TP S.A. otrzymała puchar

Newsy
Opinie: 5

Puchar Przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji otrzymała Telekomunikacja Polska S.A. za promocyjną ofertę dla szkół realizowaną w ramach akcji "Internet dla szkół". Nagrodę przyznano podczas VI edycji Targów Edukacyjnych "EDUKACJA 2001", które odbyły się w dniach 18-20 kwietnia br. w Kielcach.

Na Kieleckich Targach Edukacyjnych TP S.A. przedstawiła swoją ofertę promocyjną dla szkół, którą realizuje od grudnia 1999 r. we współpracy z Ministerstwem Edukacji Narodowej. 
W ramach akcji "Internet dla szkół" TP S.A. udostępnia szkołom dodatkową linię za 1 zł (plus VAT) do łączenia się z Internetem i 600 darmowych impulsów miesięcznie (co pozwala na przeprowadzenie 40 godz. lekcyjnych z Internetem). Bonifikata dotyczy połączeń z siecią Internet przez numery dostępowe ISDN -0-20 24 22 i PSTN - 0-20 21 22. Z oferty mogą korzystać szkoły podstawowe, gimnazjalne i ponadgimnazjalne, publiczne lub niepubliczne
o uprawnieniach szkół publicznych. Do tej pory z obu form promocji skorzystało około 7 tys. szkół. 

W 2000 r. MEN przyznał TP S.A. za akcję "Internet dla szkół" tytuł "Sponsora internetowych połączeń w polskich szkołach".

W targach "EDUKACJA 2001" uczestniczyło ponad 80 wystawców: wydawnictwa książkowe, producenci pomocy naukowych i wyposażenia szkół, przedsiębiorstwa informatyczne, komputerowe, transportowe i telekomunikacyjne. Oferta targowa skierowana była do przedstawicieli samorządów, dyrekcji szkół oraz nauczycieli, którzy podejmują decyzje strategiczne, zmierzające do wyboru właściwych podręczników, inwestycji wewnątrzszkolnych, budowy nowych obiektów.

Honorowy patronat nad targami objęli: Minister Edukacji Narodowej Edmund Wittbrodt, przewodniczący Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Juliusz Braun oraz przewodnicząca Sejmowej Komisji Edukacji, Nauki i Młodzieży Grażyna Staniszewska.

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: