Studenci wybrali markę IDEA

Newsy
Żródło: Idea
Opinie: 99

Idea została wybrana studencką marką roku w kategorii „Telefonia Komórkowa” w corocznych badaniach StudentBus realizowanych przez magazyn Student News, dystansując konkurencję (następną w tej kategorii marka Era – z gorszym wynikiem o 14 procent). Natomiast w kolejnej kategorii „Telefonia Komórkowa–prepaid” Idea zajęła drugą pozycję, z 6 procentową różnica do zwycięzcy (marka Heyah). 

W uroczystości wręczenia nagród, która miała miejsce 21.09.2004 r. w warszawskim ‘Multikinie’, brali udział m.in. organizatorzy i wykonawcy badania, przedstawiciele najlepszych studenckich marek, studenci biorący udział w badaniu oraz przedstawiciele świata mediów i reklamy. 

Magazyn ‘Student News’ rozpoczął akcję STUDENCKA MARKA, w ramach której studenci wybrali najlepsze marki w poszczególnych branżach bądź kategoriach produktów. Wybór najlepszych marek odbywa się w ramach cyklicznego sondażu StudentBus® realizowanego na reprezentatywnej próbie studentów uczelni państwowych 10 największych ośrodków akademickich w całym kraju. Badanie jest realizowane rokrocznie pod koniec każdego roku akademickiego, a o wynikach akcji studenci są informowani na początku następnego roku akademickiego. Pierwsze badanie w ramach akcji „Studencka Marka” zrealizowano w pierwszej połowie maja br. na próbie 1.000 studentów. Celem akcji jest wytypowanie marek bądź firm, które są wśród studentów najbardziej popularne. Studentom zadawane są pytania o marki/firmy „najlepsze dla studentów” w wybranych branżach bądź kategoriach produktów. W tym roku było to 15 następujących kategorii:

1. moda młodzieżowa (ubrania)
2. odzież sportowa
3. piwo
4. prezerwatywy
5. soczewki kontaktowe
6. operatorzy komórkowi
7. operatorzy komórkowi – pre-paid
8. producenci telefonów komórkowych
9. banki
10. otwarte fundusze emerytalne
11. karty płatnicze
12. stacje telewizyjne
13. stacje radiowe
14. prasa – tygodniki
15. prasa – dzienniki

Firma, która w danej branży uzyska największą liczbę wskazań zostaje uznana za Studencką Markę i uhonorowana przez magazyn Student News specjalną statuetką oraz dyplomem. Dwie kolejne firmy uzyskują od Student News dyplomy za drugie i trzecie miejsce w rankingu. Oto oficjalne wyniki tegorocznej edycji badania opinii studentów nt ulubionych marek 2004 r.:

Operatorzy Komórkowi 
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Operatorzy komórkowi” została marka Idea z wynikiem 42 %
Drugie miejsce w rankingu w tej kategorii zajęła marka Era z wynikiem 28%
Trzecie miejsce natomiast zajęła marka Plus GSM z wynikiem 26%

Nagrodę dla Idei jako Studenckiej Marki Roku 2004 odebrał Wojciech Pronobis, dyrektor Biura Rynku Masowego Polskiej Telefonii Komórkowej Centertel, który stwierdził m.in.: „Nagroda Studenckiej Marki Roku dla sieci Idea - z tak dużą przewagą wskaząń nad markami konkurencyjnymi jest dla nas znaczącym wyróżnieniem ze strony naszych najważniejszych recenzentów – jakimi są nasi klienci – a w tym przypadku studenci. Cieszymy się, że Idea to najlepsza marka dla polskich studentów w kategorii telefonia komórkowa i będziemy starali się także w przyszłości zasłużyć na to zaszczytne miano, wprowadzając kolejne atrakcyjne oferty i usługi w sieci Idea”.
Operatorzy Komórkowi (Pre-Paid)
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Operatorzy Komórkowi Pre-Paid” została marka Heyah z wynikiem 32%
Drugie miejsce w rankingu w tej kategorii zajęła marka POP z wynikiem 26%
Trzecie miejsce natomiast zajęła marka Tak-Tak z wynikiem 16%, a czwarte Simplus z wynikiem 15%

Telefony komórkowe
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Telefony komórkowe” została marka Nokia z wynikiem 55%
Drugie miejsce w rankingu zajęła marka Siemens z wynikiem 22%
Trzecie miejsce zajęła marka Sony Ericsson z wynikiem 9%

Pozostałe kategorie badania StudentBus:

Moda Młodzieżowa
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Moda Młodzieżowa” została marka Reserved z wynikiem 28%
Drugie miejsce w rankingu zajęła marka Levi`s z wynikim 15%.
Trzecie miejsce zajęła marka Lee z wynikiem 12%.

Odzież Sportowa
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Odzież sportowa” została marka Nike z wynikiem 23%
Drugie miejsce w rankingu zajęła marka Adidas z wynikim 19%.
Trzecie miejsce zajęła marka Alpinus z wynikiem 17%.
Piwo
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Piwo” została marka Tyskie z wynikiem 20%
Drugie miejsce w rankingu zajęła marka Żywiec z wynikiem15% 
Trzecie miejsce zajęła marka Warka z wynikiem 14%

Prezerwatywy
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Prezerwatywy” została marka Durex z wynikiem 59%
Drugie miejsce w rankingu zajęła marka Unimil z wynikiem 24% 
Trzecie miejsce zajęła marka Pepino z wynikiem 5%

Soczewki kontaktowe
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Soczewki kontaktowe” została marka Johnson&Johnson Vision Care z wynikiem 44%

Banki
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Banki” została marka PKO BP z wynikiem 28%
Drugie miejsce w rankingu zajęła marka Pekao SA z wynikiem 14% 
Trzecie miejsce zajęła marka BZ WBK z wynikiem 13%

Otwarte Fundusze Emerytalne
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Otwarte Fundusze Emerytalne” została marka Commercial Union z wynikiem 19%
Drugie miejsce w rankingu zajęła marka ING Nationale Nederlanden z wynikiem 18% 
Trzecie miejsce zajęła marka PZU Złota Jesień z wynikiem 11%

Karty Płatnicze
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Karty Płatnicze” została marka Visa z wynikiem 58%

Stacje telewizyjne
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Stacje telewizyjne” została stacja TVN z wynikiem 46%
Drugie miejsce w rankingu zajęła stacja Polsat z wynikiem 16% 
Trzecie miejsce zajął Program 1 TVP z wynikiem 15%

Stacje radiowe
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Stacje radiowe” została stacja RMF FM z wynikiem 28%
Drugie miejsce w rankingu zajęła stacja Radio Zet z wynikiem 18% 
Trzecie miejsce zajęło Radio ESKA z wynikiem 17%

Tygodniki
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Tygodniki” został Newsweek z wynikiem 44%
Drugie miejsce w rankingu zajęła Polityka z wynikiem 20% 
Trzecie miejsce zajął Wprost z wynikiem 12%

Dzienniki
Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Dzienniki” została Gazeta Wyborcza z wynikiem 53%
Drugie miejsce w rankingu zajęła Rzeczpospolita z wynikiem 18% 
Trzecie miejsce zajął Fakt z wynikiem 12%


Student News – Badania Rynkowe i Społeczne jest wydzieloną komórką ze Student News Media i Marketing, która prowadzi pierwsze w Polsce cykliczne badania opinii studentów. Badanie, na podstawie którego powstał raport zostało przeprowadzone w pierwszej połowie maja 2004 r. metodą wywiadów audytoryjnych, na próbie 1000 studentów uczelni państwowych, w 10 największych ośrodkach akademickich w kraju.

Opinie:

Opinie archiwalne (99):

Komentuj

Komentarze / 99

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    haiper pisze: 2004-09-28 19:13
    A to Ci checa! haha Najpierw TT potem H a teraz Idea czyli został tylko Plus
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2004-09-28 19:17
    gdyby mnie wybrano do tych badań to bym sie nie zgodził w dwóch punktah :heyah - pepaid i RMF Fm . Z resztą sie zgadzam w 99%...:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maciej pisze: 2004-09-28 22:09
    To jawna porażka wszelkich sondaży...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-09-28 21:59
    Paranoja, a kilkanaście newsów wcześniej określa sie tym mianem markę Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-28 22:08
    ***GUmek: bo to zależy od tego, kto liczy głosy :).
    0
  • Users Avatars Mini
    Wojtas pisze: 2004-09-28 19:25
    Idea Rulezzzz ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-09-28 19:27
    No kurczę... Z komórkami i dżinsami "załapałem" się na 3 miejsce... Ale za to fundusz emerytalny i kartę kredytową dobrze sobie wybrałem :-) Nawet radio, którego słucham na pudło się nie załapało... Ta młodzież...
    0
  • Users Avatars Mini
    wama pisze: 2004-09-28 19:33
    No proszę to w prepaidach wygrała Heyah !!! To HIP HIP HURRA!! I brawa wielkie dla tej pół-rocznej sieci! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-09-28 19:34
    mysle ze licealisci tez wybraliby idee a przynajmniej ja, zarowno w abonamencie jak i na karte!!! to jest siec ktora lubie njbardziej, jestem dumny ze jej uzywam:)))) gratulacje dla centertela !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sayco pisze: 2004-09-28 19:34
    idea-brzydal,nokia też,Unimil na 1 miejsu i mógłbym się podpisać
    0
  • Users Avatars Mini
    wama pisze: 2004-09-28 19:34
    Ale że Ideę wybrali studenci to się dziwię, studentem jestem i takiej drożyzny jak w Idei abonamentowej nie zdzierżylby mój ubogi studencki portfel.
    0
  • Users Avatars Mini
    wama pisze: 2004-09-28 19:41
    No i oczywiście Nokia, jednak polscy studenci są konserwatywni.... Jedynie ta Heyah to promyk nadziei w tym wszystkim. Chociaż ja osobiście mam sobie TakTaka, jest też taniutki i numerek niezmienny od kilku lat:))) A teraz po zmianach cen wreszcie nie musze tak sępić na rozmowy. I cieszę się z tego ogromnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-09-28 19:43
    wama**** ja koncze wlasnie studia i dzieki idei dzwonie jak chce i kiedy chce a rachunki sa w normie! (Mega 350) ale jak sie megi nie uzywa to optima czy moja taka sama drozyzna....w sumie moim zdaniem najtaniej w abonamencie to wyszedl by plus bo ma najuczciweiej rozliczane pakiety, ale trzeba byloby kombinowac....a ja swoja droga to na roku mam ludzi tylko w idei i erze a osatnio heyah, a te kontakty co byly w plusie sa nieaktualne,bo poprzenosili sie (to bylo w czasie kiedy plus spal) i
    0
  • Users Avatars Mini
    wama pisze: 2004-09-28 19:44
    Chociaż to wszystko i tak o kant stołu potłuc, bo takie rankingi są zazwyczaj sponsorowane i wynik wychodzi taki, jaki sponsor (tu czyt: Idea) sobie zażyczy.... A ktoś w ogóle zna magazyn Student News? Studiuję już uparcie 5 rak i nie słyszałem....
    0
  • Users Avatars Mini
    wama pisze: 2004-09-28 19:45
    do: * koci.smyk: ja właśnie o Optimie mówię że koszmar, uciekałem aż się kurzyło i już więcej do Idei nie wrócę.
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-09-28 19:45
    a co do stacji radiowych to ja wole radiostacje;-) ale idea jest OK!niech jeszcze 1/1 za darmo dadza.....mimo ze nie uzywam najlepiej kojarzy mi sie heyah....bez sciemy i ogolnie coll:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-09-28 19:46
    a zapomnialem dodac ze jestem studentem analfabeta...wstyd, napisalem coll zamiast cool.....jezu jaki obciach....zmienie nicka na koci.idiota;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pol pisze: 2004-09-28 19:51
    co to za studenci chyba jacyś eksterniści zaoczno-wieczorowi
    0
  • Users Avatars Mini
    Ala pisze: 2004-09-28 19:52
    Ale oni przekopiowali całkowicie wiadomość ze Student News i podpisali się pod nią jako IDea!!!! To przecież paskudny plagiat. Wyniki sondażu są fajne i ciekawe, ale biuro prasowe Idei powinno jednak samo pisać takie wiadomości a nie kopiować to, co studenci piszą!!!! NIeładnie!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-28 19:59
    A po co nam na GOL-u cały ranking publikują? W sumie co wortal telekomunikacyjny obchodzą ciuchy, piwa i prezerwatywy? Chyba rzeczywiście w Idei nieco poszalelo z copy paste:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-28 20:01
    W sumie gratuluję zwycięzcom we wszystkich kategoriach:) A najbardziej gratulacje się chyba należą Heyah, która po tak krótkim czasie od wejścia na rynek takie rankingi wygrywa! :) BRAWA! I spadam po ciężkim dniu spotkań do domku...
    0
  • Users Avatars Mini
    quest pisze: 2004-09-28 20:05
    radio rmf fm ok ,ale sieć idea ? szok...
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-09-28 20:24
    Jestem studentem i z wymienionych powyżej rzeczy używam/używałem/będę używał Durexów i banku PKO BP. Czy to znaczy, że jestem jakiś inny? :-) Pewien instytut robił podobne badania w Europie w celu wyselekcjonowania 40 marek najważniejszych dla młodzieży z Europy. I co się okazało? Miejsce 1: Coca Cola, 2: BMW, 3: Adidas. TOTALNA ZAŁAMKA. :-/
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-09-28 20:29
    **pol- chyba tak bo na trzecim miejscu dzienników jest fakt...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-28 20:33
    A ja współczuję tym, którzy muszą prezerwatyw używać :).
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-09-28 20:43
    ten ranking jednak nie odzwierciedla moich upodobań- fakt, PKO BP, nokia...juhh...
    0
  • Users Avatars Mini
    Longman pisze: 2004-09-28 21:01
    ***Gonzales, a to niby dlaczego? Ja uzywam i jakos nie narzekam :-D A co co do samego rankingu sie nie wypowiadam, wyglada mi to bardziej na "badanie swiadomosci marki" i to we wszystkich ww. kategoriach.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-28 21:18
    ***Longman: doznania są jakby inne :D.
    0
  • Users Avatars Mini
    VS pisze: 2004-09-28 21:48
    1k to niezbyt wielka proba...
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-09-28 21:56
    ja tez bym tak wybrał!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-09-28 22:14
    **Gonzales- zgadzam się- z tej drugiej strony też są doznania jakby lepszej jakości ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-09-28 22:16
    od 1.10 w Idei naliczanie połączeń z wapem przez gprs co 50kB. Tylko nie do końca zrozumiałem, czy tylko koszty , czy też minimalna paczka. Bo ma być za ta samą cenę 50kB co teraz 10kB. A znowu korzystniejsze sugeruje, że tylko koszty...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-09-28 22:53
    juz niedlugo sie zacznie 1.X nowy rok akademicki ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-09-28 22:55
    **ICEWIND dzięki bardzo za pocieszenie... :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-09-28 22:57
    Zaraz... no to za tydzien okaże się ,że najpopularniejszy wśród studentów jest simplus lub sami swoi.. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-09-28 23:20
    Wszystko ladnie pieknie, tylko zauwazcie jedna rzecz, ze studenci (sa najczesciej biedni) to grupa klientow ktora ma najnizszy wskaznik ARPU, wydaja miesiecznie na tel 30zl dlatego oferta np. POPa ktora wyszla po Heyah byla jak najbardziej trafiona, a taki plus, ktory jest tu wszedzie na ostatnim miejscu ma klientow (biznesowych) ktorzy placa faktury po ok 20000zl miesiecznie? Kto na tym lepiej wychodzi z punktu widzenia operatora? Odpowiedzcie sobie sami. Wiem, ze troche nie na temat, ale mysle ze w moja ulubuiona siec zmieni troche w najblizszym czasie wizerunek, bo prepaida maja obecnie najkorzystniejszego jak sadze ;) Mixa tez i abonamenty rowniez wiec pozyjemy zobaczymy. Tak czy inaczej nalezy pogratulowac Centertelowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    koci.smyk pisze: 2004-09-28 23:43
    tkubon*** moi znajomi ktorzy studiuja to wydaja na telefon minimum 100PLN.....a blizej dwustu wielu sie zdarza.....ja pamietam jak kilka lat temu rodzice za mnie placili(mialem jeszcze Centertela) to rachuneczki mialem po 200-300 PLNow.....po 5 czy 6 rachunku zabrali mi telefon wprawdzie, ale to co wygadalem to moje;-)) IDEA niech wprowadzi dla obecnych 1/1 za free!!!!!!!!Czekam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-09-28 23:45
    trzy pozycje totalnie osmieszaja ten ranking: piwo, prezerwatywy i soczewki kontaktowe, chyba, ze cos przeoczylem i to jest jakis tekst z kabaretu
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-09-28 23:46
    o co tu chodzi co ile oni wybieraja ta mlodziezowa marke bo wydaje mi sie ze ostatnio taki tytul przyznali heyah moze oni co tydzien robia takie zawody ???haha
    0
  • Users Avatars Mini
    polu pisze: 2004-09-29 00:02
    Skąd oni wzieli tych studentów, żaden o mBanku nie słyszał. To musi być Warszawka.
    0
  • Users Avatars Mini
    pezet pisze: 2004-09-29 00:06
    Jezeli wybierali najlepsze piwa mogli tez wybrac wodki: 1. Smirnoff 2. Finlandia 3. Bols :))
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-09-29 00:06
    ****koci.smyk: ale to wszystko zalezy od tego kto jak gada, ale przecietny student, ktory nie dostaje z domu za duzo kasy nie moze sobie pozwolic na wydatki rzedu 150-200 zl za telefon, chodzi mi tylko o pokazanie, ze dla operatora znacznie bardziej dochodowi sa klienci korporacyjni, a tych z kolei plus ma najwiecej. Klienci ci maja po kilkadziesiat aktywacji i u mojego znajomego w firmie spedycyjnej placi sie ok. 17000-25000 zl w tym przedziale to pomysl ilu studentow musi byc w popie, zeby idea dostala tyle samo co miesiac!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-09-29 00:20
    wcale tak malo nie zostawiamy kasy u operatorów gsm (100zł srednio) jak na grope spoleczna ktora jeszcze nie zarabia to chyba nie malo nie ps juz nie moge musze zmienic fona bo moj smiesznie wyglada jak na lekcjach dzieci maj lepsze nowsze fony odemnie, po dzwonku pytaj "jaki pan ma telefon takiego jeszcze nie widzialem" hehe ...*youzyczka* wole to niz praktyke trwajaca caly miesiac z dzieciakami ktore tak prostych spraw nie widza ok
    0
  • Users Avatars Mini
    PRAWDA pisze: 2004-09-29 00:25
    prawda jest taka, ktora siec zakupi wiecej reklam w tym magazynie to dostaje nagrode jako najlepsza, ale kity tu puszczaja, a gazeta to reklamowka - zero tresci 100% reklam!!
    0
  • Users Avatars Mini
    PRAWDA pisze: 2004-09-29 00:26
    titq***+++ to nie kabaret to serwis ogloszen prasowych, reklamuj sie razem z nami dla studenciakow
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-09-29 00:28
    popieram *PRAWDA* wartosciowe to tyle co ulotka z Tesco ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-09-29 00:43
    **ICEWIND* ja jeszcze muszę swoje praktyki za czwarty rok odbębnić...pytanie tylko kiedy...z dzieciakami też mam niejako doświadczenie...zawsze wszystko mają lepsze i nowsze- nie prejmuj się... ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-09-29 01:56
    Ranking zabawny:) Martwi mnie tylko jedno: ale w Idei mają słaby timing - nagrody rozdali w ubiegły wtorek, Heyah już w zeszłym tygodniu pisała o tym, bo pamiętam, a CI w Idei wyskakują z odgrzewanym niusem??? Mają u mnie minusa za opieszałość.
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-09-29 01:57
    Oby ze wprowadzaniem obniżek Idea okazała się bardziej rychliwa niż z tym niusem, bo jeżeli marketing u nich działa tak samo błyskawicznie jak biuro prasowe to dziękuję bardzo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-29 01:58
    ***Youzyczka - odnośnie doznań - zgadza się, obie strony odczuwają wyraźną różnicę, dlatego gumki - poza ekstremalnymi sytuacjami - to zboczenie :).
    0
  • Users Avatars Mini
    kOROZJA pisze: 2004-09-29 02:04
    ALE WTOPA ŹRÓDŁO IDEA :-) A TAK NA MARGINESIE NIE CHCE MI SIĘ WIERZYĆ , ŻE STUDENCI WYBRALI : Banki Studencką Marką Roku 2004 w kategorii „Banki” została marka PKO BP z wynikiem 28% Drugie miejsce w rankingu zajęła marka Pekao SA z wynikiem 14% Trzecie miejsce zajęła marka BZ WBK z wynikiem 13% A GDZIE M-BANK , MULTIBANK , LUKAS BANK ... PKO BP WYBIERAJĄ STARUCHY KOMUCHY A NIE STUDENT .... !!!! KOGO ONI PYTALI ?????
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-29 02:04
    ***Tkubon z 28-09-2004 22:06: no i po raz kolejny albo wszystkich raczysz truizmami, albo naginasz rzeczywistość aby wykazać wyższośc Plusa. No daj spokój chłopie. Przecież nie jesteśmy ignorantami i wiemy, że najbardziej rentowni są korporacyjni. Ale ze studentami bym nie przesadzał. Student ładujący raz na kwartał kartą za 50 PLN odchodzi szybko do lamusa - właśnie dlatego, że dostają mało kasy od rodziców, znajdują sobie źródła zarobkowania i tak jak pisała *ICEWIND - wielu z nich osiąga 100 PLN, a sporo - nawet 200/300. POza tym student to klient przyszłościowy - koleś, który przez lata studiów miał ten sam numer nieprędko go zmieni i tym samym straci cenne kontakty. I warto o tym pamiętać, zanim wyjedzie się opwiastkami o korporacjach, zwłaszcza pod ewidentnie studenckim wątkiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-09-29 02:16
    no ale najlepsza w kategorii prepaid jest Heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekM pisze: 2004-09-29 02:16
    %#$@$ to gówno Spaliłbym sie ze wstydu jak by mnie ktos nazwał popakiem (wieśniakiem)
    0
  • Users Avatars Mini
    WujekM pisze: 2004-09-29 02:18
    Widze ze nieda sie wpisać Juudeaa
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-09-29 02:25
    tak jak ja 0609XXXXXX i tak bedzie jeszcze 2 lata moze dluzej zobaczymy ;-) ps idzie IV rok z ta sama siecia- jak to zlecialo hm 8-} ... a wlasnie skoro sa dodatkowe minuty po 18,36 miesiacach w sieci "zieniamy swiat na +" to powinno byc
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-09-29 02:29
    podobnie po 54miesiacu w sieci dodatkowo do PT 15 minut co wy na to n
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-09-29 02:30
    i tak jak tu ktoś pisał co ma idea do prezerwatyw, czy idea jest zainteresowana nowym produktem ;) dla swoich kientow koncowych
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-09-29 02:32
    *youzyczka* mam prosbe jakby bylo mozliwe przeslanie pelnego regulaminu z promocji ORZELIV na mojego emaila to bylbym bardzo wdzieczny a wam przybyla by wkrotceaktywacja ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-09-29 02:34
    ... odnosnie pt4 nie ma jak bez Prawda ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-09-29 02:41
    i jeszcze jedno konkluzja, nie wiem czy i wam sie to wydaje ale idea chyba ostatnimi czasy inwestuje duzo pieniedzy na reklame telewizyjna, bo teraz wrecz przed kazdym programem, mozna zobaczyc denerwujaca gebe goscia w samochodzie reklamujacego idee
    0
  • Users Avatars Mini
    śmierć poety pisze: 2004-09-29 03:07
    Owszem studenci są rzeczywiscie biedni i wydaja na telefon miesięcznie po 30zł (a nawet mniej) ale czy oni są zupełnie bezwartościowi dla operatora? Przecież jakby tak było nie było by tej całej wojny cenowej...(nie chce mi sie wierzyć ze chodziło jedynie o to zeby pokazać ze dana firma jest najlepsza na rynku zawsze bedzie o krok blizej klienta niz konkurencja) Gdyby pre-paid był zupełnie nieopłacalny został by zabity wysokimi cenami rozmów i telefonów. Przecież klient zawsze wybierze to co tańsze...Tak to sobie wszystko teraz przemyślałem i widze nastepujace rzeczy: jesli biedny student wybierze najniższy abonament (rozpatruje jedynie Idee) bo na droższy go nie stać za 36.59 zł (z 15 minutami) i jest oszczędny i miesci sie w tych minutach to przez 24 miesiace wplaci do kasy operatora 878.16 zł + aktywacja i jakies tam jeszcze opłaty (o których nie mam pojęcia :-) O operatora wyciagnie on telefon za kwote minimum 500 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    śmierć poety pisze: 2004-09-29 03:07
    Wiec reasumujac ile na czysto zarobi operator? 300-400 zł? A jeśli ów ten biedny student zakupi telefon na Allegro i kupi od operatora zestaw startowy i co miesiac bedzie zasilał konto kwotą 25zł to operator zarobi na nim 600zł (w ciągu 2 lat) A ów biedny student zamiast 15 minut ma 31 minut w prepaid-ie. I wszyscy sa szczesliwi i zadowoleni i z nowym zapałem przystepuja do nauki. POZDROWIENIA DLA WSZYSTKICH STUDENTÓW I NIE STUDENTÓW
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2004-09-29 04:59
    wiec z tego wynika ze dla studenta najlepsze sa prepaid, a z tego wynika, ze najlepszym rozwiazaniem jest heyah lub tak tak
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-09-29 09:51
    ***adam - będąc studentem, zawsze twierdziłem, że nie stać mnie na prepaid! Studia skończyłem dwa lata temu, a w tamtych zamierzchłych czasach minuta w prepaid kosztowała między 2 a 3 PLN za minutę. Poza tym zestaw w cenie 300 - 400 PLN był daleko poza moim zasięgiem. Więc wybrałem abo w idei.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-09-29 10:12
    kOROZJA - PKO BP jest bankiem największym, posiadającym największą ilość bankomatów, gdzie można realizować DARMOWE transakcje kartą płatniczą tego banku. To jedna z przyczyn... Podobnie Pekao ma sporo bankomatów. Mnie to nie dziwi. Sam nie wybieram w ten sposób, bo bardzo dawno temu wybrałem bank, który miałem po drodze do pracy. Chyba dwa razy od tamtego czasu bank zmieniał nazwę... Ja jestem zadowolony ciągle. Nawet inne rachunki - firmowe mam w tym samym banku, co ponoć nie jest wg niektórych dobre :-) Też nie narzekam, mimo, że po dwóch latach całkiem darmowych usług kanałami elektronicznymi, w końcu wprowadzili opłaty. Wczoraj za to dostałem dwukrotnie większą niż dotychczas linie kredytową w rachunku... Co mi się baaaardzo podoba :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kaosone pisze: 2004-09-29 10:31
    durexy na 1-wszym miejscu? a tylko dlatego bo nie ma innych swiatowych marek! praktycznie jak z gumami do zucia-jest tylko wrigleys i nie ma wyboru :( a kto pamieta zajebiste amerykanskie prezerwatywy life style-sa w innych krajach europy i swiata a w Polsce juz nie :( to samo z fast foodam-jest teraz tylko mc donald-a np we wloszech kilka lat temu pojawil sie burger king i totalnie zawojowal mlodziezowy rynek! po latach dominacji mc donalda-teraz do maka chodza tam praktycznie tylko naplywowi kolorowi (bangladesz itp) i sa puchy a w burger wiecznie kolejki-wiec da sie zlamac monopol...
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-29 10:43
    Mnie nie tez nie dziwi zwycięstwo PKO BP - jest to pierwszy bank, który skierował wycinek oferty do studentów, to raz. Po drugie, PKO BP jest praktycznie wszędzie i nie ma zadupia, gdzie nie byłoby chociaż najmniejszej placówki tego banku.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bart22! pisze: 2004-09-29 11:16
    Ha ha ha PKO BP na 1 miejscu :) Coz to za wspaniala oferta, a jakie oprocentowanie wysokie! I jakie bankomaty nowoczesne i jaka to jest wspaniala obsluga (bez kolejek), no po prostu zyc nie umierac. A porbowaliscie kiedys zamykac konto w PKO BP? To dopiero ubaw - problem przychodzi, jak naliczyc oplate za przelew przy przelewie wszystkich srodkow... Ostatecznie wyznaczyli sobie na 6.99zl. Jest tez ankieta- co sklonilo cie do opuszczenia tak nowoczesnego banku! Super! Bede musial jednak zamknac swoje konto w mBanku i przeniesc sie do PKO... A tak serio z rozmow z ludzmi na moim kierunku (telekomunikacja), wyniki sa bardzo zbiezne z tym, co jest na tej ankiecie, poza bankami oczywiscie...Odnosnie Ideii - u nas ma ona 50% udzialu w prepaidach, natomiast nikt nie ma heyah (oczywiscie badana proba jest niereprezentatywna - studenci z jednego kierunku Politechniki - 120 osob)
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2004-09-29 11:29
    wtedy nie bylo jeszcze team 7
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-29 11:35
    ***kaosane, są jeszcze RFSU:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-29 11:36
    ***Gonzales: ciekawe, czy Inteligo policzyli jako PKO BP, jeśli tak, to wtedy taki wynik mnie nie dziwi.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-09-29 11:50
    ***locco - szczególnie polecam Black Jacki :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-29 12:00
    ***wielebny: Są one! Ale Profile też są fajne:) Ale nie zaczynajmy, bo potem już tylko o tym się dyskusja tu potoczy. A to wina Idei, która wkleiła info o całym rankingu i nam teraz z GOL-a robi czat nietematyczny:)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-29 12:01
    ***wielebny: chociaż szczerze mówiąc kogo jak kogo, ale Wielebnego o takie zberezieństwa bym nie podejrzewał! ;D
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-09-29 12:16
    kaosone - "tylko" Mcdonalds, ojejku normalnie pełna lipa co, że amerykanskego Burger king nie ma w polsce... zamiast mózgu to ty masz chyba hamburgera, a zamiast krwi Coca Cole :D W tym rankingu wszędzie standard i przeciętniactwo, ja również jestem studentem, ale prawie żadnej z tych marek bym nie wybrał, no PKO BP faktycznie jest najlepszym bankiem, ale np. wśrud czasopism - propagandowy zakłamany Neewsweek... i co ten Fakt robi w tym rankingu, to normalnie może jeszcze Bravo i Popcorn :) A już najbardziej mnie zdziwiło w kat. telewizje - pierwsze miejsce TVN, który przejął już dawno od Polsatu pałeczkę pierwszeństwa w przypałach i prostactwie... Stacje radiowe, oczywiście komerrrrcha :) RMFka, Zetka, Eska (chociaż tutaj akurat nie ma wyboru, kiedyś była Radiostacja dobra, ale od kiedy przejęło ją radio Zet spadła do poziomu Zetki czyli coco bongo, zero myślenia, czysta (prosta) muzyka) ehhh porażka normalnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    lennox pisze: 2004-09-29 12:21
    a to że idea jest najpopularniejsza, to mnie w ogóle nie dziwi, bo ten op kiedyś był najtańszy, więc zanim umowy wygasną minie jeszcze trochę czasu :) śmieszny jest wynik "karty płatnicze" widzę że monopolista - Visa, ma się dalej dobrze, bo nawet konkurentów nie wymieniono :)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-09-29 12:37
    byl tu taki *polu powyzej i pil do warszawy, ale jednak wyniki zaprzeczaja temu ze Ci studenci byli z wa-wy poniewaz wybrali PKO BP. ten bank jest faktycznie dobry - mozna wyplacac z bankomatu wlasnego w najmniejszej miescinie w .pl
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-09-29 12:39
    aha. co do RFSU (*ojciec i *locco) to uwaga na profile. maja tendencje do tworzenia nerwowych tygodni ;) ehhh, lezka sie w oku kreci jak czlowiek wspomina te stypendia zagraniczne ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-09-29 12:42
    co do piwa to chyba tylko tu jeszcze jestem studentem (tyskie jedynym z korporacyjnych piw jeszcze do spozycia), no a co do radia to zawiodlem sie na *wlo: myslalem ze masz troche wiecej polotu w muzyce ;) przeciez te radia nadaja to samo, non stop to samo, nawet jak radiostacje wlacze to b. spears zaraz leci. dobra muza to jest pin, niestety tylko w wa-wie i niestety przez net jakosc jest taka sobie i trzeba sie zarejestrowac
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-09-29 12:44
    chcialem tez skomentowac komorki ale tutaj wieksza role od smaku, zapachu, gustu itp graja pieniadze - jednemu ta siec wychodzi taniej a innemu druga. i tyle...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-09-29 12:51
    ***klops: zgadzam się! tylko radio PIN!!!!!! I jeszcze Radio Rock Mazowsze (ale mają problem z zasięgiem w Wawie) i ewentulanie Radio94 (też w necie jak i PIN)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-09-29 13:10
    Czyżby jakieś radio zostało pominięte w rankingu? Może to jakiś spisek?
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-09-29 15:14
    a ja myslalem ze najpopularniejszym radiem bedzie radio maryja, bo studenci sluchaja go najczesciej przed sesja ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-09-29 15:46
    **Gonzales: Niczego nie probuje wykazac nie wiem skad Ci sie to wzielo, przeciez to prawda co wyzej napisalem. Fakt jest faktem, a co do przyszlosciowej wizji z numerem to nie wiem jak to sie ma do obowiazujacego juz skad inad prawa telekomunikacyjnego i zapisie o mozliwosci przenoszenia numerow. Przeciez jesli student (absolwent) bedzie chcial zalozyc firme to wybierze z pewnoscia taryfy biznesowe a dotychczasowy nr bedzie mogl sobie przeniesc i nie musi akurat pozostawac w macierzystej sieci (chyba, ze chce) jesli konkurencja mu zaoferuje korzystniejsze warunki. Logiczne przeciez. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    adrianwoo pisze: 2004-09-29 15:46
    za nisko ocenili fakt mbank maestro mtv viva ... LECHA wogoel tu nei widze ??? za wysoko unimil tyskie maestro
    0
  • Users Avatars Mini
    Sento pisze: 2004-09-29 16:01
    Ten ranking to jakieś przekłamanie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-09-29 16:30
    Ci nasi studenci
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-09-29 16:38
    *AQQ: no co chcesz, w koncu sa tez kontakty od czytania a nie tylko heyah,tyskie,durex ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-09-29 16:55
    no to ciekawe jak sie odwdzieczy marka idea studentom :)
    0
  • Users Avatars Mini
    pedros77 pisze: 2004-09-29 17:02
    *rollo: do nowych aktywacji dołożą przenośne radio lub okładki na indeks z logo POP lub Idea :)
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2004-09-29 17:42
    To chyba głosowali studenci wyższej szkoły marketingu i hotelarstwa z Mszczonowa...
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-09-29 18:05
    pedros :) tak nie ma to jak indeks z napisem "Dziękujemy za korzystanie z Indeksu . Jednocześnie przepraszamy, ale ze względu na prace konserwacyjne, system Indeks nie pozwala na obsłużenie użytkowników. " dziekanie sprobuj pozniej :)
    0
  • Users Avatars Mini
    jareczeksz pisze: 2004-09-29 18:47
    No tak napewno za niedawno wdrozoną usługe idea24on-line.pl hahaha ktora dziala tak wspaniale ze powinna sie nazywac idea24OFF-line.pl. Od polnocy nie mozna sie zalogowac!!! ani z Wapa ani z WWW. I jeszcze pewnie za wdrażania nowych okreslen... bo w jesyku IDEI totalny pad (AWARIA) nazywa sie KONSREWACJĄ;) "Dziękujemy za korzystanie z serwisu Idea24 on-line Jednocześnie przepraszamy, ale ze względu na prace KON#$%^&!CYJNE, system Idea24 on-line nie pozwala na obsłużenie użytkowników. Prosimy spróbować ponownie." I po co probowac ponownie skoro system nie pozwala??? Pozdrawiamy Cie IDEO:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2004-09-29 20:53
    ***Tkubon: przecież nie piszę, że nie masz racji - a wręcz przeciwnie, pisząc że wygłaszasz oczywistości. Po prostu nie rozumiem dlaczego pod tym newsem dyskontujesz wątpliwy sukces Idei pisząc o korporacjach w Plusie? Co do numeru - polemizowałbym, ale co tam ;). Pozdrawiam :).
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-09-30 01:57
    Ja chyba nigdy nie przekonam się do IDEI, nie dlatego że jest gorsza od innych opów, ale za to że jest "córką" TPsy i za chamski marketing. Gdyby tylko społeczeństwo wiedziało, że korzystając z idei dożywiają TP, myśle, że wielu by się od niej odwróciło. Pozdro!
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-09-30 09:17
    a nie było kategorii najpopularniejsze dragi??? Ciekawe co by wygrało?
    0
  • Users Avatars Mini
    radek pisze: 2004-09-30 14:45
    oj coś słabo wyedukowani Ci studenci
    0
  • Users Avatars Mini
    MR FARENHEIT pisze: 2004-09-30 16:19
    popieram***Gonzalesa prezerwatywy są po h.ju, pozdr
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: