UPC Biznes oferuje od dziś superszybki Internet o prędkości pobierania danych do 180 Mb/s przez całą dobę.
UPC Biznes oferuje od dziś Internet o prędkościach: 40 Mb/s, 60 Mb/s, 80Mb/s i 150 Mb/s oraz najwyższą na rynku usług dla biznesu - 180 Mb/s. Znajdują się one w 8 promocyjnych pakietach - dwóch lub trzech usług: Internetu i telewizji cyfrowej (113 kanałów, w tym 21 HD), Internetu i telefonu oraz Internetu, telewizji cyfrowej i telefonu. Strategia produktowa UPC Biznes koncentruje się na dostarczaniu klientom produktów maksymalnie wspierających ich działalność biznesową, dlatego w promocyjnej ofercie pakietowej zapewnia w standardzie 2 linie telefoniczne w cenie jednej opłaty abonamentowej wraz z nielimitowanymi, bezpłatnymi połączeniami do innych abonentów UPC oraz 3 pierwsze miesiące abonamentu telefonicznego za 1 zł netto, jeśli klient przeniesie numer do UPC.
Dodatkowo, w ramach pakietów 3 usług klienci otrzymają bezpłatnie bezprzewodowy dostęp do Internetu oraz licencję na kompleksowe rozwiązanie on-line - Microsoft® Office 365. Każdy z pakietów 2 usług natomiast, wyposażony jest w pojemny wirtualny dysk zewnętrzny oraz Pakiet Bezpieczeństwa zabezpieczający komputer przez wirusami.
Firmom o zróżnicowanych potrzebach operator oferuje teraz możliwość wzbogacenia każdego z pakietów o atrakcyjne cenowo opcje dodatkowe:
• wyższą prędkość internetową w cenie 20 zł
• więcej minut w abonamencie w cenie 30 zł
• możliwość korzystania z Pakietu Pub&Lobby oferującego 43 kanały do publicznej emisji w restauracjach hotelowych, lobby i recepcjach w cenie 40 zł lub Pakiet Max Extra HD (151 kanałów w tym 28 HD) w cenie 20 zł .
Na koniec 3 kwartału 2012 r. z usług UPC Polska korzystało 1 463 800 abonentów, w tym 715 400 z interaktywnej telewizji cyfrowej, 592 700 z telewizji analogowej, 820 100 z szerokopasmowego internetu i 431 600 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,5 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce.