TP i Netia ponownie obiecują poprawę

Newsy
Żródło: TP S.A., Netia
Opinie: 19

Najpóźniej do 15 marca zostaną rozwiązane problemy wszystkich klientów, którzy nie mogą korzystać z dostępu do Internetu w trakcie zmiany dostawcy z TP na Netię. Obaj operatorzy podpisali 28 lutego porozumienie w tej sprawie.

Od dwóch tygodni pracuje wspólny zespół TP i Netii zajmujący się rozwiązywaniem problemów, które pojawiły się w trakcie realizacji umowy o bitstream access (BSA) podpisanej przez Netię i TP. Na bieżąco analizowane są wnioski sukcesywnie przesyłane do TP przez Netię.

Problemy z płynną zmianą dostawcy Internetu wynikają m.in. ze spiętrzenia w krótkim czasie dużej liczby zamówień po zmianie regulaminu neostrady tp, a także z konieczności stworzenia dodatkowych szczegółowych procedur współpracy między operatorami, co usprawni proces przełączania klientów.

Opinie:

Opinie archiwalne (19):

Komentuj

Komentarze / 19

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    aa pisze: 2007-03-01 08:45
    A ja dziękuje firmie GTS Enengis :) moje Multimo działa
    0
  • Users Avatars Mini
    Bogdan pisze: 2007-03-01 10:34
    kuuuuzwa ! 14 lutego wyslalem umowę do netii i w punkcie tp sa przedlozylem rezygnacje z neostrady - 21.02 wylaczyli mi neostrade i ponad tydzien nie mam juz dostepu do internetu !!! czekam na telefon z netii i kurcze ciiiiiiiiisza !!! nawet nie mozna sie do nich dodzwonic !!! S k A N D A L !!!!!!!!!!!!!!!!!!! MIALO BYC TAK DOBRZE A WYSZLO JAK ZAWSZE PADAKA !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2007-03-01 10:54
    Umowę na Neo wypowiedziałem w grudniu przy poprzedniej zmianie regulaminu. Wniosek do Netii złożyłem pod koniec stycznia,a umowę z Netią, dostarczoną przez kuriera, podpisałem 2 lutego, a usługa została włączona 27. Także cała procedura trwała ok miesiąca
    0
  • Users Avatars Mini
    Wim pisze: 2007-03-01 11:24
    Ja czekałem 3 tygodnie od podpisania umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dylan pisze: 2007-03-01 12:09
    Nie mam neta od 20 lutego i nie wiem kiedy bedzie chociaz umowe podpisalem na samym poczatku miesiaca
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-03-01 13:44
    Troche wyrozumialosci - ja tez czekam. Ale trudno sie dziwic ze nie mozna sie dodzownic skoro jak podawalyjakies tam zrodla 170tys osob przeslo z TPSA to NETII. Wyobrazcie sobie ze teraz kazdy z nich chce zadzownic. Logiczne jest chyba ze moze byc problem z polaczeniem prawda ? Ja cierpliwie czekam do tego 15 marca. Neta mam w pracy gdzie glownie spedzam czas wiec nie jest zle. A Netia obiecala mi juz 2 abonamenty ze zniznka 90% za problemy ktore wynikly. A prawda jest taka ze to pier... TPSA
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2007-03-01 13:46
    ... wszystko opoznia, poniewaz nie przekazuje Netii jak ot nazwala Pani na infoinii "parametrow technicznych na czas". Mam nadzieje ze odchodzenie z TPSA stanie sie czyms normalnym :-))) Pozdrawiam wzsystkich czekajacych :D
    0
  • Users Avatars Mini
    zadowolony pisze: 2007-03-01 18:07
    A ja czekałem na przełączenie na Netie 1 dzień. Nie trzeba było czekać do 14 lutego, ja zrezygnowałem z końcem stycznia 2 lutego był kurier, 14 lutego odłączono Neo a 15 lutego miałem Neta z Netii . :-) Po prostu za dużo osób na raz - a wszyscy czekali do samego końca wierząc ze Tpsa cos zaoferuje klientom aby nie rezygnowali - TO błąd bo TPSA nigdy nie dba o klientów tylko o statystyki i Ogólne końcowe wyniki finansowe, nie wiedzą co to dbac o klienta!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zadowolony pisze: 2007-03-01 18:15
    A ja czekałem na przełączenie na Netie 1 dzień. Nie trzeba było czekać do 14 lutego, ja zrezygnowałem z końcem stycznia 2 lutego był kurier, 14 lutego odłączono Neo a 15 lutego miałem Neta z Netii . :-) Po prostu za dużo osób na raz - a wszyscy czekali do samego końca wierząc ze Tpsa cos zaoferuje klientom aby nie rezygnowali - TO błąd bo TPSA nigdy nie dba o klientów tylko o statystyki i Ogólne końcowe wyniki finansowe, nie wiedzą co to dbac o klienta!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Mlotek pisze: 2007-03-01 18:18
    Ciekawe jak się ma do tego termin 10 dni na odstąpienie od umowy, jeżeli włączą mi usługę po 30 dniach ???
    0
  • Users Avatars Mini
    koles pisze: 2007-03-01 22:12
    A ja sprzedaję te cholerne nety z netii. I w miesiącu w którym TP zmieniała regulamin sprzedałem ich ponad 80. Do tej pory podłączyli około połowę moich klientów. A gdzie dzwoni klient jak nie może się dodzwonić do infolinii? Do przedstawiciela oczywiście. I wyobraźcie tak sobie od dwóch do czterech telefonów od klientów na godzinę. I tak codziennie od rana do wieczora. To dopiero jazda... Ech... też czekam do 15-go marca....
    0
  • Users Avatars Mini
    koles pisze: 2007-03-01 22:12
    A ja sprzedaję te cholerne nety z netii. I w miesiącu w którym TP zmieniała regulamin sprzedałem ich ponad 80. Do tej pory podłączyli około połowę moich klientów. A gdzie dzwoni klient jak nie może się dodzwonić do infolinii? Do przedstawiciela oczywiście. I wyobraźcie tak sobie od dwóch do czterech telefonów od klientów na godzinę. I tak codziennie od rana do wieczora. To dopiero jazda... Ech... też czekam do 15-go marca....
    0
  • Users Avatars Mini
    koles pisze: 2007-03-01 22:12
    A ja sprzedaję te cholerne nety z netii. I w miesiącu w którym TP zmieniała regulamin sprzedałem ich ponad 80. Do tej pory podłączyli około połowę moich klientów. A gdzie dzwoni klient jak nie może się dodzwonić do infolinii? Do przedstawiciela oczywiście. I wyobraźcie tak sobie od dwóch do czterech telefonów od klientów na godzinę. I tak codziennie od rana do wieczora. To dopiero jazda... Ech... też czekam do 15-go marca....
    0
  • Users Avatars Mini
    koles pisze: 2007-03-01 22:18
    A ja sprzedaję te cholerne nety z netii. I w miesiącu w którym TP zmieniała regulamin sprzedałem ich ponad 80. Do tej pory podłączyli około połowę moich klientów. A gdzie dzwoni klient jak nie może się dodzwonić do infolinii? Do przedstawiciela oczywiście. I wyobraźcie tak sobie od dwóch do czterech telefonów od klientów na godzinę. I tak codziennie od rana do wieczora. To dopiero jazda... Ech... też czekam do 15-go marca....
    0
  • Users Avatars Mini
    koles pisze: 2007-03-01 22:18
    A ja sprzedaję te cholerne nety z netii. I w miesiącu w którym TP zmieniała regulamin sprzedałem ich ponad 80. Do tej pory podłączyli około połowę moich klientów. A gdzie dzwoni klient jak nie może się dodzwonić do infolinii? Do przedstawiciela oczywiście. I wyobraźcie tak sobie od dwóch do czterech telefonów od klientów na godzinę. I tak codziennie od rana do wieczora. To dopiero jazda... Ech... też czekam do 15-go marca....
    0
  • Users Avatars Mini
    koles pisze: 2007-03-01 22:18
    A ja sprzedaję te cholerne nety z netii. I w miesiącu w którym TP zmieniała regulamin sprzedałem ich ponad 80. Do tej pory podłączyli około połowę moich klientów. A gdzie dzwoni klient jak nie może się dodzwonić do infolinii? Do przedstawiciela oczywiście. I wyobraźcie tak sobie od dwóch do czterech telefonów od klientów na godzinę. I tak codziennie od rana do wieczora. To dopiero jazda... Ech... też czekam do 15-go marca....
    0
  • Users Avatars Mini
    Ricki pisze: 2007-03-01 23:43
    Od dziś mam Net24 1Mbit na kierunku 065, a to wszystko po interwencji UKE.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ricki pisze: 2007-03-01 23:43
    Od dziś mam Net24 1Mbit na kierunku 065, a to wszystko po interwencji UKE.
    0
  • Users Avatars Mini
    wegiel pisze: 2007-03-09 10:07
    Netia to porażka ! Od tygodnia nie mam netu, a jak się dowiedziałem, że usługa jest aktywna (oczywiście sam dzwoniłem, bo nikt z tej firmy nie raczył mnie poinformować), to ruszyłem z logowaniem, i co się okazało... błąd 721 ! Dzwoniłem do nich ok. 10 razy i w końcu przyjęli reklamację, ale oczywiście wiąże się to z kolejnymi dniami czekania na odpowiedź. Ponadto obsługa na infolinii Netii jest bardzo nieuprzejma (poza nielicznymi wyjątkami), oraz słabo zorientowana w sytuacji. Słowem - masakra
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: