TP zmienia wizerunek numerów premium

Newsy
Żródło: Rzeczpospolita
Opinie: 20

22 grudnia br. Telekomunikacja Polska wprowadzi dostęp do nowych usług informacyjnych o podwyższonej płatności. Dostęp do nowych usług, które mają mieć charakter informacyjny, i są kierowane do przedsiębiorstw, instytucji finansowych i banków, będzie się odbywał przez wybranie numeru 0-300, a potem sześciu cyfr, z których pierwsza określa, jak droga jest usługa. Ceny tych usług są ustalone na takim samym poziomie jak połączeń z numerami 0-701 (od 35 gr za minutę do 7,63 zł za minutę). Najtańsze połączenie może trwać do 45 minut, najdroższe do 20 minut.

W przyszłym roku mają się pojawić usługi typu 0-207 i 0-208, czyli droższy wdzwaniany dostęp do Internetu. TP spodziewa się, że udostępni te usługi swoim klientom w połowie 2004 r.

Pełna treść artykułu z dziennika Rzeczpospolita znajduje się tutaj

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Lukas2L8 pisze: 2003-12-10 11:37
    Co?????????? Jeszcze drozej??????? Czy ja czegos nie rozumie???????? POWARIOWALI CHYBA !!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mushroom pisze: 2003-12-10 11:43
    "W przyszłym roku mają się pojawić usługi typu 0-207 i 0-208, czyli droższy wdzwaniany dostęp do Internetu. " Dobre. Inetrnet jest za tani. Nastepnym krokiem bedzie zapychanie alcz o tanszym dostepie. potem te tansze polaczenie sie wylaczy bo niktt z nich nie bedzie kozystał
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2003-12-10 11:45
    Ludzie pomocy!!!! Ja w sprawie możliwości zarawania umowy z ideą w związku ze zmianą regulaminu. Byłem w Krakowie na Piłsudzkiegi i powiedzili mi że nie ma takiej możliwości i ci któży to zrobili napewno zapłacą karę!!!!!!!!!!!! dzwoniąc do BOKu wszycy mowią że mogę to zrobić i że żadnej kary nie zapłace, a jak im powiedzialem że w salonie firmowym mowią inaczej oni na to odpowiadają żeby się z nimi skontaktowali. I komu mam wierzyć??????? Tak poaztym to gdzie można znaleść stary regulmin (jakiś link prosze). I soory że się tu pokazałem ale w kopńcu Idea to to samo co TPSA :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 11:50
    Moim zdaniem ta zmiana wizerunku to skończona głupota. W Rzeczpospolitej napisano: "Numery 0-700 źle kojarzą się klientom TP SA." I o to własnie chodzi - aby źle sie kojarzyły. Polskie społeczeństwo nie dorosło jeszcze do wolnego rynku, a co za tym idzie - bardzo wolno się uczy pewnych rzeczy. Skoro już raz ludzi nauczono, że dzwoniąc pod 0700 można stracic fortunę, to po co to zmieniać? Chyba tylko po to, aby ludzie popłynęli. I to jest jedna strona medalu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 11:53
    Z drugiej strony - zła renoma usług 0700 uniemożliwia wprowadzanie wielu usług - np. doradczych, które mogłyby być świadczone własnie w ten sposób. Ostatecznie audiotekst to nie muszą być tylko panienki i zdrapki.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 11:56
    ***Misiek - przeczytaj stary regulamin. Tam jest odpowiedni paragraf, który informuje jakie masz prawa w przypadku zmiany regulaminu. I uwaga na pewien niuans, bardzo istotny - Regulamin świadczenia usług to nie to samo co Warunki świadczenia usług telekomunikacyjnych.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 11:59
    Sorry, chodziło o warunki umowy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2003-12-10 12:00
    Juz widze jak modemowcom beda przeryane tranmisje internetowe przez automatycznie instalowane sie w systemie programy i lączone przez 0-207 lub 0-208. Zanim TPSA zareaguje minie ze 3 lata ale zarobi ladne kokosy... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    maciejm pisze: 2003-12-10 13:11
    Śmiejcie się, ale TP SA naprawde uważa że internet w Polsce jest "relatywnie tani". Jak czytam takie wypowiedzi przedstawicieli TP SA to śmiech mnie ogarnia. Tylko, że to nie jest śmieszne !!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2003-12-10 13:37
    Gonzales - ale poniważ w umowie jest w odpowiednim miejscu delegacja do regulaminu, należy łącze rozpatrywac te dwa dokumenty. Zatem jeśli zmiana regulaminu powoduje wzrost ceny usług (które sprawy reguluje cennik) albo pogorszenie śwadczonej usługi bezwzględnie można bez konsekwencji wypowiedzieć umowę. Jednak regulamin, zgodnie z ustawą, reguluje wyłącznie zasady świadczenia usług, inne rzeczy regulują cenniki i umowa. Nie bardzo więc mi się chce wierzyć, żeby można było z powodu zmiany regulaminu zerwać umowę :-) Nawet skrócenie terminu płatności nie jest wystarczającą przesłanką - zapłacić i tak trzeba - do tego zobowiązujemy się w umowie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-10 14:00
    ***Wlo - to generalnie prawda co piszesz, z tym, że i tak należy rozróżniać te dwa dokumenty. Przecież zmiana jednego niekoniecznie oznacza zmianę drugiego. Regulamin to dokument o szerokim zasięgu - chociażby dlatego, że obejmuje i Pre-paid, i Post-paid. Gdyby uznać, że zmiana regulaminu daje prawo do zerwania umowy, to ludzie mogliby odchodzić gdyby zmieniano jakiś drobiazg dla Simplusowców - a to chore przecież. Natomiast czy skrócenie terminu płatności nie jest przesłanką? To jest dyskusyjne. Wydaje mi się, że możnaby wykazać - będąc na przykład handlowcem, że skrócenie terminu płatności niekorzystnie wpływa na moje interesy. Jest to mocno naciągane, ale praktyka wykazuje, że większe naciągactwo przechodziło.
    0
  • Users Avatars Mini
    simson pisze: 2003-12-10 15:13
    Do MISIEK: po pierwsze w salonie na ul.Piłsudskiego w Krakowie pracują ludzie kompletnie nie nadający się do pełnionych funkji! TOTALNY brak kompetencji i bałagan! Po drugie czy ktoś wie jakie zmiany niesie nowy REGULAMIN ŚWIADCZENIA USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH, który dostałem z rachunkiem za telefon bo mi się nie chce czytać całego i porównywać ze starym... dot. IDEA
    0
  • Users Avatars Mini
    misiek pisze: 2003-12-10 15:37
    Dzoniłem ponownie do BOK i powiedzili że jeżlei się z którymś punktem nie zgadzam to musze go wskazać i umowe mogę zerwać bez kary. Wysyłam do Warszawy pismo, potem oni odpowiadają i powinni przystać na moje warunki, a jeżeli nawet będą chcieli 750zł to mogę się w każdej chwili wycofać (pisemnie oczywiscie) i po sprawie, dalej jestem abonentem ale akceptującym nowy regulamin. Właśnie studiuje nowy regulamin bo też szukam tych punktów. A i jeszcze jedno, umowe można rozwiązać w terminie 30 dni od daty otrzymania regulaminu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Maras pisze: 2003-12-10 18:06
    Hehe to mi się podoba "czy ktoś wie jakie sa zmiany bo mi się nie chce czytać" dobre naprawdę dobre -tak to już u nas jest że ludziom nie chce się czegoś czytać a potem mają o coś pretensję. Aha to nie do Ciebie SIMSON to takie ogólne stwierdzenie, Ja sam jeszcze nie studiowałem nowego regulaminu zresztą i tak w styczniu konczy mi się umowa wiec mi kruczki prawne -czy mogę zerwać umowę czy nie nie są potrzebne. A co do regulaminu świadczenia usług to stanowi on integralną cześc umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych. Wieć jeżeli w regulaminie są zmiany na niekorzyść abonenta to ma on prawo odsąpić od umowy bez konsekwencji. A w sprawach nie uregulowanych w regulaminie zastosowanie ma Ustawa o Prawie Telkomunikacyjnym oraz kodeks cywilny. to wszystko
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2003-12-11 09:29
    W sumie warto zauważyć, że TP próbuje po cichutku wprowadzić droższy dostęp do netu. Zrobiło się głośno o dialerach więc TP równie głośno je wycofała. A teraz czas wrócić do koncepcji okradania naiwniaków. Poza tym wprowadzenie nowych numerów premium ma dokładnie taki sam cel. Ciekawe ile osób zaliczy opad szczęki na widok rachunku? Pewnie niejeden pomyśli, że 0-30XXXX to międzymiastowy numer :-P
    0
  • Users Avatars Mini
    Poke pisze: 2003-12-11 12:33
    Zldzoieje znowu kombinuja. Dialery im sie skonczyly to teraz numery premium. Co za "firma"...
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2003-12-12 00:55
    ciekawe co rozumieja przez drozszy dostep do internetu, konkurencja obniza ceny a oni beda podnosic dobre
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-23 18:44
    Zanim się ludzie nauczą tych nowych kombinacji, bo do tej pory znali tylko 0-700, to prędzej będą musli zapłacić za te rozmowy na te droższe audiotele. Tpsa znowu robi ludzi w balona!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2003-12-23 18:50
    A tego anononsu to kompletnie nie rozumiem: "W przyszłym roku mają się pojawić usługi typu 0-207 i 0-208, czyli droższy wdzwaniany dostęp do Internetu. TP spodziewa się, że udostępni te usługi swoim klientom w połowie 2004 r." Przecierz to jakaś Totalna Telekompromitacja! Zamiast obniżać ceny i powoli odchodzić od Dial-Upu, to TPSA dalej go ciągnie i jeszcze myśli, że zarobi na tym droższym dostępie, oj żeby się w połowie 2004 roku niemiło rozczarowała.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gonzales pisze: 2003-12-29 16:01
    Droższy dostęp może oznaczać dostęp do specjalnych usług - tak jak ma to miejsce chociażby na Onecie - pewne usługi dostępne są tylko za pomocą Onetkonekt. To raz. Dwa - dial-up jeszcze długo będzie typem połączeń nr 1. A dlaczego - zbyt drogi - jak na mozliwości przeciętnego Polaka dostęp szerokopasmowy. Poza tym połaczenie typu dial-up jest najprotsze i praktycznie bez żadnych formalności.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: