jest troche trrudne (wymaga obu rak) a jak to zrobic gdy w drugiej trzymasz teczke?. Brak podswieiretlenia klawiatury i to ze ekran jest ciezszy od podstay i nokia lekko sie buja to tez jest nie za ciekawe. Jakie macie doswiadczenia z nokia 9300? pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 10:54
    Panowie!!! Nokia produkuje dobre telefony ale tylko w seriach 7XXX, 8XXX i 9XXX. Niestety reszta jest kompletnie z tyłu biorąc pod uwagę możliwości technologiczne!!! Inni producenci oferują w low-end\'ach to co Nokia w klasie bussines!!! Wszyscy niemal producenci stosują co raz częściej np. matryce TFT z 256 tyś. kolorów, a Nokia 65 tyś!!! Jak jeden model Nokii ma aparat to nie ma bluetotha!!! Jak nie ma aparatu to brak mu EDGE itd. itd.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 10:54
    Wniosek nasuwa się jeden - potegą marki NOKIA jest marketing marketing i jeszcze raz marketing!!!! Mówię to po raz \'nty!!!! Nokia potrafi sprzedawać telefony gorsze niż konkurencja (czasami technologicznie, czasami jakościowo) za wyższą cenę!!!! Paradoks???? NIE !!!! Marketing!!!! Kilka lat temu Nokia miała wzorowe telefony np. jak weszła do sprzedaży N3210 - to konkurencja się przewróciła!!!!! nikt nie miał podobnego fonu w ofercie!!!! A teraz??????? Hegemonia Nokii jako lidera technologii minęła - może wróci - ale na razie mamy lepsze i tańsze telefony innych marek!!! Chociaż niektórzy tego nie widzą bo zawsze przyciągnie ich \"magiczny\" napis NOKIA na obudowie!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-30 10:58
    Ratty - no to podaj producentów i modele z taką matrycą... i powiedz jeszcze - do czego taka jest potrzebna. I czy każdy telefon musi mieć wszystko?
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 11:08
    Wlo - proszę bardzo - np. Sagem, Sony Ericsson, Samsung, Motorola. Każdy chyba producent już ma takie matryce. Nie każdy w low czy middle-endach ale ma. Taka matryca potrzebna jest tylko po to aby "cieszyć oko"!!!:) Nie ma innego uzasadnienia!!! Ale skoro technologia na to pozwala to nalezy ją wykorzystać, bo i po co cofać się technologicznie lub stać w miejscu, jak można iść do przodu!!!???Ja nie twierdzę że każdy telefon musi mieć wszystko, bo i w jakim celu??!!! Ale tylko chcę uświadomić Wam (nie wymądrzać się!!!!) tylko to że motorem napędzającym sprzedaż aparatów marki Nokia jest głównie ugruntowana pozycja na rynku i marketing, bo technologicznie możliwości Nokia ma na 100%!!!! Ale bardzo sprytnie je dozuje tzn wprowadza w obieg - czego inni aż w takim stopniu nie robią!!! I powiem więcej z szacunku do Nokii - Nokia może sobie na to pzwolić ....
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 11:12
    ponieważ wcześniej "wyrobiła sobie markę". Inni działają inaczej bo są w fazie rozwoju i wdrażania produktów na rynek. Ale czy musimy kupować produkt Nokii tylko dlatego że to Nokia??? Mimo tego że ma np. gorsze parametry czy trzeszczącą obudowę???? Na pewno nie!!!! Nikogo nie chcę przekonywać do zakupu innych marek - każde kupuje to co lubi - i bardzo dobrze!!!:):) Mamy wolny rynek. Ja nie neguję Nokii, bo sam używałem kiedyś jedynie Nokii, ale od 2 lat zmieniłem markę i może do Nokii kiedyś wrócę, ale jak na razie wybieram innych:)!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 11:19
    Powiem jeszcze jedno, żeby nie mówić że nie lubię Nokii:):)~!!! Stwierdzenia że Nokia pada czy coś w tym rodzaju - nie mają racjonalnego wytłumaczenia Panowie:):) Nokia jest potentatem w materii telefonów komórkowych - nie da się ukryć. Jak spadnie im rażąco sprzedaż to zmienią "politykę" i może doczekamy się lepszej jakości, większej ilości funkcji za mniejsze pieniądze!!!! Ale jak na razie ja korzystam z tego że u innych producentów mam lepiej i więcej za mniej:):))!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin444 pisze: 2005-09-30 11:44
    Mam pytanie, czym różnią się telefony w800, k750i i d750i? czy nie są mają identycznych funkcji? Thx za odpowiedź oczywiście nie mam na myśli wyglądu
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-09-30 11:44
    teraz ja dodam swoje 3 grosze - oczywiscie bez sprzecznie *zawiasa* jest nawiedzony :) , a co do wynikow nokii to wystarczy przejrzec archiwum chociazby tu na golu i pieknie widac co sie z nimi dzieje. 2 sprawa - podajecie ze nokie \"goni\" motorola i se a jest to nie do konca prawda :), gdyz tak naprawde glownym konkurentem jest samsung, ktory ma juz 2 miejsce pod wzgledem udzialow w rynku a motka i se sa na dalszych pozycjach, dodatkowo lg robi furore, a siemens przestal sie liczyc. Co tu duzo mowic - koreanczycy sa w natarciu! ,
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-09-30 11:46
    *zawiasa* - widziales wogole nowe modele samsunga - nokia przy nich to straszny badziew przestarzaly technologicznie! - ostatnio wrocilem z dalekiej podrozy z okolic Sahary :) i 90% uzywanych przez temtejszch ludzi telefonow to samsungi, w Tunisie bilbordy tylko samsungow i lg (np. d500) i widac ze sa to bardzo promowane sluchawki, przypuszczam ze za rok nokia umrze smiercia naturalna bo nawet przegladajac ich najblizsze zapowiedzi to sa to badziewia ktore sa gorsze od telefonow reszty producentow dostepnych juz na rynku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 11:58
    Do Marcina 444 - D750i i K750i różnią się jedynie wyglądem. D750i to wersja dla T-Mobile (w konsekwencji również dla Ery) funkcje są identyczne. Natomiast W 800i ma orpogramowanie zmodyfikowane jedynie pod kątem obsługi plików mp3, zmienioną kolorystykę obudowy i słuchawek (chyba), w standardzie kartę pamięci 512 MB (gdzie K750i i D750i mają po 64 MB). i to na tyle.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-30 12:10
    Ratty - no rzeczywiście... już mi mój syn przychodzi do domu i narzeka, że ma Nokie z matrycą tylko 65 tys. nattomiast koledzy mają 260 tys. i mu głupio z takim badziewiem do cieszenia oka się w szkole pokazywać... Poważny jesteś? Ty naprawdę nie widzisz jakich ludzie telefonów używają? Nokia też ma telefony z martycą 260 tys. kolorów - nie w low-endach, ale ma!! Kozo - tak jak w Stanach Motorola a w Japonii lokalne marki ;-) "za rok nokia umrze smiercia naturalna" - Ty naprawdę nie wiesz co mówisz...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 12:21
    Wlo-:)Jestem jak najbardziej poważny!!!! Jeżeli to co napisałeś wyżej ma oznaczać że w Polsce używa się telefonów gorszych niż gdzie indziej - to zaprzeczasz sam sobie pisząc że Nokia ma również matryce 256 tys. kolorów!!! Ja nie twierdzę że nia ma - ponieważ ma!!!!:) Ale jest jeden ważny aspekt - ile zapłacisz za Nokię z TFT 256 tys kolorów, a ile za taką matrycę u innego producenta??? Po odpowiedzi na to pytanie zauważysz że jak na nasze warunki korzystniejsza jest polityka tych producentów którzy "pakują" zaawansowane technologie do tańszych aparatów!!!! A jeżeli Twój syna ma Nokię z TFT 65 tys. kolorów to śmiem twierdzić że ma bardzo dobrą Nokię, ponieważ dotychczas w większości aparatów Nokii była standardem matryca 4096 kolorów!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    kkozo pisze: 2005-09-30 12:25
    *wlo* widze ze oprocz plusa to jeszcze nokia cie oplaca :p
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-30 13:33
    Ratty - nie wiem ile zapłącę bo jej nie kupię - chociażby ze względu na to, że nie nbardzo mnie obchodzi, czy ta technologia szybko będzie stosowana w najtańszych telefonach czy nie. Dla idei to zajmuję się tylko i wyłącznie własną rodziną i oczywiście w mniejszym stopniu w kontaktach z bliskimi znajomymi, przyjaciółmi (pomijam działąnia hartyatywne, bo jak sądzę zaraz ktoś na to zwróci uwagę - nie, akurat tu też całkiem bezinteresownie całkiem sporo jak na moje warunki ofiaruje) ;-) Nie ma bardzo dobrej Nokii - ma badziewną 6020 z rozdzielczością wyświetlacza 128x128 tylko co także jest od dawna przez Nokię stosowane podczas gdy u innych producentów już zapomnieli o takiej rozdzielczości i ilości kolorów... jak np. w popularnym szczególnie w prepaidzie SE T290. Kozo - nie - po prostu wkurza mnie takie gadanie. Jeśli komus nie pasuje nokia z wyświetlaczem 128x128 i z 65 tys. lolorów bo nie ma 260 tys. albo nie ma dyktafonu, to po prostu niech kupi inny, który to ma. I tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 13:48
    Cytuję-------"ma badziewną 6020 z rozdzielczością wyświetlacza 128x128 tylko co także jest od dawna przez Nokię stosowane podczas gdy u innych producentów już zapomnieli o takiej rozdzielczości i ilości kolorów... jak np. w popularnym szczególnie w prepaidzie SE T290" Wlo - cały czas o tym piszę!!! Dokładnie tak z Nokią jest!!!! To że napisałem że ma bardzo dobrą Nokię, było bardzo ironiczne. Masz rację ta Nokia to przykład lipy wciskanej ludziom pod pretekstem super buissnesowej nowości, niezbędnej w ich codziennym życiu, dzięki której staną się lepsi i będzie im się lepiej żyło!!!! Nie mówią tak reklaamy Nokii!!!???? Złotego środka nie ma, niech każdy kupi sobie aparat na który będzie go stać i z którego będzie zadowolony:). Wlo - To że stawiasz rodzinę na pierwszym miejscu to SUPER!!! Ja robię tak samo............a wprowadzanie nowych technologii w życie traktuję tylko i wyłącznie jako hobby:)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin444 pisze: 2005-09-30 14:05
    *** Ratty thx, a orientujesz się jaka jest najdłuższa możliwa notatka głosowa??? czy np mogę w800 wykorzystać jako dyktafon np 2h nagrania bez przerwy z góry diękuję
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-09-30 14:11
    Ratty - no widzisz... Ty mnie tym razem nie zrozumiałeś ;-) Oprócz kilku osób z klasy (nie 2 podstawówki - kończą gimnazjum właśnie), których rodziców stać na gadżety dla dzieci, pozostali mają w Twoim rozumieniu wyjątkowo zacofane technologicznie telefony - połowa nawet nie ma 256-kolorowego wyświetlacza a jedynie monochromatyczny ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Ratty pisze: 2005-09-30 14:16
    Do Marcin444_Z tego co wiem telefon jest wyposażony w dyktafon m.in. do nagrywania rozmów w formacie AMR, co sugerowałoby że istnieje możliwość nagrywania plików dowolnej długości.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-09-30 14:51
    ***MaciejNocny: bierz 9300 :) Teczka jest na tyle lekka, ze trzymajac ją np. w prawej rece, wyjmujesz telefon z lewej kieszeni, nastepnie trzymasz telefon w lewej, podnosisz reke z teczka i prawa reka (kciukiem i wskazujacym lapiesz dolna czesc telefonu (nie puszczasz telefonu lewa reka) i wtedy lewa otwierasz i wszystko widac :) Przynajmniej z 9500 nie ma problemow :) 9300 mozna rozlozyc na plask :) Czyli kat otwarcia to 180* :)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin444 pisze: 2005-09-30 17:14
    ***Ratty dzięki
    0
  • Users Avatars Mini
    cRimZon pisze: 2005-09-30 20:42
    Jedynym powodem ze Nokia jest liderem to jej przewaga w Chinach, Indiach, Afryce, Indonezji i innych krajach rozwijajacych sie. Nokia jest nadal bezkonkurencyjna w masowej prodyukcji tanich telefonow w cenie $100. Jakby porownac sprzedaz telefonow powyzej $150 (czyli tych bardziej zaawansowanych) to Nokia, Motorola a nawet Samsung sa na podobnym poziomie. Jednym slowem sukces Nokii to tania, masowa produkcja i marketing a nie zaawansowane technologie.
    0
  • Users Avatars Mini
    cRimZon pisze: 2005-09-30 20:53
    wlo: w Europie tez Nokia jest daleko w tyle jesli chodzi o UMTS. Nie mowie kto ile sprzedaje ale kto byl pierwszy na rynku (NEC i Motorola, a potem LG). To byl komantarz po tym jak zawiasa udowadnial ze Nokia przoduje w nowych technologiach. I jaszcze jedno, pierwszy telefon GSM wyprodukowala Motorola a nie Nokia, a wiekszosc rowiazan stosowanych w GSM jest bardzo przestarzala w porownaniu do konkurencyjnego CDMA dlatego Europa stworzyla system 3G w oparciu o CDMA (czyli WCDMA albo UMTS) a nie w oparciu o GSM.
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-09-30 22:02
    ***cRimZon: a mozna prosic o jakies linki do tych wynikow Nokii, Motoroli i Samsunga? Oczywiscie mowa o telefonach bardziej zaawansowanych powyzej 150$ i podziale rynku w tym zakresie cenowym...
    0
  • Users Avatars Mini
    freewolny pisze: 2005-09-30 23:07
    WLO: śledząc twoje komentarze tutaj na gol-u rysuje mi się przed oczami obraz tatusia-tyrana, który owszem zafunduje synusiowi telefonik, ale oczywiscie pod warunkiem, ze bedzie to Nokia. Niechby brzdąc spróbował zażyczyć sobie jakiegoś SE, Motorolę, czy innego Sagema... Uuuu, marny jego los, 100 pasów na gołą pupę i do tego kara - 10000 razy napisać "Nokia is the best!" buhahahahahaha! Mylę się panie WLO ? (zastanów się w duchu zanim odpowiesz; oczywiście końcówka z przymróżeniem oka...).
    0
  • Users Avatars Mini
    karol pisze: 2005-09-30 23:16
    SE i do tego starter Tak Tak za 20 zeta, i zyjesz na maksa!
    0
  • Users Avatars Mini
    serwisant z krakowa pisze: 2005-10-01 01:05
    szybki quiz JAKI TO TELEFON? - w sklepie producenta kosztuje ponad 3 tysiace zlotych, zdecydowanie "górna półka" technologiczna i nie ma wibracji?? czekam na panstwa propozycje....
    0
  • Users Avatars Mini
    cRimZon pisze: 2005-10-01 01:07
    **reboot: popatz na amazon.com Top Sellers w kategorii cell phones. Tak samo na amazon.de czy amazon.co.uk.. Wszedzie tam widac ze Nokia wcale nie dominuje, wrecz przeciwnie. W Niemczech na amazon.de #1 jest Siemens A70, #2 Motorola RAZR V3 czarny, #3 Nokia 6230i, #4 Samsung D500, #5 Motorola V3 srebrny. Za to najlepiej sprzedajacym telefonem w Chinach jest Nokia 1100. Ten jeden model ma az 6% rynku czyli tyle co wszystkie telefony LG lub SE. 6% w Chinach to okolo 15 mln telefonow rocznie! Podobnie jest prawie wszedzie oprocz Europy zachodniej i USA. Tak samo na polskiej ulicy przewazaja tanie Nokie lub Siemensy, w wiekszosci bez kolorowego wyswietlacza. Jak sie zdarzy jakis lepszy model to czesto jest to Samsung, Motorola lub SE.
    0
  • Users Avatars Mini
    scuta pisze: 2005-10-01 02:08
    No prosze niech niektorzy nie porownuja Nokii do SE bo smiac mi sie chce;taka wielka firma jak Nokia a wibry nie potrafi dac do N90 bo w jej kruszynkowa postac juz upchac sie wiecej plastiku nie dalo i oczywiscie Symbian nie wiadomo po cholere zeby dodatkowo wszystko wolno dzialalo i stary system glosnikow zeby czasami sie za dobrze z niej nie dzwonilo no bo po co w telefonie telefon jak mozna mu wladowac zdychajacy juz system aby dograc np sobie pilota do telewizora lub mape miasta i poszpanowac w barze dla dresiarzy jakie to ja mam zajebiste programy w mojej n90 a jakie ty a co drugi nawet nie wie co to symbian jak przypuszczam...
    0
  • Users Avatars Mini
    scuta pisze: 2005-10-01 02:11
    sorki troche mnie ponioslo ale serwis u nas w komisie w piwnicy sklada sie z okolo 20 martwych nokii nowej generacji i moze jednego czy dwoch siemensow bo se tam dawno poza t68i nie spotkalem taka to zajebista firma ta Nokia jest
    0
  • Users Avatars Mini
    reboot pisze: 2005-10-01 10:46
    cRimZon: heh :) juz nie bede odpisywal - bo to byloby nudne - kazdy by szukal takich info, zeby dana marka prowadzila w jakims rankingu. Powiem tak - kazdy uzywa to, czego chce i innym nic do tego. Mialem wiele telefonow innych marek, ale wole Nokie - po prostu jak dla mnie jest idealna - dla kogos innego idealny jest Sony Ericsson, a dla jeszcze innego Siemens i tyle... Czy dla robaka na koncu lancucha pokarmowego ma znaczenie czy zje go ptak nr 1 czy ptak nr 2 ?? Nie... :) Dlatego... ide poczytac ksiazke na mojej Nokii :)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: